Onko ketään joka ennustaa 10e? En löydä palvelusivuja.
Mistä löytyy?
2
<50
Vastaukset
Hei
tehdään pikku katsaus tässä näin :-)
anna ne 10e lapselle, joka herättää sinussa tunnemyrskyn. kysy ensin saiko hän hyvän todistuksen....
sinun sydämelläsi on murheita ja epäluottamusta. sinulta on otettu jotakin pois, se sattuu sinuun oikeutetusti. olet saanut kotoa sellaisen kasvatuksen, että tiedät mikä on oikein ja mikä väärin. et kestä kieroutta.
mielessäsi pyörii papereita, ne stressaavat mieltäsi. näen kasan paperia pääsi päällä. on ollut myös jotakin pientä terveydellistä huolta, mutta mielestäni se on jo ohi, ainakin suurimmalta osin. se ei ole edessä, vaan takana.
sinä toivot hyvää kotia, missä olisi kaikki kunnossa. olet mielestäni koti-ihminen, joka tuntee olonsa onnellisimmaksi omassa kodissa. olet tarkka kodistasi ja pidät sen järjestyksessä.
kuulehan, minä näen sinulle aidon kumppanin, joka on rakastava ja sinä voit täysin luottaa häneen. ei ole poissuljettu mahdollisuus, että menisit naimisiin. en tiedä miten tämän tulkita, mutta jonkin pienen sairauden kautta sinä tutustut syvemmin tähän kumppaniin. voisiko se liittyä vaikka lääkärissäkäyntiin tai apteekkiin, sitä en tiedä. tai jos olet sairaalassa töissä, niin sitten olisi helpompi arvailla.
mutta kuitenkin, tässä näkyy rakkauden kannalta hyvät tulevaisuudet.
polvi nousee myös mieleeni, ehkä jokin polvikipu tai vamma.
mutta minusta sinun on hyvä olla.
t. Keskiyö- Pienituloinen
Kiitos. Kasvatus on se minkä tuossa jo kerroitkin, enkä pidä kieroista ihmisistä, enkä luota heihin, olen aika hyvä ihmistuntijana, elämä on opettanut erottelemaan jyvät akanoista. Otettu on pois montakin tärkeeä, mm.kuoleman kautta, epäluottamuksen ja pettymyksien kautta itse olen poistanut elämästäni turhat ystävät.
Terveydellinen huoli on jokainen päivä läsnä, selkärankasairaus. Paperit koen taisteluna terveyden vuoksi pyrokratiaa vastaan, ja asunnon etsimistä, löytyyköhän enää sopivaa.?
Olen myöskin koti-ihminen. Koti on paikka, joka on minulle äärimmäisen tärkeä,siisteys on puoli ruokaa, kaikki yritän kodissani pitää jotakuinkin järjestyksessä. Oikein tulkisit luonnettani noinkin lyhyellä viestilläni.
Kumppaniin en osaa sanoa muuta, kuin että hyvähän jos tuollainen ihme tapahtuisi. Olen kerran ollut naimisissa, siitä on jo kauan. Avioliitto oli hyvä loppuun asti, enkä epäröisi avioitua uudelleen.
Vasen polvi on kipeä, koska lantiorangassa on ahtauma, säteilee jalkaan.
Kiitos oikein paljon, ja jos jotain jäi mieleen, kirjoita toki jatkoksi, käyn katsomassa aika ajoin.10e laitoin hyvään tarkoitukseen, lapselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1363145Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2712768Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641728Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2111712- 601618
- 481299
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831259Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781232Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3121107Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391042