Yyh, traktori tuppasi taas uneeni. Inhottavaa! >_

Outoi unii

En muista untani kokonaan, mutta yhen kohan muistan selväst. Olin mummullani ja kävelin metsästä ulos, kun yht äkkii kuulin traktorin äänen. Lähin juoksemaa taakseni katsomatta, koska en uskaltanu. Juoksin sisälle mummun luo, ja sen enenpää en muista. Ja en kuitenkaa nähny traktoria, vaan ainoastaan kuulin. Toista untakaan en muista, mut taas muistan muutamia kohtia. Ensin muistan, et olin kamujenkaa välkällä, ja Elena sano mulle et pääseeks meille, en muista mitä ite vastasin.sit toinen kohta oli, et olin mun luokan valvojan sylis (olin ilmeisest nukahtanu) jonku kaasu kammion ulkopuolel jostain välkiin liittyvist jutuist, ja mä en ilmesesti halunnu kun aloin rimpuilla, itkee ja huutaa. Mä sit pääsin irti sen otteest ja juoksin karkuu, ja sit yhes vaihees taas kerran simpsonit tuli kuvioihin, ja sen enempää en taas muista. Mitä mun unet mahollisesti tarkottaa?

5

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirvams

Olet nuori ihminen ja sinuun kohdistuu odotuksia ja tulevaisuus tuntuu pelottavalta. älä sure kaikki mikä tuntuu isolta ja pelottavalta on oikeasti voimavara tulevaisuutta varten. Oletko maalta kotoisin. olen 30 ja meilläkin katsotaan simpsoneita... uniin tulee asioita jotka on tarkoitettu ainoastaan sinulle samaistuttavaksi, koet perhe-elämän turvalliseksi etkä halua lähteä kotoa kauas.

• Outoi unii

Voin sanoa et en oo maalta :D mun äiskä tosin on. Ja tuo tulkinta osu hyvin kohilleen. Kiitos tulkkauksesta :)

• Outoi unii
        Outoi unii kirjoitti:

Voin sanoa et en oo maalta :D mun äiskä tosin on. Ja tuo tulkinta osu hyvin kohilleen. Kiitos tulkkauksesta :)

Kuitenki kun traktori tuppaa aika usein mun unee, et karu totuus on, et vaik ne on kivoja, ne on samaa aikaa pelottavii. Varsinkin, kun kysees on sellanen uni, et ne ajais mun yli 0_0

• Traktori on iso ja äänekäs laite. Sellainen pelottaa ketä tahansa. Mitä ajattelet, kuka sitä traktoria ajaa?

Kun ajattelemme jotain turvallista paikkaa, jotain turvallisempaa kuin koti ja äiti, mieleemme tulee yleensä mummu.

Voisikohan olla, että isäsi ja äitisi ovat vähän riidelleet viime aikoina? Tämä selittäisi pelottavan traktorin ja mummun tuoman turvan.

Kerroit unessa olleesi kaasukammion luona opettajan sylissä ja olit peloissasi. Olit siellä välituntiin liittyvän asian vuoksi. Kerroit myös Elenasta.

Oletkohan ollut ihan kiltti Elenalle?

Simpsoneissa tehdään kaikkea hölmöä ja tyhmääkin. Kuitenkin lopussa yleensä tilanne korjaantuu. Pikku Bartista pidetään huolta vaikka tämä olisikin tottelematon välillä.

Olet nähnyt ihan tavallisia unia. Ne voivat joskus olla outoja ja pelottaviakin. Ne ovat kuitenkin ihan omasta mielikuvituksestamme ja muistoistamme peräisin.

• Outoi unii

Ei, iskä ja äiskä ei oo tapellu. Ja oon ollu kiltti Elenalle :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2670
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2308
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2112
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      25
      2009
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1698
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1232
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1229
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1080
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      1055
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      3
      1032
    Aihe