vappuna tuntua joltakin.kertokaa te joille vappu merkitsee jotain .
Miltä vappu tuntuu ja pitääkö
27
91
Vastaukset
- ...........
Tänään pitää tuntua hyvältä, huomenna pahalta.
- Pierettää:.!1%#++
.
onks kaikki silloin okay?????????
.
- Kunnian mies
Ketkä sitä juhlivat ja millaisia he ovat? vappu on kartettava juhla ellei se sisällä hengellistä sanomaa. Pakanain tympeä juhla. Viimeisin päivien vappu ja juhlijoista tietoa seuraavassa. Mainittakoon, että poikkeuksiakin on Herralle uskollisissa.
2.Tim 3:1 Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
2 Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,
3 rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
4 pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
5 heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta. vappu tuntuu keväältä jolla on lupaus kesästä :)
Vappu tuntuu perinteiseltä ja mukavalta. Minä olen aina pitänyt kaikista viinanhuuruisista perinteistä. On mukavaa käydä katsomassa Mantan lakitusta ja nauttia järjettömästä tungoksesta. Huomenna on mukavaa, kun ihmiset ovat pikkusievässä hyvällä tuulella, aurinko paistaa ja ollaan picnicillä kavereiden kanssa.
- samoin tein
Miksi et nauti kaupan tungoksesta?
samoin tein kirjoitti:
Miksi et nauti kaupan tungoksesta?
Kas, enpäs ole koskaan tullut ajatelleeksikaan. Vissiin siksi, että kaupasta on aina kiire johonkin, mutta vappuna tai vaikkapa jossain festareilla ei ole kiire mihinkään.
- samoin tein
Ratikkakuski kirjoitti:
Kas, enpäs ole koskaan tullut ajatelleeksikaan. Vissiin siksi, että kaupasta on aina kiire johonkin, mutta vappuna tai vaikkapa jossain festareilla ei ole kiire mihinkään.
Olet vain sata kertaa kirjoittanut jostain täpötäydestä "ostoshelvetistä", kuinka vastenmielinen paikka se on...
samoin tein kirjoitti:
Olet vain sata kertaa kirjoittanut jostain täpötäydestä "ostoshelvetistä", kuinka vastenmielinen paikka se on...
Niinpä olen. Niin se vain näyttää olevan, että toisessa tapauksessa tungos ahdistaa ja toisessa rentouttaa. Outo juttu.
- Ei merkkaa mitään
Jotenkin tuntosarvet pystyssä.
- wr
Pizza duunin päälle ja jos onnistuis tunnin päikkärit.
Sitten pitää taas mennä.
Vappu? Ei herätä mitään erityisiä tuntemuksia.
Nuorempana sekin oli syy dokailuun.
Nykyään se on vapaa päivä...ruokaa....juomaa.
Ihanaa...kotona
Langsam, bitte. Ei voi edes laulaa ku ääni meni
http://www.youtube.com/watch?v=UZp6dhheriM&ob=av2e- wr
olkaa varovaisia siellä radalla sillä
http://www.youtube.com/watch?v=XPQbY593Sh0&ob=av2e
(huomaa: videoon leikattu onnistunut rytmi)
Hauskaa vappua palstalaisille
- panen naapuriani
Vappu on täydellinen jos saa pimppiä. Muuten aika surkee vappu!
Nuorena aikuisena sitä yritti juhlia vappua hampaat irvessä, koska niin "kuului" tehdä. Nykyään on lapset hyvä "tekosyy" olla menemättä minnekään, muualle kuin tivoliin päivällä(jolloin hullut ja humalaiset ovat minimissä vielä) ja torille ostelemaan vähän vappukrääsää muksuille. Illemmalla grillailua ja yleensä saunomista, yleensä ihan perhepiirissä. Olen ollut lasten aikanakin ihan mukavissa vappubileissä, mutta rehellisesti sanoen, kivointa on kotona.
Joskus nuorena olin itseäni10v. vanhempien kavereiden vappujuhlissa, joissa raikasi työväenlaulut ja puhuttiin politiikkaa aamuun. Hauskaa sekin oli, mutten niin niitä aikoja kaipaa. Lapsena sitä vappua odotti, että pääsee huvipuistoon ,saa juoda simaa ja syödä munkkeja, olla koulusta pois ja saada jonkun vapputorven ja hassun peruukin. Nykyään vappu merkkaa suunnilleen samaa kuin silloin.Ensin riitti ilmapallo, johon isä oli piirtänyt kuivamustekynällä inkkarin. Sitten heliumilla täytetty ja kiiltävä ohitti sen. Joskus torilla ihmeteltiin tolpassa puhuvaa ukkoa joka oli tosi tylsä :) Sen jälkeen tuli valkoiset farkut ja joskus myöhemmin piha-partyt ja konsertit.. ja sitten on nuokuttu sohvalla :)
sxthsens kirjoitti:
Ensin riitti ilmapallo, johon isä oli piirtänyt kuivamustekynällä inkkarin. Sitten heliumilla täytetty ja kiiltävä ohitti sen. Joskus torilla ihmeteltiin tolpassa puhuvaa ukkoa joka oli tosi tylsä :) Sen jälkeen tuli valkoiset farkut ja joskus myöhemmin piha-partyt ja konsertit.. ja sitten on nuokuttu sohvalla :)
täällä ollaan vasta foliopallo-vaiheessa :) Angry Birds, tietenkin..
yybee kirjoitti:
No tietenkin. Ajan hengessä :) Yritä suojella sitä niin, ettei tule hauhia parku, kun pallo karkaa :D :D
sxthsens kirjoitti:
No tietenkin. Ajan hengessä :) Yritä suojella sitä niin, ettei tule hauhia parku, kun pallo karkaa :D :D
No nimenomaan, hysteerisempi mä niiden pallojen karkaamisesta olen kuin lapset :'D
Nyt sauna kutsuu :) Mukavaa vapunaaton jatkoa :)yybee kirjoitti:
No nimenomaan, hysteerisempi mä niiden pallojen karkaamisesta olen kuin lapset :'D
Nyt sauna kutsuu :) Mukavaa vapunaaton jatkoa :)Minäkin lähden kohta saunaan :)
- Towerit:.!1%#++!?!
sxthsens kirjoitti:
Minäkin lähden kohta saunaan :)
.
PErsut kulkee taas Woitosta Woittoon (hik)
. No mikäs pakko sitä on mitään tehdä jos ei oikeasti huvita. Mistä ihmeestä moinen ajatuksenjuoksu on lähtöisin? Nuoruuden epävarmudesta ja yhteisön hyväksynnästä vissiin. Onneksi moinen typeryys vanhemmiten väistyy. Semminkin kun minä edelleen tykkään humalahakuisista juhlapyhistä, vaikkei tässä iässä kuulemma enää pitäisi... ;-)
yybee kirjoitti:
Pööh, Hello Kitty on paaaljon hienompi !!!!!!!
Mitäänsanotan ja turha. Kommunistien juoni saada yks ylimääräinen vapaapäivä.
- kylä näi o
.
"Ne on kaikki kommunistia jokka ei tuu meille ilimaaseksi kökkähän"
. Kaikkea sitä lukeekin kun vanhaksi elää. Jopa japanilainen riistoporvarivaimoni tunnustaa vapun arvon.
Ratikkakuski kirjoitti:
Kaikkea sitä lukeekin kun vanhaksi elää. Jopa japanilainen riistoporvarivaimoni tunnustaa vapun arvon.
Arvon?
Öitä.- <<<<
Ratikkakuski kirjoitti:
Kaikkea sitä lukeekin kun vanhaksi elää. Jopa japanilainen riistoporvarivaimoni tunnustaa vapun arvon.
Tuskinp kuimuijalla mitään mielipiteitä itsellään on
sehän on kokoomuslaisten mainoslahja editämään rihkaman valistamista
Kiinassa
Siinä vaam soi Pahvi-Niinistön aivopieruslogan :"Työväen persudentti"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1751461
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411039Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38735- 14660
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21650- 36643
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28642Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577