Moi, olen 32-vuotias nainen, ja olen ollut sinkkuna yli vuoden. Monilla suurinpiirtein samanikäisillä miehillä alkaa olla lapsia, ja se on mulle kauhistus. Ja eikä nyt tarvitse ruveta haukkumaan lasten vihaajaksi... Mulla on ollut yksi suhde, jossa miehellä oli kaksi lasta edellisestä liitosta. Mun oli todella vaikea olla niiden lasten kanssa, olen kyllä tottunut työssäni lapsiin, mutta mä halusin aina vain pois, jos ne lapset oli esim. viikonlopun paikalla. Jos tapaan jonkun kiinnostavan miehen, ja kuulen, että hänellä on lapsia.... kiinnostus loppuu yleensä siihen paikkaan.
Mulla ei ole halua hankkia omia lapsia. Taidan jäädä yksin, hyvin harvassa ovat ne miehet, jotka eivät myöskään halua jälkikasvua.
Joo, tämmöstä mietelmää tänään....
en halua lapsia parisuhteeseen
16
174
Vastaukset
- kiltti mies.
Minä olen mies joka ei halua lapsia. Eikä mulla ole ennestään lapsia. Aleetaanko seurustelee?
- kiltti mies.
Ja olen kohta 38 vuotias
- sinkkumies.
En halua kans lapsia. Haluan vain naisen joka rakastais mua tälläisenä kuin olen.
En ole juoppo, rikollinen, tai muukaan pahis.
Ihan normi mies ilman naista olen ja olis mukavaa jos löytäis jonkun kivan naisen. Minäkään en halua lapsia. Ja vaikka haluaisinkin, niin alkaisi olla pikku hiljaa myöhäistä hankkia niitä.
Mutta tuntuu olevan melkoinen turnoff, heti kokemattomuuden jälkeen, suurimmalle osaa naisia.- Ikuisesti yksin?
Täälläkin olis yks sinkkumies joka ei haaveile lapsista että kyllähän meitä riittää.
- Kesähellemekkotyttö
Täällä hilkkua vailla kolmekymppinen kokematon sinkkunainen joka ei taatusti halua lapsia. Joten korjataan se harhaluulo että jokainen nainen haluaisi lapsia. Pieni vähemmistö, tässäkin asiassa, jää huomaamatta.
- lifemocker
se on aina plussaa jos joku nainen ei halua lapsia! :)
- ...
Olet siinä iässä, että toinen kierros alkaa olla käsillä, ei kyse ole mistään sen kummemmasta. Me vapaaehtoisesti lapsettomat ikätoverisi olemme edelleen yhdessä ja naimisissa, emmehän ole halunneet tuhota elämäämme lapsilla. Kun olemme vastakappaleemme löytäneet, ei meitä saa eroamaan: aikaa on suhteen hoitamiselle, romantiikalle ja stressittömälle yhdessäololle. Myös omaan käyttöön jäävä varallisuus mahdollistaa aivan erilaisen irtautumisen arjesta, kun arki kyllästyttää.
Siksi vapaaehtoisesti lapsettomia ikätovereitasi ei juuri vapaana kulje.- lifemocker
yleensä se on vaikeampi löytää lapsia haluamaton NAINEN kuin se mies!
- vitun tampio
lifemocker kirjoitti:
yleensä se on vaikeampi löytää lapsia haluamaton NAINEN kuin se mies!
"yleensä sitä ja yleensä tätä" siinä on taas tietoguru vauhdissa!
- lifemocker
vitun tampio kirjoitti:
"yleensä sitä ja yleensä tätä" siinä on taas tietoguru vauhdissa!
näinpä!
- Kumma että meitä
veloja on aina paljon näillä keskustelupalstoilla, mutta IRL en ole vielä koskaan törmännyt vapaaseen vela-naiseen.
- Minä haluan ainakin
olla siittäjä-isä. Vasta lapsen siittäminen tekee minusta oikean miehen.
- Tää on hankalaa
Sama ongelma mutta toisinpäin. Olen mies ja suuri osa yli 30v. naisista on ne mukulat jo pyöräyttänyt. Jos lapsettomuus olisikin ainoa vaatimus elämänkumppanille niin homma olisi vielä suht helppoa. En vaan kykene ihan ketä tahansa lyyliä vierelleni ottamaan. Pitäisi olla samankaltaiset kiinnostuksen kohteet, ja samankaltainen musamaku. Ja ainakin osa harrastuksista olisi hyvä olla samantyyppisiä kuin itsellänikin, että suhteella ylipäätään olisi mahdollisuuksia kestää.
- shortsit jalassa
Mulle kelpais nainen jolla on jo lapsia mut kelpais kans nainen joka ei halua lapsia. Parin vuoden päästä olen 40 v ja alkaa olla jo myöhäistä tehdä lapsia joten en niitä ala tekemään enään. Jos vaan löytyis nainen joka haluu tälläsen miehen.
- lifemocker
"Mulla ei ole halua hankkia omia lapsia. Taidan jäädä yksin, hyvin harvassa ovat ne miehet, jotka eivät myöskään halua jälkikasvua. "
höpöhöpö, esim mun kaveripiiristä löytyy tasan 1 mies joka on halunnut lapsia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433743- 362474
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?342021- 221757
- 171689
- 231598
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai1001592- 241457
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991446- 221409