Eräs maailman kuuluisimmista tv-pastoreista Pat Robertson, joka mm. Doverin oikeudenkäynnin jälkeen epäili jumalan rankaisevan kaupunkia, on epäiltynä tempusta, josta joutaisi tulla minun puolestani loppuiäksen mätänemään vankilaan.
Häntä syytetään Ruandaan tarkoitettujen humanitääristen avustusten käyttämisestä omiin timanttibisneksiinsä Kongossa. Temppu hakee törkeydessään vertaansa.
http://www.examiner.com/article/pat-robertson-used-millions-aid-to-fund-private-diamond-mine
Pastori Pat Robertson
10
122
Vastaukset
- ennustukset toteutuv
Ateistit keksivät kyllä mitä tahansa väitteitä vainotakseen rehellisiä kristittyjä.
- Esko o
Miksi ne avustusrahat olisi ohjattu jonkun pastorin käyttöön? Ei tunnu uskottavalta, että pastori saa rahat.
" Ei tunnu uskottavalta, että pastori saa rahat."
Niinhän se tuntuu, mutta näin ei kuitenkaan ole. Yhteä esimerkkinä Benny Hinnin kanssa yhteityössä toiminut. Ja vielä kovempaa bisnestä seuraajiensa ja tukijoidensa rahalla takonut Mike Murdock jonka avustuksiin tarkoitetuista miljoonista dollareista vain noin 1-3% lopulta päätyi avustutyöhön.
"The Associated Press reported, Murdock asked followers for money to help the poor but spends more than 60 percent of its funds on overheads, including his salary, and only a tiny amount (reported to be "legal minimums of 1% to 3%") on helping the needy, or any other 'public interest'.[7] Murdock refused interviews and has previously declined to answer questions about money." - Wiki
Pat Robertsonin, Peter Popofin ja Benny Hinnin kaltaisista kusipäistä ei maailmassa todellakaan ole puutetta.
http://youtu.be/kWVITd4_d0M- Esko o
atac kirjoitti:
" Ei tunnu uskottavalta, että pastori saa rahat."
Niinhän se tuntuu, mutta näin ei kuitenkaan ole. Yhteä esimerkkinä Benny Hinnin kanssa yhteityössä toiminut. Ja vielä kovempaa bisnestä seuraajiensa ja tukijoidensa rahalla takonut Mike Murdock jonka avustuksiin tarkoitetuista miljoonista dollareista vain noin 1-3% lopulta päätyi avustutyöhön.
"The Associated Press reported, Murdock asked followers for money to help the poor but spends more than 60 percent of its funds on overheads, including his salary, and only a tiny amount (reported to be "legal minimums of 1% to 3%") on helping the needy, or any other 'public interest'.[7] Murdock refused interviews and has previously declined to answer questions about money." - Wiki
Pat Robertsonin, Peter Popofin ja Benny Hinnin kaltaisista kusipäistä ei maailmassa todellakaan ole puutetta.
http://youtu.be/kWVITd4_d0MKyllä minä aina ajattelen kenelle voi antaa rahaa. Tuntemattomille en anna.
Esko o kirjoitti:
Kyllä minä aina ajattelen kenelle voi antaa rahaa. Tuntemattomille en anna.
Oikeastaan asia on niin, että mikäli annat rahaa vaikkapa avustutyöhön. Et voi silti olla varma kuka siitä loppujenlopuksi hyötyy.
- Apo-Calypso
Miksi muka ei tunnu uskottavalta? "Huippusaarnaaja" ja valetohtori Kent Hovind istuu 10 vuoden kakkua liittovaltion vankilassa verokavalluksesta.
Tuntuu olevan maan tapa evankelistien keskuudessa.
- nils521
"Mission Congo: how Pat Robertson raised millions on the back of a non-existent aid project"
http://www.theguardian.com/film/2013/sep/05/mission-congo-pat-robertson-aid-rwanda - O'ou
Tuota... Öhöm... Kopioitko mahdollisesti rekisteröidyn nimimerkki illuminatuksen avauksen kreationismipalstalta tänne sellaisenaan, vai kirjoittaako ko. nimimerkki tänne rekisteröimättömänä multinikkinä? Jos kirjottaa, niin miksi?
Kopioipa hyvinkin.
Lainaaminen on minun puolestani ihan ok, jos lähde vaan tulee ilmi. Jos siis ette käytä linkkiä alkuperäiseen kirjoitukseen, niin kertokaa, mistä tekstinne on peräisin. Suosittelen linkittämään: saman tekstin julkaiseminen useaan kertaan kun tulkitaan usein spämmiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1151626
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988