Tunnetteko ketään romanitaustaisia saarnaajia? Onko heitä paljon, koska romaneita kuitenkin näkyy paljon helluntaiseurakunnissa. Entäs mielipiteitä romanien muusiikista
Romanisaarnaajia?
13
2165
Vastaukset
- mergius
On näitä "välillä uskossa välillä ei" romaanisaarnaajia aika paljon. Käydään raviradalla tappamassa pari heppua pikaistuksissaan, kadutaan ja aletaan saarnaajaksi ja sitten kaikki onkin OK. Sitä se on. Pidän heitä kovin epäluotetavina ja oikeastaan kunnon luottamusasioissa en ole tavannut kuin yhden romanin (Väinö Lindberg, Turku) vaikka raitteja olenkin tallannut hieman. Ehkä heidän ja heidän perheensä hyökkäävällä ja joskus sivistymättömällä esiintymistavallakin on osuutta asiaan.
- Anonyymi
Niin menevät tukholma suomi väliä välillä Suomessa asutaan välillä tukholma
- Tiedän yhden
Feija Friman. Osa musiikista on hyvää, osa ei. Enimmäkseen
heidän musiikkinsa on iskelmätyylistä, kuin hengellistä. Mun isäni kertoi eräästä joka oli selvinnyt jostain suuresta vankilatulipalosta 50-luvun lopulla, oli liekkien keskellä luvannut että jos selviää tästä, antaa elämänsä Herralle, ja antoikin sitten. Kuulemma kiersi vankiloita kymmeniä vuosia, muutti nimensä.
Tietääkö joku tapauksen?- Näin on!!!
Tunnen monia romani saarnaajia. Eivätkä ole mitään haihattelijoita vaan todella uskossaan vahvoja Herran Sanan julistajia. En käy nimeämään ketään! Romanien musiikki on yleensä aijka mollivoittoista. Ja jos erirellään, niin kyllä kaikki musiikki on ranssillista. Rytmistähän sen tietää. Ei siinä ole erortusta romanimusiikin ja muun musiikin suhteen!
- Exw
Ai hän joka jätti sen toisen romani miehen sinne köilijön vankilaan
Pelasti itsensä ja jätti toisetpalaavan vankilaan
Vangit eivät hänestä kyllä hyvää puhu
Kulkee sellistä selkiin ja puhuu toisten henk kohtasi asioita sellistä selkiin - Exw
Ja onhan se ihan hyvä saarnata kirkon sisällä ja huudella Halleluja amen
Kun nuo koti asiat on rempallaan eikä niistä ottolapsista oteta vastuuta loppuun asti, kun enste on piiloteltu lapsia monet vuodet niitten omilta sukulaisilta häpeisit feija .mutta minä muistan kun lupasit ottaa vastuun muista feija että elä unohda vaikka lapsen isä on kuollut niin veli elää, ja nyt olet minulle vastuussa kyllä nenä lyhenee sulta muista kun vielä saat saarnata feija niin koodi sana on TOTUUS, SINÄ ET OLE OLLUT SEN GAJI N REHELLINEN MUISTA KUN TULEN KÄYMÄÄN NIIN OLET MINUlle VASTUUSSA SIITÄ MITÄ OLET SAANUT AIKAAN
KANNATTAA VEIJA TARKKAAN HARKITA MITÄ SANOT KUN MINUT TAPAAT
NIIN JA KANNATTAA SAARNATA HARKITUSTI - hoisiee
Viljo Tamminen muistaakseni evankelioi Kajaanissa.
- konikauppias
Veijo Palmgren Alajärvellä.
- evankelioi
Vilho Algren Oulusta.
- woewoe
Kuka idiootti on aloittanut ainakin 7 kyseenalaista romaniketjua, jotka haiskahtavat rasismille?
- mikkelinmies7
Feija Grönfors Kiuruvesi
- Anonyymi
En ole rasisti, ja vielä osittain verinenkin. Eräs täällä kommentoi hienosti sukulaisistaan, piä se pääs, ja tee niinku tehtäväksi on annettu. Romani on romani, arvostetaan ja kunnioitetaan, uskossaan vahva. Manne on manne vaikka voissa paistaisi, ei saa sympatiaa. Vantaan kennostoon. Feija, katto likkas perään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753636
- 463202
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512391Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442011- 1401769
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161595Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131471Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121289- 451214
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii671130