Mun mielestä pitkät ja isokokoiset miehet on iiihania!!! Ei tarvitse olla mikään kukkakeppi vaan sellainen iso (yli 190cm) ja painava (100kg saa mennä rikki).
Mistä löytyisi mulle oma?????
pitkä mies
9
301
Vastaukset
- onnea matkaan
et mistään
- 34+5
hahhah vitun hyvä
- mister BIG
Kyllä meitä oikeita miehia löytyy..:) siis miehen kokoisia..muut on pieniä..:P Olen 198cm ja painan 108kg..
- hdtssr
Aikas hoikka poika vielä :)
- ihana
hdtssr kirjoitti:
Aikas hoikka poika vielä :)
Ei kun just sopiva :-)
- hdtssr
ihana kirjoitti:
Ei kun just sopiva :-)
Niin no, makuja on monia. Ex oli 199 ja 102 kg ja hivenen "luiseva"... Parimetrinen mies saa rauhassa painaa yli 110 ennen kuin näyttää edes olevan lihaa luiden ympärillä
Nykyinen on 190 ja painoa reilu 120... Maukas paketti ;-)
Jaa a, mulla on kyl pituutta hitusen päälle 190cm ja painoaki on yli 130kg... et on meitä vapaanakin. Mutta arvaankin että sitten muut asiat ei varmaankaan nappaa, oletan ainakin.
- lyhyt 23
Aivan totta! Lyhyet miehet eivät ole miehiä ollenkaan mutta miksi minulla on silti penis? Olen hämmentynyt.
Kyllä te ihmiset osaatte olla älykääpiöitä. Aloittaja saa muuten painua helvettiin.- juu..
Eipä näistä viesteistä kannata välittää. Tännehän voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa. Luulempa tosin,että aloittaja on oikeasti mies,pitkä ja tanakka sellainen ja joka nyt hykerrellen odottelee siellä myötäileviä kommentteja aloitukselleen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3233765Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283530Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42220- 1071597
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181508Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1221262Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136917Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99850Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta77787- 85723