Miksi olet sinkku?

Kerrokaahan.. Itse olen ollut sinkkuna 2-vuotta.Edellisessä suhteessa en ollut kovin onnellinen ja olin silloin vielä nuori.

Tällähetkellä en tunne vielä olevani valmis mihinkään vakavaan parisuhteeseen,vaikka näiden vuosien varrella on tullutkin ehdokkaita.

114

1103

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkku 86

      En omaa lyhyttä vastausta. Uskoisin että erinäisistä syistä.

      Minulla ei ole koskaan ollut siskoja, jos olisi, olisin varmaankin vähemmän hermona naisten seurassa. Peruskouluaikana en urheillut paljoakaan, vasta yhdeksännellä luokalla aloin urheilla säännöllisesti. Siihen asti olin aikamoinen kukkakeppi joka kyllä haaveili tytöistä mutta tuskinpa ne osakkeet kovin korkealla olivat. Yleensä urheilulliset ja muutenkin itsevarmat, coolit tyypit saivat naisia... tiedä häntä sitten, olivatko he loppupeleissä siitä sen onnellisempia.

      Tänä päivänä... en ole moneen vuoteen ollut kehenkään ihastunut. Kuten mainitsin yhdessä toisessa ketjussa, viimeinen todellinen ihastukseni lopahti lukioiässä, joskus ensimmäisen ja toisen vuoden aikana. Olin kolme vuotta ihastunut samaan tyttöön, myöhemmin minulle alkoi tulla selvemmäksi ja selvemmäksi ettei meistä kahdesta tulisi mitään...

      Niin... kaipa sitä kelailee että kaikella on aikansa. Opinnot on kesken, ei ole paljoa rahaa, ei autoa, jatkuvasti kiire johonkin. Jotenkin nyky-yhteiskunta ei vain sytytä sellaista tietynlaista kipinää seurusteluun, kun ympärövä maailma vaikuttaa kovin tasapaksulta ja teennäiseltä.Mitä monet ihmiset eivät sisäistä on se, että seurustella tulisi omasta tahdosta eikä niinkään muodon vuoksi, hieman kärjistäen sanottuna.

      • puunkarahka

        "Jotenkin nyky-yhteiskunta ei vain sytytä sellaista tietynlaista kipinää seurusteluun, kun ympärövä maailma vaikuttaa kovin tasapaksulta ja teennäiseltä.Mitä monet ihmiset eivät sisäistä on se, että seurustella tulisi omasta tahdosta eikä niinkään muodon vuoksi"

        Veit jalat suustani.


    • laihdduta

      Tuo mitä sanoit se että et ole kovin kaunis.

    • täysin nolla

      Koska olen ruma ja kiltti. Naiset ei tykkää kilteistä!

      • En usko!


      • mies vastaa
        tide12 kirjoitti:

        En usko!

        En ole se kenelle tuossa vastasit, mutta päätin kirjoittaa omani tähän kohtaan.

        Mies voi jäädä yksin ihan vain sen takia, että ei osaa lähestyä naisia ja olla, miten sen nyt sanoisi... sulava tai hurmaava, tai no... sillä tavalla mielenkiintoinen että se "sytyttäisi" naisen muutkin vaistot kuin sen toverillisen ja kaverillisen. Minä TIEDÄN, että olisin hyvä parisuhteessa, mutta ongelma on se miten saada oven väliin se jalka, eli se välitön tai melko aikainen kiinnostus herätettyä. Sanoin tietäväni, ja pysyn siinä, koska en ole kuitenkaan mitenkään menetetty tapaus sosiaalisesti, minulle se alku on vain erittäin hankalaa, hankalampaa kuin kaikille läheisilleni (siitä päätellen, miten heidän elämänsä ovat kulkeneet verrattuna omaani). En ole mikään ATM, ja tiedän suoriutuvani esimerkiksi hyvin seksistä, koska en ole kokematon.

        Mutta nykyisessä maailmassa ja jo hieman vanhemmalla iällä pitäisi itseä pystyä olemaan se aktiivinen ja jotenkin "metsästävä" osapuoli, ja sitä en osaa olla. Ja siksi olen sinkku.


      • täysin nolla
        tide12 kirjoitti:

        En usko!

        Todellakin olen. naiset ei edes juttele mulle tai mitään. ei ne halua tutustua kun olen ruma.


      • täysin nolla
        täysin nolla kirjoitti:

        Todellakin olen. naiset ei edes juttele mulle tai mitään. ei ne halua tutustua kun olen ruma.

        Olin aamulla työhaastattelussa opteamillä. Siel mua haastatteli n 28 v kaunis nainen. katsoin sitä koko ajan tiukasti silmiin ja yritin miettiä et mitä se musta ajattelee. Välillä se käänsi katseensa pois vaivautuneena kun katselin sitä niin tiiviisti ja vastasin sen kysymyksiin. Yritin ikään kuin lumota sitä rakastumaan minuun mut eihän tän näköinen sellasessa onnistu. Se otti musta viel valokuvan ja veikkaan et en tule saamaan sitä työpaikkaa.


      • 9680
        mies vastaa kirjoitti:

        En ole se kenelle tuossa vastasit, mutta päätin kirjoittaa omani tähän kohtaan.

        Mies voi jäädä yksin ihan vain sen takia, että ei osaa lähestyä naisia ja olla, miten sen nyt sanoisi... sulava tai hurmaava, tai no... sillä tavalla mielenkiintoinen että se "sytyttäisi" naisen muutkin vaistot kuin sen toverillisen ja kaverillisen. Minä TIEDÄN, että olisin hyvä parisuhteessa, mutta ongelma on se miten saada oven väliin se jalka, eli se välitön tai melko aikainen kiinnostus herätettyä. Sanoin tietäväni, ja pysyn siinä, koska en ole kuitenkaan mitenkään menetetty tapaus sosiaalisesti, minulle se alku on vain erittäin hankalaa, hankalampaa kuin kaikille läheisilleni (siitä päätellen, miten heidän elämänsä ovat kulkeneet verrattuna omaani). En ole mikään ATM, ja tiedän suoriutuvani esimerkiksi hyvin seksistä, koska en ole kokematon.

        Mutta nykyisessä maailmassa ja jo hieman vanhemmalla iällä pitäisi itseä pystyä olemaan se aktiivinen ja jotenkin "metsästävä" osapuoli, ja sitä en osaa olla. Ja siksi olen sinkku.

        Ei tartte "metsästää" mitään. Riittää kun on henkisesti auki elämälle. Silloin elämä johdattaa oikeita ihmisiä kohdalle ja asiat menee eteenpäin vähän kuin omalla painollaan.


      • hg4j8j8
        9680 kirjoitti:

        Ei tartte "metsästää" mitään. Riittää kun on henkisesti auki elämälle. Silloin elämä johdattaa oikeita ihmisiä kohdalle ja asiat menee eteenpäin vähän kuin omalla painollaan.

        Näin se varmasti menee naisilla, kun mies joutuu tekemään kaiken työn parisuhteen syntymiseksi.


      • rrwwtrwertttet
        täysin nolla kirjoitti:

        Olin aamulla työhaastattelussa opteamillä. Siel mua haastatteli n 28 v kaunis nainen. katsoin sitä koko ajan tiukasti silmiin ja yritin miettiä et mitä se musta ajattelee. Välillä se käänsi katseensa pois vaivautuneena kun katselin sitä niin tiiviisti ja vastasin sen kysymyksiin. Yritin ikään kuin lumota sitä rakastumaan minuun mut eihän tän näköinen sellasessa onnistu. Se otti musta viel valokuvan ja veikkaan et en tule saamaan sitä työpaikkaa.

        ei kannata koko ajan tuijotella työhaastattelussa :D


      • täysin nolla
        rrwwtrwertttet kirjoitti:

        ei kannata koko ajan tuijotella työhaastattelussa :D

        Ei kai sitä seiniin voi tuijottaa


      • vastaus :
        9680 kirjoitti:

        Ei tartte "metsästää" mitään. Riittää kun on henkisesti auki elämälle. Silloin elämä johdattaa oikeita ihmisiä kohdalle ja asiat menee eteenpäin vähän kuin omalla painollaan.

        Ei se kyllä minun kohdallani ihan noin ole mennyt. En mielestäni ole kovinkaan sulkeutunut elämältä.


      • kiinnivaiauki
        9680 kirjoitti:

        Ei tartte "metsästää" mitään. Riittää kun on henkisesti auki elämälle. Silloin elämä johdattaa oikeita ihmisiä kohdalle ja asiat menee eteenpäin vähän kuin omalla painollaan.

        mitä helvettiä tarkoittaa henkisesti auki? osaatko selittää?


      • täysin nolla kirjoitti:

        Todellakin olen. naiset ei edes juttele mulle tai mitään. ei ne halua tutustua kun olen ruma.

        Tolla asenteella ainakin. Jos otan vertailu kohdaksi limaisen turkkilaismiehen, näitä jotka stadissa yrittää iskeä kaikkea joka ei iske takaisin tarpeeksi lujaa. Ne yrittää viikossa varmasti satoja naisia, livenä ja osa on siirtynyt nettiinkin. Ne saa paljon pakkeja, mutta ne myös onnistuu, myös "rumatkin". Mitä enemmän yrittää, todennäköisyys onnistumiselle kasvaa. Mitä mä olen kuullut joku perusjätkä yrittää yhtä muijaa vuodessa ja jos saa pakit venaa vuoden seuraavaan yritykseen. Aika huonot todennäköisyydet siinä. :/

        Kannattaa mennä tilanteisiin asenteella et sä olet sä, sä oot jees, **tut mikään ruma oot, vaan hyvä tyyppi, jos jotain ei kiinnosta jutella sulle se on niitten häpee. Yrittää seuraavaa siis. Kyllä sä varmaan perus etiketin hallitsetkin jo. Luulimpa tietäväni jotain. Toivottavasti olen avuksi. :)


      • ddddfkkkk
        NeitiPeppe kirjoitti:

        Tolla asenteella ainakin. Jos otan vertailu kohdaksi limaisen turkkilaismiehen, näitä jotka stadissa yrittää iskeä kaikkea joka ei iske takaisin tarpeeksi lujaa. Ne yrittää viikossa varmasti satoja naisia, livenä ja osa on siirtynyt nettiinkin. Ne saa paljon pakkeja, mutta ne myös onnistuu, myös "rumatkin". Mitä enemmän yrittää, todennäköisyys onnistumiselle kasvaa. Mitä mä olen kuullut joku perusjätkä yrittää yhtä muijaa vuodessa ja jos saa pakit venaa vuoden seuraavaan yritykseen. Aika huonot todennäköisyydet siinä. :/

        Kannattaa mennä tilanteisiin asenteella et sä olet sä, sä oot jees, **tut mikään ruma oot, vaan hyvä tyyppi, jos jotain ei kiinnosta jutella sulle se on niitten häpee. Yrittää seuraavaa siis. Kyllä sä varmaan perus etiketin hallitsetkin jo. Luulimpa tietäväni jotain. Toivottavasti olen avuksi. :)

        Ihanko tosissanne te naisethaluatte, että kaikki miehet alkavat koko ajan yrittämään kaikkia naisia? Samoin kuin turkkilaiset?

        Ja eikös se juuri naisten mielestä ollut niin että jos koko ajan yrittää eri naisia, niin se on ällöttävää, kun se tarkoittaa, että mies ei varsinaisesti ole kiinnostunut naisesta, jota yrittää, vaan nainen on yksi siitä suuresta massasta, mistä mies yrittää seuloa niitä jotka sattuvat suostumaan?

        N mä ainakaan kykene siihen. En koskaan.


      • sdgdfrgdr
        ddddfkkkk kirjoitti:

        Ihanko tosissanne te naisethaluatte, että kaikki miehet alkavat koko ajan yrittämään kaikkia naisia? Samoin kuin turkkilaiset?

        Ja eikös se juuri naisten mielestä ollut niin että jos koko ajan yrittää eri naisia, niin se on ällöttävää, kun se tarkoittaa, että mies ei varsinaisesti ole kiinnostunut naisesta, jota yrittää, vaan nainen on yksi siitä suuresta massasta, mistä mies yrittää seuloa niitä jotka sattuvat suostumaan?

        N mä ainakaan kykene siihen. En koskaan.

        Totta ja eikös se anna miehestä jo epätoivoisen kuvan, kun jokaista vastaantulijaa yrittää.


      • ddddfkkkk kirjoitti:

        Ihanko tosissanne te naisethaluatte, että kaikki miehet alkavat koko ajan yrittämään kaikkia naisia? Samoin kuin turkkilaiset?

        Ja eikös se juuri naisten mielestä ollut niin että jos koko ajan yrittää eri naisia, niin se on ällöttävää, kun se tarkoittaa, että mies ei varsinaisesti ole kiinnostunut naisesta, jota yrittää, vaan nainen on yksi siitä suuresta massasta, mistä mies yrittää seuloa niitä jotka sattuvat suostumaan?

        N mä ainakaan kykene siihen. En koskaan.

        En mä jokaista tarkottanut, mutta useampaa kuin paria vuodessa, kuitenkin meidän ympärillä on paljon tutustumisen arvoisia ihmisiä. Ei niitä aluksi niin supervakavasti tarvitse ottaa. Musta tuntuu että se on ainakin osa joittenkin pitkäaikais sinkkujen ongelmaa, potenttiaalisen kumppanin saa aika vikkelästi epäilevälle kannalle ja käpälämäkeen jos alkaa olettaa, osoittaa tai vaatia liiallista sitoutumista liian varhain. o_O


      • nyujfvnyjfj
        tide12 kirjoitti:

        En usko!

        Usko pois vaan, mulla muuten sama paitsi lisäksi herkkä luonteinen ja ihan hemmetin nolo menneisyys.


    • Sinkku koska

      Olen ATM. Se kertoo kaiken.

    • Olen ujo, enkä osaa lähestyä naisia. Nyt tullut vielä ongelmaksi parisuhdekokemuksen puute.

      • Tätä kommentia jäin pahasti miettimään. Miten oot lähestynyt naista? Meille ei tarvitse vain,kun tulla juttelemaan.


      • tide12 kirjoitti:

        Tätä kommentia jäin pahasti miettimään. Miten oot lähestynyt naista? Meille ei tarvitse vain,kun tulla juttelemaan.

        Ainoan lähestymisen olen tehnyt netissä n. kuukaisi sitten ja se johti 3 viikon tapailuun. Muulloin ujous on vienyt voiton.
        Hankala mennä vain juttelemaan kun sanat katoavat päästä.


      • wlfwd kirjoitti:

        Ainoan lähestymisen olen tehnyt netissä n. kuukaisi sitten ja se johti 3 viikon tapailuun. Muulloin ujous on vienyt voiton.
        Hankala mennä vain juttelemaan kun sanat katoavat päästä.

        Kirjoita muistilappu mitä haluat sanoa.


      • sillitrooli
        tide12 kirjoitti:

        Kirjoita muistilappu mitä haluat sanoa.

        Muistilaput eivät läpäise pimppimehutestiä.


      • tide12 kirjoitti:

        Kirjoita muistilappu mitä haluat sanoa.

        Jaa että pitäisi baarissa kantaa muistilappuja, joissa on paskoja iskulauseita.
        Ei taida antaa kovin vakuuttavaa kuvaa.


      • nainen...
        wlfwd kirjoitti:

        Ainoan lähestymisen olen tehnyt netissä n. kuukaisi sitten ja se johti 3 viikon tapailuun. Muulloin ujous on vienyt voiton.
        Hankala mennä vain juttelemaan kun sanat katoavat päästä.

        Niin, mutta oisit onnellinen! Sen kerran kun sä lähesyt jotain niin sekin johti heti jo tapailuun. Luuletko että kaikilla käy noin? Edes 3 viikon tapailuun. Ei tod.


      • quotes from notes
        wlfwd kirjoitti:

        Jaa että pitäisi baarissa kantaa muistilappuja, joissa on paskoja iskulauseita.
        Ei taida antaa kovin vakuuttavaa kuvaa.

        Blondihan yritti vain jeesata...


      • ...
        quotes from notes kirjoitti:

        Blondihan yritti vain jeesata...

        sanomalla että käy suihkussa säännöllisesti niin saat naisen.


      • quotes from notes
        ... kirjoitti:

        sanomalla että käy suihkussa säännöllisesti niin saat naisen.

        My point exactly.


      • nainen... kirjoitti:

        Niin, mutta oisit onnellinen! Sen kerran kun sä lähesyt jotain niin sekin johti heti jo tapailuun. Luuletko että kaikilla käy noin? Edes 3 viikon tapailuun. Ei tod.

        Onnellinen? Siitä että 33 vuotiaana paras naiskokemus on 3 viikon tapailu.


      • Voi sen noinki nähä
        wlfwd kirjoitti:

        Onnellinen? Siitä että 33 vuotiaana paras naiskokemus on 3 viikon tapailu.

        Niin, koska jos sä olisit tehnyt enemmän niitä aloitteita niin ton perusteella, se ei olisi noin. Mikä tarkoittaa suomeksi sitä, että sen pitäs kertoa sulle, että kannattas varmaan tehdä vähän useemminkin ja kattella enemmänkin ympärilleen. Se oli sun ainoa lähestyminen ja heti tärppäs. Muut ottaa noin sata kertaa turpaansa eikä silti tärppää. Eikä kaikki edes ole ujoja.
        Eli vielä lisättynä, se ois voinut olla sun ainoo ja eka alottees mihin ois tullut tyly tyrmäys samantien...


      • wlfwd kirjoitti:

        Jaa että pitäisi baarissa kantaa muistilappuja, joissa on paskoja iskulauseita.
        Ei taida antaa kovin vakuuttavaa kuvaa.

        Onnea yritykseen :)


      • Voi sen noinki nähä kirjoitti:

        Niin, koska jos sä olisit tehnyt enemmän niitä aloitteita niin ton perusteella, se ei olisi noin. Mikä tarkoittaa suomeksi sitä, että sen pitäs kertoa sulle, että kannattas varmaan tehdä vähän useemminkin ja kattella enemmänkin ympärilleen. Se oli sun ainoa lähestyminen ja heti tärppäs. Muut ottaa noin sata kertaa turpaansa eikä silti tärppää. Eikä kaikki edes ole ujoja.
        Eli vielä lisättynä, se ois voinut olla sun ainoo ja eka alottees mihin ois tullut tyly tyrmäys samantien...

        Ei ole ennen tullut noin kiinnostavan oloista naista vastaan netissä ja livenä tutustuminen tuntuu olevan mahdotonta.


      • wlfwd kirjoitti:

        Ainoan lähestymisen olen tehnyt netissä n. kuukaisi sitten ja se johti 3 viikon tapailuun. Muulloin ujous on vienyt voiton.
        Hankala mennä vain juttelemaan kun sanat katoavat päästä.

        Oot sä kokeillu "harjotella" naispuolisten kavereitten kanssa ja ihan vaan hengailua ulkosalla tai sanoa pari sanaa jollee random muijalle taustatuen kanssa ilman sen isompia paineita? Siitä se lähtis. :)


      • NeitiPeppe kirjoitti:

        Oot sä kokeillu "harjotella" naispuolisten kavereitten kanssa ja ihan vaan hengailua ulkosalla tai sanoa pari sanaa jollee random muijalle taustatuen kanssa ilman sen isompia paineita? Siitä se lähtis. :)

        Ei ole ongelmia kaverinaisten kanssa. Ja "taustatukea" on tullut hyödynnettyä (ilman tulosta tosin). Mutta ei ole enää sinkku kavereita, joiden kanssa naisia voisi lähestyä.


      • 3971
        wlfwd kirjoitti:

        Ei ole ennen tullut noin kiinnostavan oloista naista vastaan netissä ja livenä tutustuminen tuntuu olevan mahdotonta.

        Miten netissä voi ujostuttaa? :O


      • 3971 kirjoitti:

        Miten netissä voi ujostuttaa? :O

        Netissä lähestymistä haitannut enemmänkin se ettei ole löytynyt tarpeeksi kiinnostavan oloista naista tai en ole sopinut kriteereihin.


    • liberte rebelle

      Koska en halua parisuhdetta. Kyseenalaistan koko parisuhdenormin. Avioliitto on jotain ihan käsittämätöntä qukkuuta ja että, joku oikeasti haluaa siihen vapaaehtoisesti ilman korvausta. Pidän erilaisista ihmisistä, olisi sääli tuhlata lyhyt elämänsä sitoutumalla monogamiseen suhteeseen, jonka "paremmuudelle" elämisen muotona ei ole mitään perusteita.

      • Rebelll!!!

        Taas joku neitsytpoika leikkii rebeliä.


      • que???
        Rebelll!!! kirjoitti:

        Taas joku neitsytpoika leikkii rebeliä.

        Häh??? En ole poika, enkä neitsytkään, sori :b.


      • Rebel yell
        que??? kirjoitti:

        Häh??? En ole poika, enkä neitsytkään, sori :b.

        Aina vaan jaksaa hämmästyttää kummastuttaa miten vaikeaa pimpan näkemään haluavien epätoivoisten ATM:ien on ymmärtää, että sitä parisuhdetta ei tosiaan ole pakko haluta, eikä moni halua.


    • peruspirkko09

      Olen ollut parisuhteissa, mutta ne aina lopahtaneet jotenkin. Puhutaan siitä, että pitää tehdä töitä parisuhteen eteen, mutta entä kun vaan toinen tekee töitä ja toista ei enää kiinnosta? Nyt olen ollut jo aika kauan sinkkuna enkä ole ketään etsinytkään. Tuntuu, että nyt voisi jo olla aika etsiä jotakin.

      Pariutumisen esteenä on varmasti ulkonäköni, ikäni, ylipainoni ja se, että en halua enää lapsia. Kun lapsia on jo ennestään, niin se on myös joillekin este. Tällä hetkellä unelmamies olisi sellainen, jolla olisi itselläänkin lapsia, jotta hän tietäisi, millaista lapsiperheen arki on.

      Rehellisesti sanottuna en tiedä pääsenkö enää parisuhteeseen, koska niin paljon tuijotetaan ulkonäköä. Toisaalta minulle ulkonäkö ei ole niin tärkeää, mutta olen nirso sen suhteen, millainen mies on ihmisenä. Etsin siis sisäisesti kaunista ihmistä ja se on vaikeaa.

    • ikuinen sinkku?

      Olen ollut sinkku jo yli 15 vuotta. Elin miehen kanssa noin 25 vuotta sitten. Parin vuoden eron jälkeen oli kiva miesystävä, johon olin todella ihastunut, mutta hän ei halunut muuta kuin olla vain kaveri: käytiin autoajellulla, marjassa, kalassa ja joskus iltaisin rupateltiin tositemme kodeissa. Sitten mies alkoi lähentämään suhteita entisen naisystävän kanssa ja minä en enää ollut tovottua seuraa. Olis mies halunut pitää yllä ystävyyden, mutta nainen oli mustankipeä. Myös itse en enää halunnut jatkaa ristiriitaista ystävyyttä. Itsekkin koin pettymsytä ja mustasukkaisuuta ja vasta jälkeenpäin ymmärsin, miten paljon tuo henkilö minulle merkitsi. Meni vuosia kun pääsin ikävästä eroon.
      On niitä tulokkaita ollut, mutta ei ole vain enää itsellä alkanut lamppu välkkymään. Näyttää että en enää pysty ihastumaan ja rakastumaan. Tai se molemminpuolinen kolaus ei ole sitten ollut vielä tullakseen kohdalle. En oikeastaan enää kaipaa parisuhdetta. Olen tyytyväinen ja onnellinen elämään sinkkuna. Rittää kun on hyvä ja laaja ystäväpiiri sosiaalisena verkostona.

    • Mies 21 Wee

      Nyt reilun vuoden ollu sinkkuna, enkä aktiivisesti etsi mitään vakavaa. Käytännössä en tiedä haluanko parisuhteeseen vai en. Mutta jos joku mukava tytsy vastaan tulee niin eihän sitä tiiä mitä voi tapahtua :)

    • Ninni91

      Koska ei ole mitään järkeä sitoutua markkina-arvonsa huippukautena. Otan jonkun mukavan ja vakavaraisen miehen sitten kolmikymppisenä mutta nyt pitää hankkia kokemuksia.

      • soldier of qwerty

        lulz, huono trollausyritys...


    • Sakari Sinkku

      Koska minulla on elämä eikä parisuhde ole minulle pakkomielle. Tietysti jos riittävän mielenkiintoinen nainen sattuisi osumaan kohdalleni niin voisin harkita tilannettani uudelleen.

    • jk

      vai niin

      • Lonelyheart76

        Bitter

        Olen liian ujo, sosiaalikammoinen -naisia kohtaan-, ne kerrat, kun olen saanut jotain aikaiseksi, olen joutunut hyväksikäytetyksi ja pelkäämään turvallisuuteni puolesta. Nykyään olen lähes täyserakko, työn jälkeen nopeasti kotiin netin ja tv:n ääreen turruttamaan mielensä jollain muulla kuin oman elämänsä tyhjyydellä. Haluja minulla joskus oli parisuhteeseen, mutta jatkuvat vastoinkäymiset tekivät minusta sellaisen kuin mitä tällähetkellä olen. Odotan vain vanhuutta ja sitä kaksi metriä syvää monttua, joka on meillä jokaisella kuitenkin edessäpäin.


      • utelias.

        JK, miksi olet sinkku?


      • .....
        Lonelyheart76 kirjoitti:

        Bitter

        Olen liian ujo, sosiaalikammoinen -naisia kohtaan-, ne kerrat, kun olen saanut jotain aikaiseksi, olen joutunut hyväksikäytetyksi ja pelkäämään turvallisuuteni puolesta. Nykyään olen lähes täyserakko, työn jälkeen nopeasti kotiin netin ja tv:n ääreen turruttamaan mielensä jollain muulla kuin oman elämänsä tyhjyydellä. Haluja minulla joskus oli parisuhteeseen, mutta jatkuvat vastoinkäymiset tekivät minusta sellaisen kuin mitä tällähetkellä olen. Odotan vain vanhuutta ja sitä kaksi metriä syvää monttua, joka on meillä jokaisella kuitenkin edessäpäin.

        Tuossa täytyy olla taustalla jotain muutakin. Onko sinulla lapsuudessa jotain traumoja, väkivaltaisia vanhempia tai hyväksikäyttöä tai koulukiusattuna oloa tms.?


      • Lonelyheart76
        ..... kirjoitti:

        Tuossa täytyy olla taustalla jotain muutakin. Onko sinulla lapsuudessa jotain traumoja, väkivaltaisia vanhempia tai hyväksikäyttöä tai koulukiusattuna oloa tms.?

        Bitter

        Vanhemmat ovat olleet kylmiä toisiaan kohtaan, mutta kuitenkin riippuvaisia toisistaan, eivät osaisi tai kykenisi elämään ilman toista. Nyt varsinkin kun kummankin kunto alkaa vanhuuden yms. takia rapistua toisen tarve vain korostuu. Isäni on yksinkertainen sovinistinen mies, joka ei koskaan ole myöntänyt olevansa missään väärässä, äitini ei osaa näyttää tunteitaan isääni kohtaan, vaan esittää yleensä marttyyriä ja sulkee vihansa sisälleen. Tällä hetkellä en tiedä sen kummempaa heidän suhteestaan, muutettuani 8 vuotta sitten pääkaupunkiseudulle, 600 kilometrin päähän heistä, pidämme kyllä yhteyttä puhelimitse usein ja pyrin käymään kotipuolessa ainakin kerran vuodessa, mutta se kyllä riittää minulle. Liian usein käynti on saanut aikaiseksi ristiriitoja ja ahdistusta luultavasti molemminpuolin, joten tämä järjestely on kaikin puolin toimiva. En siis ole saanut vanhemmiltani mitään oikeaa lämmintä oppia parisuhteen suhteen, olen nähnyt vain vierestä lapsena heidän raivoisat riidat ja saanut pelätä joka kerta mitä siitäkin riidasta lopulta tulee. Ystäviä ei minulla ole koskaan ollut, yritystä on ollut, mutta aina olen jäänyt yksin, olen yksinkertaisesti introvertti luonteeltani. Lapsena koulussa haukuttiin erakoksi ja kas vain sellainenhan minusta lopulta tulikin, vaikken sitä sanaa ja sen merkitystä silloin edes ymmärtänytkään. Kuten sanoin ja kuten olen aikaisemminkin näillä foorumeilla kertonutkin elämäni tarinan, pelkään naisia ja syvällisten asioiden puhumista heidän kanssaan, silloin kun olen avannut muuriani ja avautunut joillekin naisille, lopputulos on ollut rahallinen tai muu hyväksikäyttö, uhkailu kaikella mahdollisella sekä tekeminen selväksi kuinka alhainen ja halveksuttava olento loppujen lopuksi olenkaan. Kyllä se sammuttaa kovimmankin intohimon liekin naisia kohtaan ja käpertyy vain omaan koloonsa nuolemaan haavojaan. Tiedän jo ettei minulla ole mitään toivoa parisuhteen saralla se on vain kylmä tosiasia, sitäpaitsi se näkyy jo olemuksessanikin kroonisena katkeruutena, joten vain netti, tv ja pullo hyvää viiniä turruttaa mieleni demonit.


    • totuus ilmi

      Koska pelkään naisia, ne purevat.

    • Jack Dempsey

      Etäsuhteen loputtua muutama vuosi sitten on ollut hiljaista. Ei vaan enää itseluottamus riitä uuteen yritykseen ja ikäkin jo rauhoittaa.

    • oujojökök

      16 vuotta snkkuna. 90 prosenttisesti tähän tilanteeseen tyytyväinen. Jonkunlainen pettymys miesten suhten siinä miten naisen persoona tuntuukin olevan rasite, toiveensa kohdistuvat ikäänkuin neitsyeen jolla on huo-ran kokemus ja taidot. Olen liian psyykkinen ihminen fyysis-painotteiseen suhteeseen. Olen suosiolla yksin mutta toivoisin kyllä vakituista treffailua jonkun samoin ajattelevan kanssa.

      • fgnfgnf

        "toiveensa kohdistuvat ikäänkuin neitsyeen jolla on huo-ran kokemus ja taidot". Ajatteleeko tosiaan noin jotkut sällit!?


    • plaaplaa

      pari vuotta oon ollu sinkkuna, ja tulen luultavasti loppuikäni olemaan. turha mitään ees yrittää, kun kaikki menee kuitenkin aina päin helvettiä.

    • jk

      olen sinkku

      • utelias.

        Niin, mutta miksi?


      • jk
        utelias. kirjoitti:

        Niin, mutta miksi?

        olen sinku


      • jk kirjoitti:

        olen sinku

        vai niin


      • single 86
        LordBoredom kirjoitti:

        vai niin

        ninkö


    • Milla Magia

      MÄ olen ollut sinkko kohta 5 vuotta. Siihen on kaksi syytä.
      Ensimmäinen on se, että olen oppinnut näuttimaan yksinolosta niin paljon, että on vaikea kuvitella toista ihmistä tuohon vierelle enään ;)
      Toinen syyon se, että en tunne enään vetoa miehiin vaan naisiin ja bi/lesbo naisiin ei törmäile samalla tavalla kuin miehiin :o

    • Sinkkumies 44

      Siksi ku oon ronkeli. Toinen syy on se, että viihdyn paremmin yksin.

    • Pääasiallinen syy on varmaan se, etten tapaa riittävästi naisia. Tai siis, näen toki naisia paljon, joka päivä, siis töissä, mutta sinkkunaisia en tapaa juurikaan. Välillä tuntuu, ettei heitä ole, ei ainakaan omassa ikäluokassani, ja lapset taas eivät minua kiinnosta, enkä minä kiinnosta vanhempia naisia senkään vertaa "siinä mielessä" kuin omanikäisiäni. Tähän liittyen en ole mitenkään taivaan lahja naisille, heille on kyllä läjäpäin parempiakin sulhasehdokkaita.

      Joka tapauksessa pidän kohtaamisongelmaa pahimpana puutteena.

    • Minullakin on usein sama ongelma,että niillä ehdokkailla on lapsia.. En oo kovin lapsirakas.

    • LeDD83

      Yläasteelta alkaneen masennuksen vuoksi. Sen takia itsetunto on romuna, niin ei löydy rohkeutta lähestyä naisia. Ennen yläastettakin olin jo ujo, joten silloinkaan en vastakkaisen sukupuolen kanssa ollut tekemisissä.

      Nykyisin olen jopa onnistunut tekemään treffi-ilmoituksen tänne 24:seen, jonka kirjoittaminenki oli todella vaikeaa, tai jopa tuskallista, kun pitäisi kuvailla itseään. Todella veemäistä kuvailla itseään kun ei osaa kuvitellakkaan itsessä mitään sellaisia piirteitä, jotta joku olisi minusta kiinnostunut. Kuvaakaan en ole sinne pistänyt, vaikka pari naispuolista kaveria on sanonut, että olisin ihan hyvän näköinen, mikäli kuntoilisin hiukan, mutta kun oma kuva itsestäni ei vastaa noita mielipiteitä. Voisihan sen kuvan sinne laittaa, mutta sillä tuskin on mitään vaikutusta. Tuohon päälle kun lisätään se että ei ole minkäänlaista kokemusta parisuhteesta ja ikää kohta 30v., niin ei enää usko riitä, että joskus jonkun saisin.

      Masennus on vittumainen sairaus! En suosittele!

      • Hei LeDD Hienoa,että olet vihdoin saanut ryhdistädyttyä. Treffi-palsta voi olla hyvä aloitus sosiaaliseen kanssakäymiseen. Täällä suomessahan on montatuhatta suomalaisia sinkku-naisia! Kimppuun vaan.


    • Jälleen kerran se klassinen juttu että kun kiinnostun niin niinä harvoina kertoina sen tapahtuessa sitä vastakaikua ei koskaan tule... mikä ei sinänsä ole yllätys (olen tottunut jo tähän juttuun), mutta harmittavaa.

      No menee se elämä yksinkin, kuten on mennyt tähänkin asti.

    • MissGadget...

      Koska ihana mies oli 10v nuorempi.
      Toinen halusi kivat jutut, mut ei suhdetta.
      Uraohjuksilla ei ole aikaa suhteelle, en siis ala...
      Lisääntymispakkoiset miehet ei nappaa.
      Ukkomiehet vonkaa, ujot ei lähesty, pintaliitäjät ei vakuuta ja noh,
      sosiaalinen symppis on vielä kohtaamatta...

      Eli ilman o pärjättävä!

    • Hidas pelkuri

      Huono itsetunto sekä estyneisyys. En esimerkiksi oikein uskalla lähtestyä tai ilmaista sitä että pidän toisesta ihan älyttömän paljon. Saatan lähettää henkilölle johon olen ihastunut hyvänyön toivotuksen teksiviestillä jonkun kostean illan lopuksi vuoden miettimisen jälkeen, ja sitten kun ei tule vastausta niin pähkin, että ehkä pitää ottaa rauhallisemmin ettei toinen koe oloa ahdistetuksi kun ei kuitenkaan kovin hyvin tunneta. En siis oikein osaa/uskalla viedä asioita siihen pisteeseen että pääsisin eteenpäin, eli tilanteeseen jossa tietäisin voiko oikeasti olla jotain vai ei, tai että asiat edes menisivät johonkin suuntaan eikä vain junnaisi paikallaan.

    • ATMaster

      Luulisin että suurin syy lienee siinä että olen oleskellut suurimman osan elämästäni yksin. Juu kyllä ne vanhemmat olivat siinä tietysti ja sisarukset, mutta siis ennen oleskelin omissa oloissani enkä mennyt ikinä oikein ulos ilman syytä ja tämä kuvio on sitten jäänyt vanhemmalla iällä päälle ja katkaisin rikkoutunut siihen asentoon niin sanotusti poikkeuksella etten enään viihdy omissa oloissani niin paljon ja se on alkanut jopa hieman ahdistamaan.

      Naisista ja parisuhteista kiinnostuin jo hyvin nuorella iällä (10-13vuoden välillä), mutta en ikinä osannut lähestyä tai kun yritin lähestyä niin päädyin parhaimmillaan tuttava/kaveriosastolle ja pahimmillaan lähestymiseni ymmärrettiin väärin ja sillo piti pistää vauhtia jalkojen alle.
      Ainoa idea minkä sitten keksin on se että antaisin sen charmini purea hitaasti kaverisuhteiden avulla, mutta koska oleskelin nuorena omissa oloissa niin kaverisuhteet olivat erittäin suppeat (jopa nykyäänkin) joten loppujen lopuksi tämäkään idea ei oikein toimi. Sitten on tietysti yritetty näitä nettideittejä ja kaikkea muuta mutta en ole onnistunut sitten vakuuttamaan tai olemaan tarpeeksi mielenkiintoinen.
      Noh, yritys on vieläkin kova vaikka vähän väliä usko tuntuu hiipuvan ja masennus lipuvan hiljaa tilalle.

    • geneerinen luuseri

      Olen tylsää seuraa, huono ilmaisemaan tunteitani, enkä käy missään. Minulla ei ole ollut naista edes kaverina enää vuosiin. Mistäpä kolmekymppinen pitkäaikaistyötön niitä kavereita saisikaan.

    • hercule poirot

      Omasta tahdosta.

    • oookkkoo

      Ulkomaan komennus. Se kesti 6000km vuoden, mut ei toista. Eikä välimatka koskaa ole ainoa syy. S

    • Oikeanlainen ei ole vielä löytynyt. Tai on ja mennyt ohi. Olen naiivi ja tahdon uskoa sellaiseen. Uskon että niitä on useampi sopiva kaikille. Ehkä mä suuntaan nenuni vääriin paikkoihin, enkä tiedä itsekkään millainen ihminen toimisi yhteen mun kanssa hyvin. En halua tyytyä vähiten väärään. Olen aika zen sen kanssa, se tulee kun on tullakseen. :)

    • Mossa

      - Olen ujo ja tutustun uusiin ihmisiin hitaasti. En osaa jutella vieraittein ihmisten kanssa.
      - En käy baareissa.
      - Olen 182cm pitkä nainen. Yli 90% miehistä on minua lyhyempiä, eikä heitä kiinnosta itseä pidempi nainen.

      • sdgdgsdgdgss

        Tuskin kovin monen miehen puolesta pituudesta ongelmaa olisi. Lyhyen miehen on vain vaikeaa tehdä aloitetta, kun pelkää että nauretaan ulos.


      • Itsenäinen mies

        Tuo on aika paha tuo "pitkä nainen ujous baarittomuus" yhdistelmä.
        Olen joskus tuttavana tuntenut parikin ja varsinkin erään oli vaikea löytää seuraa koska miehet eivät häntä lähestyneet ja missä he olisivat häntä lähestyneet kun hän oli niin poissaolevan oloinen kaikkialla ujona ja baarissa ei käynyt edes?

        Toisaalta kyllä itselläkin on se kuva että vaikka olen sinua vain pari senttiä lyhyempi että etsit lopulta pitkää miestä joten ei varmaan minun pituuteni sinulle riittäisi. Toisin päin en näkisi asiassa ongelmaa.

        Mutta jos ajatellaan tilannetta että kohtaisin kaltaisesi naisen jossakin niin jos vaikutat ujolta, et katsele silmiin jne. ja olet pitkä niin mieti asiaa miehen kannalta.
        Eihän hän voi muuta päätellä että nainen etsii ehkä pitempään miestä tai naista ei kiinnosta kun nainen hoitaa vain omia asioitaan.

        Jos sinulle kelpaa lyhempi mies niin sitten suosittelen käymään paikoissa joissa voi kohdata miehiä ja sen lisäksi sen verran tuota ujoutta helpottamaan että voisit katsella silmiin ja johdatella miestä että uskaltaa lähestyä.

        Mutta naiset Suomessa muutenkin vaikuttavat ylpeiltä, itseriittosilta ja omiin asioihinsa keskittyviltä suurimmassa osassa paikkoja joten se iskeminen miehelle on muutenkin aika vaikeaa varsinkaan jos ei ole se komistus joka hurmaa heti naisen.


    • fdhjfhjfgj

      -En käy baareissa.

      Todellakin ainut syy sinkkuuteeni.

    • pieni varoitus

      Näköjään uusia tyttöjä palstalla. Kannattaa rekisteröityneenä ja vieläpä kuvan kanssa odottaa ihan kohtalaisen suurta kinosta lantaa niskaan.

    • hgdfhd

      40 pillun mies ja suomihuora=15nussima nimimerkit on saman mielenterveyspotilaan kirjoituksia. Ei kannata välittää...

    • Eihän baari ole meidän ainut yksi leirikeskus :D

      • tervetuloa.

        On mukavaa että olet liittynyt leiriimme. Täällä kenenkään ei tarvitse tuntea itseään ulkopuoliseksi tai syrjityksi. Juttelemme aina asiallisista ja ajankohtaisista aiheista ja otamme toistemme tunteet huomioon. Pyrimme myös jatkuvasti parantamaan palstalla vallitsevaa yhteishenkeä.


    • iso paha atm

      Siksi että voisin rauhassa tumputtaa kuvallesi, tyttöseni.

    • itse taidan olla sinkku syystä että
      - minulla on aikaa parisuhteelle vain viikonloppuisin
      -minulla on isokoira
      - huonoja kokemuksia
      -räväkkä ja oman arvonsa tunteva
      -haluan fiksun ja komean miehen samassa paketissa
      aika mahdoton yhtälö siis.

      • Hitto sulla on isompi piski kun mulla! Mut mulla on hurttaa yhteensä 75 kiloa, joten mä taisin voittaa. :D


    • mustispeppers

      Eipä ole tuota vientiä ollut, ehkä se on suurin syy, miksi olen sinkku. Miehet ovat niin pinnallisia, ettei niille ihan mikä tahansa kelpaa ja vaikka luonne olisikin ihan ok (=näin on kaverit sanoneet), niin sillä ei pitkälle pötkitä.

    • mädchen

      Jaa-a, eipä noita miehiä ihan jonoksi asti ole ovella odottelemassa.. Mistä niitä yhtään vakavampaa suhdetta haluavia muka löytäisi - ei baarista ainakaan..huhu.
      Ikää vähän päälle parikymmentä, paljon kavereita, perussosiaalinen tapaus, opiskelut yliopistossa menneillään ja en nyt ihan seinästä reväistyn näköinenkään mielestäni. Ehkä multa puuttuu joku ratkaiseva geeni...
      Toki voi vaikuttaa, jos ystäväpiiri koostuu suurimmilta osin naisista enkä lesboksikaan ole ihan vielä hetkeen rupeamassa :D

    • Itsenäinen mies

      *Jo 30 vuotias joten osa nuorista naisista ei enää innostu ja oman ikäiset monet varattuja tai muuten sopimattomia
      *Ei tarpeeksi sopivia sosiaalisia kontakteja ja harrastuksia (ja ei, en ole kotona neljän seinän sisällä asuva tyyppi joka odottaa jonkun tulevan kotoa hakemaan, mutta en ole menossa kuorolaulamaan, seurakuntaan tai paritanssikurssille tai jotain yhtä järjetöntä vain seuran takia)
      *En jaksa notkua baareissa seuraa hakemassa, vaikka muuten joskus käynkin baarissa
      *Netistä vaikea löytää seuraa koska naisten kriteerit ovat nebulassa
      *Osaan jutella ja olla sosiaalinen sekä saan ihmiset hymyilemään ja nauramaan, mutta yrittäessäni iskeä jäädyn
      *Varsin vaatimattoman näköinen jolla on aika paljon vaikutusta niihin naisen reaktioihin tuossa iskemisasiassa
      *Liian itsenäinen ja tottunut yksin oloon tavalla joka ei ehkä enää ole edes tervettä, halu tehdä mitä haluaa omin neuvoin on paljon voimakkaampi eritoten siihen vaivaan mitä seurahakeminen miehenä vaatii sekä siihen ruljanssiin mihin naisen kanssa sitten joutuu (kokemusta kun kuitenkin on)

      ja viimeisenä

      *Aivan liian nirso varsinkin naisen henkisen tason kanssa ja sen että miten ihmisen kanssa synkkaa, toisin kuin väitetään olen huomannut ettei nuo niin tärkeitä ole naisille että he kokisivat "kemioita". Suurimmalla osalla se näyttää olevan vain osa fyysistä vetovoimaa ja sosiaalisten maneerien sujuvuutta jota he nimittävät "kemioiksi". Noiden lisäksi haluan lapsettoman naisen ja mielellään normaalivartaloisen tai hoikan.

    • fotoni

      Kova elämä karaistaa, ei aina tarvitse tukea muista ihmisistä.
      Olen aina tykännyt auttaa naisia, mutta nyt minun pitää auttaa itseäni, muuten kunnianhimo, ja masennus tappaa minut ennen aikojaan.
      On tullut aika olla yksin, ja korjata asiat, jotta voisin olla ehkä joskus onnellinen.
      Jos alan suhteeseen tässä tilassa, olen varma että se olisi liijan helppoa, ja siihen tyytyisi nopeasti, ja lopuksi katuisin, koska en tehnyt asioita oikein.
      Muutenkin naiset odottavat jo vähän totisempia suhteita kun olen jo 30 vuotta.
      Olisi pitänyt tehdä asiat oikein jo 20 vuotiaana, mutta näin ne asiat mutkistuvat.
      Jäänkö yksin, sitä en toivoisi.....

    • suomihuora=15nussima

      Kunnollisia naisia (= kauniita neitsyitä) on niin vähän etten jaksa edes yrittää etsiä.

    • Näin siinä kävi.

      Olen 47 v sinkku. Rakastuin elämäni ensimmäisen ja viimeisen kerran ollessani 30 vuotta, olimme yhdessä 5 kuukautta. Hän oli tapaamistamme 2 kk ennen eronnut 2 vuoden suhteesta, ja se painoi häntä mitä ilmeisimmin melko paljon.
      Hän sanoi lopuksi, ettei voinut vastata tunteisiini. 5 kuukautta myöhemmin otti yhteyttä, ja kertoi, että ehkä sittenkin olin oikea hänelle. Kuukausi myöhemmin oli eri mieltä, meni sittemmin jonkun muun kanssa naimisiin ja sai lapsia.
      Minä rakastin ja odotin... Kunnes tuli suru-uutinen auto-onnettomudesta kolmisen vuotta sitten.
      Siksi olen sinkku, ja kaikki muu on ollut ihan sälää.

    • varazombi

      Sieluni poistui ruumiistani seitsemäntoista vuotta sitten, eikä sitä voi korvata naisella.

    • Mies_vm_79

      No, aina ollut hieman epäsosiaalinen ja omissa oloissa ja maailmoissa viihtyvä ihminen. Nuorempana ujo ja urheilu täytti muutenkin vapaa-ajan. Syrjäinen asuinpaikka ja valtava määrä töitä nuorempana eikä sosiaaliset ympyrät kauheasti päässeet kasvamaan. Nyt kaveripiiri koostuu lähinnä muutamista miespuolisista kavereista eikä näilläkään kauheasti naispuolisia tuttavuuksia. Työ täyttää tällä hetkellä parhaat ajankohdat sosialisoimiseen. Ja kun ei koe varsinaisesti tarvitsevansa parisuhdetta(muuhun kuin seksiin), niin kriteerit myös ovat kovat eivätkä taas sosiaaliset taidot ole sillä tasolla että riittäisivät siihen mitä haluan, vaikka muilta osin olen, ehkä en nyt ihan unelmien poikamies, mutta kuitenkin keskivertoa "laadukkaampi" tapaus.

      Ja ehkä se suurin ongelma tällä hetkellä on se ettei oikein löydä naisten kanssa yhteisiä puheenaiheita ja niistä tylsistäkään aiheista ei osaa puhua kiinnostavasti. Mielessä kyllä pyörii ulkomailta puolison etsiminen mutta onhan tässä aikaa.

    • iloinensinkku

      En ole koskaan niin sanotusti kunnolla, eli pidempiaikaisemmin seurustellut kenenkään kanssa, enkä ole siitä kovin moksiskaan. Onko se sitten merkki jostain huonommasta elämänlaadusta, jos ei seurustele? Eihän siihen ole mikään pakko ryhtyä ainakaan sen takia, että kaikki muutkin niin tekevät. Se olisi kenties typerin syy aloittaa seurustelusuhde jonkun kanssa.
      En kuitenkaan halua sulkea pois sitä mahdollisuutta, ettenkö joskus törmäisi johonkin todella ihanaan naiseen, joka tuntisi samoin minua kohtaan. Siksi en metsästä mitään, en odottele ihmeitä, vaan elän tätä hetkeä nauttien kaikista sinkkuna olemisen vapauksista ynnä muista eduista, jotka minulla (ainakin toistaiseksi) ovat.

      ps. "treffit" viikon päästä. Saas nähdä, olisiko tässä sitä jotain:)

    • yli30vmieslpr

      Kyllähän se suurin syy on ujous, sitten epäsosiaalisuus ja ulkonäkö. Naisia on kyllä tullut tapailtua, mutta yleensä ujoudella ne on saanut myös karkoitettua. Aloitteen tekeminen vaikeaa, koska huonoja kokemuksia edellisistä alotteista ja otan helposti ilkeydet itseeni. Vaikka nainen hymyilisi kauniisti metrin päässä, niin ei sitten meinaa saada millään sanottua mitään. Sitten jälkikäteen manailee omaa ujouttaan, koska ei tässä iässä enää pitäisi ujoilla. Kaverinaisten kanssa ei ole kyllä mitään ongelmaa. Baareissa käynti vähentynyt huomattavasti viimeisen 5 vuoden aikana, koska sinne menee vaan rahat. Liikuntaa kyllä tulee harrastettua, mutta yksilölajeja. Nettiäkö sitä sitten seuraavaksi...

    • onnellinen mies

      Sinkkuna omasta halusta 25 vuotta avio/avoliitoa takana. Rakastan jokaista iltaa kun saan yksin mennä nukkumaan, vielä enemmän rakastan aamuja kun saan yksin herätä.Ei tarvitse antaa mitään lupauksia kellekkään saa olla oma itsensä ja onnellinen

    • Ite oon ihastunut jatkuvasti ns. vääriin miehiin. Eli just niihin jotka ei todellakaan oo kiinnostunut musta...

      Ehkäpä oon myös liian ujo...

    • single34vMies

      Sinkkuna koska se on mukavaa. Ja sitä ei katkaise ku kunnon ihastus molemmin puolin :D

    • Kuulostaa hölmöltä

      Tässä syitä: Energia mennyt työhön ja elintason säilyttämiseen. Ensin sen saamiseen, sitten sen pitämiseen. Tätä ei pysty ymmärtämään kuin sellainen joka on oikeasti ollut köyhä mutta jolla myös mahdollisuus parempaan elintasoon.
      Toiseksi, ehkä tärkein syy. Suomalaiset naiset eivät ole koskaan pitäneet ulkonäkööni puoleensavetävänä vaan päinvastoin. Kaikki suhteet alkaneet pitemmän tutustumisen kautta, opiskelu, yhteiset ystävät, työpaikalla. Kai se vähän masensi kun huomasi että ei ole miehenä puoleensa vetävä vaan enempi sellaista kaverikamaa jonka ainoa tsäänssi on olla oikeaan aikaan oikeassa paikalla kun naiset lähtee kakkoskierrokselle.
      Kolmanneksi en ole oikein koskaan kokenut sinkkuutta minään puutteena joka tekisi minusta huonomman kuin muut.

    • .hg28.

      Olen, en enää niin nuori mies, koska alan lähestyä 30 vuoden rajaa. Olen sinkku ja aina ollut, en osaa enkä enää edes uskalla lähestyä naisia. Vielä lukioikäisenä ajattelin, että löydän kyllä tyttöystävän mutta toisin kävi. Olen aina ollut ujo ja jotenkin arka siten että suojelen itseäni, ja mulle oli tosi iso kynnys olla aloitteellinen naisten suhteen ja tuloksena oli vain se, että tulin tylysti torjutuksi ja nuo kokemukset sattuivat niin paljon, joten aloitteellisuuteni väheni nopeasti enkä enää viime vuosina ole ollut aloitteellinen. En vaan voi koska kuitenkin tulen taas torjutuksi, hylätyksi ja nöyryytetyksi.

      Olen myös muutenkin ollut yksinäinen ja jotenkin ulkopuolinenkin elämässä. Opiskeluaikanani en päässyt mukaan opiskelijapiireihin.

      Kukaan nainen ei siis ole ikinä osoittanut kiinnostusta minua kohtaan ja nuo aiemmat kamalat kokemukset torjumisista ovat saaneet minut siihen päätelmään, että olen viallinen yksilö jota kukaan ei voi rakastaa. Hassua on se, että liikun paljon ja olen urheilullinen ja ulkonäöllisesti keskivertoa parempi, mutta kun ei niin ei.

    • Sinkku=nussimaton

      Koska en saa pillua. En koskaan pääse panemaan.

    • 23456789

      En tiedä

    • 565665656565

      koska..

    • Sinkkuna oleminen on ihanaa! =)

    • minun elämä

      Koska haluan olla sinkku. Olen tyytyväinen sinkkuna olemiseen.
      Työ on ihan jees, kiva kämppä, omat rahat riittää, pärjään omillani, kavereita on, seksiä tarjolla jos sattuu sellaista haluamaan.
      Lapsikin saa alkuunsa ilman vaki suhdetta jos joskus siihen tulee tarve, tällä näkymällä kuitenkin sellaista ei tule, mutta tulevaisuudesta en tiedä.

      Luovun sinkkuudesta vain jos kohtaan sellaisen miehen, jonka seurassa minulla on hyvä olla ja hän kokee minun seurani hyväksi. Joten kun sopivaa ei kohdalle ole osunnut olen mielummin sinkku.

      Parisuhde on sellainen jonka pitää olla kymppi ennen kun luovun sinkkuudesta.

      Koska useimmat miehet hakevat pelkästään kodinhoitajaa ja varmaa panoa ei se jaksa kiinnostaa. Kun katselee parisuhteissa eläviä ja keskustelee niin kynnys luopua sinkkuudesta vain kasvaa.

    • yksinolo on ihanaa

      Olen sinkku, koska parisuhteeni tai suhderäpellykseni ovat opettaneet minulle kuinka hyvä on olla yksin. Ei ole ketään määräilemässä tai vinkumassa. Ei tarvitse pelätä loukkaavansa toista ihmistä, jos haluaa määrätä omasta ajastaan ja omista harrastuksistaan. Kukaan ei lyö tai hauku tyhmäksi. Öisin ei tarvitse pelätä henkensä edestä, kun parisuhteen tärkeämpi osapuoli on tulossa kotiin kännissä ja pakoillen poliisilta. Ei tarvitse kuunnella -ttu..-kele..-tanaa. Ei tarvitse enää näytellä täydellistä paria 2 sekuntia tappelun jälkeen. Ei tarvitse enää miettiä miksi se tärkeämpi osapuoli on niin naimisissa oman puhelimensa kanssa ja viipyy taas kerran myöhään töissä. Ei myöskään tarvitse miettiä, mistä tänään tuulee.

      Yllä olevaan verrattuna yksinolo on ruhtinaallista.

      Ainoa, mikä minua yhä haittaa on pieni inhottava tunne siitä, että pitäisi kuitenkin vielä löytää joku, jota rakastaa. Onko se yhteiskunnan odotusten tai arvojen aikaansaama tunne, vai onko sen alkuperä biologinen? Tiedän, että se ei ainakaan ole järkeni eikä alitajuntani ylläpitämä tunne. Yritän sen tukahduttaa, mutta se ei katoa. Tajuan nyt, että eivät huonot suhteeni ole minua saaneet katkeraksi, vaan tämä inhottava piinaava tunne.

      • gsgssgsgsgd

        Pakkoko on valita niitä helvetin väkivaltaisia alkoholisteja puolisoiksi?


      • yksinolo on ihanaa
        gsgssgsgsgd kirjoitti:

        Pakkoko on valita niitä helvetin väkivaltaisia alkoholisteja puolisoiksi?

        Sitä on aina helppo ulkopuolisen tulla sanomaan mitä olisi pitänyt tehdä. Ei minunkaan suhteeni kaikki ole olleet väkivaltaisia. Kaikki ovat olleet erilaisia. Mutta narsistimagneetti tunnustan olevani. Jos suhteen alkuvaiheissa joku olisi väkivaltainen, enhän tietenkään sellaiseen suhteeseen jäisi. Mutta jos erehtyy muuttamaan tällaisen henkilön kanssa yhteen ja vasta sen jälkeen todellisuus iskee päälle, niin onhan sitä todella hankala lähteä pois. Kokeile ihmeessä joskus suhdetta narsistin kanssa, niin tiedät olla laittamatta tuollaista kommenttia. Tämä yhteiskunta muutenkin syyllistää uhreja ihan tarpeeksi. Uhrit saavat kestää sitten tuollaisten ihmisten besserwisser kommentit kaiken muun paskan lisäksi. Väkivaltaisesta suhteesta lähteminen on taatusti paljon vaikeampaa kuin sinun muuttaa tuo paska syyllistävä asenteesi hieman ymmärtäväisemmäksi.


    • 16+10

      Koska se on niin kivaa:)

    • rumilus remulus

      Sinkkuna olo tarkoittaa et on pahemman luokan luuseri jolla ei ole edes ystäviä joten naiset ei sellasesta kiinnostu. Itse olen just tälläinen säälittävä tapaus. Rumuuskin vaikuttaa paljon ja myönnän olevani ruma. Peruskoulussa ei ollut kavereita joten vietin suurimman ajan yksin. Lisäksi vanhemmat hylkäsi ennen kun täytin 10 vuotta joten ei ole meikän elämä ollut mitään hääviä. Joten ei ole ihme jos olen sinkku enkä usko et koskaan kukaan nainen musta alkaa tykkäämään. Paitsi jos alan juopoksi narsistiksi joka haukkuu naisia. mut siihen en suko pystyväni koska olen aika nössö ja hyväkäytöksinen.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      73
      1786
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1176
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1064
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      14
      950
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      876
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      261
      822
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      789
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      61
      758
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      210
      739
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      736
    Aihe