Olen karvan yli 30 vuotias mies ja koittanut tämän vuoden aikana varsin aktiivisesti etsiä deittipalstalta seuraa pidemmällä tähtäimellä, itse asun rannikkoalueella. Vaikka naisten ilmoituksia ikähaarukassa 25-31 koittaa kuinka tarkasti plarata läpi niin tuntuu ettei itseäni kiinnostavia oikeasti tavallisia ja maanläheisiä noin yleisesti hyvin asiat kunnossa olevia itsestään suurinpiirtein huoltapitäviä naisia ei ole deittipalstalla ollenkaan tai sitten ovat lähes täysin anonyymin profiilin alla ja moiseen on tosi vaikea osata ottaa yhteyttä.
Lähinnä vain seuraavia tuntuu olevan tarjolla: On tatskaa, miehellä pitäis mielellään olla tatskoja kun ne on "hot" (en ole koskaan tajunnut mikä tatuoinneissa voi olla hienoa tai kuumaa) tms. vedetään enempi vähempi röökiä, on jo lapsia tai oltu naimisissa, on kauheita läskejä tai sitten jotain langanlaihoja anorektikkoja, ylifanaattisia "pakkoliikkua" joka päivä hullunlailla toki on, välimuodot puuttuu melkein kokonaan. Jokatoisella koira, kissa tai useampi elukka. Tykkää baareilla ja juhlia naiskaverien kanssa ja harva se viikonloppu ollaan jossain keikailla tms. kittaamassa ja rauhallisemmat viikonloput vaikkapa jossain luonnon äärellä/ulkoilmassa on ihan utopiaa.
Olen varmaan itse sitten syntynyt ihan väärälle vuosikymmenelle jos tuo mitä tuolla palstalla on, on se tämän päivän ja nykynaisten tarjonta tai sitten kaikki sellaiset joista itse olen ns. paperilla kiinnostunut ovat jo sormustettuja. Varsin monilla treffeillä tuli itse alkuun ihan jo uteliaisuudesta käytyä eikä niille pääsy ole ollut itselleni ongelma että siitä ei todellakaan ole kyse.
Suoraan sanottuna ja kysyttynä missä siis ovat ne entisajan kunnon ominaisuuksia omaavat tavalliset ja aidot naiset ??!! Ennemmin siis pillu runsailla karvoilla ja muodokkaampi kroppa ja joka osaa/tykkää kokkailla kuin tatuoitu laihaläski posliini joka taluttaa sitä fifiä narun päässä.
Tavalliset normaalit naiset puuttuvat aivan kokonaan
60
615
Vastaukset
- vai oletko uskis?
Nettideittailu ei taida sopia sinulle. Jospa etsisit itsellesi naista jostain uskonnollisista yhteisöistä, alat vaikka jehovantodistajaksi, niin varmasti ei ole lasta edellisesta suhteesta eikä tatuointejakaan. Tai jospa sinunlaisesi nainen löytyisi luontoaiheisista harrastepiireistä..
Tai sitten itse tulet ahdasmielisistä vanhoillisista asennevammoistasi tälle vuosituhannelle.Hei old schoolia ikävä,
en ihan lähtisi niin rajuun yleistykseen kuin edellinen kirjoittaja, toki tällainen "perinteinenkin" nainen voi löytyä nettideitistä.
Ongelman tuohon etsintääsi hieman tuo käyttämäsi ikähaarukka: usein se ensimmäinen vakava suhde 20-30-vuotiaana löydetään jostain muualta kuin netistä, mutta se seuraava 30-40-vuotiaana taas löytyykin jo helpommin nettideittipalstalta.
Useimmilla nettideittipalstoilla keski-ikä on reilusti yli 30 vuotta, keskimäärin se tyypillisin deittailija on lähempänä 40 vuotta käyvä mies.
En sano, etteikö meitlä nuoriakin löytyisi tai muilta nettideittipalstoilta, mutta se on pienempi osuus nettideittailijoista kuin jo yli 30-vuotiaat.
Toivottavasti löydät mieleisesi kumppanin elämääsi,
terveisin Heli E-kontakti.fistä
www.e-kontakti.fi
- ,,,,,
Taidat olla kumminkin väärää asiaa etsimässä elämässä..
- kissa1987
Itse koen olevani aika tavallinen nainen, muttei miestä tunnu löytyvän.
- Minulla ei ole taskoja ja tykkään siittä, ettei miehelläkään niitä ole.
- En polta ja samaa toivon mieheltä
- En ole ollut naimisissa tai ole saanut lapsia. Ja toivon miehen olevan lapseton, mutta haluavan lapsia
- Olen normaalivartaloinen
- En omista lemmikkiä, mutta ehkä voin sellaisen joskus hankkia
- En käy usein baareissa. Olisi kiva löytää mies, jonka kanssa vois viikonloppuisin tehdä jotain muuta kuin notkua baareissa. Mielummin vaikka kokkailtas yhdessä ja sen jälkeen voisin käpertyä kainaloon katseleen jotain leffaa.
Mutta eipä tunnu miestä löytävän. Onko sellaisia miehiä, jotka etsii kaltaistani naista? Ja jos on, niin mistä heidät löytää?- 10+9
Tampereen nurkilla olis mutta kaltaisiasi naisia ei täällä ole. Vastaukset tulee yleensä toiselta puolen suomea jos jotain kiinnostavaa olis tarjolla.
- mansen muijja
10+9 kirjoitti:
Tampereen nurkilla olis mutta kaltaisiasi naisia ei täällä ole. Vastaukset tulee yleensä toiselta puolen suomea jos jotain kiinnostavaa olis tarjolla.
Kyllä olis, muuten hyvin samanlainen kun noissa "kissa1987"n ranskalaisissa viivoissa, tosin mulla on yks lapsi ja lemmikkejä.. ei vaan tunnu ketään miehiä tarpeeks kiinnostavan, hakeekohan suurin osa edes mitään oikeeta seuraa.
- yksin yksin.
En ole käynyt vuosiin baareissa ja en polta, Lapsia ei ole , lemmikkejä en halua, olen normi vartaloinen. Olis täällä yks mut olen ulkonäköni tuskin ketään naista miellyttää kun ei ennenkään ole miellyttänyt. Tääkin viikonloppu menee yksinäisesti salilla ja kotona kun muut juopottelee baareissa. Kokkaan itselleni jotain hyvää ja olen vaan.
- Unelmien Pokamies
Tuleeko aloittajalle yllätyksenä, että itsensä formaliiniin säilöminen nuoruuden ja nuoren aikuisuuden ajaksi ei ollut hyvä idea? Että muut eli silloin elämää ja hankki kolhuja ja kokemuksia?
Mikset itse pariutunut hieman aiemmin kun kirjoituksestasi päätellen et ole tehnyt mitään muutakaan mainitsemisen arvoista kymmeneen vuoteen?
Kuulostaakin siltä, että tässä on kyse "liian ruman" ja "liian kiltin" miehen verhoillusta tilityksestä, jossa tällä kertaa yritetään syyllistää naiset tällä tavalla :)- toinen pokamies
Voi jeesus että oli sitten harvinaisen urpo kommentti, ei kaikki ihmiset rupea olemaan kenenkään kanssa vain sen takia että olisi joku. Kyllä itselläkin on rima asettuna siten että jos ei kiinnosta edes paperilla niin mitä turhaan sellaiseen tuhlata aikaansa koska siitä ei todennäköisesti synny mitään vakavampaa. Itseänikin äklöttää tatskat, tupakointi, baarit rakit hihnan päässä jne. ja olenkin mieluummin yksin kuin omissa silmissäni huonon vaihtoehdon kanssa, jep ja ikää on myöskin päälle 30.
- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Jos siis ei ole kolmekymppiseksi ehtiessään ollut naimisissa tai hankkinut lapsia tai tatuointeja, eikä ravaa alituiseen baareissa, niin ei ole lainkaan elänyt elämää eikä tehnyt mitään mainitsemisen arvoista? Ei ole kertynyt elämänkokemuksia eikä kolhuja? Vai niin. Entäpä jos on vaikka hankkinut muutaman ammatin/tutkinnon, tehnyt kivoja töitä/vihaamiaan paskaduuneja, harrastanut monenlaisia asioita, tehnyt maailmanympärimatkan, rakastunut, seurustellut ja saanut sydänsuruja, tehnyt abortin, menettänyt jommankumman tai molemmat vanhemmistaan, läpikäynyt vakavan sairauden, kärsinyt taloudellisista ongelmista jne… Ei tällaisilla asioilla ole varmaan mitään merkitystä mihinkään ei. :)
Se että ei ole ollut naimisissa ei tarkoita sitä, että ei olisi ollut minkäänlaisia suhteita. Ja aika moni tänä päivänä hankkii lapsia vasta päälle kolmekymppisenä. Ja mitä sitten vaikka ei kokemuksia ihmissuhteista olisikaan tai vaikka ei haluaisi ikipäivinä naimisiin tai lapsia? Tekeekö se muka ihmisestä jotenkin huonomman tai viallisen? Tai merkitseekö se muka elämätöntä elämää?
Mitä tulee baareissa käymiseen, niin itse kyllästyin siihen jo runsaassa vuodessa alle 2-kymppisenä. Ei tarvitse olla mikään einstein huomatakseen varsin nopeasti, mikä on homman nimi ja miten tylsää se touhu on. Itselläni tosin taisi vaikuttaa sekin, että murrosikäni oli aika raju ja ne kovimmat kännikuviot tuli koettua jo ennen baari-ikää. Joka tapauksessa jo parikymppisenä tajusin, että tässä maailmassa on lukemattomia hauskempia ja antoisampia tapoja viettää vapaa-aikaansa kuin käydä baareissa hankkimassa pahaa oloa ja melko yhdentekeviä, merkityksettömiä tuttavuuksia. En tiedä mitä pitäisi ajatella ihmisistä, jotka lähes tai yli nelikymppisenä selittävät profiileissaan, että ”baarit on nähty”. Hidas sytytys?
Tatuoinnit eivät välttämättä kerro ihmisestä yhtään mitään, mutta saattavat haitata jonkun esteettistä silmää, samoin kuin seksuaalista viehättävyyttä. Itseäni ei haittaa, jos miehellä niitä on, mutta yleisesti ottaen en pidä tatskoista ja suurimmalla osallahan niitä on vain siksi, että niiden ottaminen on ollut trendikästä ja koska niin monilla muillakin on. Joillekin kun on niin tärkeää kulkea lauman mukana. Jotkut kuvathan ovat sinänsä kauniita ja taitavasti tehtyjä, mutta ne näyttäisivät poikkeuksetta vielä paremmilta, jos ne olisivat jollain toisella pinnalla kuin ihmisen iho.
Aloittaja kyllä etsii jotain sellaista, mikä on ilmeisesti tänä päivänä vähemmän tavallista ja ”normaalia”, mutta entä sitten? Kai jokainen saa haluta sitä, mikä itseä eniten miellyttää. - Unelmien Pokamies
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:
Jos siis ei ole kolmekymppiseksi ehtiessään ollut naimisissa tai hankkinut lapsia tai tatuointeja, eikä ravaa alituiseen baareissa, niin ei ole lainkaan elänyt elämää eikä tehnyt mitään mainitsemisen arvoista? Ei ole kertynyt elämänkokemuksia eikä kolhuja? Vai niin. Entäpä jos on vaikka hankkinut muutaman ammatin/tutkinnon, tehnyt kivoja töitä/vihaamiaan paskaduuneja, harrastanut monenlaisia asioita, tehnyt maailmanympärimatkan, rakastunut, seurustellut ja saanut sydänsuruja, tehnyt abortin, menettänyt jommankumman tai molemmat vanhemmistaan, läpikäynyt vakavan sairauden, kärsinyt taloudellisista ongelmista jne… Ei tällaisilla asioilla ole varmaan mitään merkitystä mihinkään ei. :)
Se että ei ole ollut naimisissa ei tarkoita sitä, että ei olisi ollut minkäänlaisia suhteita. Ja aika moni tänä päivänä hankkii lapsia vasta päälle kolmekymppisenä. Ja mitä sitten vaikka ei kokemuksia ihmissuhteista olisikaan tai vaikka ei haluaisi ikipäivinä naimisiin tai lapsia? Tekeekö se muka ihmisestä jotenkin huonomman tai viallisen? Tai merkitseekö se muka elämätöntä elämää?
Mitä tulee baareissa käymiseen, niin itse kyllästyin siihen jo runsaassa vuodessa alle 2-kymppisenä. Ei tarvitse olla mikään einstein huomatakseen varsin nopeasti, mikä on homman nimi ja miten tylsää se touhu on. Itselläni tosin taisi vaikuttaa sekin, että murrosikäni oli aika raju ja ne kovimmat kännikuviot tuli koettua jo ennen baari-ikää. Joka tapauksessa jo parikymppisenä tajusin, että tässä maailmassa on lukemattomia hauskempia ja antoisampia tapoja viettää vapaa-aikaansa kuin käydä baareissa hankkimassa pahaa oloa ja melko yhdentekeviä, merkityksettömiä tuttavuuksia. En tiedä mitä pitäisi ajatella ihmisistä, jotka lähes tai yli nelikymppisenä selittävät profiileissaan, että ”baarit on nähty”. Hidas sytytys?
Tatuoinnit eivät välttämättä kerro ihmisestä yhtään mitään, mutta saattavat haitata jonkun esteettistä silmää, samoin kuin seksuaalista viehättävyyttä. Itseäni ei haittaa, jos miehellä niitä on, mutta yleisesti ottaen en pidä tatskoista ja suurimmalla osallahan niitä on vain siksi, että niiden ottaminen on ollut trendikästä ja koska niin monilla muillakin on. Joillekin kun on niin tärkeää kulkea lauman mukana. Jotkut kuvathan ovat sinänsä kauniita ja taitavasti tehtyjä, mutta ne näyttäisivät poikkeuksetta vielä paremmilta, jos ne olisivat jollain toisella pinnalla kuin ihmisen iho.
Aloittaja kyllä etsii jotain sellaista, mikä on ilmeisesti tänä päivänä vähemmän tavallista ja ”normaalia”, mutta entä sitten? Kai jokainen saa haluta sitä, mikä itseä eniten miellyttää.Muistathan nyt, ettei saanut olla myöskään kova urheilemaan (joskaan ei saanut olla lihava. Eikä liian laihakaan), lemmikkejä ei ollut saanut ehtiä ottamaan eikä paheita elämäänsä hankkimaan. Ei saanut käydä juhlimassa tyttöjen kanssa vaan ilmeisesti kotona piti odottaa myöhäisherännyttä sulhastaan. Oletko miettinyt, että jos se käykin siellä juuri miehen löytääkseen?
Mulle ei nyt ihan aukea, miten se, että on ollut aviossa eroaa siitä, että on ollut joku muu pitkä parisuhde (vakampana asiana mä tuon abortin näkisin joka ilmeisesti sulle ihan ok). Sellainen, jolla ei sitä pitkää suhdetta ole ollut on kyllä jollain tavalla vaikeasti pariutuvaa sorttia oleva nainen. Ja tatuoinnit? Anna mun kaikki kestää. Kunhan ei ole naamassa tai muualla, missä ei normivaatteilla saa peittoon niin en jaksaisi kovin paljoa kitistä tuollaisesta jos päälle kolmikymppisenä etsisin sitä ensimmäistä.
Ette kai te nyt helvetti soikoon oleta, että jossain on reservissä täydellistä vaimomateriaalia, joka on vain teitä odotellut sen kaikkein tyypillisimmän pariutumisiän yli? Teillähän ei nämä vaatimukset ole mitään ihan kevyttä päätä.
Ei tällainen "luonnossaliikkuja" nettideitistä löydy, sen voin luvata. Ihan normaaleja, kaikki ehtonne täyttäviä naisia on kyllä tullut treffailtua ikäluokassa 25-35 sillä erotuksella, että kaikilla oli joku merkittäväkin suhde ollut elämässään. Enhän mä nyt hitto soikoon kenenkään tuon ikäisen ensimmäiseksi oikeaksi suhteeksi uskaltaisi lähteäkään...
Tuohon loppukaneettiisi: Saa etsiä ja haluta mutta saa myös varmaan huomauttaa jos sitä yksisarvistaan kutsuu "tavalliseksi ja normaaliksi". - ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Unelmien Pokamies kirjoitti:
Muistathan nyt, ettei saanut olla myöskään kova urheilemaan (joskaan ei saanut olla lihava. Eikä liian laihakaan), lemmikkejä ei ollut saanut ehtiä ottamaan eikä paheita elämäänsä hankkimaan. Ei saanut käydä juhlimassa tyttöjen kanssa vaan ilmeisesti kotona piti odottaa myöhäisherännyttä sulhastaan. Oletko miettinyt, että jos se käykin siellä juuri miehen löytääkseen?
Mulle ei nyt ihan aukea, miten se, että on ollut aviossa eroaa siitä, että on ollut joku muu pitkä parisuhde (vakampana asiana mä tuon abortin näkisin joka ilmeisesti sulle ihan ok). Sellainen, jolla ei sitä pitkää suhdetta ole ollut on kyllä jollain tavalla vaikeasti pariutuvaa sorttia oleva nainen. Ja tatuoinnit? Anna mun kaikki kestää. Kunhan ei ole naamassa tai muualla, missä ei normivaatteilla saa peittoon niin en jaksaisi kovin paljoa kitistä tuollaisesta jos päälle kolmikymppisenä etsisin sitä ensimmäistä.
Ette kai te nyt helvetti soikoon oleta, että jossain on reservissä täydellistä vaimomateriaalia, joka on vain teitä odotellut sen kaikkein tyypillisimmän pariutumisiän yli? Teillähän ei nämä vaatimukset ole mitään ihan kevyttä päätä.
Ei tällainen "luonnossaliikkuja" nettideitistä löydy, sen voin luvata. Ihan normaaleja, kaikki ehtonne täyttäviä naisia on kyllä tullut treffailtua ikäluokassa 25-35 sillä erotuksella, että kaikilla oli joku merkittäväkin suhde ollut elämässään. Enhän mä nyt hitto soikoon kenenkään tuon ikäisen ensimmäiseksi oikeaksi suhteeksi uskaltaisi lähteäkään...
Tuohon loppukaneettiisi: Saa etsiä ja haluta mutta saa myös varmaan huomauttaa jos sitä yksisarvistaan kutsuu "tavalliseksi ja normaaliksi".Niin, minä siis vastasin sinulle enkä aloittajalle. Onhan tuossa ap:llä listaa kieltämättä, mutta en itse tulkinnut sitä ihan yhtä äärimmäisellä tavalla kuin sinä ilmeisesti teit. En esim. tulkinnut sitä niin, että naisella ei olisi saanut olla minkäänlaista suhdetta aiemmin tai että tämä ei saisi koskaan käydä baareissa.
Käsitin että hän hakee naista, joka ei ole himobilettäjä ja jolla on muitakin luonnonläheisempiä ja ns. tervehenkisempiä harrastuksia. Ja vaikka itsekin ajattelen, että sillä ei ole käytännössä eroa, onko ollut naimisissa, avoliitossa tai muuten pidemmässä parisuhteessa, niin ymmärrän että joillekin sillä on eroa. Jotkut pitävät avioliittoa kuitenkin merkkinä isommasta sitoutumisesta ja ”vakavammasta” valinnasta.
Tatskat ovat myös ulkonäköjuttu, ja tietysti voitaisiin keskustella loputtomiin siitä, miten paljon ulkonäkö saa vaikuttaa. Mutta aika yleisesti hyväksyttyä on sanoa vaikka, että lihavat naiset tai lyhyet miehet eivät vain kertakaikkiaan sytytä. Jollekin toiselle se voi olla vaikka vaaleus tai kaljuus, joka ei sytytä. Ei ole mielestäni yhtään sen kummallisempaa, jos jollekin tatuoinnit ovat tuollainen turn-off. Missä muuten ap sanoo, että hän on hakemassa ensimmäistään (millä siis ilmeisesti tarkoitat ensimmäistä vakavampaa parisuhdetta)?
Pystyn myös hyvin ymmärtämään sen, jos joku haluaisi kumppanin, jolla suhde ruokaan, liikuntaan ja omaan kroppaan olisi terve (ei siis ole himokuntoilija eikä täydellinen sohvaperuna, syö omaa kroppaansa kuunnellen jne.) Tällaisia naisia on tänä päivänä vain hyvin vähän olemassa, suurimmalla osalla on näissä asioissa ongelmia, isompia tai pienempiä (ja ilmeisesti enenevässä määrin myös miehillä). Se kertoo tietysti ennen kaikkea tästä ajasta missä me eletään.
Aloittaja ei hae mitään yksisarvista, vaan naista, jollaisia kyllä on olemassa ja jotka ovat ihan yhtä "normaaleja" kuin ne tatuoidut ja avioliitoista eronneet, lemmikkejä omistavat bilehiiret.
- 13+20
Ap voisi ensinnäkin vetää tuota ikähaarukkaa vähän ylöspäin jos itsekin on päälle kolmenkympin. Yläraja edes johonkin 35 v. Olet auttamatta jäänyt ikäistesi junasta eli joudut nyt laskemaan rimaasi jos vielä mielit mukaan.
Itse kävin kerran treffeillä miehen kanssa joka vaikutti kaikin tavoin kivalta kunnes avasi suunsa ;) Hän ei voi sietää tatuointeja, hän ei voi sietää viininlipittäjiä - ei sitä eikä tätä. Vaikkei minulla ole tatuointia eikä tapanani lipitellä viiniä tms. koko mies tökkäsi niin että se oli eka ja vika tapaaminen.
Ehkä ne hakemasi naiset eivät notku nettitreffipalstoilla, heille on vientiä muutenkin. Mitä jos itse siirtyisit vaikka jonkun ulkoilmaharrastuksen pariin ja lähdet retkeilykurssille tms. josta voisi löytyä sopivaa seuraa. - 14+5
Okei, aloittajan maun mukaiset naiset puuttuvat nettideitistä => johtopäätös: heitä kannattaa alkaa etsiä muualta.
Ei se tuon kummempaa päättelykykyä vaadi, ja moni muukin meistä on tehnyt jo aikaa sitten saman johtopäätöksen omista ihannemiehistään/-naisistaan ja jättänyt nettideittailun.
Näitä keskusteluja on edelleen hauska seurata paremman tekemisen puutteessa, mutta välillä aina jään ihmettelemään joidenkin kirjoitusten perimmäistä ajatusta. Halutaanko niillä syyllistää naisia/miehiä siitä, että kehtaavatkin hakea seuraa vaikka ovat vääränlaisia? Vai halutaanko jopa yrittää muuttaa ihmisiä, että "kun minä nyt motkotan esimerkiksi ylipainosta niin kyllä ne tajuavat laihduttaa"?
Eivät nämä kirjoitusta todellisuutta muuksi muuta. Ei nettiin tule tatuoimattomia, lapsettomia ja kissattomia naisia vaikka aiheesta tekisi kymmenen avausta. Eivätkä tatuoidut lapselliset kissanaiset pode yhtään syyllisyyttä, että he hakevat seuraa netin kautta, vaikka kuinka lueteltaisiin muunlaisia ihannenaisen kriteereitä. - tsib
Aloittajan viestistä sai mm. sen kuvan että naiset joilla on kissa tai koira ovat epänormaaleja O.o
- friikkiä joo
ja minä se sitten vasta epänormaali oon koska mulla on kaneja! ;D
- julkeatkin
friikkiä joo kirjoitti:
ja minä se sitten vasta epänormaali oon koska mulla on kaneja! ;D
Siehän se vasta pervo oot
- JettaMaria
Eli niitä vanhanajan vanhoja piikoja etsit siis? :)
Jos vaadit lapsetonta sinkkunaista ilman lemmikkejä, jolla perusasiat koulutuksia myöten kunnossa.. niin jotain vikaa pitää hänellä olla joko naamassa tai luonteessa, jos ei ole pariutunut edes kerran 30 ikävuoteen mennessä. Aika julma tosiasia. Tai on todella nirso, asuu jossain peräkylillä maatilaa pitäen? Ei ne netissä kerkee olemaan tai sitten niiden naama ei sulle kelpaa, kuten ei ole tähänkään asti kelvannut miehille. :(
Terv. Tämäkin eronnut ensirakkaudestaan (puoliso löysi jännittävämmän naisen 16 vuoden jälkeen), joka koiransa kanssa käy vaelluksilla ym eikä ole tatuoitukaan. Osaa kokata ja BMI 20,4, kasvomallina toimin sivuharrastuksenakin jopa, heh :)
Lapsetonkin jopa mutta ottaa iltaisin joskus lasin viiniä tai hurjaa, käy jopa ravintolassa hyvässä seurassa.
Ja etsin kyllä miestä, joka on myös "kelvannut" jollekin ja elänyt parisuhteessa aikuisiällä. :D
Onnea AP:lle etsintään. Ihmeitä voi tapahtua aina. :)- 7/7
Ymmärryksesi ihmisistä ja elämästä on sitä luokkaa, että ilmeisesti et ymmärrä tyhmyyttäsi ja rajoittuneisuuttasi edes hävetä.
Ja samat terveiset Unelmien Pokamiehelle. - JettaMaria
Huomautan vielä, että tunnen ja tiedän useita naisia, jotka eivät vaan ole ns.kelvanneet kellekään miehelle ikinä.
Ovat todella herttaisia, sydämellisiä ja huolehtivaisia lähimmäisiään kohtaan.. täydellisiä kummitätejä jne.. mutta osalla on miehen suhteen olleet vaatimukset kovin utopistiset ja suurimmalla osalla näistä ei sitä ulkoista kauneutta ilmeisesti ole annettu naamaan tarpeeksi. Näin ovat itse todenneet.. ja tyytyvät elelemään itsekseen, tekevät uraa ja osa on jopa eläinvihaajia. "karvat sotkee asunnon" jne.. :)
Eräs ikäneito olisi "saanut" aviomiehenkin mutta mies harrasti koiria elämäntyökseen joten se kaatui siihen.
Eli on niitä.. mutta pitäskö miesten laskea rimaa kasvojen suhteen? Eivätkä ole siis läskejä tms.. täysin normaaleja naisia, tuskin ajavat edes kainalokarvojaan. Jotkut eivät meikkaa kuin firman juhliin.. PK-seutuhan varsinkin on näitä pullollaan :D He kyllä vaativat mieheltäkin sitten sitä uraa tai metsiä ja varallisuutta pitää olla edes saman verran mitä näillä naisilla. Tyhjätaskuihin he eivät koske.. - JettaMaria
7/7 kirjoitti:
Ymmärryksesi ihmisistä ja elämästä on sitä luokkaa, että ilmeisesti et ymmärrä tyhmyyttäsi ja rajoittuneisuuttasi edes hävetä.
Ja samat terveiset Unelmien Pokamiehelle.Kiitoskiitos..
Ei hävetä lainkaan kun tätä elämää on nähty varmaan jonkiverran enemmän kuin siellä. :)
Pokamiehellä tuntuu ne realiteetit vasta olevankin kunnossa.. harmi kun ei kynnet riitä häneen juttujen perusteella. ;) - 7/7
JettaMaria kirjoitti:
Kiitoskiitos..
Ei hävetä lainkaan kun tätä elämää on nähty varmaan jonkiverran enemmän kuin siellä. :)
Pokamiehellä tuntuu ne realiteetit vasta olevankin kunnossa.. harmi kun ei kynnet riitä häneen juttujen perusteella. ;)Tarkoitin vain sitä, että sekä sinun että Unelmien Pokamiehen teksteistä välittyy se, että te ymmärrätte vain kaltaisianne ja samalla tavalla ajattelevia ihmisiä. Erilaisissa ihmisissä on jotain "vikaa" tai he ovat jonkin sortin luusereita.
Mitä tulee tuohon elämänkokemukseen, niin oletan sen olevan toisin päin. :) Mutta täytyy sanoa, etten ollut noin rajoittunut ajattelussani edes teininä. - Unelmien Pokamies
7/7 kirjoitti:
Tarkoitin vain sitä, että sekä sinun että Unelmien Pokamiehen teksteistä välittyy se, että te ymmärrätte vain kaltaisianne ja samalla tavalla ajattelevia ihmisiä. Erilaisissa ihmisissä on jotain "vikaa" tai he ovat jonkin sortin luusereita.
Mitä tulee tuohon elämänkokemukseen, niin oletan sen olevan toisin päin. :) Mutta täytyy sanoa, etten ollut noin rajoittunut ajattelussani edes teininä.Samalla tavalla ajatellevia? Te etsitte kumppaniksi joulupukkeja ja yksisarvisia ja tätäkö ei saisi nostaa esiin. Miksi ette hankkineet kumppania ns. ensimmäisellä kierroksella jos se kerran olisi onnistunut ja naimisiin ehtinyt ei kelpaa?
Kai te ymmärrätte että tiukkoihin kriteereihin mahtuvilla on ollut ottajia? - 30+ sinkkuna mennään
Ei ole mitenkään tavatonta saati erikoista ettei ole pariutunut kertaakaan 30 ikävuoteen mennessä. Omassa kaveripiirissäni (lukeudun samaan) on useampia kolmenkympin molemmin puolin olevaa miestä kellä ei ole natsannut kunnolla kenenkään kanssa, no okei nämä ovat varsin korkeasti koulutettuja ja luoneet uraansa, eivät myöskään kelpuuta vierelleen kuin selvästi hyvin koulutetun naisen jonka kanssa keskustella muustakin kuin tyyliin missä ryyppäsitte viime viikonloppuna.
Oma mielipiteeni ja samalla ihan kokemusperäinen on että onhan siinä eroa kuin yöllä ja päivällä jos joku amisasteelle koulujen käynnin jättänyt ravaa nuorena joka viikonloppu jossain kuppasissa baareissa ja ulkona ja toinen taas satsaa ensisijassa opiskeluun ja uraan niin ei niitä kunnon pariutumisia samalla tavalla synny varhain jälkimmäiselle porukalle. Mutta tosiaan nämä on myös niitä elämän valintakysymyksiä, itse ajelen mieluummin tuoreella autolla ja veneellä suht hyvää liksaa ottaen ja etsien edelleen sitä elämäni naista ja tämä ensinmainittu hitsarikeittäjäpariskunta taas hakee motonetista pakoputkia tuunattuun vanhaan bemariinsa.
Jos katsotte, kuka tahansa tuota deittipalstan tarjontaa niin voitte huomata että suurin osa kolmenkympin molemmin puolin olevista eronneista ja lapsia omaavista naisista tuppaa olevaan kehnosti koulutettuja, röökiä palaa ja alkoa menee reilusti. Itse skippaan käytännössä jo hakuvaiheessa ihan kaikki tuollaiset joten jäljelle ei tosiaan jääkään kovin paljoa potentiaalisia deittejä mut mitäs siitä turhaan stressaa, löytyy jos on löytyäkseen.
Eikä kannata kenenkään vetää palkoa nenään mutta tämä kertomani pitää vaan varsin hyvin ihan käytännössäkin kutinsa. - 7/7
Samalla tavalla ajatellevia? Te etsitte kumppaniksi joulupukkeja ja yksisarvisia ja tätäkö ei saisi nostaa esiin. Miksi ette hankkineet kumppania ns. ensimmäisellä kierroksella jos se kerran olisi onnistunut ja naimisiin ehtinyt ei kelpaa?
Kai te ymmärrätte että tiukkoihin kriteereihin mahtuvilla on ollut ottajia?Juuri tuota minä tarkoitin. Jos ei ajattele ja asennoidu kuten esim. sinä, niin etsii jotain yksisarvista tai joulupukkia. Vaikka etsisi ihan todellista, itsensä kaltaista ihmistä. Ihan niin kuin ilmeisesti sinäkin?
Ja sitten tuo kommentti siitä, että miksei ollut mukana ensimmäisellä kierroksella. Tilataanko niitä sopivia kumppaneita jostain tai napsitaan kaupan hyllyltä? Ja vielä sellaiseen ”hintaan”, että kaikilla on varaa?
Entä onko tullut mieleen, että jotkut saattavat jo parikymppisenä olla sen verran kypsiä ja itsetuntemus olla sen verran hyvä, että ei tarvitse ihan kaikkea kantapään kautta opetella?
Enkä ole tässä nyt mikään ap:n puolestapuhuja, vaan puhun asioista yleisemmällä tasolla. Ja vaikka itse en ole ollut esim. naimisissa eikä ole lapsia, niin itselleni kävisi ihan hyvin mies, joka on ollut ja jolla on lapsia (olen sellaisen kanssa vähän aikaa seurustellutkin). Omat kriteerini ovat ihan muun tyyppisissä asioissa. - Unelmien Pokamies
7/7 kirjoitti:
Juuri tuota minä tarkoitin. Jos ei ajattele ja asennoidu kuten esim. sinä, niin etsii jotain yksisarvista tai joulupukkia. Vaikka etsisi ihan todellista, itsensä kaltaista ihmistä. Ihan niin kuin ilmeisesti sinäkin?
Ja sitten tuo kommentti siitä, että miksei ollut mukana ensimmäisellä kierroksella. Tilataanko niitä sopivia kumppaneita jostain tai napsitaan kaupan hyllyltä? Ja vielä sellaiseen ”hintaan”, että kaikilla on varaa?
Entä onko tullut mieleen, että jotkut saattavat jo parikymppisenä olla sen verran kypsiä ja itsetuntemus olla sen verran hyvä, että ei tarvitse ihan kaikkea kantapään kautta opetella?
Enkä ole tässä nyt mikään ap:n puolestapuhuja, vaan puhun asioista yleisemmällä tasolla. Ja vaikka itse en ole ollut esim. naimisissa eikä ole lapsia, niin itselleni kävisi ihan hyvin mies, joka on ollut ja jolla on lapsia (olen sellaisen kanssa vähän aikaa seurustellutkin). Omat kriteerini ovat ihan muun tyyppisissä asioissa."Juuri tuota minä tarkoitin. Jos ei ajattele ja asennoidu kuten esim. sinä, niin etsii jotain yksisarvista tai joulupukkia. Vaikka etsisi ihan todellista, itsensä kaltaista ihmistä. Ihan niin kuin ilmeisesti sinäkin?"
Tässä etsitään kaikin puolin virheetöntä naisyksilöä, kaikesta päätellen. Täydellistä vaimomatskua suorastaan. Ilmeisesti itse ei olla ihan yhtä haluttavaa pakettia tarjoamassa koska pitkälle toistakymmentä vuotta on valunut käsistä.
Tietty vika voi olla muussakin kuin miehessä. Jos hän on vaikka asunut pienellä paikkakunnalla, on tarjonta voinut olla olematonta. Se ei kuitenkaan muuta mihinkään sitä, että normaalioloissa ihmiset tuossa 20-30 välillä tapaavat mennä ensimmäisiin naimisiinsa, hankkia lapsia tai lemmikeitä jne.
Ehkä jossain on samanlainen tynnyrissä kasvatettu täydellinen nainen? ;) - 7/7
"Juuri tuota minä tarkoitin. Jos ei ajattele ja asennoidu kuten esim. sinä, niin etsii jotain yksisarvista tai joulupukkia. Vaikka etsisi ihan todellista, itsensä kaltaista ihmistä. Ihan niin kuin ilmeisesti sinäkin?"
Tässä etsitään kaikin puolin virheetöntä naisyksilöä, kaikesta päätellen. Täydellistä vaimomatskua suorastaan. Ilmeisesti itse ei olla ihan yhtä haluttavaa pakettia tarjoamassa koska pitkälle toistakymmentä vuotta on valunut käsistä.
Tietty vika voi olla muussakin kuin miehessä. Jos hän on vaikka asunut pienellä paikkakunnalla, on tarjonta voinut olla olematonta. Se ei kuitenkaan muuta mihinkään sitä, että normaalioloissa ihmiset tuossa 20-30 välillä tapaavat mennä ensimmäisiin naimisiinsa, hankkia lapsia tai lemmikeitä jne.
Ehkä jossain on samanlainen tynnyrissä kasvatettu täydellinen nainen? ;)Hieman nyt ihmetyttää, että mistä nuo puheet virheettömästä naisyksilöstä ja täydellisestä vaimomatskusta oikein tulevat.
Pitääkö tuo käsittää niin, että sinun naisihanteesi ja -makusi on samanlainen kuin ap:llä? Senkö takia paasaatkin, kun olet itse tehnyt kenties liikaa kompromisseja ja se kismittää? Kuten myös miehet (ihmiset) jotka eivät niitä halua tehdä? Oletko kenties jopa hiukan kateellinen?
On nimittäin aivan saletti, että aloittajan kuvailema nainen ei ole jokaisen miehen mielestä täydellistä vaimomatskua. :) - 18+14
30+ sinkkuna mennään kirjoitti:
Ei ole mitenkään tavatonta saati erikoista ettei ole pariutunut kertaakaan 30 ikävuoteen mennessä. Omassa kaveripiirissäni (lukeudun samaan) on useampia kolmenkympin molemmin puolin olevaa miestä kellä ei ole natsannut kunnolla kenenkään kanssa, no okei nämä ovat varsin korkeasti koulutettuja ja luoneet uraansa, eivät myöskään kelpuuta vierelleen kuin selvästi hyvin koulutetun naisen jonka kanssa keskustella muustakin kuin tyyliin missä ryyppäsitte viime viikonloppuna.
Oma mielipiteeni ja samalla ihan kokemusperäinen on että onhan siinä eroa kuin yöllä ja päivällä jos joku amisasteelle koulujen käynnin jättänyt ravaa nuorena joka viikonloppu jossain kuppasissa baareissa ja ulkona ja toinen taas satsaa ensisijassa opiskeluun ja uraan niin ei niitä kunnon pariutumisia samalla tavalla synny varhain jälkimmäiselle porukalle. Mutta tosiaan nämä on myös niitä elämän valintakysymyksiä, itse ajelen mieluummin tuoreella autolla ja veneellä suht hyvää liksaa ottaen ja etsien edelleen sitä elämäni naista ja tämä ensinmainittu hitsarikeittäjäpariskunta taas hakee motonetista pakoputkia tuunattuun vanhaan bemariinsa.
Jos katsotte, kuka tahansa tuota deittipalstan tarjontaa niin voitte huomata että suurin osa kolmenkympin molemmin puolin olevista eronneista ja lapsia omaavista naisista tuppaa olevaan kehnosti koulutettuja, röökiä palaa ja alkoa menee reilusti. Itse skippaan käytännössä jo hakuvaiheessa ihan kaikki tuollaiset joten jäljelle ei tosiaan jääkään kovin paljoa potentiaalisia deittejä mut mitäs siitä turhaan stressaa, löytyy jos on löytyäkseen.
Eikä kannata kenenkään vetää palkoa nenään mutta tämä kertomani pitää vaan varsin hyvin ihan käytännössäkin kutinsa.Kyllä "normaalit" korkeakouluopiskelijat löytää sen puolison viimeistään opiskelukavereista. Mitä te olette tehneet kaikki ne vuodet jolloin olette opiskelleet? Poikaporukassa nenä kirjassa?
Ei kannata laittaa opiskelujen ja uran syyksi jos kukaan ei ole kelpuuttanut. - 564709
18+14 kirjoitti:
Kyllä "normaalit" korkeakouluopiskelijat löytää sen puolison viimeistään opiskelukavereista. Mitä te olette tehneet kaikki ne vuodet jolloin olette opiskelleet? Poikaporukassa nenä kirjassa?
Ei kannata laittaa opiskelujen ja uran syyksi jos kukaan ei ole kelpuuttanut.Voi hyvänen aika sentään. Ilmeisesti et pidä "normaaleina" ihmisiä, jotka opiskelevat joko hyvin nais- tai miesvaltaista alaa, eivät käy hirveästi opiskelijabileissä tai eivät ole aktiivisia missään ainejärjestön toiminnassa.
Vai luuletko sinä, että on kovinkin tyypillistä jossain luentojen välissä tai yliopiston käytävillä pyytää jotakuta treffeille? Voin kertoa, että se on äärimmäisen harvinaista.
Ja vaikka ei liiemmin opiskelijarientoihin osallistuisikaan, niin silti voi harrastaa vaikka mitä, ei siis tarvitse istua vain nenä kirjassa. - 18+14
564709 kirjoitti:
Voi hyvänen aika sentään. Ilmeisesti et pidä "normaaleina" ihmisiä, jotka opiskelevat joko hyvin nais- tai miesvaltaista alaa, eivät käy hirveästi opiskelijabileissä tai eivät ole aktiivisia missään ainejärjestön toiminnassa.
Vai luuletko sinä, että on kovinkin tyypillistä jossain luentojen välissä tai yliopiston käytävillä pyytää jotakuta treffeille? Voin kertoa, että se on äärimmäisen harvinaista.
Ja vaikka ei liiemmin opiskelijarientoihin osallistuisikaan, niin silti voi harrastaa vaikka mitä, ei siis tarvitse istua vain nenä kirjassa.En luule mitään, olen itse opiskellut yliopistossa 90-luvulla ja vaikken rientoihin osallistunutkaan silloin (olin opinnot aloittaessani jo kolmekymppinen, eronnut ja 2 lapsen yh-äiti), tilaisuuksia olisi kyllä ollut tutustua vastakkaiseen sukupuoleen helposti. Käytiin usein yhdessä lounaalla ja tehtiin erilaisia ryhmätöitä. Jos olisin halunnut, olisi kyllä saanut seuraa. Ps. oma elämäni ei ole mennyt pilalle vaikka erosinkin nuorena ja nyt minulla on ihanat, aikuiset (paino sanalla aikuiset) pojat.
Kuinka helppoa se onkaan tänä päivänä kun on kännyt ja läppärit koko ajan nenän alla. Vanhempi poikani opiskelee korkeakoulussa miesvaltaista alaa ja löysi opiskelupiireistä nykyisen avovaimonsa. Käsittääkseni he tapasivat yhteisen opiskeluun liittyvän projektin merkeissä vaikka molemmat olivat sillä hetkellä eri maanosissa vaihdossa.
Nopeet syö hitaat ja se joka nynnii aina myöhästyy (vai miten se Kuju lauloi...) - 564709
18+14 kirjoitti:
En luule mitään, olen itse opiskellut yliopistossa 90-luvulla ja vaikken rientoihin osallistunutkaan silloin (olin opinnot aloittaessani jo kolmekymppinen, eronnut ja 2 lapsen yh-äiti), tilaisuuksia olisi kyllä ollut tutustua vastakkaiseen sukupuoleen helposti. Käytiin usein yhdessä lounaalla ja tehtiin erilaisia ryhmätöitä. Jos olisin halunnut, olisi kyllä saanut seuraa. Ps. oma elämäni ei ole mennyt pilalle vaikka erosinkin nuorena ja nyt minulla on ihanat, aikuiset (paino sanalla aikuiset) pojat.
Kuinka helppoa se onkaan tänä päivänä kun on kännyt ja läppärit koko ajan nenän alla. Vanhempi poikani opiskelee korkeakoulussa miesvaltaista alaa ja löysi opiskelupiireistä nykyisen avovaimonsa. Käsittääkseni he tapasivat yhteisen opiskeluun liittyvän projektin merkeissä vaikka molemmat olivat sillä hetkellä eri maanosissa vaihdossa.
Nopeet syö hitaat ja se joka nynnii aina myöhästyy (vai miten se Kuju lauloi...)Olen itse myös opiskellut 90-luvulla. Muistan selkeästi, että ekan pääaineeni luennoilla kävi tasan kaksi miestä, joista toinen oli jo lähes 6-kymppinen. Toinen.. noh, ei olisi ainakaan itseäni millään tavalla kiinnostanut. Sivuaineet myös 99% naisvaltaisia. Ryhmätöitä ei tehty.
Toisessa pääaineessani vähän myöhemmin tehtiin ryhmätöitä paljon. Samalla vuosikursilla oli kolme miestä, joista jokainen seurusteli vakituisesti, yksi oli jo naimisissa.
Lounaalla kävin harvoin yliopistolla, ja silloinkin useimmiten niiden ihmisten (=naisten) kanssa, joiden kanssa siellä muutenkin kaveerasin.
Itse asiassa kukaan akateemisista ystävistäni ei ole löytänyt pysyvämpää kumppania opiskelupiireistä. Ja tämä taitaa olla ensimmäinen kerta, kun joku leimaa miedät sen takia "epänormaaleiksi". En ainakaan itse muista törmänneeni aiemmin moiseen. - Karmeaa porukkaa
564709 kirjoitti:
Olen itse myös opiskellut 90-luvulla. Muistan selkeästi, että ekan pääaineeni luennoilla kävi tasan kaksi miestä, joista toinen oli jo lähes 6-kymppinen. Toinen.. noh, ei olisi ainakaan itseäni millään tavalla kiinnostanut. Sivuaineet myös 99% naisvaltaisia. Ryhmätöitä ei tehty.
Toisessa pääaineessani vähän myöhemmin tehtiin ryhmätöitä paljon. Samalla vuosikursilla oli kolme miestä, joista jokainen seurusteli vakituisesti, yksi oli jo naimisissa.
Lounaalla kävin harvoin yliopistolla, ja silloinkin useimmiten niiden ihmisten (=naisten) kanssa, joiden kanssa siellä muutenkin kaveerasin.
Itse asiassa kukaan akateemisista ystävistäni ei ole löytänyt pysyvämpää kumppania opiskelupiireistä. Ja tämä taitaa olla ensimmäinen kerta, kun joku leimaa miedät sen takia "epänormaaleiksi". En ainakaan itse muista törmänneeni aiemmin moiseen.90-luvulla myös aikaansa yliopistossa haaskanneena kokemukset olivat sitä luokkaa, että "kuka mut toi kotiin vai tulinko mä itse". Jos ei känniporukat innostaneet, mitään sieltä ei löytänyt. Moni sille tasolle päässyt oli ainetietämyksensä ulkopuolella vielä niin sanoinkuvaamattoman tyhmä, että nolotti.
- 11:13
Näitä kolmekymppisiä miehiä, on täällä ennenkin jurnuttanut yksinäisyyttään.
Onpa heitäkin, joilla ei mitään käsitystä yhdessä olosta, koska ei ole
löytynyt sitä vaatimuslistan täydellisyytä, sitten yht äkkiä tulee pakon omainen
tarve löytää se lapseton nainen, joka on odottanut nämä vuodet kyseistä
herraa, itseään säästellen.
Näillä kaikilla aloitaajilla on ollut yksi yhteinen piirre, he ovat katkeroituneet
ja syy siihen löytyy tietysti naisista, kun ovat niin per-seestä kaikkine
rakkineen päivineen..- 11:13
Selvennän, ei kenenkään tarvitse toisten muksuja katsella,,,mutta
onko sellainen ihminen epänormaali, jolla on jo tenavia.
Myöskin rakin ym. omistajat on ap. mielestä vähemmän normaaleja.
Ei niistäkään tartte pitää, mutta se miten tuo ilmaistaan "normaalit" on se
pointtini nyt tässä.
- m30*Lahtis
No nyt on pakko sanoa, että jos tatuointi, lapsi, ex-rouvuus tai lemmikki pudottavat naisen normaalien listalta, niin kyse ei ole siitä että olisit väärälle vuosikymmenelle syntynyt, vaan siitä että sä olet vaan vääränlainen ihminen.
En minä jaksa ymmärtää sitä, että tatuointi sen tekee. Ei se sitä ihmistä miksikään muuta.
Että lapsi sen tekee. Mikähän ongelma siinä on, jos muijalla on joku päiväkoti- tai ala-aste ikäinen tenava, jos kyse ei ole mistään lapsihirviöstä. miksi sitä ei silti voi muka siihen rakentaa parisuhdetta. Etenkin jos on kyse tosiaan nuoresta lapsesta, niin johan tuo melkein itsestään alkaa tuntumaan osin omalta, etenkin jos sillä ei ole isää käytännössä ollenkaan. Voi sillekin pohjalle perheen ihan helposti perustaa.
Lemmikki? No tietysti jos on pahasti allerginen, mutta eihän sen nyt pitäisi ihan kamalaa olla, jos muija käy välillä koiraa kusettamassa tai kissa loikoilee sen sohvan nurkalla.
Se jos se on joskus ollut parisuhteessa? No niinhän sitä on 25-31 ikäluokassa 95% ollut vähän pidempi aikaisessa parisuhteessa kuitenkin, riippuu miten sen määrittelee. Ja se jos se parisuhde nyt on virallistettu oikein taivaallisen mielikuvitus ystävän silmien edessä... No minkäs eron se siihen tekee jos avoliittoon vertaa.
Ja useimmille niistäkin, jotka sanoo tatskojen miehillä olevan hot, eivät tuota jotenkin vaadi. Jos vaativat, ne on hakemassa vain panoa tietyt mieltymykset täyttävästä miehestä. Usein noissa ilmoituksissa myös vähän liioittelevat tuota sosiaalista elämäänsä ja haluavat kuulostaa kovin meneviltä, että kukaan ei vaan erehdy luulemaan tylsäksi... ihan ku se ois tylsän ihmisen merkki, jos on kotona välillä. En minä sano, että eikö noita joka viikonloppuillan baarissa painavia ole paljon, mutta se taas osittain liittyy myös siihen sinkkuelämään, eikä välttämättä tarkoita, että tuo painaisi siellä parisuhteessa jatkuvasti (vaikka on tosiaan niitäki jotka painais.
Tai ehkä minä nyt olen vain erikoinen mies, kun en jaksa nähdä mitään dekadenssia näissä niin tavallisissa ilmiöissä.- friikki.
Noin juuri.
Tavallisuus ei ole mitään muuta kuin sitä että kaikki tekevät samalla tavalla. Nuo ominaisuudet mitä aloittaja ilmoitti epätavallisiksi OVAT nykyään tavallisia, ja ehkäpä aloittaja on itse epätavallinen kun ne eivät häntä miellytä.
Olisiko ihan oikeasti tosiaan nykyään tavallista että nainen on ollut totaalisen sinkku 30-vuotiaaksi, ei ole koskaan omistanut lemmikkiä, eikä tee missään asiassa kuten kaikki muut tekevät? Tatuointeja varmaan mennää hakemaan kaveriporukalla ihan kuin ennen vanhaan kakaroina korvalehtiin reikiä.
Elukoita minulla itselleni on ja en ole lihava, mutta muuten olisin sellainen mitä aloittaja kaipaa. Mutta voi voi kun ikää on jo reilusti yli 40 v. - Suomalainen mies
Tai sitten olet massavillitysten perässä juoksevia typeryksiä.
- Suomalainen mies
Suomalainen mies kirjoitti:
Siis m30*Lahtis.
Suomalainen mies kirjoitti:
Tuota voisit hieman avata enempi. Puhut varmaankin vain tatuoinneista nyt?
- ihmettelenpä
Siis, tämä tuntuu provoilulta, koska aloittajalla ei ole mitään sanottavaa
mihinkään.
Siellä vaan hykertelee ihmisten reaktiota. Muutenkin kovin tutunomainen
aloitus.- M30*Lahtis
Joo tuoltahan se tuntui. Vaan sorruinpa minäkin silti totisena vastaamaan. Joo näitä nykynaiset on paskoja... sinkkupaltan höyryisiä aloituksia riittää.
- 7/7
Voi olla. Tai sitten on töissä eikä lue keskustelupalstoja työaikana. Tai muuten vaan ei päivystä täällä koko ajan.
- vapaapäivällä
7/7 kirjoitti:
Voi olla. Tai sitten on töissä eikä lue keskustelupalstoja työaikana. Tai muuten vaan ei päivystä täällä koko ajan.
Työttömillä ja luusereilla on lähinnä aikaa roikkua tällaisilla saiteilla, toki äitiyslomalla olevat. 4000 tai enemmän tienaavat tekevät yleensäkin keskellä päivää ihan muuta kuin notkuvat jollain keskustelupalstoilla.
- 0o0o0o0
7/7 kirjoitti:
No, tämähän on aloitettu eilenillalla. Joten aikaa ois kyllä ollut kommentoda
jotenkin.... - JettaMaria
vapaapäivällä kirjoitti:
Työttömillä ja luusereilla on lähinnä aikaa roikkua tällaisilla saiteilla, toki äitiyslomalla olevat. 4000 tai enemmän tienaavat tekevät yleensäkin keskellä päivää ihan muuta kuin notkuvat jollain keskustelupalstoilla.
Ja sitten ovat ne, joilla on joko joustava työaika etätyöskentelymahdollisuudella tai oma toimisto, jossa välillä voi päätteen edessä tehdä just mitä ite lystää. :D Meitä on paljon.. tosin liksat lähtee siitä 5000/kk -> suosittelen.
Ei ole tarvetta luokitella muitakaan silloin.. olivatpa työttömiä (on tällöin hyvä aika katsella parempaa duunia) tai jonkun heikkoitsetuntoisen luokittelemia nk.luusereita. Kyllä minä aina pari työtöntä veroistani elätän ihan mielelläni ja taitaa niistä euroista riittää vielä muuallekin..
"Tekusta" niitä kumppaneitakin löytyy helpommin ehkä. Ex-mies tuli käytävällä vastaan aikoinaan :)
Taas tätä ihme vänkäämistä, mutta vängätään nyt sitten vielä vähän lisää, ainakin noista omasta mielestäni kaikkein älyvapaimmista kohdista.
”Jos vaadit lapsetonta sinkkunaista ilman lemmikkejä, jolla perusasiat koulutuksia myöten kunnossa.. niin jotain vikaa pitää hänellä olla joko naamassa tai luonteessa, jos ei ole pariutunut edes kerran 30 ikävuoteen mennessä.”
Mistä helvetin tietolähteestä tämä sinun faktasi on peräisin? Varmaan jokin korkeatasoinenkin tutkimus, kun on noin tarkat ikärajatkin oikein saatu selville…. Maailmassa on koko joukko ihmisiä jotka eivät koko elämänsä aikana ole kertaakaan parisuhteessa, etkä sinä todellakaan pysty naaman tai luonteen perusteella päättelemään ketkä näitä ovat. Onko sinun mielestäsi luonnevika ettei ole ollut onnea niin paljon että olisi törmännyt itselleen sopivaan henkilöön oikeassa tilanteessa?
”Tuleeko aloittajalle yllätyksenä, että itsensä formaliiniin säilöminen nuoruuden ja nuoren aikuisuuden ajaksi ei ollut hyvä idea? Että muut eli silloin elämää ja hankki kolhuja ja kokemuksia?
Mikset itse pariutunut hieman aiemmin kun kirjoituksestasi päätellen et ole tehnyt mitään muutakaan mainitsemisen arvoista kymmeneen vuoteen?”
Mitähän tässä tarkoitetaan sillä korrektilla tavalla hankkia niitä kolhuja ja kokemuksia? Itselleen mieluisa opiskelu, työnteko ja harrastukset eivät selvästikään ole sitä riittävää elämistä, koska pariutumattomien kolmekymppisten määrä vain kasvaa. Baareissa ravaaminenko se patenttiratkaisu tähän ongelmaan oli, vai miten se nyt meni..?
Ok, useimmille ihmisille se parisuhde tuntuu tulevan kuin manulle illallinen ilman sen kummempaa vaivannäköä. Mutta entä sitten kun se ei tulekaan? Jos haluaa kolmekymppiseksi tai ylikin katsella, että onnistuisiko se parin saanti ihan luonnollisesti, ja sitten kun huomaa, ettei näy onnistuvan, niin päättää vähän myöhemmällä iällä tehdä asialle jotain. Tai ehkä ei tee ikinä yhtään mitään ja jää yksin, eipä sillä väliä.
Eivät minusta ap:n vaatimukset mitenkään hulluilta vaikuta. Itse ainakin näkisin että suhteen onnistumistodennäköisyys kasvaa jos osapuolet ovat jokseenkin samalla taajuudella. Vaikea sanoa kuinka paljon tuollaisia ap:n toivomia naisia siellä netissä on kun en ole naisia niin tutkaillut. Voisin kuvitella, että ne joita ei ole onnistanut IRL, ainakin jossain vaiheessa sitä nettiäkin kokeilevat. Voipi myös olla, että arkuuttaan piilottelevat juuri niiden anonyymimpien profiilien takana. Ei tämä nettideittailu helppoa ole kenellekään.- JettaMaria
Päätelmäni yleisellä tasolla perustuvat ainoastaan omiin nähtyihin ja kuultuihin kokemuksiin niin opiskelija- ja työyhteisöissä sekä tuttuvapiiriin. :)
Oletetusti kun kohderyhmä tässä ap:n tapaukses myös oli hiukan enemmän kuin ammattiopiston käyneet "tavikset", joilla ilmeisesti se pariutuminen on huomattavasti mutkattomampaa vaikken usko siinäkään täysin ilman toiveita kumppanin suhteen oltavan.
- kyllä tietynlaista tutkimustakin on pohjalla. ;) huomasin jossain vaiheessa sen vain olevan niin huonoliksaista jotta harrastepohjalta vaan.. on siinä monet aamuyön tunnit teekupillisen tai viinilasin äärellä pohdittu sinkkuystävättärien kanssa. Ja nykyään itsellä on tämä eronneen naisen leima otsassa niin onpahan myös jutunjuurta omalta puoleltakin nykyään mukana tasapuolisuuden nimissä. :)
Eihän tässä mistään luonneviasta ole puhuttu. Moni mies varmasti pitää naisten vaatimuksia heidän suhteensa eräällä tapaa vikoina luonteessa. Ja kyllä osalla minun tietämistäni naisista on ollut ne odotukset liiankin korkealla nuorempana, myönnetään ja ovatpa osa sen itsekin todenneet. Silloin siinä on ollut vikaa luonteessa tietyllä tapaa. Tai pikemminkin jotkin elämän realiteetit olleet vähä hakusessa.
Kärjistettynä "jos haluat sen akateemisen Hunksin eikä naama ole edes perusnätti" niin on siinä hiukan enempi tarvetta hyvälle onnelle kyllä juu. Kaikkiinhan tämä ei päde mutta suurimpaan osaan. Enhän itsekään olisi exääni "ottanut" aikoinaan jos tämä ei olisi minua miellyttänyt kaikinpuolin..
Tässä jotkut ottavat hyökkäyksenä heti yleiset mielikuvat. Ei niitä niin vakavasti pidä itseensä ottaa.
Kärjistetttynä se on lähinnä meidän joidenkin näkemys vain ja monien hiukan iäkkäämpien sinkkunaisten suusta kuultua. Kun ei ole kohdannut onni ns.laatukriteerit täyttävissä miehissä ja ilmeisesti osalla naisista ei ole vaan se oma "naama" riittänyt niihin miehiin, jotka heille olisivat ns.kelvanneet aikoinaan juuri siellä koulun käytävillä tai projekteissa, ryhmätunneilla ymym.
Täällä pitäisi aina muistaa se rautalanka näemmä eikä olettaa muiden ymmärtävän haettua pointtia. Lyhyt tiivistelmä tuo oli vain heittona vian olevan naamassa tai luonteessa. Vika tässä ei siis ole se "oikea vika" vaan helpoin määritelmä palstalla, jossa on laidasta laitaan erilaisia ihmisiä eri koulutustasoilta.
Onhan se pariutuminen vaikeaa jos ei naama miellytä niitä miehiä, jotka itseään miellyttäisi? Sama toistepäin. Silloin sitä tuuria toki tarvitaan enemmän, jos ei se itsensä markkinointikaan ole suuri vahvuus.
Tiedän tietysti monia onnellisia pareja, jotka voisi luokitella ns.eri tasoilla oleviksi mutta heillä on jutut käyneet yksiin ja siitä lähdetty.
Luonnollista on tietysti se, että keskittyy ensin opiskeluun, uraan ja havahtuu myöhemmin kumppanin kaipuuseen. Ikävä vain jotkut ovat jo törmänneet näissä samoissa piireissä niihin kumppaneihinsa aikaisemmin ja niitähän on silti suurin osa taustoista riippumatta.
Ymmärrän myös täysin sen vaikeuden joillakin, kun ei tahdo tyytyä mihinkään keskinkertaiseen ja täten sitä "oikeaa" on voitu odotella jo reilusti yli kolmekymppiseksi. Silloin vain on pienentynyt mahdottomasti tarjonta noilla ap:n kriteereillä, minkä sille voi. Tässä kun oletan ap:n myös vaativan sitä itselleen mieluista ulkonäköäkin kumppanin suhteen. -> näillä naisilla on vientiä ollut jo opiskeluaikoina, olivatpa kuinka rauhallisia vain.
Minulla itselläni ei ole kokemusta muuten tuost baareissa ravaamisesta kumppanin etsinnän suhteen mutta tuskimpa tuota ainoaksi vaihtoehdoksi kovin moni katsoo pariutumisen kohdalla.
No mutta.. voisin linkata pari juttua mutta säilytettäköön anonymiteettini.. täytynee jo töitäkin tässä alkaa tekemään. :P
- old schoolia ikävä
Empä olisi omalla kirjoituksellani minkälaista naista etsin arvannut että aiheuttaa näinkin paljon älämölöä ja joillekin näköjään suurta mielipahaa.
Jos mennään ihan jo perusfaktoihin niin kyllä itselleni naimisissa oleminen on jo huomattava sitoumus ja jos sen varsin nuorena purkaa niin kyllä se vaan on naisella tietynlainen leima otsassa ja jotkut kokevat sen häpeänäkin mitä asiasta olen keskustellut. Avioliitossa ollut on aina avioliitossa ollut ja eronnut ja kantaa sitä mukanaan vaikka kuinka sitä joku tässäkin ketjussa yrittää verrata ties mihin suhteeseen. Avioliitto ja häät, isot juhlat, sellaiset on vaan aivan totaalisen eri asia kuin pelkkä parisuhde joka ei ole kantanut kovin pitkälle. Sanon myös ihan suoraan että eipä sitä oma perhe ja lähin ystäväpiirini todellakaan hihkuisi onnesta puolestani jos kuulisivat että on eronnut nainen ilmestynyt vierelle, aiheuttaisi ennemmin itkua ja paliikkia.
Lapsia omaava nainen on vielä suurempi miinus kuin naimisissa ollut, oikea peikko näin kauniisti sanottuna. En voisi käytännössä tässä iässä ja tällaisessa elämäntilanteessa kokea toisen lapsia itselleni milläänlailla tärkeiksi saati että hyväksyisin ne osaksi elämääni, eronnut lapsia omaava mies ajattelee luonnollisesti varmasti ihan eri tavalla kuin minä.
Mitä eläimiin tulee niin vaikka niistä kovin pidän ja niitä on joskus samassa kodissa itseni kanssa myös ollut niin kyllä se vaan on niin nähty että koira ja yleensäkin karvaiset eläimet sitoo ihmistä käytännössä ihan helvetin paljon ja itse en ihan jo ajoittain epäsäännöllisen työni vuoksi halua moista rasitetta kontolleni. Se sanonta että jos nainen sanoo hoitavansa elukat yksin ei kuitankaan käytännössä toimi, valkoinen valhe vain, kyllä siinä se mieskin joutuu sitä koiraa kukonlaulun aikaan kusettamaan jne. tämä nähty toimivan näin ihan vierestä omassa ystäväpiirissänikin. Omat lapset onkin sitten luonnollisesti aivan eri juttu, niitä ei omissa silmissäni voi mitenkään verrata eläimeen.
Tuolla itsestään huolehtimisella tarkoitin juurikin tuota että sopivassa suhteessa kaikkea, katsoo edes hieman mitä suuhunsa laittaa, liikkuu kuitenkin eikä syö ja juo aina mättönä sohvaperunana paisuen muodottomaksi alkoholia viikonloppuisin yleensä litkien. Viihteellä ja juhlissa luonnollisesti ihminen sopivasti käy mutta en nyt hae mitään pörrääjää joka odottaa pääsevänsä viihteelle työviikon päätteeksi vaan ihan muut vapaa-ajanasiat mielessä. Joka ikinen päivä pakkomielteiseksi pariksi tunniksi juoksemaan tai jonnekin kuntokeskukseen pipetillä ruoka-annoksia mittaillen ei sekään tosiaan ole alkuunkaan toimiva juttu, käytännössä kaksi ihmistä ei meinaan voi syödä ihan eri tavalla.
Ihan oikein myös kommentoitu että olen itsekin välillä mielessäni miettinyt että olenko syntynyt väärälle ajanjaksolle kun ei tosiaan tunnu seuranhakupalstoilla joita sentään käyttää aika moni ihminen, olevan sellaisia rauhallisemmanoloisia suht fiksuja naisia joilla olisi nuo edellämainitut asiat omien "toivomusteni" kanssa luonnostaan suurinpiirtein kohdallaan . Ulkoilmaharrasteet, luonto, merenäärellä ajanvietto ja tämän tyyliset harrasteet ei tosiaankaan tunnu olevan nykynaisia lähellä, sellaista ripaus entisajan maalaishenkisyyttäkin omaava nainen olisi suorastaan unelma mutta ei taida tosiaan tänä päivänä olla tavoitettavissa muutoin kuin menemällä kesällä jonnekin tansseihin.
Jotkut elämässään pahasti epäonnistuneet ja niitä kolhuja saaneet tuntuvat parkuvan kovin sitä että jos ei ole pariutunut kolmekymppiseksi mennessä niin on joku kummajainen. Itse olen tästä aivan totaalisen erimieltä, se vaan on niin että jos oma kiinnostukseni ei ole syttynyt enkä ole ihastunut kenenkään naisen suhteen riittävästi tähän ikään mennessä niin sitten niin vain ei ole tapahtunut. Selvennykseksi vielä etten ole koskaan ollut kiinnostunut ravaamaan ja etsimään seuraa yöelämästä koska tiedän ettei se oma vastapuoleni myöskään viihdy moisissa paikoissa, yökerhot ja vastaavat tulen jatkossakin kiertämään kaukaa lukuunottamatta jotain pikkujouluja tms.
Ja ettei kellekään vikisijälle jää epäselväksi niin eipä ole pelkoa että ulkonäköni olisi tyyliä "rumamies" jota täällä yhtenään viljellään jos on hieman perusperttiä enemmän "vaatimuksia". Treffeille pääsen halutessani helposti ja silloin harvoin kun menen sinne hikiseen baariin niin juttuseuraa kyllä naisista riittää jos vain haluan. Ei tässä mitään täydellisyyttä olla etsimässä vaan naista jonka kanssa tietyt asiat vaan on natsattava jo paperilla riittävästi.- luontaantyöntävää!
Kommenttisi perusteella olet todellakin kummajainen ja totaalisen turn-off varmaan KAIKILLE naisille!
- 7+2
luontaantyöntävää! kirjoitti:
Kommenttisi perusteella olet todellakin kummajainen ja totaalisen turn-off varmaan KAIKILLE naisille!
Todellakin.
Lisätään siihen ettei tämä aloittaja ole vielä kasvanut aikuiseksikaan kun muiden mielipide on pääsyynä siihen ettei hän voi ottaa eronnutta. Se onkin vain siitä kiinnii että mitä ne muutkin ajattelee. Ounou. - modern school
7+2 kirjoitti:
Todellakin.
Lisätään siihen ettei tämä aloittaja ole vielä kasvanut aikuiseksikaan kun muiden mielipide on pääsyynä siihen ettei hän voi ottaa eronnutta. Se onkin vain siitä kiinnii että mitä ne muutkin ajattelee. Ounou.Juu, aloittajalla ei ole mitään käsitystä parisuhteesta. Vai että pitäisi syödä samaa ruokaakin. Se varmaan tarkoittaa että kaikki ruoka-allergioita omaavat tai tiettyä ruokavaliota noudattavat ovat niitä epänormaaleja kun eivät sovi aloittajan hyvin pieneen muottiin.
- Unelmien Pokamies
"Sanon myös ihan suoraan että eipä sitä oma perhe ja lähin ystäväpiirini todellakaan hihkuisi onnesta puolestani jos kuulisivat että on eronnut nainen ilmestynyt vierelle, aiheuttaisi ennemmin itkua ja paliikkia."
Pardon my French mutta mitä vittua?!? - sivusta seurannut
modern school kirjoitti:
Juu, aloittajalla ei ole mitään käsitystä parisuhteesta. Vai että pitäisi syödä samaa ruokaakin. Se varmaan tarkoittaa että kaikki ruoka-allergioita omaavat tai tiettyä ruokavaliota noudattavat ovat niitä epänormaaleja kun eivät sovi aloittajan hyvin pieneen muottiin.
Repesin tälle modern schoolin kommentille, siis totta hemmetissä pariskunnan pitäisi pystyä syömään samaa ruokaa jos vaikkapa päivällistä laitetaan. Luuletko oikeasti että normaalissa parisuhteessa ihmiset syövät aivan erilaiset ateriat ? Jollain satunnaisella ruoka-aineallergialla ei tässä ole yhtään yhtään mitään tekemistä. Käytännössä kasvissyöjä ja ns. terveen paperit omaava normaaliruokailija eivät tule todennäköisesti olemaan toimiva pari ja siihen ei tarvita edes amistason korkeampaa älliä tajuamaan tämä asia.
- sivusta seurannut
7+2 kirjoitti:
Todellakin.
Lisätään siihen ettei tämä aloittaja ole vielä kasvanut aikuiseksikaan kun muiden mielipide on pääsyynä siihen ettei hän voi ottaa eronnutta. Se onkin vain siitä kiinnii että mitä ne muutkin ajattelee. Ounou.Olen itse ihan samalla linjalla että eronnutta naimisissa ollutta naista en voisi vierelleni ottaa niin kauan kuin itse en ole ollut naimisissa. Jos on kouluja käymätön amis niin eipä tuolla yhteiskunnan ryhmällä samalla tavalla olekaan mitään "kriteereitä" kunhan vaan pääsee ns. pillun päälle ja sen huomaa kaikessa keskustelun tasossakin kun menet hetkeksi sinne klo 14 tuotannon kahvitaukoporukan juttuja kuuntelemaan. Osa meistä DI tason koulutuksen ja treenatun kropan omaavista miehistä vaan haluaa pitää tietynlaiset laatukriteerit sen kumppanin suhteen joten se on jokaisen oma valinta ja motonetpakoputkimiehet voi porata rauhassa kuten tässäkin ketjussa huomaa.
- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
sivusta seurannut kirjoitti:
Repesin tälle modern schoolin kommentille, siis totta hemmetissä pariskunnan pitäisi pystyä syömään samaa ruokaa jos vaikkapa päivällistä laitetaan. Luuletko oikeasti että normaalissa parisuhteessa ihmiset syövät aivan erilaiset ateriat ? Jollain satunnaisella ruoka-aineallergialla ei tässä ole yhtään yhtään mitään tekemistä. Käytännössä kasvissyöjä ja ns. terveen paperit omaava normaaliruokailija eivät tule todennäköisesti olemaan toimiva pari ja siihen ei tarvita edes amistason korkeampaa älliä tajuamaan tämä asia.
No jaa. Nykyään on niin monilla ihmisillä erikoisruokavalioita, että ehkä siitä ei kannata mitään kynnyskysymystä tehdä.
Mutta toisaalta jos toinen esimerkiksi aina hoitaa kokkaamisen eikä ole ehkä erityisen innostunut edes hommasta, niin onhan se rasittavaa, jos joutuu aina tekemään kaksi eri ateriaa. Niitä onkin sellaisia pareja, jossa toinen osapuoli on siirtynyt noudattamaan kumppaninsa ruokavaliota ihan tästä syystä. On helpompaa ja vaivattomampaa.
Joillakin taas toimii se, että kumpikin tekee oman ruokansa tai tehdään molempia yhdessä, ja sitten syödään yhdessä. Eihän yhteinen päivällinen tai mikään muukaan ateria edellytä, että kaikki syövät tismalleen samaa. Olennaista on yhdessäolo ja syöminen yhdessä. - modern school
sivusta seurannut kirjoitti:
No sitten on kovin kummallista että minä ja exsäni pystyimme vuosia syömään sammassa pöydässä mutta eri ruokia. Hän oli kasvissyöjä ja minä vannoutunut pihvinpurija. Selvästikkin siihen tarvitaan amistasoa korkeampaa älliä tajuamaan että suhde voi toimia hyvin vaikka ruokavalinnat olisivat erillaiset. Ilmeisesti amistasolla ollaan vain niin suvaitsemattomia ettei kapasiteetti riitä hyväksymään mitään erillaisuutta.
- huoltokatko
modern school kirjoitti:
No sitten on kovin kummallista että minä ja exsäni pystyimme vuosia syömään sammassa pöydässä mutta eri ruokia. Hän oli kasvissyöjä ja minä vannoutunut pihvinpurija. Selvästikkin siihen tarvitaan amistasoa korkeampaa älliä tajuamaan että suhde voi toimia hyvin vaikka ruokavalinnat olisivat erillaiset. Ilmeisesti amistasolla ollaan vain niin suvaitsemattomia ettei kapasiteetti riitä hyväksymään mitään erillaisuutta.
Samaa ihmettelin. Minäkin olin useita vuosia suhteessa, jossa itse olin ehdoton kasvissyöjä ja mies sekasyöjä, joka ei "rehuista" paljon piitannut. Mutta meillä olikin molemmilla yliopistokoulutus, joten ilmeisesti ällimme riitti ratkaisemaan tämän(kin) ongelman.
- ohoh
heräsit sitten kommentoimaan..
Myönnetään, etten ole lukenut kaikkia kommentteja eli tämä saattaa olla toistoa. Mutta ketjun aloittajalle: sinulla on aika tiukat kriteerit naisten suhteen. Tupakointi, lapset, lemmikit yms on aika yleisiä. Kannattaisiko kriteerejä vähän helpottaa? Voisitko elää esim naisen kanssa, jolla on tatuointeja, jos nainen on muuten ok?
- tavallinen
Älä luovuta ! Olen maanläheinen nainen enkä etsinyt hetkenhurmaa, jonka myös toin selväksi. Etsin "tavallista" siistiä normi miestä joka ei rakenne kynsiä kaipaa ja joka viihtyy luonossa ja kotosalla paremmin kuin baareissa jne. Sain kyllä yhteyden ottoja pintaliitäjiltä ja kauniiden naisten naurattajilta .. yök. vastasin asiallisesti ettei arvomaailmamme ja henkinen yhteekuuluminen tulisi natsaamaan missään vaiheessa ja kerroin myös ettei ole kiire mihinkään .... Uskalsin olla oma itseni ja varmaan tylsä ja vanha monenkin mielestä ajattelin itse .. 10 päivää oli profiili 24:ssa yhdet treffit suorapuheisen ajatusten vaihdon perusteella viesteillä ja se oli siinä ! Nyt katson mihin se johtaa ... viestittely oli ahkeraa ja uuvuttavaa ja koneella istumista joka ilta. Mitään et saavuta jos et panosta positiivisella asenteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau446396Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens393963- 542099
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat361758Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61391Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151059Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671057- 241034
- 67988
- 8939