Evoluutiosta ei ole yhden yhtäkään tieteellistä vedenpitävää todistetta. Kaikki perustuu epäsuoraan päättelyyn ja hypoteesien hellimiseen. Evohypoteesissa on valuvika nimittäin Jumalankielto naturistisessa elämänkatsomuksessa.
Evoluutio on aikuisten ihmisten satu
6
103
Vastaukset
- 23
"Evoluutio on ilmiö, jossa sukupolvien myötä eliöpopulaation geenivarastossa tapahtuu muutoksia. Ilmiön myötä populaatiossa esiintyvien alleelien toistumatiheys muuttuu. Tämän perusteella jälkeläiset eroavat kantamuodoistaan. Evoluutio perustuu muunteluun, muuntelun perinnöllisyyteen ja luonnonvalintaan."
Minkä uskonnon jumala sinun mielestäsi edellä olevassa määritelmässä kielletään? - sääntöpoliisi
Mene aloittaja jonnekin muualle höpöttämään. Tällä palstalla käsitellään kreationismia.
Sinä tarvitsisitkin todisteeksi taikalampusta ilmestyvän hengen, joka sanoisi: "Usko minua! Evoluutio on 100% totta!"
- Turkey
Toisin sanottuna, evoluutikoilla ei ole yhtään todistetta, että evoluutio olisi jotenkin todiste Jumalan olemattomuudelle.
"Toisin sanottuna, evoluutikoilla ei ole yhtään todistetta, että evoluutio olisi jotenkin todiste Jumalan olemattomuudelle."
Ei niin. Kukaan ei voi aukottomasti todistaa oikeastaan minkään olemassaolemattomuutta. Ei jumalien, ei Tuhkimon, ei Punahilkan, ei lentävän teekannun eikä myöskään Lentävän Spagettihirviön. Todistustaakka on olemassaoliväitteen esittäjällä. Muuten koko asiassa ei ole mitään mieltä.
Sitäpaitsi evoluutioteorian tarkoitus, tehtävä tai peruskysymys ei ole jumalien olemassaolon selvittäminen. Joku evoluution kannattaja tai vastustaja voi sellaista yrittää mutta se ei ole evoluution eikä evoluutioteorian vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665655Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti943011- 2772646
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362469Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232359Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611780Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai601378Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131243- 881185
- 901166