Siis mä en ymmärrä teitä miehiä joten ajattelin kysellä teiltä mielipiteitä. Eli asia menee näin: Netissä minulla kun on kuva niin miehet on kimpussa ja saan hätystellä niitä pois ympäriltäni, mutta taas jos ihan face to face oon samassa paikkaa miesten kanssa vaikkapa linja-autossa niin miksi mies(het) vaihtaa paikkaa minusta kauemmaksi vaikka en istu vieressä? Minusta tämä käytös on outoa sillä kuuntelen musiikkia omissa oloissani ja olen muutenkin suihkun raikas yms.
Onko minussa siis jokin vika?
Ai niin en linkkaa valokuvaani tänne, ja valokuvani eivät muutenkaan ole seksuaalisia tai heruttelevia vaan ihan sellaisia normaaleja...
En tajuu?
47
172
Vastaukset
- selitys bussissa
Et taju alaulavasi musiikin mukana.
- nuori neito...
En ikinä laulais...kammoon jopa karaokee!
- nuori, todellakin
nuori neito... kirjoitti:
En ikinä laulais...kammoon jopa karaokee!
Ja vähän tyhmäkin vielä....
Avaa ens kerralla reites siinä kuvassa jonka nettiin tunget. Saat kerralla niin paljon humiota että jospa se sitten jo riittäskin. - nuori neito...
nuori, todellakin kirjoitti:
Ja vähän tyhmäkin vielä....
Avaa ens kerralla reites siinä kuvassa jonka nettiin tunget. Saat kerralla niin paljon humiota että jospa se sitten jo riittäskin.Sä oot törkee!
Vaikka mä oonkin nuori niin ei se musta tyhmää tee! Musta tyhmää on tollaset alhaset kommentit. Mä en ota itestäni mitään herutus kuvia mun kaikki kuvat on säädyllisiä eikä missään näy mun paljasta rintavarustustakaan! Eli levittele sä vaan ihan ite niitä haarojes kuvia, kun kerta niin paljon niistä tiedät. Tässä sitä huomaa että tyhmyys kulkee myös vanhemman suvun piireissä, ei omena puusta kauas putoa...
Josko nyt kuitenkin mielikuvittelet.. Vai käyttäydytkö jotenkin omalaatuisesti? puhut itseksesi tms.?
Pöh, veikkaan, että luulet vaan.. :)- nuori neito...
Ehkä oon luulosairas? Täytyy kai tutkituttaa pää??
En käyttäydy mitenkään huomiota herättävästi...
Ensin kuva ja sitten vasta tulee vastaukset....se on hinta ja käytäntö tällä palstalla.
- nuori neito...
Mutku en haluu laittaa mun kuvaa oli tällä palstalla sit minkälainen tapa tai muuta vastaavaa...
Mutku en haluu laittaa mun kuvaa oli tällä palstalla sit minkälainen tapa tai muuta vastaavaa...
En mä tiijä eikä kiinnosta sun kuvas, mulle riittää et on jotain millä saa pään sekaisin. Ja sitä paitsi filmit ja kuvat haisee.
- määmy
Quis hajusteiden, eli dödöjen laita? Jotku o allergisii.
Yks vaihtari o, vaattees haiskahtaa ummehtuneilt tai muute luontaantyöntävilt.Sä alat oikeesti kiinnostaa meikäläistä,,,,ei muuten mut lääketieteellisessä mielessä, millä ihminen saa itsensä noin sekaisin ja pystyy vielä palstailemaan.
- nuori neito...
Silloin kun laitan hajuvettä yks painallus riittää...Haistelin just mun vaatteita, eivät haise ummettuneelta...kysyin tutuilta että voisiko joku sanoa että mitä haistavat kun minussa? Minua haisteltiin juuri äskön ja sanottiin että hyvältä tuoksuu...eli en siis haise...Ehkä allergia sit selittää?
Käytän tätä hajuvettä: http://www.hajuvedet.net/Lancome-Hypnose-tuoksu-naisille.php - nuori neito...
modelli kirjoitti:
Sä alat oikeesti kiinnostaa meikäläistä,,,,ei muuten mut lääketieteellisessä mielessä, millä ihminen saa itsensä noin sekaisin ja pystyy vielä palstailemaan.
No voin sanoa että mun itsetuntoo on romutettu aika lailla tällä vuosisadalla joten ihmekkös mä oon saannu itteni tähän kuntoon ja pystyn viel palstaileen...
- Luulen että
No voin sanoa että mun itsetuntoo on romutettu aika lailla tällä vuosisadalla joten ihmekkös mä oon saannu itteni tähän kuntoon ja pystyn viel palstaileen...
on kyse määmystä.
- nuori neito...
Luulen että kirjoitti:
on kyse määmystä.
En tajunnu totakaan?
Luulen että kirjoitti:
on kyse määmystä.
No joo kyllä kysymys oli relevantti molemmille, mutta voima hali ensin vastanneelle:D
- määmy
modelli kirjoitti:
Sä alat oikeesti kiinnostaa meikäläistä,,,,ei muuten mut lääketieteellisessä mielessä, millä ihminen saa itsensä noin sekaisin ja pystyy vielä palstailemaan.
Tää johtuu siit, et kesäl pääti olla vuoden maistamati tipan tippaa alkoholii ja tuol hyllyl on viis pulloo ihanaa italialais viinii. Et mä kärsin, mielikuvituksellisesti ;)
- määmy
Silloin kun laitan hajuvettä yks painallus riittää...Haistelin just mun vaatteita, eivät haise ummettuneelta...kysyin tutuilta että voisiko joku sanoa että mitä haistavat kun minussa? Minua haisteltiin juuri äskön ja sanottiin että hyvältä tuoksuu...eli en siis haise...Ehkä allergia sit selittää?
Käytän tätä hajuvettä: http://www.hajuvedet.net/Lancome-Hypnose-tuoksu-naisille.phpMullaki o tota hyllys, vika ei vois olla hajuvedes. Toki hajuvesi reagoi myös ihoon, joillekki sama hajuri ei yksinkertaisest sovi. Oletan, et frendis olis sanoneet jotai myrkynhajust.
Älä ota ongelmaks, mieste ongelma ku jäävät vaille muksaa seuraas ;) - nuori neito...
määmy kirjoitti:
Mullaki o tota hyllys, vika ei vois olla hajuvedes. Toki hajuvesi reagoi myös ihoon, joillekki sama hajuri ei yksinkertaisest sovi. Oletan, et frendis olis sanoneet jotai myrkynhajust.
Älä ota ongelmaks, mieste ongelma ku jäävät vaille muksaa seuraas ;)Jooh ois ne sanonee. En suihkuta iholle, yleensä just vaatteisiin.
Mä päätin etten tee siitä ongelmaa mun elämälle, ehkä niil on jotkut muut syyt olleet et miks vaihtavat paikkaa esim: Joku haluu pieraista mut ei kehtaa ku oon niin lähel...joku haluu soittaa jonkun puhelun, joku on yliherkkä hajuvesill yms...?
Päätin olla miettimättä liikoja.
- Pitkä matka vielä...å
Juu, ja tuskin tajuat jatkossakaan.
- nuori neito...
Ei kyl mä nyt tajusin. Määmy oli sen yhen nimimerkki...en vaan huomannu kattoo sitä ekana...kun vastasin viestiin...
- Mitä tuo
almameedio kirjoitti:
On se kumminkin etiäpäin kun edes miettii?
Tai sitten ei..syö?
almameedio kirjoitti:
On se kumminkin etiäpäin kun edes miettii?
Tai sitten ei..Söpö pupujussi saako sitä rapsuttaa?
- nuori neito...
modelli kirjoitti:
Söpö pupujussi saako sitä rapsuttaa?
Musta se näyttää enemmän kissalta...ku ei toi nenä niin väärällään oo musta...
Musta se näyttää enemmän kissalta...ku ei toi nenä niin väärällään oo musta...
Pari gintonicia vielä niin kyllä se sunkin mielestä alkaa näyttää kengurulta.
- hulluja ihmisiä
- nuori neito...
Musta tän ketjun vois varmaan sulkee ku ei tääl taida tulla enempää järkevii vastauksii mun kysymykseen...se siitä logiikasta...
- Ei täällä
puhuta koskaan aiheesta, petankki palstallakin saat parempia vastauksia.
- nuori neito
modelli kirjoitti:
Sano vielä se, et olik sulla jalassa farkut vai jotain muuta.
Farkut oli
- nuori neito...
Ei täällä kirjoitti:
Niih pitää varmaan mennä muualle juttelee ja kyselee tästä. Täällä saa ihan huonookin palautetta pelkästä kysymyksestä.
Ei täällä kirjoitti:
Luulet sä olevas joku Paavi vai oletlko joku petankin harrastaja muuten vaan? Anteeksi että kysyin mutta se on täällä tapana.
Niih pitää varmaan mennä muualle juttelee ja kyselee tästä. Täällä saa ihan huonookin palautetta pelkästä kysymyksestä.
Et lähe, ennen kun mä oon lähtenyt.
- nuori neito...
modelli kirjoitti:
Vetskareilla vai napeilla mä vihaan nappifarkkuja.
Mulla on nyöritys farkut...eli ei niin yleiset...
- nuori neito...
modelli kirjoitti:
Et lähe, ennen kun mä oon lähtenyt.
Ei mun tarvii totella sua ja odottaa sun lähtöös. Mä voin lähtee sit ku huvittaa.
Mulla on nyöritys farkut...eli ei niin yleiset...
Kuvaaaaaaa pleaceeeeeee!!!!!!! Mä käyn jo ihan kybällä....beibi mul ei oo mitään päälllä., paitsi pari hakuu:(
- nuori neito...
modelli kirjoitti:
Luulet sä olevas joku Paavi vai oletlko joku petankin harrastaja muuten vaan? Anteeksi että kysyin mutta se on täällä tapana.
Mä en luule mitään, mä oon vaan mä, enkä haluu olla kukaan muu.
Sä voit ettii Paavis yms. muualta. Ei mun nimimerkkikään viittaa mitenkään Paaviin yms... nuori neito... kirjoitti:
Ei mun tarvii totella sua ja odottaa sun lähtöös. Mä voin lähtee sit ku huvittaa.
Narttu!
- nuori neito...
modelli kirjoitti:
Narttu!
Mä en oo koira...Mee ettii narttus muualta.
- nuori neito...
modelli kirjoitti:
Kuvaaaaaaa pleaceeeeeee!!!!!!! Mä käyn jo ihan kybällä....beibi mul ei oo mitään päälllä., paitsi pari hakuu:(
En laita mitään kuvaa...johan mä sen sanoin.
Mä en luule mitään, mä oon vaan mä, enkä haluu olla kukaan muu.
Sä voit ettii Paavis yms. muualta. Ei mun nimimerkkikään viittaa mitenkään Paaviin yms...Tuli kirjoitusvirhe piti kysyy pahvi....mun moka sorry!
- nuori neito
modelli kirjoitti:
Tuli kirjoitusvirhe piti kysyy pahvi....mun moka sorry!
Sun piti mennä pahvi ettii sitä narttua muualta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5371768Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50719- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?73618- 65533