Flash Player ei lataa!!!!!!!

En älyä oikein mitään koska oon vasta nuori tyttö mut kun yritän päivittää tota Flash Playerii (yhtä pelii varten) nii se vaan aina sanoo et: lataus on aikakatkaistu. Koko ajan......! Oon yrittäny ladata sen tiedoston koneelle mut ei toimi silleenkään. En oo ottanu mitään virusturvia pois käytöstä tai poistanu vanhoja versioita.. En kyllä osaiskaan...
4687
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat
  • Kiitos, Vapunen!

En tiedä mahtaako alkuperäistä kysyjää auttaa kun kertoo olevansa "nuori tyttö":
    Riippuu vähän, kuinka nuori. Ehkä faija tai joku jeesaa jos ei muuten tokene.

MULLA neuvosi jebas.
    Taistelin aamusta asti Playerin kaa. NYT TOIMII !

Äänestä

Minulle on nyt kuukauden ajan tullut ilmoitus Flash player päivittämisestä mutta en saa sitä ladattua koska DNA:n mokkulan täytyy avata netin ensin mutta se aukeaa Flash Player ilmoituksen alle enkä pysty napsauttamaan "yhdistä nettiin" .

Olen yrittänyt eri toimia mutta en pysty koska en pääse nettiin silloin kun Flash Player ilmoitus on esillä.

Pitäisikö poistaa Flash Player kokonaan ja aloittaa uudestaan.

Äänestä

Flash player on ihan sonta, tökki koko ajan

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Tietokone on tyhmä kirjoitti:

En älyä oikein mitään koska oon vasta nuori tyttö mut kun yritän päivittää tota Flash Playerii (yhtä pelii varten) nii se vaan aina sanoo et: lataus on aikakatkaistu. Koko ajan......! Oon yrittäny ladata sen tiedoston koneelle mut ei toimi silleenkään. En oo ottanu mitään virusturvia pois käytöstä tai poistanu vanhoja versioita.. En kyllä osaiskaan...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu