Kun

Citynainen

olette humalassa ja viihteellä niin saako teiltä takuuvarmasti seksiä. Siis johtaako ilta aina seksiin?

67

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noup--------

Ei johda. Toki pienessä nousuhumalassa sitä on ehkä hieman halukkaampi seksiin kuin muuten, mutta kun tulee tarpeeksi humalluttua niin haluan lähinnä vain kotiin nukkumaan. Lisäksi uskon että kovassa humalassa en edes kykene harrastamaan seksiä.

• Citynainen

Olet mies. Miehet ottavat aina seksin vastaan.

• Ikisinkku M
        Citynainen kirjoitti:

Olet väärässä mutta voithan toki yrittää :p

• ldkfjgldgjljgl
        Citynainen kirjoitti:

Paitsi jos nainen käyttäytyy (kännissä) tosi paskasti, ja seksin tarjoaminen on muutenkin selvää vain naisen pään sisällä, ei miehelle.

• Citynainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

Olet väärässä mutta voithan toki yrittää :p

Ei kiitos. Et taida olla minua varten.

• Ikisinkku M
        Citynainen kirjoitti:

Ei kiitos. Et taida olla minua varten.

En itseäni tarkoittanutkaan vaan miehiä noin yleisesti. Siinä mielessä voin korjata tuota edellistä lausuntoa että onhan niitäkin joille kelpaa kun vaan on nainen mutta itse en oikeastaan halua edes seksiä sellaiselta joka ei myös muuten herätä hieman mielenkiintoa. Toki rima voi oikein kännissä hieman laskea mutta sen verran tolkuissaan tulee aina oltua liikenteessäkin ettei ihan mahdottmia ylilyöntejä ole tullut tehtyä.

• HermiinaK
        Ikisinkku M kirjoitti:

En itseäni tarkoittanutkaan vaan miehiä noin yleisesti. Siinä mielessä voin korjata tuota edellistä lausuntoa että onhan niitäkin joille kelpaa kun vaan on nainen mutta itse en oikeastaan halua edes seksiä sellaiselta joka ei myös muuten herätä hieman mielenkiintoa. Toki rima voi oikein kännissä hieman laskea mutta sen verran tolkuissaan tulee aina oltua liikenteessäkin ettei ihan mahdottmia ylilyöntejä ole tullut tehtyä.

Eli puheet siitä että nainen saisi aina kun vaan haluaa ja viitsii sormiaan napsauttaa ei pidä paikkaansa? Miehet on hyviä kääntämään puheet aina sopiviksi tilanteen mukaan.

• Mies1985
        HermiinaK kirjoitti:

Eli puheet siitä että nainen saisi aina kun vaan haluaa ja viitsii sormiaan napsauttaa ei pidä paikkaansa? Miehet on hyviä kääntämään puheet aina sopiviksi tilanteen mukaan.

Miehet esittävät tekonaista, koska arvelevat naisten arvostavan korkeamoraalista nautintojen kieltäjää. Samalla tavalla naiset osaavat esittää haluavansa seksiä.

• Ikisinkku M
        HermiinaK kirjoitti:

Kuten mainitsin tuossa edellisessä "onhan niitäkin joille kelpaa kun vaan on nainen" niin ei se minusta ole ristiriidassa siinä mielessä että jos nainen menee baariin hän kyllä halutessaan varmasti saa jonkun miehen matkaansa, minä vain en ole se mies ja uskon/tiedän myös muitakin korkeamoraalisia miehiä olevan olemassa vaikka se uskomattomalta saattaa kuulostaakin. Olen hyljännyt aika suorasukaisiakin "tarjouksia" naisilta ulkonäön, iän (molempiin suuntiin), sitoutuneisuuden (myös molempiin suuntiin) tms. seikkojen vuoksi, joskus jälkeenpäin ehkä hieman katunutkin päätöstä mutta useammin varmaan ollut tyytyväinen ettei tullut sekaannuttua.

• Ikisinkku M
        Mies1985 kirjoitti:

Miehet esittävät tekonaista, koska arvelevat naisten arvostavan korkeamoraalista nautintojen kieltäjää. Samalla tavalla naiset osaavat esittää haluavansa seksiä.

Arvostuksesta en niin tiedä mutta ei se välttämättä ole nautinto herätä jonkun sellaisen vierestä josta haluat sitten aamulla kuitenkin päästä mahdollisimman pian eroon. Tai se että jos tiedät toisen jo olevan parisuhteessa niin haluatko sellaisen kanssa viedä juttua niin pitkälle että ihastuisit etkä kuitenkaan koskaan voisi omaksesi saada? Tässä nyt oli vaan pari esimerkkiä, mutta ehkä sitten ajattelen aina liikaa.

• Jos niin kävis nii musta tulis pultsari :)

• Citynainen

Joskus on vaan niin ihana humaltua mutta olisiko se toistuvasti humalassa enää niin ihanaa?

• Citynainen kirjoitti:

Joskus on vaan niin ihana humaltua mutta olisiko se toistuvasti humalassa enää niin ihanaa?

Se on hauskinta sillon, jos pääsee viettää lomaa ja on rahaa tarpeeks. Kyllä siitä voi nauttia vaikka kolmekin päivää, kunhan vaan siinä sivussa on jotain tekemistä. Kokeile vaikka kesälomalla.

• Citynainen
        pimbleman kirjoitti:

Se on hauskinta sillon, jos pääsee viettää lomaa ja on rahaa tarpeeks. Kyllä siitä voi nauttia vaikka kolmekin päivää, kunhan vaan siinä sivussa on jotain tekemistä. Kokeile vaikka kesälomalla.

Katotaan nyt vaikka ei ole mikään tavoite. Ehkä olen joskus sitä lomalla tehnyt. Elämäntilanteen takia ei yleensä mahdollista olla hunningolla useita päiviä. Niin pitkiä lomia ei ole koska perheessä muita jäseniä jotka kaipaavat huomiota. Pientä tekemistä aina.

• sgfhghfdfdhd

Jossain baarissa puolenyön jälkeen alkaa itseäni usein jo ramaisemaan sen verran paljon, että jotenkin se viuna tuntuu kiinnostavan enemmän kuin seksi. Lisäksi jos juo vähäänkään enemmän, ei kyllä tee mieli tehdä aloitteita. Mutta jos kiva tyttö tulisi juttelemaan, voisin lähteä hänen kanssaan silti jatkoille, sillä luulen innostuvani kunhan vähän tutustun toiseen. Mutta ihan vieraat tytöt eivät enää aamuyöstä kännissä saa silleen viisaria värähtämään. Kivalta tytöltä myös pyytäisin puhelinnumeron/sähköpostiosoitteen, ja vaikka heti seuraavalle päivälle jo treffit kun on taas pirteänä.

• Citynainen

Niin. Baariin en lähde enää seuraa hakemaan. Tein sitä liian pitkään ja lähes kaikki pyhät hetkeen meni päänsäryssä pitkälle päivään. En tiedä missä niitä miehiä tapaa enkä elättele suuria haaveita treffeistä:/ Höpisen täällä ja odotan ihmettä joltain puolitutulta joka itseänikin kiinnostaisi. Aloite ja ehkä jotain,.. Kesä tulossa ja ehkä sitä terassilla pistäytyessä jotain ilmaantuu.

• joku vaan
        Citynainen kirjoitti:

Niin. Baariin en lähde enää seuraa hakemaan. Tein sitä liian pitkään ja lähes kaikki pyhät hetkeen meni päänsäryssä pitkälle päivään. En tiedä missä niitä miehiä tapaa enkä elättele suuria haaveita treffeistä:/ Höpisen täällä ja odotan ihmettä joltain puolitutulta joka itseänikin kiinnostaisi. Aloite ja ehkä jotain,.. Kesä tulossa ja ehkä sitä terassilla pistäytyessä jotain ilmaantuu.

Niin olitko sä pk-seudulta kotoisin? :)

• Ikisinkku M
        Citynainen kirjoitti:

Itse juurikin terassinaisia epäilen alkoholiongelmaisiksi kun yleensä jos on hyvä keli ja istuvat siellä jo päiväsaikaan siinä väkisin herää epäilys että niillä juominen jatkuu pitkälle iltaan.Varmaan itsekin pistäydyn jossain terassilla kesän päälle mutta sen verran myöhäiseksi menee aina lähtö että usein on jo melko viileää niin tuskin tulee ainakaan mitään kantaterassia missä tulisi istuskeltua.

• Citynainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

Itse juurikin terassinaisia epäilen alkoholiongelmaisiksi kun yleensä jos on hyvä keli ja istuvat siellä jo päiväsaikaan siinä väkisin herää epäilys että niillä juominen jatkuu pitkälle iltaan.Varmaan itsekin pistäydyn jossain terassilla kesän päälle mutta sen verran myöhäiseksi menee aina lähtö että usein on jo melko viileää niin tuskin tulee ainakaan mitään kantaterassia missä tulisi istuskeltua.

Minusta on ihana istua lämpimässä ilta-auringossa hyvässä seurassa ja musiikin säestämänä terassilla=) Juomista voi säädellä ottamalla välillä vettä mutta muuten tulee vähemmän harrastettua. Seuran vuoksi välillä vaan ei juomisen.

• IKisinkku M
        Citynainen kirjoitti:

Minusta on ihana istua lämpimässä ilta-auringossa hyvässä seurassa ja musiikin säestämänä terassilla=) Juomista voi säädellä ottamalla välillä vettä mutta muuten tulee vähemmän harrastettua. Seuran vuoksi välillä vaan ei juomisen.

No joo, mikäs siinä sitten jos hyvässä seurassa aikaa viettää eikä humallu liikaa niin onhan se ihan hyväksyttävää kuitenkin. Joskus vaan ne terdenaiset näyttää aika pyörryksissä jo olevan siinä vaiheessa kun tulee sinne vääntäydyttyä. Terassi vaan selväpäisille vähn huono iskupaikka kun vaikka varovaista vilkuilua olisikin niin tahtoo useimmiten ihmiset vaan pysyä siinä omassa porukassaan kun ei voi luontevasti esim. tanssimaan kysyä.

• Ei.

• miehenkuvotus

Ei.

• mies 86

Tuskinpa.

• jaahas-1

Ärsyttävintä on kun nainen alkaa vonkaamaan seksiä tosi kännissä silleen et puheesta just saa selvää mut sit selvinpäin ei puhu mitään seksistä. Ei ole kovin mielekästä panna räkä kännissä olevaa naista enkä oneks ole siihen ikinä sortunut.

• Citynainen

Rehellisesti sanottuna jos tänään tapaisin yökerhossa erään lutusen miehen ja pääsisin tanssimaan niin vääjäämättä löytäisimme itsemme samasta punkasta aamulla=) Sillä edellytyksellä että mies olisi kiinnostunut.
      Tanssiminen saa kummia tunteita aikaan,..siksi ehkä teen sitä niin harvoin. Toinen tapa olisi tehdä siitä niin arkipäiväinen ettei se herättäisi eroottisia tunteita.

• Siis erään tietyn, jonka kanssa haluat samaan punkkaan ilman tanssiakin?

• Citynainen
        hahmotelma kirjoitti:

Siis erään tietyn, jonka kanssa haluat samaan punkkaan ilman tanssiakin?

Vaikka ilman tanssia. Tunnen hyviä fiboja ilman tanssiakin.

Näin hänet tässä päivänä eräänä. Mikä siinä ihmisessä kiehtoo mietin usein. Onko tämä rakkautta vai mielen harhaa?

• Citynainen
        Citynainen kirjoitti:

Vaikka ilman tanssia. Tunnen hyviä fiboja ilman tanssiakin.

Näin hänet tässä päivänä eräänä. Mikä siinä ihmisessä kiehtoo mietin usein. Onko tämä rakkautta vai mielen harhaa?

Onneksi pääsen kohta kaltaisteni/tasoisteni seuraan uudella paikkakunnalla. Tunnen olevani kotona tulojani vastaavassa asuinpaikassa. Sieltä ehkä viriää jotain,..tai saa ainakin rohkeutta.

• Citynainen kirjoitti:

Onneksi pääsen kohta kaltaisteni/tasoisteni seuraan uudella paikkakunnalla. Tunnen olevani kotona tulojani vastaavassa asuinpaikassa. Sieltä ehkä viriää jotain,..tai saa ainakin rohkeutta.

Onpas erikoista settiä nyt.

• Citynainen
        hahmotelma kirjoitti:

Onpas erikoista settiä nyt.

Ai mikä? Onko vaikea ymmärtää että olen asunut väärässä paikassa jo vuosia ja tarvitsen paikanvaihtoa,..edistää suhteita. Luulen.

• Citynainen kirjoitti:

Ai mikä? Onko vaikea ymmärtää että olen asunut väärässä paikassa jo vuosia ja tarvitsen paikanvaihtoa,..edistää suhteita. Luulen.

Ei kai. Palstalla aika normaalia. Kaikkialla muualla on paremmin. Aika moni noista haikaa johonkin eurooppalaiseen kulttuuriin vissiin, jossa he olisivat kuulemma paljon paremmassa asemassa kaikin puoli...

Normaali settiä palstalle kyllä.

• hahmotelma kirjoitti:

Ei kai. Palstalla aika normaalia. Kaikkialla muualla on paremmin. Aika moni noista haikaa johonkin eurooppalaiseen kulttuuriin vissiin, jossa he olisivat kuulemma paljon paremmassa asemassa kaikin puoli...

Normaali settiä palstalle kyllä.

Eikä sillä. Siis paikanvaihdoksen ja sillä tavalla... no reset nappulan painaminen siihen tapaan, se on kiehtova ajatus. Joskus itse ajattelin sitä, että voisin lähteä johonkin, jossa mulla ei ole mitään. Se on jännittävä ajatus, jossa näkee niin paljon mahdollisuuksia.

Mut joo... että tulojensa mukaista seuraa. No joo kukin katsoo maailmaa tavallaan.

• hahmotelma kirjoitti:

Eikä sillä. Siis paikanvaihdoksen ja sillä tavalla... no reset nappulan painaminen siihen tapaan, se on kiehtova ajatus. Joskus itse ajattelin sitä, että voisin lähteä johonkin, jossa mulla ei ole mitään. Se on jännittävä ajatus, jossa näkee niin paljon mahdollisuuksia.

Mut joo... että tulojensa mukaista seuraa. No joo kukin katsoo maailmaa tavallaan.

Ellei tuo sitten tarkoittanut, että alueen liian korkeiden asuinkulujen vuoksi vaihtaa paikkaa.

• hahmotelma kirjoitti:

Ellei tuo sitten tarkoittanut, että alueen liian korkeiden asuinkulujen vuoksi vaihtaa paikkaa.

Eiku hitto... miksi ei ole edit nappia. Siinähän sanottiin jo kaltaisteni/tasoisteni seuraan.

No joo. Onnea siihen.

• Citynainen
        hahmotelma kirjoitti:

Vaik niin. On se kyllä niinkin että paljon omaisuutta omaavan tai törkytuloja nostavan kanssa ei oikein synkkaisi koska joutuisin sanomaan aika monesti ettei mahdollista sitä tai tätä koska rahat ohjautuvat johonkin muuhun.
        Natkutus siitä myös ärsyttäisi että se nainen vain rahojen perään ja tiluksia haikailee. Olen omillani ja toivon myös että mies joka ehkä joskus elämässäni vaikuttaa on omillaan. Tasapuolisuus niin että ymmärrätkö?

• Citynainen
        hahmotelma kirjoitti:

Eiku hitto... miksi ei ole edit nappia. Siinähän sanottiin jo kaltaisteni/tasoisteni seuraan.

No joo. Onnea siihen.

Minä kiitän=) Ymmärrät kai mitä tarkoitan.

• Citynainen kirjoitti:

Minä kiitän=) Ymmärrät kai mitä tarkoitan.

En ymmärrä tälläkään kertaa. Ai niin sinäkös se oletkin se ymmärräthän mitä tarkoitan heppu :P

En ole koskaan ymmärtänyt.

• Citynainen
        hahmotelma kirjoitti:

En ymmärrä tälläkään kertaa. Ai niin sinäkös se oletkin se ymmärräthän mitä tarkoitan heppu :P

En ole koskaan ymmärtänyt.

Mitä et ymmärtänyt? Sanon tuon lauseen silloin kun ymmärrän että toinen on ymmärtänyt mitä tarkoitan.

Mitä et ole koskaan ymmärtänyt?

Hitsi kun virvokkeet loppuivat. Pitäisikö lähteä ulos kupille,..

• Citynainen
        hahmotelma kirjoitti:

Siis erään tietyn, jonka kanssa haluat samaan punkkaan ilman tanssiakin?

En kyllä samana iltana samaan punkkaan koska haluan tutustua ihmiseen ennen punkkaan menoa. Mielummin tapaa uudestaan ihan selvinpäin ja katsoo sitten mihin johtaa,..
        Kyllä ihmisessä täytyy olla muutakin kuin halu samaan punkkaan. Itse olisin iloinen mukavasta yhteisestä ajasta ja sitä kautta ehkäpä ihastumista/rakastumista.

• Ei ikinä

Valikoin aika tarkkaan miehen ja naisen kun seksiä noudan
      enkä koskaan ota humalaista tai ole humalassa. Siinä ei ole mitään vitsiä kun kuitenkin siinä menee koko yö niin parempi olla skarppina ja muutenkaan päihteet eivät kuulu elämääni.

• Citynainen

Relaa vähän,.. Skarppina voi olla muutennii,..ja vähemmän päihteitä.

• Mies1985

Voisi saada, mutta seksuaalisuuteni on ollut sellaisessa patoutumien ja traumojen horroksessa monta vuotta, että olisi melkoinen ihme jos nainen onnistuisi kiihottamaan minua.

• realismus

Ei takuulla - mitä kännimmässä olen, sen enemmän menee teologisiin jankkamisiin sekä mossad vetää teitä kaikkia turpaan. Aika moni tavantalli katsoo suu auki ja perääntyy paikalta.

• lifemocker

en harrasta seksiä tuntemattomien kanssa

• kiinni jäit.

no et kyllä ilmeisesti tuttujenkaan kanssa =D

• asdf.

Ookkonää neitsyt?

• 10+19

En harrasta humalajuomista, enkä juomista liiemmin muutenkaan. Seksistä tykkään viinankin edestä, mutta nautin senkin siinä gourmet-muodossa, joten ei todellakaan kuka vain kelpaa - humalainen seksipartneri olisi ehkä se hirvein vaihtoehto. Olisiko seksi sellaisen kanssa -tuohon gourmeeseen viitaten- sitten kertaalleen yrjöttyä roskaruokaa. Ei kiitos, ottakoon "nälkäisemmät".

• etsitaan

"olette humalassa ja viihteellä niin saako teiltä takuuvarmasti seksiä."

Todennäköisesti jos joku vain pyytäis, sillä humalassa mulla yleensä laskee vähän kaikki estot. Toisaalta sitten taas (liian) humallassa mulla pukkaa laskemaan vire ja halut, varsinkin jos kello lähentelee jo aamun tunteja, ja enemmänkin sitä haluis vaan rojahtaa lähimpään sänkyyn, joten tiedä sitten mitä siitä tulis.

"Siis johtaako ilta aina seksiin?"

Hiljaista on ollut, eli ei oo johtanut

• mää saan aina

Multa ei saa, mutta takuu varmasti mä saan.

• Ei ja ei. Vaikka tulisi tilaisuus, en kuitenkaan pystyisi jännitykseltä suoriutumaan.

• ---

Relaa vähän.

• realismus

Ikävä kyllä alan käydä kierroksilla, keskustelemaan filosofiasta ja maailmansodan historiasta mistä (aina, toistuvasti) juutalaisuuteen. Loistavalla sotahistoriantuntemuksellani olen saanut tosin pokattu pari, mutta suurin osa tavismiehista katselee suuauki, ja ne jokunen kaljupallopää alkaa aukoa avutonta vauvansuutaan natsiaiheista.

Pikkunatsit on helppo jyrätä, syyntakeettomassa tilassa kun ovat, tavikset ignooreta, ne pari sitten... slurps - joskus antavat, joskus eivät. Tutkimattomia ovat herrojen tiet.

• Citynainen

Minun ongelma on se että hakeudun aina varattujen miehien seuraan:/ eikä niistä seuraa koskaan mitään.

• Ikisinkku M

Voin kyllä kuvitella pöydässä vaahtoavan realissimuksen joka jyrää ehdottomuudellaan ja juutalaisten kärsimyksillä, tämän päivän juutalaisten harrastama rotupolitiikka ei tietenkään kuulu asiaan vaan se mitä tehtiin silloin ja kaikki sen jälkeen tapahtunut on oikeututettua kun on kärsitty niin. Innokas nyökyttelijä ja tahdoton mielipiteisiin yhtyjä saattaa päästää jatkoille, kaikki muut ovat natseja, huh huh, kyllä siinä tavan taavilla suu aukeaa vähemmästäkin.

• Ikisinkku M
        Citynainen kirjoitti:

Minun ongelma on se että hakeudun aina varattujen miehien seuraan:/ eikä niistä seuraa koskaan mitään.

Yrität varastaa toisten omaa, häpeäisit.

• Citynainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

Yrität varastaa toisten omaa, häpeäisit.

En ota toisen omaa eikä siitä nyt ole kyse vaan samalla aaltopituudella tai sitten olettavat minunkin seurustelevan eli molemmat harrastaisivat salaseksiä? Yleensä olen vain kuuntelija ja vähän läheisyyden antaja. Sitä ihmettelen miksi varatut eivät käytä omansa palveluja vaan vaivautuvat sinkun elämään,..

• realismuis
        Ikisinkku M kirjoitti:

Voin kyllä kuvitella pöydässä vaahtoavan realissimuksen joka jyrää ehdottomuudellaan ja juutalaisten kärsimyksillä, tämän päivän juutalaisten harrastama rotupolitiikka ei tietenkään kuulu asiaan vaan se mitä tehtiin silloin ja kaikki sen jälkeen tapahtunut on oikeututettua kun on kärsitty niin. Innokas nyökyttelijä ja tahdoton mielipiteisiin yhtyjä saattaa päästää jatkoille, kaikki muut ovat natseja, huh huh, kyllä siinä tavan taavilla suu aukeaa vähemmästäkin.

Jollei ikisinkku M (=mussukka?) erota panssariajoneuvoja toisistaan tai osaa sanoa mitään Magdeburgin piirityksestä, niin ei siinä mitään, tavallista tavista. Mutta mikäli et tiedä mitään maailmanpolitiikasta, niin ihan jo tällaisella rupupalstallakin kannattaisi pitää turpansa kiinni.

• Ikisinkku M
        Citynainen kirjoitti:

En ota toisen omaa eikä siitä nyt ole kyse vaan samalla aaltopituudella tai sitten olettavat minunkin seurustelevan eli molemmat harrastaisivat salaseksiä? Yleensä olen vain kuuntelija ja vähän läheisyyden antaja. Sitä ihmettelen miksi varatut eivät käytä omansa palveluja vaan vaivautuvat sinkun elämään,..

Niin mutta sullahan jokatapauksessa menee aika hukkaan noiden kanssa kun ei mitään kestävää synny, lähetä ne psykiatrille tai jonnekin muualle tilittämään ja hyödynnä energiasi vapaiden miesten etsintään.

• IKisinkku M
        realismuis kirjoitti:

Jollei ikisinkku M (=mussukka?) erota panssariajoneuvoja toisistaan tai osaa sanoa mitään Magdeburgin piirityksestä, niin ei siinä mitään, tavallista tavista. Mutta mikäli et tiedä mitään maailmanpolitiikasta, niin ihan jo tällaisella rupupalstallakin kannattaisi pitää turpansa kiinni.

En todellakaan erota, minusta kaikki jotka on perehtyneet sotaromuihin jotka kuuluu menneisyyteen ovat vähän outoja, pari kaveria tunnen, toisella oli jossain vaiheessa aika sairaantuntuinen natsivaihe päällä ja toinen muuten outo, fanaattisuus pelottaa tällaista "tavista" kun ei oikein ymmärrä sitä. Maailmanpoliitiikasta jotain tiedän mutten sitäkään nyt niin hirveästi seuraa, sen verran vain on sattunut haaviin tarttumaan ettei ne juutalaisetkaan niin puhtoisia pulmusia ole mitä mielellään antaisivat ymmärtää.

• Citynainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

Niin mutta sullahan jokatapauksessa menee aika hukkaan noiden kanssa kun ei mitään kestävää synny, lähetä ne psykiatrille tai jonnekin muualle tilittämään ja hyödynnä energiasi vapaiden miesten etsintään.

Varatut miehet eivät ole varteenotettavia ehdokkaita seurusteluun enkä todellakaan heidän varaan ole mitään laskenut. Ajanvietettä ja oppimista kaikki tyyni,..energiat kohdistuvat oikeisiin kohteisiin.

• realismus
        IKisinkku M kirjoitti:

En todellakaan erota, minusta kaikki jotka on perehtyneet sotaromuihin jotka kuuluu menneisyyteen ovat vähän outoja, pari kaveria tunnen, toisella oli jossain vaiheessa aika sairaantuntuinen natsivaihe päällä ja toinen muuten outo, fanaattisuus pelottaa tällaista "tavista" kun ei oikein ymmärrä sitä. Maailmanpoliitiikasta jotain tiedän mutten sitäkään nyt niin hirveästi seuraa, sen verran vain on sattunut haaviin tarttumaan ettei ne juutalaisetkaan niin puhtoisia pulmusia ole mitä mielellään antaisivat ymmärtää.

Tapaisesi jäävätkin ikisinkuiksi tai sitten löytävät jonkun söpön lähiötyllerön jonka kanssa katsella maskun kalustetalosohvalla tasokkaita ohjelmia kuten sinkkulaivoja ja salkkareita.

Pari hamaa tuli, kiskaisseet kurkun auki viattomalta sivulliselta. No hups, sellaista sattuu. Etupäässä riemuvoittoja, luu kurkkuun ylivoimaiselle vastustajalle. Ihailen Mossadia yli kaiken.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Mossad

• Ikisinkku M
        Citynainen kirjoitti:

Varatut miehet eivät ole varteenotettavia ehdokkaita seurusteluun enkä todellakaan heidän varaan ole mitään laskenut. Ajanvietettä ja oppimista kaikki tyyni,..energiat kohdistuvat oikeisiin kohteisiin.

Siinä vaan voi käydä niinkin että sen ukkomiehen kanssa aikaa viettäessä saattaa se potentiaalinen vapaampi mies mennä ohitse kun katsoo sinun olevan varattuna.

• Citynainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

Siinä vaan voi käydä niinkin että sen ukkomiehen kanssa aikaa viettäessä saattaa se potentiaalinen vapaampi mies mennä ohitse kun katsoo sinun olevan varattuna.

Aha. No sille ei voi sitten mitään. Kuljen tuttujen kanssa jotka ovat naimisissa tai ei. Ylipäätään jos katsoo ei voi tietää yhtään mitään. Valitsee seuransa niin tai näin joku voi luulla että on varattu. Naisseurassa lesbo. Kärjistettynä,..

• Ikisinkku M
        realismus kirjoitti:

Tapaisesi jäävätkin ikisinkuiksi tai sitten löytävät jonkun söpön lähiötyllerön jonka kanssa katsella maskun kalustetalosohvalla tasokkaita ohjelmia kuten sinkkulaivoja ja salkkareita.

Pari hamaa tuli, kiskaisseet kurkun auki viattomalta sivulliselta. No hups, sellaista sattuu. Etupäässä riemuvoittoja, luu kurkkuun ylivoimaiselle vastustajalle. Ihailen Mossadia yli kaiken.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Mossad

Onko se nyt sitten lopultakaan kovin huono vaihtoehto, minusta ainakin parempi kuin suu vaahdossa fanaattisesti kapinoida jonkin asian puolesta ja olla onneton kun ne kaikki paukapäät ei tajua. Salkkareita tuskin kyllä katsotaan kun en tähänkään mennessä ole katsonut yhtään jaksoa kokonaan, tyllerö saa toki katsoa jos haluaa.

Kieltämättä mossad on ihan ihailtava peräänantamattomuudessaan mutta ei se silti minusta oikeuta pelkästään hyvää heistä uskomaan. Sitäpaitsi, tämä nykymaailman raha-politiikan ohjailu nyt ainakaan ei ole pelkästään hyvä juttu, NWo:stahan löytyy varmaan miljoonia artikkeleita, tuossa vaikka yksi satunnaisotantainen googlella:
        http://pietariumj.blogit.fi/

• Ikisinkku M
        Citynainen kirjoitti:

Aha. No sille ei voi sitten mitään. Kuljen tuttujen kanssa jotka ovat naimisissa tai ei. Ylipäätään jos katsoo ei voi tietää yhtään mitään. Valitsee seuransa niin tai näin joku voi luulla että on varattu. Naisseurassa lesbo. Kärjistettynä,..

Eipä sille kai voi ja hankalaahan se on kun sinkkuja ei välttämättä aina seurasta tunnista ja varatut on voineet piilottaa sormuksen, onnea jokatapauksessa kuitenkin siihen vapaan etsintään.

• Citynainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

Eipä sille kai voi ja hankalaahan se on kun sinkkuja ei välttämättä aina seurasta tunnista ja varatut on voineet piilottaa sormuksen, onnea jokatapauksessa kuitenkin siihen vapaan etsintään.

Kiitos. Vapaa tarvitsee onnea vapaan miehen etsintään.

• realismus
        Ikisinkku M kirjoitti:

Onko se nyt sitten lopultakaan kovin huono vaihtoehto, minusta ainakin parempi kuin suu vaahdossa fanaattisesti kapinoida jonkin asian puolesta ja olla onneton kun ne kaikki paukapäät ei tajua. Salkkareita tuskin kyllä katsotaan kun en tähänkään mennessä ole katsonut yhtään jaksoa kokonaan, tyllerö saa toki katsoa jos haluaa.

Kieltämättä mossad on ihan ihailtava peräänantamattomuudessaan mutta ei se silti minusta oikeuta pelkästään hyvää heistä uskomaan. Sitäpaitsi, tämä nykymaailman raha-politiikan ohjailu nyt ainakaan ei ole pelkästään hyvä juttu, NWo:stahan löytyy varmaan miljoonia artikkeleita, tuossa vaikka yksi satunnaisotantainen googlella:
        http://pietariumj.blogit.fi/

En minä yksisilmäisen fanaattinen ole, kalashnikovilla on loistavat etunsa vaikkakin uzi voittaa rekyylillään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2181
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1430
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1386
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1245
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      958
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      162
      838
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      742
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      736
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe