että mitenkä uskovaiset suhtautuu dinosauruksiin...?
Kunhan lämpimikseni mietin
23
122
Vastaukset
- ateismi = 0
Maapallolla on on voinut olla kaikenlaisia olioita muitakin. Raamattu on ja tämä nykyinen ajallinen ja kuolemaan johtava elämä on tällaisenaan väliaikainen. Ymmärtääkseni ennen syntiilankeemusta ei ollut kuolemaa eläinkunnassakaan. Siis lankeemuksen vuoksi myös luomakunta huokaa ja on alistettu siihen asti kun Jumala luo uudet taivaan ja uuden maan.
Paljon on asioita joita emme nyt syynnin turmeluksen jälkeen ymmärrä ja tiedä. Jopa aivokapasiteetti on ollut paljon laajempi ennen syntiinlankeemusta ja kaikki eläimet söivät ruohoa ja ihminen voi kommunikoida eläintenkin kanssa.
Oikestaan Raamatun perussanoma on miten päästä lankeemuksen kirouksesta takaisin Jumalan yhteyteen ja evankeliumin saattaminen ihmiskunnan tietoon. Ihan tässä riittää jo haastetta ja pohtimista.- 23rfh
Eihän mikään laki kiellä pohtimasta joutavia.
- Syvä huokaus
Tuo alta nolla oleva vuodatus on ylivoimaisesti typerintä sontaa mitä olen koko pitkän ikäni aikana lukenut. On oikeasti järkyttävää ajatella, että joku voi olla noin tyhmä. Oletko sinä 6-vuotias, vai ainoastaan sellaisen henkiselle tasolle jämähtänyt infantiili.
Näyttää todellakin olevan erittäin paljon asioita joita et ymmärrä etkä haluakaan tietää.
Äärimmäisen säälittävää tuollainen ääliömäisyys. Pyhäkoulut pitäisi varmaan kieltää, kun ne näyttää pysäyttävän aivojen kehityksen jonnekin 7-vuotiaan tasolle.
Syvä huokaus kirjoitti:
Tuo alta nolla oleva vuodatus on ylivoimaisesti typerintä sontaa mitä olen koko pitkän ikäni aikana lukenut. On oikeasti järkyttävää ajatella, että joku voi olla noin tyhmä. Oletko sinä 6-vuotias, vai ainoastaan sellaisen henkiselle tasolle jämähtänyt infantiili.
Näyttää todellakin olevan erittäin paljon asioita joita et ymmärrä etkä haluakaan tietää.
Äärimmäisen säälittävää tuollainen ääliömäisyys.Oma muksu on noin kuusivuotias.
Pyydän, ettet loukkaisi hänen ikäryhmäänsä jatkossa.- kokemus-k
kekek-kekek kirjoitti:
Pyhäkoulut pitäisi varmaan kieltää, kun ne näyttää pysäyttävän aivojen kehityksen jonnekin 7-vuotiaan tasolle.
Päinvastoin. Itse tajusin juuri pyhäkoulussa miten käsittämätöntä meininkiä uskonto on ja että se ei ole minua varten. Ilman sitä kokemusta olisi lapsen usko voinut elää paljon pidempäänkin.
- Uskonto on sairaus!
Uskovaisten yleinen mielipide on ainakin tällä palstalla ollut, että dinosauruksia ei ollut. Dinosaurukset olivat vain ateistien salajuoni ja ei niitä voi olla.
Maapallo on vain 6000vuotta vanha, joten ei niitä sitten ollut.
Puhuvia käärmeitä ja lohikäärmeitä on ollut tietenkin paljonkin. - tällaistakin
Jotkut uskovaiset uskovat Jumalan luoneen dinosaurusten fossiilit koetellakseen heidän uskoaan.
- Nimi merkitön
Ainakin hellaripiireissä on vuosikymmeniä kierrätetty"tietoa", ettei mitään dinosauruksia ole koskaan ollutkaan ja nuo fossilit ovat vain uskon harhatuksia - tai sitten jäännöksiä lohikäärmeistä. Eikä siis missään tapauksessa muutamia tuhansia vuosia vanhempia!
Jos muuten haluatte lukea jotain äärimmäisen hauskaa ja nauraa itsenne tärviölle, niin voin suositella lämpimästi erään Suomen johtavan idiootin eli Pekka Reinikaisen kirjaa Dinosaurusten arvoitus. Minä yritin itse lukea sitä, mutta oli pakko jättää kesken, koska lukemisesta ei tullut mitään naurusta kippurassa ja vedet silmissä ääneen hirnuessa. Äärimmäisen hauskaa ja hulvatonta, pohjattoman tyhmyyden kirkkain saavutus.
xxxxxxettä mitenkä uskovaiset suhtautuu dinosauruksiin...?xxxxx
Ainakin minä, ja uskon, että useimmat uskovat, uskomme, että Jumala loi dinosaurukset. Niitä on siten ollut Raamatun aikana ja luultavasti Jobin kirjassa mainittu Behemot, oli yksi dinosaurus-laji. Jotkut ovat tulkinneet sen virtahevoksi, mutta Jobin kirjassa mainitut tuntomerkit viittaavat enemmän dinosaurukseen.
Keski-ajalta on säilynyt maalauksia ja veistoksia dinosauruksista, jotka muistuttavat nykyään löydettyjä dinosaurusten fossiileja. Keski-ajalla dinosaurusten fossiileja ei oltu vielä löydetty, joten taiteilijoiden on täytynyt nähdä eläimet elävinä.
Suomessa, tiettävästi Hattulan vanhassa kirkossa on yksi keskia-ajalta peräisin oleva dinosaurus-maalaus.
On myös löydetty dinosaurusten fossiileja, joissa on säilynyt pehmytkudoksia, mitkä viittaavat siihen, että ne ovat kuolleet vain korkeintaan muutama tuhat vuotta sitten.
Kaikki nämä kumoavat evolutionistien väitteet, että dinosaurukset olisivat kuolleet sukupuuttoon noin 65 miljoonaa vuotta sitten ja että linnut olisivat kehittyneet dinosauruksista.- siitä niin
> Kaikki nämä kumoavat evolutionistien väitteet, että dinosaurukset olisivat kuolleet sukupuuttoon noin 65 miljoonaa vuotta sitten ja että linnut olisivat kehittyneet dinosauruksista. <
Kertoisitko lisää ja tarkemmin? - nauran!
Mitähän helevettiä sinä horiset!? Vittu että voi ihmisellä olla kuuppa sekaisin.
- 234rtfgb
Jokainen kunnon kreationistikristittyhän tietää, että dinosaurukset ovat saaatanan juoni evoluutiouskonnon vallan kasvattamiseksi.
- 123erfd
siitä niin kirjoitti:
> Kaikki nämä kumoavat evolutionistien väitteet, että dinosaurukset olisivat kuolleet sukupuuttoon noin 65 miljoonaa vuotta sitten ja että linnut olisivat kehittyneet dinosauruksista. <
Kertoisitko lisää ja tarkemmin?Älä pyydä. Se kertoo pyytämättäkin ja sitä taas eivät halua edes toiset uskovaiset.
- A.Mikkonen(ei kirj.)
Kuka noi pehmytkudosta sisältänee dinosauruksen luut löysi, kun ei toi Reinikainenkaan sitä radiossa maininnu, tai sit mä vaan missasin sen? Muuten eikö oikeesti kukaan ennen nykyaikaa ole nähnyt ainottakaan sauruksen luuta?
Olet varmaan kännissä. Huomaa siitä, ettet tehnyt juurikaan uskismaisia kirjoitusvirheitä. Dinosauruskin on kirjoitettu oikein. Ja vielä monta kertaa.
A.Mikkonen(ei kirj.) kirjoitti:
Kuka noi pehmytkudosta sisältänee dinosauruksen luut löysi, kun ei toi Reinikainenkaan sitä radiossa maininnu, tai sit mä vaan missasin sen? Muuten eikö oikeesti kukaan ennen nykyaikaa ole nähnyt ainottakaan sauruksen luuta?
>>Kuka noi pehmytkudosta sisältänee dinosauruksen luut löysi, kun ei toi Reinikainenkaan sitä radiossa maininnu, tai sit mä vaan missasin sen?
kekek-kekek kirjoitti:
>>Kuka noi pehmytkudosta sisältänee dinosauruksen luut löysi, kun ei toi Reinikainenkaan sitä radiossa maininnu, tai sit mä vaan missasin sen?
Eliks Reinikainen tais taas puhua ministi muunneltua totuutta, mitä tulee Schweitzerin tukimukseen, ainaskin ton dna.n taholta, eikä ne tainneet ne pehmytkudoksetkaan olleet ihan "pehmeitä" luita löydettäessä, vaan luita käsiteltiin joillain hapoilla.
- 1213
Samalla tavalla kuin muihinkin eläimiin. :)
- Yks' Tähdenlento
Ei kai sinua vain palele?
Dinosaurus? George Berkeley on aikanaan tuonut esiin näkemyksen, että 'oleminen on samaa kuin havaituksi tulemisen mahdollisuus'.
Pätenee myös dinosauruksiin, ja näin ainakin minä tämän asian miellän.http://fi.wikipedia.org/wiki/George_Berkeley
"Berkeley kirjoitti myös kirjan tervavedestä, jossa suositeltiin tervavettä käytettäväksi moniin eri vaivoihin."
Vähentäisikö hilsettä?- Yks' Tähdenlento
kekek-kekek kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/George_Berkeley
"Berkeley kirjoitti myös kirjan tervavedestä, jossa suositeltiin tervavettä käytettäväksi moniin eri vaivoihin."
Vähentäisikö hilsettä?Niin, lienee myös täällä meillä ihan yleisesti tunnettu sanonta, että: 'Jos ei viina, terva tai sauna auta, se on kuolemaks'.
Mutta muutoin on aika mielenkiintoisia nuo Berkeleyn ajatukset yleensä abstraktiasta, vaikkapa nyt sitten dinosauruksestakin. Ja kaiketi ateistinen käsitys perustuukin pitkälti uskoon abstraktioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944