Kuinka monella sinkkumiehellä koira?

minulla ei ole

Satuin tuossa äsken vaan näkemään ikkunasta miehen, joka oli räjähtäneen ja yksinäisen näköinen ja ulkoilutti geneeristä miesrotua eli amstaffia. Kaveripiirissä ei ole ketään yksinäistä miestä, jolla olisi koira.

6

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan esimerkiksi Viheraholla koira.

Minulla ei ole. Ottaisin itse asiassa ihan mielelläni koiran, mutta en tiedä miten ahkerasti jaksaisin yksin huolehtia siitä, ja toisekseen se rajoittaisi muutenkin jo rajoittunutta seuraelämääni.

• täysin nolla

Mulla ei ole. Jos olis koira niin sitä tarttis hoitaa paljon ja sit ei vois lähtee vaikka matkoille ja en tunne ketään ketä ottais koiran siksi aikaa. Ei koiraa voi pitkäksi aikaa jättää yksin kuitenkaan. se rajoittaisi mun omaa elämää liian paljon joten en ottais mitään lemmikkiä.

• Kyllähän koiran kanssa on mukava kävellä ulkona... itte oon parikyt vuotta ainaki lenkittäny koiraa (3 koiraa mahtuu tohon aikaan), ei ole oma mutta huolehdin siittä kummiskin ajoittain useastikin. Metsällä koira on erinomainen apu, joskaan en itse metsästä. Tosin joskus oon ollu mettällä itekin mut en enää nykyisin... koska on mukava kaivaa hirvikärpäsiä aina vaatteista ja ihosta sen reissun jälkeen sekä ei muuten vaan enää kiinnosta.

Mut joo voisin laittaa koiran itsellekin, jos vaan mahdollisuus olisi. Mut nykytilanteessa en koiraa voi ottaa... mikäli olis omakotitalo niin siihen vois tehä tarhan pihalle ja pitää koiraa, mut se ei näillä näkymin oo mahollista ainakaan taloudellisesti.

• jlhjn

Mulla on koira, viime vuonna syntynyt js ihan omaksi seuraksi otettu. Ekat muutama kk oli tosi rasittavia, sen jälkeen on alettu ymmärtää toisiamme. Saan onneksi hoitoon jos on menoa eli harvoin. Tuo tuo ihmiskontakteja, joka päivä ainakin joku sana tulee vaihdettua muiden koirallisten kansss, vaikkei nimeltä tuntisi.

• Houndog

Oma perhe, auto, talo ja koira.

Eiköhän nuo kaikki kuulu (kliseistään huolimatta) valtaosan toivelistaan yhä.

Ja mitä "koira" koiralla tekisikään? Nuolisi toistensa palleja?

• Sinkkumiehellä EI

ole koiraa. Jos näen miehen taluttavan koiraa, teen automaattisen johtopäätöksen siitä, että ko. mies on varattu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      194
      6610
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      106
      5503
    3. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      274
      3487
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      127
      3473
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      87
      2455
    6. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      3
      2155
    7. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      53
      1903
    8. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1896
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      63
      1782
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      101
      1447
    Aihe