Tällasta joo

Oli kuulkaa kunnon ukkonen 20 sekuntia sitten. Iso Jäbä suuttui suomalaisille lätkätuloksesta:(

Tänään tulivat muurahaiset. Vielä aamulla iloitsin että tänä keväänä niitä ei näy, mutta eikö mitä. Raidia perään. Miinuspuoli, että ei pysty tuulettamaan keittiötä nyt kun vettä sataa ikkunasta sisään.

15

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ne Raidilla lähde. Osta Baytion. Käpertyvät kuin syksyn lehdet ja sitten tulee paha mieli :(

• Näin on.

Turha niit on tappaa.

Pankaa murot piiloon.

• Kyll maar viime keväänä lähti. Enkä mä näe niitä ruumiita- ne tulee keittiöön sellasesta sokkelista ulkoseinän ja jääkaapin välistä. Sais kyllä olla tulematta. Ylin kerros sentään. Pitää kai ostaa sellanen myrkkylautanen vai mikä se on- ne steppailee siinä ja sit se myrkky tarttuu niiden jalkoihin ja ne vie sen mukanaan pesään tai mistä ne nyt sitten tuleekin ja myrkyttää itte ittensä. Taatusti saksalainen keksintö.

Onneksi ukkonen näyttää loittenevan.

http://www.nordicweather.net/ukkostutka.php?fi

• PlatosMorbidDust kirjoitti:

Kyll maar viime keväänä lähti. Enkä mä näe niitä ruumiita- ne tulee keittiöön sellasesta sokkelista ulkoseinän ja jääkaapin välistä. Sais kyllä olla tulematta. Ylin kerros sentään. Pitää kai ostaa sellanen myrkkylautanen vai mikä se on- ne steppailee siinä ja sit se myrkky tarttuu niiden jalkoihin ja ne vie sen mukanaan pesään tai mistä ne nyt sitten tuleekin ja myrkyttää itte ittensä. Taatusti saksalainen keksintö.

Onneksi ukkonen näyttää loittenevan.

http://www.nordicweather.net/ukkostutka.php?fi

Ulkona on jotenkin lämmintä, pimeää ja sateista kuin Elokuussa. Täällä ei ole vielä jyrissyt, mut jotenkin just sellaista, et voisi vaikka odottaa. Ei ole mitään tekemistä, nyt kun kylmäkaappikin siivottu. Kohta käyn katsomaan kauhujännäriä, toivottavasti se pitää mielenkiinnon yllä.

• sxthsens kirjoitti:

Ulkona on jotenkin lämmintä, pimeää ja sateista kuin Elokuussa. Täällä ei ole vielä jyrissyt, mut jotenkin just sellaista, et voisi vaikka odottaa. Ei ole mitään tekemistä, nyt kun kylmäkaappikin siivottu. Kohta käyn katsomaan kauhujännäriä, toivottavasti se pitää mielenkiinnon yllä.

Siivoa pakastin. Tölsästä ei tosiaan tuu mitään. Huomenna tosin tulee:

Herra Ozzya siunatkoon

YLE Teema La 12.05.2012 klo: 21.54

Rockin madmanin Ozzy Osbournen uskomaton selviytymistarina. Koskettavaa ja hauskaa dokumenttia kuvattiin yli kaksi vuotta. (God Bless Ozzy Osbourne, Britannia/USA 2011) O: Mike Fleiss ja Mike Piscitelli.

• PlatosMorbidDust kirjoitti:

Siivoa pakastin. Tölsästä ei tosiaan tuu mitään. Huomenna tosin tulee:

Herra Ozzya siunatkoon

YLE Teema La 12.05.2012 klo: 21.54

Rockin madmanin Ozzy Osbournen uskomaton selviytymistarina. Koskettavaa ja hauskaa dokumenttia kuvattiin yli kaksi vuotta. (God Bless Ozzy Osbourne, Britannia/USA 2011) O: Mike Fleiss ja Mike Piscitelli.

Siivosin sen talvipakkasilla. Nyt on mainostauko.

• Ei se suomalaisille suuttunu, turkulaasille vaan.

• Niinjoo, Koivun perkele mokas.

• sininen_sitruuna

Oottelin koko päivän ukkosta.. mutta ei se tänne tullut... :( Kuvittelin, et rankkasade ja ukkonen ois tarpeeksi hyvä tekosyy olla poissa pihahommista ja risusavootasta.. mut onneksi on aina työt.. joita voi tehdä.. ;)

Täällä oli muurahaiset ja lähti muurahaiset.. Baytionin rakeilla. En tuu niiden murkkujen kanssa niin hyvin toimeen, että oisin viittinny katella niitä kovin kauaa.

• Sateella voi tehdä ojia.

Siis tällanen: http://www.tuomiojantarha.fi/Baition-muurahaisrae ?

Eikö tota jää lattialle, että sitä kulkeutuu jaloissa ympäri kämppää ja isäntä myrkyttää epähuomiossa ittensä sänkyyn? Olis aika noloa.

Tää olis mun mielestä parempi keittiöön:

http://www.puuilo.fi/cat/product_details.php?p=1968

Tota mä kokeilen, jos ei Raid tehoa. Lueskelin viime keväänä paniikissa (mulla ei ennen ollut ollut mitään örkkejä himas) netistä kaikkia estokeinoja ja mainitsivat suolan tai kanelin ripottelemisen niiden kulkureitille. Pyh sanon minä. En mä kyllä oo kokeillu.

• Tänään kirkastuu
        PlatosMorbidDust kirjoitti:

Sateella voi tehdä ojia.

Siis tällanen: http://www.tuomiojantarha.fi/Baition-muurahaisrae ?

Eikö tota jää lattialle, että sitä kulkeutuu jaloissa ympäri kämppää ja isäntä myrkyttää epähuomiossa ittensä sänkyyn? Olis aika noloa.

Tää olis mun mielestä parempi keittiöön:

http://www.puuilo.fi/cat/product_details.php?p=1968

Tota mä kokeilen, jos ei Raid tehoa. Lueskelin viime keväänä paniikissa (mulla ei ennen ollut ollut mitään örkkejä himas) netistä kaikkia estokeinoja ja mainitsivat suolan tai kanelin ripottelemisen niiden kulkureitille. Pyh sanon minä. En mä kyllä oo kokeillu.

Laita kiljupönttöösi vesilukko ja kaada pari kiloa suolaa pöntön ympäristöön, niin ei tuu murkkuja;)

• Tänään kirkastuu kirjoitti:

Laita kiljupönttöösi vesilukko ja kaada pari kiloa suolaa pöntön ympäristöön, niin ei tuu murkkuja;)

Vesilukko kylpyammeeseen? Aika vaativa projekti.

• Mikä ukkonen? Ei täällä vaan, ei eilen eikä tänään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      167
      1414
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      40
      1005
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      725
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      640
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      626
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      612
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      563
    Aihe