Nettitreffeillä ilmoitukseeni vastasi nainen jonka kanssa vaihdoimme viestejä kiivaaseen tahtiin ja juttelimme niitä näitä juttu luisti hyvin ja hän kehui kuinka olen komea ja kaikinpuolin unelmamieheltä vaikuttava, kunnes hän kysyi että onko minulla montakin parisuhdetta takana ja vastasin siihen etten ole edes seurustellut koskaan.
Tämän jälkeen hän kysyi että miksi en ole seurustellut ja vastasin siihen etten ole koskaan kohdannut ketään sellaista jonka kanssa tunne olisi molemminpuolinen ja tämän jälkeen viesteihini ei enää tullut vastausta.
Tällainen tapaus!
Nainen lopetti viestittelyn kun sanoin ettei suhteita takana
26
669
Vastaukset
- mitenkähän on
Kieltämättä kummastuttaa, ettei tuohon ikään mennessä ole seurustellut.
Nainen saattoi kadota siksi, että ei tuhlaa aikaa siihen tunteen etsimiseen,
koska se taitaa olla sinulle vaikeaa. Tiedätkö itsekkään millaisen toisen
pitää olla, että se kipinä syttyisi. - mies.l
Miehen pitää olla kokenut panomies että naiset kiinnostuu. Se ajatteli että ei kokematon pysty sitä tyydytämään. Olisit valehdellut
- mitenkähän on
Just joo, "olisit valehdellut", mutta kun nuo asiat tahtoo tulla esiin jossain vaiheessa
kuitenkin. Kyllähän sen tavoista jo huomaa, onko yhteiselosta mitään hajua.
- ssi~
Siinä oli vain yksi nainen :) Mun kiinnostus olisi tuosta kyllä viimeistään herännyt.
- 876tyu432ewq
no sopikaa treffit sitten keskennää..
- ssi~
876tyu432ewq kirjoitti:
no sopikaa treffit sitten keskennää..
Luulen, ettei aloittaja etsi varattua naista.
- 2+10
Jos naisella itsellään oli paljonkin seurustelukokemusta, niin hän saattoi ajatella että ette ole ihan samalla aaltopituudella. Tai ehkäpä ajatteli, ettei ole kyllin hyvä sinulle, mene tiedä.
Itse olen 30 nainen ja täysin kokematon seurustelun ja seksin suhteen. Minua suuresti kummastuttaa tuo miesten päähänpinttymä, ettei kokematon mies kelpaa. Minusta se olisi parasta mitä toivoa voi :). Kokeneempien naisten mielipiteestä en toki voi mennä mitään sanomaan.
En ole tästä kokemattomuudestani mitenkään ylpeä, enkä tietenkään tätä siellä treffiprofiilissani mitenkään mainosta. En myöskään yhtään pitäisi siitä että minulta tuollaisia kyseltäisiin jo tutustumisvaiheessa. Voisi jäädä viestittely minun puoleltani siihen, jos joku herkiää liian uteliaaksi liian pian.- Ap.
Mutta totuus on se ettei kokematon mies kelpaa naisille, naiset haluavat aina sen jännän tyypin joka on kaatanut naista kun heinää, niin se vaan menee.
Tietenkin nämä naisia saavat miehet ovat supliikkitaidoiltaan hyviä ja sehän naisen saannin eräs tärkeimmistä asioista on. - miesvm1967
Ap. kirjoitti:
Mutta totuus on se ettei kokematon mies kelpaa naisille, naiset haluavat aina sen jännän tyypin joka on kaatanut naista kun heinää, niin se vaan menee.
Tietenkin nämä naisia saavat miehet ovat supliikkitaidoiltaan hyviä ja sehän naisen saannin eräs tärkeimmistä asioista on.Mun kohdalla se meni niin että nainen jännitti kovasti kun olen paljon kokeneempi. Puhuttiin asiasta kuitenkin avoimesti niin jännitys sillä osaltaan helpotti. Nykyään ei jännittä lainkaan, päinvastoin intoilee suorastaan ja sehän ei minua haittaa lainkaan :)
- ....
Ap. kirjoitti:
Tietenkin nämä naisia saavat miehet ovat supliikkitaidoiltaan hyviä ja sehän naisen saannin eräs tärkeimmistä asioista on.Kaikki ei ole jommasta kummasta ääripäästä. Kyllä siihen väliin mahtuu muutakin, kuin täysin kokematon tai joku naisia kuin heinää kaatanut mies. Onhan se aika kummallista, ettei ikäiselläsi miehellä ole yhtään parisuhdetta takana.
.... kirjoitti:
Kaikki ei ole jommasta kummasta ääripäästä. Kyllä siihen väliin mahtuu muutakin, kuin täysin kokematon tai joku naisia kuin heinää kaatanut mies. Onhan se aika kummallista, ettei ikäiselläsi miehellä ole yhtään parisuhdetta takana.
Juuri näin. En etsi mitään "heinänkaatajaa" vaikka odotankin, että myös miehellä on parisuhdekokemusta. Ja onneksi enemmistö vapaista 40 miehistä asettuu noiden ääripäiden välille.
- vghjkjbvn
simasuuneiti kirjoitti:
Juuri näin. En etsi mitään "heinänkaatajaa" vaikka odotankin, että myös miehellä on parisuhdekokemusta. Ja onneksi enemmistö vapaista 40 miehistä asettuu noiden ääripäiden välille.
Simasuuneiti on täällä niin kauan jo pyörinyt että sinä et edes kelpaa koskaan kenellekään. SORRY!
- miesvm1967
vghjkjbvn kirjoitti:
Simasuuneiti on täällä niin kauan jo pyörinyt että sinä et edes kelpaa koskaan kenellekään. SORRY!
Mistähän näitä katkeria kusi*päitä oikein riittää? No, kaikki kirput ja muut hyönteiset tietty herää näin kevätaikaan häiritsemään ihmisten eloa, luonnonlaki kait?
- M nelikympp..
Nimim. 2 10 siinä nainen minun makuun, olisinpas vapaa :)
En minäkään tykännyt kun (muutamat) naiset kyseli kirjoittelun
alkumetreillä että oletko ollut kauan yksin/sinkku.
No, valehteluun siinä joutui turvautumaan, kun en halunnut kertoa minkalainen
suhde minulla oli. (enkä kerro nytkään)
Sitten kun se ns. oikea löytyi, niin kyllä molemminpuolin puhuttiin existä,
tuo suhde loppui sitten muista syistä.- Ap.
Kyllä minäkään en enää kerro totuutta tuossa asiassa siitä ettei suhteita ole, täytyy varmaan heittää jotakin ympäripyöreää tyyliin että " muutama lyhyt suhde takana"
- kjhkjhkhkj
Itellä kävi sama, tosin ikää vasta vähän päälle 20. Aika kumma.
- ihmemieso
tuosta "en ole koskaan seurustellut" ja ikää 40 tulee mieleen eräskin tapaus, jolla useita suhteita vuodessa, paneskelee ympäriinsä ja välillä kuukausikaupalla joku muija asusteleekin hänen luonaan, mutta hänen mielestään hän ei ole koskaan seurustellut...pitäisi tyyliin olla kihloissa, että pitäisi suhdetta minkään sortin seurusteluna!
- Seurustelematon
Voihan ihminen olla vaikka ollut naimisissa vaikkei koskaan ole varsinaisesti seurustellut. Itsekin menin aikoinaan parikymppisenä melkolailla suoraan avoliittoon ja sitten parin vuoden päästä vihille, ilman mitään seurusteluja.
Nykyinen puolisoni on jopa onnistunut avioitumaan kahdesti ennen tätä liittoa jotakuinkin ilman seurusteluvaihetta. Ensimmäisen liiton aikaan kuului usk. yhteisöön joka ei seurustelua hyvällä silmällä katsonut, toisen liittonsa solmi maassa, jossa oli hyvin tiukat käyttäytymisnormit myös maassa asuville suomalaisille.- Seurustelematon
rubus1981 kirjoitti:
Jaa että tämmöinenkin tulkinta on mahdollinen: avio- tai avoliitto ei ole seurustelua :D.
Mielestäni seurusteluvaihe on se, kun asutaan kumpikin omassa kämpässään, mutta ollaan seurustelusuhteessa.
- Ujoopiimää
Näin kävi minullekin, ikää 35 ja mies. Käytiin treffeilläkin ja nainen oli selvästi se aktiivisempi kunnes kysyi noista ex:istä. No, kerroin totuuden ja siihen loppui se. Miten helkkarissa pääsee enää alkuun kun ei kelpaa tuon takia? Minkä sille enää voi, ujona ja hiljaisena sitä kokemusta ei vain saa.
- ssi~
wlfwd kirjoitti:
Kai se pitää vaan keksiä jotain parisuhdehistoriaa.
Ehkä arvoituksellisempaa olisi sanoa, ettei kommentoi mennyttä. Tämä antaa naiselle hyvän kuvan miehestä ja saa kiinnostumaan, eipä ainakaan mollaa oletettuja entisiään.
Tuttu juttu. Homma kaatui kolmansien treffien jälkeen, kun menin kertomaan kokemattomuudestani.
- mies Afrikasa
huohotiläähätihuohotiläähätihuohotiläähäti,kiva luke teda jutuja ja haka tatia,kohta lenta mäli
- yökötys ja yrjö
Sulla varmaan lentää mällit kokoajan omankädenkautta, kun tuolla
älykkyysosamäärällä olevaa, ei kukaan huolis väkättämään rinnalleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432181Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21958Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675