Korjaamosta asiaa

Avutonnainen

Saako korjaamo viedä moottorin kannen kunnostettavaksi ilman asiakkaan lupaa? Eikö pitäsi kysyä asiakkaalta, että haluaako hän sitä ja onko hänellä varaa maksaa useamman tonnin remonttia? Minulle kävi näin, että korjaamo ilmoitti, että kannentiiviste oli mennyt ja että se vaihdetaan ja EI mene montaa tuntia. Meni useampi päivä niin korjaamolta soitettiin, että onko miulla käsitystä että mitä korjaus tulee maksamaan ja että kansi on JO kunnostettavana. Kauhuissani kysyin et no paljonko tämä lysti sitten maksaa, nii he vastasi et varaudu 2000€. Otin aikalisän ja sanoin et mietin.. Mutta eihän minulla ollu enää vaihtoehtoja muuta kuin maksaa.... Mitä mieltä olette? Loppulasku oli yli 2200€. Auton arvo oli 4,5 vuotta sitten 5000€ ( jonka minä siitä maksoin) nyt autolla on ajettu yli 330 tuhatta km.

5

220

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole laillista

No, ... ! Jos puhe oli kannentiivisteen vaihdosta ja ei mene montaa tuntia, niin se menee just silleen. Ja jos tulee jotain muuta lisäkorjattavaa, pitää siitä asiakkaalle ilmoittaa. Ennen ainakin oli sellainen hyvä tapa, että jos korjausarviosta poikettiin yli 10%, niin otettiin yhteyttä asiakkaaseen.

• Alan mies

Alumiini kansi pitäis aina plaanata muuten ei kestä uus pahvi kauaa.

Nää on semmoisia juttuja mitkä pitää vaan tietää

• Sauri

Pekka sauri yö radio, soitto ja apu löytyy.

• törkeä

• clean'n'clear

Otitko kuitin todisteeksi?No,kun kysees on firma,voisit valittaa kuluttaja-asiamiehelle,tulisi mielenk.ratkaisu oikeudessa.Saanet varmaan puolet takas kun menit jo maksamaan..pakon edessä,kun autoa tarvitset päivittäin,eikös?!Itse olisin kielt.maksamasta,tuota kun ei ole sovittu!Montakohan uhria pakkorahastaneet..
      anyway,nyt asiat paperille ja aika tilaten kunnan oikeusaputoimistoon,siitä se lähtee alkuun.
      Vähän tekisi itse mieli julkistaa tollaset ahnurit,jos olis käyny omal kohalle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      112
      5158
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      153
      5103
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4772
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3054
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      2803
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      22
      2241
    7. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2204
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      42
      2017
    9. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      41
      1858
    10. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      1598
    Aihe