Mitä miehet haluatte naisesta?

Kysyy hän

-Vaimon
-hu---ran
-ruoantekijän

30

266

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ööö...En tiedä.

      • Tarkemmin ajateltuna en halua mitään. Kunhan on mitä on eikä yritä olla jotain mitä ei ole. Ja tietenkin sen, että antaa minun olla mitä olen eikä oleta minun olevan jotain mitä en ole. Tärkeintä on se, ettei oleta minun olevan sellainen mitä hän luulee tai haluaa minun olevan. Olen jo liian vanha kaikkeen muuhun paskaan, mitä tulee niihin haluamisiin ja haluamatta olemisiin.


      • Kysyy hän
        Genio.Mente kirjoitti:

        Tarkemmin ajateltuna en halua mitään. Kunhan on mitä on eikä yritä olla jotain mitä ei ole. Ja tietenkin sen, että antaa minun olla mitä olen eikä oleta minun olevan jotain mitä en ole. Tärkeintä on se, ettei oleta minun olevan sellainen mitä hän luulee tai haluaa minun olevan. Olen jo liian vanha kaikkeen muuhun paskaan, mitä tulee niihin haluamisiin ja haluamatta olemisiin.

        Thanks Genio, vastauksesi oli aika yli-ymmärryksen mutta toivottavasti ymmärrämme tämän (me naiset) joku päivä.


      • Kysyy hän kirjoitti:

        Thanks Genio, vastauksesi oli aika yli-ymmärryksen mutta toivottavasti ymmärrämme tämän (me naiset) joku päivä.

        Heh, sitä päivää odotellessa...


      • Normiäijä

        Seksi palveluja tietysti.


    • Vähän vanhanaikaisia stereotypioita. Mutta eihän siitä haittaa ole, jos siitä on seuraa niin makuuhuoneeseen, keittiöön kuin kodin ulkopuolellekin.

      Mutta jos nyt veitsi kurkulla pitäisi asiat tärkeysjärjestykseen laittaa, niin makuuhuone taitaa olla ainoa paikka, jonne on perin sopimatonta viedä muita ihmisiä. Maailmaa voi parantaa muidenkin kanssa ja en minä sinkkunakaan nälkään kuollut.

      • Kysyy hän

        Odotin jo ympäripyöreitä vastauksia miehiltä, kuten voi olettaa- mutta kunhan olette rehellisiä, kaikki ok.


      • Jippii..
        Kysyy hän kirjoitti:

        Odotin jo ympäripyöreitä vastauksia miehiltä, kuten voi olettaa- mutta kunhan olette rehellisiä, kaikki ok.

        mä nyt naisena tunkean vastauksineni kaikella kunnioituksella miehiä kohtaan mutta..ihan fiksut miehet ovat mulle sanoneet että kyllä se"värkki"maailmaa hallitsee.masa ja tepi laulavat naisesta kaiken takana,tosi nättiä poijaat : ).mä en ole ikinä osannut arvioituttaa itseäni lihallisessa mielessä oikein kun ikisinkku olen.varmaankin kapinoin lopun ikäni tätä pussientyhjennys"rakkautta"vastaan.mä olen mieluummin ilman kun alan jonkun kollin kans vain panoille.vaimo monille se laillinen ilotyttö..


      • Kysyy hän kirjoitti:

        Odotin jo ympäripyöreitä vastauksia miehiltä, kuten voi olettaa- mutta kunhan olette rehellisiä, kaikki ok.

        Ympäripyöreään kysymykseen ympyräpyöreitä vastauksia yksinkertaisilta miehiltä.

        Naiset ovat kyllä monisanaisempia tällaisissa asioissa. Tasapuolisuuden nimissä täytyy kuitenkin todeta, että vastaukset ovat joko abstrakteja, kuten puhe kemiasta tai kipinästä tai sitten lista toivottavista ominaisuuksista vähän kuin mieskaupassa oltaisiin. ;-)


    • Ikisinkku M

      En ainakaan huoraavaa vaimoa joka tekee huonoa ruokaa haluaisi, ehkä siis ei mitään noista.

      • Meisselimies.

        Et sit muit ois saanu? Meinaan vaan nimmarias.


      • Ikisinkku M
        Meisselimies. kirjoitti:

        Et sit muit ois saanu? Meinaan vaan nimmarias.

        Nooo on niitä muuunkinlaisia joskus ollut ehdolla mutta ehkä juuri tuon edellämainitun kaltaiseen tilaan mahdollisen joutumisen välttely on aiheuttanut sen että nimimerkin kaltaiseen tilaan aina palaan.


    • Entä mitä naiset haluavat mieheltä?

      • Kysyy hän

        Uskolllisuutta Genio. :-) Helppo vastaus.


      • kusyy toinen
        Kysyy hän kirjoitti:

        Uskolllisuutta Genio. :-) Helppo vastaus.

        miksi? Miksi on tärkeää, että mies on uskollinen?


      • esimerkkejä
        kusyy toinen kirjoitti:

        miksi? Miksi on tärkeää, että mies on uskollinen?

        Se tuo sitä turvallisuuden tunnetta jotka kaikki naiset haluaa tuntea miehen kanssa. Uskoton ei ole turvallinen vaan siinä piilee hirveästi riskejä ja vaaoja mm että mies saa taudin ja tuo sen omalle vaimolle ja se on riski..että.mies jättää kun toinen onkin parempi sängyssä koska miehille se on tärkeää tai että se toinen nainen saa lapsia sun miehen kanssa ja se tarkoittaa että perinnönjaolla saataa olla muitakin lapsia kun teidän yhteiset ja kuka sitä haluaa? Omien lasten elanto ja turvallisuus vaaraantuu uskottomuuden myötä..


    • lifemocker

      riippuu miehestä ja naisesta

    • Parisuhdemielessä tietysti kumppanin, jonka kanssa eletään, tunnetaan, koetaan ja jaetaan se mikä on merkittävää elämässä. Tärkeintä ylivoimaisesti on tunne ja läheisyys.

    • Jaa-a. Siis halutahan saa mitä haluaa, mutta pitäisi kuulkaas olla tyytyväinen siihen ja kiitollinen siitä mitä saa. Varsinkin, jos naisesta on kyse.

      :-)

      • Joo noin se on, mut vähäkin tuntuu paljolta jos naisesta sikana tykkää :D


    • Jonkun joka saa minut motivoitumaan itselleni, itselleen ja yhteiskunnalle hyödyllisistä asioista.
      Jonkun joka jakaa kanssani arjen, pyhän, työn ja levon.
      Jonkun joka hankkii kanssani perillisiä.
      Jonkun josta pidän huolta ja joka pitää minusta huolta.
      Jonkun joka on itseni kanssa kokolailla samalla älyllisellä, sivistykselisellä ja taidollisella tasolla, sillä kanssani ei muuten pärjää.
      Jonkun josta kykenen kiinnostumaan.

      Silti jos joku tuon kaltainen vastaan tulisi, niin ohittaisin hänetkin, sillä ihmisistä on todellisuudessa kuitenkin huomattavan paljon huolta ja vaivaa, eivätkä asiat koskaan järjesty tai mene tasan.

      • no kun

        olet aivan varma, että asiat menevät aina päin mäntyä, eikä mikään koskaan onnistu, niin voisit lakata taistelemasta elämän virtaa vastaan. Saisitpa jostain rahtusen kohtalonuskoa ja antaisit asioiden mennä, niin kuin ne menevät...


    • Saako valita kaikki 3 vai pitääkö tyytyä 1 tai 2:teen vaihtoehtoon?

    • Koittakaa kestää

      Olen nainen ja tunnen ihan kamalia naisia.
      Mä en haluais elää naisen kanssa. Tarkoitan kumppanina tai edes kämppiksenä.

      Miehen perusluonteen tietäen ihmettelen miksi mies haluaa elää naisen kanssa?

      Justis viimeviikolla sanoin "ei" yhdelle työtarjoukselle, koska lähin työkaverini oli sen luokan nainen etten missään nimessä halua olla häntä lähelläkään. Se vei mun työpisteestä kaiken mitä se tarvitsi palauttamatta niitä, se kampitti ja velmuili minkä kerkesi. Siis oikea kettu ja velmu koko akka. Näitä on kokoajan enemmän.

      En todella tiedä miten muut naiset kohtelevat miehiä, tiedän vain sen miten itse kohtelen miehiä ....ja naisia. Pidän kaikkia nykyään mahdollisimman kaukana. Naiset osaavat olla käsittämättömän kamalia.

    • Jos olisin vaimon halunnut, niin olisin varmaan mennyt joskus naimisiin. Nyt vuosien saatossa, kun olen huomannut että niin ruoka kuin seksikin hoituu näppärästi ihan omin pikku kätösin...niin ei tule heti mieleen mitä haluaisin naiselta.

      Hmmm...rahaa ei tieten ole koskaan liikaa. Joskus häämästelin ja kummastelin poikamiehiä, jotka sanoi suoraan että eivät köyhään / pieni tuloista naista huoli. Ehkä minäkin liityn tuohon joukkoon jossakin vaiheessa.

      • rahaa tiedossa

        Iske yyberi, se on suurtilallinen ja porvari.


      • rahaa tiedossa kirjoitti:

        Iske yyberi, se on suurtilallinen ja porvari.

        Niii... en mä vielä oo ihan sisäistänyt tuota ajatusta, että varakas nainen ois parempi.


    • ihastunut sinkku

      Kysyin mieheltä, jota olen tapaillut jonkin aikaa, että mitä hänellä "on tarjota" naiselle/parisuhteelle ja hän vastasi epäröimättä kolmella sanalla: huumori, lojaalius, nautinto.
      Mykistyin siitä, kuinka järkeenkäypä vastaus nuorella miehellä oli!
      Itse olen jo vuosia yrittänyt tiivistää lyhyeen sen, mitä itse parisuhteelta ja mieheltä haluan latelematta miljoonia adjektiiveja ja hän kieltämättä vei sanat suustani!
      Allekirjoitan tuon siis täysin. Huumori, lojaalius, nautinto. Sitä haluan miehestä ja sitä myös minulla on tarjota miehelle ja parisuhteelle :)

      • Onko se nautinto

        kun se menee vessaan sen jälkeen kun olet käynyt kakkimassa?


      • .............
        Onko se nautinto kirjoitti:

        kun se menee vessaan sen jälkeen kun olet käynyt kakkimassa?

        Pää kiinni, mulkku


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      148
      2597
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      179
      1548
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1403
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      113
      1330
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1122
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1108
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1085
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1077
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      73
      986
    Aihe