Kesä ja kevyet vaatteet

?

Kuinka monen itsetunto on koetuksella, kun vartaloaan ei saa vaatteiden alle piiloon?

24

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen36

      Täällä yksi!

      Olen kyllä laihiksella, mutta mitä enemmän laihdun sitä enemmän inhoan kroppaani. Läski mikä läski eikä naamaa laihduttamalla kondikseen saa.

      Inhoan miesten katseita, tekis mieli hautautua maan alle. Eikä sitä oikein peittävissä kuteissa pysty olemaan jos tulee yhtä kuuma kesä kuin viime vuonna, saa lämpöhalvauksen. Tai sit pysyttelee sisätiloissa mahdollisimman paljon.

      Kai rumalla ja ylipainoisellakin on oikeus liikkua ulkona kesäisin? Luulis ainakin.

      • Asiahan on niin, että sitä herkästi itse kuvittelee muiden ajattelevan jotain kamalaa. Vaikka todellisuudessa ne ei hirveästi ajatuksiaan ohikulkijoihin tuhlaa.

        Vai ajatteletko itse tosi ikävästi, kun vastaan tulee joku, joka ei mahdu kauneusihanteisiisi.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Asiahan on niin, että sitä herkästi itse kuvittelee muiden ajattelevan jotain kamalaa. Vaikka todellisuudessa ne ei hirveästi ajatuksiaan ohikulkijoihin tuhlaa.

        Vai ajatteletko itse tosi ikävästi, kun vastaan tulee joku, joka ei mahdu kauneusihanteisiisi.

        Esim... objektiivisesti helvetin ruma mies. Montako ikävää ajatusta vaivaudut muodostamaan, jos se nyt ei haise helvetin pahalle siinä kassajonossa.


      • nainen36
        hahmotelma kirjoitti:

        Asiahan on niin, että sitä herkästi itse kuvittelee muiden ajattelevan jotain kamalaa. Vaikka todellisuudessa ne ei hirveästi ajatuksiaan ohikulkijoihin tuhlaa.

        Vai ajatteletko itse tosi ikävästi, kun vastaan tulee joku, joka ei mahdu kauneusihanteisiisi.

        No en tietenkään ajattele mutta onpa sitä meikäläiselle muutaman kerran huudeltu törkeyksiä kaupungilla, ei paljon huvita vähissä vaatteissa kulkea. En usko että yksikään nainen vajoaa niin alas että huutelee terassilta ohikulkeville miehille törkeyksiä, vain miehet pystyvät moiseen.


      • ,....,
        nainen36 kirjoitti:

        No en tietenkään ajattele mutta onpa sitä meikäläiselle muutaman kerran huudeltu törkeyksiä kaupungilla, ei paljon huvita vähissä vaatteissa kulkea. En usko että yksikään nainen vajoaa niin alas että huutelee terassilta ohikulkeville miehille törkeyksiä, vain miehet pystyvät moiseen.

        " En usko että yksikään nainen vajoaa niin alas että huutelee terassilta ohikulkeville miehille törkeyksiä, vain miehet pystyvät moiseen."

        Niinpä. Pitäisköhän tänä kesänä alkaa huutelemaan ja huomauttelemaan kaikille miehille, joiden punainen hikinen möhis roikkuu huosujen päällä. Ei mulla kyllä itellä olis varaa mut ei se mitään..


      • ,....,
        ,...., kirjoitti:

        " En usko että yksikään nainen vajoaa niin alas että huutelee terassilta ohikulkeville miehille törkeyksiä, vain miehet pystyvät moiseen."

        Niinpä. Pitäisköhän tänä kesänä alkaa huutelemaan ja huomauttelemaan kaikille miehille, joiden punainen hikinen möhis roikkuu huosujen päällä. Ei mulla kyllä itellä olis varaa mut ei se mitään..

        ...housujen...

        Tai pahimmassa tapauksessa niitä housuja ei edes näy möhiksen alta. Siis jos on uikkarit jalassa.


      • nainen36 kirjoitti:

        No en tietenkään ajattele mutta onpa sitä meikäläiselle muutaman kerran huudeltu törkeyksiä kaupungilla, ei paljon huvita vähissä vaatteissa kulkea. En usko että yksikään nainen vajoaa niin alas että huutelee terassilta ohikulkeville miehille törkeyksiä, vain miehet pystyvät moiseen.

        No huutelu on varmaan pienen miesten marginaalin monopoli. Tosin sivusta kun kuuntelee, niin naiset sitä tapaa usemmin kovin törkeästi sanoa, selän takana.


      • nainen36 kirjoitti:

        No en tietenkään ajattele mutta onpa sitä meikäläiselle muutaman kerran huudeltu törkeyksiä kaupungilla, ei paljon huvita vähissä vaatteissa kulkea. En usko että yksikään nainen vajoaa niin alas että huutelee terassilta ohikulkeville miehille törkeyksiä, vain miehet pystyvät moiseen.

        Niille miehille voi sanoa, että millähän verukkeella se sinäkin huutelet siinä. Mee nyt hyvä ihminen kattomaan itteäs peilistä, ennen kun avaat sen suus. Tai että sinuna en paljon siinä huutelis tolla ulkomuodolla. On sitä vikaa ittessäskin. Pidä vaan naama kiinni.

        Mää luultavasti sanoisin huutelijalle vaan, että hahhaa sinähän se ootkin paras mahdollinen asiasta huomauttamaan. Ja nauraisin päälle. x-D


      • hahmotelma kirjoitti:

        No huutelu on varmaan pienen miesten marginaalin monopoli. Tosin sivusta kun kuuntelee, niin naiset sitä tapaa usemmin kovin törkeästi sanoa, selän takana.

        Nojuu, naiset on kieroja taas. Ne haukkuu kaverinsakin seljän takana, joilla siihin taipumusta on.


    • Ei muutamaan vuoteen ole vaivannut tämä asia.

    • Teiniperse havaittu

      En tiedä mutta eilen illalla näin oikein A-luokan teininaisen perseen. Seurasin sitä asematunnelista aina siihen asti kun se meni junaan, vaikka en ollut menossa edes samaan suuntaan. Blondi, kireät housut, unelmien täyttymys tuli kun se nousi rullaportaita ylös ja uudestaan kun se nousi junaan, meinasin laueta pappakalsareihini. Tätä muistellen vetelin monta kertaa.

      • Nimenomaan. Kesä on pienten ilojen aikaa.


    • Eipä tuo haittaa yhtään, kun löytyy aina t-paitaa ja vähintäänkin shortsia päälle. Kuumemmasti jos lämpö nousee niin paitakin lähtee poies.

      Joten ei mun mielestä oo koetuksella.

    • ...........

      Mulla päinvastoin. Puen mielelläni tiukat ja kevyet vaatteet päälle. Nautin siitä tunteesta, kun päät kääntyy miehillä. Niin ja en edes ole mikään laiha. Normaalivartaloinen ja osaan pukeutua korostaen parhaita puoliani.

      • Hyvä hyvä. Ja tänäänhän se kesä viimestään alkaa. Shortsit ja hihaton paita työvaatteina luonnollisesti.


    • zääh..

      Allergituttaa niin perkeleesti ettei tuommosia ehi miettimään.

    • läps läps

      Jaa, selvästi on tullut aika kaivaa esiin legginsit, raskauspaita ja flip flopit.

    • mies salilta

      Ei mun itsetunto ole koetuksella vaikka 8 kg on ylipainoa. Käyn salilla monesti viikossa kuitenkin et olen aikas hyvänkuntoinen. Tuol salilla olen kattellut kun naiset siellä käy. Osa on huomattavan ylipainoisia ja en tajua miksi ne edes käy siellä kun ei niille tule edes hiki siellä. Sellaset 30-40 vuotiaat naisetkin on siellä kauluspaita päällä ja hame jalassa yrittää venytellä. Sit ne polkee 5 minsaa kuntopyörää kevyimmällä vastuksella. En usko et ne pääsee edes 10 vuodessa kuntoon kun niille ei tule edes hiki siellä salilla. On siel sit muutamii nuorii naisii kans jotka rehkii hiki hatussa ja niistä näkee et ne haluu kauniin kropan. Eli miksi naiset käy edes salilla kun ei ne tee siellä mitään

      • röyh..

        Sali harjoittelu vaatii itsekuria joka monilta puuttuu. On paljon helpompaa lipittää sohvalla siideriä ja köyä salilla lukemassa uusimmat nasiten lehdet kuin harjoitella kurinalaisesti.


    • ...

      No mun ainakin. Tosin asialle vois pikkuhiljaa jotain ruveta tekemään, mutta enää ei ainakaan täksi kesäksi ehdi. Ehkä ensi kesäksi sitten.

      • ...........

        No mulla ainakin tippui kuukaudessa -5kg ihan vaan sillä et jätin turhat hiilihydraatit pois. Joten ihan hyvin kerkee edes jotain tekemään.


      • ...
        ........... kirjoitti:

        No mulla ainakin tippui kuukaudessa -5kg ihan vaan sillä et jätin turhat hiilihydraatit pois. Joten ihan hyvin kerkee edes jotain tekemään.

        Aijaa. No ehtishän sitä heinäkuuksi pudottaa ehkä sen 5 kg, mutta koska muodonmuutos ei mun 10 kilon ylipainolla ole huikea, en tiedä viitsinkö vaivautua.


    • Summer2012^^

      Itse en kiinnitä kadulla vastaan tuleviin ihmisiin minkäänlaista huomiota, ei vaikka olisi minkäkokoinen tai näköinen hyvänsä. Olen tottunut näkemään kaikennäköisiä ihmisiä joten eipä minua mikään hetkauta. En kiinnitä ylipäätään kenenkään ulkonäköön juurikaan huomiota, paitsi tietenkin hyvänäköisiin miehiin. En arvostele vastaan tulijoita, enhän edes kiinnitä heihin huomiota muutenkaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe