Miten nopeasti mies ihastuu??

Jemina8

Kun on aina puhuttu siitä että naiset ei heti lämpene miehille, niin minulle taas on arvoitukseksi jäänyt miten nopeasti mies sitten ihastuu naiseen? Montako kertaa sitä pitää tapailla naista että ihastuu? En siis tarkota mitään kevyttä juttua esim.panoseuraa, vaan ihan että oikeasti ihastuu siihen naiseen ja haluaisi seukata? Mikä sen ihastumisen tekee, luonne vai ulkonäkö? Ja mistä tietää että haluat oikeasti olla sen naisen kanssa? Minua naisena kiinnostaisi kovasti tietää tämä.

19

3889

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä nainen tietää :) Vähän epävarmaa aluksi, sitten miehen silmät seisoo päässä kun uutta veräjää katsellessa (Jazulilta lainattu :D) ja sitten ei muuta kuin menox :D

• Se on hermona ja pyörii kuin kissa kuuman kattilan ympärillä. Tekee tikusta asiaa. Ilmestyy ja katoaa. Puhuu itsensä pussiin ja kyselee tyhmiä :)

• Ja sitten
        sxthsens kirjoitti:

Se on hermona ja pyörii kuin kissa kuuman kattilan ympärillä. Tekee tikusta asiaa. Ilmestyy ja katoaa. Puhuu itsensä pussiin ja kyselee tyhmiä :)

se jo tuikkaa naista mikä on helppa koska sxthsense antaa niin helposti.

• Ja sitten kirjoitti:

se jo tuikkaa naista mikä on helppa koska sxthsense antaa niin helposti.

Riippuu vähän siitä, miten mun omat silmät toimii 'o_0'

• //Mies//

• Ainakaan "mies rakastuu 8 sekunnissa" ei pidä paikkansa kuten jossain hömppä"tutkimuksesssa" väitettiin. Ihastumiseenkin menee jonkun aikaa.

Siitä tietää että haluaa olla naisen kanssa kun haluaa olla hänen kanssaan. Se on jo sitten enemmän kuin ihastumista, jos on ihan sama mitä tehdään vai tehdäänkö mitään kunhan kiehnätään kylki kyljessä, päällekkäin tai alekkain..

• Näin minunkin mielestä :)

• 0,3 sekuntia, noin.

• Ok "about" :D

• :)

Oletko koskaan ihastunut palstalaiseen?

• :) kirjoitti:

Oletko koskaan ihastunut palstalaiseen?

;)

• se kysyi
        sxthsens kirjoitti:

;)

platosilta.

• se kysyi kirjoitti:

platosilta.

ai jaa :(

• Kyllähän sitä heti ihastuu jos on ihastuakseen. Jos ei ihastu niin sitte ei vaan ihastu. Nuorempana sitä ihastui pelkkään ulkonäköön, näin vanhempana sitä on ihastunut koko pakettiin.

• Juu, toihan oli sopivasti itsensä poissulkeva vastaus. Mäkin ihastun toisinaan koko pakettiin ja silloin siihen ishastumiseen voi mennä pitkäänkin. Sanotaan aloitukseen, että sekunnista vuosiin, mut jos tiiviisti oon naisen kanssa tekemisissä, eikä ekaan kahteen vuoteen ihastu, niin ei varmasti tule ihastumaankaan.

• Jemina8

Heti? Eli osaatko vielä paremmin määritellä? Ensi tapaamisesta vai? =)

• Jeminalutkalle
        Jemina8 kirjoitti:

Heti? Eli osaatko vielä paremmin määritellä? Ensi tapaamisesta vai? =)

Oletko kiimassa? Sulla on taas kyrvälle tarvetta.

• Näin on.

Ei ole mitään standardi aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      111
      5033
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      122
      2685
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      28
      2497
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2245
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      431
      2158
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      176
      1627
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      110
      1334
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      36
      1172
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      996
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      81
      930
    Aihe