Päivän kohokohta?

Monsieur Gälyp

Mikä oli sinun päiväsi kohokohta?

Omani oli se, kun naispuolinen asiakas, kaikki seksuaalisen häirinnän elementit äänessään ja ilmeessään kertoi nähneensä minusta unta. Mahtavaa.

44

86

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oisko ollu päikkärit.

      • Niin?

        Painottuuko sinun miehistä haaveilusi päivän aikana nukuttuihin tunteihin?


      • Niin?

        Raskaana olo ei tarkoita ylipainoa vaan sitä että odottaa lasta? Vaikka on siis raskas niin ei ole raskaana. Kysy vaikka lääkäriltäsi.


      • MMies

        ONNEA


      • I know siis.


      • on and on..

        Ja taas se alkaa.


      • MMies kirjoitti:

        ONNEA

        Kiitos. Ei uskalla riemuita silti vielä hirveesti. :-)

        Skeptikko minä.


      • on and on.. kirjoitti:

        Ja taas se alkaa.

        Eikun loppuu, mä lähden nukkumaan. Öitä!


      • huonoja uutisia

        Nyt etärakas pahoittaa mielensä kun teevadista tulee äpärälapsen yh-mutsi :( Missä lie alkunsa saanut :(


      • huonoja uutisia kirjoitti:

        Nyt etärakas pahoittaa mielensä kun teevadista tulee äpärälapsen yh-mutsi :( Missä lie alkunsa saanut :(

        Älä taas jaksa. Kyllä minä tiedän missä ja kenen kanssa minä muhinoin. :-)

        Voit olla ihan relax.


    • Kuittasin 80€ yhdestä keikasta, jota ei tarvinnutkaan tehdä. Näin vastikkeetonta rahaa ei saa edes duunista. ;-)

      • miesprostit.

        Naisasiakas ei huolinut, mutta maksoi silti, säälistä tai köyhän auttamisen halusta?


      • miesprostit. kirjoitti:

        Naisasiakas ei huolinut, mutta maksoi silti, säälistä tai köyhän auttamisen halusta?

        No tuo olisi jo ollut vähän liian hyvää ollakseen totta. ;-)


    • Vein tölkkejä kauppaan (9,75€) ja hukkasin hämiksen. Tai siis se on tuolla jossain. Bongasin rontin roikkumasta katosta -ei sellanen pitkäkinttu vaan skrodempi otus ja koetin varovasti saada häntä alas sieltä niin eikös se tipahtanut matolle ja sen jälkeen hänestä ei ole näkynyt jälkeäkään. Ei sohvan, ei nojatuolin, subbarin, tietokonepöydän alla, ei missään. Hankala kävellä kun pitää varoa näkymätöntä:(

      • Katsekontakti otettu 22:57, mutta niin vain hävisi jonnekin ulottumattomiin.


    • mää sain hauskan kirjeen missä sanottiin et "ystäväsi Erkki on lähettänyt sinulle 15 euroa.."

      ainut erkki jonka mää tunnen on kissa ja sekin viralliselta nimeltään Ernst,
      mut hyvät naurut tuosta kuitenki sai, vaik olis mulle se oikea rahakin kelvannut eikä tuommonen setelin näkönen kuponki,

      mur

      • Ilmaista pelirahaa !?!?!


      • Veivaaja69

        "minun ystäväni Ilmari oli tehnyt saman tempun".....eikös se ole se pelastushelikopteri....


      • Mun kirje oli Kaarinalta. Ainoa Kaarina jonka tiedän on about 85 vee exän joku sukulainen, josta on aika vaikea uskoa että olis vanhoilla päivillään uhkapelimannekiiniksi alkanut. Mutta uskottava se on.


    • Se kun pääsin töistä kotio... Lomaan vielä 3 päivää. Raskaaksi se käy aina tässä kynnyksellä. Suurin kohokohta lienee tulossa juuri, kun menen tonne lakanoiden väliin ja oikasen kinttuni pieneen venytykseen... Haukottelen ja maille unten, näkemään unia... Vaikka naisista tai yhdestä, näin teemaan sopien.

      • Ja jos näenkin jostain ihka oikeasti tuntemastani henkilöstä... Niin en välttämättä kerro sille.


    • Päivän kohokohta:
      - Poika on sairaana => Ei tarvi huomenna mennä töihin.

    • Tylsä päivä, ainoan poikkeuksen teki firman naispuolien varatoimitusjohta, joka ehdotti suuseksiä kanssani.

      • ja sitten

        heräsit?


      • ja sitten kirjoitti:

        heräsit?

        Mee kotiis, ei tartte uskoo jos ei halua.


    • Sain tehdä kahdeksaan asti illalla töitä, eikä kukaan tullut välillä keskeyttämään. On tosi pitkä aika siitä kun olen edellisen kerran saanut itse päättää koska lopetan työt. Johtuu kyllä pääosin siitä, että mä en oikein osaa lopettaa työntekoa vauhtiin päästyäni.

    • Sain tehdä kahdeksaan asti illalla töitä, eikä kukaan tullut välillä keskeyttämään. On tosi pitkä aika siitä kun olen edellisen kerran saanut itse päättää koska lopetan työt. Johtuu kyllä pääosin siitä, että mä en oikein osaa lopettaa työntekoa vauhtiin päästyäni.

    • Sain tehdä kahdeksaan asti illalla töitä, eikä kukaan tullut välillä keskeyttämään. On tosi pitkä aika siitä kun olen edellisen kerran saanut itse päättää koska lopetan työt. Johtuu kyllä pääosin siitä, että mä en oikein osaa lopettaa työntekoa vauhtiin päästyäni.

      • No eiköhän toi tullut jo selväksi. Vilaus viimeksi 00:55. Epäilen kyllä hänen nykyään kuolleen.


    • zisel

      Kunhan rahat tipahtaa tilille niin se olis niinkun tän päivän highlight. Kuun eka päivä ja perjantai. Arvatkaa minne juoksen ensimmäisenä kun rahat on tilillä? MUAHAHAHAHAHAAAA! :D

      • Monelta

        handelit aukeaa?


      • zisel
        Monelta kirjoitti:

        handelit aukeaa?

        Yheksältä.


      • Ok.
        zisel kirjoitti:

        Yheksältä.

        Pitääkin mennä hakeen jotain naukkailtavaa. Vois näin vapaapäivänä vaikka petsata seinään kiinnitettävän kirjahyllyn, pestä sen ainoan fönarin(ärsyttää se paskaisuus auringonpaisteessa) ja siivota täs vähän. Eihän siihen projektiin ilman juotavaa viitti ryhtyä.


      • zisel
        Ok. kirjoitti:

        Pitääkin mennä hakeen jotain naukkailtavaa. Vois näin vapaapäivänä vaikka petsata seinään kiinnitettävän kirjahyllyn, pestä sen ainoan fönarin(ärsyttää se paskaisuus auringonpaisteessa) ja siivota täs vähän. Eihän siihen projektiin ilman juotavaa viitti ryhtyä.

        Mä muutin tossa huhtikuun lopulla ja mun kirjahylly on vieläkin osissa olkkarissa eikä mulla ole sohvaa eikä yhtään mitään. Kiva heittää joku paska patja vaan olkkarin lattialle ja istua siinä. Kun ei jaksa niin ei jaksa.
        Moni tekee just tota että ne naukkailee ja puuhailee samalla. Mä muutun ihan keitetyksi spagetiksi kun juon joten multa ei valmistu sillon mikään :D


      • :)
        zisel kirjoitti:

        Mä muutin tossa huhtikuun lopulla ja mun kirjahylly on vieläkin osissa olkkarissa eikä mulla ole sohvaa eikä yhtään mitään. Kiva heittää joku paska patja vaan olkkarin lattialle ja istua siinä. Kun ei jaksa niin ei jaksa.
        Moni tekee just tota että ne naukkailee ja puuhailee samalla. Mä muutun ihan keitetyksi spagetiksi kun juon joten multa ei valmistu sillon mikään :D

        Itse mietin täs joku aika sitten, että olen sellaiset 15 vuotta rakentanut ja nakertanut kaikenlaista muille, mutta itselleni en. Päätin sitten, että voisin vaihteeksi tehdä jotain itsellekin. Tein sitten baaritiskin ja nyt se kirjahylly odottaa petsaamista ja seinään kiinnittämistä. Vielä vähän aikaa sitten en uskonut tarvitsevani sellaista, kun olen aina joskus tilapäisen mielenhäiriön iskiessä antanut kirjoja pois. Heh, sitä vaan mietti, etä mitä minä niillä? Olenhan jo lukenut ne ja muistan hyvin niiden sisällön... Mut sitten kirppareilla pyöriessäni oli taas pakko ostaa muutamia kirjoja. Olivat niin h*lvetin halpoja ja oikeasti hyviä kirjoja. Kävi sitten mielessä, että voisihan niitä joitakin klassikoita ja omia suurempia suosikkeja ostella taas. Ongelmana oli kirjahyllyn puute, mutta nyt on sekin ratkaistu...

        Nyt sit handeliin hakeen askartelujuomaa...

        Prkl! Muistin just. Maistraatissakin pitäisi käydä. Noh, ehtiihän sinne vielä...


      • zisel
        :) kirjoitti:

        Itse mietin täs joku aika sitten, että olen sellaiset 15 vuotta rakentanut ja nakertanut kaikenlaista muille, mutta itselleni en. Päätin sitten, että voisin vaihteeksi tehdä jotain itsellekin. Tein sitten baaritiskin ja nyt se kirjahylly odottaa petsaamista ja seinään kiinnittämistä. Vielä vähän aikaa sitten en uskonut tarvitsevani sellaista, kun olen aina joskus tilapäisen mielenhäiriön iskiessä antanut kirjoja pois. Heh, sitä vaan mietti, etä mitä minä niillä? Olenhan jo lukenut ne ja muistan hyvin niiden sisällön... Mut sitten kirppareilla pyöriessäni oli taas pakko ostaa muutamia kirjoja. Olivat niin h*lvetin halpoja ja oikeasti hyviä kirjoja. Kävi sitten mielessä, että voisihan niitä joitakin klassikoita ja omia suurempia suosikkeja ostella taas. Ongelmana oli kirjahyllyn puute, mutta nyt on sekin ratkaistu...

        Nyt sit handeliin hakeen askartelujuomaa...

        Prkl! Muistin just. Maistraatissakin pitäisi käydä. Noh, ehtiihän sinne vielä...

        Sä kun olet noin kätevä niin voisit tehdä mulle yöpöydän ja olkkarin pöydän. Niitä mulla ei ole ollenkaan. Keittiönpöytä on mutta sekin on sellanen vaalea puinen vuodelta 1863 jossa on jotain "TIMO WAS HERE" kaiverruksia... huoh...

        Ei ollu rahat tullut vieläkään näköjään. Ne laittaa sossusta rahat just kun ne lähtee töistä, sitten iltapäivällä. Saavat kyykyttää oikeen kunnolla. Mikäs tässä, polttelen niin kuivia sätkäpuruja että varmaan yskittää ja kun sen sätkän sytyttää niin roihahtaa otsatukkakin tuleen samalla.


      • Sulle tulisi
        zisel kirjoitti:

        Sä kun olet noin kätevä niin voisit tehdä mulle yöpöydän ja olkkarin pöydän. Niitä mulla ei ole ollenkaan. Keittiönpöytä on mutta sekin on sellanen vaalea puinen vuodelta 1863 jossa on jotain "TIMO WAS HERE" kaiverruksia... huoh...

        Ei ollu rahat tullut vieläkään näköjään. Ne laittaa sossusta rahat just kun ne lähtee töistä, sitten iltapäivällä. Saavat kyykyttää oikeen kunnolla. Mikäs tässä, polttelen niin kuivia sätkäpuruja että varmaan yskittää ja kun sen sätkän sytyttää niin roihahtaa otsatukkakin tuleen samalla.

        halvemmaksi ostaa sellaiset.


      • zisel
        Sulle tulisi kirjoitti:

        halvemmaksi ostaa sellaiset.

        Niin tulis ja aionkin ostaa kunhan tää talous tästä paranee jonain päivänä.


      • Noh,
        zisel kirjoitti:

        Niin tulis ja aionkin ostaa kunhan tää talous tästä paranee jonain päivänä.

        Vähempi dokaaminen ja duuni saattaisi auttaa sitäkin asiaa, tosin siitä duunista en olisi niinkään varma. Olen huomannut, että duuni mukana myös pakolliset menot ja taloudelliset velvoitteetkin lisääntyy. Toisaalta mielenterveyden takia on hyvä kokea olevansa tarpeellinen jossain. Eikö sekään mikään hassumpi juttu ole, kun huomaa että ammattitaitoa ja kokemusta arvostetaan. Eihän se pelkkä arvostus elätä, mutta silti...

        Tässä lähi-handelissa on muuten paska punkkuvalilkoima. Piti käydä hieman pitemmällä. Mutta minun maku ei taidakaan olla kovin samanlainen niiden lähi-handelin kanta-asiakkaiden kanssa. Niille nyt kelpaa mikä vaan, kunhan saavat nupin turvoksiin eikä hyvät punkut punkut taida olla heidän ostoslistoilla ensimmäisinä...


    • Sain 7-vuotiaalta lujan halin aamulla, kun olin selvittänyt illalla tekstiviesteillä yhden asian, joka oli häntä painanut pari päivää.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      155
      2188
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      118
      1673
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1500
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      97
      1453
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1322
    6. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      219
      1203
    7. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      209
      1192
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      50
      1168
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1091
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      249
      952
    Aihe