Tupakointikrittiikki tabu?

Onko ylläpidossa

tupakkamiehiä/naisia koska tupakointia ei saa kritisoida rajusti. Itselleni tupakointi on ainakin total turn of. En ikinä voisi seurustella tupakoitsijan kanssa. Hyi ök!

14

128

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realismus

      Jokainen edes alkeellisen kotikasvatuksen saanut oudoksuu ulostepurkauksiasi tupakoinnista/tupakoimattomuudesta riippumatta. Sinulla on varmasti ollut ankea lapsuus eikä äidilläsi aikaa ohjata normaaliin käytökseen ja ilmaisuun.

      Ei, en tupakoi. Enkä myöskään tehnyt ilmoitusta asiattomasta ulosteviestistäsi.

      • Niin mutta se

        ei muuta sitä tosiasiaa, että tupakoitsijan suudelma maistuu paskalle!


      • realismus
        Niin mutta se kirjoitti:

        ei muuta sitä tosiasiaa, että tupakoitsijan suudelma maistuu paskalle!

        En osaa sanoa tähän mitään, en ole koskaan tullut suudelleeksi kakkaa, ainoastaan voin kehottaa sinua välttämään tupakoitsijoiden suutelemista mikäli se aiheuttaa noin voimakkaan alatyylisen reaktion.


    • fsddsggg

      Tosi miehet polttavat tupakkaa, mammanpojat eivät. Mies joka kaikessa tottelee äitiä ei ole mies lainkaan,

    • Rööki suussa

      tekee ihmisestä paskan näköisen

    • mustispeppers

      Itse asiassa, mä en voi sietää tupakoivia, en vaan voi, siis pariutumismielessä. Pitäis olla aika sydämenviejä, että hyväksyisin kumppanin tupakoinnin :)

    • Sikari huulessa
      • Clil Binton

        Sikarin voi työntää sinne!


    • öouhöo

      En ole ikinä polttanut. En tykkää tupakan hajusta. Se ei estä minua tuntemasta kiintymystä ja rakkauttakin muutamaakin tupakoivaa ihmistä kohtaan.

      pahempi on hoitamattomat hampaat ja suu, siitä se oikea mädänlemu sikiää. voisin kyllä tuntea helliä tunteita sellaistakin henkilöä kohtaan, sehän voisi olla isäni tai siskoni, miksi panisin jonkun ihmisarvon hänen ulkoisten ongelmiensa varaan.

    • Niin kuin en minäkään voisi olla tupakoijan kanssa... se on vaan niin vastenmielistä kun ajattelee koko ajan tuhkakuppia. Lukuunottamatta sitä että jos joku tupakoiva yrittää edes lähennellä niin kyllä rupeaa multa tulemaan valitusta eli siis sitä nalkuttamista asiasta, kaiken lisäksi voin pahoin tupakan savusta.

      Itsekään kun en ole koskaan polttanut niin semmoinen ei vaan käy.

    • Rööki suussa
      • Tupakka on

        PASKAA!


    • 27

      esim baaritupakointi ok tai vähäinen sätkättely koska itse poltan ehkä 1-2 (sätkää, en askia) päivään eli olisi jo sama lopettaa kokonaan. harvalla vaan jää niin vähään.

      en näkis itseäni tupakoivan kanssa, mutten toisaalta ottais myöskään savutonta miestä joka narisee kovaan ääneen muitten polttamisesta ja yskii teatraalisesti ihan protestoidakseen.

    • llllllöhg

      Haluan, että nainen puhaltaa tupakansavut naamalleni ja pieraisee nenääni juuri, lastini meinaa olla lennossa. JAksaa sitten taas pitkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      79
      1838
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1186
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1064
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      14
      990
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      886
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      267
      864
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      809
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      61
      778
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      211
      761
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      746
    Aihe