Koska mulle iski tämmöinen leikkimielisyys/lapsetuskohtaus, niin kyselenpä huvikseni. Kun aina puhutaan siitä, että naisilla on kohtuuttomat vaatimukset, niin onko asia noinkaan mustavalkoinen?
Jos annan esimerkin itsestäni.
Olen ok näköinen nainen, jolla ei ole menneisyyden painolasteja häiritsemässä elämää tai en ainakaan "pura" niitä toiseen(mieheen). En nalkuta, sanon asiasta. Joskus saatan odottaa sanomista, joskus voi paukkua. Mut en harrasta natsipolitiikkaa, jos mua on kohdeltu hyvin. Itse lähtökohtaisesti kohtelen jokaista hyvin. Täytän itse "kriteerini". Mottoni ehkä tässä suhteessa, sitä saa mitä tilaa ja mulla se "huono puoli" tästä tulee pienellä viiveellä, koska oon anteeksiantavainen. Ihmistä et voi muuttaa, mutta katon niin pitkään, että nään defenssien taakse. Sithän sen näkee, onko ihminen vain minulle väärä vai onko kyse vain "naisvihasta" tms.
Mutta, ne "vähäiset" kriteerini.
Mies, josta voisin kiinnostua:
1. Romanttinen (halaamiset, pussaamiset, kädestäpitämiset, joskus ehkä lahjoja?, ehkä peittely sänkyyn, yleinen huomaavaisuus, toisen hyväily, seksi...)
2. Miehekäs mies (tuntee itsensä enemmän naiseksi ;) ja sitä vastoin mies itsensä enemmän mieheksi)
3. Mies, jonka pitkäkestoinen päämäärä on saada nainen kiemurtelemaan peiton alla sen sijaan, että päämäärä olisi kaataa mahdollisimman monta naista
Ehdoton EI-lista:
1. Narkkari/alkkis/juoppo/ml-ongelmainen
2. Vaimonhakkaaja/narsisti/muu psykopaatti/valehtelija/pettäjä
3. En halua miestä, joka kuuntelee gansta räppiä (jos tähän haluaa perustelun: jos/kun musiikki kertoo ko. henkilön arvoista, en voisi elää sellaisen ihmisen kanssa, joka lauleskelee lastenraiskauksesta yms.)
No, vielä en oo listaani suurennellut, mutta ei tää mun mielestä mikään "mahdoton" ole?? Aika perus, ehkä joidenkin mielestä jopa liian löyhä.
Ennenkaikkea, haluan rakastua ihmiseen, en sen oheistuotteisiin ja materiaan ym. "epätodelliseen". En kyllä tiedä, tajuaako kukaan mitä sillä meinaan.
No, enpä mä kellekään voi sanoa, mitä elämällään tehdä, mut viha ei kaunista ketään.
Ja lähinnä haluaisin kai tietää, onko kriteerini täyttäviä miehiä olemassa paljonkin.. :D
Pohdintaa kriteereistä??
292
1111
Vastaukset
- carambola87a
Ilmoittaudun täyttäväni molempien listojen vaatimukset. Voit kirjoituksiani tutkailemalla päästä sisälle sellaisen miehen maailmaan jollaisesta haaveilet.
Aloita vaikka tästä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10856821
Luonnollisesti salaan nämä ajatukset minut hlökohtaisesti tuntevilta ja sen takia emme voi tutustua oikeassa maailmassa.( http://keskustelu.suomi24.fi/node/10849022 )
Olipas hyvä kirjoitus. Tunnistin asioita itsessäni monesta kohtaa. Tosin, olen päässyt tuosta miesvihastani paljon eroon, kiitos Kara Oh:n.. Men made easy -kirjaa oon koittanut tuputtaa monelle siksi, koska sillä siitä pääsee ;) Tai ainakin se antaa sellasen alkupotkun.
Toki on sattunut kaikenlaista, että oon joutunut katsomaan peiliin enemmän.. Virheellisesti kuvittelin, että peiliin katsominen laskis mun itsetuntoa, mutta oikeastaan päinvastoin. Se antaa realistisemman, mut varmemman tunteen itsestä.
Nykyään "ongelma" on kyllä, että kun ihastun, en uskalla tehdä mitään ja totean vaan, että parempi olla tekemättä mitään. Oon oppinut näkemään, ketkä muhun ovat ihastuneita ja yleensä he, keneen ihastun, eivät oo ihastuneita muhun ;) Tai sitten edelleen onnistun sössimään ne jutut jotenkin muuten ;D Mut oon alkanut tiedostaa sitä tapaa, niin ehkä saan sen täs ajan kanssa muutettuakin. :)
- ?
Ja ne oikeat kriteerit, joiden täyttymistä vaaditaan, että edes kiinnostut ylipäätään?
Mitkä oikeat? :o
Juttelen ihmisille, jotka ovat minulle mukavia. Jos ollaan tylyjä, en näe syytä vaivautua tuntemaan? Miksi haluaisin tutustua ihmiseen, joka saa itselleni pahan mielen? Jos saan toiselle pahan mielen, tuskin hänkään kanssani kovasti haluaisi viettää aikaa.
Tottakai "klikkaa enemmän", jos on yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Mut nekin on teityllä tavalla toisarvoisia, jos ihminen on muuten varsin ihana :3
Ulkonäöllä voi saada kiinnostumaan, muta lopulta sitä haluaa ihmisestä jotain muutakin. Siksi en enää "tuijota toisen ulkonäköä". :)
Vastaus siis kysymykseesi: ole mukava.
- George Clooneyn veli
Kiinnostaiskos leidiä tällainen 56 vuotias romanttinen, miehekäs mies, jonka päämääränä on saada nainen kiemurtelemaan peiton alla?
- Mr Groove
Varmasti on paljon, kun jopa minä lapsellinen vanha äijä ne täytän. Oikeasti kaikki kriteerisi eivät ole tuossa :) Oma listani naisen kriteereistä on paljon pidempi.
No en laske "kiinnostusta lisääviä" tai "kiinnostusta vähentäviä" asioita kriteereiksi. Mainitakseni esim. samantyylinen musiikkimaku, pukeutumistyyli tai muu on mun mielestä aika toissijaisia asioita. Ne on plussia, mut ne ei tee sitä ihmistä. Samaten jos mies vaikka ei osais tehä ruokaa, niin en mä siihen kuolisi, vaikka sitä saattaisin toivoa mieheltä.
Jos olisin ylisiisti ihminen, en voisi ehkä elää ihmisen kanssa, joka olisi kovin sotkuinen. Joo, totta, saattaisi olla enemmän ehdottomia asioita. Mut enpä oo vielä törmännyt muihin asioihin, joita en voisi sietää toisessa.
Pointtini siis on, jos ihmisessä on tarpeeksi "erinomaista laatua" olevia asioita, se voi kompensoida niitä huonoja. Ja siksi kaikkea ei pitäisi tuijottaa niin tarkkaan.- Mr Groove
kanasutra kirjoitti:
No en laske "kiinnostusta lisääviä" tai "kiinnostusta vähentäviä" asioita kriteereiksi. Mainitakseni esim. samantyylinen musiikkimaku, pukeutumistyyli tai muu on mun mielestä aika toissijaisia asioita. Ne on plussia, mut ne ei tee sitä ihmistä. Samaten jos mies vaikka ei osais tehä ruokaa, niin en mä siihen kuolisi, vaikka sitä saattaisin toivoa mieheltä.
Jos olisin ylisiisti ihminen, en voisi ehkä elää ihmisen kanssa, joka olisi kovin sotkuinen. Joo, totta, saattaisi olla enemmän ehdottomia asioita. Mut enpä oo vielä törmännyt muihin asioihin, joita en voisi sietää toisessa.
Pointtini siis on, jos ihmisessä on tarpeeksi "erinomaista laatua" olevia asioita, se voi kompensoida niitä huonoja. Ja siksi kaikkea ei pitäisi tuijottaa niin tarkkaan.No joo, noinhan se menee, sulla on hyvä asenne, tuskin kauaa sinkkuna pysyt. Olet niin nuori, että sinulla ei ole vielä niin ehdottomia reunaehtoja kuin meillä vanhemmilla.
Periaatteessa nuo vaatimuksesi toimisivat hyvin myös minulle, kun vaan kohteen sukupuoli vaihdetaan naiseksi, myös adjektiiveissa ;) Lisäksi mulle aivan ehdottomia juttuja ovat asuipaikka, elämäntilanne, suhtautuminen lapsiin ja terve itsetunto. Plussaa saa liikunnallisuudesta, kulinarismista, koulutuksesta ja kuten nimimerkistäni voi päätellä, tietynlaisesta hulluudesta musiikkiin ja tanssiin. No ei mun exänikään tanssinut, mutta se ei ole niin tärkeää, vaikkakin kivaa. Mr Groove kirjoitti:
No joo, noinhan se menee, sulla on hyvä asenne, tuskin kauaa sinkkuna pysyt. Olet niin nuori, että sinulla ei ole vielä niin ehdottomia reunaehtoja kuin meillä vanhemmilla.
Periaatteessa nuo vaatimuksesi toimisivat hyvin myös minulle, kun vaan kohteen sukupuoli vaihdetaan naiseksi, myös adjektiiveissa ;) Lisäksi mulle aivan ehdottomia juttuja ovat asuipaikka, elämäntilanne, suhtautuminen lapsiin ja terve itsetunto. Plussaa saa liikunnallisuudesta, kulinarismista, koulutuksesta ja kuten nimimerkistäni voi päätellä, tietynlaisesta hulluudesta musiikkiin ja tanssiin. No ei mun exänikään tanssinut, mutta se ei ole niin tärkeää, vaikkakin kivaa.Sitä odotellessa, ei oo paljon näkynyt ketään ;) Ehkä oon sit niin pelottava jo, kun tiiän millanen oon. :D Monesti huomaa, ettei miehet uskalla tulla puhumaan ja sit ne on ku pikkupojat näyttäis autoaan ja kiemurtelee siinä eessä.. Se on aika söpöä ja hurmaavaa kyl.. Lähinnä itse vaan mietin, että emmä nyt noin jännittävä voi olla sentään.. :D Ihminen minäkin vaan sentään!
Tosin jostain syystä viehätän enemmän vanhempia miehiä kuin omanikäisiä. Eikä niissä oo pelkästään kyse ulkonäöstä vaan kun niiden kanssa on jutellut, niiden silmät oikeen loistaa :D Oma villi veikkaukseni on, että näiden vanhempien (40-50v) miesten arvomaailmat alkaa jo olla samalla suunnalla kuin mun.. Elämä on vähän enemmän ku pinta ja pakollinen perhe-omakotitalo-koira -kuvio...- Mr Groove
kanasutra kirjoitti:
Sitä odotellessa, ei oo paljon näkynyt ketään ;) Ehkä oon sit niin pelottava jo, kun tiiän millanen oon. :D Monesti huomaa, ettei miehet uskalla tulla puhumaan ja sit ne on ku pikkupojat näyttäis autoaan ja kiemurtelee siinä eessä.. Se on aika söpöä ja hurmaavaa kyl.. Lähinnä itse vaan mietin, että emmä nyt noin jännittävä voi olla sentään.. :D Ihminen minäkin vaan sentään!
Tosin jostain syystä viehätän enemmän vanhempia miehiä kuin omanikäisiä. Eikä niissä oo pelkästään kyse ulkonäöstä vaan kun niiden kanssa on jutellut, niiden silmät oikeen loistaa :D Oma villi veikkaukseni on, että näiden vanhempien (40-50v) miesten arvomaailmat alkaa jo olla samalla suunnalla kuin mun.. Elämä on vähän enemmän ku pinta ja pakollinen perhe-omakotitalo-koira -kuvio...Pistitkö ihan kiusallakin tuo ikähaarukan ;) Ehkä me vanhemmat miehet olemme jo huomanneet, että naisissa ei ole mitään pelättävää. Itsekin herätän habituksellani kiinnostusta nuorten naisten keskuudessa ja imarteleehan se, mutta sitten on tietysti arvomaailma- ja elämäntilannejutut, jotka vetää pohjan pois kaikelta pidempiaikaiselta. Ei silti, että olisin loppuelämän kestävää suhdetta hakemassakaan, mutta kumppanuus on helpompaa sellaisen ihmisen kanssa, joka elää suunnilleen samaa elämänvaihetta.
- deft
kanasutra kirjoitti:
Pointtini siis on, jos ihmisessä on tarpeeksi "erinomaista laatua" olevia asioita, se voi kompensoida niitä huonoja. Ja siksi kaikkea ei pitäisi tuijottaa niin tarkkaan.Ehdottomuus yleensä tulee ja kasvaa huonoista kokemuksista. Varsinkin jos ei itse siihen peiliin osaa katsoa.
Surkeimmistakin surkeimmat (naiset) voivat vain ajautua enemmän-tai-vähemmän vakaviin parisuhteisiin kerta kerran jälkeen, kun taas muodollisesti pätevät (miehet & naiset) voivat olla koko elämänsä ilman tasavertaisesti romanttisia suhteita.
Ja pahimmassa tapauksessa voidaan jopa myöntää että oma vika, mutta silti vain jatketaan ja niin kovasti toivotaan ja uskotaan että kyllä ennen kuolemaa tulee se koko loppuelämän kestävä suhde.
Mutta mitä mä nyt mistään ymmärtäisin, mä taidan olla liian tottunut sinkkuuteen. Senhän kuuluisi olla jakkupuku-uraohjus-naisten syndrooma.
En panisi pahitteeksi huonojenkaan kokemusten jälkeen että saisin jakaa itseni ja elämäni jonkun toisen kanssa...silleen kunnolla :) Mr Groove kirjoitti:
Pistitkö ihan kiusallakin tuo ikähaarukan ;) Ehkä me vanhemmat miehet olemme jo huomanneet, että naisissa ei ole mitään pelättävää. Itsekin herätän habituksellani kiinnostusta nuorten naisten keskuudessa ja imarteleehan se, mutta sitten on tietysti arvomaailma- ja elämäntilannejutut, jotka vetää pohjan pois kaikelta pidempiaikaiselta. Ei silti, että olisin loppuelämän kestävää suhdetta hakemassakaan, mutta kumppanuus on helpompaa sellaisen ihmisen kanssa, joka elää suunnilleen samaa elämänvaihetta.
Totta puhut. :D Aika tyhjentävä vastaus oli. :D
Ja ei, en pistänyt ;) Oisin aikanaan iskenyt mun ajo-opettajan Turussa, jos pokka olisi riittänyt. Mut luulen, että se oli varattu. :D Et parempi näin. Tykkään siis itsekin vanhemmista. :D Ehkä mainitsemistani syistä.deft kirjoitti:
Ehdottomuus yleensä tulee ja kasvaa huonoista kokemuksista. Varsinkin jos ei itse siihen peiliin osaa katsoa.
Surkeimmistakin surkeimmat (naiset) voivat vain ajautua enemmän-tai-vähemmän vakaviin parisuhteisiin kerta kerran jälkeen, kun taas muodollisesti pätevät (miehet & naiset) voivat olla koko elämänsä ilman tasavertaisesti romanttisia suhteita.
Ja pahimmassa tapauksessa voidaan jopa myöntää että oma vika, mutta silti vain jatketaan ja niin kovasti toivotaan ja uskotaan että kyllä ennen kuolemaa tulee se koko loppuelämän kestävä suhde.
Mutta mitä mä nyt mistään ymmärtäisin, mä taidan olla liian tottunut sinkkuuteen. Senhän kuuluisi olla jakkupuku-uraohjus-naisten syndrooma.
En panisi pahitteeksi huonojenkaan kokemusten jälkeen että saisin jakaa itseni ja elämäni jonkun toisen kanssa...silleen kunnolla :)Se on totta, että huonot kokemukset tekee ehdottomaksi. Mut se kertoo VAIN ja AINOASTAAN sen, että ei ole antanut menneille anteeksi eikä löydä itsestään vikaa.
Tiiän mistä puhun. Olin pitkään sitä "mikä mussa on vikana" hypin miehestä mieheen. Kunnes tein jotain tarpeeksi typerää ja heräsin, annoin anteeksi kun tajusin, että elämä ei oo niin mustavalkoista. Ihmiset tekee virheitä, se siitä. Jos ei tunnista virheitä itsessään, ei voi tunnistaa niitä muissakaan. Luonne ja virhe pitäs monen erottaa toisistaan.
Ite ku oon antanut anteeksi, oon taas alkanut nähdä ihmiset kivoina ja tutustumisen arvoisina, oon tavannut ihan mielettömiä ihmisiä.. Mut osaan myös antaa anteeksi niille, jotka on vihaisia jatkuvasti tai muuten kärsivät pahasta olosta. Ja toivon sisälläni, että kaikki muutkin vois tämmösen olon saavuttaa elämässään.- Mr Groove
kanasutra kirjoitti:
Totta puhut. :D Aika tyhjentävä vastaus oli. :D
Ja ei, en pistänyt ;) Oisin aikanaan iskenyt mun ajo-opettajan Turussa, jos pokka olisi riittänyt. Mut luulen, että se oli varattu. :D Et parempi näin. Tykkään siis itsekin vanhemmista. :D Ehkä mainitsemistani syistä.Huh! olet viesti viestiltä kiinnostavampi nainen, mutta niin kaukana :D Kunpa voisin pyyhkiä parikymmenntä viimeistä ikävuottani pois säilyttäen kuitenkin elämänkokemukseni ja sen tuoman itseluottamuksen. Sinun iässäni olisin varmaan käyttäytynyt kuten kuvailemasi pelokkaat miehet, enkä olisi luottanut kykyyni laittaa naista kiemurtelemaan tai ejakuloimaan. No, silloin olin kuitenkin kiltisti parisuhteessa.
Mr Groove kirjoitti:
Huh! olet viesti viestiltä kiinnostavampi nainen, mutta niin kaukana :D Kunpa voisin pyyhkiä parikymmenntä viimeistä ikävuottani pois säilyttäen kuitenkin elämänkokemukseni ja sen tuoman itseluottamuksen. Sinun iässäni olisin varmaan käyttäytynyt kuten kuvailemasi pelokkaat miehet, enkä olisi luottanut kykyyni laittaa naista kiemurtelemaan tai ejakuloimaan. No, silloin olin kuitenkin kiltisti parisuhteessa.
Voi voi sentään, kyllä tyttö pisti nyt pahan ;)
- Mr Groove
kanasutra kirjoitti:
Voi voi sentään, kyllä tyttö pisti nyt pahan ;)
Paha tyttö, mutta niin syötävän söpö ;)
- deft
kanasutra kirjoitti:
Se on totta, että huonot kokemukset tekee ehdottomaksi. Mut se kertoo VAIN ja AINOASTAAN sen, että ei ole antanut menneille anteeksi eikä löydä itsestään vikaa.
Tiiän mistä puhun. Olin pitkään sitä "mikä mussa on vikana" hypin miehestä mieheen. Kunnes tein jotain tarpeeksi typerää ja heräsin, annoin anteeksi kun tajusin, että elämä ei oo niin mustavalkoista. Ihmiset tekee virheitä, se siitä. Jos ei tunnista virheitä itsessään, ei voi tunnistaa niitä muissakaan. Luonne ja virhe pitäs monen erottaa toisistaan.
Ite ku oon antanut anteeksi, oon taas alkanut nähdä ihmiset kivoina ja tutustumisen arvoisina, oon tavannut ihan mielettömiä ihmisiä.. Mut osaan myös antaa anteeksi niille, jotka on vihaisia jatkuvasti tai muuten kärsivät pahasta olosta. Ja toivon sisälläni, että kaikki muutkin vois tämmösen olon saavuttaa elämässään.Viisaita sanoja. Ei todellakaan ole mennyt hukkaan se aika minkä sä olet itsellesi ja funtsailulla antanut :)
Kunhan ei tule tavaksi ettei näihin vain pysty kommentoimaan muuta kuin huuli pyöreänä todeta ettei itse osaa sanoa yhtä fiksusti. Ja sitten vielä taputukset päälle...tai käsiä yhteen...tai...noh, jotain kuitenkin.
Virheet itsessä ja niiden tunnistaminen toisissa...hmmh...yhym....ei voi enää lisätä muun muassa tuohon mitään *ablodeeraa* deft kirjoitti:
Viisaita sanoja. Ei todellakaan ole mennyt hukkaan se aika minkä sä olet itsellesi ja funtsailulla antanut :)
Kunhan ei tule tavaksi ettei näihin vain pysty kommentoimaan muuta kuin huuli pyöreänä todeta ettei itse osaa sanoa yhtä fiksusti. Ja sitten vielä taputukset päälle...tai käsiä yhteen...tai...noh, jotain kuitenkin.
Virheet itsessä ja niiden tunnistaminen toisissa...hmmh...yhym....ei voi enää lisätä muun muassa tuohon mitään *ablodeeraa*Joskus käy joo niinkin. :D Heh.
- mies 86
Vaikutat tosi kivalta ja avoimelta mimmiltä. Mun mielestä sun kriteerit ei ole mitenkään kohtuuttomat. En itsekään pidä gangstaräpistä, itse asiassa hädin tuskin siedän sitä.
Hauska nimimerkki, btw... Turha listaus, koska emme edelleenkään tiedä mitä vaaditaan "kemioiden" syntymiseen. Minäkin nuo täyttäisin, mutta epäilen, että sinä haluaisit mitään jos lukaisisit deittihakemukseni läpi. Yhtäkkiä siitä paljastuisikin juttuja miksi "emme sovi yhteen". Tämä siis näin yleisenä esimerkkinä (nettideittailussa): vaikka sanotaankin ettei vaadita paljon, niin satavarmasti homma kaatuu siihen kun sieltä toisen hakemuksesta löytyy jotain "väärää".
Itseasiassa tästä mulla tuli mieleen, että miks ihmisillä (oli tosiaan mullakin) on tapa aina etsiä kaikesta jotain vikaa heti ensimmäiseksi? Eiks sellainen kerro tyytymättömyydestä elämään?
Otetaan tää sun esimerkki, että sun profiilista löytäisin jotain, mikä ois "väärin". No, entä sitten? Jossei siellä oo mitään "ehdotonta-eitä" niin en nää syytä, miksei vois tutustua ihmiseen?
Okei, elämä on rajallista, kaikilla on niin hemmetin kiire. Ei oo aikaa deittailla jokaista joka tulee vastaan, I see.
Mut siis, kuka tosissaan voi väittää, että on kauheen mieltä ylentävää tulla osotelluksi? "Sussa on sitä ja tätä vikaa.." Öö sori, ei kiinnosta enää. :I Joo, tiiän, naiset harrastaa tätä ihan jumaletusti. Mut ite haluan semmosesta pois. Ketä se auttaa, mitä enemmän keskittyy ettii huonoi asioita, ni sitä syvemmälle siihen suohon uppoaa!kanasutra kirjoitti:
Itseasiassa tästä mulla tuli mieleen, että miks ihmisillä (oli tosiaan mullakin) on tapa aina etsiä kaikesta jotain vikaa heti ensimmäiseksi? Eiks sellainen kerro tyytymättömyydestä elämään?
Otetaan tää sun esimerkki, että sun profiilista löytäisin jotain, mikä ois "väärin". No, entä sitten? Jossei siellä oo mitään "ehdotonta-eitä" niin en nää syytä, miksei vois tutustua ihmiseen?
Okei, elämä on rajallista, kaikilla on niin hemmetin kiire. Ei oo aikaa deittailla jokaista joka tulee vastaan, I see.
Mut siis, kuka tosissaan voi väittää, että on kauheen mieltä ylentävää tulla osotelluksi? "Sussa on sitä ja tätä vikaa.." Öö sori, ei kiinnosta enää. :I Joo, tiiän, naiset harrastaa tätä ihan jumaletusti. Mut ite haluan semmosesta pois. Ketä se auttaa, mitä enemmän keskittyy ettii huonoi asioita, ni sitä syvemmälle siihen suohon uppoaa!Kiva jos sinä olet valmis antamaan miehelle mahdollisuuden, pisteet siitä. Se ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa(?), että suurin osa naisista ei tätä mahdollisuutta anna.
viktor.remmer kirjoitti:
Kiva jos sinä olet valmis antamaan miehelle mahdollisuuden, pisteet siitä. Se ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa(?), että suurin osa naisista ei tätä mahdollisuutta anna.
Niin, no ei tietenkään. Se harmittaakin, ettei naiset sitä tee, koska "miehet on sikoja". :D
Miehet on ihania :3 Ainaki siis ne ketkä ei hakkaa/pahoinpitele. Ja muuten oo ilkeitä naisille.
Mutta, koitan viljellä rakkautta minkä kykenen- mies 86
kanasutra kirjoitti:
Niin, no ei tietenkään. Se harmittaakin, ettei naiset sitä tee, koska "miehet on sikoja". :D
Miehet on ihania :3 Ainaki siis ne ketkä ei hakkaa/pahoinpitele. Ja muuten oo ilkeitä naisille.
Mutta, koitan viljellä rakkautta minkä kykenenSitä ei tunnukaan koskaan olevan tällä palstalla liikaa...
mies 86 kirjoitti:
Sitä ei tunnukaan koskaan olevan tällä palstalla liikaa...
Pitää alkaa laittaa tänne jotain halipussausaloituksia :3
- deft
kanasutra kirjoitti:
Mut siis, kuka tosissaan voi väittää, että on kauheen mieltä ylentävää tulla osotelluksi? "Sussa on sitä ja tätä vikaa.." Öö sori, ei kiinnosta enää. :I Joo, tiiän, naiset harrastaa tätä ihan jumaletusti. Mut ite haluan semmosesta pois. Ketä se auttaa, mitä enemmän keskittyy ettii huonoi asioita, ni sitä syvemmälle siihen suohon uppoaa!Tästä olen täysin samaa mieltä, siis ei mitään lisättävän arvoista sanottavaa näin (kokeneena) miehenä.
Elämän rajallisuudelle ei mitään voi, mutta kiire...se se vasta tappaakin romantiikan.
Deittailustahan en juuri mitään tiedä koska suomalainen tapailu-kulttuuri on ilman sääntöjä oleva villi länsi.
Tietyllä tavalla naiset ovat ihan tarpeeksi "iskeneet" mua jos ovat nähneet että mulla on jotain tavoittelemisen arvoista. Tasan kerran mä olen ollut se tylsä ja kunnollinen mies johon ollaan tyydytty koska aiemmat miehet ovat olleet kusipäitä.
Siltikin....mä en ole (vissiin) tarpeeksi jännittävä, joten friend-zone kutsuu kerrasta toiseen. En edes enää osaa ärsyyntyä, vaikka pitäisi. - pekka routalempi
deft kirjoitti:
Tästä olen täysin samaa mieltä, siis ei mitään lisättävän arvoista sanottavaa näin (kokeneena) miehenä.
Elämän rajallisuudelle ei mitään voi, mutta kiire...se se vasta tappaakin romantiikan.
Deittailustahan en juuri mitään tiedä koska suomalainen tapailu-kulttuuri on ilman sääntöjä oleva villi länsi.
Tietyllä tavalla naiset ovat ihan tarpeeksi "iskeneet" mua jos ovat nähneet että mulla on jotain tavoittelemisen arvoista. Tasan kerran mä olen ollut se tylsä ja kunnollinen mies johon ollaan tyydytty koska aiemmat miehet ovat olleet kusipäitä.
Siltikin....mä en ole (vissiin) tarpeeksi jännittävä, joten friend-zone kutsuu kerrasta toiseen. En edes enää osaa ärsyyntyä, vaikka pitäisi.Mielestäni olet hyvin jännä henkilö.
- mies32
Niitä, jotka sanovat täyttävänsä kriteerisi on paljon enemmän kuin niitä, jotka uskovat täyttävänsä ne ja heitä on paljon enemmän kuin ne oikeasti täyttäviä.
- Mies1985
Kaikki miehethän noihin asioihin pyrkivät. Mutta se ei vielä riitä jos ei ole riittävästi statusta, ulkonäköä ja itsehillinnän puutetta niitä toteuttaessaan...tai osa niistä jää kokonaan toteuttamatta koska 'kemia' ei riitä sinne asti.
Siis ihmeellisiä naisi oot kyllä tavannut!
Mies on ihana miehenä, joka se on. Oli se sitten maatalonjussi tai pankkiiri. Ei sillä oo mitään tekemistä sen miehen kanssa mikä ammatti. Ehkä se on miehille tärkeeä, ehkä ei, en tiedä. Mut en kyllä lähtis tollasen ulkokuoren perusteella valitsee itelleni miestä. :D Voi jösses, ja sitten muijat valittaa ku saa niitä narsisteja ynnämuita.. Pitäskö tsekittää uudelleen ne arvot ;D- hhhhhhhhhhhhhhhhhh.
kanasutra kirjoitti:
Siis ihmeellisiä naisi oot kyllä tavannut!
Mies on ihana miehenä, joka se on. Oli se sitten maatalonjussi tai pankkiiri. Ei sillä oo mitään tekemistä sen miehen kanssa mikä ammatti. Ehkä se on miehille tärkeeä, ehkä ei, en tiedä. Mut en kyllä lähtis tollasen ulkokuoren perusteella valitsee itelleni miestä. :D Voi jösses, ja sitten muijat valittaa ku saa niitä narsisteja ynnämuita.. Pitäskö tsekittää uudelleen ne arvot ;DEihän tuo ole mitään naisia tavannut, neitsytpoika.
- Samaa mieltä (M)
"Ennenkaikkea, haluan rakastua ihmiseen, en sen oheistuotteisiin ja materiaan ym. "epätodelliseen". En kyllä tiedä, tajuaako kukaan mitä sillä meinaan."
Oon kolmekymppinen sinkkumies ja ajattelen täysin samalla tavalla. En ole koskaan ollu materian, rahan ja vallan ihailija. Maailma vaikuttaa helvetin kylmältä paikalta.
Katson naisessa vain sitä mitä se on persoonana, toki ulkonäkökin on tärkeä että miellyttää omaa silmää. Kaikki muu on epäolennaista.
Harva nainen vaikuttaa oikeasti kiinnostavalta persoonalta, ovat liian tavallisia ja "arkisia". Tai sitten ovat liian erikoisia vaihtoehto-alakulttuuri-tapauksia.
Kun uuteen naiseen jossain tutustun niin jollei sitä suurta tunnetta naista kohtaan ole, en pysty sellaisen kanssa seurustelemaan. Lähes aina uuden naisen tavatessani käy niin ettei kipinää syty edes hetkeksi. Oon kai luonteeltani sen verran erikoinen tapaus ettei vaan löydy sopivaa.Ei saa ettiä liikaa ;)
Ite ihastun päivittäin, jos niitä sellasiks voi sanoa. Tarkotan, että annan jokaisen olla mitä he on ja löydän niistä hyviä puolia.
Toisaalta, jossei ihastu ni sit ei ihastu ;D Mut ei kai sitä ressata piä. :3
(Enkä mä tiiä ressaatko, nää tuli vaa miälee :))- vjhjgjgjhgj
Odotat siis ns. rakkautta ensi silmäyksellä ja väität, että tärkeintä on persoona?
Joopa joo. Ethän sinä todellista persoonaa heti näe, näet vain pienen palan. vjhjgjgjhgj kirjoitti:
Odotat siis ns. rakkautta ensi silmäyksellä ja väität, että tärkeintä on persoona?
Joopa joo. Ethän sinä todellista persoonaa heti näe, näet vain pienen palan.Nään mä paljonkin ihmisestä heti :) En tietysti kaikkea. Mut muutamasta lauseesta oon paljon tiennyt. Ja elekielestä. En voi sille mitään vaikka haluaisin.
Kyllähän nuo kriteerit täyttyy melko helpostikkin.. =)
- vanhempi mies
Aloittajalle, oot kyllä ihana tapaus =)
Uskoisin kans, että nuo kriteerit täyttyy aika helposti. Et vaadi mitään utopistisia, kuten monet tekee. Sulla on järkeä ja sydäntä aivan varmasti jostain löytyy se sun oma halinallesi. Näin toivon. :)
- KLnmsfekjnm
Kriteerisi täyttäviä miehiä on tasan yksi jos on.
Oikeastaan tärkeämpää on se että kenelle annat tilaisuuden olla se mies sulle, kun kaikista ei tuohon ole vaikka suutaan siihen suuntaan repivät ja jaksavat hetken leikkiä... Vedän foorumityylillä vastauksen:
"jolla ei ole menneisyyden painolasteja häiritsemässä elämää"
Bullshit. Jokaisella on omat painolastinsa. Toisilla ne on helpommin näkyvillä ja/tai tunnistettavissa, lopuilla ne on piilossa ja monasti tiedostamattomana. Itseltään, erityisesti. Tähän viittaat itsekin seuraavassa kohdassa, joka seuraa niiden kieltämistä:
"tai en ainakaan "pura" niitä toiseen(mieheen). "
Ihminen purkaa kokoajan ja jatkuvasti omia angstejaan toisiin ihmisiin, lemmikki-eläimiin tai turruttaa ne jollakin tavalla. Jos ei ole henkilökohtaista suhdetta toiseen, niin sitä pienemmät tsänssit on yleensä päästä purkamaan - itseltään huomaamatta - kerta toinen häipyy mieluusti jos menee yli tuttavuuden asteen. Ellei ole niitä ihmisiä, ketkä haluavat olla siinä roolissa: vastaanottamassa toisen ihmisen vaateita ja kannatella tätä.
Siinä vaiheessa kun oot parisuhteessa, niin aivan varmasti purat omia taakkojasi toiseen. Niin sekin sinuun. Toisen taakat saattaa olla kannattelemista, jollon itselles tulee hyvä tilaisuus antaa mennä. Tai toisinpäin.
"Mut en harrasta natsipolitiikkaa, jos mua on kohdeltu hyvin."
Jos joku kohtelu ei miellytä, se oikeuttaa sitten natsipolitiikan.
Mikäli uskoo ajatukseen "Ihmistä et voi muuttaa" samaistaen sen "ihminen ei voi muuttua"-ajatteluun, niin on ihan ymmärrettävää, ettei vaihtoehdoksi nähdä omien vaatimusten ja odotusten funtsimista. Tietystihän sallit toisellekin natsipolitiikkaan turvautumisen sillä hetkellä, kun häntä ei omasta mielestään kohdeltu riittävän mieluisasti?
"katon niin pitkään, että nään defenssien taakse."
Samaa mieltä. Näkee onko siellä taustalla kuinka pelokas lapsi ja mitä se oikein toivoo perimmälti saavuttavansa suhteella.
"Sithän sen näkee, onko ihminen vain minulle väärä vai onko kyse vain "naisvihasta" tms."
Mitä tää "naisviha" oikein on, joka voi suuntautua sinuun ja olla jotain, mikä on "vain" jotain - ilmeisesti siis sellaista, mikä ei ole este yhdessäololle, koska ei tee henkilöstä sinulle väärää ?
Onko se jotain minkä sitten voisit yrittää korjata, poistaa ?Mun mielestä omat painolastit pidetään omana tietona. Tarkoitan siis lähinnä, että joo, voihan niistä avautua ja kertoa, mutta ei mitään sellasia "sä teit sillon sen ja ton jutun ja se muistuttaa mua siitä ja siitä, etttä vittu oot paska.."
- ne, mistä jotkut muut ovat elämässäsi saaneet sakkoja, ei pidä syyttää jokaista uutta vastaantulevaa.. Toki, se ei ole käytännössä näin helppoa, mut siihen pyrin ite ainakin :3
Mä en ainakaan saa mitään semmosesta irti, että purkaisin angstejani toiseen. Joo, saatan kertoa jutuista, mut se on eri asia ku vetää paskat niskaan ;) Joo, dynamiikat suhteissa ei ole niin yksinkertaisia, siksi pällistelenkin, onko olemassa sellasia ihmisiä, jonka tän painolastin ovat jo käsitelleet itekseen tai kenties tiedostavat sellaisen omaavansa, jotta hallitsevat omat tunteensa??
No, tohon natsipolitiikkaan, kyllä mä annan samalla mitalla takasin, jos toinen esim. loukkaa tahallaan. Ja kyllä, tajuan myös itse, jos menen loukkaamaan suutuspäissäni toista ja saan samaa takaisin, että tää ei vissiin ollut hyvä juttu ;D Aivojen käyttö on sallittu. Siitähän sen oppii tietämään, mikä toista riepoo, eri asia jatkaako tappelua sitten.
Tarkoitan lähinnä käytöksellä sitä, että toista tulee kunnioittaa ihmisenä ja sellaisena kuin hän on.. Voi kunnioittaa myös riidanhaastajia, mutta sellaisten kanssa ei tarvitse elää.
Ja "Ihmistä et voi muuttaa" ON AIVAN ERI ASIA KUIN "Ihminen ei koskaan muutu". Niillä ei ole mitään tekemistä keskenään. Et voi päättää toisen puolesta hänen muutostaan, mutta hän voi itse haluta muuttua ja kasvaa. Mut jos ollaan sellaisia "5v taaperoita" jotka taistelee väkisin vastaan, niin siinä sitten selität vaikka loppuelämäsi miten kannattaisi ajatella. :D
Naisviha tai miesvihakin, tulee yleensä huonoista kokemuksista. Yleisesti itse ainakin käsitän sen niin, että jokaista naista syytetään edellisten virheistä ja teoista eikä nähdä enää ihmisiä ihmisinä. Kun osaa nähdä sen, mistä se tulee, niin ihmisen kanssa on helpompi tulla toimeen - toki silloinkaan ei voi toista pakottaa luopumaan vanhoista ja antamaan menneille anteeksi, jotta voisi aloittaa "terveen" suhteen uuden kans. Kun näkee sen ihmisen siel takana, mitä se on, kyllä se usein on pistäny surulliseks "Jos et olisi niin vihainen, niin voisin sua rakastaa todella paljon. En vaan tiiä mitä tekisin."
Oon ollut vihaisen ihmisen kanssa. Se on todella haastavaa. Se ei estä rakastamista, mut se vie niin pahasti voimat, ettei sitä voi jatkaa. Että jos ihminen voi vihansa takia olla väärä, niin..
En voi toisten vihoja poistaa tai korjata. :/kanasutra kirjoitti:
Mun mielestä omat painolastit pidetään omana tietona. Tarkoitan siis lähinnä, että joo, voihan niistä avautua ja kertoa, mutta ei mitään sellasia "sä teit sillon sen ja ton jutun ja se muistuttaa mua siitä ja siitä, etttä vittu oot paska.."
- ne, mistä jotkut muut ovat elämässäsi saaneet sakkoja, ei pidä syyttää jokaista uutta vastaantulevaa.. Toki, se ei ole käytännössä näin helppoa, mut siihen pyrin ite ainakin :3
Mä en ainakaan saa mitään semmosesta irti, että purkaisin angstejani toiseen. Joo, saatan kertoa jutuista, mut se on eri asia ku vetää paskat niskaan ;) Joo, dynamiikat suhteissa ei ole niin yksinkertaisia, siksi pällistelenkin, onko olemassa sellasia ihmisiä, jonka tän painolastin ovat jo käsitelleet itekseen tai kenties tiedostavat sellaisen omaavansa, jotta hallitsevat omat tunteensa??
No, tohon natsipolitiikkaan, kyllä mä annan samalla mitalla takasin, jos toinen esim. loukkaa tahallaan. Ja kyllä, tajuan myös itse, jos menen loukkaamaan suutuspäissäni toista ja saan samaa takaisin, että tää ei vissiin ollut hyvä juttu ;D Aivojen käyttö on sallittu. Siitähän sen oppii tietämään, mikä toista riepoo, eri asia jatkaako tappelua sitten.
Tarkoitan lähinnä käytöksellä sitä, että toista tulee kunnioittaa ihmisenä ja sellaisena kuin hän on.. Voi kunnioittaa myös riidanhaastajia, mutta sellaisten kanssa ei tarvitse elää.
Ja "Ihmistä et voi muuttaa" ON AIVAN ERI ASIA KUIN "Ihminen ei koskaan muutu". Niillä ei ole mitään tekemistä keskenään. Et voi päättää toisen puolesta hänen muutostaan, mutta hän voi itse haluta muuttua ja kasvaa. Mut jos ollaan sellaisia "5v taaperoita" jotka taistelee väkisin vastaan, niin siinä sitten selität vaikka loppuelämäsi miten kannattaisi ajatella. :D
Naisviha tai miesvihakin, tulee yleensä huonoista kokemuksista. Yleisesti itse ainakin käsitän sen niin, että jokaista naista syytetään edellisten virheistä ja teoista eikä nähdä enää ihmisiä ihmisinä. Kun osaa nähdä sen, mistä se tulee, niin ihmisen kanssa on helpompi tulla toimeen - toki silloinkaan ei voi toista pakottaa luopumaan vanhoista ja antamaan menneille anteeksi, jotta voisi aloittaa "terveen" suhteen uuden kans. Kun näkee sen ihmisen siel takana, mitä se on, kyllä se usein on pistäny surulliseks "Jos et olisi niin vihainen, niin voisin sua rakastaa todella paljon. En vaan tiiä mitä tekisin."
Oon ollut vihaisen ihmisen kanssa. Se on todella haastavaa. Se ei estä rakastamista, mut se vie niin pahasti voimat, ettei sitä voi jatkaa. Että jos ihminen voi vihansa takia olla väärä, niin..
En voi toisten vihoja poistaa tai korjata. :/"Mun mielestä omat painolastit pidetään omana tietona. Tarkoitan siis lähinnä, että joo, voihan niistä avautua ja kertoa, mutta ei mitään sellasia "sä teit sillon sen ja ton jutun ja se muistuttaa mua siitä ja siitä, etttä ***** oot *****.."
- ne, mistä jotkut muut ovat elämässäsi saaneet sakkoja, ei pidä syyttää jokaista uutta vastaantulevaa.. "
Täytyy ny sanoa että en ymmärtäny oikein yhtään, mistä tässä puhut. Jos lukaset itse niin tavotatko tekstistä pointin mihin se osoittaa?
"Mä en ainakaan saa mitään semmosesta irti, että purkaisin angstejani toiseen. Joo, saatan kertoa jutuista, mut se on eri asia ku vetää paskat niskaan ;) "
Köh. Riippumatta siitä, miten ovelasti, kaunistellen tai kiertäen se tehään, ihminen työntää läheisiinsä niitä omia tunteita mitä ei osaa/pysty/viitsi handlata. Yksinkertasemmin tästä saa näkymän kun vähän seurailee aikuisten suhdetta lapsiinsa: miten lasta komennetaan, ohjataan, neuvotaan, käsketään - ja toisaalla, mairitellaan, ylennetään, käytetään ylpeyden aiheena. Kaikki tämmönen, missä lähtökohtanen tunne on sillä joka alkaa toimimaan kohti toista, on prosessia missä odotetaan saavan jonkinlaista tyydytystä toisesta, toisen 'vastauksesta'. Et oo saanu tarpeeks huomiota tänään: yrität kerätä sitä kumppanilta. Tämä ei kiinnostu antamaan sitä, menee hetki ja toinen, alotat riidantapaisen. Ei oo kyse mistään elämäntaakan kaatamisesta, vaan ihan jokapäiväisestä, arkipäiväisestä toiminnasta, mikä piiloutuu näkymättömiin sen vuoksi kun ihminen ei tunnista omaa tunteidensa käsittelytapaa. Tuskin tunnistaa tunteitakaan. Vielä vähiten tunnistaa ja tunnustaa, miten toimii.
Kun sitten mentaliteetti on tällanen joko/tai jakaminen, että "en mä tee mitään Semmosta. Vähän korkeintaan Tommosta - joka on ok ja johon aina on hyvä syy ja jos ei muuten niin kyllä muutkin niin tekee!" niin eihän siinä ihminen mitenkään opi näkemään yhtään mitään syvemmi itsestään. Moni ihminen on ihan vallan mainio huomaamaan toisten toimintatavoista juttuja - viimestään kattoessaan telkkarisarjaa jossa se laitetaan silmien eteen oikein selväksi - mut täysin haluton huomaamaan näitä samoja juttuja itestään ja omasta toiminnastaan.
Tähän liittyy juurikin tapa yrittää sit ohjata toista suhteessa, "korjata" sitä:
"Et voi päättää toisen puolesta hänen muutostaan, mutta hän voi itse haluta muuttua ja kasvaa, niin siinä sitten selität vaikka loppuelämäsi miten kannattaisi ajatella."
...joka palautuu tähän: Näin sinun pitäisi toimia, jotta minä olisin tyytyväinen. Tosin yhden 'vian' korjaannuttua ei pitkään taida mennä ennenkuin uutta löytyy. Jostain syystä epäilyttää, missä määrin tällanen mamma-asennoituminen perustuu siihen pinttyneeseen uskomukseen, että itsellä on sekä se Oikea tapa toimia & ajatella, että oikeus ja velvollisuus muuttaa toista.
Tää on aika ristiriitasta monasti, niinkuin nyttenkin: ensin toteat, että toista ei voi muuttaa, mutta seuraavaks valitetaan, miten mahdotonta on toista muuttaa jos se käyttäytyy kuin 5 vuotias ja pistää vastaan. Mokoma kieltäytyy muuttumasta - sellaseks, miksikä sitä kumppani nyt toivoisi.
Oisko aiheellista miettiä vähän kyseenalaistavan kriittisesti, että mistä on kyse kun todetaan, että kumppania ei voi muuttaa - että sen pitää lähteä hänestä itsestään - mutta harmitellaan, miten se ei ota muuttuakseen kun sitä yrittää tehdä. Miten toinen on lapsi jos ei ota suostuakseen mukautua. Musta toi on todella manipulatiivista ja kieroa kaksinaismoralismia. Ite toivoisin löytäväni tytön, joka ei tollasta harrasta.splosh kirjoitti:
"Mun mielestä omat painolastit pidetään omana tietona. Tarkoitan siis lähinnä, että joo, voihan niistä avautua ja kertoa, mutta ei mitään sellasia "sä teit sillon sen ja ton jutun ja se muistuttaa mua siitä ja siitä, etttä ***** oot *****.."
- ne, mistä jotkut muut ovat elämässäsi saaneet sakkoja, ei pidä syyttää jokaista uutta vastaantulevaa.. "
Täytyy ny sanoa että en ymmärtäny oikein yhtään, mistä tässä puhut. Jos lukaset itse niin tavotatko tekstistä pointin mihin se osoittaa?
"Mä en ainakaan saa mitään semmosesta irti, että purkaisin angstejani toiseen. Joo, saatan kertoa jutuista, mut se on eri asia ku vetää paskat niskaan ;) "
Köh. Riippumatta siitä, miten ovelasti, kaunistellen tai kiertäen se tehään, ihminen työntää läheisiinsä niitä omia tunteita mitä ei osaa/pysty/viitsi handlata. Yksinkertasemmin tästä saa näkymän kun vähän seurailee aikuisten suhdetta lapsiinsa: miten lasta komennetaan, ohjataan, neuvotaan, käsketään - ja toisaalla, mairitellaan, ylennetään, käytetään ylpeyden aiheena. Kaikki tämmönen, missä lähtökohtanen tunne on sillä joka alkaa toimimaan kohti toista, on prosessia missä odotetaan saavan jonkinlaista tyydytystä toisesta, toisen 'vastauksesta'. Et oo saanu tarpeeks huomiota tänään: yrität kerätä sitä kumppanilta. Tämä ei kiinnostu antamaan sitä, menee hetki ja toinen, alotat riidantapaisen. Ei oo kyse mistään elämäntaakan kaatamisesta, vaan ihan jokapäiväisestä, arkipäiväisestä toiminnasta, mikä piiloutuu näkymättömiin sen vuoksi kun ihminen ei tunnista omaa tunteidensa käsittelytapaa. Tuskin tunnistaa tunteitakaan. Vielä vähiten tunnistaa ja tunnustaa, miten toimii.
Kun sitten mentaliteetti on tällanen joko/tai jakaminen, että "en mä tee mitään Semmosta. Vähän korkeintaan Tommosta - joka on ok ja johon aina on hyvä syy ja jos ei muuten niin kyllä muutkin niin tekee!" niin eihän siinä ihminen mitenkään opi näkemään yhtään mitään syvemmi itsestään. Moni ihminen on ihan vallan mainio huomaamaan toisten toimintatavoista juttuja - viimestään kattoessaan telkkarisarjaa jossa se laitetaan silmien eteen oikein selväksi - mut täysin haluton huomaamaan näitä samoja juttuja itestään ja omasta toiminnastaan.
Tähän liittyy juurikin tapa yrittää sit ohjata toista suhteessa, "korjata" sitä:
"Et voi päättää toisen puolesta hänen muutostaan, mutta hän voi itse haluta muuttua ja kasvaa, niin siinä sitten selität vaikka loppuelämäsi miten kannattaisi ajatella."
...joka palautuu tähän: Näin sinun pitäisi toimia, jotta minä olisin tyytyväinen. Tosin yhden 'vian' korjaannuttua ei pitkään taida mennä ennenkuin uutta löytyy. Jostain syystä epäilyttää, missä määrin tällanen mamma-asennoituminen perustuu siihen pinttyneeseen uskomukseen, että itsellä on sekä se Oikea tapa toimia & ajatella, että oikeus ja velvollisuus muuttaa toista.
Tää on aika ristiriitasta monasti, niinkuin nyttenkin: ensin toteat, että toista ei voi muuttaa, mutta seuraavaks valitetaan, miten mahdotonta on toista muuttaa jos se käyttäytyy kuin 5 vuotias ja pistää vastaan. Mokoma kieltäytyy muuttumasta - sellaseks, miksikä sitä kumppani nyt toivoisi.
Oisko aiheellista miettiä vähän kyseenalaistavan kriittisesti, että mistä on kyse kun todetaan, että kumppania ei voi muuttaa - että sen pitää lähteä hänestä itsestään - mutta harmitellaan, miten se ei ota muuttuakseen kun sitä yrittää tehdä. Miten toinen on lapsi jos ei ota suostuakseen mukautua. Musta toi on todella manipulatiivista ja kieroa kaksinaismoralismia. Ite toivoisin löytäväni tytön, joka ei tollasta harrasta.Pointtini oli siinä, että pyrin pois huonosta tavasta, jota monet tuntuvat harrastavan - siitä, että syytellään nyksää jokaisesta exän/vanhan deitin virheestä. Joo, menneisyydestä ja muusta kannattaa oppia, mutta sillä on myös varjopuolensa eli ihmisen leimaaminen tietynlaiseksi. Tavaksi helposti muodostuu "koska toi, niin moni muukin/oon tän niin monta kertaa jo nähnyt". Jos on painolastia edellisistä suhteista ei pitäisi ryhtyä suhteeseen, mut jos niiden lastien kanssa haluaa suhteeseen, ei mielestäni oo toista kunnioittavaa syytellä uutta jostain toisen tekemistä asioista. Painolastilla siis tarkoitan "yleistä vitutusta vastakkaisesta sukupuolesta", en mitään sellaista ehkä päivittäistä "toisen naama nyt vaan kyrsii kun näkee liikaa".
Tiedän, että on "luonnollista" luotsata tunteita toisen kautta tai "tämän niskaan", mutta koska tiedostan sen, haluan siitä pois. Voin valita, miten tunteeni käsittelen, ei ne oo mitään sellasia jotka vetää mua kuin pässiä narussa.. Eikä kaikki tapaamani ihmiset ole olleet sellaisia, että he toisen kautta tahtoisivat elää.. Tai eivät kykenisi ottamaan vastuuta omista tunteistaan. Ja tottakai ihminen "odottaa" vastauksia, siis sehän on ihan normaalia kanssakäymistä ja vuorovaikutusta? Mikä siinä on pahaa?
"Et oo saanu tarpeeks huomiota tänään: yrität kerätä sitä kumppanilta. Tämä ei kiinnostu antamaan sitä, menee hetki ja toinen, alotat riidantapaisen."
- Oon saanut aika hyvän elämänohjeen tähän, jota noudatan ;) Pidä itse itsesi tyytyväisenä ja huomioi itse itseäsi niin silloin tarvitset hyvin vähän jos yhtään toisen ihmisen huomiota tai "palkitsemista". :) Kaiken, minkä voit antaa itsellesi ei tarvitse hakea muualta. Mut ei, se ei poista sitä, että toisen ihmisen läheisyys voi olla ihanaa ja antoisaa :) Juu, olen aiemmin tullut kiukkuiseksi siitä, että joku toinen ei oo täyttänyt mun tarpeita/tunteita, mut oon nykyisin oppinut kysymään itseltäni mitä voisin itse asialle tehdä ja johan on taas hymy perseessä ;)
"Ei oo kyse mistään elämäntaakan kaatamisesta, vaan ihan jokapäiväisestä, arkipäiväisestä toiminnasta, mikä piiloutuu näkymättömiin sen vuoksi kun ihminen ei tunnista omaa tunteidensa käsittelytapaa. Tuskin tunnistaa tunteitakaan. Vielä vähiten tunnistaa ja tunnustaa, miten toimii."
- Joo, no hyvin harva ilmeisesti tunnistaa omia perustarpeitaan ja tunteitaan. Mä oon sitä harjoitellut, oon ottanut niistä vastuuta ja tehnyt itselleni asioita. Mut siitä asiasta vois kirjoittaa romaanin, miksi ihmiset ei niitä tunnista. Se on arkipäiväistä kyllä, mutta on myös mahdollista ottaa itse se vastuu.. Ja siten luoda itselleen mahdollisuus olla hyvin onnellinen ;)
Ja välikommenttina, itse ainakin haluan jopa nähdä itseni ja oman toimintani, koska se on hyvin antavaa. Enkä sitä koskaan kielläkään, että mussa ei olis niitä asioita, jotka toisissa ärsyttäis - itseasiassa, näitä kohdatessani kysyn aina - niin entäs minä itse?
En ajattele, että minulla on ainoa oikea tapa toimia. Enkä tuolla esimerkilläni tarkoittanut, että itse yrittäisin kellekään tuputtaa yhtään mitään.. vaan totesin, että turha lähteä "yrittämään" muuttaa toista, koska se on täysin ja ainoastaan riippuvainen ko. yksilön halusta muuttua. Jos ihminen ei ole sellainen kuin "haluan" hänen olevan, on turha tuhlata aikaa. Se ei oo oikein toista kohtaan, koska se toisen muuttamishalu on periaatteessa jatkuvasti sitä, että "sussa on jotain vikaa ja et kelpaa". Naisilla on usein tapa korjailla miehiä/lapsia/toisia naisia, en oo miehillä samaa "ongelmaa" huomannut. Olen surullinen, jos oot saanut musta sellaisen kuvan, että oon jotenkin "mammamainen".
Elämä ei ole mustavalkoista, siksi se on ristiriitaista. Kun pohdit asioita yhdestä näkökulmasta, sille on aina vastakappale ja molempien puolien eri vivahteet. Sitten saattaa vielä olla joku kolmaskin suuntaus. Ei voi yksiin kansiin kirjoittaa koko totuutta, niinhän se on.
Mä kai toin itseni huonosti julki. Lähinnä hain sitä.. Että jos kohtaan sellaisen "5v taaperon", joka kitisee vastaan vain kitistäkseen vastaan, se tuskin koskaan tulee tajuamaan, miksi ajattelen toisin kuin hän. Sen lisäksi, voin huudella hänelle loppuelämäni, hänen koskaan muuttumatta. Mitä enemmän pistät vastaan, sitä enemmän pistää myös toinen. Jatkototeamus mielessäni oli tähän, että "turha jankuttaa/yrittää muuttaa, kun ei se johda mihinkään". Oletin kai, että se tulisi automaattisesti jokaisen mieleen, kuinka typerää se on, huudella loppuelämänsä samaa asiaa päivästä toiseen. Kai tyhmäkin sen lopettais aika pian? Ja juuri se, mikä into? Ei ihmistä voi muuttaa. Se muuttuu, jos haluaa. Vaikka ite ei voi toista muuttaa, se ei tarkota, etteikö se vois muuttua ;D
En kyllä missään vaiheessa tietääkseni sanonut, että kenenkään pitäisi muuttua? :s Vai oonko nyt ymmärtänyt jotain pisin peetä? :D Lapsiesimerkki oli siksi, koska me kaikki ollaan niitä 5v taaperoita. Jos halutaan huumorilla miettiä väittely/riitatilanteita.
- pystypanoeino
"Mies, jonka pitkäkestoinen päämäärä on saada nainen kiemurtelemaan peiton alla sen sijaan, että päämäärä olisi kaataa mahdollisimman monta naista"
Entä mies, jonka päämäärä olisi harrastaa pystypanoja mahdollisimman monen naisen kanssa?- Et todellakaan vaadi
mahdottomia toisin kuin monet täällä. Muutenkin vaikutat oikein kiinnostavalta kaikella tavalla. Sitä kyllä ihmettelen miks ihmeessä oot vielä sinkku!
Et todellakaan vaadi kirjoitti:
mahdottomia toisin kuin monet täällä. Muutenkin vaikutat oikein kiinnostavalta kaikella tavalla. Sitä kyllä ihmettelen miks ihmeessä oot vielä sinkku!
En kai mä markkinoillakaan oo varsinaisesti ollut vuoteen, kun oon pohtinut kaikenlaisia juttuja, mm. näitä..
- ikisinkku37
Ihan hyvät kriteerit sulla. Täytän kaikki sun kriteerit ja varsinkin tuon toisen listan. en ole naistenhakkaaja, narkkari, juoppo tai muu hullu. En ole ollut oikeudessa ikinä syytettynä mistään. Enkä kuuntele mitään raiskaus musaa. Olen myös yhden naisen mies.
Mut meikän ulkonäkö ei ole kovin kummoinen. Olen alle 170cm ja hiukan pyöreä. Harrastan kuitenkin urheilua, käyn salilla säännöllisesti. Naisilla on paljon ulkonäkö vaatimuksia joten ei meikällä ole ainakan saumaa naisiin. Ei ole huonoa itsetuntoa kun naiset on vaan nirsoja.- kjhkjhkh
Naisettomuutesi johtuu ihan muusta kuin pituudestasi tai pienestä pyöreydestä.
- läskimaha
Naiset katsoo ulkonäköä ensin ja sit jos ei se nappaa niin ei luonnekkaan voi olla hyvä joten hylätään mies
- läskimaha kans
Miehet ei eides katso naista, jolla on läskimaha.......
- läskimaha
läskimaha kans kirjoitti:
Miehet ei eides katso naista, jolla on läskimaha.......
Mä katon mut ne naiset ei kato mua
- jgjhghjghj
Joo kyllä. Jos mies on ohittanut tietyn iän, näyttää vanhalta juopolta tai pukeutuu todella rumasti. Äärimmäinen lihavuus ja anoreksia estävät myös romanttiset ajatukset mutta eivät estä tutustumasta.
- 17+14
Rap-musiikki on jees..
- Mr Groove
Joo, mutta se on niin hidasta huojuntaa, että sitä ei voi tanssia selvin päin :D
Mr Groove kirjoitti:
Joo, mutta se on niin hidasta huojuntaa, että sitä ei voi tanssia selvin päin :D
Ai niin, mäkin tykkään tanssia. ;DDD
- Mr Groove
kanasutra kirjoitti:
Ai niin, mäkin tykkään tanssia. ;DDD
Sekin vielä ;)
- Mr Groove
kanasutra kirjoitti:
Millos tuut heiluttelee lannetta mun kaa? ;DDDD
No huomenna mun isyys taukoaa taas viikoksi :D
Mr Groove kirjoitti:
No huomenna mun isyys taukoaa taas viikoksi :D
Laukeaa... Ai siis tauko.. ;)
Haha. Ei saa ottaa miuta nii tosissaa :3- Mr Groove
kanasutra kirjoitti:
Laukeaa... Ai siis tauko.. ;)
Haha. Ei saa ottaa miuta nii tosissaa :3Mut ku mulla tuli joooohhhh... :o
Oot hiton kiva nettiflirtti ja kiva piristys näihin iskäiltoihin! Ehkä joskus voitas lanteita hetkutella. En ole tosissaan, tiedät varmaan taustani? Tosissaan olemiseen ...mulla.... kuluu ... aikaa... Mr Groove kirjoitti:
Mut ku mulla tuli joooohhhh... :o
Oot hiton kiva nettiflirtti ja kiva piristys näihin iskäiltoihin! Ehkä joskus voitas lanteita hetkutella. En ole tosissaan, tiedät varmaan taustani? Tosissaan olemiseen ...mulla.... kuluu ... aikaa...Haha ;) Siksihän mä itsekin näitä juttuja lauon ;) Nimenomaan, lauon ;D :D
Tai sit alkaa väsymys painaa ja puutetta. Siis painetta. Öö.. Puutumista olla havaittavissa. ;D
On mulla pienen pieni arvaus taustoista, mutta en "liian tarkkaan" oo analyyseja lähtenyt tekemään ;)- Mr Groove
kanasutra kirjoitti:
Haha ;) Siksihän mä itsekin näitä juttuja lauon ;) Nimenomaan, lauon ;D :D
Tai sit alkaa väsymys painaa ja puutetta. Siis painetta. Öö.. Puutumista olla havaittavissa. ;D
On mulla pienen pieni arvaus taustoista, mutta en "liian tarkkaan" oo analyyseja lähtenyt tekemään ;)Ota selvää ja minä otan sinusta pahuksen ihana nainen :D Sua on kiva kiusata (huomaan että myös toisinpäin) virtuaalisesti ja mitähän se mahtas olla livenä....
- mies32
Mr Groove kirjoitti:
Ota selvää ja minä otan sinusta pahuksen ihana nainen :D Sua on kiva kiusata (huomaan että myös toisinpäin) virtuaalisesti ja mitähän se mahtas olla livenä....
Tästä kun ätmit ottaisivat mallia. Ei se naisten kanssa tuon vaikeampaa ole. Rentoa flirttiä ja avot!
- Not so atm
mies32 kirjoitti:
Tästä kun ätmit ottaisivat mallia. Ei se naisten kanssa tuon vaikeampaa ole. Rentoa flirttiä ja avot!
Lauo tuollaisia juttuja väärälle naiselle niin saat pervon/sekopään/härskin vanhan miehen maineen. Pitää toisenkin osapuolen olla aika samalla aaltopituudella, että hommasta tulee mitään. Nämä kaksi kai on, ainakin tähän aikaan illasta...
- mies32
Not so atm kirjoitti:
Lauo tuollaisia juttuja väärälle naiselle niin saat pervon/sekopään/härskin vanhan miehen maineen. Pitää toisenkin osapuolen olla aika samalla aaltopituudella, että hommasta tulee mitään. Nämä kaksi kai on, ainakin tähän aikaan illasta...
Ja kun et lauo mitään kenellekään koskaan, niin saat jatkaa ätminä.
Nytkin olisi mr. grooven kannalta ollut yhdentekevää jos kana olisi haistattanut pitkät. Kalojahan (kanoja) meressä riittää. - Not so atm
mies32 kirjoitti:
Ja kun et lauo mitään kenellekään koskaan, niin saat jatkaa ätminä.
Nytkin olisi mr. grooven kannalta ollut yhdentekevää jos kana olisi haistattanut pitkät. Kalojahan (kanoja) meressä riittää.Yhdentekevää joka tapauksessa laukoa yleisellä foorumilla ilman rekisteröityä nimimerkkiä. Tiedä vaikka tuolla olisi monta eri henkilöä laukomassa jo nyt. ;)
Mutta tottahan tuo on, joskus pitää laukoa jotain. Minä en kuitenkaan lähtisi ensimmäisenä laukomaan härskejä juttuja. Eiköhän jotkut naiset lämpene jo muistakin asioista. - Not so atm
Not so atm kirjoitti:
Yhdentekevää joka tapauksessa laukoa yleisellä foorumilla ilman rekisteröityä nimimerkkiä. Tiedä vaikka tuolla olisi monta eri henkilöä laukomassa jo nyt. ;)
Mutta tottahan tuo on, joskus pitää laukoa jotain. Minä en kuitenkaan lähtisi ensimmäisenä laukomaan härskejä juttuja. Eiköhän jotkut naiset lämpene jo muistakin asioista.Sopisin muuten itsekin Kanasutran kriteereihin.
Have my babies? :) Mr Groove kirjoitti:
Ota selvää ja minä otan sinusta pahuksen ihana nainen :D Sua on kiva kiusata (huomaan että myös toisinpäin) virtuaalisesti ja mitähän se mahtas olla livenä....
;)) Eiks ookki ;D
mies32 kirjoitti:
;) Näinpä, miehet sais enemmän olla tämmösiä ;D Ainakin mulle kelpais.
Not so atm kirjoitti:
Sopisin muuten itsekin Kanasutran kriteereihin.
Have my babies? :)Tuu kokeilee ;) :D
- Not so atm
kanasutra kirjoitti:
Tuu kokeilee ;) :D
Älä yllytä. Sun näkösellä (lue: hyvän näkösellä) ja juttujen perusteella vielä aika täysjärkisellä naisella on varmaan aikamoiset jonot miehiä odottamassa jos kerran oot pääkaupunkiseudulta. Ei oikein nappaa lähteä sinne asti kokeilemaan.
PS. Nyt vasta eksyin sun profiiliin ja sun uudet hiukset on aivan mahtavat. ;) - Mr Groove
kanasutra kirjoitti:
;)) Eiks ookki ;D
Juu, oot kyllä nainen mun makuuni :D Mikä noita nuorempia palstakamuja vaivaa, kun tuollainen unelmanaaras on yhä vapaana???
Jos sua ei hetkuttelut nyt nappaa, niin läden sitten hetkuttelemaan toisten tai jopa kolmansien naisten kanssa :o Vai uskalltko liittyä seuraan? - so atm
kanasutra kirjoitti:
Tuu kokeilee ;) :D
Minne pitäisi tulla?
- deft
Mr Groove kirjoitti:
Juu, oot kyllä nainen mun makuuni :D Mikä noita nuorempia palstakamuja vaivaa, kun tuollainen unelmanaaras on yhä vapaana???
Jos sua ei hetkuttelut nyt nappaa, niin läden sitten hetkuttelemaan toisten tai jopa kolmansien naisten kanssa :o Vai uskalltko liittyä seuraan?Ei taida ukkokulta mennä ihan niin että suurimmat vaihtoehdot näiltä palstoilta löytyisi ;)
Muutenhan se tarkoittaisi sitä että mitä enemmän yrittää niin jotain kuitenkin saa. - mies32
deft kirjoitti:
Ei taida ukkokulta mennä ihan niin että suurimmat vaihtoehdot näiltä palstoilta löytyisi ;)
Muutenhan se tarkoittaisi sitä että mitä enemmän yrittää niin jotain kuitenkin saa.Kai näiden palstojen naisia suurempia voi löytää livestä?
Mutta niinhän se juuri menee, että mitä enemmän yrittää, sen varmemmin saa ja lopulta jopa varmasti saa, ainakin jos ei ihan synnynnäisistä vammoista puhuta. - Mr Groove
deft kirjoitti:
Ei taida ukkokulta mennä ihan niin että suurimmat vaihtoehdot näiltä palstoilta löytyisi ;)
Muutenhan se tarkoittaisi sitä että mitä enemmän yrittää niin jotain kuitenkin saa.Ei tietenkään. Ei kaikkea kannata ottaa niin vakavasti! Mutta kivoja tuttavuuksia ja jopa ystävyyksiä on tältäkin palstalta löytynyt. Mutta nyt musta tuntuu, että mä meen....
- deft
mies32 kirjoitti:
Kai näiden palstojen naisia suurempia voi löytää livestä?
Mutta niinhän se juuri menee, että mitä enemmän yrittää, sen varmemmin saa ja lopulta jopa varmasti saa, ainakin jos ei ihan synnynnäisistä vammoista puhuta.Ei ole automaatio tuo saaminen. Saatika että saa juuri sitä mitä on kokoajan yrittänyt.
Ihanan optimistinen ajatustapa silti...
Jos mä vertaisin liveä näihin palstoihin niin musta tuntuu että mä näen tai löydän enemmän naisia livestä. Noin niin kuin silmämääräisesti. Tiedä sitten mikä se kynnys on lähestyä livessä versus netissä. Not so atm kirjoitti:
Älä yllytä. Sun näkösellä (lue: hyvän näkösellä) ja juttujen perusteella vielä aika täysjärkisellä naisella on varmaan aikamoiset jonot miehiä odottamassa jos kerran oot pääkaupunkiseudulta. Ei oikein nappaa lähteä sinne asti kokeilemaan.
PS. Nyt vasta eksyin sun profiiliin ja sun uudet hiukset on aivan mahtavat. ;)Emmä nyt tiiä onko jonoa.. :/
Jaa mistä päättelit, että on uus tukka? ;)Mr Groove kirjoitti:
Jos sua ei hetkuttelut nyt nappaa, niin läden sitten hetkuttelemaan toisten tai jopa kolmansien naisten kanssa :o Vai uskalltko liittyä seuraan?Kamalan vihaista porukkaa ainakin täällä sinkuissa.. :s
Sitäpaitsi mulle usein käy niin, että he josta kiinnostun, eivät oo kiinnostuneita minusta. Niin kävi tässä eilen. :D Vai millon. No, kuitenkin.
Kai mussakin siis jotain vikaa on. Pakko olla, koska osaisin muuten "valita" paremmin.
Oon kyllä ihan poikki, asuntonäytöissä juostu ja töissä oltu..deft kirjoitti:
Ei ole automaatio tuo saaminen. Saatika että saa juuri sitä mitä on kokoajan yrittänyt.
Ihanan optimistinen ajatustapa silti...
Jos mä vertaisin liveä näihin palstoihin niin musta tuntuu että mä näen tai löydän enemmän naisia livestä. Noin niin kuin silmämääräisesti. Tiedä sitten mikä se kynnys on lähestyä livessä versus netissä.No mitä helvettiä teiän kanssa! :D
Kai nyt jos on joku niin kiinnostava tapaus niin kai senkin voi livenä nähä .. :OO
Toki, ei kannata ehkä kaikkea pohjauttaa tähän pelkkään palstaan, se vois olla liian creepy/stalkkeri. Tai hei, palstaparisuhde.- deft
kanasutra kirjoitti:
No mitä helvettiä teiän kanssa! :D
Kai nyt jos on joku niin kiinnostava tapaus niin kai senkin voi livenä nähä .. :OO
Toki, ei kannata ehkä kaikkea pohjauttaa tähän pelkkään palstaan, se vois olla liian creepy/stalkkeri. Tai hei, palstaparisuhde.Tottakai voi nähä livenä. Mieluiten joo. Mieluiten ilman palstoja. Paitsi jos tahtoo ensin stalkkailla ja luoda jonkin tietyn kuvan ihmisestä ennen kuin sitten kahvitellaan tai vastaavaa.
Sitä helvettiä meiän kanssa ;)
Onks palstaparisuhde vähä niinkö kulissiliitto? Voisko sen laittaa verotuksiin ja muihin virallisiin papereihin?
"Liitossa kanasutran kanssa."
"Anteeks kenen?"
"No kanasutran. Virtuaalikihlat kohta."
"Ööö, tämä ei kyllä ole sopivaa...vai onko teillä edes yhteistä kotia?"
"No on tietty. veeveeveepistesuomikaksneljäpistefi."
"Jaa, no siinä tapauksessa...!"
Ei mut joo mut, voidaan me kahville (tai vastaavalle) lähteä. Vaikka se ahdistava ajatus kaikille muille kun mulle oliskin. - deft
kanasutra kirjoitti:
Kamalan vihaista porukkaa ainakin täällä sinkuissa.. :s
Sitäpaitsi mulle usein käy niin, että he josta kiinnostun, eivät oo kiinnostuneita minusta. Niin kävi tässä eilen. :D Vai millon. No, kuitenkin.
Kai mussakin siis jotain vikaa on. Pakko olla, koska osaisin muuten "valita" paremmin.
Oon kyllä ihan poikki, asuntonäytöissä juostu ja töissä oltu..Just kun pääsin "sanomasta"...oot jo hommaamassa meille yhteistä pytinkiä, niinkö...
Ei se ole sun vika, jos et osaa "valita" paremmin. Tärkeintä on se että "valitsee" niin kuin tahtoo, eikä järkeile liikoja :) - Not so atm
kanasutra kirjoitti:
Emmä nyt tiiä onko jonoa.. :/
Jaa mistä päättelit, että on uus tukka? ;)Hyvin oot jemmassa jos ei oo jonoa. :]
En oo seurannu sinua töistä kotiin, mitää en tunnusta. No mut joo.. se vaan näyttää uudemmalta ku noi parin muun kuvan mallit. Sitä, et kuinka uus on, en mee sanomaa mitää. Menikö ihan metsää? D: deft kirjoitti:
Tottakai voi nähä livenä. Mieluiten joo. Mieluiten ilman palstoja. Paitsi jos tahtoo ensin stalkkailla ja luoda jonkin tietyn kuvan ihmisestä ennen kuin sitten kahvitellaan tai vastaavaa.
Sitä helvettiä meiän kanssa ;)
Onks palstaparisuhde vähä niinkö kulissiliitto? Voisko sen laittaa verotuksiin ja muihin virallisiin papereihin?
"Liitossa kanasutran kanssa."
"Anteeks kenen?"
"No kanasutran. Virtuaalikihlat kohta."
"Ööö, tämä ei kyllä ole sopivaa...vai onko teillä edes yhteistä kotia?"
"No on tietty. veeveeveepistesuomikaksneljäpistefi."
"Jaa, no siinä tapauksessa...!"
Ei mut joo mut, voidaan me kahville (tai vastaavalle) lähteä. Vaikka se ahdistava ajatus kaikille muille kun mulle oliskin.:DD
Vois tulla ongelmia, ku luulen, että oisin varmaan aika moniavioinen täällä! :D
"Mrs. KanaSutra." Uujea. Ton voin kirjata mun häämekkoon.
Siis palstaparisuhde on sellane, että kaikki suhteseen liittyvät asiat puidaan netissä. Seksiä myöden.deft kirjoitti:
Just kun pääsin "sanomasta"...oot jo hommaamassa meille yhteistä pytinkiä, niinkö...
Ei se ole sun vika, jos et osaa "valita" paremmin. Tärkeintä on se että "valitsee" niin kuin tahtoo, eikä järkeile liikoja :)Joo, totta sekin. Eikä mitenkään muuten vois ees valita. :D
Mut joo, en mä kauaa jaksa harmitella. Elän mielummi mun elämää eteenpäin ;)Not so atm kirjoitti:
Hyvin oot jemmassa jos ei oo jonoa. :]
En oo seurannu sinua töistä kotiin, mitää en tunnusta. No mut joo.. se vaan näyttää uudemmalta ku noi parin muun kuvan mallit. Sitä, et kuinka uus on, en mee sanomaa mitää. Menikö ihan metsää? D:Haha ;) Ei oo takapihoilla näkyny ainakaa :))
Töistä kotiin, oot siis matkallani, hmmh... :3
Mut siis, ei täs kai muuta oo uutta ku otsatukka, jotka en kyl ees töissä jaksa kauheesti pitää ;)- deft
kanasutra kirjoitti:
Joo, totta sekin. Eikä mitenkään muuten vois ees valita. :D
Mut joo, en mä kauaa jaksa harmitella. Elän mielummi mun elämää eteenpäin ;)Se on hyvä se. Kunnes sitten taas tuntee tarvetta pysähtyä tarkastamaan tilanne ja epäkohdat. Harmittelu kuuluu siihen samaan inhimillisyyteen kuin katumuskin...sille ei ole tervettä antaa valtaa. Elämä on aivan liian lyhyt aivan liian moniin negatiivisiin asioihin.
- deft
kanasutra kirjoitti:
:DD
Vois tulla ongelmia, ku luulen, että oisin varmaan aika moniavioinen täällä! :D
"Mrs. KanaSutra." Uujea. Ton voin kirjata mun häämekkoon.
Siis palstaparisuhde on sellane, että kaikki suhteseen liittyvät asiat puidaan netissä. Seksiä myöden.Oikein brodeerauksin...Rouva K.S.
Uujea!
Olenkohan mä vähemmistössä jos tahtoisin olla vain yhden naisen mies...?
Netissä voi kyllä puida kaiken, kunhan pitää huolen siitä ettei ihan hukkaan mee se värkeistä kertominen ja vertaistuen hamuaminen :D - Not so atm
kanasutra kirjoitti:
Haha ;) Ei oo takapihoilla näkyny ainakaa :))
Töistä kotiin, oot siis matkallani, hmmh... :3
Mut siis, ei täs kai muuta oo uutta ku otsatukka, jotka en kyl ees töissä jaksa kauheesti pitää ;)Nyt ei voi paljastaa enempää ettei poliisit koputa kohta oveen. Mut älä nyt vaan vahingossakaa käy ressaamaa, oon kyllä ihan tarpeeks kaukana pääkaupunkiseudulta eli jos siellä joku sinua stalkkaa nii se en oo minä. :P
No sit otsatukka sopii sulle hyvin. Värikin on kivan pirtee. Riittäiskö toi tarpeeks syvälliseks analyysiks. - so atm
so atm kirjoitti:
Minne pitäisi tulla?
yhyy nyyh nyyh
deft kirjoitti:
Oikein brodeerauksin...Rouva K.S.
Uujea!
Olenkohan mä vähemmistössä jos tahtoisin olla vain yhden naisen mies...?
Netissä voi kyllä puida kaiken, kunhan pitää huolen siitä ettei ihan hukkaan mee se värkeistä kertominen ja vertaistuen hamuaminen :DJoo, en mä livenä kuitenkaan oo moniavioinen. Et kai mä oon joku epäsikiö. :3
Not so atm kirjoitti:
Nyt ei voi paljastaa enempää ettei poliisit koputa kohta oveen. Mut älä nyt vaan vahingossakaa käy ressaamaa, oon kyllä ihan tarpeeks kaukana pääkaupunkiseudulta eli jos siellä joku sinua stalkkaa nii se en oo minä. :P
No sit otsatukka sopii sulle hyvin. Värikin on kivan pirtee. Riittäiskö toi tarpeeks syvälliseks analyysiks.Hahahah ;D Mistäs tiiät että poliisit lähettäisin itteni sijasta? ;))
Kai se on tarpeeks syvällistä, ja kiitos ;)- Not so atm
kanasutra kirjoitti:
Hahahah ;D Mistäs tiiät että poliisit lähettäisin itteni sijasta? ;))
Kai se on tarpeeks syvällistä, ja kiitos ;)Tää sun ketjus on vähän levinny. :P
Better safe than sorry.. oon saanu sellasen kuvan jostain, et naiset ei tykkää stalkkereista. ;) Ei oo omakohtasia kokemuksia kylläkään. :D
Nyt menee mun lapsentekosuunnitelmat ihan metsään kun en paljasta. T_T Not so atm kirjoitti:
Tää sun ketjus on vähän levinny. :P
Better safe than sorry.. oon saanu sellasen kuvan jostain, et naiset ei tykkää stalkkereista. ;) Ei oo omakohtasia kokemuksia kylläkään. :D
Nyt menee mun lapsentekosuunnitelmat ihan metsään kun en paljasta. T_THih. Ai millei levinnyt? :)
Joo, ei me pidetä stalkkereista, mut ei kyllä varmaan miehetkään pidä!- Not so atm
kanasutra kirjoitti:
Hih. Ai millei levinnyt? :)
Joo, ei me pidetä stalkkereista, mut ei kyllä varmaan miehetkään pidä!En varmaan ole yksin mun ajatusten kanssa jos sanon, että suomi24 nää palstat ei sovellu kovin hyvin pitkiin haarautuviin keskusteluihi. Menee vähä sekavan oloseks.
Not so atm kirjoitti:
En varmaan ole yksin mun ajatusten kanssa jos sanon, että suomi24 nää palstat ei sovellu kovin hyvin pitkiin haarautuviin keskusteluihi. Menee vähä sekavan oloseks.
Siks otanki sähköpostiin ilmotukset, niin saan samantien "uuden kommentin" käsiini ;)
- hjkhkjhkjhjk
Naisen kriteereissä teoria ja käytäntö on ihan eri asioita. Voihan sitä kriteereitä asettaa, mutta sit kun menee jalata alta unohtuu kriteerit. Eiks niin.
Tai siis noin mä miehenä sen näen. - hthrgwesfe
Eipä noita kriteereitä tule pahemmin edes pohdittua. Ehkä ei suuremmin ole tarvettakaan, kun ei ole ollut pahana tapana kuin joskus sekaantua naisiin, jotka eivät oikeasti olisi valmiita uuteen suhteeseen. Tunteesta ei voi tinkiä, kohde saattaa joskus tulla yllätyksenä itsellekin.
No toi on totta, että tunteesta ei voi tinkiä.
Pakko kyl sanoa silti tähänkin, että en mä mikään lappu kourassa kuitenkaan kulje, vaikka tämmösiä asioita miehessä kaipaankin ;) Noi on yleensä ainakin olleet juuri ne, jotka sytyttää.- 8(
kanasutra kirjoitti:
No toi on totta, että tunteesta ei voi tinkiä.
Pakko kyl sanoa silti tähänkin, että en mä mikään lappu kourassa kuitenkaan kulje, vaikka tämmösiä asioita miehessä kaipaankin ;) Noi on yleensä ainakin olleet juuri ne, jotka sytyttää.Sulla on kuitenkin ihan varmana kännykässä aina kriteerilista, jonka perusteella raakkaat raakasti rakkaudenkipeitä miehiä, jotka sua lähestyy. Myönnä se, myönnä! 8(
8( kirjoitti:
Sulla on kuitenkin ihan varmana kännykässä aina kriteerilista, jonka perusteella raakkaat raakasti rakkaudenkipeitä miehiä, jotka sua lähestyy. Myönnä se, myönnä! 8(
Siis kyllähän mää tykkään vähän kiusotella miehii, jos tiiän et ne sen kestää eikä saa kamalia raivareita. :) Ja kyllä miehetki saa kiusotella mua ;)
Vähän tykkään raapia ni, kyllä ;) Mut rakastan samalla sitä, että voi söpöillä ja näyttää tunteita. Ja erityisesti rakastan, jos näen miehessä tunteita. Jos en ole kiinnostunut, käsittelen hellästi.
Mutta ei, kännykässä ei ole listaa. :D- 8/
kanasutra kirjoitti:
Siis kyllähän mää tykkään vähän kiusotella miehii, jos tiiän et ne sen kestää eikä saa kamalia raivareita. :) Ja kyllä miehetki saa kiusotella mua ;)
Vähän tykkään raapia ni, kyllä ;) Mut rakastan samalla sitä, että voi söpöillä ja näyttää tunteita. Ja erityisesti rakastan, jos näen miehessä tunteita. Jos en ole kiinnostunut, käsittelen hellästi.
Mutta ei, kännykässä ei ole listaa. :DEli jos olet kiinnostunut, käsittelet hellästi, mutta jos olet kiinnostunut, niin raavit. Tämä selvä... ja sitten kun olet vihainen, niin kuiskaat hellästi korvaan, mutta kun olet hyvällä tuulella, huudat miehelle? 8/
- 8/
kanasutra kirjoitti:
Mutta ei, kännykässä ei ole listaa. :DEli jos et ole kiinnostunut, käsittelet hellästi, mutta jos olet kiinnostunut, niin raavit. Tämä selvä... ja sitten kun olet vihainen, niin kuiskaat hellästi korvaan, mutta kun olet hyvällä tuulella, huudat miehelle? 8/
8/ kirjoitti:
Eli jos olet kiinnostunut, käsittelet hellästi, mutta jos olet kiinnostunut, niin raavit. Tämä selvä... ja sitten kun olet vihainen, niin kuiskaat hellästi korvaan, mutta kun olet hyvällä tuulella, huudat miehelle? 8/
En nyt kyllä ihan tavoittanut sun logiikkaa. :D Mutta ilmeisesti et sinäkään minun ;)
Siis, kiusoitella aina saa. Se oli pointtini.
Mut jos en oo kiinnostunut, en viitsi kiusoitellakaan.- 8)
kanasutra kirjoitti:
En nyt kyllä ihan tavoittanut sun logiikkaa. :D Mutta ilmeisesti et sinäkään minun ;)
Siis, kiusoitella aina saa. Se oli pointtini.
Mut jos en oo kiinnostunut, en viitsi kiusoitellakaan.Kunhan vähän kiusoittelen, sä olet siihen helppo kohde. 8)
8) kirjoitti:
Kunhan vähän kiusoittelen, sä olet siihen helppo kohde. 8)
Jaahas! :D No en jaksa kyllä olla naama norsunvituillakaan ;)
- >8)
kanasutra kirjoitti:
Jaahas! :D No en jaksa kyllä olla naama norsunvituillakaan ;)
No joo, niitä norsunvituilla olevia naamoja näki tänäänkin ihan tarpeeksi kaupungilla kävellessä, että kyllä tänne Suomeen yksi naama hangon keksinä kulkeva mahtuu... tosin sä olet todennäköisesti söpö vihaisena... ja edellinen lause oli kliseiden klisee... mutta näillä mennään ja lukitaan vastaus. >8)
>8) kirjoitti:
No joo, niitä norsunvituilla olevia naamoja näki tänäänkin ihan tarpeeksi kaupungilla kävellessä, että kyllä tänne Suomeen yksi naama hangon keksinä kulkeva mahtuu... tosin sä olet todennäköisesti söpö vihaisena... ja edellinen lause oli kliseiden klisee... mutta näillä mennään ja lukitaan vastaus. >8)
Hangonkeksit sulla pöksyissäs! :D
- =8)
kanasutra kirjoitti:
Hangonkeksit sulla pöksyissäs! :D
Mulla pöksyissä keksit, sulla pipari, näin se kai sitten menee... (no menipäs nyt hävyttömäksi tämäkin viesti...) =8)
=8) kirjoitti:
Mulla pöksyissä keksit, sulla pipari, näin se kai sitten menee... (no menipäs nyt hävyttömäksi tämäkin viesti...) =8)
Pipareita on jouluna vaan.. :D
- enpä tiedä aika paha
Romanttinen ja miehekäs on oikeastaan jo aika paljon vaadittu. Jos otat jomman kumman pois, niin tsäänssit kasvaa tuhatkertaisesti! Voinhan minäkin vaatia, että nainen olisi naisellinen ja mutkaton, mutta tuo on vähän samanlainen yksi miljoonasta -yhdistelmä.
- deft
Osuvasti sanottu, vaikkakin kärjistetty.
Pointtina lienee se, että luonnollisesti sekä feminiinisiä (lue: emotionaalisia) ja maskuliinisia (lue: tasapainoisia ja "järjellisiä") ihmisiä ei montaa tässä maailmassa ole. Ja kyllä...tiedän että kärjistin itsekin ;)
Se vaatii yksilöltä useita hetkiä sen kuuluisan peilin ääressä jotta voi olla spontaanisti niin tasapainoinen ja itseensä tyytyväinen että ei edes ajattelisi saavansa kaikkea vaan mahdollisuuden jakaa vaikkapa sen romanttisuuden ja miehisyyden jonkun tietyn ihmisen kanssa.
Harvemmin näistä kuitenkaan luovutaan vaikka tiedetään että pitäisi jos tahtoo pitkäikäisen ja vakavan parisuhteen saada. Kun pitää sen viisarin(kin) värähtää ja sehän ei onnistu suuresti viallisen tahi puutteellisen naisen/miehen kohdalla. - mies32
deft kirjoitti:
Osuvasti sanottu, vaikkakin kärjistetty.
Pointtina lienee se, että luonnollisesti sekä feminiinisiä (lue: emotionaalisia) ja maskuliinisia (lue: tasapainoisia ja "järjellisiä") ihmisiä ei montaa tässä maailmassa ole. Ja kyllä...tiedän että kärjistin itsekin ;)
Se vaatii yksilöltä useita hetkiä sen kuuluisan peilin ääressä jotta voi olla spontaanisti niin tasapainoinen ja itseensä tyytyväinen että ei edes ajattelisi saavansa kaikkea vaan mahdollisuuden jakaa vaikkapa sen romanttisuuden ja miehisyyden jonkun tietyn ihmisen kanssa.
Harvemmin näistä kuitenkaan luovutaan vaikka tiedetään että pitäisi jos tahtoo pitkäikäisen ja vakavan parisuhteen saada. Kun pitää sen viisarin(kin) värähtää ja sehän ei onnistu suuresti viallisen tahi puutteellisen naisen/miehen kohdalla.Mielestäni tasapainoinen on emotionaalinen.
Eivätkä naiset välttämättä sen emotionaalisempia kuin miehet. - deft
mies32 kirjoitti:
Mielestäni tasapainoinen on emotionaalinen.
Eivätkä naiset välttämättä sen emotionaalisempia kuin miehet.No tulihan se sieltä. Oli sitten pakko korjata koska jokainenhan ei osaa ajatella samalla tavalla.
Tuohon toiseen...hrr...väittämään mä sanoisin että juu, ei välttämättä ole mies stereotyyppinen eikä nainen myöskään. Kuten itse mainitsin: on maskuliinisuutta ja feminiinisyyttä. Pitäisikö jatkon kannalta puhua samantien testosteronista ja estrogeenista? Siis miksi miehet luulee, että jos mies on romanttinen se ei voi olla miehekäs? Kuka sano, että romantisuutta tarvitsisi välttämättä mitenkään missään kadulla julistaa?
Siis kauneintahan se on, että mies näyttää tunteita vaikka vällyjen välissä, kotona. Sekin voi olla romanttista, jos siitä tekee semmosta. Tai mun mielestä romanttista voi olla sekin, että mies tulee työpäivän jälkeen hieromaan hartioita, ois tehnyt ruokaa ku tuun kotiin.
Koen olevani aika mutkaton? Ja silti naisellinen? Ei kaikesta saa tehä niin vaikeeta ja hankalaa ja ikävää ;)- deft
kanasutra kirjoitti:
Siis miksi miehet luulee, että jos mies on romanttinen se ei voi olla miehekäs? Kuka sano, että romantisuutta tarvitsisi välttämättä mitenkään missään kadulla julistaa?
Siis kauneintahan se on, että mies näyttää tunteita vaikka vällyjen välissä, kotona. Sekin voi olla romanttista, jos siitä tekee semmosta. Tai mun mielestä romanttista voi olla sekin, että mies tulee työpäivän jälkeen hieromaan hartioita, ois tehnyt ruokaa ku tuun kotiin.
Koen olevani aika mutkaton? Ja silti naisellinen? Ei kaikesta saa tehä niin vaikeeta ja hankalaa ja ikävää ;)Aika simppeliähän se kaikki oikeasti onkin. Ruokaa ja hierontaa. Ja kuuntelevaa korvaa ja sitä semmoista olkapäätä mihin nojata :)
Kaduillakin voi julistaa, se vois jopa kuulua asiaan. Sillä tavalla että romanttisuuden näyttäminen on täyttä pelon puuttumista (hyvällä tavalla). deft kirjoitti:
Aika simppeliähän se kaikki oikeasti onkin. Ruokaa ja hierontaa. Ja kuuntelevaa korvaa ja sitä semmoista olkapäätä mihin nojata :)
Kaduillakin voi julistaa, se vois jopa kuulua asiaan. Sillä tavalla että romanttisuuden näyttäminen on täyttä pelon puuttumista (hyvällä tavalla).No joo, mutta jotkut miesköriläät jotenkin saa näppylöitä koko romanttisuudesta sanana jo ;)
- mies32
deft kirjoitti:
No tulihan se sieltä. Oli sitten pakko korjata koska jokainenhan ei osaa ajatella samalla tavalla.
Tuohon toiseen...hrr...väittämään mä sanoisin että juu, ei välttämättä ole mies stereotyyppinen eikä nainen myöskään. Kuten itse mainitsin: on maskuliinisuutta ja feminiinisyyttä. Pitäisikö jatkon kannalta puhua samantien testosteronista ja estrogeenista?Toivon pikaista parenemista saamistasi vammoista.
- deft
kanasutra kirjoitti:
No joo, mutta jotkut miesköriläät jotenkin saa näppylöitä koko romanttisuudesta sanana jo ;)
Se johtuu vain siitä että niille ei ole opetettu sitä sanan tarkoitusta, eikä ne ole olleet siitä kiinnostuneita silloin kun sitä olisi ollut hyvä opetella.
Miehiä muutenkin nolottaa aivan liian helposti.
Multa puuttuu ne näppylät koska mä en osaa hävetä (enää) sitä mitä mä olen, sanon ja teen. Liiallista itsevarmuutta, luulemma ;D - deft
mies32 kirjoitti:
Toivon pikaista parenemista saamistasi vammoista.
Diagnoosia ei ole vielä myönnetty, joten koen olevani vammoista vapaa. Vaikka aikoinaan sanottiin että lievästä masennuksesta ei kuulemma ikinä voi "parantua". Elämä antaa, elämä ottaa. Suhtautuminen on kaiken alfa ja omega.
Mutta siis mitä vammoja mulla on ja miksi niistä pitäisi parantua? Auttaako burana vai suositteletko lepäämistä ja nestetankkausta? deft kirjoitti:
Se johtuu vain siitä että niille ei ole opetettu sitä sanan tarkoitusta, eikä ne ole olleet siitä kiinnostuneita silloin kun sitä olisi ollut hyvä opetella.
Miehiä muutenkin nolottaa aivan liian helposti.
Multa puuttuu ne näppylät koska mä en osaa hävetä (enää) sitä mitä mä olen, sanon ja teen. Liiallista itsevarmuutta, luulemma ;DHah. No mut toihan on just hyvä asia!
- deft
kanasutra kirjoitti:
Hah. No mut toihan on just hyvä asia!
Ei ainakaan ole kusipääksi sen takia koskaan nimitelty, mutta ei se kenenkään pöksyjäkään ole kastellut. Pienellä varauksella on voinut päteä niihin naisenalkuihin, jotka pitävät oman ikäisiään "pojuja" keskenkasvuisina :D
Kai se voi olla kriteerikin, mutta ei ainakaan kovin tärkeä loppujen lopuksi. - mies32
deft kirjoitti:
Diagnoosia ei ole vielä myönnetty, joten koen olevani vammoista vapaa. Vaikka aikoinaan sanottiin että lievästä masennuksesta ei kuulemma ikinä voi "parantua". Elämä antaa, elämä ottaa. Suhtautuminen on kaiken alfa ja omega.
Mutta siis mitä vammoja mulla on ja miksi niistä pitäisi parantua? Auttaako burana vai suositteletko lepäämistä ja nestetankkausta?Itsetunto. Nestetankkaus voi auttaa, ainakin jos illan mittaan löydät naisen kehumaan itseäsi ja hakkaat nakkijonossa ätmin. Ainakin unohtaminen jeesaa.
- mies 86
deft kirjoitti:
Mutta siis mitä vammoja mulla on ja miksi niistä pitäisi parantua? Auttaako burana vai suositteletko lepäämistä ja nestetankkausta?Älä ruoki sitä deft. Tietenkin molemmissa sukupuolissa esiintyy sekä maskuliinisuutta että feminiinisyyttä. Omastakin lähipiiristäni löytyy paljon ihmisiä, jotka eivät kykene ajattelemaan asioita laatikon ulkopuolelta.
Perinteisen käsityksen mukaan mies on enemmän rationaalinen ja nainen enemmän tunteellinen. Alunperin nämä ominaisuudet (tai kontrastit) on luultavasti tarkoitettu täydentämään toisiaan parisuhteessa, mutta käytännössä ne usein kääntyvät toisiaan vastaan. Oleellista on kuitenkin voida ottaa toisen kumppanin tarpeet huomioon. - deft
mies 86 kirjoitti:
Älä ruoki sitä deft. Tietenkin molemmissa sukupuolissa esiintyy sekä maskuliinisuutta että feminiinisyyttä. Omastakin lähipiiristäni löytyy paljon ihmisiä, jotka eivät kykene ajattelemaan asioita laatikon ulkopuolelta.
Perinteisen käsityksen mukaan mies on enemmän rationaalinen ja nainen enemmän tunteellinen. Alunperin nämä ominaisuudet (tai kontrastit) on luultavasti tarkoitettu täydentämään toisiaan parisuhteessa, mutta käytännössä ne usein kääntyvät toisiaan vastaan. Oleellista on kuitenkin voida ottaa toisen kumppanin tarpeet huomioon.Kas tässäpä fiksu kommentti. Vihdoinkin.
Juuri sitä mitä itsekin tarkoitin. Sanasta sanaan.
Mutta ainahan noita yleistyksiä ("perinteisen käsityksen mukaan") pitäisi välttää koska jokaisella on oma mielipiteensä. Ja yleensä jokaisen oma mielipide on oikeampi kuin kenenkään toisen.
Tässä voitaisiin miltei päästä historian kautta nykypäivään sekä miehen ja naisen rooleihin feminismin aiheuttamassa "tasa-arvoisessa" maailmassa.
Kun se suurin pointti on kuitenkin juuri siinä laatikossa ja sen ulkopuolisessa ajattelussa. - mies 86
deft kirjoitti:
Kas tässäpä fiksu kommentti. Vihdoinkin.
Juuri sitä mitä itsekin tarkoitin. Sanasta sanaan.
Mutta ainahan noita yleistyksiä ("perinteisen käsityksen mukaan") pitäisi välttää koska jokaisella on oma mielipiteensä. Ja yleensä jokaisen oma mielipide on oikeampi kuin kenenkään toisen.
Tässä voitaisiin miltei päästä historian kautta nykypäivään sekä miehen ja naisen rooleihin feminismin aiheuttamassa "tasa-arvoisessa" maailmassa.
Kun se suurin pointti on kuitenkin juuri siinä laatikossa ja sen ulkopuolisessa ajattelussa.No, hauska kuulla että ollaan samoilla linjoilla. En pahemmin haluaisi alkaa argumentoimaan ihmisten kanssa jotka selvästikin ovat enemmän paneutuneita koko aihealueeseen ja omaavat enemmän elämänkokemusta itseeni verrattuna.
Itse asiassa nojaan tämän em. "perinteisen käsitykseni" ainakin osittain kirjoittamaani kandidaatin tutkielmaani, jossa käsittelin keskiaikaisen kirjailijan/moraalifilosofin Geoffrey Chaucerin tapaa käsitellä keskiaikaista, patriarkaalista sukupuolijakaumaa Englannissa 1300-luvun jälkimmäisellä puoliskolla. Tätä ko. henkilöä pidetään usein eräänlaisena englanninkielisen kirjallisuuden isähahmona, mutta itse tuotanto mm. Canterbury Tales pureutuu keskeisesti ihmisluontoon ja sen mielekkäseen käyttäytymiseen. Itse genre on kuitenkin pitkälti satiiria.
Chaucerin mukaan miehen ja naisen taipumukset itselleen mielekkääseen käyttäytymiseen tulisi ymmärtää pitkälti toisensa vastakohtina. Mies suosii rationaalisuutta ja tiedonjanoa, nainen taas materialismia ja hauskanpitoa.
Tämä on kuitenkin mielestäni karkea yleistys, eikä kovinkaan validi nyky-yhteiskunnassa. - deft
mies 86 kirjoitti:
No, hauska kuulla että ollaan samoilla linjoilla. En pahemmin haluaisi alkaa argumentoimaan ihmisten kanssa jotka selvästikin ovat enemmän paneutuneita koko aihealueeseen ja omaavat enemmän elämänkokemusta itseeni verrattuna.
Itse asiassa nojaan tämän em. "perinteisen käsitykseni" ainakin osittain kirjoittamaani kandidaatin tutkielmaani, jossa käsittelin keskiaikaisen kirjailijan/moraalifilosofin Geoffrey Chaucerin tapaa käsitellä keskiaikaista, patriarkaalista sukupuolijakaumaa Englannissa 1300-luvun jälkimmäisellä puoliskolla. Tätä ko. henkilöä pidetään usein eräänlaisena englanninkielisen kirjallisuuden isähahmona, mutta itse tuotanto mm. Canterbury Tales pureutuu keskeisesti ihmisluontoon ja sen mielekkäseen käyttäytymiseen. Itse genre on kuitenkin pitkälti satiiria.
Chaucerin mukaan miehen ja naisen taipumukset itselleen mielekkääseen käyttäytymiseen tulisi ymmärtää pitkälti toisensa vastakohtina. Mies suosii rationaalisuutta ja tiedonjanoa, nainen taas materialismia ja hauskanpitoa.
Tämä on kuitenkin mielestäni karkea yleistys, eikä kovinkaan validi nyky-yhteiskunnassa.Siinä piileekin keskustelun tyrähtymisen vaara jos pelkää sanoa mitään vain siksi että kuvittelee jonkun toisen tietävän aiheesta enemmän kuin itse tietää. Koska AINA löytyy joku joka tietää ja on paneutunut enemmän kuin itse on.
Ei ole kultainen sääntö se, että jos et osaa sanoa mitään fiksua...ole hiljaa. Korkeintaan hopeinen sääntö ;)
Elämänkokemushan ei ole voi olla absoluuttinen määre. Ei katso ikää eikä sosiaalista statusta, edes.
Eikös Canterburyt olleet jotain luokkayhteiskunnan merkkiteoksia? Joka tapauksessa: kuulostaa mielenkiintoiselta. Niin kandin aiheena kuin muutenkin historiana.
Todellakin...vastapuolet voivat ruokkia toisiaan aivan yhtä suuresti kuin ne voivat nälkiinnyttää. Ei siis kovinkaan validia nyky-yhteiskunnassa. Sitkeässä se silti voi elää koska yksilöillä on vapaus valita oma sosiaalinen kulttuurinsa. - mies 86
deft kirjoitti:
Siinä piileekin keskustelun tyrähtymisen vaara jos pelkää sanoa mitään vain siksi että kuvittelee jonkun toisen tietävän aiheesta enemmän kuin itse tietää. Koska AINA löytyy joku joka tietää ja on paneutunut enemmän kuin itse on.
Ei ole kultainen sääntö se, että jos et osaa sanoa mitään fiksua...ole hiljaa. Korkeintaan hopeinen sääntö ;)
Elämänkokemushan ei ole voi olla absoluuttinen määre. Ei katso ikää eikä sosiaalista statusta, edes.
Eikös Canterburyt olleet jotain luokkayhteiskunnan merkkiteoksia? Joka tapauksessa: kuulostaa mielenkiintoiselta. Niin kandin aiheena kuin muutenkin historiana.
Todellakin...vastapuolet voivat ruokkia toisiaan aivan yhtä suuresti kuin ne voivat nälkiinnyttää. Ei siis kovinkaan validia nyky-yhteiskunnassa. Sitkeässä se silti voi elää koska yksilöillä on vapaus valita oma sosiaalinen kulttuurinsa.Kyllä Canterbury Tales ensisijaisesti on kuvaelma keskiaikaisesta luokkayhteiskunnasta Englannissa. Taisi mennä hieman subjektiivisuuden puolelle edellisessä viestissä. Mutta niinhän se taitaa olla, että runoutta ei voi koskaan kokonaan tulkita oikein vaan jokainen tulkitsee sitä valitsemallaan tavalla.
Niin ja ei kai elämänkokemusta voi tarkkaan ottaen kvantitatiivisesti määritellä (olipas sivistyssana, tunnen itseni yhtäkkiä nörtiksi). Kuitenkin näissä keskusteluissa on hyvä jos voi nojata joko omakohtaisiin kokemuksiin tai sitten muuten vaan valideihin faktoihin. Välillä vain tältä palstalta tuntuu löytyvän ihmisiä joita kumpikaan ei tunnut kiinnostavan.
- vanhempi mies
Tämä on hauska ja hyväntuulinen keskuskusteluketju! Tästä näkee hyvin että positiivisuus tarttuu. Samaa elämän ilosanomaa yritän myös minä levittää. Ei täällä ole kivaa olla otsa kurtussa. =)
- Mr Groove
todella poikkeuksellinen ketju, siitä kiitos kamasutralle :) Näitä lisää ja vähemmän ruikutusta, niin sinkkupalsta on pian oikeasti sinkkupalsta.
Kiva jos tykkäät :) Hih. Positiivisuus tarttuu juu ja ihmiset viihtyy paremmin toistensa seurassa kun on hyvä fiilis. :) Mä aion ainakin pitää pääni tässä asiassa ja jatkaa samalla asenteella :) Otsa kurtussa ja huulet/mieli mutrussa ei oo hyvä ollenkaan...
Itse kaipasin positiivista ketjua ja sen onneksi pitkälti myös saavutinMr Groove kirjoitti:
todella poikkeuksellinen ketju, siitä kiitos kamasutralle :) Näitä lisää ja vähemmän ruikutusta, niin sinkkupalsta on pian oikeasti sinkkupalsta.
Se on kaNa. ;D Murr! :3
kanasutra kirjoitti:
Se on kaNa. ;D Murr! :3
Murr ittelles kana :) Se oli melkeen oikeesti kirotus vihre :D
mr-groove kirjoitti:
Murr ittelles kana :) Se oli melkeen oikeesti kirotus vihre :D
Juu, varmasti! :D
- JK
Turhaan pojat kilpaa kehutte ihanaa aloitusta nyt. Tuo likka ei palstalla näy ennen kuin maanantaina. Säästäkää siis ihailuanne.
Vähäiset kriteerit tosiaankin. Eikös noi nyt periaatteessa onnistu melkein kaikilta normaaleilta miehiltä, no tietysti se on sitten voi voi jos jollee iskee gansta crap. Mut pääasiassa kuitenkin aika perusjuttuja. :P
Noiden jälkeen sit vasta alkaa se karsinta tähtien asentojen sun muiden mukaan, muuten olisit jo naimisissa jonkun kanssa jos olis oikeesti noin pienet vaatimukset. ;)
On tietysti niitäkin ketkä oikeesti vaatii järjettömiä asioita, et pääsee edes alkuun. Pisteet tästä sulle!Hahahahah. Joo, en enää tuhlaile aikaani astrologisiin karttoihin tai joutaviin persoonallisuustesteihin. Oon mä reilun vuoden ollut jo poissa markkinoilta ja funtsinut asioita!
Okei, oon aika vaativa ton "romanttisuuden" ja sen tuoman kutinan suhteen, haluaisin, että sitä ois aina. Mutta, kuten joskus joku viisas sanoi: "Love is a verb. So it needs work."
Mulla on vaan tosi huono tilanne noin yleisesti, koska en tiedä minne lähden opiskelemaan ja oon muutenkin vähän "lentävä lintu". Harvoin viihdyn yhdessä paikassa pidempään.
Ja nii, miks aina pitäs "olla vikaa", jos on sinkku? :( Höh. Eikö saa olla onnellinen yksin? Ja entä jos oikeesti ei oo tullut vastaan semmosta miestä, joka haluais panostaa suhteeseen/naiseensa tosissaan? :3 Joka kuitenkin siis säilyttää sen oman elämän eikä oo minkään itsetuntoboostauksen perässä.
No, kai tossa oli jo joku kriteeri? Hyväitsetuntoinen?- ?
kanasutra kirjoitti:
Hahahahah. Joo, en enää tuhlaile aikaani astrologisiin karttoihin tai joutaviin persoonallisuustesteihin. Oon mä reilun vuoden ollut jo poissa markkinoilta ja funtsinut asioita!
Okei, oon aika vaativa ton "romanttisuuden" ja sen tuoman kutinan suhteen, haluaisin, että sitä ois aina. Mutta, kuten joskus joku viisas sanoi: "Love is a verb. So it needs work."
Mulla on vaan tosi huono tilanne noin yleisesti, koska en tiedä minne lähden opiskelemaan ja oon muutenkin vähän "lentävä lintu". Harvoin viihdyn yhdessä paikassa pidempään.
Ja nii, miks aina pitäs "olla vikaa", jos on sinkku? :( Höh. Eikö saa olla onnellinen yksin? Ja entä jos oikeesti ei oo tullut vastaan semmosta miestä, joka haluais panostaa suhteeseen/naiseensa tosissaan? :3 Joka kuitenkin siis säilyttää sen oman elämän eikä oo minkään itsetuntoboostauksen perässä.
No, kai tossa oli jo joku kriteeri? Hyväitsetuntoinen?Oletko sinkku, koska tunsit tarvetta uuteen? Et pysynyt paikallasi?
kanasutra kirjoitti:
Hahahahah. Joo, en enää tuhlaile aikaani astrologisiin karttoihin tai joutaviin persoonallisuustesteihin. Oon mä reilun vuoden ollut jo poissa markkinoilta ja funtsinut asioita!
No, kai tossa oli jo joku kriteeri? Hyväitsetuntoinen?Vieläki kuulostaa vaikka noi romanttiset jutut niin perusjutuilta. ;)
Ihan totta, ymmärrän kyl jos on tyytyväinen yksin. Mul meni oikeestaa aika pitkää ennen ku edes tuli sellasta tunnetta, et olis hyvä olla joku tossa vierellä ja siinä sit ainaki yks nainen kerkes mennä sivu suun. :P Olin vaan tyytyväinen sen hetkisee tilanteeseen silloin. Ja sit kun lisätävää vielä noita muita häiriötekijöitä, kuten just toi opiskelu nii pistäähän se miettimää, et kannattaako edes jos ei oikeasti iske joku oikein kunnolla. :/
Mut sanotaa, et jos on noin löysät kriteerit ja oikeesti olis aktiivisesti etsimässä seuraa nii saa olla jo huonoa tuuria jos sitä ei löydy.. tai sit yliarvioin meitä miehiä. :D Mut hei, ainaki sulla näyttäis olevan jo useempi ehdokas pelkästää tän ketjun perusteella.? kirjoitti:
Oletko sinkku, koska tunsit tarvetta uuteen? Et pysynyt paikallasi?
Oon sinkku, koska tein typerän tempun, josta opin kalliilla laskulla. :P
kanasutra kirjoitti:
Tosin, sekin oli mulle hyväksi vaan. :) Parempi näin.
priami kirjoitti:
Vieläki kuulostaa vaikka noi romanttiset jutut niin perusjutuilta. ;)
Ihan totta, ymmärrän kyl jos on tyytyväinen yksin. Mul meni oikeestaa aika pitkää ennen ku edes tuli sellasta tunnetta, et olis hyvä olla joku tossa vierellä ja siinä sit ainaki yks nainen kerkes mennä sivu suun. :P Olin vaan tyytyväinen sen hetkisee tilanteeseen silloin. Ja sit kun lisätävää vielä noita muita häiriötekijöitä, kuten just toi opiskelu nii pistäähän se miettimää, et kannattaako edes jos ei oikeasti iske joku oikein kunnolla. :/
Mut sanotaa, et jos on noin löysät kriteerit ja oikeesti olis aktiivisesti etsimässä seuraa nii saa olla jo huonoa tuuria jos sitä ei löydy.. tai sit yliarvioin meitä miehiä. :D Mut hei, ainaki sulla näyttäis olevan jo useempi ehdokas pelkästää tän ketjun perusteella.Mm.. Rupesin just tässä miettimään, että mun ongelma kyl taitaa olla siinäkin, etten koskaan ees tajua, jos mua tullaan iskemään.
Ts. suostun ymmärtämään vaan suoraa puhetta, ja "sopivilla" miehillä siihen harvoin on pokkaa. Tai niillä kunnollisilla. Pelimiehet nyt sanoo ja tekee mitä vaan saadakseen.
Toisaalt, ei saa olla liian ahdistava, vaan sopivan rento. Jo meni vaikeeks ;) Eli tulee jos tulee!- ?
kanasutra kirjoitti:
Liittyikö se temppu siihen että tylsistyit ja halusit jotain uutta?
? kirjoitti:
Liittyikö se temppu siihen että tylsistyit ja halusit jotain uutta?
Se liittyi siihen, että elin menneissä ja juuri näissä huonoissa kokemuksissa väkisin.
Olin monella tapaa keskenkasvuinen.- ?
kanasutra kirjoitti:
Se liittyi siihen, että elin menneissä ja juuri näissä huonoissa kokemuksissa väkisin.
Olin monella tapaa keskenkasvuinen.Kerro se temppu.
- ?
kanasutra kirjoitti:
Olin monella tapaa keskenkasvuinen.Kärsitkö huomion puutteesta ja koitko että sinua ei rakasteta?
- ?
kanasutra kirjoitti:
No, kai tossa oli jo joku kriteeri? Hyväitsetuntoinen?Onko tähän mennessä ollut miestä joka olisi täyttänyt romanttisuuden tarpeesi ja saanut sinut tuntemaan itsesi tarpeeksi huomioiduksi ja rakastetuksi?
- mies 86
kanasutra kirjoitti:
Mm.. Rupesin just tässä miettimään, että mun ongelma kyl taitaa olla siinäkin, etten koskaan ees tajua, jos mua tullaan iskemään.
Ts. suostun ymmärtämään vaan suoraa puhetta, ja "sopivilla" miehillä siihen harvoin on pokkaa. Tai niillä kunnollisilla. Pelimiehet nyt sanoo ja tekee mitä vaan saadakseen.
Toisaalt, ei saa olla liian ahdistava, vaan sopivan rento. Jo meni vaikeeks ;) Eli tulee jos tulee!Älä huoli... kyllä säkin vielä sen oman YT-sonnisi löydät.
Heh, no leikki leikkinä... mutta varmasti löydät kun oot tommonen sympaattinen ja jalat maassa typy ja vielä hyvännäköinenkin. kanasutra kirjoitti:
Mm.. Rupesin just tässä miettimään, että mun ongelma kyl taitaa olla siinäkin, etten koskaan ees tajua, jos mua tullaan iskemään.
Toisaalt, ei saa olla liian ahdistava, vaan sopivan rento. Jo meni vaikeeks ;) Eli tulee jos tulee!Varmaan tilanteestaki paljo kiinni, et miten osaa ottaa lähestymiset vastaan. Mut voisko heittää vaikka, että jos joku tuntematon mies tulee juttelemaan nii todennäkösesti sitä kiinnostaa. Toisaalta taas jos kerran lähestyy ja on kiinnostunu nii sais sit tehdä asian selväksikin jos siihen kerran on mahdollisuus. Se taas, että mikä sinussa kiinnostaa on se mikä pitäis kai oppia näkemää miehestä ettei lähe väärän seuraan, mut siitä en tiedäkään mitään kun pelimiehet ei oo viimeaikoina yrittäny iskeä minua.
Tietysti vaikka töissä saa jo olla todella suoraa puhetta, että sen tajuaa. Tai näin luulen ainakin, sen takia teinkin niin kerran ettei jääny epäselvyyksiä. :)
Silmät ja korvat vaan auki. ;)? kirjoitti:
Kärsitkö huomion puutteesta ja koitko että sinua ei rakasteta?
No ei se semmosiin liittynyt mitenkään :) Mä ajattelin asioista vaan vähän pisin vittua.
? kirjoitti:
Onko tähän mennessä ollut miestä joka olisi täyttänyt romanttisuuden tarpeesi ja saanut sinut tuntemaan itsesi tarpeeksi huomioiduksi ja rakastetuksi?
On ollut. :)
mies 86 kirjoitti:
Älä huoli... kyllä säkin vielä sen oman YT-sonnisi löydät.
Heh, no leikki leikkinä... mutta varmasti löydät kun oot tommonen sympaattinen ja jalat maassa typy ja vielä hyvännäköinenkin.Niin, ei elämäs onneks tiiä etukäteen asioita :)
- ?
kanasutra kirjoitti:
No ei se semmosiin liittynyt mitenkään :) Mä ajattelin asioista vaan vähän pisin vittua.
Ja temppu?
priami kirjoitti:
Varmaan tilanteestaki paljo kiinni, et miten osaa ottaa lähestymiset vastaan. Mut voisko heittää vaikka, että jos joku tuntematon mies tulee juttelemaan nii todennäkösesti sitä kiinnostaa. Toisaalta taas jos kerran lähestyy ja on kiinnostunu nii sais sit tehdä asian selväksikin jos siihen kerran on mahdollisuus. Se taas, että mikä sinussa kiinnostaa on se mikä pitäis kai oppia näkemää miehestä ettei lähe väärän seuraan, mut siitä en tiedäkään mitään kun pelimiehet ei oo viimeaikoina yrittäny iskeä minua.
Tietysti vaikka töissä saa jo olla todella suoraa puhetta, että sen tajuaa. Tai näin luulen ainakin, sen takia teinkin niin kerran ettei jääny epäselvyyksiä. :)
Silmät ja korvat vaan auki. ;)Aijaa, sen takia ne mun kanssa niin kauan töissä jutttelee! :D
kanasutra kirjoitti:
Aijaa, sen takia ne mun kanssa niin kauan töissä jutttelee! :D
Haha, ei sitä koskaan tiedä. Mut tosiaan mun mielestä jos joku on kiinnostunu jostain kenet näkee työaikana/työpaikalla nii silloin saa kyllä oikeasti sanoa suoraan. Mun mielestä ihan oletusarvosesti kaikkien pitäis ainakin olla mukavia toisilleen töissä eli pitää tulla suoraan jos joku kiinnostaa.
Sit tietysti esim. kun on myyjänä töissä nii sen on sille toiselle osapuolelle hankala vetää mitään johtopäätöksiä toisen kiinnostuksesta kun sen pitää työkseen olla mukava yms. Se on vaan vedettävä riskillä ja pyydettävä vaikka ulos.priami kirjoitti:
Haha, ei sitä koskaan tiedä. Mut tosiaan mun mielestä jos joku on kiinnostunu jostain kenet näkee työaikana/työpaikalla nii silloin saa kyllä oikeasti sanoa suoraan. Mun mielestä ihan oletusarvosesti kaikkien pitäis ainakin olla mukavia toisilleen töissä eli pitää tulla suoraan jos joku kiinnostaa.
Sit tietysti esim. kun on myyjänä töissä nii sen on sille toiselle osapuolelle hankala vetää mitään johtopäätöksiä toisen kiinnostuksesta kun sen pitää työkseen olla mukava yms. Se on vaan vedettävä riskillä ja pyydettävä vaikka ulos.Totta turiset kyl ! :D Sepä se ;) Ja työntekijänä ei kyllä tuu iskettyy asiakasta, koska ei halua maksavia asiakkaita karkottaa ;D Toisaalta asiakkaan on helpompi vaihtaa paikkaa kuin työntekijän. :P
Kriteereitä ei montaa tarvitse... avain kohdiksi... Vaan on kohtia muunkin laisia. Ja yhdyn kuoroon joka toteaa, että ei tainnut olla sinun kriteerisi tuossa.
Eipä noita minullakaan montaa pääkohtaa ole. Tokin ne on selkeästi karsivia ja tarkkoja sitten. Esim tuo sinun kiinnostus-listasi on kyllä tuollainen hieman epäkonkreettinen, tosin asioita joilla on oikeasti merkitystä. Ja kuka tahansa täällä ainakin kuvittelee ne täyttävänsä. Harva tuskin niin tekee sinun silmissäsi samaan tapaan kuin omissa tuntemuksissaan.
Ei listalla olikin sitten vähän selkeämpää settiä.
Epäilen vaatimuksesi täyttäviä miehiä olevan olemassa, mutta todella paljon vähemmän, kuin tämä ketju antaa ymmärtää. sillä onhan tuo kiinnostuslista sinun subjektiivisesta kokemuksestasi riippuvaista kuitenkin.
No jääköön omat listani vertailematta, kun on ne postailtu niin monesti ennenkin."Harva tuskin niin tekee sinun silmissäsi samaan tapaan kuin omissa tuntemuksissaan."
Tää oli kyllä hyvä pointti ja oon sitä monesti miettinyt. Mut sit taas jos liian tarkasti alkaa kuvailemaan millainen on romanttinen mies tai miehekäs mies, niin se yleensä vie ihan väärään suuntaan sen totuuden. Jää sanomatta tai kuvailee väärällä tavalla esimerkiksi. Koska ihmisillä on myös sanoille omat merkityksensä. Sepä se. Ei ole mustavalkoista.
Mä kyllä vieläkin ihmettelen, että mitä muita kriteerejä kaikki odottaa täällä mulla olevan. :O Ku en vaan käsitä. Siis joku siisti vois olla yks, mut nekin on asioita, joiden kanssa voi elää?? Niin mun mielestä se on yhdentekevää ja typerää lähteä heti kättelyssä osottelemaan... Taas näitä "Sä oot viallinen, koska et oo tarpeeksi siisti minulle." - Nice feelings for next time ja silleen.
Mut noihin listoihin ja niiden subjektiivisuuteen. Jos otetaan esimerkiksi vaikka tää juoppo/alkoholisti. Jos oon vaikka baarissa, voin nähä siellä kännissä olevia ihmisiä ja päätellä tästä, että ne on juoppoja. Voisin siirtää kaikki samantien pois laskuista. Mut enpä ookkaan semmonen. Sellanen ois vaan typerää. Mut yhtä typerää ois olla olettamatta, että henkilö joka siellä käy, ei joisi koskaan/joisi vähän. Niin mitäs sitten, kun kävelee se elämänmies vastaan siellä baarissa, joka kävis oikeesti tyyliin ehkä kerran vuoteen siellä, niin heti ajattelisin, että se on kamala juoppo?? :D Ei sillä, että elämänmiestä etsisin baarista, mutta pointtina, että pitäs nähä se ihminen, ei se pelkkä tapa/ympäristö tms.kanasutra kirjoitti:
"Harva tuskin niin tekee sinun silmissäsi samaan tapaan kuin omissa tuntemuksissaan."
Tää oli kyllä hyvä pointti ja oon sitä monesti miettinyt. Mut sit taas jos liian tarkasti alkaa kuvailemaan millainen on romanttinen mies tai miehekäs mies, niin se yleensä vie ihan väärään suuntaan sen totuuden. Jää sanomatta tai kuvailee väärällä tavalla esimerkiksi. Koska ihmisillä on myös sanoille omat merkityksensä. Sepä se. Ei ole mustavalkoista.
Mä kyllä vieläkin ihmettelen, että mitä muita kriteerejä kaikki odottaa täällä mulla olevan. :O Ku en vaan käsitä. Siis joku siisti vois olla yks, mut nekin on asioita, joiden kanssa voi elää?? Niin mun mielestä se on yhdentekevää ja typerää lähteä heti kättelyssä osottelemaan... Taas näitä "Sä oot viallinen, koska et oo tarpeeksi siisti minulle." - Nice feelings for next time ja silleen.
Mut noihin listoihin ja niiden subjektiivisuuteen. Jos otetaan esimerkiksi vaikka tää juoppo/alkoholisti. Jos oon vaikka baarissa, voin nähä siellä kännissä olevia ihmisiä ja päätellä tästä, että ne on juoppoja. Voisin siirtää kaikki samantien pois laskuista. Mut enpä ookkaan semmonen. Sellanen ois vaan typerää. Mut yhtä typerää ois olla olettamatta, että henkilö joka siellä käy, ei joisi koskaan/joisi vähän. Niin mitäs sitten, kun kävelee se elämänmies vastaan siellä baarissa, joka kävis oikeesti tyyliin ehkä kerran vuoteen siellä, niin heti ajattelisin, että se on kamala juoppo?? :D Ei sillä, että elämänmiestä etsisin baarista, mutta pointtina, että pitäs nähä se ihminen, ei se pelkkä tapa/ympäristö tms."Harva tuskin niin tekee sinun silmissäsi samaan tapaan kuin omissa tuntemuksissaan."
Tähän vielä kans, että senkään takia en myöskään jaksa mitään arvausleikkejä vaan haluan suoraa puhetta. En ala arvailemaan, mitähän toi nyt meinas, koska se vie yleensä aika pahasti metsään.
Arvausleikit kuuluu ala-asteelle. Soitan sitä varten terveyskeskukseen, jos kiinnostaa.kanasutra kirjoitti:
"Harva tuskin niin tekee sinun silmissäsi samaan tapaan kuin omissa tuntemuksissaan."
Mut noihin listoihin ja niiden subjektiivisuuteen. Jos otetaan esimerkiksi vaikka tää juoppo/alkoholisti. Jos oon vaikka baarissa, voin nähä siellä kännissä olevia ihmisiä ja päätellä tästä, että ne on juoppoja. Voisin siirtää kaikki samantien pois laskuista. Mut enpä ookkaan semmonen. Sellanen ois vaan typerää. Mut yhtä typerää ois olla olettamatta, että henkilö joka siellä käy, ei joisi koskaan/joisi vähän. Niin mitäs sitten, kun kävelee se elämänmies vastaan siellä baarissa, joka kävis oikeesti tyyliin ehkä kerran vuoteen siellä, niin heti ajattelisin, että se on kamala juoppo?? :D Ei sillä, että elämänmiestä etsisin baarista, mutta pointtina, että pitäs nähä se ihminen, ei se pelkkä tapa/ympäristö tms.Tosin et voi nähdä siitä jos joku on kännissä onko hän alkoholisti, joten esimerkki on heikko.
Ja ehkä 150 senttinen laihan puoleinen, paksu rillinen... kaveri voi silmissäsi olla sen verran vetävä, että ei haittaa. Toki me jatkamme epäilyämme.
Siitä jos näkee sen siellä joka ainut viikonloppu... Sen miehen kännissä... No siitä taas voisi päätellä, että käynpä itse liian usein baarissa.kanasutra kirjoitti:
Tähän vielä kans, että senkään takia en myöskään jaksa mitään arvausleikkejä vaan haluan suoraa puhetta. En ala arvailemaan, mitähän toi nyt meinas, koska se vie yleensä aika pahasti metsään.
Arvausleikit kuuluu ala-asteelle. Soitan sitä varten terveyskeskukseen, jos kiinnostaa.En nyt tiedä mitä se suora puhe auttaa siinä itsestään luulemisen vaiheessa :) Tai terveyskeskuksen häiriköinti. Tai siis, en nyt ole varma mitä tarkoitit.
hahmotelma kirjoitti:
Tosin et voi nähdä siitä jos joku on kännissä onko hän alkoholisti, joten esimerkki on heikko.
Ja ehkä 150 senttinen laihan puoleinen, paksu rillinen... kaveri voi silmissäsi olla sen verran vetävä, että ei haittaa. Toki me jatkamme epäilyämme.
Siitä jos näkee sen siellä joka ainut viikonloppu... Sen miehen kännissä... No siitä taas voisi päätellä, että käynpä itse liian usein baarissa.Niin, mut ihmiset "leimaa" nopeasti ihmiset tollasissa tilanteissa tai niin ovat ainakin antaneet ymmärtää. :I Totuuttahan ei tiiä kukaan muu kuin henkilö itse, mitä päässä vipattaa, jos vipattaa.
Sekin on totta, että mies vois olla vetävä silti, vaikka ois juoppo. Mut en mä sen elämäntapojen takia sen kanssa vois kuvitella mitään kovin vakavaa. Se ois aika itsetuhoista ja se sotisi mun "parisuhdetarpeita" vastaan. Niin miksi hakkaisin siis päätä seinään? Jos haluaisin miehen kanssa viettää viikonloput yhdessä sohvalla, miks ottaisin miehen joka viihtyis paremmin baarissa? En voi sitä hänessä muuttaa kuitenkaan. Tekisin sillä itselleni hallaa.
Ja ton nyt jätin vaan sanomatta, että ite ehkä käy liian usein baarissa, jos pystyis päättelemään toisen juoppouden sen perusteella xD Se oli niin itsestäänselvä ;)hahmotelma kirjoitti:
En nyt tiedä mitä se suora puhe auttaa siinä itsestään luulemisen vaiheessa :) Tai terveyskeskuksen häiriköinti. Tai siis, en nyt ole varma mitä tarkoitit.
No, itelläkin on ollut se tapa, että "täyttelen liikaa aukkoja". Päättelen omassa pienessä päässäni, miksi toinen valitsi sen ja tän sanan ja miks se teki näin tai noin.. Ja sitten hetken päästä ollaan ihan metsässä ja kaukana totuudesta, koska niillä samoilla sanoilla sanotut asiat voi tarkoittaa myös täysin päinvastaista asiaa sen toisen mielestä. Niin en lähde arvailemaan, toinen jos ei sano suoraan niin koko asia menettää merkityksensä mun silmissä.
Aukkojen täyttely -versio:
Mies. "Oot kiva."
Nainen: "Joo, oon kiva. Yrittääköhän se nyt iskee mua.."
Mies: *sanoo toiselle naiselle sen olevan kiva*
Nainen: "No se kehu tota toista naista tässä, jos se sillä vihjas että se ei ookkaan kiinnostunut."
jne jne, kunnes ollaan lopputulemassa, että nainen on vihainen ja mies kyselee mikä vittu sua vaivaa...
Suora tapa:
Mies: "Olet kiva."
Nainen: "Olen kiva."
Jos haluan tota ensimmäistä tapaa harjoittaa, voin soittaa TK:een ja kysellä sieltä, mikä mua vaivaa.kanasutra kirjoitti:
No, itelläkin on ollut se tapa, että "täyttelen liikaa aukkoja". Päättelen omassa pienessä päässäni, miksi toinen valitsi sen ja tän sanan ja miks se teki näin tai noin.. Ja sitten hetken päästä ollaan ihan metsässä ja kaukana totuudesta, koska niillä samoilla sanoilla sanotut asiat voi tarkoittaa myös täysin päinvastaista asiaa sen toisen mielestä. Niin en lähde arvailemaan, toinen jos ei sano suoraan niin koko asia menettää merkityksensä mun silmissä.
Mies. "Oot kiva."
Nainen: "No se kehu tota toista naista tässä, jos se sillä vihjas että se ei ookkaan kiinnostunut."
jne jne, kunnes ollaan lopputulemassa, että nainen on vihainen ja mies kyselee mikä vittu sua vaivaa...
Suora tapa:
Jos haluan tota ensimmäistä tapaa harjoittaa, voin soittaa TK:een ja kysellä sieltä, mikä mua vaivaa.Siis tää on varmaan enemmän naistenjuttu ku miesten :D
kanasutra kirjoitti:
Mut noihin listoihin ja niiden subjektiivisuuteen. Jos otetaan esimerkiksi vaikka tää juoppo/alkoholisti. Jos oon vaikka baarissa, voin nähä siellä kännissä olevia ihmisiä ja päätellä tästä, että ne on juoppoja. Voisin siirtää kaikki samantien pois laskuista. Mut enpä ookkaan semmonen. Sellanen ois vaan typerää. Mut yhtä typerää ois olla olettamatta, että henkilö joka siellä käy, ei joisi koskaan/joisi vähän. Niin mitäs sitten, kun kävelee se elämänmies vastaan siellä baarissa, joka kävis oikeesti tyyliin ehkä kerran vuoteen siellä, niin heti ajattelisin, että se on kamala juoppo?? :D Ei sillä, että elämänmiestä etsisin baarista, mutta pointtina, että pitäs nähä se ihminen, ei se pelkkä tapa/ympäristö tms.Jotain tollasia kriteerejä kai vois odottaakin, kai me ollaan vaan totuttu vähän ennakkoluulosempiin naisiin. Pisteet siitä taas sulle.
Mut varmaan haetaan sitä takaa, että vaikka sulla nyt onkin noin löysät kriteerit niin todellisuudessa siihen sitten tulee mukaan kaikkea muutakin. Jonkun naama ei välttämättä miellytä, huonot vitsit mitä ei enää vain jaksa kuunnella puolen vuoden jälkeen tai jotain tollasta. En haluis ottaa tätä sanaa mukaan mut ne on ne "kemiat" mistä taidetaan puhua. Tai ehkä sulla ei vaan oo niin justiinsa kun millasen kuvan saa useimmista naisista. ;)
Mutta taas siis lähtökohtasesti tosi hienoa miten jalat maassa osaat olla ja ajatella noin ennakkoluulottomasti. Oonko sit vaan ollu väärien ihmisten seurassa vai ootko oikeesti helmi sikojen joukossa..kanasutra kirjoitti:
Mies. "Oot kiva."
Suora tapa:
Jos haluan tota ensimmäistä tapaa harjoittaa, voin soittaa TK:een ja kysellä sieltä, mikä mua vaivaa.mmm'kay :)
priami kirjoitti:
Jotain tollasia kriteerejä kai vois odottaakin, kai me ollaan vaan totuttu vähän ennakkoluulosempiin naisiin. Pisteet siitä taas sulle.
Mut varmaan haetaan sitä takaa, että vaikka sulla nyt onkin noin löysät kriteerit niin todellisuudessa siihen sitten tulee mukaan kaikkea muutakin. Jonkun naama ei välttämättä miellytä, huonot vitsit mitä ei enää vain jaksa kuunnella puolen vuoden jälkeen tai jotain tollasta. En haluis ottaa tätä sanaa mukaan mut ne on ne "kemiat" mistä taidetaan puhua. Tai ehkä sulla ei vaan oo niin justiinsa kun millasen kuvan saa useimmista naisista. ;)
Mutta taas siis lähtökohtasesti tosi hienoa miten jalat maassa osaat olla ja ajatella noin ennakkoluulottomasti. Oonko sit vaan ollu väärien ihmisten seurassa vai ootko oikeesti helmi sikojen joukossa..No mulla kesti pitkään, että pääsin takaisin tähän olotilaan. Tähän mut kasvatettiin, mut se katosi hetkeksi yläasteella, kun kiusattiin pahasti. ;)
Mut nyt oon taas sitä viisaampi. En oo koskaan käsittänyt, miks ketään pitäis syrjiä sen perusteella, millanen se on. Nään kaikissa hyvää, mut se on kyllä tosi, etten mä kaikkiin kuitenkaan ihastu myöskään.
Mä olin "tiukkakriteerinen" vielä siihen asti, kunnes tajusin etten itsekään oo mikään täydellinen ja nyt mulla on niin hyvä olla. Mun mielestä aina, kun tuomitset toisen jostain tuomitset myös itsesi. Kriteereillä periaatteessa tuomitset itsesi ja itsesikin pitää olla sellainen sillon.
Miten se ois helppoa.. Siten, että elää itteensä varten ja "kokeilee" itekseen mitkä asiat tuntuu hyvältä, että voi löytää sellasen, joka löytää hyviä fiiliksiä samoista asioista. Joo, elämä ei oo aina yhtä riemusoittoa, mut elämästä voi löytää paljon kiitollisuuden ja ilon aiheita. :)kanasutra kirjoitti:
Niin, mut ihmiset "leimaa" nopeasti ihmiset tollasissa tilanteissa tai niin ovat ainakin antaneet ymmärtää. :I Totuuttahan ei tiiä kukaan muu kuin henkilö itse, mitä päässä vipattaa, jos vipattaa.
Sekin on totta, että mies vois olla vetävä silti, vaikka ois juoppo. Mut en mä sen elämäntapojen takia sen kanssa vois kuvitella mitään kovin vakavaa. Se ois aika itsetuhoista ja se sotisi mun "parisuhdetarpeita" vastaan. Niin miksi hakkaisin siis päätä seinään? Jos haluaisin miehen kanssa viettää viikonloput yhdessä sohvalla, miks ottaisin miehen joka viihtyis paremmin baarissa? En voi sitä hänessä muuttaa kuitenkaan. Tekisin sillä itselleni hallaa.
Ja ton nyt jätin vaan sanomatta, että ite ehkä käy liian usein baarissa, jos pystyis päättelemään toisen juoppouden sen perusteella xD Se oli niin itsestäänselvä ;)Taidokkaasti muuten vältit tuon yhden mietinnän sieltä välistä.
hahmotelma kirjoitti:
Taidokkaasti muuten vältit tuon yhden mietinnän sieltä välistä.
Ai minkä :OO xDDD Damnit, olit liian fiksu niin jäin kii :s
150senttinen mies, on siitä paha, että sen pää ois mun tissien korkeudella. Vois tulla niska kipiiks jos pussailis semmosen kaa tai sit täytyis aina istuskella jossain. Oon usein kironnut, että oispa lyhyempi niin ois enemmän valinnanvaraa! :D
Rillit on toissijainen asia, koska itelläni on lasit, vaikkei se täällä missään näykään.kanasutra kirjoitti:
150senttinen mies, on siitä paha, että sen pää ois mun tissien korkeudella. Vois tulla niska kipiiks jos pussailis semmosen kaa tai sit täytyis aina istuskella jossain. Oon usein kironnut, että oispa lyhyempi niin ois enemmän valinnanvaraa! :D
Rillit on toissijainen asia, koska itelläni on lasit, vaikkei se täällä missään näykään.Niin mutta eivät karsiude sen mitan mukaan kuitenkaan?
hahmotelma kirjoitti:
Niin mutta eivät karsiude sen mitan mukaan kuitenkaan?
Tai jos ehdokkaista toinen on 150 ja toinen lähempänä kahta metriä. Niin se ei mahdollisesti nollaa 150 senttisen saumoja?
hahmotelma kirjoitti:
Tai jos ehdokkaista toinen on 150 ja toinen lähempänä kahta metriä. Niin se ei mahdollisesti nollaa 150 senttisen saumoja?
Eli jahtaan nyt sitä, mitä kriteereissä pyöristät siihen täysin mitään sanomattomaan miehekkyyteen joka saa sut tuntemaan itsesi naisellisemmaksi.
kanasutra kirjoitti:
Rillit on toissijainen asia, koska itelläni on lasit, vaikkei se täällä missään näykään.Käykö ton kommentin jälkeen yhtään sääliksi niitä hongankolistajamiehiä ( 1,9m) kellä on lyhyitä naisia? Niillä mahtaa olla niskat aina jumissa. :D
priami kirjoitti:
Käykö ton kommentin jälkeen yhtään sääliksi niitä hongankolistajamiehiä ( 1,9m) kellä on lyhyitä naisia? Niillä mahtaa olla niskat aina jumissa. :D
Minä en heitä itseasiassa kyllä sääli...
hahmotelma kirjoitti:
Eli jahtaan nyt sitä, mitä kriteereissä pyöristät siihen täysin mitään sanomattomaan miehekkyyteen joka saa sut tuntemaan itsesi naisellisemmaksi.
No siis, itseä pidempi mies tuntuu enemmän mieheltä joo.
Mut en oo montaa kovin lyhyttäkään miestä sinällään tavannut elämäni aikana? En tiiä jos se tissiefekti sais tuntemaan itsensä jotenkin erityisen paljon naiseutta? Tissit tykkää huomiosta, sen tiedän itsestäni. Kai pidemmästä miehestä tulee jotenkin "vahvempi" kuva. Tai siis, tämmönen typerä seikka, kun et isompi suojelee pienempää.. :P
En oo korkkareiden ylikäyttäjä myöskään, niin ei tuu mitään jäätäviä eroja sen takia esim. jos mies on joku 170 pitkä vaikka.kanasutra kirjoitti:
No siis, itseä pidempi mies tuntuu enemmän mieheltä joo.
Mut en oo montaa kovin lyhyttäkään miestä sinällään tavannut elämäni aikana? En tiiä jos se tissiefekti sais tuntemaan itsensä jotenkin erityisen paljon naiseutta? Tissit tykkää huomiosta, sen tiedän itsestäni. Kai pidemmästä miehestä tulee jotenkin "vahvempi" kuva. Tai siis, tämmönen typerä seikka, kun et isompi suojelee pienempää.. :P
En oo korkkareiden ylikäyttäjä myöskään, niin ei tuu mitään jäätäviä eroja sen takia esim. jos mies on joku 170 pitkä vaikka.No joo... en minä jaksa enempiä vaatimuksia sinusta yrittää kaivella.
kanasutra kirjoitti:
No mulla kesti pitkään, että pääsin takaisin tähän olotilaan. Tähän mut kasvatettiin, mut se katosi hetkeksi yläasteella, kun kiusattiin pahasti. ;)
Mut nyt oon taas sitä viisaampi. En oo koskaan käsittänyt, miks ketään pitäis syrjiä sen perusteella, millanen se on. Nään kaikissa hyvää, mut se on kyllä tosi, etten mä kaikkiin kuitenkaan ihastu myöskään.
Mä olin "tiukkakriteerinen" vielä siihen asti, kunnes tajusin etten itsekään oo mikään täydellinen ja nyt mulla on niin hyvä olla. Mun mielestä aina, kun tuomitset toisen jostain tuomitset myös itsesi. Kriteereillä periaatteessa tuomitset itsesi ja itsesikin pitää olla sellainen sillon.
Miten se ois helppoa.. Siten, että elää itteensä varten ja "kokeilee" itekseen mitkä asiat tuntuu hyvältä, että voi löytää sellasen, joka löytää hyviä fiiliksiä samoista asioista. Joo, elämä ei oo aina yhtä riemusoittoa, mut elämästä voi löytää paljon kiitollisuuden ja ilon aiheita. :)Ehkä me annetaan sulle anteeksi tän kerran. :) Ei oo sentäs enää kiusattu ja sinustahan on kasvanu sit oikein hyvä ihminen, mahtavaa positiivista ajattelua ainakin.
hahmotelma kirjoitti:
No joo... en minä jaksa enempiä vaatimuksia sinusta yrittää kaivella.
Tissit tuli tiskiin niin pelästyit! :3
priami kirjoitti:
Käykö ton kommentin jälkeen yhtään sääliksi niitä hongankolistajamiehiä ( 1,9m) kellä on lyhyitä naisia? Niillä mahtaa olla niskat aina jumissa. :D
Voi sentään. :D Yleensä miehet haluaa lyhyen naisen eikä pitkää naista!!
- deft
kanasutra kirjoitti:
Mies. "Oot kiva."
Suora tapa:
Jos haluan tota ensimmäistä tapaa harjoittaa, voin soittaa TK:een ja kysellä sieltä, mikä mua vaivaa.Se varmaankin on enemmän naistenjuttu kuin miesten. Tuon lopputuleman "nainen vihainen, mies ihmeissään" perusteella jo pelkästään :D
Suurin osa naisista taitaa olettaa, että miehen kuuluu olla se "suora" ja nainen saa tippaleipäaivoilla koska se on söpöä ja niillä on oikeus täytellä niitä aukkoja ja tehdä kuvitelmia miesten TODELLISISTA motiiveista. priami kirjoitti:
Ehkä me annetaan sulle anteeksi tän kerran. :) Ei oo sentäs enää kiusattu ja sinustahan on kasvanu sit oikein hyvä ihminen, mahtavaa positiivista ajattelua ainakin.
Nii, emmä mitään pahaa ainakaan tällä kellekään hae. :O
- deft
kanasutra kirjoitti:
Tissit tuli tiskiin niin pelästyit! :3
Hahahahaha....nauroin ääneen. Siitä pienet taputukset *abloodeeraa*
Tissit tiskissä pelästyttää aina. Varsinkin jos ne tulee silleen...ööh...puun takaa ;)
Voitko sanoa ensimmäisiä fyysisiä asioita mitä tulee mieleen sanasta "mies"? Tuon itseä-pidempi-mies-tuntuu-enemmän-mieheltä jutun lisäksi. deft kirjoitti:
Se varmaankin on enemmän naistenjuttu kuin miesten. Tuon lopputuleman "nainen vihainen, mies ihmeissään" perusteella jo pelkästään :D
Suurin osa naisista taitaa olettaa, että miehen kuuluu olla se "suora" ja nainen saa tippaleipäaivoilla koska se on söpöä ja niillä on oikeus täytellä niitä aukkoja ja tehdä kuvitelmia miesten TODELLISISTA motiiveista.Yritätkö jotenkin vihjata meiän privaattikeskusteluihin tässä? :DDDD
deft kirjoitti:
Hahahahaha....nauroin ääneen. Siitä pienet taputukset *abloodeeraa*
Tissit tiskissä pelästyttää aina. Varsinkin jos ne tulee silleen...ööh...puun takaa ;)
Voitko sanoa ensimmäisiä fyysisiä asioita mitä tulee mieleen sanasta "mies"? Tuon itseä-pidempi-mies-tuntuu-enemmän-mieheltä jutun lisäksi.Yritätkö nyt jotenkin vihjailla, että oon stereotypioiden vanki ;DDDD
Mun tissien ei pitäis kyllä tulla puun takaa.. Hahah. Mielellään tulee ihan tässä edessä. :DDDD Ei veny eikä pauku.
Ensimmäisiä fyysisiä asioita. Rehellinen vastaus, lyhyt tukka/kalju, parta/viikset, lihakset, Lacosten sellaset kaulus-T-paidat. Peppu. Farkut tai semmoset ylipitkät shortsit. Rusketus(!). Joskus löysät collegehousut. Huumaava tuoksu. Kivat silmät/pitkät ripset. Paksut huulet. Kivat kulmakarvat. Leuka. Hampaat. Korvat. Niska. Selkä. Kädet. Kynnet. Sormet/käsivarret. Tässä vaiheessa oon yleensä jo ihastunut. Etumus. Housujen kiinnitystapa. Makuuhuone. Tilanne. Makuuhuone. Housut. Silmät, hymy. Makuuhuone. Housut. Paita. Millon saan koskea? Millon saan tuntea? Halaako se, tunnenko vahvuuden?
*veltostuu* :3
..
..
*herää*
Ai mitä piti sanoa? :>- ++++++
kanasutra kirjoitti:
Pitkät hoikat naiset ovat parhautta.
- deft
kanasutra kirjoitti:
Yritätkö nyt jotenkin vihjailla, että oon stereotypioiden vanki ;DDDD
Mun tissien ei pitäis kyllä tulla puun takaa.. Hahah. Mielellään tulee ihan tässä edessä. :DDDD Ei veny eikä pauku.
Ensimmäisiä fyysisiä asioita. Rehellinen vastaus, lyhyt tukka/kalju, parta/viikset, lihakset, Lacosten sellaset kaulus-T-paidat. Peppu. Farkut tai semmoset ylipitkät shortsit. Rusketus(!). Joskus löysät collegehousut. Huumaava tuoksu. Kivat silmät/pitkät ripset. Paksut huulet. Kivat kulmakarvat. Leuka. Hampaat. Korvat. Niska. Selkä. Kädet. Kynnet. Sormet/käsivarret. Tässä vaiheessa oon yleensä jo ihastunut. Etumus. Housujen kiinnitystapa. Makuuhuone. Tilanne. Makuuhuone. Housut. Silmät, hymy. Makuuhuone. Housut. Paita. Millon saan koskea? Millon saan tuntea? Halaako se, tunnenko vahvuuden?
*veltostuu* :3
..
..
*herää*
Ai mitä piti sanoa? :>En itseasiassa yrittänyt vihjata, mutta nyt kun ite luin ton oman kommentin niin siltä se voi vaikuttaa. Pelottavaa...
Se on hyvä ettei tissit veny eikä pauku. Eikä niitä tartte puun takaa hakea ja kiinnittää.
Hienoa. Sait aikaan todellisen listauksen-kautta-tajunnanvirran :)
Voidaan varmaankin todeta että kokonaisuus tekee miehen. On se sitten ihanteena kuinka harvinainen otus tahansa (Dodo-lintu!).
Ja vielä jaksetaan paasata että me miehet ollaan se näköaistin vietävissä oleva sukupuoli.
Mulle on ehdottomasti tärkeintä kädet. Oikeastaan kaikki muu saa mennä omalla painollaan, mutta jos kädet ei sykähdytä niin siitä voi tulla taakka :D - deft
kanasutra kirjoitti:
Yritätkö jotenkin vihjata meiän privaattikeskusteluihin tässä? :DDDD
En myönnä. En edes yrittänyt. Tästä sais varmaankin jonkin "deftis-setä vastaan muu maailma"-salaliiton aikaan kun mun väärinymmärtämisen mahdollisuus on näin helppoa.
- varma tieto
kanasutra kirjoitti:
x)
ei topi ole tisseistäsi kiinnostunut mutta älä ota sitä henkilökohtaisesti ei häntä kiinnosta muidenkaan tissit
deft kirjoitti:
En myönnä. En edes yrittänyt. Tästä sais varmaankin jonkin "deftis-setä vastaan muu maailma"-salaliiton aikaan kun mun väärinymmärtämisen mahdollisuus on näin helppoa.
;DDD
Or perhaps, I'm just a woman with good sense of humour and brains.. :D As I know what I'm doing and saying and so forth...varma tieto kirjoitti:
ei topi ole tisseistäsi kiinnostunut mutta älä ota sitä henkilökohtaisesti ei häntä kiinnosta muidenkaan tissit
No höh :( Kyllä mä uskon, että sitä tissit kiinnostaa. :3
deft kirjoitti:
En itseasiassa yrittänyt vihjata, mutta nyt kun ite luin ton oman kommentin niin siltä se voi vaikuttaa. Pelottavaa...
Se on hyvä ettei tissit veny eikä pauku. Eikä niitä tartte puun takaa hakea ja kiinnittää.
Hienoa. Sait aikaan todellisen listauksen-kautta-tajunnanvirran :)
Voidaan varmaankin todeta että kokonaisuus tekee miehen. On se sitten ihanteena kuinka harvinainen otus tahansa (Dodo-lintu!).
Ja vielä jaksetaan paasata että me miehet ollaan se näköaistin vietävissä oleva sukupuoli.
Mulle on ehdottomasti tärkeintä kädet. Oikeastaan kaikki muu saa mennä omalla painollaan, mutta jos kädet ei sykähdytä niin siitä voi tulla taakka :DVoisin kirjoittaa romaanin mun näkö/tuntohavainnoista. :) Siks oon kai hyvä kirjoittamaan myös seksinovelleja.
kanasutra kirjoitti:
Voisin kirjoittaa romaanin mun näkö/tuntohavainnoista. :) Siks oon kai hyvä kirjoittamaan myös seksinovelleja.
Ai paitsi hei ei tää nyt liittynyt tähän mitenkään! Eli ite ajattelen heti seksiä jos miehiä... EIKU MITÄ..
'Turpa kii, sano lehmä.
Lehmä.++++++ kirjoitti:
Pitkät hoikat naiset ovat parhautta.
Joo vois munkin oven taakse tulla semmosist pitävät!
- varma tieto
kanasutra kirjoitti:
No höh :( Kyllä mä uskon, että sitä tissit kiinnostaa. :3
miehille näyttelee persettä alastonsuomessa
varma tieto kirjoitti:
miehille näyttelee persettä alastonsuomessa
On muakin lepakot käyneet siellä kyyläämässä ;)
- ei tietoa
kanasutra kirjoitti:
On muakin lepakot käyneet siellä kyyläämässä ;)
montako miestä olet sitä kautta tavannut? tehnyt tyhmää tai fiksua temppua?
kanasutra kirjoitti:
Höpö höpö! Tosin aika harvojen miesten itsetunto kestää sen, että nainen on pidempi.
ei tietoa kirjoitti:
montako miestä olet sitä kautta tavannut? tehnyt tyhmää tai fiksua temppua?
En itseasiassa ketään. :)
mr-groove kirjoitti:
Höpö höpö! Tosin aika harvojen miesten itsetunto kestää sen, että nainen on pidempi.
Huomattu.. -_-
Sitten mulle tullaan kitisemään miesten toimesta, ku akat halua pitkän miehen. Enemmän mulla on siihen oikeus mun mielestä ku semmosella 150-160 muijalla, joka vois hyvin ottaa lyhyemmänkin ku 180cm :(
Oon siis 180cm jos joku ei tiennyt.kanasutra kirjoitti:
Huomattu.. -_-
Sitten mulle tullaan kitisemään miesten toimesta, ku akat halua pitkän miehen. Enemmän mulla on siihen oikeus mun mielestä ku semmosella 150-160 muijalla, joka vois hyvin ottaa lyhyemmänkin ku 180cm :(
Oon siis 180cm jos joku ei tiennyt.*katsoo ylöspäin*
No muutaman sentin vaan. :D Ei kyllä kuvasta pystyny yhtään sanomaan, et oot noinkin pitkä, olisin veikannu pikkusen lyhyempää.priami kirjoitti:
*katsoo ylöspäin*
No muutaman sentin vaan. :D Ei kyllä kuvasta pystyny yhtään sanomaan, et oot noinkin pitkä, olisin veikannu pikkusen lyhyempää.Haha. No ei muutamista senteistä tarvitse pituudessa rokottaa. :) Voisin hyvin ottaa vaikka 170 miehen, jos se ei sitä itseään häiritse eikä sitä häiritse että JOSKUS käytän korkkareitakin.
- +++++
kanasutra kirjoitti:
Joo vois munkin oven taakse tulla semmosist pitävät!
Oot kyllä melko miellyttävän näkönen noissa kuvissa ja vaikutat mukavalta. Oot kuitenkin 12 vuotta nuorempi kuin mä joten pitänee mennä jonkun muun oven taakse :)
+++++ kirjoitti:
Oot kyllä melko miellyttävän näkönen noissa kuvissa ja vaikutat mukavalta. Oot kuitenkin 12 vuotta nuorempi kuin mä joten pitänee mennä jonkun muun oven taakse :)
x) Eli kerkeän katkeroitua seuraavissa 10 vuodessa vielä hyvin ;)
- +++++
kanasutra kirjoitti:
x) Eli kerkeän katkeroitua seuraavissa 10 vuodessa vielä hyvin ;)
Ei sulla ois vapaata isosiskoa? ;)
kanasutra kirjoitti:
Haha. No ei muutamista senteistä tarvitse pituudessa rokottaa. :) Voisin hyvin ottaa vaikka 170 miehen, jos se ei sitä itseään häiritse eikä sitä häiritse että JOSKUS käytän korkkareitakin.
Musta putuus on vaan numero. Pakkohan sanoa näin kun oon vain 175 senttinen :D Tosin moni ei usko sitä kauempaa, varmaan ovat sitten isoja senttejä :D Mulla on ollut itseäni pidempiä tyttöystäviä, eikä se ole haitannut minua, naisia ehkä enemmän. Kaksi heistä ei kehdannut käyttää korkkareita, vaikka niistä kovasti tykkäänkin.
mr-groove kirjoitti:
Musta putuus on vaan numero. Pakkohan sanoa näin kun oon vain 175 senttinen :D Tosin moni ei usko sitä kauempaa, varmaan ovat sitten isoja senttejä :D Mulla on ollut itseäni pidempiä tyttöystäviä, eikä se ole haitannut minua, naisia ehkä enemmän. Kaksi heistä ei kehdannut käyttää korkkareita, vaikka niistä kovasti tykkäänkin.
Mun ex olikin jotain 176/175 eikä sitä yhtään häirinnyt. D: Siks ei kai muakaan?
Suhteen muodostaminen on aika monimutkainen juttu. Kahden ihmisen täytyisi kohdata kolmella tasolla, eli kemia, toiminta ja järki. Yksi selitysmalli tähän on, että ihmisellä on kolmet aivot: lisko-, kani- ja järkiaivot, samass järjestyksessä. Vaistoan, että mun ja kanasutran liskoaivot toimis yhteen aika kybällä, ainakin näin netissä. Kaniaivot ovat vielä arvoitus, mutta molempien järkiaivojen pitäis viheltää pilliin :D
Eri ihmisillä nämä kolme puolta hallitsevat eri tavalla. On liskoihmisiä, jotka hakkaavat päätänsä seinään ihastuksesta ihastukseen. Siten on kani-ihmisiä, joille yhdessä tekeminen ja asioiden jakaminen on tärkintä. Järki-ihmiset tietysti järkelevät parisuhteensakin ja ovat tyytyväisiä, mutta eivät tunne intohimoa.kanasutra kirjoitti:
Ai miks pitäs viheltää pilliin XD
Oon ilmeisesti liskoihminen tän perusteella. Hyvä tietää.
- deft
Kuka/mikä instanssi tämmöisen määritelmän on kehittänyt?
Mielenkiintoista. Varsinkin jos ajatellaan ettei näissä eri moodeissa ole muuttumisfaktoria. kanasutra kirjoitti:
Ai miks pitäs viheltää pilliin XD
Järki hoooi ... ei kuulu vastausta eikä vihellystä :D
kanasutra kirjoitti:
Oon ilmeisesti liskoihminen tän perusteella. Hyvä tietää.
Niin oot joten turha viritellä kriteereitä ;)
deft kirjoitti:
Kuka/mikä instanssi tämmöisen määritelmän on kehittänyt?
Mielenkiintoista. Varsinkin jos ajatellaan ettei näissä eri moodeissa ole muuttumisfaktoria.Ihan peruspsykologiaa tuo on. Nuo aivonime on vaan niin hyviä, en muista kuka ne suomensi. Tusustumistilanteessa ihminen toimii diskreetisti. Muuttumisfaktorit tulevat kuvaan sitten ajan kanssa, jos jotain epäjatkuvuudesta poikkeavaa tulee mukaan.
mr-groove kirjoitti:
Järki hoooi ... ei kuulu vastausta eikä vihellystä :D
:D Ai mikä oli xD
Joo ei nyt oikeen kilkuta sun kanssa mikään ;) Aivot menee solmuun vaan..- deft
mr-groove kirjoitti:
Ihan peruspsykologiaa tuo on. Nuo aivonime on vaan niin hyviä, en muista kuka ne suomensi. Tusustumistilanteessa ihminen toimii diskreetisti. Muuttumisfaktorit tulevat kuvaan sitten ajan kanssa, jos jotain epäjatkuvuudesta poikkeavaa tulee mukaan.
Niin niin. Muuttumisfaktorit ajan kanssa. Tarkoittanee sitä, että jos on tapahtumaköyhää elämää, niin liskoaivoista voi tulla järkiaivot...ihan vain pelkästään ajan kulumisen myötä?
kanasutra kirjoitti:
:D Ai mikä oli xD
Joo ei nyt oikeen kilkuta sun kanssa mikään ;) Aivot menee solmuun vaan..Sitten on parempi vaan liskoilla ja antaa kehon puhua villiä kieltään :D
deft kirjoitti:
Niin niin. Muuttumisfaktorit ajan kanssa. Tarkoittanee sitä, että jos on tapahtumaköyhää elämää, niin liskoaivoista voi tulla järkiaivot...ihan vain pelkästään ajan kulumisen myötä?
No ei tarkoita, vaan eri aivot ovat hallitsevia tilanteesta riippuen. Jos esim. treffitilanteesa liskoaivot hallitsee (kuten yleensä) ja ne ei syty partnerista, niin hän on vaan "ihan kiva.. mutta". Jos järkiaivot hallitsisi, niin kukaan nainen ei olisi juoppohulttioiden tai väkivaltaisten miesten kanssa. Mutta ne kaniaivot on kans tärkeet, ainakin mulle. Tahdon elää ja jakaa juttuja kumppanini kanssa.
mr-groove kirjoitti:
Sitten on parempi vaan liskoilla ja antaa kehon puhua villiä kieltään :D
Ny menee aika privaatiksi tää jo xD
kanasutra kirjoitti:
Ny menee aika privaatiksi tää jo xD
No kun näin julkisesti aloitettiin flirttaileen, niin ei tästä voi enää perääntyä xD
mr-groove kirjoitti:
No kun näin julkisesti aloitettiin flirttaileen, niin ei tästä voi enää perääntyä xD
VOIPAS! :O
*menee piiloon peiton alle* :3kanasutra kirjoitti:
VOIPAS! :O
*menee piiloon peiton alle* :3No sitte mä sukellan samaan piiloon :D
- JackyDan
Toi homma kusee jo siinä kohtaa, että pitää olla miehekäs mies. Useimmilla pojilla ei katsos ole ketään, joka kasvattaisi heistä Miehiä. Ja tuo kohta on jo paljon enemmän kuin mihin naiset yleensä itse pystyvät. Harva nainenkaan on sellainen että on todella sinut itsensä kanssa eikä leiki mitään lapsellisia marttyyrileikkejä tms.
- JackyDan
No vaikka sellanen jos ei sano toiselle asioita suoraan ja sitten myöhemmin kiukuttelee. Tai se ettei osaa pitää puoliaan ja myöhemmin sitten syyttää toista siitä että kaikki tehdään sen mielen mukaan. Tai sellanen että kuvittelee että muilla ihmisillä on jotain sua vastaan. Eli kaikenlaiset huonon itsetunnon ilmenemiset, jossa ihminen kokee olevansa uhri.
Aaa, eli perusnainen ;)
Noo, rakastan miehiä, jotka osaa kysyä oikeita kysymyksiä noissa tilanteissa. Siinä ei voi kiukutella enää! :3
Esim.
Nainen: "Onks sulla jotain menoo tänään?"
Mies: "Joo meen kavereiden kans kattomaan peliä."
Nainen: "Ok"
*kuluu viikko*
Mies: "Lähetkö leffaa?"
Nainen: "E."
Mies: "Lähetkö syömää?"
Mies: "Mikä sua riepoo?"
Nainen: "Mieti sitä."
Mies: "Ootko saanu liian vähän huomioo taas multa? Voi voi.. Mitäs me keksitää?"
Nainen: "....."
Mies: *halaa ja pussaa*
Nainen: "...."
Mies: "Mitäs jos ens kerral vaik kerrot heti ku sul tulee ikävä mua ku oon poikien kans?"
Nainen: "E." *hymyä*
Mies: "Pitääkö sut kantaa sänkyyn?"
Nainen: "...." *punastelee ja myhäilee tyytyväisenä*
Ja sit kunnon seksiä. Mut TÄÄKIN tapahtuu vain mun päässä, koska tollasia miehiä ei oo olemassa! :<
Toikin on kyllä ärsyttävää, että syytellään jälkikäteen asioista. Mut nää kaikki pohjautuu siihen, ettei tunnista tarpeitaan eikä varsinkaan USKALLA sanoa niitä ääneen. On paljon helpompi haastaa riitaa ja syyttää toista siitä, kun alko huutaa/riidellä takasi ;)
Mä lasken ton omalla kohdalla ujoudeksi. Ja oon saanut monta kertaa turpiin ihastumisasioissa, niin kai sekin. Mut kärvistelen yksinäni. :Pkanasutra kirjoitti:
Aaa, eli perusnainen ;)
Noo, rakastan miehiä, jotka osaa kysyä oikeita kysymyksiä noissa tilanteissa. Siinä ei voi kiukutella enää! :3
Esim.
*kuluu viikko*
Mies: "Ootko saanu liian vähän huomioo taas multa? Voi voi.. Mitäs me keksitää?"
Mies: "Mitäs jos ens kerral vaik kerrot heti ku sul tulee ikävä mua ku oon poikien kans?"
Ja sit kunnon seksiä. Mut TÄÄKIN tapahtuu vain mun päässä, koska tollasia miehiä ei oo olemassa! :<
Toikin on kyllä ärsyttävää, että syytellään jälkikäteen asioista. Mut nää kaikki pohjautuu siihen, ettei tunnista tarpeitaan eikä varsinkaan USKALLA sanoa niitä ääneen. On paljon helpompi haastaa riitaa ja syyttää toista siitä, kun alko huutaa/riidellä takasi ;)
Mä lasken ton omalla kohdalla ujoudeksi. Ja oon saanut monta kertaa turpiin ihastumisasioissa, niin kai sekin. Mut kärvistelen yksinäni. :PJa oishan se paljon helpompaa sanoa suoraan, että oli sillon ikävä ja se vitutti. Mut sitten sillä asialla ei saa huomiota enää. Miehet yleensä kohauttaa olkiaan eikä vaikka "korjaa" asiaa antamalla huomiota siinä hetkessä, jolloin asia tuodaan ilmi.
Ts. tehdään miehestä väkisin kiinnostunut/huomiota osoittava. Tätä ongelmaa ei kai olis ollenkaan, jos jokainen päivittäin osais näyttää huomiota toiselle. Myös sille miehelle.
Mut miehet tuppaa olemaan sellasii, et ne keskittyy yhteen asiaan kerrallaan eikä se oo mitään henk.koht. Eikä useimmat naiset sitä "tajua". Kun mies kertaalleen saanut pimppiä, se voi miettiä muita asioita.. Kunnes tekee taas mieli...kanasutra kirjoitti:
Ja oishan se paljon helpompaa sanoa suoraan, että oli sillon ikävä ja se vitutti. Mut sitten sillä asialla ei saa huomiota enää. Miehet yleensä kohauttaa olkiaan eikä vaikka "korjaa" asiaa antamalla huomiota siinä hetkessä, jolloin asia tuodaan ilmi.
Ts. tehdään miehestä väkisin kiinnostunut/huomiota osoittava. Tätä ongelmaa ei kai olis ollenkaan, jos jokainen päivittäin osais näyttää huomiota toiselle. Myös sille miehelle.
Mut miehet tuppaa olemaan sellasii, et ne keskittyy yhteen asiaan kerrallaan eikä se oo mitään henk.koht. Eikä useimmat naiset sitä "tajua". Kun mies kertaalleen saanut pimppiä, se voi miettiä muita asioita.. Kunnes tekee taas mieli...Mitä on parisuhde ilman avointa keskustelua. Juuri tuota: "mä toivoisin, että se menis näin, mutta kun ei se mee". Aika karua, jos ei voi rakkaalleen sanoa, että pidä mua hyvänä ja helli. Tarvitsen sitä, vaikka en ehkä oo ansainnu.
- JackyDan
kanasutra kirjoitti:
Aaa, eli perusnainen ;)
Esim.
*kuluu viikko*
Mä lasken ton omalla kohdalla ujoudeksi. Ja oon saanut monta kertaa turpiin ihastumisasioissa, niin kai sekin. Mut kärvistelen yksinäni. :PNo kyl mä itse ymmärrän et naiset on vähän hankalia ja ne haluaa mieheltä henkistä tukea ja turvaa (eikä sitä että mies koko ajan loogisesti ratkasee ongelmia). Mut sellasia miehiä, jotka ymmärtää naisten päälle on todella, todella vähän. Oman kokemuksen mukaan jopa suurin osa miehistä vetää naisten käytöksestä sen johtopäätöksen, että nainen on tyytyväinen vain jos mies antaa aina periksi kaikessa ja jos mies yrittää varoa tekemästä mitään, mikä saattaisi loukata naista.
Tämän perusteella ei ole mikään ihme, että miehet valittavat että muija pihtaa. Kai se nyt pihtaa jos mies käyttäytyy kuin arka pikkupoika. mr-groove kirjoitti:
Mitä on parisuhde ilman avointa keskustelua. Juuri tuota: "mä toivoisin, että se menis näin, mutta kun ei se mee". Aika karua, jos ei voi rakkaalleen sanoa, että pidä mua hyvänä ja helli. Tarvitsen sitä, vaikka en ehkä oo ansainnu.
No mut sehän ois kato naisen alistumista!
Ja täs on sellane jippo, et nainen haluais, että tollanen "käytös" tulis pyytämättäkin, jotta sen vois kokea aitona välittämisenä. Naiset on luonnostaan hoivaavia, niin kai ne odottaa sellasta mieheltäkin tai jotain. En tiiä.JackyDan kirjoitti:
No kyl mä itse ymmärrän et naiset on vähän hankalia ja ne haluaa mieheltä henkistä tukea ja turvaa (eikä sitä että mies koko ajan loogisesti ratkasee ongelmia). Mut sellasia miehiä, jotka ymmärtää naisten päälle on todella, todella vähän. Oman kokemuksen mukaan jopa suurin osa miehistä vetää naisten käytöksestä sen johtopäätöksen, että nainen on tyytyväinen vain jos mies antaa aina periksi kaikessa ja jos mies yrittää varoa tekemästä mitään, mikä saattaisi loukata naista.
Tämän perusteella ei ole mikään ihme, että miehet valittavat että muija pihtaa. Kai se nyt pihtaa jos mies käyttäytyy kuin arka pikkupoika.Näin oon kokenut myös. Ei me mitään tossuja haluta, mut ei myöskään mitään raiskaajanatseja. :P Alkaa jo kuulostaa kamalan monimutkaiselta. :D
Oo tätä, mut älä tätä. Ja sit toi, mut tän variaatio. Mielellään ei tätä ja sit kuitenki toi.- ebenezer guut
kanasutra kirjoitti:
Aaa, eli perusnainen ;)
Esim.
*kuluu viikko*
Mä lasken ton omalla kohdalla ujoudeksi. Ja oon saanut monta kertaa turpiin ihastumisasioissa, niin kai sekin. Mut kärvistelen yksinäni. :PHehe, hyvä kuvaus tietynlaisen naisen toiminnasta.
- vanhempi mies
Tää on kyllä Suomi24:n pisin tai ainakin paras ketju ikinä! Kenellä on hajua mistä oli alussa kyse nostaa käden ylös NYT! Okei.. ei montaa kättä noussut, no joo. Mut kenellä on kivaa näitä lukiessa nostaa käden ylös NYT! Aivan niin, huippua, aaltoja!!! =)
Kiitos Kanasutra kuka lienetkin, mahtava huomata miten paljon valoihminen saa jaettua sitä iloa ihan vaan puhumalla ja välittämällä. Näitä ihmisiä tarvitaan lisää niin saadaan tämä synkkä kansa käännettyä pikku hiljaa poksuista neksuiksi!- vanhempi mies
vanhempi mies korjaa.... jos joku luki tuon tarkkaan niin kaksi viimeistä sanaa meni väärinpäin.. ei se oon niin justiinsa =D
Haha! Varmaan jostain löytyy pidempiäkin mut tää on kyllä ehdottomasti ainakin sinkut- alueen positiivisinta luettavaa. Normaalistihan täällä vaan haukutaan toisia ja keksitään aina vaan tyhmempiä teorioita kaikesta mut nyt on ihan eri meininki. Ja on kyllä räjähtäny aika lyhyessä ajassa näihi mittoihi. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki ketjusta.
Kiva jos on tykätty tästä ^^
Iloisuutta on kiva jakaa, mut vielä ihanempaa on löytää samanhenkisiä ihmisiä. ^^ Se vasta parasta onkin.
Tähän väliin muuten tämmöinen linkki...
http://banana.fi/wp/teen-tyota-siis-olen/vanhempi mies kirjoitti:
vanhempi mies korjaa.... jos joku luki tuon tarkkaan niin kaksi viimeistä sanaa meni väärinpäin.. ei se oon niin justiinsa =D
No mä mietinkin jo, et niin varmaan piti olla ;D
priami kirjoitti:
Haha! Varmaan jostain löytyy pidempiäkin mut tää on kyllä ehdottomasti ainakin sinkut- alueen positiivisinta luettavaa. Normaalistihan täällä vaan haukutaan toisia ja keksitään aina vaan tyhmempiä teorioita kaikesta mut nyt on ihan eri meininki. Ja on kyllä räjähtäny aika lyhyessä ajassa näihi mittoihi. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki ketjusta.
^^ Emmä kyllä tiiä onko kovin suuri saavutus saada sinkut-alueella positiivista luettavaa :D :D :D Jos sen niin haluaa vääntää ja ajatella ;)
No joo, se siitä. ;) Haha. On tuolla pidempi, se oli se joku ihme Ikea-ketju.- djghjdghj
kanasutra kirjoitti:
^^ Emmä kyllä tiiä onko kovin suuri saavutus saada sinkut-alueella positiivista luettavaa :D :D :D Jos sen niin haluaa vääntää ja ajatella ;)
No joo, se siitä. ;) Haha. On tuolla pidempi, se oli se joku ihme Ikea-ketju.En sun keskustelun tasoa nyt mitenkään mollaa, mut tekipä nainen minkä aloitusksen vaan niin aina siitä ihan hyvän ketjun saa aikaseks. Johtunee varmaan siitä et naisten tekemät alotukset on aika harvinaisia tällä palstalla. Ja sulla vielä kaunis kuva, joka lisää mielenkiinnon määrää. Rumien ja miesten mielipiteet ei juurikaan kiinosta mua, eikä ne kiinosta ketään muutakaan. Kivoja mielipiteitä ja ajatuksia sulla on. Mut rehellisesti arvioituna tämä sama aloitus miehen tekemänä olisi kerännyt vaan jotain aisuri timpan ja älyn haamun trollaus vastauksia. Sun alaston suomikuvat ois kiva kattoo. Kerrotko sen nikin jos en nyt kanasutra nimellä löydä?
djghjdghj kirjoitti:
En sun keskustelun tasoa nyt mitenkään mollaa, mut tekipä nainen minkä aloitusksen vaan niin aina siitä ihan hyvän ketjun saa aikaseks. Johtunee varmaan siitä et naisten tekemät alotukset on aika harvinaisia tällä palstalla. Ja sulla vielä kaunis kuva, joka lisää mielenkiinnon määrää. Rumien ja miesten mielipiteet ei juurikaan kiinosta mua, eikä ne kiinosta ketään muutakaan. Kivoja mielipiteitä ja ajatuksia sulla on. Mut rehellisesti arvioituna tämä sama aloitus miehen tekemänä olisi kerännyt vaan jotain aisuri timpan ja älyn haamun trollaus vastauksia. Sun alaston suomikuvat ois kiva kattoo. Kerrotko sen nikin jos en nyt kanasutra nimellä löydä?
Jotain tollasta mä ajattelinkin ;)
Voi sentään, enpä mä enää ole AS. :(- Tästä oon kyllä
djghjdghj kirjoitti:
En sun keskustelun tasoa nyt mitenkään mollaa, mut tekipä nainen minkä aloitusksen vaan niin aina siitä ihan hyvän ketjun saa aikaseks. Johtunee varmaan siitä et naisten tekemät alotukset on aika harvinaisia tällä palstalla. Ja sulla vielä kaunis kuva, joka lisää mielenkiinnon määrää. Rumien ja miesten mielipiteet ei juurikaan kiinosta mua, eikä ne kiinosta ketään muutakaan. Kivoja mielipiteitä ja ajatuksia sulla on. Mut rehellisesti arvioituna tämä sama aloitus miehen tekemänä olisi kerännyt vaan jotain aisuri timpan ja älyn haamun trollaus vastauksia. Sun alaston suomikuvat ois kiva kattoo. Kerrotko sen nikin jos en nyt kanasutra nimellä löydä?
osittain eri mieltä. Joo on totta että naisten tekemät aloitukset yleisesti kiinnostaa enemmän ja vaikka ap.llä onkin kaunis kuva jne jne niin mun mielestä juurikin mielipiteet, yleinen suhtautuminen elämään ja miehiin on niitä juttuja joista oon vaikuttunut kaikkein eniten. Oon lueskellu tätä ketjua huvikseni ihan vaan koska haluun oppia tuntemaan naista paremmin ja oon ollu ihan että wau, tää nainen todella osaa kirjoittaa!
Jatka vaan samaan malliin, tää on ihan huippuketju ja sä olet kyllä tosi symppis ;D Tästä oon kyllä kirjoitti:
osittain eri mieltä. Joo on totta että naisten tekemät aloitukset yleisesti kiinnostaa enemmän ja vaikka ap.llä onkin kaunis kuva jne jne niin mun mielestä juurikin mielipiteet, yleinen suhtautuminen elämään ja miehiin on niitä juttuja joista oon vaikuttunut kaikkein eniten. Oon lueskellu tätä ketjua huvikseni ihan vaan koska haluun oppia tuntemaan naista paremmin ja oon ollu ihan että wau, tää nainen todella osaa kirjoittaa!
Jatka vaan samaan malliin, tää on ihan huippuketju ja sä olet kyllä tosi symppis ;DKai oot nostanu esiin mun kaikki kivat kirjotushäröt ku en oo jaksanu aina tarkistaa mun tekstejä ennen lähetystä ;) :D:D
Mut hjuva jos tykkää. :) Elämästä pitää tykätä.
- vanhempi mies
Kyllä positiivisuus on pelkästään hyväksi. Iloista päivää sinulle =)
- talonisäntä
höh. tänne tullee sössöttämmään jostai positiivissuuvesta.
PAINU HELEVETTIIN TÄÄLTÄ!!!!! talonisäntä kirjoitti:
höh. tänne tullee sössöttämmään jostai positiivissuuvesta.
PAINU HELEVETTIIN TÄÄLTÄ!!!!!Painuppa iha iteee. :)
- trskele
Kuulostaa ihan järkevältä. Sinänsä olen huomannut että ihmiset usein ovat täysin toisenlaisia kuin mitä sanovat. En tietenkään sano sinua valehtelijaksi, mutta se vain kun ei kauhean moni usko henkilöä joka puhuu itsestään ilman tapaamatta henkilöä.
Yksi asia jäi kyllä mietityttämään. "Mies, jonka pitkäkestoinen päämäärä on saada nainen kiemurtelemaan peiton alla...". Mitä tarkoitat tuolla?:) Juu tiiän mitä meinaat. :)
Tarkoitan sillä sitä, että vois tehä muutakin kun vähän jyystää sängyssä. Ja oikeasti pyrkiä saamaan nainen nauttimaan siitä. En itsekään ole tietääkseni mikään lahna. Ujo kyllä alkuun, mutta varsin villi, kun sille päälle satun.
Pitää siis tavallaan olla rohkeutta ja mielenkiintoa seksille. Ja se ei sais olla tabu tai jos se onkin, niin siitä ois valmis yrittämään pois. En halua mitään "kymppiuutisten jälkeen seksiä peiton alla valot kii perjantaisin" -juttuja. Siis perus lähetysasaarnaajassa, perjantaina osoitettavassa hellyydessä ja rakastelussa ei ole itsessään mitään vikaa. Mut jos se on vaan mekaanista, niin ketä se sytyttää?- mies 86
kanasutra kirjoitti:
:) Juu tiiän mitä meinaat. :)
Tarkoitan sillä sitä, että vois tehä muutakin kun vähän jyystää sängyssä. Ja oikeasti pyrkiä saamaan nainen nauttimaan siitä. En itsekään ole tietääkseni mikään lahna. Ujo kyllä alkuun, mutta varsin villi, kun sille päälle satun.
Pitää siis tavallaan olla rohkeutta ja mielenkiintoa seksille. Ja se ei sais olla tabu tai jos se onkin, niin siitä ois valmis yrittämään pois. En halua mitään "kymppiuutisten jälkeen seksiä peiton alla valot kii perjantaisin" -juttuja. Siis perus lähetysasaarnaajassa, perjantaina osoitettavassa hellyydessä ja rakastelussa ei ole itsessään mitään vikaa. Mut jos se on vaan mekaanista, niin ketä se sytyttää?Tästä olen samaa mieltä. Rakastelu ja pelkkä kumppanin "jyystäminen" ovat kaksi eri asiaa.
kanasutra kirjoitti:
:) Juu tiiän mitä meinaat. :)
Pitää siis tavallaan olla rohkeutta ja mielenkiintoa seksille. Ja se ei sais olla tabu tai jos se onkin, niin siitä ois valmis yrittämään pois. En halua mitään "kymppiuutisten jälkeen seksiä peiton alla valot kii perjantaisin" -juttuja. Siis perus lähetysasaarnaajassa, perjantaina osoitettavassa hellyydessä ja rakastelussa ei ole itsessään mitään vikaa. Mut jos se on vaan mekaanista, niin ketä se sytyttää?Hööö.. se ei ollukaa kutitusfetissi. :P
kanasutra kirjoitti:
Mikä se semmonen on? :D
Ihan päästä heitin mut nyt oli pakko käydä googlettamassa: http://en.wikipedia.org/wiki/Tickling_game
"Many people find tickling to be a pleasurable experience in its own right, but also an erotic experience. Some people are sexually excited by being tickled or by tickling another person.[1] Some people engage in tickling games as part of a social activity, or as part of a couple bonding or foreplay."
Kaikkee ne keksii. :Dpriami kirjoitti:
Ihan päästä heitin mut nyt oli pakko käydä googlettamassa: http://en.wikipedia.org/wiki/Tickling_game
"Many people find tickling to be a pleasurable experience in its own right, but also an erotic experience. Some people are sexually excited by being tickled or by tickling another person.[1] Some people engage in tickling games as part of a social activity, or as part of a couple bonding or foreplay."
Kaikkee ne keksii. :DOisit heti sanonu että TICKLING! Kyllää määä nyt sen tiiän ku oon ollu fetlifes. 8
kanasutra kirjoitti:
Oisit heti sanonu että TICKLING! Kyllää määä nyt sen tiiän ku oon ollu fetlifes. 8
Hahaha! Oikee ammattilainen, mitäköhän paljastuksia tässä vielä kuulee. :D
priami kirjoitti:
Hahaha! Oikee ammattilainen, mitäköhän paljastuksia tässä vielä kuulee. :D
Ei heru enempää! :3 Loput menee liian privaatiksi. :
- Mies nimeltä hän
Eiköhän anneta jo tän ketjun hautautua.
On nimittäin aika tylsä ketju.- Mies nimeltä hän
kanasutra kirjoitti:
Mä vastaan kaikille, niin minkäs teet :) Mut harmi, jos et pitänyt. Mikä teki tylsäksi?
liikaa tekstiä.
- talonisäntä
Mies nimeltä hän kirjoitti:
liikaa tekstiä.
jos et jaksa lukkee ni PAINU HELEVETTIIN TÄÄLTÄ!!
- Mies nimeltä hän
talonisäntä kirjoitti:
jos et jaksa lukkee ni PAINU HELEVETTIIN TÄÄLTÄ!!
Vai että käsketään sitä ihmisiä painumaan helevettiin?
PAINU HELEVETTIIN TÄÄLTÄ!!!!
- vanhempi mies
Löytyihän niitä häiriköitäkin. =) Ootte kyllä kovia poikia kun uskallatte täällä kirota!
- paljonnähnyttarjoili
Mun mielestä miehillä on liian suuret vaatimukset,lähes jokainen ""pallomahainen,163cm:nen,67vuotias käivänä" haluaa pitkäsäärisen,isotissisen,urheilullisen,blondin,joka olis häntä itseään vielä parikymmentä vuotta nuorempi.
Tulee uskon puute kun lukee noita ilmoituksia.Tosiasia on kuitenkin että kokemukseni mukaan on kulmakuppilan nurkilla verissäpäin tapeltu sellaisen naisen suosiosta joka ei todellakaan täyttänyt noita vaatimuksia ikinä,kunhan alkkareista löytyy oikeanlaiset vehkeet.
Mutta eihän kukaan kiellä haaveilemasta.Taidan olla liian kyyninen?No juu, oon määki tota nähnyt. Et oo kyyninen, oot realisti :) Kunhan et anna sen itseesi vaikuttaa. Eikä kaikki miehet oo tommosia :) Tai niin, ehkä mä en rehellisesti voi sanoa, koska en ole vielä tarpeeksi vanha.
Ja ei se oo se ulkonäkö mikä on se "totuus", joka miestä vetää, vaan se naisellisuus ;) Ja se, että tuntee ittensä naiseksi. Sillä ei oo mitään tekemistä ulkonäön kanssa.kanasutra kirjoitti:
No juu, oon määki tota nähnyt. Et oo kyyninen, oot realisti :) Kunhan et anna sen itseesi vaikuttaa. Eikä kaikki miehet oo tommosia :) Tai niin, ehkä mä en rehellisesti voi sanoa, koska en ole vielä tarpeeksi vanha.
Ja ei se oo se ulkonäkö mikä on se "totuus", joka miestä vetää, vaan se naisellisuus ;) Ja se, että tuntee ittensä naiseksi. Sillä ei oo mitään tekemistä ulkonäön kanssa.No noita naiselliseksi itsensä tuntevia (keltään muulta ei ole varaa kysyä) baarisuusuja on tähän ikään nähty. Ihmisiä hekin, kuten myös me nuorempien naisten kanssa flirttailevat sedät :D
mr-groove kirjoitti:
No noita naiselliseksi itsensä tuntevia (keltään muulta ei ole varaa kysyä) baarisuusuja on tähän ikään nähty. Ihmisiä hekin, kuten myös me nuorempien naisten kanssa flirttailevat sedät :D
Nii-i, voisit olla mun iskä! :
- vanhempi mies
Näköjään tämä ketju on TOP-3:ssa keskuslteluimpana. Mukavaa päivää =D
- .....
En vaadi naiselta muuta kuin impeyttä ja nuorta ikää.
- mies ilman naista
Olet ihan huippu nainen mitä noista jutuista oon lukenut. Sulla on ihan hyvät ja normaalit kriteerit. Itse oon rimanttinnen ja tykkään halata. Suomalaiset miehet on vähän juroja et ne ei pahemmin halaa. Minä taas tarttisin joka päivä monta halausta. Mut joo ei oo naista joten joudun kärsimään..
Kyl sääki varmast jonku ihanaisen löydät :) Se on julmaa mun mielest ku miehille on muutenki tarpeeks "riskiä" iskeä naista, saati sitten jos on epävarma kiinnostuksesta ja saati sitten jos naista pitäs vielä halailla ja aina naama norsunvituilla.. :D
Naisten pitäs kyllä iteki enemmän halailla, niin ehkä mieskin uskaltais.
- mies ilman naista
Emmä osaa iskee naisia edes. Naiset on tosi vaikeita tapauksia. :(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2103353- 1202063
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641714Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2011680- 1741558
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861456- 521298
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751251- 591218
- 1191141