Selvänä yöelämässä

oletko kokeillut

Millaista on olla kapakassa yökerhossa ilman viinaa verrattuna siihen että jois kohtuudella?

11

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

Kuka jaksaa selvinpäin humalaisten juttuja?

• Seksin perässä vaan

Eihän niitä kukaan kuuntele!

• ......

Esimerkiksi bändin keikalla se on ihan ok ja usein tulee oltuakin selvinpäin. Mutta jmuutoin se on aika kamalaa. Kuunnella ja katsella jurrisia ihmisiä. Äkkiä tulee fiilis häipyä, että mitä ihmettä täällä tekee.

• Aika yksinäistä se on. Mä oon ollut nimittäin varmaan satoja kertoja selvinpäin baareissa, kun on pitäny autoa olla ajamassa niin ei oo voinu ottaa.

Mutta siis huvittavaahan se on ylipäänsä katella sitä touhua, kaiken kaikkiaan kun itte olet selvinpäin.

• Romukauppias

Ei sitä ihan puhtaasti selvin päin kestä.

Ellei sitten joko ole todella hyvää livemusiikkia tai hyvää seuraa.
      Muuten joutuu ottamaan ainakin pikkaisen että on sopivassa leijassa.

• Reipas Mies

Lähinnä siellä sitten naurattaa ne "laatumiehet" jotka kusiläntti housuissaan koettavat vaan p-p-pimppii iskee ja hubaa höböö meininkiä. Tekee mieli lähteä etsimään ruohoa jostain jos baarissa on yli 10 minsaa selvin päin.

Helvetin poket. Vähän jos nukahtaa pöytään tai jonnekkin niin saman tien on pihalla. Mä olin varmaan rasittava kännissä kun puhuin kaikille jotain shcaissea jotka vastaan tuli. Vielä pahempaa oli nukahtaa puiston penkille, tuli sinivalkoinen Maija ja se on huono juttu.

• opiskelija

Se on outoa miten ne känniset lähtee siitä että mikä tapahtuu kännissä niin sitä ei lasketa. Eli saattaa kuulla melkoisia totuuksia joita ei sitten seuraavana päivänä enää olekaan "sanottu"

• Terapeuttista

Sehän on vähän kuin tällä palstalla. Voi suoltaa kaiken sisällään kytevän ulosteen näkösälle ilman että ottaa vastuuta sanomisistaan.

• 6
        Terapeuttista kirjoitti:

Sehän on vähän kuin tällä palstalla. Voi suoltaa kaiken sisällään kytevän ulosteen näkösälle ilman että ottaa vastuuta sanomisistaan.

On mutta terapeutti joutuu koville. Aika kumma istua sellaisen vieressä auditorioon joka on kymmenen tuntia sitten uhannut hakata tai muuten vaan haukkunut maan rakoon tai vaihtoehtoisesti todennut ettei ole syytä elää jos en kelpaa

• sillitrooli

Kyllä mun mielestä ainakin kännissä sanotutkin asiat lasketaan. Kovan kännireissun jälkeen mulla on aina morkkis, ihan vaan varmuuden vuoksi. Pelkään, että olen sanonut jotain tyhmää. Yleensä en kai loppujen lopuksi edes ole sanonut mitään älytöntä, mutta sama pelko on kuitenkin joka kerta krapulassa.

• sillitrooli

Joskus olen varmaan kerran tai pari ollut kuskina vuosia sitten kokonaan selvin päin. Joskus parikymppisenä olin kuskina monta kertaa per vuosi, mutta useimmilla reissuilla minulla oli tapana ottaa pari tuoppia illan aikana kuitenkin. Siis sillä tavalla, että on vähän maistissa, mutta 0,5 promillea ei ylity.

Yleensä näillä reissuilla totesin, että kännisten juttuja ei jaksa kuunnella. Nousuhumalavaihe on vielä ihan kiva, mutta sitten kun tulee se plateau ja ihmiset alkaa vaan jankata omia juttujaan, niin eihän sitä voi kuunnella selvinpäin tai melkein selvinpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe