Fiksu kirjoitus oli ja oli poistettu just kun sain vastaukseni valmiiksi. Ei mitään aihetta poistolle.
Miksi palstanvalvoja poisti kunnianmiehen kirjoituksen'?
9
59
Vastaukset
Minäkin olisin voinut vastata. Ihan ok ja rauhassa tehty aloitus tällä kertaa.
- Kunnian mies
Sinähän vastasitki siihen et tosin minulle. Kenties miehenlogiikkani ei ole miehenlogiikkaa jonkun mielestä, kuka tietää. Mitäpä näistä, jatketaan muilla aiheilla.
- MENE POIS
luontaistuoteketjusi ei kuulu tälle palstalle!!!!
Kunnian mies kirjoitti:
Sinähän vastasitki siihen et tosin minulle. Kenties miehenlogiikkani ei ole miehenlogiikkaa jonkun mielestä, kuka tietää. Mitäpä näistä, jatketaan muilla aiheilla.
Niin vastasin, mutta oli minulla siitä itse kirjoituksesta ajatuksia.
Se mitä tein, oli vaan spontaani vaste, kun tiedän Hahmotelman. Tosin ei sitä voi luukuttaa suoraviivaisesti siihen malliin. Jännä tapaus :)sxthsens kirjoitti:
Niin vastasin, mutta oli minulla siitä itse kirjoituksesta ajatuksia.
Se mitä tein, oli vaan spontaani vaste, kun tiedän Hahmotelman. Tosin ei sitä voi luukuttaa suoraviivaisesti siihen malliin. Jännä tapaus :)Mietin sitä, miten kaikki on kaunista - kaikki luotu. Ja mietin sitä kiittämistä ja hengelle puhumista. Mun mielestä sulla pitäisi olla joku elävä ihminen, jonka kanssa sun olisi hyvä olla.
- Lutka poisti sen
mielivalta käy lutkalle syyksi, se että on mahdollista ylläpitää palstan huonoa ja lutkallista tasoa =)
- welho 32
tänne ei tarvitse homosteluistaan kirjoitella.
En tiedä mitä aloitus koski, mutta eiköhän sekin aihe ole täällä jo sataan kertaan käsitelty, että ei muutakuin arkistosta hakemaan samanlaisia aiheita ja kirjoitat sen tyhjänpäiväisen kommenttis sitten sinne. Sama asia.
- welho 32
Homostelua käsitteli. Sitä miten hyvää persereikä tekee ja naisia halvensi ettei pimppiä tee enää mieli kun peppua saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671414
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä401005Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14640
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632- 36626
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20612Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17563