Evo-oppi on hallusinaatio, johon kukaan

ei usko

tosiasiassa. Uskoa vakuutellaan julkisuudessa kuten kansa ihasteli keisarin hienoja vaatteita sadussa vaikka jokainen näki, että eihän sillä ole vaatteita laisinkaan.

Näin vahva on julkinen paine, saa aikuisetkin ihmiset näkemään näkyjä tai ainakin puhumaan sellaista mihin ei itsekään usko.

18

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evo-logos

...ja sinä se vaan ja ainoastaan USKOT! ;))))))

• "Näin vahva on julkinen paine, saa aikuisetkin ihmiset näkemään näkyjä tai ainakin puhumaan sellaista mihin ei itsekään usko."

On se vahva, se evousko. Viisisataa (500) maailman parasta yliopistoa, jotka kukin tekevät itsenäisesti tiedettä, pitävät evoluutioteoriaa oikeana ja biologian tutkimuksen perustana. Tämä tutkimus on tuottanut mm. suunnattomat määrät hyödyllisiä lääkkeitä ja varsin tarkan tiedon ihmisen fysiologiasta.

Sellaista se evousko teettää.

Voisitko kertoa kreationistisen tutkimuksen saavutuksista, mm. keksinnöistä ja innovaatioista? Vaikkapa viisikohtainen lista aluksi, kiitos.

• T 7

1. Noidat poltettiin roviolla. Oletkos nähnyt enää noitia ?

2. Kristinusko on saatu maailman suurimmaksi ristiretkillä.

3. Suuret meteoriitit eivät ole tuhonneet maapalloa, rukoilu on estänyt sen.

4. Rappeutuminen on hidastunut koska paavi pyysi Jumalaa hidastamaan sitä.

5. Lajien selkeä kartoittaminen raamatun perusteella omiksi selkeiksi ryhmikseen.

• Neiti on aivan oikeassa ja tätähän minä olen sanonut viimeksi eilen: Ateistiseen evo-oppiin, jossa mm. kaikkeus syntyi sattumalta tyhjästä ehdottomasti ilman mitaän jumalaa ja jossa aasi voi muttua kameliksi, ei usko kukaan.

Niinpä teidän kretujen kannattaisikin lopettaa evo-opin pieksäminen ja opiskella evoluutioteorian keskeinen sisältö.

Sitä te ette kuitenkaan tule tekemään, sillä typeryksiä on niin paljon helpompi uunottaa ja kiihottaa raivoon saatanallisella evo-opilla kuin oikealla tieteellä.

• Apo-Calypso

Kirjoittaa puhuvaan käärmeeseen uskova tyhjäpää...

• blindwatchmaker

Pölhökustaa jälleen uudella/kierrätetyllä nimimerkillä. On se kumma että kreationistit eivät tohdi esiintyä täällä rekisteröidyillä nimimerkeillä.

Turhaan trollaat. Tyhjänpäiväisen ja lapsellisen mielipideavauksen sijasta olisit voinut esitelleä niitä kreationismin tieteellisiä todisteita mitä ei ole koskaan nähty tällä palstalla lukemattomista pyynnöistä huolimatta.

Pieni vinkki. Mene osoitteeseen: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed

PubMed on tietokanta, joka sisältää yli 22 miljoonaa viitettä tieteellisiiin artikkeleihin.

Tee vaikka seuraavanlaisia hakuja:

"intelligent design" -> 157 hakutulosta. Listalla on artikkeleita, joissa 1) "intelligent design" viittaa aivan muuhun kuin kretujen älykkääseen suunnitteluun, 2) ID:tä käsitellään yhteiskunnallisena ilmiönä tai 3) Artikkeli kumoaa ID:ta

"creationism" -> 133 hakutulosta. Tuloksena saatavat artikkelit voidaan luokitella samoin kuin edellisessä haussa.

"evolution" -> 257727 artikkelia. Artikkelit etupäässä kovaa tiedettä. Todisteita evoluutiosta.

Tässä vain yhden tieteenalan viitetietokannasta löytyvät tieteelliset todisteet evoluutioteorialle. Ei ensimmäistäkään vertaisarvioitua tieteellistä julkaisua kreationismille.

Luuletko, että edesautat kreationismiin uskoa avauksesi kaltaisilla satuihin pohjautuvalla retoriikalla?

Kreationistit uskovat satuihin ja valheisiin, evoluutioteorian kannattajat tieteeseen.

• Pölhökustaamme ei ainakaan ennen ole käyttänyt nimimerkkiä otsikon osana. Siispä en oikein usko, että kyseessä on hän, vaan joku palstan parista kolmesta muusta suurajattelijasta.

• blindwatchmaker
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Pölhökustaamme ei ainakaan ennen ole käyttänyt nimimerkkiä otsikon osana. Siispä en oikein usko, että kyseessä on hän, vaan joku palstan parista kolmesta muusta suurajattelijasta.

No syyttäkööt itseään jos saavat Pölhökustaan leiman :)

Ei rekisteröityä nimimerkkiä ja kommentit samaa merkityksetöntä sanahelinää tai suoranaisia valheita kuin Sepä Se:lla.

• Onneksi vain häviävän pieni osa suomalaisista on kanssasi samaa mieltä. Sillä valtaosa ihmisitä on lapsekkaita, uteliaita, tiedonhaluisia, kriittisesti ajatelevia, sekä omaavat kyvyn kuullun ja luetun ymmärtämiseen eivätkä harjoita salaliittoteorioita...

• massahypnoosis

Tosi on. Itsekin asioita tutkineena voin sanoa, että näin on. Evogurut korottavat itse itsensä korokkeelle puhumaan ja sanovat katso: emmekö me olekkin suuria. Emmekö me olekkin fiksuja. Ja massat uskoo.

Scopesin oikeudenkäynnistä näkee hyvin, miten vahva sokeaan uskoon ja harhaanjohtamiseen perustuva, Raamatunvastainen agenda koko evoliikkeen taustalla on.

• mette.soderman

Olet hieman jälkijunassa. Scopesin oikeudenkäynti käytiin vuonna 1925 (nyt meillä on menossa vuosi 2013). Oikeudenkäynti käytiin Tennesseen osavaltiossa, joka ei vieläkään ole niitä Yhdysvaltojen edistyneimpiä, saati silloin.

• siitä niin

> Tosi on. Itsekin asioita tutkineena voin sanoa, että näin on. Evogurut korottavat itse itsensä korokkeelle puhumaan ja sanovat katso: emmekö me olekkin suuria. Emmekö me olekkin fiksuja. Ja massat uskoo. <

Nimeäisitkö muutaman evogurun ja kertoisitko mitä olet saanut tutkimuksillasi aikaan?

• mette.soderman kirjoitti:

Olet hieman jälkijunassa. Scopesin oikeudenkäynti käytiin vuonna 1925 (nyt meillä on menossa vuosi 2013). Oikeudenkäynti käytiin Tennesseen osavaltiossa, joka ei vieläkään ole niitä Yhdysvaltojen edistyneimpiä, saati silloin.

Piltdownin jäbästä jankuttaville kretuille vuosi 1925 oli melkein eilen. Heidän aikakäsityksensä ei ole aivan sama kuin normaaleilla ihmisillä, vaan siinä tilanteen mukaan tuhat vuotta voi olla yksi päivä tai päinvastoin.

Mukava jälleen nähdä aitoa naiskauneutta palstalla! Noista kretuista ei koskaan tiedä, mitä sukupuolta ovat – jos kiihkoissaan tietävät aina itsekään.

• >Evogurut korottavat itse itsensä korokkeelle puhumaan ja sanovat katso: emmekö me olekkin suuria. Emmekö me olekkin fiksuja.

Olet ilmeisesti saanut Israelista lähetyksen aitoja raamatullisia näkysieniä. Pureskele huolellisesti ja kerro lisää.

• >Itsekin asioita tutkineena voin sanoa, että näin on.

Jatka vain tutkimista sinnikkäästi, sillä se mitä tällä hetkellä kuvittelet saaneesi selville on tuubaa.

• ei usko

Onneksi et edes yritä käyttää nikkinäsin RepeRuudinkeksijä.

• kärpässientä kai

Oikein, Darwin oli siellä Galapagosin saarilla yksin liian kauan ja alkoi kuvitella kaikenlaista. Mitä lie siellä luonnossa syönytkään. Jälki on sitten ollut sen mukaista.

• blindwatchmaker

Kehnot ovat kretulla tiedot Darwinista. Se v'ähäinen minkä luulee tietävänsä perustuu kretupropagandaan. :)

Laiva Beagle, jonka mukana Darwin matkasi Galapagossaarille saapui saarille syyskuussa 1835. Laiva vietti saarilla ainoastaan 5 viikkoa, ja näistä 5 viikosta Darwin vietti itse saarilla päiväkirjamerkintojensä mukaan 19 päivää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      165
      6400
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4442
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3018
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2947
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1516
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      33
      1301
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1201
    Aihe