Keskiyö,muuttuko tuo mies,nyt kun edessä 4kk pakkokatko vai jatkuuko sitten meno samana?Mitä näät tähän asiaan?
Keskiyö
3
<50
Vastaukset
Hei
sinä rakastat miestäsi, sen näen. olet myös paljon itkenyt hänen puolestaan.
pelkäät myös kodin puolesta, toki mies on lapsirakas.
jos sanon suoraan, niin kodin kanssa sinulla on onni mukanasi. mutta mies ei taida parantua toivomallasi tavalla. mies on tavallaan kääntänyt selkänsä kodilleen. voi, kun osaisin sanoa jotakin kaunista sinulle.
raha-asiat sinä hoidat aivan itse. en näe sinua yksinäisenä, kyllä sinulla kumppani näkyy olevan.
t. Keskiyö- surusilmä......
Kiitos rehellisestä vastauksesta,minkä jo itsekin tiesin....jotenkin vaan ajattelin,että jos kuitenkin.
Näin mennään eteenpäin ja pahimman surutyön olen jo tehnytkin.
Kiitos sinulle.
Hei
sinä olet vahva ja fiksu ihminen. ehkä vain alleviivasin sen, mikä jo on.
siitä se lähtee eteenpäin, onhan sinulla paljon omia haaveita ja unelmia, lähde toki metsästämään niitä!
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024672Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493182Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852929- 801690
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411470450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021274- 151007
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40921Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25900- 184894