Ihan turha aihe! Pari tyyppiä täällä itsensä kanssa keskustelee.Keskikoko on julkaistu ja jokainen sen voi googlettaa tai lukea kirjoista.
Tämän palstan joutaa lakkauttaa!!
29
101
Vastaukset
- Näin se menee
Kannatetaan..Turhaa kinastelua. Toiset muttaa väärin ja saa isomman tuloksen.
Itsensä kanssa keskustelijoista puheen ollen;) Nopeasti vastasitkin itsellesi...
Tuossa avauksessasi kyllä paljastat, että et tiedä edes palstaa, mille kirjoittelet. Eihän tämä mikään, onko 1352 keskikoko?-palsta ole.
Tämä on ONKO KOOLLA VÄLIÄ-palsta ja vastaukseksi käy vain yksi: Kyllä sillä on niin vitusti väliä. Et sinäkään itkisi vuosia täällä, ellei sillä ole väliä.
Mulukkuja on moneen lähtöön ja se on hyvä. Jos iso ei kelpaa, niin etsii pienemmän. Jos kaikki mulukut olisivat samankokoisia, niin silloin sillä koolla ei olisi väliä.- Joutaa lakkauttaa
h-x kirjoitti:
Itsensä kanssa keskustelijoista puheen ollen;) Nopeasti vastasitkin itsellesi...
Tuossa avauksessasi kyllä paljastat, että et tiedä edes palstaa, mille kirjoittelet. Eihän tämä mikään, onko 1352 keskikoko?-palsta ole.
Tämä on ONKO KOOLLA VÄLIÄ-palsta ja vastaukseksi käy vain yksi: Kyllä sillä on niin vitusti väliä. Et sinäkään itkisi vuosia täällä, ellei sillä ole väliä.
Mulukkuja on moneen lähtöön ja se on hyvä. Jos iso ei kelpaa, niin etsii pienemmän. Jos kaikki mulukut olisivat samankokoisia, niin silloin sillä koolla ei olisi väliä.Yleisesti ottaen koolla ei ole väliä, mutta jos reikä on päässyt väljähtämään, koolla on väliä tietenkin. Enempi koolla on väliä miehille kuin harvoille naisille.
- Ei näin!!!!!!!!!!!!!
Ei se toimi näin. Jos haluat lakkauttaa palstan sun pitää ottaa suomi24:en yhteyttä ja esittää asiasi sinne, eikä tehdä jotain aloitusta.
Keskikoko on muuten jtn 16cm!- Kari Kyrpykkälä
Oispa mahezu jos se olis edes 15cm..
Onko sulla mitään lähdettä tälle 16cm keskikoolle?
Siis jos oot omas sellaseksi mutannut, sehän ei tarkoita että se olisi keskikoko? - dtulksyjn rtsdbvrv
Kari Kyrpykkälä kirjoitti:
Oispa mahezu jos se olis edes 15cm..
Onko sulla mitään lähdettä tälle 16cm keskikoolle?
Siis jos oot omas sellaseksi mutannut, sehän ei tarkoita että se olisi keskikoko?Olet sinä outo jätkä. Mitä mahezuu siinä on jos keskikoko on 15 cm tai jopa 16 cm?
Kai nyt kaikki toivoo että keskikoko olisi mahdolllisimman pieni! - Sir 17cm
dtulksyjn rtsdbvrv kirjoitti:
Olet sinä outo jätkä. Mitä mahezuu siinä on jos keskikoko on 15 cm tai jopa 16 cm?
Kai nyt kaikki toivoo että keskikoko olisi mahdolllisimman pieni!Keskikoko on mikä on, olipa se pieni rai iso. Keskikoko maailmassa13.9 ja se on muuallakin hyväksytth.
Ymmärrän kyllä että pienumunaisten hankala uskoa ja myöntää väärinmittaustaan, kun oma molo mitattu väärin ja näin saatu isommaksi, mutta faktat faktoina.
- asus älä viitti
Mikäs pienimunanen täällä itkee oikeen ylläpidolle...
- 17cm virallinen
Puolitoista kuukautta sitten kirjoitin tänne ensimmäisen kerran ja olen sen jälkeen seurannut silloin tällöin juttuja täällä. Pari tyyppiä näyttää kirjottaavan suurimman osan. Eikö ole muuta tekemistä?
- 54yrefyhgre
Samalla vaivalla ku seuraa täällä juttuja, voi skriivata myös parit viestit..;)
- Sir 17cm
Olet oikeassa. Kuinkahan "virallinen" sunkaan mittatapa oöi sitten loppusessaan?
- my 17 cents :D
Mikä toi 17 cm oikeen on? Tuntuu, että aika monella omien sanojen mukaan just sen verran. Mä luulen, että sana "seiska" on sellainen särmikäs ja 18 cm on jo oikeesti iso, niinpä 17 cm voi huoletta sanoa vaikka 14-senttisestä...Just sayin´ ...
Johtusko siitä, kun suomen keskimitta on n. 16 cm, niin 15-17 cm välillä on melko lahjakkaasti nuita mulukkuja, joten 17 cm on semmoinen "turvallinen satama".
Tästä tuli mieleen, että kun Asuksen kanssa olen vääntänyt tuosta keskimitasta. Asus väittää 12.9-13,52 cm ja minä väitän n. 16 cm niin kaiken huipuksi, Asus itse tukee minun väitettä xD HAHAH! Siitä kiitos sille miehelle!! :Dfaktat_kohilleen kirjoitti:
Johtusko siitä, kun suomen keskimitta on n. 16 cm, niin 15-17 cm välillä on melko lahjakkaasti nuita mulukkuja, joten 17 cm on semmoinen "turvallinen satama".
Tästä tuli mieleen, että kun Asuksen kanssa olen vääntänyt tuosta keskimitasta. Asus väittää 12.9-13,52 cm ja minä väitän n. 16 cm niin kaiken huipuksi, Asus itse tukee minun väitettä xD HAHAH! Siitä kiitos sille miehelle!! :DKylläpä mä taas vastasinkin asiantuntevasti... Vai mitä Asus? ASUUUUS!!!
Onko joku sattumoisin nähnyt Asuksen "painottamaa" keskimittaa, (12-13cm), 3-5cm pienempää kikkeliä. Minä vastaan sen jälkeen, olenko nähnyt 3-5 senttiä isompaa yrpääK;)
BRRRUUnolle talviset terkut ja anna totuuden sattua;)- Kertokaapa poizut?
faktat_kohilleen kirjoitti:
Tästä tuli mieleen, että kun Asuksen kanssa olen vääntänyt tuosta keskimitasta. Asus väittää 12.9-13,52 cm ja minä väitän n. 16 cm niin kaiken huipuksi, Asus itse tukee minun väitettä xD HAHAH! Siitä kiitos sille miehelle!! :DMikä asus sanoo ja mitä?
Kyllä sen "sanoo" kirjat ja nettisivut. Mikä siinä on noin vaikeaa tajuta, että 13.52 tai 12.9cm on kirjoitettu totuus, ei mikään "asuksen keksim"ä. Tuolle 16cm keksitylle keskimitalle ei ole mitään, minkään valtakunnan, kirjoitettua näyttöä.
Keskikoko on maailmassakin joku 14cm, niin miten se olisi meillä suomalaisilla 2cm isompi?
17cm tuntuu olevan sellainen netissä valehdeltu minimimitta;) - Oikeusasiamies
Kertokaapa poizut? kirjoitti:
Mikä asus sanoo ja mitä?
Kyllä sen "sanoo" kirjat ja nettisivut. Mikä siinä on noin vaikeaa tajuta, että 13.52 tai 12.9cm on kirjoitettu totuus, ei mikään "asuksen keksim"ä. Tuolle 16cm keksitylle keskimitalle ei ole mitään, minkään valtakunnan, kirjoitettua näyttöä.
Keskikoko on maailmassakin joku 14cm, niin miten se olisi meillä suomalaisilla 2cm isompi?
17cm tuntuu olevan sellainen netissä valehdeltu minimimitta;)Tehkää valitus väärän keskimitan julkaisusta julkisen sanan neuvostoon, jos teillä on näyttö siitä, että 13.52cm tai alle on liian vähän suomalaiseksi keskimitaksi?
Kertokaapa poizut? kirjoitti:
Mikä asus sanoo ja mitä?
17cm tuntuu olevan sellainen netissä valehdeltu minimimitta;)Noh, media kirjoittaa mistä saa raflaavimmat otsikot. Voisko Asus linkittää jonkun muun kuin iltapäivälehden tai mtv3 helmiosion linkin tai google targetmapin?
Faktahan on se, että VIRALLISTA TOISEN HENKILÖN SUORITTAMAA peniksen pituuden tutkimusta ei tehdä, KOSKA sen haitat on suuremmat kuin hyödyt. Aihe aiheuttaa pahoinvointia ihmisissä sillä tässä tutkimuksessa ei ole kuin häviäjiä!
Aihe on arka, enkä minä hauku pienimunaisia, eikä pienessä ole häpeämistä, ei se koko ole kaikki kaikessa kaikille. Pienelläkin pärjää, vaikka klisee onkin sisin ratkaisee. Tuskin yksikään nainen ottais asusta, sen tekstejä luettuaan, vaikka sillä olisi 17 cm hk:n blöö lanttu terskalla, EI KUKAAN! (ei sillä ole) Mutta mitä siitäkin miehestä jää kun ottaa munan pois?
Kasa paskaa!!- Asus on oikeassa
Noh, media kirjoittaa mistä saa raflaavimmat otsikot. Voisko Asus linkittää jonkun muun kuin iltapäivälehden tai mtv3 helmiosion linkin tai google targetmapin?
Faktahan on se, että VIRALLISTA TOISEN HENKILÖN SUORITTAMAA peniksen pituuden tutkimusta ei tehdä, KOSKA sen haitat on suuremmat kuin hyödyt. Aihe aiheuttaa pahoinvointia ihmisissä sillä tässä tutkimuksessa ei ole kuin häviäjiä!
Aihe on arka, enkä minä hauku pienimunaisia, eikä pienessä ole häpeämistä, ei se koko ole kaikki kaikessa kaikille. Pienelläkin pärjää, vaikka klisee onkin sisin ratkaisee. Tuskin yksikään nainen ottais asusta, sen tekstejä luettuaan, vaikka sillä olisi 17 cm hk:n blöö lanttu terskalla, EI KUKAAN! (ei sillä ole) Mutta mitä siitäkin miehestä jää kun ottaa munan pois?
Kasa paskaa!!Käsittääkseni herra asuksella on nainen ja jälkeläisiä, että ilmeisesti on kelvannut. Mites teillä arvon herrat? Onko mulkulla tehty muuta kuin kustu, runkattu ja mitattu?
Jokainen voi hakukonetta käyttämällä löytää useamman kirjoituksen aiheesta, ja niissä todetaan keskimitaksi Suomeen 13.52cm ja tämä pienempi eli 12.9cm. Englanninkielisenä löytyy kirjoitusta, mutta ei nimenomaan Suomesta erikseen. Maailmassa keskimitta näyttää olevan 13.9cm "valkonaamoilla" ja mustat mukaanlukien 14.9cm isoin tieto. —kuka "netti- hai" etsisi mustillle peniksille keskimitan?
Minua tympeää kun asia on henkilöity asukseen. Ei asus muuta tee kuin sen, että hänkin uskoo näitä julkaisuja. Itse uskon myöskin ja väitän, että 99.99% uskoo -ja ihan aiheesta.
Miksi en uskoisi? Jokainen saa uskoa mitä haluaa, mutta asus on ainoa joka on lähteet kertonut väitteilleen.
Vaatii munaa olla erimieltä, ja siitä kunnia asukselle.
Mielellään täällä nähtäisiin isompaa keskikokoa tukeva lähde.
Sitä odotellessa .... faktat_kohilleen kirjoitti:
Noh, media kirjoittaa mistä saa raflaavimmat otsikot. Voisko Asus linkittää jonkun muun kuin iltapäivälehden tai mtv3 helmiosion linkin tai google targetmapin?
Kasa paskaa!!Muista Bruno... Halkaistu lanttu, ei kokonainen;)
Ei munan pienuus ole ongelma. Yleensä koolla kuin koolla pärjäilee, koska on pakko.
Mutta silloin tulee ongelmia, kun ei voi hyväksyä muita kokoja kuin sen oman pienen. Se todistetusti aiheuttaa katkeruutta ja uskomattoman määrän todistelua, että ainoastaan pieni voi olla keskikokoinen.
Aiemminkin olen kertonut pienimunaisesta heterokaveristani, jolle Luojamme kaikessa armollisuudessaan ei suostunut antamaan kuin pikkuisen n. 13-senttisen panokahvan.
Mutta kaveri ei ymmärrä siinä ongelmaa, vaan menee ja panee... Suunnilleen kaikkea mikä liikkuu. Ja muijat tykkää. Ei kai ne muuten antaisi. Jos tuolla olisi isompi, niin olisko sitten vielä menevämpi, kun nytkään ei housussaan pysy?
Iso mulukku housussa olisi mukava... Eiks oliskin palstaystävät?
(Brunon mulukusta ottivat ranskanleipään mallin. Onkohan niitä vielä myytävänä)- Otahan pilleris homppeli
h-x kirjoitti:
Muista Bruno... Halkaistu lanttu, ei kokonainen;)
Ei munan pienuus ole ongelma. Yleensä koolla kuin koolla pärjäilee, koska on pakko.
Mutta silloin tulee ongelmia, kun ei voi hyväksyä muita kokoja kuin sen oman pienen. Se todistetusti aiheuttaa katkeruutta ja uskomattoman määrän todistelua, että ainoastaan pieni voi olla keskikokoinen.
Aiemminkin olen kertonut pienimunaisesta heterokaveristani, jolle Luojamme kaikessa armollisuudessaan ei suostunut antamaan kuin pikkuisen n. 13-senttisen panokahvan.
Mutta kaveri ei ymmärrä siinä ongelmaa, vaan menee ja panee... Suunnilleen kaikkea mikä liikkuu. Ja muijat tykkää. Ei kai ne muuten antaisi. Jos tuolla olisi isompi, niin olisko sitten vielä menevämpi, kun nytkään ei housussaan pysy?
Iso mulukku housussa olisi mukava... Eiks oliskin palstaystävät?
(Brunon mulukusta ottivat ranskanleipään mallin. Onkohan niitä vielä myytävänä)Mikä Bruno tänne nyt on kirjoittanut? Kerro vitun homo se??
Otahan pilleris homppeli kirjoitti:
Mikä Bruno tänne nyt on kirjoittanut? Kerro vitun homo se??
Sä olet se ainoa homottelija tällä palstalla ja riittävän tyhmäkin näköjään, ettet edes Brunoa tiedä.
En aio sinua valistaa. Tuskin ymmärtäisit. Raastele vaan peiton alla lantunpuolikastasi. Kyllä siitä mehua irtoo, jos jaksat raastaa...
Mutta älä sekaannu asialliseen keskusteluun...:DDDAsus on oikeassa kirjoitti:
Käsittääkseni herra asuksella on nainen ja jälkeläisiä, että ilmeisesti on kelvannut. Mites teillä arvon herrat? Onko mulkulla tehty muuta kuin kustu, runkattu ja mitattu?
Jokainen voi hakukonetta käyttämällä löytää useamman kirjoituksen aiheesta, ja niissä todetaan keskimitaksi Suomeen 13.52cm ja tämä pienempi eli 12.9cm. Englanninkielisenä löytyy kirjoitusta, mutta ei nimenomaan Suomesta erikseen. Maailmassa keskimitta näyttää olevan 13.9cm "valkonaamoilla" ja mustat mukaanlukien 14.9cm isoin tieto. —kuka "netti- hai" etsisi mustillle peniksille keskimitan?
Minua tympeää kun asia on henkilöity asukseen. Ei asus muuta tee kuin sen, että hänkin uskoo näitä julkaisuja. Itse uskon myöskin ja väitän, että 99.99% uskoo -ja ihan aiheesta.
Miksi en uskoisi? Jokainen saa uskoa mitä haluaa, mutta asus on ainoa joka on lähteet kertonut väitteilleen.
Vaatii munaa olla erimieltä, ja siitä kunnia asukselle.
Mielellään täällä nähtäisiin isompaa keskikokoa tukeva lähde.
Sitä odotellessa ....Brüno ei mielellään yksityisasioita palstalla kerro, mutta sen verran että on lapsia, on oltu kihloissa, useammankin kerran, naisia on tullut ja mennyt, mutta elämä on oppikoulu mitä käyn ja joka kerta opin, olen ihminen, en robotti.
Semmoista.. Mutta asiaan. Asus on ainoa joka sokeasti uskoo tuota propagangaa mitä syötetään. Kyllä tiedän miksi syötetään, eihän sillä kuin voiteta yhteiskunnan puolelta.
Yksi ainoa KYSELYTUTKIMUS on tehty suomessa, ei enempää, ettekö te ymmärrä?
Turhaan vedätte jotain 12,9cm, joka oli muuten USA:n tulos nuissa "tutkimuksissa" tänne, niin tänne.
Kyselytutkimukset voi mielestäni lyödä roskiin suoraan. Niissä on liika muuttujia. Jokaisella on motiivi mitä ilmoittaa, ei hyvä.
Ne harvat kliiniset toisen henkilön suorittamat mittaukset antavat tuloksen 14,9 cm jota minä pidän ihonpinnasta mitattuna aika LÄHELLÄ totuutta.
Ikäväkseni joudun H-X:lle ilmoittaamaan että ei Brüno ranskanleipä mittoihin pääse ja joutuu ihan reilusti myöntämään tappion joihinkin palstalla esitettyihin peniksiin, ei tosin tähän tölkkimieheen jolla oli kaksi tölkkiä hevoskalijaa munan "päällä" xDD Mahto olla huumorimiehiä sekin väittäessään sitä 23:seksi xDD Vieläkin naurattaa!h-x kirjoitti:
Sä olet se ainoa homottelija tällä palstalla ja riittävän tyhmäkin näköjään, ettet edes Brunoa tiedä.
En aio sinua valistaa. Tuskin ymmärtäisit. Raastele vaan peiton alla lantunpuolikastasi. Kyllä siitä mehua irtoo, jos jaksat raastaa...
Mutta älä sekaannu asialliseen keskusteluun...:DDDEhkä tuo edellinen "herrasmies" halusi kauniisti sanoa että unohdit öön pilku uun päältä xDDD HAHAH!
- Pahoitteluni teille
Brüno ei mielellään yksityisasioita palstalla kerro, mutta sen verran että on lapsia, on oltu kihloissa, useammankin kerran, naisia on tullut ja mennyt, mutta elämä on oppikoulu mitä käyn ja joka kerta opin, olen ihminen, en robotti.
Semmoista.. Mutta asiaan. Asus on ainoa joka sokeasti uskoo tuota propagangaa mitä syötetään. Kyllä tiedän miksi syötetään, eihän sillä kuin voiteta yhteiskunnan puolelta.
Yksi ainoa KYSELYTUTKIMUS on tehty suomessa, ei enempää, ettekö te ymmärrä?
Turhaan vedätte jotain 12,9cm, joka oli muuten USA:n tulos nuissa "tutkimuksissa" tänne, niin tänne.
Kyselytutkimukset voi mielestäni lyödä roskiin suoraan. Niissä on liika muuttujia. Jokaisella on motiivi mitä ilmoittaa, ei hyvä.
Ne harvat kliiniset toisen henkilön suorittamat mittaukset antavat tuloksen 14,9 cm jota minä pidän ihonpinnasta mitattuna aika LÄHELLÄ totuutta.
Ikäväkseni joudun H-X:lle ilmoittaamaan että ei Brüno ranskanleipä mittoihin pääse ja joutuu ihan reilusti myöntämään tappion joihinkin palstalla esitettyihin peniksiin, ei tosin tähän tölkkimieheen jolla oli kaksi tölkkiä hevoskalijaa munan "päällä" xDD Mahto olla huumorimiehiä sekin väittäessään sitä 23:seksi xDD Vieläkin naurattaa!14.9cm on kaikkien maailman miesten penisten keskipituus, kun mukana mustat. Valkoisilla se on 13.9cm. Suomalaisilla on ikövä kyllä alta 13.9cm.
- Stnan tollot!!
Ehkä tuo edellinen "herrasmies" halusi kauniisti sanoa että unohdit öön pilku uun päältä xDDD HAHAH!
Sekö tekee tyhmän jos ei jotain stnan persemittamies-brunoa vttu tunnre hä? Tulkaa jonnekkin, niin lätkin turpiin teitä!
Vtun sivaripellet!! faktat_kohilleen kirjoitti:
Ehkä tuo edellinen "herrasmies" halusi kauniisti sanoa että unohdit öön pilku uun päältä xDDD HAHAH!
üüüü tässä puuttuvat ¨ ja tuossa tulevia varten.
Ei se Brüno ollut tuo se syy. Tuskin edes moista huomasi. Kunhan halusi homotella, kun ei osannut asiasta mitään kommentoida;)- Asus ihan ite
h-x kirjoitti:
üüüü tässä puuttuvat ¨ ja tuossa tulevia varten.
Ei se Brüno ollut tuo se syy. Tuskin edes moista huomasi. Kunhan halusi homotella, kun ei osannut asiasta mitään kommentoida;)Niin mutta kuka on tää pruuno? Minäkin kuulema kymmenen vuotta täällä notkunut, ja vielä ei ole mielenkiinto riittänyt selvittämään kuka on Bruno? Onko se joku H-X -hahmo?
Teillä on ihan oma,t pienet sisäpiirit piirit näissä kullinmitanliioittelioissa. Asus ihan ite kirjoitti:
Niin mutta kuka on tää pruuno? Minäkin kuulema kymmenen vuotta täällä notkunut, ja vielä ei ole mielenkiinto riittänyt selvittämään kuka on Bruno? Onko se joku H-X -hahmo?
Teillä on ihan oma,t pienet sisäpiirit piirit näissä kullinmitanliioittelioissa.Omalta osaltasi näitä liioitteluja voisit vähentää lakkaamalla kusettamasta omaasi 17-senttiseksi.
Brünon saattaisit tietää, jos lukisit palstaa pelkän kirjoittamisen sijaan. Mutta eihän sinun kaaliin ole mennyt totuudet Brünon lukuisista yrityksistä huolimatta. En usko tuohon mielenkiinnon puuttumiseen. Kyllä sitä sen 10 vuoden perusteella on kohtalaisen paljon...
Ja Brüno ei ole h-x-hahmo. Ei sinne päinkään. Siinä ajassa missä minä lakkaan kynteni, niin Brüno on kaatanut kaksi hehtaaria vanhaa mäntymetsää paljain käsin. Väittää silleen tehtynä ekologisemmaksi, kuin harvesterilla tehtynä. HYVÄ BRÜNO.- Asus ihan ite
h-x kirjoitti:
Omalta osaltasi näitä liioitteluja voisit vähentää lakkaamalla kusettamasta omaasi 17-senttiseksi.
Brünon saattaisit tietää, jos lukisit palstaa pelkän kirjoittamisen sijaan. Mutta eihän sinun kaaliin ole mennyt totuudet Brünon lukuisista yrityksistä huolimatta. En usko tuohon mielenkiinnon puuttumiseen. Kyllä sitä sen 10 vuoden perusteella on kohtalaisen paljon...
Ja Brüno ei ole h-x-hahmo. Ei sinne päinkään. Siinä ajassa missä minä lakkaan kynteni, niin Brüno on kaatanut kaksi hehtaaria vanhaa mäntymetsää paljain käsin. Väittää silleen tehtynä ekologisemmaksi, kuin harvesterilla tehtynä. HYVÄ BRÜNO.Mahtaa olla Bruno skitsofreenikko- hooäxän jakautunut persoona.
Ihme saaatanan höpinöitä näillä uunoilla..
On kato muutaki ihmissuhdetta ihmisillä kuon joku vtun Bruno, Mr Nobody ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433364Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3602435Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan162415Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!801688- 861375
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541060SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs69956- 73896
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.25732Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4684