vedenpäälläkävely onnistua, jos on vahva usko ?
Voiko raamatullinen
23
102
Vastaukset
- Apo-Calypso
Ei tarvitse edes vahvaa uskoa, kun suorittaa operaation talvella.
- Juudas Brutus
Jeesus oli vain Aqua Skipper - laitteen edustaja:
http://www.mulletoi.com/shop/hauskaa_ystavien_kanssa/vesilelut/prod__8222_aquaskipper
Nyt voit olla Jeesus, kun tämän ostat - Jeesuksen paljastus
Kuski luuli itikaksi ja jatkoi matkaa. Armoveret lensivät tuulilasille. Lasoli pelasti. Jeesusksen itse paljastui sattui
väärään aikaan. - Esko o
Vedessä kävely on hienoa ja sitä olen harrastanut paljon. Se on siis vedessä kävelyä, eikä veden pinnalla kävelyä. Yleensä ihmiset eivät sellaista tee, kun eivät osaa. Suosittelen kumminkin opettelemaan, se tuntuu hyvältä.
Puujalkaa asian vierestä Juhannuksen kunniaksi: miksei joku firma lanseeraa Usko-merkkistä väkiviinaa? Hihhulitkin olisivat innoissaan juhannusuutisista: 18 hukkui vesillä, 11 heistä oli aikalailla Uskossa.
- Uskon tyhmyys
Ainakaan tätä asiaa kokeillutta pastoria ei vahva usko auttanut:
http://www.religionnewsblog.com/15782/priest-dies-after-trying-to-walk-on-water
Pastori itse uskoi todella vahvasti, että hän kykenisi kävelemään vetten päällä aivan kuten Jeesus. Pastori käveli veteen ja hukkui.
Muistuttaa kovasti tätä toista uutista, jossa uskon vahvuutta kokeiltiin:
http://www.hs.fi/ulkomaat/Käärmeitä uskonnossaan käyttänyt pappi kuoli käärmeenpuremaan USAssa/a1305571979345
"Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä. He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä",
Ja kaiken huippu on se, että tuon käärmeenpuremaan kuolleen uskis-idiootin oma isä oli kuollut ihan samalla tavalla käärmeenpuremaan. Vahva usko on sokeaa pohjatonta tyhmyyttä, vieläpä hengenvaarallista sellaista.- Raamatun valheita
Raamatussa luvataan, että uskovia seuraavat tunnusmerkit, kuten se että voivat tarttua käsin käärmeisiin tai juoda tappavaa myrkkyä vahingoittumatta. Kuten tuossa kaksikin kertaa nähtiin, niin eipä pidä ollenkaan paikkaansa.
Raamattu siis valehtelee. - krabbiz
Raamatun valheita kirjoitti:
Raamatussa luvataan, että uskovia seuraavat tunnusmerkit, kuten se että voivat tarttua käsin käärmeisiin tai juoda tappavaa myrkkyä vahingoittumatta. Kuten tuossa kaksikin kertaa nähtiin, niin eipä pidä ollenkaan paikkaansa.
Raamattu siis valehtelee.Ehkä kaikkiin lahkoihin pitäisi olla nämä pääsykokeena. Darwin rules!
- Esko o
>> Pastori käveli veteen ja hukkui.
Tämä on jo suurta tyhmyyttä. Minä kävelen veteen koska tahansa, enkä huku. Ei kukaan normaali ihminen huku. Ihminen kelluu niin, että osa päälakea jää veden pinnan yläpuolelle. Tästä on helppo nostaa nenä veden yläpuolelle käsiä heilauttamalla. Minä teen sitä usein uimahallissa.- ...
Kerropa sama parillesadalle vuosittain hukkuneelle.
- Esko o
... kirjoitti:
Kerropa sama parillesadalle vuosittain hukkuneelle.
Uimataidoton on vedessä aika avuton, mutta uimataitoinen on vahvoilla.
- ...
Esko o kirjoitti:
Uimataidoton on vedessä aika avuton, mutta uimataitoinen on vahvoilla.
''Ei kukaan normaali ihminen huku.''
Parisataa epänormaalia hukku joka vuosi. Hyvä Esko.
Tehdäänkö Juhannushukkumislista? Kuinka monta epänormaalia uskot hukkuvan tänä Juhannuksena? Itse olen optimisti ja arvaan 11.
- vihtuilija
Onnistuuhan se. On ainakin syytä uskoa niin. Siitä on jopa miljoonia todisteita. Niitä todisteita kutsutaan uskovaisiksi. Ompahan käynyt miljoonille niin, että ovat hypänneet veteen pää edellä. Vesi ei antanutkaan periksi. Sen kyllä huomaa uskovaisten jutuista.
- Usko Vahvanen
Kiitokset vastauksista.
Niiden perusteella taidan yrittää.
Teen sen ainakin aluksi matalassa vedessä. - ...
Kannattaa ruuvata jalkoihin jonkinlaiset kellukkeet.
- Minä olen Jumala
Kyllä minäkin voin sanoa vaikka että osaan lentää ilman rakettia kuuhun ja kun seuraajat ja heidän palkkaamat runebergit taitavasti taltioivat väittämäni kirjoiksi, saadaan tulevaisuudessa näistä kirjoista kumpuavia uskovaisia jotka kuvittelevat että pystyvät samaan mitä runebergit minusta väittävät kunhan eläytyvät tarpeeksi hyvin tarinoihin. Jos kuulento ei onnistu, on se vain uskon puutetta :D
Näin on näreet. Hyviä läppiä, oli kiva kiva lukea :DD - SamiA
Ei siihen tarvita vahvaa uskoa; usko riittää.
Se, joka uskoo, sille kaikki on mahdollista.- omituinen höpöttäjä
Oletko monestikin kävellyt vetten päällä? muutakin kuin talvella? puhut kokemuksen rintaäänellä, niin että ei sattuisi olemaan laittaa videota? Ai niin, eihän teillä hihhuleilla yleensäkään ole väitteillenne todisteita. Kas, kun unohdin.
- Usko Vahvanen
Kun olen vedenpäälläkävelyteemaan näin monia asiaa valaisevia vastauksia saanut , rohkenen vielä esittää Raamatun ihmeisiin liittyvän toisenkin kysymyksen:
Voiko vilpittömästi uskova taikoa veden viiniksi, kuten Jeesus aikoinaan Kaanaan häissä ?
Minulle riittäisi sekin, että vesi muuttuisi ensiluokkaiseksi sahdiksi tai olueksi. Korostan vielä sitä, että prosessissa veteen ei tosiaan lisätä mitään muita aineita, vaan vesi todella "hengen voimasta" muuttuu kuvatuiksi alkoholijuomiksi . - krabbiz
Vedenpääläkävelytarinan syntyä miettiessäni tulee mieleen aina tarina (todennettu oikeuden pöytäkirjoista) jossa eräs mies teki murhan, ylitti järven veden päällä kävellen ja meni hirttäytymään vastarannalla olevaan latoon. Vedenpäälläkävely mainitaan perimätiedossa. Arvoitus ratkeaa kun katselee vanhoja karttoja. Niissä järven ylityskohdalla oli tuolloin siltä joka myöh hävitettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161928Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541402Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551317- 531069
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341011Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75946Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62832- 56801