Viikon kysymys

nih!?

Kuka palstalainen muistuttaa jotain toista palstalaista ja miten se ilmenee?

24

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasduq

y.b muistuttaa Papu.Sparrowia = Pinnallisista asioista kiinnostunut bimbo

dazu muistuttaa zisel, kirp-su, frost-free, persona-non-grata ja Va-nil-la-nikkejä = eikä pelkästään muistuta vaan myös on em. nikkien omistaja.

Ratikkakuski muistuttaa relaxed_eyesiä = Sillä erotuksella, että ensin mainitulla on vaimo on kuminukke ja toisella aito nainen.

(Arvioivaa naurua)

• nurmeksen vili

Dazu muistuttaa genioo. Niillä on ollu sama nainenkin.
      Kallupin ja Modellin samanlaisuus on yhtä typerät kirjoitukset.

• nih!?

Genio.Mente seurustelee oikeiden naisten kanssa.

kirp-su on dazun aivopieru.

• nih!? kirjoitti:

Genio.Mente seurustelee oikeiden naisten kanssa.

kirp-su on dazun aivopieru.

Genio seurustelee kirp-sun kanssa, mutta aina raiskauksen jälkeen hän tulee palstalle toitottamaan, että kirpela on dazun aivopieru.

Heillä on sadomasokistinen suhde, mitä kukaan muu ei voi ymmärtää.

• dazu kirjoitti:

Genio seurustelee kirp-sun kanssa, mutta aina raiskauksen jälkeen hän tulee palstalle toitottamaan, että kirpela on dazun aivopieru.

Koska soot viimeksi saanu pillua?

• Modelli muistuttaa ehkä Platosta, mut välillä sen tyyli muuttuu Genion tyyliksi. Dazu on jonkinverran imitoinut Genioo, joten tyyli varmaan siksikin muistuttaa sitä. Mut Genio on enemmän itseään täynnä ja vainoharhaisella tavalla kyynisen ylimielinen, mitä en osaa mitenkään matkia.

• nih!?
        dazu kirjoitti:

kirp-su on sinun sairaan mielesi aikaansaannos.

Arvaa vaan uskooko kukaan sellaisen henkilön olemassaoloon.

Siis sellainen jolla on muutakin elämässään kuin netti.

Ps: en ole luuserihippi Genio.Mente

• nih!?
        dazu kirjoitti:

Modelli muistuttaa ehkä Platosta, mut välillä sen tyyli muuttuu Genion tyyliksi. Dazu on jonkinverran imitoinut Genioo, joten tyyli varmaan siksikin muistuttaa sitä. Mut Genio on enemmän itseään täynnä ja vainoharhaisella tavalla kyynisen ylimielinen, mitä en osaa mitenkään matkia.

Mutta olet ainakin Ratikkakuskin saanut hurmattua zisel-nikkisi avulla =)

• relaxed_eyes kirjoitti:

Koska soot viimeksi saanu pillua?

Koitappas jo päästä yli. Mulla on tällä hetkellä pari-kolme optioo puhelimessa, mihin soittamalla voi saada.

Kyllä se elämä vielä sinullekin hymyilee.

• dazu kirjoitti:

Koitappas jo päästä yli. Mulla on tällä hetkellä pari-kolme optioo puhelimessa, mihin soittamalla voi saada.

Kyllä se elämä vielä sinullekin hymyilee.

Niin mutta koska sä oot viimeksi saanu?

• Eikö.
        dazu kirjoitti:

Modelli muistuttaa ehkä Platosta, mut välillä sen tyyli muuttuu Genion tyyliksi. Dazu on jonkinverran imitoinut Genioo, joten tyyli varmaan siksikin muistuttaa sitä. Mut Genio on enemmän itseään täynnä ja vainoharhaisella tavalla kyynisen ylimielinen, mitä en osaa mitenkään matkia.

Siksi sinä oletkin nääs fuck.

Niin mutta koska sä oot viimeksi saanu?

Mitä ihmettä sä kyselet? :D Enhän mä ole saanut koskaan, poikuus on tallella. Ei minun kaltaiset miehet saa seksiä...

• dazu kirjoitti:

Mitä ihmettä sä kyselet? :D Enhän mä ole saanut koskaan, poikuus on tallella. Ei minun kaltaiset miehet saa seksiä...

No eikä täs nyt kohta vietetä vuosipäivää? Nimittäin, eksä ny oo kohta vuoden jankannu tuosta kirpelasta palstalla?

No eikä täs nyt kohta vietetä vuosipäivää? Nimittäin, eksä ny oo kohta vuoden jankannu tuosta kirpelasta palstalla?

En minä ole sinun nikilläsi kirjoitellut. En tiedä salasanaakaan.

• dazu kirjoitti:

En minä ole sinun nikilläsi kirjoitellut. En tiedä salasanaakaan.

Nyt mä kyllä putosin... Missä joku väittää, että olisit mun nikillä kirjoitellut?

• ___?

Hoh hoijaa! Sano Milanon vili.

Nyt mä kyllä putosin... Missä joku väittää, että olisit mun nikillä kirjoitellut?

*nostaa takas*

Miksi sinua kiinnostaa kirpela-asia? Minua se ei kiinnosta muuten, kuin, että toivoisin, että sillä olis asiat ok, eikä palstalle tulisi minusta jotain outoja juttuja.

• dazu kirjoitti:

*nostaa takas*

Miksi sinua kiinnostaa kirpela-asia? Minua se ei kiinnosta muuten, kuin, että toivoisin, että sillä olis asiat ok, eikä palstalle tulisi minusta jotain outoja juttuja.

Kaks ennenkuulumatonta salaisuutta:

1. Toiselle voi toivoa hyvää ja myös tarkoittaa sitä sanomatta sitä ääneen.

2. Toiselle voi toivoa hyvää ja myös tarkoittaa sitä sanomatta sitä ääneen.

Jos sä haluat, että susta ei tule outoja juttuja palstalle niin mieti kaks kertaa mitä ja miten itse palstalle kirjoitat.

Vaikka turhaa mä tässä mitää jankkaan. Ens yönä sä jo taas suolla kirpsu-genio alotuksia.

• dazu kirjoitti:

*nostaa takas*

Jos sä haluat, että susta ei tule outoja juttuja palstalle niin mieti kaks kertaa mitä ja miten itse palstalle kirjoitat.

Vaikka turhaa mä tässä mitää jankkaan. Ens yönä sä jo taas suolla kirpsu-genio alotuksia.

• dazu kirjoitti:

*nostaa takas*

• Vaikia sanoa ku vakkarinikit on nykyään yhden käden sormilla laskettavissa.

• Minä muistutan paria, en kerro ketä paria. Ilmenee ehkä kyvyssä imitoida heitä? Vaikia sanoa.

• Imitoitko toisia palstalaisia?

• dazu kirjoitti:

Imitoitko toisia palstalaisia?

Lue huolellisesti mitä kirjoitin up there.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      167
      1414
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      40
      1005
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      725
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      640
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      626
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      612
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      563
    Aihe