Yyh, traktori tuppasi taas uneeni. Inhottavaa! >_

Outoi unii

En muista untani kokonaan, mutta yhen kohan muistan selväst. Olin mummullani ja kävelin metsästä ulos, kun yht äkkii kuulin traktorin äänen. Lähin juoksemaa taakseni katsomatta, koska en uskaltanu. Juoksin sisälle mummun luo, ja sen enenpää en muista. Ja en kuitenkaa nähny traktoria, vaan ainoastaan kuulin. Toista untakaan en muista, mut taas muistan muutamia kohtia. Ensin muistan, et olin kamujenkaa välkällä, ja Elena sano mulle et pääseeks meille, en muista mitä ite vastasin.sit toinen kohta oli, et olin mun luokan valvojan sylis (olin ilmeisest nukahtanu) jonku kaasu kammion ulkopuolel jostain välkiin liittyvist jutuist, ja mä en ilmesesti halunnu kun aloin rimpuilla, itkee ja huutaa. Mä sit pääsin irti sen otteest ja juoksin karkuu, ja sit yhes vaihees taas kerran simpsonit tuli kuvioihin, ja sen enempää en taas muista. Mitä mun unet mahollisesti tarkottaa?

5

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirvams

      Olet nuori ihminen ja sinuun kohdistuu odotuksia ja tulevaisuus tuntuu pelottavalta. älä sure kaikki mikä tuntuu isolta ja pelottavalta on oikeasti voimavara tulevaisuutta varten. Oletko maalta kotoisin. olen 30 ja meilläkin katsotaan simpsoneita... uniin tulee asioita jotka on tarkoitettu ainoastaan sinulle samaistuttavaksi, koet perhe-elämän turvalliseksi etkä halua lähteä kotoa kauas.

      • Outoi unii

        Voin sanoa et en oo maalta :D mun äiskä tosin on. Ja tuo tulkinta osu hyvin kohilleen. Kiitos tulkkauksesta :)


      • Outoi unii
        Outoi unii kirjoitti:

        Voin sanoa et en oo maalta :D mun äiskä tosin on. Ja tuo tulkinta osu hyvin kohilleen. Kiitos tulkkauksesta :)

        Kuitenki kun traktori tuppaa aika usein mun unee, et karu totuus on, et vaik ne on kivoja, ne on samaa aikaa pelottavii. Varsinkin, kun kysees on sellanen uni, et ne ajais mun yli 0_0


    • Traktori on iso ja äänekäs laite. Sellainen pelottaa ketä tahansa. Mitä ajattelet, kuka sitä traktoria ajaa?

      Kun ajattelemme jotain turvallista paikkaa, jotain turvallisempaa kuin koti ja äiti, mieleemme tulee yleensä mummu.

      Voisikohan olla, että isäsi ja äitisi ovat vähän riidelleet viime aikoina? Tämä selittäisi pelottavan traktorin ja mummun tuoman turvan.

      Kerroit unessa olleesi kaasukammion luona opettajan sylissä ja olit peloissasi. Olit siellä välituntiin liittyvän asian vuoksi. Kerroit myös Elenasta.

      Oletkohan ollut ihan kiltti Elenalle?

      Simpsoneissa tehdään kaikkea hölmöä ja tyhmääkin. Kuitenkin lopussa yleensä tilanne korjaantuu. Pikku Bartista pidetään huolta vaikka tämä olisikin tottelematon välillä.

      Olet nähnyt ihan tavallisia unia. Ne voivat joskus olla outoja ja pelottaviakin. Ne ovat kuitenkin ihan omasta mielikuvituksestamme ja muistoistamme peräisin.

      • Outoi unii

        Ei, iskä ja äiskä ei oo tapellu. Ja oon ollu kiltti Elenalle :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      113
      2629
    2. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      47
      2051
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      2015
    4. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      47
      1983
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      181
      1467
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1399
    7. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      113
      1242
    8. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      50
      1228
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      7
      1074
    10. Melankolian kosketus

      Olet ihana enkä saa sinua öisinkään mielestäni; olet se nouseva aurinko joka minua valvottaa. Rintaani pakottaa ja silmi
      Ikävä
      59
      993
    Aihe