Ujot miehet

esssiiii...

Lääh :P Minä taidan olla joku poikkeus meissä naisissa, että tykkään/viehätyn ujoista miehistä, valitettavasti kun olen itsekin hieman ujo niin homma ei oikein lähde käyntiin.

Olen kuitenkin päättäny,t kun parikymmentä tuli tossa jokunen aika sitten mittariinkin, niin voisin hieman yrittää saada tätä ujoutta pois ja hurmata jonkun ujon miehen :D ääh, noh joten haluaisin kuulla teiltä ujommilta ja hiljaisemmilta miehiltä et miten naisen tulisi käyttäytyä että hän herättää mielenkiinnon, ja saisi hieman sitä ujouttanne avatuksi. Toki aijon olla oma itseni enkä esittää mitään, mutta siis noin muuten. Naamasta olen mielestäni ihan tavis, usein kyllä kehutaan kauniiksi mutta eikös sitä miehet tee kaikille naisille? Ja kroppakin ihan normi/hoikka, joten ulkonäköni tuskin on ongelma jos ei mies nyt mitään huippukaunista etsi. Luonteeltani rauhallinen ja mietteliäs, kuitenkin aika iloinen. Ja etsin siis vakavaa parisuhdetta, ei mitään seksiä(ainakaan heti ;)). Muutenkin mun mieskokemukset on pyöreä nolla. Jos siis sitä ei lasketa, että mua on yritetty iskeä useasti, mutta en ole vielä lämmennyt niille suupalteille komistuksille, kovin pinnallisilta kun ovat vaikuttaneet.

39

1691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ujo ja kiltti mies

Anna pilluu.

• dkgjhdglkdg

Minäkin viehätyn tavattomasti ujoista miehistä. Ärrrsyttävää, kun kaikenmaailman kehitä itsevarmuuttasi-aivopesut pilaa ujoja miehiä, jotka sitten yrittävät olla kaikkea muuta kuin ujoja.

Missä ujot ja epävarmat miehet käy? Miten teitä saa lähestyä, ettette peljästy ihan sydäriin asti?

• jhfrt

emme me pelästy mutta ongelma on keksiä mitään keskusteltavaa ujoudesta johtuen, tästä syystä naiset pitävät usein tylsänä tyyppinä ja lähtevät menemään. Siksipä naisen pitäisi pitää keskustelua yllä ja olla kärsivällinen, kyllä se ujokin alkaa juttelemaan kun pääsee alkutustumisesta eteenpäin. Naisen rohkea lähestyminen ja teot auttavat, esim pusuja peliin naiselta nopeasti niin ujokin lähtee käyntiin.

• 4eversingle

En tiedä olenko ujo vai alkukankea, mutta en osaa aloittaa keskustelua mistään jos en tunne lainkaan toista ihmistä. Sitten kun opin tuntemaan ja jos tykätään vielä samoista asioista/aiheista, juttua kyllä tulee.

Känni on myös hyvä keino. Tarpeeksi alko vereen ja estot alkaa varmasti poistumaan. Juttujen tasokkuutta on sitten vaikeampi arvioida.

• "Missä ujot ja epävarmat miehet käy? Miten teitä saa lähestyä, ettette peljästy ihan sydäriin asti?"

Ens perjantaina Tavastialla olisi hyvä mahdollisuus törmätä ujoihin miehiin, tai ainakin yhteen.

Ei sillä lähestymistavalla ole niin väliä, kunhan vaan lähestyy.

• mies32
        wlfwd kirjoitti:

"Missä ujot ja epävarmat miehet käy? Miten teitä saa lähestyä, ettette peljästy ihan sydäriin asti?"

Ens perjantaina Tavastialla olisi hyvä mahdollisuus törmätä ujoihin miehiin, tai ainakin yhteen.

Ei sillä lähestymistavalla ole niin väliä, kunhan vaan lähestyy.

Ujoutesi taitaa olla pilaantumassa iän myötä, kun uskalsit tuon kirjoittaa ja vielä omalla naamallasi. Aloittajana pysyisin kaltaisestasi pelimiehestä kaukana.

• 31v ujo mies

Ujoja pitää ehkä piirittää jonkin verran, että heistä alkaa saada kokonaisia ja kohtalaisesti rakennettuja lauseita irti. Jos siis vaikka lähestyt kiinnostavaa ujoa miestä ja aloitat vaikka "moi mä oon essi, mitä kuuluu?", niin vastauksena voi olla kenkiin tuijotusta, jopa ilman mitään sanoja.

Kannattaa kysyä jotain, mihin on pakko vastata. Ihan hyvin voit vaikka kysyä, että mistä ostit tuon takin. Sitten voit jatkaa siitä, että entä nuo kengät, entä nuo housut ym. Tuosta on myös helppo jatkaa siihen, että ostatko usein vaatteita, missä kaupoissa käyt, tykkäätkö kirppiksistä jne. Voi olla, ettei noidenkaan jälkeen ujolta mieheltä tule vielä hirveästi juttua, mutta sitten pitää vaan yrittää kehittää lisää puheenaiheita ja nimenomaan kysymyksiä. Pikkuhiljaa puhetta pitäisi tulla enemmänkin.

Kauheaa kysymyspommitusta siis vain, luulenpa että se on paras keino. Kannattaa miettiä kaikenlaisia kysymyksiä etukäteen, jotta jäätymisenkin koittaessa voi alkaa muistella omaa kysymyslistaansa. Jos jäädyt ja et ole miettinyt etukäteen, ei tule välttämättä mitään mieleen. Ne kysymykset voi olla melkein mitä tahansa, sillä ujot ihmiset ovat usein yllättävänkin huumorintajuisia ja tuomitsemattomia.

Toivottavasti joku vähän vanhempi ja ujo nainen tulisi minuakin määrätietoisesti häiritsemään. :P Voisin kyllä itsekin kuunnella tätä omaa ohjettani ja lähestyä niitä hiljaisenoloisia.

• Lisää hyviä kysymyksiä, joita esittää ujolle?

Miten pitkä sun kyrpä on?
        Miten paksu se on?
        Seisooko sun kyrpä?
        Missä asennossa laittaisit mua?

• hfdhhfdhfd
        pimbleman kirjoitti:

Lisää hyviä kysymyksiä, joita esittää ujolle?

Miten paksu se on?
        Seisooko sun kyrpä?

Hehheh, äläs nyt. Ottavat vielä threadin tytöt sun neuvoistas vaarin ja kysymyksillään saavat jonkun ujon pojan aivan tulipunaiseksi nolostumisesta :D

• kuuntele ujoa

Eieiii, ei mitään kysymyspommitusta! Minä ainakin menisin ihan lukkoon tuollaisesta kuulustelusta.

Parempi tehdä hiukan taustatyötä ja selvittää mistä ujo on kiinnostunut ja kysyä jotain siitä ihan rauhallisesti. Ja ennenkaikkea sinun pitää KUUNNELLA mitä ujolla on sanottavaa. Ujolle on melko harvinainen kokemus se, että joku kuuntelee. Se herättää melko varmasti kiinnostuksen.

• 4eversingle
        hfdhhfdhfd kirjoitti:

Hehheh, äläs nyt. Ottavat vielä threadin tytöt sun neuvoistas vaarin ja kysymyksillään saavat jonkun ujon pojan aivan tulipunaiseksi nolostumisesta :D

Multa saa ainakin kysyä. Vastaus on luultavasti, että kokeile ja päätä itse tykkäsitkö.

• 31v ujo mies
        pimbleman kirjoitti:

Lisää hyviä kysymyksiä, joita esittää ujolle?

Miten paksu se on?
        Seisooko sun kyrpä?

Suututko, jos suosittelen sinulle aikuislukiota?

• en kokeilis
        4eversingle kirjoitti:

Multa saa ainakin kysyä. Vastaus on luultavasti, että kokeile ja päätä itse tykkäsitkö.

Joo, mutta aika moni muu menis varmasti aika lukkoon tuollaisessa tilanteessa.

• 31v ujo mies
        kuuntele ujoa kirjoitti:

Eieiii, ei mitään kysymyspommitusta! Minä ainakin menisin ihan lukkoon tuollaisesta kuulustelusta.

Parempi tehdä hiukan taustatyötä ja selvittää mistä ujo on kiinnostunut ja kysyä jotain siitä ihan rauhallisesti. Ja ennenkaikkea sinun pitää KUUNNELLA mitä ujolla on sanottavaa. Ujolle on melko harvinainen kokemus se, että joku kuuntelee. Se herättää melko varmasti kiinnostuksen.

Joo, siis ilman muuta pitää kuunnella ne ujon ihmiset antamat vastaukset, eikä pistää konarilla kysymystä kysymyksen perään. Niihin vastauksiinkin voi reagoida, mutta jos juttu tuntuu loppuvan kesken, niin silloin on hyvä olla lisää kysymyksiä mielessä. Ujollahan ei uuden ihmisen kanssa ole heti paljonkaan sanottavaa...

Mitä tarkoitat taustatyöllä? Minusta olisi vaikeaa vastata kysymykseen kiinnostuksenkohteistani. Se menee heti niin henkilökohtaiseksi. Paljon rennommin juttu lähtee liikkeelle esim. juuri vaatteista, niin oudolta kun se kuulostaakin.

• 31v ujo mies
        31v ujo mies kirjoitti:

Joo, siis ilman muuta pitää kuunnella ne ujon ihmiset antamat vastaukset, eikä pistää konarilla kysymystä kysymyksen perään. Niihin vastauksiinkin voi reagoida, mutta jos juttu tuntuu loppuvan kesken, niin silloin on hyvä olla lisää kysymyksiä mielessä. Ujollahan ei uuden ihmisen kanssa ole heti paljonkaan sanottavaa...

Mitä tarkoitat taustatyöllä? Minusta olisi vaikeaa vastata kysymykseen kiinnostuksenkohteistani. Se menee heti niin henkilökohtaiseksi. Paljon rennommin juttu lähtee liikkeelle esim. juuri vaatteista, niin oudolta kun se kuulostaakin.

Tai siis tuossa ensimmäisessä skenaariossani vähän niin kuin ajattelin, ettei sen ujonoloisen ihmisen nimi edes olisi tiedossa ja pitäisi ihan nollista kehittää juttua.

• 4eversingle
        en kokeilis kirjoitti:

Joo, mutta aika moni muu menis varmasti aika lukkoon tuollaisessa tilanteessa.

Jos mies menee lukkoon niin sitten vaan kaulaan kiinni ja ehdottamaan kotikäyntiä - tai sitten kaislabaaria, jos on lämmin kesäilta. Tuskimpa ujo mies kieltäytyy.

• Kenelle 31v ujo
        31v ujo mies kirjoitti:

Suututko, jos suosittelen sinulle aikuislukiota?

mies suosittelee aikuislukiota?

• sinkku-

Ei kai siihen muuta lääkettä ole kuin et menet vaan puhumaan miehille. jännitäähän se kun ei tunne toista mut siitä se lähtee. Baarissa voi mennä baaritiskeille ja ottaa kontaktia mieheen.

• Dr. House

Aloittaja on varmaan monen palstalaisen unelmanainen:

"tykkään/viehätyn ujoista miehistä"
      " tätä ujoutta pois ja hurmata jonkun ujon miehen"
      " mielestäni ihan tavis, usein kyllä kehutaan kauniiksi"
      "kroppakin ihan normi/hoikka"
      "rauhallinen ja mietteliäs"
      "etsin siis vakavaa parisuhdetta, ei mitään seksiä(ainakaan heti...Muutenkin mun mieskokemukset on pyöreä nolla. ...
      en ole vielä lämmennyt niille suupalteille komistuksille, kovin pinnallisilta kun ovat vaikuttaneet."

palstalaiset ---> ziiiiing!

• 4eversingle

Ujous ei sitten muuten ole pysyvää, sillä se on käytännössä itseluottamuksen puutetta sosiaalisissa tilanteissa. Oma ujouteni rajoittuu siihen, etten uskalla mennä naisille puhumaan, mutta muuten en ole edes ujo.

Jos nainen haluaa sellaisen miehen joka on ikuisesti ujo niin tuskimpa löytyy. Itseluottamuksen puute katoaa kyllä siinä vaiheessa kun ujo mies on varma, että nainen on kiinnostunut ja huomaa myös naisen viihtyvän tilanteessa. Kukaan ei kuitenkaan ole tarkoituksella ujo, vaan ujous on epäonnistumisen pelkoa.

Ujon miehen huono puoli saattaa sitten olla, että jos mies oli ujo ja epävarma nuorena ja ujous häviää vasta 25 iässä, tuollainen saattaa sitten alkaa elämään teinivuosiaan eli viina virtaa ja menoa riittää joka viikonloppu.

• ,,,,,,,,

Ujoissa miehissä viehättänee lupaus siitä, ettei kyseessä ole mikään kovan luokan pelimies, joka panee ympäri kylää. Ujoista naisista taas ei valitettavasti voi olettaa samaa. :(

• dgkjhdsPDODF
        ,,,,,,,, kirjoitti:

Ujoissa miehissä viehättänee lupaus siitä, ettei kyseessä ole mikään kovan luokan pelimies, joka panee ympäri kylää. Ujoista naisista taas ei valitettavasti voi olettaa samaa. :(

Minusta ujoissa korostuu se muiden kuunteleminen sen sijaan että ois itse koko ajan suuna päänä. Itse ole aina ollut ujo tarkkailija. Useasti ihmiset ovat ihmetelleet kuinka voin muistaa mitä joku jossain joskus on sanonut. Itseäni on taas ihmetyttänyt tuo ihmettely, mutta kai tuo vaan sitten kertoo siitä, että ne jotka ovat itse paljon äänessä ei välttämättä kiinnitä huomiota muiden sanomisiin, vaan vain miettivät mitä itse seuraavaksi suoltavat suustaan. Tärkeintä on saada aikaan letkeästi etenevä sosiaalinen tapahtuma, jonka rinnalla huonommat sitcomit kalpenee. Ei paljon kiinnosta mitä muut sanoo, kunhan itse pääsee loistamaann näppärillä reploilla :b. Itseäni tuollainen ei taas pidemmän päälle kiinnosta, aikansa ihan hauskaakin.

• Tee selväksi

Yksin istuva mies ilahtuu varmasti, kun menet juttelemaan tai istut samaan pöytään ja sanot jotain yhdentekevää. Ainoa vain, että ilmaise selvästi, jos haluat jatkaa juttua. Ujo mies uskoo muuten vakaasti, ettet ole sen kiinnostuneempi hänestä kuin kukaan muukaan. Hän luulee, että olit vain tuolin tarpeessa tai että olisit hymyillyt kenelle tahansa samalla tavalla.

• Isä Timppa

Pienimunainen poikani on ujoa sorttia.

• 182 / 92

Tansseissa käydessäni, menin useasti vakipaikalleni hieman sivuun, eräässäkin paikassa puoliksi tolpan taakse seisomaan. Sieltäkin ne tytöt kyllä osasivat minut hakea tanssiin. Kavereille sanoin. Hakee ne täältäkin, jos oikein haluavat. Ja jos eivät halua, en sellaisen kanssa halua tanssiakaan.
      Toisaalta olen ujo, toisaalta en. Parempi on jos et ala heti ristikuulustella. En välttämättää halua kertoa elämänkertaani vieraalle naiselle. Minäkään en eka kertaa tanssiessani kysy MITÄÄN. Puhella kyllä voin/voit, mutta ei kyselyjä, ne ahdistavat.
      Mutta hyvä kuuntelija olen. Eräskin haki, " täältä tolpan takaa,"
      "" kerran illassa, yhden ujon miehen takarivistä "", sanomansa mukaan.
      Ei päästänyt pois kahden tanssin jälkeen,puhui koko elämänkertansa ja huomasi yhtäkkiä, etten ollut kertonut itsestäni mitään. Ehtiihän sen, jotain salaisuuksia pitää olla, vastasin. Ehkä ensi kerralla. Useasti tuli se " ensi kerta. "

• mies maalta

Ujoja on monenlaisia mutta varmaan parhaiten onnistuu kun menee vaan juttelee ujolle miehelle mutta itse ainakin saatan hieman pelästyä jos todella puhelias nainen tulee juttelee että sellaisella rauhallisella jutustelulla on hyvä aloittaa :)

Ja moni ujo saattaa aluksi olla aika jäässä, hyvällä tuurilla lämpenee minuuteissa, pahimmillaan voi mennä paritkin treffit ennenkuin jännitys laskee ja small talk ja muu juttelu sujuu. Mutta se on yksilöllistä.

Ja tuohon missä meitä ujoja tapaa niin minut löytyy kaupasta ja välillä kirjastosta, baareissa en juurikaan käy. Metsä on kanssa yks paikka mistä mut löytää :D

• Mies24v

Aloittaja on monen miehen unelmanainen. Onnelinen on se mies joka hänet saa.

• ujomies kakskuus

Minä ainakin ujona miehenalkuna arvostaisin sitä jos joku nainen, ujo mieluiten erehtyisi tulemaan juttusille vaikkapa kaupassa, tai miksei siellä kuntoillessa ulkona/salilla. Ihan vaan kyselisi peruskuulumiset ja vaikka vaatteista tai mistä nyt keksiikään. Edellyttäen että ei heti juosta karkuun kun saan suuni auki:)

Itselläni on yleensä ongelmana se vähäinen sanavarasto ja nykyään myös olen vähemmän sosiaalinen. Eli jos on mistä puhua kyllä sitä jutustelee normaalisti, mutta kun ei keksi mistä puhua. Usein myös puheeni päälle puhutaan ja siten jää jutut kertomatta ja se se vasta vituttaa!! Eli mulle ollaan vissiin vaan kateellisia, kun ei kuunnella juttuja loppuun:) Eikö nii?

Minusta sen verran että viihdyn omissa oloissa, mutta kiinnostavassa seurassa vielä paremmin :)

• mies32

Jos itse olet ujo, niin varmaan tajuat kuinka suuria vaadit naisilta? Kauppa-kuntosali-aloitteet jäävät suurimmalta osalta miehistä kokematta. Ja jos niitä tulisikin, et edes tajuaisi niitä aloitteiksi, kun nainen ei suoraan ottaisi kädestä kiinni ja pussaisi, vaan kysyisi jotain ruuvimeisseleistä.

Itse olen kuullut satoja kertoja kehuja naisilta, baareissa selviä päällekäypiä aloitteita tullut joskus keskimäärin kerran illassa, omat aloitteeni menneet jonkunlaisella prosentilla läpi jne.. Eli haluttavuuteni naisten silmissä on käsittääkseni riittävä. Silti en muista yhtäkään aloitetta naisilta ruokakaupassa tai kuntosalilla. Joskus kuntoillessa EHKÄ ollut flirttiä, mutta juuri sellaista kyseenalaista, josta ei varmaksi tiedä oliko sittenkin vain naisen perusluonteeseen kuuluvaa leikkisyyttä ja pirteyttä. Silmäpeliä ja hymyjä nyt tietysti aina ja kaikkialla, mutta ei suoria aloitteita.
        Eli uskonpa, että jos et ole aivan jumalainen ilmestys, niin odottamaan saat jäädä niitä ruokakauppa-aloitteita. Niin vai päteekö tähän sittenkin se, että ei saa olla pelottavan hyvännäköinen? ;)

• 4eversingle

Jos muuten baarissa nainen lähestyy niin kannattaako esittää, että tilanne on hallinnassa vai olisiko eduksi, että sanoo olevansa hieman paskat housuissa? Tuo on ainakin hyvä tapa laukaista jännitystä ja tehdä tilanteesta rennompi.

Naisten kanssa olen ollut vähän tekemisessä, mutta mielikuva on sellainen, että on ihan mitä säätää ja sanoo, kunhan se on naisen mielestä hauskaa. Epävarmuudestakin varmaan pystyy heittämään läppää ja ottamaan tilanteen haltuun.

Tuosta saisi samalla helpon puheenaiheen, kun sellaista ei ole kovin helppo keksiä. Parhaat aiheet syntyvätkin itsestään. Mua ei ainakaan kiinnosta alkaa selittämään, että "joo, netistä mä nää housut tilasin, tos on urli", vaikka tällaistakin aihetta ketjussa suositeltiin.

• ei pelimies

Mun mielestä voi sanoa, että jänskättää, useimmat naiset on tosi ymmärtäväisiä :) Viimeksi annoin numeroni juuri minulle juttelemaan tulleelle miehelle, joka oli tosi lukossa - ja myönsikin, että nyt jännittää. Aitous on kuitenkin aina plussaa, ja kun hänkin rohkeasti tuli juttusille niin eihän siinä pakkeja hentoa antaa ;)

• mies32

En välttämättä haluaisi naisen olevan myöntyväinen vain koska ei henno antaa pakkeja..

• Epäujo

Voi kun olisinkin ujo, mutta sitä en ole!

Mulla ei ole suuremmin ongelmia mennä juttelemaan naisille, baarissakaan. Mutta siihen se sitten jää. Voin käydä kevyttä keskustelua naisten kanssa, mutta ei se ikinä johda mihinkään.

Ehkäpä nimenomaan siksi, että koska selvästi en ole ujo, naiset olettavat, että olen aktiivinen loppuun asti, ja osoitan kiinostuneisuuteni selvästi ja oma-aloitteisesti, ilman selkeää "vihreää valoa" naisen puolelta.

Mutta niin ei vaan käy, koskaan. En osaa koskemattomuuden muuria murtaa, enkä kehtaa tehdä rohkeita ehdotuksia jotka oikeasti johtaisivat jonkin.

• 24422442

Itselleni tulee esim. baarin supliikeista pelimiehistä fiilis, että he yrittävät pokata suunnilleen jokaisen vastaantulevan naisen. Minä olen vain se pokaus(yritys) nro 8390039481929293, en siis juurikaan minkään arvoinen. Toisaalta tuo pokaaminen ei ehkä ole minulle minkään arvoinen...?

Jos taas ujo, hiljainen mies lähestyy minua kaikesta pelosta ja epävarmuudesta huolimatta, sillä on arvoa. Voihan sen vaikka ajatella niin, että lähestymisen arvo on baari-ilta/baarivuosi jaettuna lähestymisten määrällä ;).

Tykkään siis ujoista miehistä, olen itsekin ujo. Ujoudestani huolimatta teen kuitenkin aloitteita - ainakin kerran vuodessa, wohoo :D.

• mies32
        24422442 kirjoitti:

Itselleni tulee esim. baarin supliikeista pelimiehistä fiilis, että he yrittävät pokata suunnilleen jokaisen vastaantulevan naisen. Minä olen vain se pokaus(yritys) nro 8390039481929293, en siis juurikaan minkään arvoinen. Toisaalta tuo pokaaminen ei ehkä ole minulle minkään arvoinen...?

Jos taas ujo, hiljainen mies lähestyy minua kaikesta pelosta ja epävarmuudesta huolimatta, sillä on arvoa. Voihan sen vaikka ajatella niin, että lähestymisen arvo on baari-ilta/baarivuosi jaettuna lähestymisten määrällä ;).

Tykkään siis ujoista miehistä, olen itsekin ujo. Ujoudestani huolimatta teen kuitenkin aloitteita - ainakin kerran vuodessa, wohoo :D.

Tästä voi päätellä, että luontaisesti ujoilla on parhaat mahdollisuudet kehittyä pelimiehiksi, kun vaan lukevat ne pelimiesoppaat ja rohkaisevat itsensä.
        Ilman niiden lukemista ja rohkaisua kun ei nimittäin todennäköisesti tule sitä ujoakaan aloitetta.

Jos haluat varmasti ujon, niin sinun on tehtävä aloitteet itse.

• mies32

Sinun on vaan juotava ja juotettava ja ehdoteltava yhteistä illanjatkoa niin kauan, kunnes lopulta sammutte vierekkäin.

• Epäujo
        mies32 kirjoitti:

Sinun on vaan juotava ja juotettava ja ehdoteltava yhteistä illanjatkoa niin kauan, kunnes lopulta sammutte vierekkäin.

Kyllähän minä itsekin ymmärrän, ettei mitään tapahdu, jos ei ole pokkaa ehdottaa, ja mulla ei ole. Mutta ei se minusta ujoutta ole vaan jotain säälittävämpää.

Siis ikään kuin homman jättämistä puolitiehen, joka kerta. Vaikea sanoa kumpi on nolompaa, ettei koskaan edes yritä, vai että yrittää kymmeniä ja satoja kertoja aina yhtä huonolla menestyksellä.

• 20v on/off ujo ukko

Riippuu toki tilanteesta, kuinka kannattaa lähestyä. Jos tunnet miehen entuudestaan, niin ihan hyvä tapa aloittaa on moikata ja antaa vähän hymyä ( jää taatusti mieleen) :)

Kannattaa myös ottaa selvää mistä toinen tykkää, jos mahdollista. Kiinnostuksen kohteista saa ainakin hyvin juttua. Ja se on jos tykkää samoista asioista.

Ei kumminkaan kannata olla liian hyökkäävä. Silloin tilanne voi olla ennemminkin kiusallinen.

Ite oon sellanen on/off ujo, että välillä mun on helppo olla tuntemattomien joukossa ja joskus taas olo on erittäin vaivaantunut... en oikeen tiiä, mikä mua vaivaa :D

• mies32

Vaatii sinnikkyyttä ja melkoista tilanteen viemistä eteenpäin naiselta. Pitää siis avata keskustelu, eikä heti pettyä jos mies ei saa keskustelua jatketuksi, ensimmäisellä kerralla ties vaikka liukenisi takavasemmalle. Se ei kuitenkaan välttämättä tarkoita pakkeja, vaan näin voi käydä vaikka mies olisi ihastunut sinuun. Tietysti hyvin vaikea tilanne naiselle päätellä, että onko kyse liiasta vai liian vähästä kiinnostuksesta vai ihan vaan yleisujoudesta? Ehkä eleistä voi päätellä. Sitä punaisemmat posket ja änkyttävämpi puhe miehellä, mitä enemmän ihastunut sinuun.
      Todennäköisesti useamman keskustelun jälkeenkin tilanteen kehittäminen on edelleen naisen vastuulla ja varsinaisille treffeille kutsun pitää tulla naiselta. Ehkä jossain parien treffien jälkeen voi mieheltä jo viimeistään odottaa aloitteellisuutta, rohkeuttakin. Tietysti tapauskohtaista, joku voi olla jo ensitreffien päätteeksi innokkaana avaamassa rintsikoitasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2181
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1430
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1386
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1245
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      958
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      162
      838
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      742
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      736
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe