Käyn säännöllisesti eräässä liikkeessä, johon tuli joku aika sitten uusi naismyyjä. En itse kiinnittänyt tähän ensin mitään erityistä huomiota, mutta sitten kerran huomasin hänen kanssaan kassalla asioidessa, että hän näyttää olevan ihastunut minuun. (En jaksa luetella ihastuksen merkkejä, mutta osaatte ehkä itsekin kuvitella millaisia ne ovat.) Käyn tuossa samassa liikkeessä ehkä pari kertaa viikossa ja olen usein törmännyt kassalla tähän samaan naiseen ja samat ihastuksen merkit ovat olleet luettavissa. En tunne koko ihmistä, eikä hän oikein herätä minussa mitään erityistä kiinnostusta. En viitsi myöskään vaihtaa liikettä pelkästään siksi, että sen myyjä on ihastunut minuun. Olen pyrkinyt suhtautumaan häneen neutraalin ystävällisesti.
Tätä tilannetta jatkui muutaman kuukauden ajan. Käyn liikkeessä säännöllisesti, kuten kävin jo ennen tuota uutta myyjääkin ja kohtelen häntä ystävällisesti ja asiallisesti ilman mitään ylimääräistä flirttailua tai tylytystäkään, kuten monet naiset ehkä tällaisessa tilanteessa tekisi, jos haluaisivat ilmaista miehelle, että eivät ole kiinnostuneita. Jos tuo myyjä olisi pyytänyt minua oma-aloitteisesti treffeille, niin olisin saattanut lähteä ihan uteliaisuudesta. Ihan söpö nainen tavallaan, vaikkei mitään erityisiä intohimoja minussa herätäkään.
Tätä tosiaan jatkui muutaman kuukauden ajan, kunnes eräänä kertana asioidessani samassa liikkeessä, kun tämä sama naismyyjä oli siellä, hän käyttäytyi minua kohtaan hyvin kylmäkiskoisesti, jopa tylysti, vaikutti hieman vihaiselta, vältteli katsetta ja puhui hyvin töksähtelevän tylyyn tyyliin aivan kuin haluaisi ilmaista, että on suuttunut tai loukkaantunut minulle. Hieman omituista käytöstä asiakaspalvelijalta. Tätä samaa tylyä asennetta on jatkunut siitä lähtien ja on hieman epämiellyttävää asioida tuossa liikkeessä, jonka myyjä on noin tyly ja jättää epämiellyttävän tunteen siellä käydessä.
Tällainen tuntuu olevan ainakin joillekin naisille tyypillinen tapa reagoida kun saavat omasta mielestään "pakit", vaikka mitään aloitettakaan ei ole tapahtunut kenenkään puolelta.
Samantyyppinen tapaus on sattunut minulle myös aiemmin. Minulla oli silmäpeliä ja pientä flirttiä yhden naisen kanssa, jota näin usein. Kiinnostusta oli silloin minunkin puolelta jonkin verran, mutta mitään ei kuitenkaan tapahtunut (tai siis minä en pistänyt tapahtumaan), koska tapasimme aina aika muodollisissa yhteyksissä, jossa aloitteenteko ei tuntunut luontevalta.
Tätä silmäpeliä ja flirttiä jatkui jonkin aikaa, kunnes yhtäkkiä täysin selittämättä ja ilman mitään edeltävää sattumusta tai draamaa tämä nainen alkoi käyttäytymään hyvin torjuvasti ja välttelevästi minua kohtaan. Silloin päättelin, että hän on ehkä löytänyt miehen jostain eikä pidä siksi sopivana flirttailua muiden miesten kanssa. Silti tuntui vähän ikävältä miten tylysti hän kohteli minua, vaikka en ollut sellaiseen antanut mitään aihetta. Tällöin päätin itsekin ignoorata hänet, koska en jaksa tylyjä ja negatiivisia ihmisiä pilaamassa päivääni ja menetin kyllä sen aiemmankin vähän kiinnostuksen tuota naista kohtaan. Enkä enää nähnytkään tätä naista kovin usein ja silloin kun näin niin välttelin häntä itsekin.
Sitten joskus ehkä reilun vuoden päästä törmäsin tähän naiseen taas useammin ja hän alkoi taas selvästi flirttailemaan kanssani ja ikään kuin aiemmasta tylyydestään nolostuneena hakemaan hyväksyntääni ja hakeutui seuraani usein. Tuolloin ajattelin, että hänen suhteensa on nyt päättynyt ja minun seurani taas kiinnostaa. Tuo aiempi liioiteltu tylyily oli kuitenkin antanut hänestä niin epämiellyttävän kuvan, että en ollut enää kiinnostunut hänen lähentely-yrityksistään ja flirteistään ja olen ignoorannut hänet jatkossakin. En kuitenkaan millään tylyilevällä mielenilmauksellisella tavalla, vaan täysin tyynenrauhallisesti jättänyt asioinnit minimiin ja unohtanut kaikenlaisen flirttailun, koska kiinnostusta sellaiseen minun puoleltani ei enää ole.
Joillekin naisille tuntuu ihastuminen ja vihastuminen tai flirttailu ja tylyily olevan kaksi hyvin toisiinsa sidoksissa olevaa tunnetilaa tai käyttäytymistyyliä, jotka vuorottelee tilanteen ja fiilikseen mukaan laidasta toiseen ilman mitään neutraalimpaa välimuotoa. Pidän tuollaista kypsymättömyyden merkkinä, enkä ole kiinnostunut yhdestäkään naisesta, joka käsittelee ihastumisiaan ja ihmissuhteitaan tuolla tyylillä.
(V)ihastunut nainen
25
1976
Vastaukset
- ihan normaalia
Jos on löytänyt toisen, eikö ole normaalia lopettaa flirttailua, varsinkin jos on tunteita, jotka on syytä kuolettaa. Kyseessä ei siis ole tahallinen loukkaus.
- ap.
Flirttailun lopettamisen kyllä ymmärtää, mutta miksi se pitää tehdä tylyilemällä? Ihmisiin voi suhtautua myös asiallisesti. En itsekään torjunut tuota ihastunutta myyjää tylyilemällä, vaikka sillä konstilla olisin saanut varmasti perille, että ei kiinnosta.
- jbvvghjjknnbvcghjjb
Entäpäs jos tämä ihastuminen olikin vain ihmisen hyvää oloa ja kohteliaisuutta.
- satunnainenlukija
Voihan sen noinkin selittää. Tuolla myös selitetään aivan liian usein niitäkin tapauksia että "olin vain kohtelias, enkä halua mitään vakavampaa". Ja sitten mietitään minkä takia monella miehellä on paineita tehdä aloitteita naisille jotka "vain hymyilevät hyvää oloaan ja ystävällisyyttään."
- lottamari<3
satunnainenlukija kirjoitti:
Voihan sen noinkin selittää. Tuolla myös selitetään aivan liian usein niitäkin tapauksia että "olin vain kohtelias, enkä halua mitään vakavampaa". Ja sitten mietitään minkä takia monella miehellä on paineita tehdä aloitteita naisille jotka "vain hymyilevät hyvää oloaan ja ystävällisyyttään."
Asiakastyössä ystävällisyys olisi suotavaa, pieni hymy, olkaa hyvä ja kiitos ovat normaaleja käytöstapoja. Ilmeisesti aloittaja etkä sinäkään ymmärrä erottaa sitä mikä on kiinostuksesta johtuvaa flritti hymyilyä ja mikä taas muunlaista kaikille yleisesti tarkoitettua ystävällistä hymyä. Eipä ihme, että jollain harvoin naisen tapaavalla miehellä menee sormi suuhun tai hän alkaa unelmoida kassaneidistä ja tämän hymystä, jos se on päivän ainut naiskohtaaminen.
- Mjaa...
Alottaja peilaa omia tuntemuksiaan, eikä naisilla ole välttämättä ollut tekeillä yhtään mitään.
Aloittajan omissa kuvitelmissa alkaa suodattamaan myyjän ilmeistä ja eleistä kulloisenksin tilanteen mukaisia osia, ja muodostamaan itselleen käsityksiä, joita ei oikeasti välttämättä ole edes olemassa.
Toinen vaihtoehto on, että myyjänainen kokeilee omaa vetovoimaansa ihan omaa itseään varten, eikä odota tapahtuvaksi mitään muuta kuin sen, että hänen oma vetovoimansa alkaisi jollakin näkyvällä tavalla näkyä vastapuolessa eli miehessä.
Kun nainen saavuttaa tavoitteensa, ja huomaa olevansa kykenevä käyttämään valloittavaa olemustaan, tulee aika lyödä peli poikki, koska alunperinkin oli kyse naiselle vain "laboratorio-olosuhteista", testistä pureeko oma viehätysvoima, ja "missä ajassa".- ap.
Arvasin, että tulee jotain kommenttia siitä, että kuvittelen vain kaiken, koska naiset eivät ole koskaan oikeasti kiinnostuneita miehistä ja miehet vain kuvittelee kaiken. Enkä usko tuohon toiseenkaan teoriaan, koska ei tuon myyjän viehätysvoima toiminut tuossakaan ajassa.
Oma teoriani on, että kun nainen kokee saaneensa "pakit", eli huomaa, ettei hänen viehätysvoimansa toimi, niin hän suuttuu miehelle. Osittain se on myös suuttumista itselle siitä, että oli ihastunut kyseiseen mieheen ja nyt vahinko pitää ottaa takaisin viemällä homma toiseen ääripäähän, eli tylyyteen. Tuossa toisessa esimerkissä oli juuri tästä kyse, vaikkei nainen saanutkaan pakkeja, niin hän jotenkin ylikompensoi oman ihastuksensa toiseen ääripäähän ja halusi kieltää, että mitään flirttiä koskaan olikaan. Eräänlaista itsepetosta, johon kypsymättömät ihmiset sortuu. - suonikohju
ap. kirjoitti:
Arvasin, että tulee jotain kommenttia siitä, että kuvittelen vain kaiken, koska naiset eivät ole koskaan oikeasti kiinnostuneita miehistä ja miehet vain kuvittelee kaiken. Enkä usko tuohon toiseenkaan teoriaan, koska ei tuon myyjän viehätysvoima toiminut tuossakaan ajassa.
Oma teoriani on, että kun nainen kokee saaneensa "pakit", eli huomaa, ettei hänen viehätysvoimansa toimi, niin hän suuttuu miehelle. Osittain se on myös suuttumista itselle siitä, että oli ihastunut kyseiseen mieheen ja nyt vahinko pitää ottaa takaisin viemällä homma toiseen ääripäähän, eli tylyyteen. Tuossa toisessa esimerkissä oli juuri tästä kyse, vaikkei nainen saanutkaan pakkeja, niin hän jotenkin ylikompensoi oman ihastuksensa toiseen ääripäähän ja halusi kieltää, että mitään flirttiä koskaan olikaan. Eräänlaista itsepetosta, johon kypsymättömät ihmiset sortuu.Noinhan se menee. Periaatteessa kun nainen osoittaa kiinnostusta ja jos itse et ole kiinnostunut niin se nainen "suuttuu" teit mitä hyvänsä. Varmaan johtuu siitä, että naiset ei ole tottunut torjuntaan, varsinkaan miltään tavismiehiltä. Eri asia on sitten rikkaat yms. tavallista korkeammalla statuksella varustetut miehet.
Baarissahan tuo menee käytännössä niin että voi tulla joku tankkerikin iskemään, ja jos sille sanoo ettei kiinnosta niin ensimmäisenä haukutaan homoks.
Sitä en ymmärrä miks naisten tarvii "testata vetovoimaansa". Eikö sen nyt saatana jokainen osaa peilistä kattoa onko sen näkönen että vastakkaista/samaa sukupuolta vois kiinnostaa? Vetovoimassahan, varsinkin tollei kun ei yhtään tunneta niin on kyse pääasiassa ulkonäöstä ni miks sitä pitää testailla? Saako naiset jotain tyydytystä siitä jos ne tietää että "saisin ton miehen jos haluaisin"? Sama homma on tuo kun naiset loukkaantuu jos joku niitä sanoo rumaks vaikka haukkumismielessä. Kai ne ite näkee peilistä onko rumia vai ei.
En minä saa ainakaan sen enempää tyydytystä jos tiedän jonkun naisen olevan kiinnostunu musta, mutta itse en ole siitä. - vfvml.m.lvfm.l.lm
suonikohju kirjoitti:
Noinhan se menee. Periaatteessa kun nainen osoittaa kiinnostusta ja jos itse et ole kiinnostunut niin se nainen "suuttuu" teit mitä hyvänsä. Varmaan johtuu siitä, että naiset ei ole tottunut torjuntaan, varsinkaan miltään tavismiehiltä. Eri asia on sitten rikkaat yms. tavallista korkeammalla statuksella varustetut miehet.
Baarissahan tuo menee käytännössä niin että voi tulla joku tankkerikin iskemään, ja jos sille sanoo ettei kiinnosta niin ensimmäisenä haukutaan homoks.
Sitä en ymmärrä miks naisten tarvii "testata vetovoimaansa". Eikö sen nyt saatana jokainen osaa peilistä kattoa onko sen näkönen että vastakkaista/samaa sukupuolta vois kiinnostaa? Vetovoimassahan, varsinkin tollei kun ei yhtään tunneta niin on kyse pääasiassa ulkonäöstä ni miks sitä pitää testailla? Saako naiset jotain tyydytystä siitä jos ne tietää että "saisin ton miehen jos haluaisin"? Sama homma on tuo kun naiset loukkaantuu jos joku niitä sanoo rumaks vaikka haukkumismielessä. Kai ne ite näkee peilistä onko rumia vai ei.
En minä saa ainakaan sen enempää tyydytystä jos tiedän jonkun naisen olevan kiinnostunu musta, mutta itse en ole siitä.Nuo ihastumiset ja suuttumiset ocat teidän omien korvienne välissä. En ole eläessäni suuttunut kenellekään miehelle, ettei hän ole minuun ihastunut, eikä niin ole tehnyt kukaan tuttunikaan.
Veikkaan että tuossa mies on alkanut tuijottelemaan tms käyttäytymään niin, että naiselle on tullut iljettävä olo. Hän on sitten alun normaalin ystävällisyyden jälkeen ryhtynyt tylymmäksi, josko se karkottaisi epätoivotusti vilkuilevan ja inhottavata tuntuvan miehen huomion pois. Tämä reagointitapa on kaikilla naisilla valitettavan usein tarpeen. - .....
vfvml.m.lvfm.l.lm kirjoitti:
Nuo ihastumiset ja suuttumiset ocat teidän omien korvienne välissä. En ole eläessäni suuttunut kenellekään miehelle, ettei hän ole minuun ihastunut, eikä niin ole tehnyt kukaan tuttunikaan.
Veikkaan että tuossa mies on alkanut tuijottelemaan tms käyttäytymään niin, että naiselle on tullut iljettävä olo. Hän on sitten alun normaalin ystävällisyyden jälkeen ryhtynyt tylymmäksi, josko se karkottaisi epätoivotusti vilkuilevan ja inhottavata tuntuvan miehen huomion pois. Tämä reagointitapa on kaikilla naisilla valitettavan usein tarpeen.Tuo iljettävä olo on omien korviesi välissä.
- Karppaaja
Toimin asiakaspalvelutehtävissä enkä jaksa edes laskea kuinka monta kertaa joku miesasiakas on tulkinnut täysin väärin aivan tavallisen perusystävällisyyden ja asiakaspalvelun muka kiinnostuneisuudeksi heistä. En myöskään osaa kuvitella millaisia nämä ap:n tulkitsemat ihastumisen merkit voisivat myyjän taholta olla, koska en moista ole koskaan missään todistanut edes vierestä asiakaspalvelutilanteita seuraamalla. Joten josko ap nyt kertoisi millaisia nämä merkit ovat olleet? Veikkaanpa, että ap jätti ne kertomatta vedoten jaksamiseen juuri siksi, että niitä ihastumisen merkkejä ei oikeasti ole edes kuin ap:n kuvitelmissa.
Tuo on ihan vakava ongelma, paitsi sinulle ja niille miehille, myös sinkkunaisille, sillä miehet siipeensä saatuaan alkavat sitten pitää kaikkia naisia tahallisina huijareina ja kohdella heitä ikävästi.
Yksi ihan perinteinen ja helppo keino estää tuollaiset onnettomuudet olisi käyttää sormusta. Jos ei ole vielä kihloissa, niin voisi käyttää feikkisormusta ihailijoiden karkoittamiseen, jos nimittäin oikeasti on niin onnellisessa asemassa, että niitä karkoittaa tarvitsee.- mies32
Ikävä tuo sinun maailmasi, jossa ihastumista ei ole olemassakaan. Ikävää on myös se, että kuvittelet kaikkien muidenkin elävän yhtä masentavassa maailmassa.
Aloittajan tapauksessa juuri se selvästi muuttunut käytös kertoo ihastuksesta. Pelkkä peruspositiivisuus, hymyt ja katseet voisivatkin olla perusluonnetta ja asiakaspalvelua, mutta muutos tylyksi olisi selittämätön.
- Reipas Mies
Hyvä ap. Olit saanut naiselta alussa mikrosignaaleja runsaasti eli lähestymislupia aloittaa oman asiakaspalvelun ja heittämään iskemisläppää.
Koska ignoorasit iskennän nainen koki että olet ylimielinen tai liian atm.
Kun signaalit muuttuivat säkenöivätksi ilotulitukseksi, olisi ollut aika nakata JOhn Travolta-draivi päälle ja muija kahville, leffaan ja kättä peffalle. Makuuhuone keikan jälkeen herrasmies voisi todeta ettei nainen olekkaan "omaa tyyppiä". End of story.
Monia asoita EI tapahdu jos ihmiset tukeutuvat kulmakarvojen nosteluun ja silmiensä räpsyttelyyn kun puhekkin on keksitty. Tulisi olla rohkea jos meinaa scorata. Sekä olla valmis crash and burniin.
"Tylytys" naiselta on naisen pettymyksen purkautumista kun hänen tunteensa johtivat taas kerran miehen suhteen harhaan. Äää, prinsessa ilman tikkaria. - 13+6
Niitä ihastumisen merkkejä täällä kaivataan luettavaksi.
Aika vahva olettamus, että koko episodi tapahtui vain aloittajan korvien välissä. - mies.
Naiset ei tee aloitteita jja sitten ne on tyyjä kun mies ei huomaa eikä aloita mitään juttua tai pyydä kahville.
Kyllä asia voi ihan hyvin olla juuri noin kuin ap arvelee, eli nainen veti herneet nenäänsä kun haluamansa mies ei kiinnostunutkaan. Ehkä vähän lapsellista, muta minkäs teet, ei sillä kannata päätänsä sen kummemmin vaivata. Kyllä se nainen siitä yli pääsee ja muutenkin järkevöityy vanhetessaan. Ap sen kun vain lakkaa ajattelemasta liikoja, niin ei tarvitse omaa päiväänsä pilata.
- lottamari<3
Kyse on pelkästään sinun omista tuntemuksistasi, jossa haet kaikista usemmin kohtaamisistasi naisista ihastumisen merkkejä sinua kohtaan. Tulkitset sellaisetkin merkit kiinnostuksena sinua kohtaan, jotka pelkästään ovat tarkoitettu ystävällisyydeksi.
Olet ilmeisesti hyvin ujo ja arka ja siksi etsit toisesta sukupuolesta merkkejä hyväksynnästä ja haluat ottaa tarkasti selvää onko toinen sinusta todella ja tosissaan kiinnostunut vaiko vaan kaikille ystävällinen tai tunteilla peluri tmv.
Liian tarkkaileva ja tungetteleva olemuksesi ilmeisesti ärsyttää ja siksi alun ystävällisyyden jälkeen sinua on kohdeltava tylysti, että ymmärtäisit ettei vastapuoli ole sinusta kiinnostunut muuten kuin ammatillisessa muodossa.
Ihmisen kaipuu toisen ihmisen luo saattaa saada aikaan kaikenlaisia kummallisia vääristyneitä ajatuksia mielessämme. Seksin puutteessa oleva näkee kaikkien naisten flirttailevan ja näyttävän vink, vinki vihreää valoa ja raskaana oleva nainen ei näe muita kuin toiset raskaana olevat, nuoret tuijottelevat vain toistensa perään, rakkauteen pettynyt näkee vain käsi kädessä kulkevia rakastavaisia ja vanhukset kääntyvät katsomaan toisiaan ja toteavat mielessään, että ompa tuo Wilho mennyt kumaraan ja vanhentunut.
Sitä mitä tahdomme nähdä sen näemme.. - näinn
"Tulkitset sellaisetkin merkit kiinnostuksena sinua kohtaan, jotka pelkästään ovat tarkoitettu ystävällisyydeksi."
onko esimerkiksi punastelu, äänen väreily, käsien tärinä antaessa vaihtorahaa ja hajamielisyys vain ystävällisyyttä? Ja näitä asioita tapahtuisi vain kyseisen henkilön kanssa asioidessa. Voisin melkeinpä väittää tuollaisessa tilanteessa olevan selvä ihastus- ap.
Juuri tämäntyyppisistä merkeistä oli kyse. Ei noita oikein perusystävällisyydeksi voi tulkita, kun toista selvästi jännittää, mutta samalla yritetään hakea huomiota. Eipä yllättänyt, että naiset täällä taas epäilee, että kaikki oli omassa päässäni ja pälä pälä pälä. En viitsinyt luetella ihastuksen merkkejä senkään vuoksi, koska tuskin maailmasta löytyy yhtään sellaista merkkiä, jota joku nainen ei täällä väittäisi pelkäksi perusystävällisyydeksi. Jos sanoisin, että tuo myyjä hyppäsi kaulaani ja vannoi ikuista rakkautta, niin joku keksisi sitäkin väittää vain hyväksi asiakaspalveluksi.
- lottamari<3
Kuka vaan nuori työssään kokematon tyttö menee hämilleen sellaisen miehen edessä, joka selvästi tuijottaa häntä häpeilemättömästi, tutkii ja näyttää olevan kiinnostunut enemmän kassaneidistä kuin itse maksutapahtumasta. Oletan, että kysymys on pelkästään ollut siitä, että tyttöä on jännittänyt, kun on huomannut olevansa kiinnostuneen tarkastelun kohteena..
Itse punastun, häkellyn, vapisen ja tärisen juuri samasta syystä ja menen lukkoon ja voin käyttäytyä ihan hassusti tai päinvastoin kuin haluaisin, jos minua aletaan tarkastella pitkään tai tujoittaa...se on ihan normaalia, jos on pohjimmiltaan vähän ujo ja arka. - mies32
lottamari<3 kirjoitti:
Kuka vaan nuori työssään kokematon tyttö menee hämilleen sellaisen miehen edessä, joka selvästi tuijottaa häntä häpeilemättömästi, tutkii ja näyttää olevan kiinnostunut enemmän kassaneidistä kuin itse maksutapahtumasta. Oletan, että kysymys on pelkästään ollut siitä, että tyttöä on jännittänyt, kun on huomannut olevansa kiinnostuneen tarkastelun kohteena..
Itse punastun, häkellyn, vapisen ja tärisen juuri samasta syystä ja menen lukkoon ja voin käyttäytyä ihan hassusti tai päinvastoin kuin haluaisin, jos minua aletaan tarkastella pitkään tai tujoittaa...se on ihan normaalia, jos on pohjimmiltaan vähän ujo ja arka.Yleensähän ne ovat ne kassatytöt, jotka siekailematta käyttävät epätasa-arvoisen tilanteen hyväkseen, kun itse on pakko keskittyä lompakon penkomiseen ja tunnusluvun näppäilyyn. Yritä nyt siinä sitten kylmänviileästi hoitaa maksutapahtuma kun kiimaisen kassatytön silmät riisuvat.. epäreilua on sekin, että kassatyttö voi piiloutua työnsä antaman kilven taakse, mutta itse alasti riisuttuna joutuu olemaan yksityishenkilö..
- ap.
lottamari<3 kirjoitti:
Itse punastun, häkellyn, vapisen ja tärisen juuri samasta syystä ja menen lukkoon ja voin käyttäytyä ihan hassusti tai päinvastoin kuin haluaisin, jos minua aletaan tarkastella pitkään tai tujoittaa...se on ihan normaalia, jos on pohjimmiltaan vähän ujo ja arka.Punastelee, hymyilee ja hakee katsekontaktia silloinkin kun en ole kassalla. Enkä mitenkään tuijotellut pitkään, vaan jopa välttelin katsekontaktia hänen kanssaan tai jätin sen kassalla ollessa ihan minimiin, kun huomasin, että hän selvästi hakee huomiotani. En myöskään lähetellyt limaisia olotiloja, kuten joku toinen tuolla epäilee. On se niin vaikeaa taas hyväksyä edes sellainen mahdollisuus, että joku myyjä voisi olla ihastunut asiakkaaseensa. Kai se on liian nöyryyttävää naisille myöntää edes tätä. En ymmärrä miksi naiset häpeilee noin paljon kiinnostustaan ja ihastumisiaan, että yrittävät selittää aina kaiken, niin ettei mitään kiinnostusta koskaan ole ollutkaan ja kaikki on vain limaisen miessian sairasta kuvitelmaa.
- Uhguts
Olen itse ollut lisätuloja hankkimassa kaupassa moneen otteeseen. Alussa olin työssä oma itseni eli iloinen ja nauravainen, mutta se loppui lyhyeen, koska vanhemmatkin miehet alkoivat pyytää treffeille ja varsinkin jos mies oli "liikuttuneessa" tilassa, niin on todella kiusallista kuunnella kommentteja omasta ulkonäöstään tms.
Ihmettelin ennen, että miksi asiakaspalvelijat eivät hymyile enemmän, mutta syy (ainakin minun kohdalla) johtuu siitä, että ystävällistä hymyä tulkitaan flirtiksi ja jopa iskuyritykseksi.
En ole vähään aikaan ollut kaupassa töissä, mutta menen todennäköisesti taas ekstraamaan joulun tienoilla, kun tunteja on helppo saada ja opiskelusta on lomaa. Aion pitää kuivan asiallista linjaa ilman hymyilyä.- näinn
tylyys on silti eri asia, kuin neutraali käytös.
jos aloittajan tilanteessa on näin:
Kassalla kun asiakas tervehtii kassaa, niin kassaneiti vain tuhahtaa, eikä katso päinkään. Ja vaihtorahoja antaessa antaa rahat todella huolimattomasti työntämällä rahat asiakkaalle ja käyttäen kiukkuista ääntä.
Tuntuu, että te naiset ette vaan osaa olla asiakaspalvelioita. Ei tarvitse flirttailla hymyillessään, vaan voitte opetella hymyilemään vaikka pelkillä silmillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau446410Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394043- 542109
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat361768Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61391Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151079Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671067- 241044
- 67988
- 8939