Evokit poistattaa vaikeita avauksia

evous elää sensuuril

Eilen teki joku avauksen missä kerrottiin mm. eräästä miehestä joka umpijuopuneena alkoikin yht'äkkiä puhua aivan selvästi. Evokeille tämä todiste naturalismin epäonnistumisesta oli kuitenkin liikaa ja se on poistatettu ylläpidolla.

Niin sitä pitää, toimitte kuten teitä syytetäänkin. Sensuuri, pakottaminen, pakkosyöttö, pilkkaa ja kaikki muu sellainen ovat teidän toimintatapojanne. Muuten uskontonne kaatuisi omaan mahdottomuuteensa alle pienimmän tunnetun aikayksikön. Vapaata kilpailua te ette salli mielipiteissä, aivan kuten marxilaiset aikanaan.

Ja sitten eikun kiireellä tätäkin poistattamaan, eikös vain.

65

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • udhfgfdhgdfgf

Eihän jutussa ole mitään mikä kertoisi että se kuulu tälle palstalle..

• Möttöskä 1

Ahaa, siinä poistattaja ilmottautuu. Mitä sinä siinä avauksessa pelkäsit?

• Möttöskä 1 kirjoitti:

Ja sinunko mielestäsi juoppojen örinät ovat kreationismin keskeisintä sisältöä?

• udhfgfdhgdfgf
        Möttöskä 1 kirjoitti:

Enpä minä vaatinut sen poistoa joten olet möttöskä väärässä. Suurin osa koko kretupalstasta on samojen vanhojen juttujen kierrättämistä ja yhä uudestaan.

• udhfgfdhgdfgf kirjoitti:

Enpä minä vaatinut sen poistoa joten olet möttöskä väärässä. Suurin osa koko kretupalstasta on samojen vanhojen juttujen kierrättämistä ja yhä uudestaan.

"Enpä minä vaatinut sen poistoa joten olet möttöskä väärässä. Suurin osa koko kretupalstasta on samojen vanhojen juttujen kierrättämistä ja yhä uudestaan."

Niin, ja miksi poistattaisi viestejä jotka tekevät kreationismin ja sen kannattajat entistäkin naurettavammiksi? Luulisin jonkun vahvaa myötähäpeää kokeneen kreationistin (niitä on jokseenkin järkeviäkin) poistattaneen aloituksen.

• yurki1000
        exhellari86 kirjoitti:

"Enpä minä vaatinut sen poistoa joten olet möttöskä väärässä. Suurin osa koko kretupalstasta on samojen vanhojen juttujen kierrättämistä ja yhä uudestaan."

Niin, ja miksi poistattaisi viestejä jotka tekevät kreationismin ja sen kannattajat entistäkin naurettavammiksi? Luulisin jonkun vahvaa myötähäpeää kokeneen kreationistin (niitä on jokseenkin järkeviäkin) poistattaneen aloituksen.

Hei exhellari. Onka asia liian arka vai pystytkö kertomaan julkisesti, miten tulit "hellariksi" ja miksi olet nyt entinen helluntailainen? Itse uskon lapsenuskolla, jonka Jeesus lahjoitti minulle.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bLHB_hNk42g

• yurki1000 kirjoitti:

Hei exhellari. Onka asia liian arka vai pystytkö kertomaan julkisesti, miten tulit "hellariksi" ja miksi olet nyt entinen helluntailainen? Itse uskon lapsenuskolla, jonka Jeesus lahjoitti minulle.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bLHB_hNk42g

"Onka asia liian arka vai pystytkö kertomaan julkisesti, miten tulit "hellariksi" ja miksi olet nyt entinen helluntailainen? Itse uskon lapsenuskolla, jonka Jeesus lahjoitti minulle."

Ei se ole arka ollenkaan ja tapana on vastata kysyjälle. Kehotetaanhan Raamatussakin vastaamaan kun uskonperustuksia kysytään ;)

Olen syntynyt helluntailaiseen kotiin. Lapsuuteni olen asunut osin keski-Suomessa, osin Israelissa, jossa isäni oli erään kv. järjestön töissä muutaman vuoden. (Ensin olimme Tiberiaksessa, sitten Jerusalemissa. Olin siellä äskettäin viimeistelemässä graduani. Nuoruuteni olen asunut eri puolilla Suomea johtuen liikkuvasta luonteestani ;) )

Helluntailaisuus oli kiinteä, kyseenalaistamaton osa elämääni varhaisteini-ikään asti. Sitten eräistä syistä aloin epäilemään minulle syötetyn sanoman uskottavuutta ja helluntailiikkeen älyllistä rehellisyyttä. Asetettuani uskonnollisen ja kaiken muun tiedon samalle viivalle, uskonto lopulta hävisi, vaikka olin kovin toivonut toisin.

Elän nykyään huippuonnellista elämää rek. parisuhteessa rakkaani kanssa, jonka juuret ovat eräässä pietistisessä herätysliikkeessä.

Tässä näin aluksi. Jos en vastannut riittävästi, kysy lisää.

• yurki1000
        exhellari86 kirjoitti:

"Onka asia liian arka vai pystytkö kertomaan julkisesti, miten tulit "hellariksi" ja miksi olet nyt entinen helluntailainen? Itse uskon lapsenuskolla, jonka Jeesus lahjoitti minulle."

Ei se ole arka ollenkaan ja tapana on vastata kysyjälle. Kehotetaanhan Raamatussakin vastaamaan kun uskonperustuksia kysytään ;)

Olen syntynyt helluntailaiseen kotiin. Lapsuuteni olen asunut osin keski-Suomessa, osin Israelissa, jossa isäni oli erään kv. järjestön töissä muutaman vuoden. (Ensin olimme Tiberiaksessa, sitten Jerusalemissa. Olin siellä äskettäin viimeistelemässä graduani. Nuoruuteni olen asunut eri puolilla Suomea johtuen liikkuvasta luonteestani ;) )

Helluntailaisuus oli kiinteä, kyseenalaistamaton osa elämääni varhaisteini-ikään asti. Sitten eräistä syistä aloin epäilemään minulle syötetyn sanoman uskottavuutta ja helluntailiikkeen älyllistä rehellisyyttä. Asetettuani uskonnollisen ja kaiken muun tiedon samalle viivalle, uskonto lopulta hävisi, vaikka olin kovin toivonut toisin.

Elän nykyään huippuonnellista elämää rek. parisuhteessa rakkaani kanssa, jonka juuret ovat eräässä pietistisessä herätysliikkeessä.

Tässä näin aluksi. Jos en vastannut riittävästi, kysy lisää.

Kiitos. Tärkeintä on omistaa Kristuksen usko.

Joh. 11:25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.

Jumalan siunausta
        jyrki

• blindwatchmaker

Taisi avaus lahteä pois sinun itsesi tai jonkun muun kretun toimesta. Kyllä näitä vedätyksiä on jo nähty ja tämä kretutemppu tunnetaan.

Eilinen nolo ja valheellinen kretuavaus nimimerkiltä 'Aki 47v', jossa "Aki" retosteli valmistuvansa "bilsan professoriksi" Helsingin yliopistolta. Tällä "tieteelliisellä" painoarvolla Aki sitten tiedotti että evoluutioteoria on hataralla pohjalla. Taisi tuokin avaus häipyä vähin äänin kun kretu jäi *jälleen* kiinni valehtelusta.

Näkyy myös kommentteja häipyvän. Lienikä syynä, se että kreationisti ajautui umpikujaan ja tuli myöntäneeksi asioita, joita ei halunnut myöntää:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11332351

• Möttöskä 1

Taisi avaus lahteä pois sinun itsesi tai jonkun muun kretun toimesta

Haa buaah. Että "kretuko" poistattaisi avauksen missä evokkien usko todistetaan totaalisen humpuukiksi. Keksi parempia valeita niin ehken joku herkkäuskoinen saattaisi jopa uskoakin.

• blindwatchmaker

• blindwatchmaker
        Möttöskä 1 kirjoitti:

Haa buaah. Että "kretuko" poistattaisi avauksen missä evokkien usko todistetaan totaalisen humpuukiksi. Keksi parempia valeita niin ehken joku herkkäuskoinen saattaisi jopa uskoakin.

"Että "kretuko" poistattaisi avauksen missä evokkien usko todistetaan totaalisen humpuukiksi."

No, olisipa se todellakin suuri menetys, jos me nyt menetimme sen avauksen, jossa meille olisi viimein annettu se ensimmäinen tieteellinen todiste kreationismista.

Vaadin ehdottomasti noin merkittävän avauksen uudelleen tekemistä. Sinähän Sepä Se voisit tehdä avauksen uudestaan kun tiedät mistä oli kyse?

• blindwatchmaker kirjoitti:

"Että "kretuko" poistattaisi avauksen missä evokkien usko todistetaan totaalisen humpuukiksi."

No, olisipa se todellakin suuri menetys, jos me nyt menetimme sen avauksen, jossa meille olisi viimein annettu se ensimmäinen tieteellinen todiste kreationismista.

Vaadin ehdottomasti noin merkittävän avauksen uudelleen tekemistä. Sinähän Sepä Se voisit tehdä avauksen uudestaan kun tiedät mistä oli kyse?

>Vaadin ehdottomasti noin merkittävän avauksen uudelleen tekemistä.

Niin minäkin, ja vaadin myös, että sitä ei nyt poisteta, jos se yhtään kreationismia sivuaa!

Meillä on oikeus viihteeseemme!

• blindwatchmaker kirjoitti:

Huojentunein mielin voin todeta, että "Akin" avaus ei häipynytkään:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11332468#comment-60471897

Voimme siis jatkaa keskustelua Akin kanssa hänen näkemyksistään evoluutioteorian hatarapohjaisuudesta.

>Voimme siis jatkaa keskustelua Akin kanssa hänen näkemyksistään evoluutioteorian hatarapohjaisuudesta.

Juu, mutta kuten ketjussa totesin, professoriksi valmistumisen kroonisen kiireisyyden vuoksi varmaankin vasta hänen luentojensa yhteydessä. Tietysti jokin avoin esitelmä tahi luento keskusteluineen olisi paras paikka kysellä.

Toki pitää muistaa jo nyt, että professoritason tietämyksellä hän laittaa meidät harrastajat helposti nippuun ja hymyilee päälle säälivästi. Se ei kuitenkaan pelaa, joka pelkää!

• Möttöskä 1 kirjoitti:

Kreationistien rehellisyysnäkemys kyseessä. poistaa keskustelu ja syyttää siitä poistosta evoja. Olitko itse asialla tässä kieroilussa?

Onko joku joskus ottanut sinun höpinäsi tosissaan?

• Umpijuopuminen on siis jotenkin lähellä kreationistien sydäntä :-D

• Möttöskä 1

No niinpäs näkyy poistattaneen. Olisin siihen nyt jotain kommentoinut mutten näköjään ehtinyt. Mikään ei ole niin nopea kuin panikoiva evokki.

Oli siinä niin rautaista faktaa naturalismin pään menoksi että kiirettä piti evokin pitää, ettei vaan monikaan ehtisi näkemään ja lukemaan. Evo-oppinne ei todellakaan kestä vapaata kilpailua. Ihan kuten muutkin "tieteelliset maailmankatsomukset", joista eräästä itäinen Eurooppa sai kokemuksia vuosikymmenien ajan.

• mdma

"Oli siinä niin rautaista faktaa naturalismin pään menoksi "

Rautaista faktaa jossa amfetamiini- ja etanolipsykooseilla todisteltiin satuolentojen olemassaolon puolesta...

• En juuri tätä poistettua ketjua ehtinyt nähdä, mutta näkisin mielelläni. Kuulostaahan todella vakuuttavalta kreationismin ja Luomisen todisteelta, jos joku kertoo juopuneen alkaneen puhua selvästi. En minä ainakaan ole sellaiseen koskaan törmännyt, vaikka olen nähnyt paljon juopuneita ja joskus jopa peilistä.

Yläpito ei tosiaan ole tasapuolinen, kun se ei suostunut toistuvista yrityksistänne huolimatta poistamaan ketjua, jossa kreationistit valehtelivat nimeltä mainitusta biologian opettajasta. Tuolla se ketju vain möllöttää näytteenä siitä mihin uskovat Jumalan lapset voivatkaan pystyä matkallaan kohti Taivaan riemuja.

>Evo-oppinne ei todellakaan kestä vapaata kilpailua.

Se oppi jossa hiirestä voi tulla kameli ja kaikki syntyi tyhjästä sattumalta ehdottomasti ilman jumalia on tosiaan heikolla pohjalla, mutta sehän on omanne. Kyllä kunnia pitää antaa sille jolle se kuuluu. Vaatimattomuutesi on kaunistanut Sinua jo aivan tarpeeksi.

• blindwatchmaker

"Evo-oppinne ei todellakaan kestä vapaata kilpailua."

Siitäpä vaan evoluutioteoriaa haastamaan - areena on vapaa. Ensiksi kannattaisi tehdä kreationismista ihan oikeaa tiedettä. Täältä vinkkejä siitä mitä kreationismilta puuttuu:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11317490

• RepeRuutikallo kirjoitti:

En juuri tätä poistettua ketjua ehtinyt nähdä, mutta näkisin mielelläni. Kuulostaahan todella vakuuttavalta kreationismin ja Luomisen todisteelta, jos joku kertoo juopuneen alkaneen puhua selvästi. En minä ainakaan ole sellaiseen koskaan törmännyt, vaikka olen nähnyt paljon juopuneita ja joskus jopa peilistä.

Yläpito ei tosiaan ole tasapuolinen, kun se ei suostunut toistuvista yrityksistänne huolimatta poistamaan ketjua, jossa kreationistit valehtelivat nimeltä mainitusta biologian opettajasta. Tuolla se ketju vain möllöttää näytteenä siitä mihin uskovat Jumalan lapset voivatkaan pystyä matkallaan kohti Taivaan riemuja.

>Evo-oppinne ei todellakaan kestä vapaata kilpailua.

Se oppi jossa hiirestä voi tulla kameli ja kaikki syntyi tyhjästä sattumalta ehdottomasti ilman jumalia on tosiaan heikolla pohjalla, mutta sehän on omanne. Kyllä kunnia pitää antaa sille jolle se kuuluu. Vaatimattomuutesi on kaunistanut Sinua jo aivan tarpeeksi.

Aloituksessa kerrottiin juoposta joka puhui jotain sekavia, mutta kitattuaan naamariinsa pullollisen ehtaa tavaraa, alkoi kiroilla aivan selvällä suomenkielellä!

Tätä ketjun aloittaja piti ehdottomana todisteena demonien olemassaolosta.

Jos kreationismin olennainen sisältö kiteytyi kyseisessä aloituksessa, ihmettelen kyllä suuresti kreationismia.

• hade71

"...Evoluutioteoria on 1800-luvun kuuluisin satu. Yhtenä lähtökohtana tälle sadulle oli vielä vanhempi Tuhkimosatu, jossa hiiret muuttuivat hevosiksi jotta Tuhkimo saisi prinssinsä.
      Evoluutio-versiossa muuttuminen (hämäyksen vuoksi, lajiutuminen) tapahtui vain hieman kauemmin mutta lopputulos oli sama.
      Toinen lähtökohta oli poliittinen koska maallistuneet, vallanhimoiset ja vähä-älyiset ihmiset halusivat tehdä lopun paavin vallasta.
      Jotkut ihmiset ovat nykyisin ottaneet tämän sadun valitettavasti todesta..."

Tässä on tiivistettynä se mitä evoluutioteoria on. Evoluutio ei ole todellakaan tiedettä.

Jumalan luomistyö on kaikkien nähtävissä tai havaittavissa joka päivä. Sitä voi tutkia mutta sitä ei tarvitse sen enempää todistella.

• " Sitä voi tutkia mutta sitä ei tarvitse sen enempää todistella."

Uskovat todistavat harva se päivä, miksei sitä voisi tehdä myös kreationismin osalta?

• Kuvauksesi ateistisesta evo-opsta ei valitettavasti ole oman aikamme kuuluisimpia satuja, sillä suurin osa ihmisistä ei piittaa siitä pätkääkään, tiedemaailmasta nyt puhumattakaan.

Toivotan neidin kuitenkin tervetulleeksi palstalle, jonne kreationistinimimerkkien määrästä päätellen Suomen kaikki muut fundisuskovaiset ovatkin jo kirjoitelleet.

• iu8o
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Kuvauksesi ateistisesta evo-opsta ei valitettavasti ole oman aikamme kuuluisimpia satuja, sillä suurin osa ihmisistä ei piittaa siitä pätkääkään, tiedemaailmasta nyt puhumattakaan.

Toivotan neidin kuitenkin tervetulleeksi palstalle, jonne kreationistinimimerkkien määrästä päätellen Suomen kaikki muut fundisuskovaiset ovatkin jo kirjoitelleet.

Onko se Repe luonnon- vai sinun valintasi että sinä koet miehetkin naisina.

• symysyK
        iu8o kirjoitti:

Miksi sitten olet niin neitimäinen, että Repe luulee sinua naiseksi?

• ut8j
        symysyK kirjoitti:

Miksi sitten olet niin neitimäinen, että Repe luulee sinua naiseksi?

Katsos kun tämä on Kreationismi keskustelupalsta. Repe etsiköön "neiti" seuraa muualta. Typerä häiriköintinne ei muuta evoluutiota todeksi.

• ut8j kirjoitti:

Katsos kun tämä on Kreationismi keskustelupalsta. Repe etsiköön "neiti" seuraa muualta. Typerä häiriköintinne ei muuta evoluutiota todeksi.

Mistä sinä ja jeesus-ystäväsi päättelette, että edes ympärijuovuksissa huolisin jonkun karismaatikkoäijien joukolla hässimän kretuämmän kainalooni?

Sen sijaan olen sitä mieltä, että myös te kretuämmät ansaitsette tulla puhutelluiksi ystävällisesti. Tehän sentään tuotatte täällä monille suurta hupia.

• Miksei muuten "evous elää sensuuril" ole omasta aiheestaan enää lainkaan kiinnostunut?

Ketjun voisi siis vaikka poistaa jos sen asia on niin tyhjänpäiväinen että edes avaaja ei siitä välitä, eikös vain?

• älä hätäänny

Kaikki eivät ole niin joutilaita kuin sinä. Osalla työ rajoittaa paljonko ehtii täällä surfata, paljonko ei.

• älä hätäänny kirjoitti:

Kaikki eivät ole niin joutilaita kuin sinä. Osalla työ rajoittaa paljonko ehtii täällä surfata, paljonko ei.

On todella hienoa, että palstatulokasneidin lahkotovereilla on näinä ankeina aikoina noin paljon töitä. Voit välittää heille onnitteluni, Herra on heitä hyvästi siunannut. Mahtavatko olla ainakin osaksi Tapani Koivuniemen hommissa? Niissä kiirettä varmasti pittää oikein erityisesti.

Sitä vain ihmettelen, että kuinka juuri näillä ylityöllistetyimmillä kreationisteilla on viiteryhmässään ylivoimaisesti parhaiten aikaa tehdä palstalle avauksia.

Herran tiet ovat tutkimattomat.

• 9438uut0u

On todella hienoa, että palstatulokasneidin lahkotovereilla on näinä ankeina aikoina noin paljon töitä. Voit välittää heille onnitteluni, Herra on heitä hyvästi siunannut. Mahtavatko olla ainakin osaksi Tapani Koivuniemen hommissa? Niissä kiirettä varmasti pittää oikein erityisesti.

Sitä vain ihmettelen, että kuinka juuri näillä ylityöllistetyimmillä kreationisteilla on viiteryhmässään ylivoimaisesti parhaiten aikaa tehdä palstalle avauksia.

Herran tiet ovat tutkimattomat.

• Apo-Calypso
        9438uut0u kirjoitti:

Johtuneeko siitä, että näitä palstalle kirjoittavia kaltaisiasi multinikkeileviä kretardipellejä on mahdoton erottaa pissiksistä?

• 9438uut0u kirjoitti:

>Onko se Repe luonnon- vai sinun valintasi että sinä koet miehetkin naisina.

En suinkaan, tyttöseni. Oletko sinä päässyt älä hätäänny:n housuihin tai hän sinun, kun arvelet että hän olisikin mies? Teidän karismaatikkohihujen tapauksessa tämä tunnetusti on perin mahdollista.

Me yksiavioiset evokkiparat joudumme vain päättelemään teistä joka päivä ilmestyvistä kymmenistä tai sadoista uusista kretuista sen mikä tekstienne perusteella on todennäköisintä. Ilmeisesti näin on kuitenkin hyvä?

• 9438uut0u

>Onko se Repe luonnon- vai sinun valintasi että sinä koet miehetkin naisina.

En suinkaan, tyttöseni. Oletko sinä päässyt älä hätäänny:n housuihin tai hän sinun, kun arvelet että hän olisikin mies? Teidän karismaatikkohihujen tapauksessa tämä tunnetusti on perin mahdollista.

Me yksiavioiset evokkiparat joudumme vain päättelemään teistä joka päivä ilmestyvistä kymmenistä tai sadoista uusista kretuista sen mikä tekstienne perusteella on todennäköisintä. Ilmeisesti näin on kuitenkin hyvä?

Minä olen mies ja hetero joten sinä joudut etsimään "tyttösesi" jostain muualta.

Voihan yksiavioinenkin olla "naisen" kanssa. Sinun suuntautumisesi on kuitenkin nyt paljastunut.

• 9438uut0u kirjoitti:

Minä olen mies ja hetero joten sinä joudut etsimään "tyttösesi" jostain muualta.

Voihan yksiavioinenkin olla "naisen" kanssa. Sinun suuntautumisesi on kuitenkin nyt paljastunut.

Heh. Miksi uskoisimme valehtelevaa kretuämmää, kun hän väittää olevansa mies?

Tämä tietysti nimiä mainitsematta ja vain yleisellä tasolla sanottuna, tyttöseni.

• trtdr

Heh. Miksi uskoisimme valehtelevaa kretuämmää, kun hän väittää olevansa mies?

Tämä tietysti nimiä mainitsematta ja vain yleisellä tasolla sanottuna, tyttöseni.

• Sepä Se On

Näinhän se on. Palsta on ilmiselvästi evokkimoderaattorien hallitsema. Tästä syystä olen itsekin jo monia kertoja harkinnut palstalta poistumista.

• Olethan sinä palstalta useasti poistunutkin, asafassadaasd aakkospuurona, Uskovaisena Uskiksena, jne... mutta palannut aina useammalla uudella nikillä takaisin.

• Kerran pari olet suorastaan luvannut poistua, mutta koskas nyt kreationistin sanaan luottaa voisi.

Ehkä sinulla ei vain ole paikkaa minne mennä.

• kaniinipullo

--- Eilen teki joku avauksen missä kerrottiin mm. eräästä miehestä joka umpijuopuneena alkoikin yht'äkkiä puhua aivan selvästi. Evokeille tämä todiste naturalismin epäonnistumisesta oli kuitenkin liikaa ja se on poistatettu ylläpidolla.---

Että juopuneen selväpuheisuus osoittaa naturalismin epäonnistumisen? Selittäisitkö aluksi mitä naturalismi tällä kertaa tarkoittaa?

• alkuperäinen avaaja

Se poistettu avaushan kertoi tapauksen kun mies joi nopeasti puoli pulloa väkevää viinaa jonka jälkeen hänen puheensa alkoi sammaltaa ja mies sammui kuin saunalyhty. Jonkun ajan kuluttua mies alkoi täysin selvällä äänellä päästää suustaan tulvana mitä karkeimpia kirouksia ja rivouksia.

Tämän "muodonmuutoksen" kun naturalismilla selitätte niin taitavia olette.

• Eräs tuttavani (umpisuomalainen, asunut jonkin aikaa Ruotsissa) alkoi umpipäissään puhua ruotsia.

Mitä tämä todistaa?

• Naturalismilla? Alkoholin vaikutus tuon selittää. Joillakin ihmisillä on tuollainen "lahja". Selvin päin tai vähän ottaneina voivat olla mitä ihanimpia ihmisiä, joten ei heissä ainakaan "demoneja" ole, jos ei "viinapiru" sitten ole sellainen.

• blindwatchmaker

Eiköhän tuo ole aika tyypillinen ilmiö monenkin miehen kohdalla perjantaisin kun perjantaipullon on kietaistu huiviin ;)

No sinulla on varmaan antaa linkki tuon ko. tapahtuman uutisointiin? Se, että joku kertoo jostain yksittäisestä tapahtumasta, mistä ei ole olemassa mitään todisteita ei kiinnosta.

• tieteenharrastaja

Helppo juttu:

Tämän "muodonmuutoksen" kun naturalismilla selitätte niin taitavia olette.

Viinasta sammunut yleensä herää "jonkin ajan" kuluttua. Humalapuheiden tyyli vaihtelee. Alkoholin tajuntavaikutusten yksityiskohtia ei tunneta, mutta aivoissa ne sattuvat.

Helppo sinun tietysti on myös sanoa, ettei selitys sinulle kelpaa. Useimmmille ihmisille se on silti demonivaikutusta järkeenkäyvempi.

• Älä vaan kysy

"Evokit poistattaa vaikeita avauksia"

Niin tekevät. Jos evoluutio olisi tiedettä, se kestäisi vastaväitteet. Nyt mennään enemmänkin Neuvostoliiton tyylillä, eli maailma saadaan evolutkalle mieluisaksi kun hoidetaan juttu "puhdistuksien" kautta.

Mutta totuushan menetetään sillä tiellä.

• Jumala on suurin!

"Mutta totuushan menetetään sillä tiellä."

Ei. Koraani on ikuinen ja sen totuus myös. Luovu sinäkin monijumalaisuudesta ja ota vastaan maailman nopeimmin kasvava tosi uskonto, islam.

• Töissä ei lutkutella
        Jumala on suurin! kirjoitti:

"Mutta totuushan menetetään sillä tiellä."

Ei. Koraani on ikuinen ja sen totuus myös. Luovu sinäkin monijumalaisuudesta ja ota vastaan maailman nopeimmin kasvava tosi uskonto, islam.

Islam jos tulee nurkille, niin joutuu evolutkuttajakin töihin. Loppuu netissä lutkuttaminen.

• Elävä kuutio?
        Töissä ei lutkutella kirjoitti:

Islam jos tulee nurkille, niin joutuu evolutkuttajakin töihin. Loppuu netissä lutkuttaminen.

Tässähän on ohjelmaa, jos ei työttömällä evolutkilla muuta tekemistä. Tämähän on oikein julkinen projekti, niin ei pidä menettää toivoaan millään tavalla. Ulos ovesta raikkaampaan ilmaan. Siis ensin kaapin ovesta.

http://www.stara.fi/2013/03/13/suihinottopaivaa-vietetaan-huomenna/

Tuonne linkkiin opiskelemaan. Vaikka sitten kahden evoluution välillä.

• siitä niin

> Jos evoluutio olisi tiedettä, se kestäisi vastaväitteet. <

Jos tarkoitat evoluutiolla evoluutioteoriaa, se kestää vastaväitteet. Yli 150 vuotta on kulunut Darwinin Lajien synnyn ilmestymisestä eikä kukaan ole pystynyt kumoamaan teoriaa muuten kuin jumalapäissään omaksi vakuudekseen.

• Oikeasti sitten
        siitä niin kirjoitti:

> Jos evoluutio olisi tiedettä, se kestäisi vastaväitteet. <

Jos tarkoitat evoluutiolla evoluutioteoriaa, se kestää vastaväitteet. Yli 150 vuotta on kulunut Darwinin Lajien synnyn ilmestymisestä eikä kukaan ole pystynyt kumoamaan teoriaa muuten kuin jumalapäissään omaksi vakuudekseen.

150 vuotta on yritetty darwinismia todistaa toteen. Eri syistä. Kun sekään aika ei ole riittänyt ja kun yhä enemmän tukeudutaan darwinismin pönkittämisessä tieteen vaatimusten ohittamiseen, niin senhän pitäisi jo riittää. Tieteellisillä perusteilla arvioituna darwinismi on jo osoittautunut pödyksi.

• Oikeasti sitten kirjoitti:

150 vuotta on yritetty darwinismia todistaa toteen. Eri syistä. Kun sekään aika ei ole riittänyt ja kun yhä enemmän tukeudutaan darwinismin pönkittämisessä tieteen vaatimusten ohittamiseen, niin senhän pitäisi jo riittää. Tieteellisillä perusteilla arvioituna darwinismi on jo osoittautunut pödyksi.

Voisit sitten varmaankin antaa esimerkkejä siitä, miten kreationistinen tutkimus toteuttaa tieteen vaatimuksia?

• hade71
        kekek-kekek kirjoitti:

Voisit sitten varmaankin antaa esimerkkejä siitä, miten kreationistinen tutkimus toteuttaa tieteen vaatimuksia?

Tieteellisesti evoluutiota ei ole koskaan hyväksytty, hyväksyntä on tapahtunut vain uskonnollisesti ja poliittisesti.

• tieteenharrastaja
        hade71 kirjoitti:

Tieteellisesti evoluutiota ei ole koskaan hyväksytty, hyväksyntä on tapahtunut vain uskonnollisesti ja poliittisesti.

Milläs valtuuksilla tuossa esität "tieteen" mielipiteen?

• hade71 kirjoitti:

Vastaapa simppeliin palstan pääaihetta eli kreationismia koskeneeseen kysymykseen äläkä houraile.

Tosin hourailevilta ihmisiltä on yleensä vaikea saada järkeviä vastauksia, joten ehkä tuo oli parasta mitä Sinulta irtoaa.

• Oikeasti sitten kirjoitti:

>Tieteellisillä perusteilla arvioituna darwinismi on jo osoittautunut pödyksi.

Parahin palstatulokas voisi varmaan kertoa lisää näistä tieteellisistä arvioinneista, kun alan tiedeyhteisö ei vielä niitä kovin hyvin tunne. Samalla voit täsmentää, mitä tarkkaan ottaen itse tarkoitat darwinismilla.

Jännitys tihenee lähes sietämättömäksi, kun palstalle näköjään on nyt saatu todellinen ekspertti. Lienetkö itse Aki 47 vuotta, tuo kohta valmistuva biologian professori?

• hade71 kirjoitti:

En kysynyt mitään evoluutiosta, vaan kreationismista.

Toistan: miten kreationistinen tutkimus toteuttaa tieteen vaatimuksia?

• maar evokki osaa

Sensuuri on hyvä ja kätevä väline erilaisten pakko-oppien edistämisessä. Kuten tiedämme niin oikeaa ja vakaata EU-kritiikkiä on vaikeaa saada mediaan ja sama on evo-opin arvostelussakin. Media sensuroi jo itse ja sitten evokit sensuroivat lisää niinkuin näissäkin ketjuissa usein näemme.

• Voi neiti hyvä, mikään (paitsi seksi) ei ole niin hupaisaa kuin lukea kreationistien esittämää keksimänsä olkiukon "ateistinen evo-oppi" ruoskintaa. En ainakaan minä halua sitä poistaa, päinvastoin, sehän minua täällä eniten huvittaa.

Tässä yhteydessä voinkin kertoa, että poistatin eilen kolme uutta avausta. Yhden aihe kuului aivan muille palstoille ja kahdessa pilkattiin kreationisteja asiattomilla tavoilla. Tavataan vielä: krea-tio-nis-te-ja.

• txt()
      • tieteenharrastaja

Enpä minäkään tuosta viestistä juuri ihastunut. Sabotoinnin tunnusmerkit taitavat täyttyä vasta sitten, kun niitä tulee enemmän.

Kun hiukan tarkemmin katsoisit, mitä kynästäsi päästät, sinusta voisi tulla oikein hyvä keskustelija.

• mdma

Eihän älykkään suunittelun tieteellisyyden puolustajalla pitäisi olla minkäänlaista nokankoputtamista siihen, että joku väittää ottaneensa kristillisen kirkon uusiokäyttöön asuntona.

• tieteenharrastaja
        mdma kirjoitti:

Eihän älykkään suunittelun tieteellisyyden puolustajalla pitäisi olla minkäänlaista nokankoputtamista siihen, että joku väittää ottaneensa kristillisen kirkon uusiokäyttöön asuntona.

Pornojutuille on silti oma palstansa, jolla ne mielestäni voisivat pysyä.

• siitä niin

> Evokit poistattaa vaikeita avauksia <

Ei suinkaan. Ne mitä luulet vaikeiksi avauksiksi ovat itse asiassa oikein hauskoja.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      63
      3903
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3030
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2961
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      384
      2055
    5. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1163
    6. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1156
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      28
      983
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      50
      951
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      110
      944
    Aihe