Mikä logiikka tässä on? En muutenkaan oikein ymmärrä suosikkien listaamista. Saako siten tietää jotain tarkempia tilastoja suosikistaan, vai mitä?
Miksi lisätä suosikki-listalle, jos ei lähetä viestiä?
19
570
Vastaukset
- ymmällän 2
Tätä minäkin ihmettelen. Suosikki listauksia, vaan listaaja pysyy vaiti. Kysyin yhdeltä miksi listasi minut ja on vaiti? Profiilikuvaan oli mieltynyt. Profiilikuviako ovat katselemassa!
- systeemi k*see
Näinkin voi käydä.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11420398- tfg
niin
- Kirjanmerkkeinä
Itse käytän suosikkilistaa kirjanmerkkeinä naisista, jolle paremmalla ajalla, sopivan fiiliksen iskiessä, voin lähettää rauhassa kirjoitetun viestin. Koska käytännössä kukaan ei kuitenkaan vastaa, poistan aina henkilöt suosikeista viestin lähetettyäni. Eli ikäänkuin viestihistoriasta näkee kelle on lähettänyt viestin ja suosikeista sitten kelle aikoo ehkä joskus lähettää.
- miesvm1967
Juu, käytin samaa metodia :)
- pitäkää tunkkinne
Aina toisinaan käyn alueeni sopivan ikäiset yksilöt läpi ja niitä tulee sitten suosikiksi merkkailtua, mutta en nykyään uskalla heitä lähestyä koska olen jo huomannut että eivät vastaa.
- näihän se menee
Näimpä,sitä varten olen tehnyt itsestäni hieman pitemmän esittelyn,loppuun pari yleispätevää kysymystä(onko lemmikkejä,matkustelusta yms) ja loppu kuittaus.Tätä sitten copy-pastean,jos fiilistä on myös muokaan.Pointtina,ei ota kuin 2-5 min/viesti,jollei vastaa niin eipä ole itseltänikään hukkaantunut mokomaan aikaa.
Fakta kun on,että 20 viestiin,tulee 1 vastaus joka ei välttämättä edes johda sitä yhtä viestiä pitemmälle.Ennen kirjoittelin jokaiselle omat lätinät joka söi 15-30 minuutin aikaan.Ihan turhaa,jos huomaa että on hieman massapostia eikä vastaa,niin ei sitten. - miesvm1967
näihän se menee kirjoitti:
Näimpä,sitä varten olen tehnyt itsestäni hieman pitemmän esittelyn,loppuun pari yleispätevää kysymystä(onko lemmikkejä,matkustelusta yms) ja loppu kuittaus.Tätä sitten copy-pastean,jos fiilistä on myös muokaan.Pointtina,ei ota kuin 2-5 min/viesti,jollei vastaa niin eipä ole itseltänikään hukkaantunut mokomaan aikaa.
Fakta kun on,että 20 viestiin,tulee 1 vastaus joka ei välttämättä edes johda sitä yhtä viestiä pitemmälle.Ennen kirjoittelin jokaiselle omat lätinät joka söi 15-30 minuutin aikaan.Ihan turhaa,jos huomaa että on hieman massapostia eikä vastaa,niin ei sitten.Mä annoin ajan ja vaivan kulua, sydän oli mukana joka viestissä :) En koskaan käyttänyt copypastea vaikka kirjoitin helkkarin pitkiä viestejä. Mutta jokainen tyylillään. Sanonta kuuluu että hullu paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä. Halusin kuitenkin olla se hullu joka noteeraa jokaisen erikseen, yksilönä. En vieläkään tunne että olis mitään tappiota tullut :)
- miesvm1967
No minä ainakin lisäsin mielenkiintoisia profiileja suosikeiksi ettei aina tarvi haulla etsiä niitä. Eli mielenkiintoisia naisia joille lähetin viestiä muutama henkilö kerrallaan. Mutta kas kun useat naiset vastas ja jäin heidän kanssaan rupattelemaan niin en niille kaikille suosikeille ehtinyt viestiä laittaamaan, en ottanu riskiä että joudun liiankin usean kanssa yhtaikaa viestittelemään, menee ihan sekaisin koko homma :)
Varmaan monella muullakin sama että hausta poimii niitä mielenkiintoisia profiileja jotka tuntuis natsaavan ja lisää suosikiksi ettei kadota niitä. Saattaa käydä profiilissa monestikin, omalla kohdalla se oli vertailua kummalle pistän viestiä seuraavaksi joten tarkastelin profiilin tietoja ja valitsin mulle sopivamman niistä. Se toinen oli sit seuraava ellei valittusta profiilista tullut vastausta jne. jne.
oli plus-palvelu juu, en muista oliko siitä tässä tapauksessa yhtään mitään hyötyä.. - Petetty Hai
Yleensä nämä miehet lähettävät viesteja kymmenille naisille, ei tositarkoituksella tietenkään, vaan jotain peliä pelaavat.
Ja naiset, voi voi voi, ottaa sen tosissaan. Että tavataan, tarina uskotaan, usein mies on naimisissa ja tekee tätä vaimon selän takana.
Voi herätkää jo naiset!- Pettämätön Valas
Ja johtopäätös "yleensä" tulee mistä? Ikävää, jos itse olet joutunut jonkun huijarin jekuttamaksi, mutta ei se kyllä liity mitenkään suosikeiksi lisäämiseen.
Niin ja "lähettävät viestejä kymmenille naisille" on pieni pakko miehenä nettitreffissä. Jos edes 10 % viesteistä saa jotain vastakaikua, tarkoittaa se tuota kymmentä kontaktia per yksi reagoinut nainen.
- Runosielu
en tiedä. Vielä mennään persoonallisilla viesteillä. Itse koitan aina jotenkin kohdistaa viestini juuri häneen jotta näkyy etten ole massaposti linjalla.
Tykkään kirjoitella ja toistaiseksi menestys on ollut hyvää. Ehkäpä olen sitten hieman peluri, mutta viestiä menee useampaankin suuntaan.
En kuitenkaan näe sitä pahana, sillä on kuitenkin harmittavan harvinaista löytää se sielunkumppani täältä, niin ei viitsi olla turhan varovainen. Kolahtaa kun kolahtaa. Katsotaan sitten toisien tai kolmansien treffien jälkeen josko tämä olisi se jonka takia voin sanoa kaikille muille että kiitos, mutta olen löytänyt kumppanini muualta. - kkrabazuk
Suosikit on niin kuin kirjanmerkkejä. Mitä ihmeellistä tässä on!
Mitä tulee copypastaamiseen, erotatteko te tosiaan mikä teille tuleva viesti on yksilöllinen vain juuri SINUA varten, mikä lähetetty kaikille?! - treffireino
Näinhän se on, että suomi24:sen treffien hakutoiminnot on niin surkeat, että yksinkertaisinta on säännöllisin väliajoin käydä kaikki oman alueen sopivan ikäiset läpi ja poimia kiinnostavat ikäänkuin muistiin suosikkilistalle. Siitä on myös se hyöty, että saa ainakin hieman hajua siitä ovatko kyseiset profiilit aktiivisia, koska suosikkien kirjautumisajat ovat näkyvissä. Samalla kasvaa mahdollisuus siihen, että suosikkilistattu nainen saattaa käydä kurkkaamassa omaa profiilia ja hyvällä tsägällä jopa kiinnostuu siitä ja lähettää itse viestin ensin. Pääasiassa naisilta ei saa vastauksia heille lähetettyihin viesteihin tai sitten tulee tyyliin yksi viesti ja sen jälkeen syvä hiljaisuus. Paras mahdollisuus saada viestien vaihtoa aikaiseksi on niiden kanssa, jotka ovat ensin itse kiinnostuneet profiilistani. Ja suosikiksi listaaminen ja suosikkien profiileissa vieraileminen toimii ikäänkuin houkuttimena. Vähän sama kuin jossain baarissa yrittää vain herättää huomiota, että olen paikalla ja sitten nainen tulee juttelemaan jos on kiinnostunut. Joku flirttiviestitoimintohan ajaisi saman asian. Kyynisesti voisi todeta, että tällä tavalla toimiminen on jopa tuloksellisempaa kuin lukemattomien turhien viestien lähettäminen, sillä naiset kuitenkin tekevät sen valinnan.
Olen huomannut, että viestin lähettäminen ei takaa edes sitä katsooko nainen lähettäjän profiilia. Mutta tietenkin niitä viestejä tulee lähetettyä ja itse tosiaan seuraan suosikiksi listtamiani naisia ensin jonkin aikaa nähdäkseni käyvätkö he palstalla aktiivisesti ja sitten lähetän personoituja viestejä. Yleensä viestittelen vain 1-2 kerrallaan, jotta ihmiseen tutustumiseen pystyisi keskittymään kunnolla (edellyttäen, että keskustelua syntyy). Pitkällä listalla joutuu osa siis odottamaan vuoroaan, mutta toki siivoilen listaakin välillä kun huomaan profiileja, jotka eivät ole kiinnostuneita minusta tai eivät käy palstalla. Olen lisännyt kiinnostavan profiilin suosikkilistalle ja kerään nyt rohkeutta viestin lähettämiseen.
- Jussi j 62
Otin tavaksi lähettää naiselle lyhyen viestin, jossa kerron lisänneeni hänet suosikikseni.
Yleensä johti keskusteluun. - Favourites
Samalla käytöllä on suosikki -lista täälläkin kuin monella edelläkirjoittaneella.
Usein selailen treffeja puhelimella. Jos vastaan tulee mielenkiintoisentuntuinen profiili. laitan suosikiksi, näin se sitten löytyy myöhemmin.
Lisäksi on etua myös siitä mitä joku muukin mainitsi, suosikeista näkee jos kirjautuvat. Jos joku on ollut suosikkilistallani pari viikkoa eikä ole kirjautunut niin en viitsi kirjoittaa, koska ei liene profiili enää oikeasti käytössä.
Mielestäni suosikkilista on hyvä toiminto. Suosikkilistaamisessa on selkeä logiikka kuten aiemmat kirjoittajat ovat jo kertoneet. Kylmä totuus on valitettavasti se, ettei sokkona viestittely toimi. Siitä tämä palsta kertoo karua kieltä.
Logiikka on siinä, että chat toimii, mutta vaatii molempien kirjautumisen samaan aikaan. Suosikkilistaus auttaa paikallistamaan hyvät tyypit, jotka ovat online. Se taas on oikea hetki lähettää viestejä.
S24 ylläpito ei ilmeisesti ole tajunnut, että online oli vanhassa treffipalvelussa hyvä ja kriittisen tärkeä ominaisuus.
Online-viestinnässä on hyvää myös se, että pelimiehet ja -naiset eivät voi chatata kuin yhden henkilön kanssa kerrallaan.- Asiakaskas
@suomi24 ylläpidon ja tuotekehityksen kannattaisi lukea tätä ja muitakin tämän alueen ketjuja, niin voisivat oppia jotain nettitreffailun logiikasta. Sikäli mikäli se heitä kiinnostaa, ehkä heille riittää että mainokset pyörii?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432171Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21948Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675