Satuin tuossa äsken vaan näkemään ikkunasta miehen, joka oli räjähtäneen ja yksinäisen näköinen ja ulkoilutti geneeristä miesrotua eli amstaffia. Kaveripiirissä ei ole ketään yksinäistä miestä, jolla olisi koira.
Kuinka monella sinkkumiehellä koira?
6
175
Vastaukset
Onhan esimerkiksi Viheraholla koira.
Minulla ei ole. Ottaisin itse asiassa ihan mielelläni koiran, mutta en tiedä miten ahkerasti jaksaisin yksin huolehtia siitä, ja toisekseen se rajoittaisi muutenkin jo rajoittunutta seuraelämääni.- täysin nolla
Mulla ei ole. Jos olis koira niin sitä tarttis hoitaa paljon ja sit ei vois lähtee vaikka matkoille ja en tunne ketään ketä ottais koiran siksi aikaa. Ei koiraa voi pitkäksi aikaa jättää yksin kuitenkaan. se rajoittaisi mun omaa elämää liian paljon joten en ottais mitään lemmikkiä.
Kyllähän koiran kanssa on mukava kävellä ulkona... itte oon parikyt vuotta ainaki lenkittäny koiraa (3 koiraa mahtuu tohon aikaan), ei ole oma mutta huolehdin siittä kummiskin ajoittain useastikin. Metsällä koira on erinomainen apu, joskaan en itse metsästä. Tosin joskus oon ollu mettällä itekin mut en enää nykyisin... koska on mukava kaivaa hirvikärpäsiä aina vaatteista ja ihosta sen reissun jälkeen sekä ei muuten vaan enää kiinnosta.
Mut joo voisin laittaa koiran itsellekin, jos vaan mahdollisuus olisi. Mut nykytilanteessa en koiraa voi ottaa... mikäli olis omakotitalo niin siihen vois tehä tarhan pihalle ja pitää koiraa, mut se ei näillä näkymin oo mahollista ainakaan taloudellisesti.- jlhjn
Mulla on koira, viime vuonna syntynyt js ihan omaksi seuraksi otettu. Ekat muutama kk oli tosi rasittavia, sen jälkeen on alettu ymmärtää toisiamme. Saan onneksi hoitoon jos on menoa eli harvoin. Tuo tuo ihmiskontakteja, joka päivä ainakin joku sana tulee vaihdettua muiden koirallisten kansss, vaikkei nimeltä tuntisi.
- Houndog
Oma perhe, auto, talo ja koira.
Eiköhän nuo kaikki kuulu (kliseistään huolimatta) valtaosan toivelistaan yhä.
Ja mitä "koira" koiralla tekisikään? Nuolisi toistensa palleja? - Sinkkumiehellä EI
ole koiraa. Jos näen miehen taluttavan koiraa, teen automaattisen johtopäätöksen siitä, että ko. mies on varattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530