Kolmekymppiset naiset

juna mennyt on

Vanha sananlasku sanoo: "kaikkea muuta katuu, vaan ei nuorena naimista".

Nyt kun olen reilu kolmekymppinen sinkkumies, tajuan helvetin hyvin, mitä tuo sananlasku tarkoittaa.
Jos nimittäin olet vielä kolmekymppisenä sinkku ja etsit noin kolmekymppistä vapaata naista, saat tehdä töitä todella paljon.

AINA, kun tutustuu noin kolmekymppiseen naiseen, jolla tuntuisi olevan suurinpiirtein kaikki muumit laaksossa ja ulkonäkökin miellyttää silmää, niin kuinka ollakaan, naisen vasemmassa nimettömässä on sormus!
Vapaat ja fiksut sinkkunaiset ovat todella kiven alla.

Jälkiviisaana voi vain todeta, että se muija olisi kannattanut hankkia heti parikymppisenä.

91

3302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • junakulkeekokoajan

Kuule. Monella on jo uusi kierros menossa.
      Kolme, viimeistään nelikymppisenä.

• Eitoimiii

Eivät 1. ja toisaalta 1 n kierroksella olevat koskaan kohtaa toisiaan. Yhden yön merkeissä ehkä, ei muuten.

• Joo tuota minäkin, että ei se nuorena solmittu suhde taida kuin harvalla kantaa.

• .....
        crocuta kirjoitti:

Joo tuota minäkin, että ei se nuorena solmittu suhde taida kuin harvalla kantaa.

Tiedän montakin joilla kantaa vähän päälle parikymppisenä alkanut suhde kolmekymppisenä vieläkin.

• ..... kirjoitti:

Tiedän montakin joilla kantaa vähän päälle parikymppisenä alkanut suhde kolmekymppisenä vieläkin.

Tiedän minäkin aika monta. Tiedän muuten aika monta enemmän, joilla ei ole niin tehnyt.

niin?

• Citynainen

naiminen tarkoittanee myös rakastamista, noin intiimietäisyydellä.
      Kestääkö suhteet siitä huolimatta että olisi nainut aikaisin ja monesti,..

Kaikki kivat ovat kyllä varattuja silloin kun itse on vapaa. Vapaat ja mukavat miehet ovat kiven alla. Naiset ovat kertakäyttökamaa?

• Anonyymi

Eivät olleet, Kaikki YT-miehet toki olivat varattuja ja sinun tasosi ei sellaisiin riittänyt, te vähemmän kauniit naiset tosiaan olette YT-miehille kertakäyttökamaa.

Oma YTM kaverini on myös saanut kärsiä siitä, että nainen ei ymmärrä kelpaavansa vain yhden yön panoksi ja on suuttunut kun mies ei ala suhteeseen.

• m85....

Kaikki edes jotenkin siedettävät naiset ovat tosiaan varattuja jo. Vain rumia jäljellä :(

• On harmi.

Niin.

• Kyllä meitä on vielä
        On harmi. kirjoitti:

Niin.

Täällä yksi 20-vuotias kauniiksi haukuttu sinkkunainen ;)

• Anonyymi

Et kai pikku höppänä oikeasti usko noita kauniiksi kehumisia ja sinulle sanon, että vaikka pikku päässäsi kuvittelet, että sinulla on ikuisuus aikaa siihen kun olet 30v ja vielä"monta vuotta"aikaa etsiä mies, niin ei ole, olet 30 silmänräpäyksen päästä.

tunsin erään 20v naisen, joka sanoi että eikö tuossa iässä(25v) pitäisi olla jo vaimo ja lapset, silmänräpäys kului ja nyt hän on itse 30v täti eikä ole miehestä saati lapsista tietoakaan ja kaikki vain koska hän luuli, että 25 ikävuoteenkin kestää ikuisuus.

• En minä nyt tiedä miten tähän vastaisi, mutta en nyt ole niin ongelmaan törmännyt. Josko se on sormus, joka niitä silmissäsi kaunistaa ja haluttavammaksi tekee?

• Anonyymi

Ei tee, miehet eivtä harrasta tuota naisen logiikkaa. Naisen silmissä toki sormus miehellä tekee miehen haluttavammaksi, miehillä se on ehdoton turn off

• noodler

Ei kai se nyt niinkään ole. Kyllä maailmaan ihmisiä mahtuu. Olet vain ollut väärässä paikkaa väärään aikaan.

• Kolmekymppisenä ne parhaat nuoruusvuodet on vielä edessä niin miehillä kun naisillakin, joten miksi ihmeessä pitäisi turhaan hoppuilla joskus parikymppisenä, kun siihen parisuhteeseen ehtii vielä myöhemminkin.

• Huh! Mää jo luulin otsikon nähtyäni, että multa on jo juna mennyt, kun olen kolmekymppinen sinkkunainen. Huojentavaa kuulla, ettei siitä ollutkaan kysymys. Eihän tässä siis mitään hätää vielä ole…

• No tämän palstan kirjoituksia nyt ei kannata ottaa liian tosissaan, koska varsinkin miehet kirjoittavat niitä aina kovin kapeakatseisesta näkökulmasta. Mutta ei kai sulla ole tosiaan mitään kiirettä mihinkään, jos oot vasta kolmekymppinen, eli siinä iässä, että ne parhaat nuoruusvuodet on vielä edessäpäin.

• Anna mun kaikki kest
        DarkFear kirjoitti:

No tämän palstan kirjoituksia nyt ei kannata ottaa liian tosissaan, koska varsinkin miehet kirjoittavat niitä aina kovin kapeakatseisesta näkökulmasta. Mutta ei kai sulla ole tosiaan mitään kiirettä mihinkään, jos oot vasta kolmekymppinen, eli siinä iässä, että ne parhaat nuoruusvuodet on vielä edessäpäin.

Siis eikö tää olekaan sarkasmia tämä "kolmikymppisellä parhaat nuoruusvuodet on vielä edessäpäin" -läppä?

3-kymppinen on tasan tarkkaan (ikänsä puolesta) aikuinen ja neljää kymppä lähentyvä jo keski-ikäinen.

• Anna mun kaikki kest kirjoitti:

Siis eikö tää olekaan sarkasmia tämä "kolmikymppisellä parhaat nuoruusvuodet on vielä edessäpäin" -läppä?

3-kymppinen on tasan tarkkaan (ikänsä puolesta) aikuinen ja neljää kymppä lähentyvä jo keski-ikäinen.

Ei tämä ole mitään sarkasmia, vaan ihan täyttä totta. Asia kun on niin, että yli kolmekymppisellä ne parhaat nuoruusvuodet ovat vielä edessäpäin, eikä 40-vuotias ole vielä mikään keski-ikäinen, vaan nuori aikuinen.

Todella vääristynyttä väittää, että neljääkymppiä lähestyvä (esim. 36-vuotias) olisi muka joku keski-ikäinen!! Oikeasti keski-ikäiset ovat yli viiskymppisiä.

• sdgsgdsgsgdgd
        DarkFear kirjoitti:

Ei tämä ole mitään sarkasmia, vaan ihan täyttä totta. Asia kun on niin, että yli kolmekymppisellä ne parhaat nuoruusvuodet ovat vielä edessäpäin, eikä 40-vuotias ole vielä mikään keski-ikäinen, vaan nuori aikuinen.

Todella vääristynyttä väittää, että neljääkymppiä lähestyvä (esim. 36-vuotias) olisi muka joku keski-ikäinen!! Oikeasti keski-ikäiset ovat yli viiskymppisiä.

40-vuotias nuori aikuinen?! Hei nyt sit oikeesti! :DD Keski-ikä, virallisen määritelmän mukaan alkaa nelikymppisenä. Sä voit sanoa mitä lystäät, mutta se ei muuta faktoja. Nelikymppinen voi kyllä olla nuorekas, mutta nuori hän ei ole. Nuori aikuinen -termiä käytetään 20-30 -vuotiaista ja yli 30-vuotias on varmasti jo aikuinen. Aikusuudesta seuraava askel on keski-ikäisyys, joka alkaa siinä neljänkympin korvilla. Koita nyt jo tajuta!

• sdgsgdsgsgdgd kirjoitti:

40-vuotias nuori aikuinen?! Hei nyt sit oikeesti! :DD Keski-ikä, virallisen määritelmän mukaan alkaa nelikymppisenä. Sä voit sanoa mitä lystäät, mutta se ei muuta faktoja. Nelikymppinen voi kyllä olla nuorekas, mutta nuori hän ei ole. Nuori aikuinen -termiä käytetään 20-30 -vuotiaista ja yli 30-vuotias on varmasti jo aikuinen. Aikusuudesta seuraava askel on keski-ikäisyys, joka alkaa siinä neljänkympin korvilla. Koita nyt jo tajuta!

Monet saattavat olla vielä neljäkymppisenä sen verran nuorekkaita olemukselta ja ulkonäöltään, että olisi aika väärin sanoa heitä keski-ikäisiksi.

Eikä siinä nyt ole mitään niin välttätätöntä ikärajaa, että mihin sen rajan vetää nuorelle aikuiselle ja "oikeasti" aikuiselle. Oon itsekin yli kolmekymppinen ja pidän itseäni vielä nuorena aikuisena ja mielestäni oon selvästi lähempänä sitä nuoruusikää kun mitään keski-ikää.

• Kyllä mullekkin kelpaisi se oma kulta...mutta minkäs teet. Nuorena ollut niin sinisilmäinen, kiltti ja idiootti, että katteli ihan kamalia k*päitä...Nyt kahden lapsen yh-mamitsu, miehet ei halua mitään. Mulle se on kaikki tai ei mitään. Eli mullakin meni se juna jo, wuhuu! :b

Eli jos haluat samanikäisen naisen saada, niin lapsettomia muikkeleita ei paljookaan ole tarjolla. Kun elämä kolhii rakkaudessa, täytyy toisaalta nostaa rimaa, mutta myös laskeakkin joissain osa-alueilla.

Ei saa lannistuu, kyllä se sun ihanuutes vielä vastaan tulee

• jäpä-83

mitä v.ittua väität olleesi sinisilmäinen, kun oikeasti juoksit billu kosteana ympäriinsä antamassa rikollisille ja muille kusipäille? Niin pistää raivoksi että naiset eivät voi edes myöntää virheitään.

• jäpä-83 kirjoitti:

mitä v.ittua väität olleesi sinisilmäinen, kun oikeasti juoksit billu kosteana ympäriinsä antamassa rikollisille ja muille kusipäille? Niin pistää raivoksi että naiset eivät voi edes myöntää virheitään.

Mistäs sä muka tiedät sen, että onko ton nipa84:n ex-mies ollut rikollinen tai joku muu kusipää? Vai oletko itse muka joku selvännäkijä, kun luulet muka niin tietäväsi kaiken muiden ihmisten elämästä?

• jäpä-83 kirjoitti:

En ole koskaan pettänyt vaikka siihen olisi ollut mahdollisuus. Minulle on aina ollut tärkeintä elää elämäni oikein jotta voisin katsoa itseäni peiliin puhtaalla omallatunnolla.

Mun menneisyyteen mahtuu niin paljon pahaa, että olen jopa harkinnut vapaaehtoistukihenkilön työtä jonnekkin Naisten linjalle. Saisi siitäkin paskasta jotain hyötyä.

Jotenkin uskomatonta, että "mies" vuosimallia -83 kirjoittelee noin henkisesti köyhää tekstiä ja elämässä ei näyttäisi muuta tekemistä olevan kuin yh-äitien provosoiminen :b Jep, tossa aluksi oli vähän kiukkusempi versio ensin, mutta poistin sen. Tämä on vähän nätimpi versio siitä...Turha sun on jäbä koittaa mulle v*tuilla. Sä et tunne mua ja mä en (thanks god!!!!) tunne sua. Ihan sama mitä lässytät, mun päiväni ei mene pilalle, NIH! Ja nyt mä menen leikkimään legoilla muksujen kanssa. Tsau!

:D

• gimma-84
        jäpä-83 kirjoitti:

Jäbä-83, tässä pieni sosiaalisten taitojen oppitunti:

Sinisilmäisyys tarkoittaa sitä, ettei osaa tai oikein halua nähdä pahaa vaan uskoo kaiken olevan enemmän hyvää ja yksinkertaista. Esim. tässä tapauksessa, ettei se mies oikeasti niin paha olekkaan, se on vaan ulkokuoria ja sen alla puhdasta kultaa.

Sinisilmäisyys on itsepetosta mutta se on aika katkeraa sellaista, sillä sinisilmäinen haluaisia kaikille vain hyvää, itselleen ja muille.

Koska sinisilmäisyys on itsepetosta, tietoisesti todellisuuden muuttamista omissa silmissä paremmaksi, on sinisilmäisyyden myöntäminen oman virheen myöntämistä.

En oikein ymmärrä mitä te hylätyt ja naisettomat miehet oikein saisitte siitä, että naiset myöntäisivät tehneensä virheitä ja olleensa joskus ilkeitä miehille. Aikuiset ymmärtävät, että me kaikki teemme joskus parisuhde/rakkaus/seksirintamalla virheitä ja ettei kukaan ole meistä mikään puhdas pulmunen käytöksen suhteen.

• gimma-84 kirjoitti:

Sinisilmäisyys tarkoittaa sitä, ettei osaa tai oikein halua nähdä pahaa vaan uskoo kaiken olevan enemmän hyvää ja yksinkertaista. Esim. tässä tapauksessa, ettei se mies oikeasti niin paha olekkaan, se on vaan ulkokuoria ja sen alla puhdasta kultaa.

Sinisilmäisyys on itsepetosta mutta se on aika katkeraa sellaista, sillä sinisilmäinen haluaisia kaikille vain hyvää, itselleen ja muille.

Koska sinisilmäisyys on itsepetosta, tietoisesti todellisuuden muuttamista omissa silmissä paremmaksi, on sinisilmäisyyden myöntäminen oman virheen myöntämistä.

En oikein ymmärrä mitä te hylätyt ja naisettomat miehet oikein saisitte siitä, että naiset myöntäisivät tehneensä virheitä ja olleensa joskus ilkeitä miehille. Aikuiset ymmärtävät, että me kaikki teemme joskus parisuhde/rakkaus/seksirintamalla virheitä ja ettei kukaan ole meistä mikään puhdas pulmunen käytöksen suhteen.

Juurikin näin! Gimma osasi kertoa asiat juuri niin kuin ne ovat :) Itse sorruin äskön vähän kiukustumaan...Mitä ihminen kostuu sellasesta, että alkaa heittää ilkeitä kommentteja netissä jollekkin vaikka kyseistä ihmistä ei tunne pätkääkään..?

• nipa-84 kirjoitti:

En ole koskaan pettänyt vaikka siihen olisi ollut mahdollisuus. Minulle on aina ollut tärkeintä elää elämäni oikein jotta voisin katsoa itseäni peiliin puhtaalla omallatunnolla.

Mun menneisyyteen mahtuu niin paljon pahaa, että olen jopa harkinnut vapaaehtoistukihenkilön työtä jonnekkin Naisten linjalle. Saisi siitäkin paskasta jotain hyötyä.

Jotenkin uskomatonta, että "mies" vuosimallia -83 kirjoittelee noin henkisesti köyhää tekstiä ja elämässä ei näyttäisi muuta tekemistä olevan kuin yh-äitien provosoiminen :b Jep, tossa aluksi oli vähän kiukkusempi versio ensin, mutta poistin sen. Tämä on vähän nätimpi versio siitä...Turha sun on jäbä koittaa mulle v*tuilla. Sä et tunne mua ja mä en (thanks god!!!!) tunne sua. Ihan sama mitä lässytät, mun päiväni ei mene pilalle, NIH! Ja nyt mä menen leikkimään legoilla muksujen kanssa. Tsau!

:D

No tällä palstalla on vaan niin paljon näitä katkeroituneita aikamiespoikia, jotka syyttävät aina kaikkia naisia omasta surkeudestaan. Kyllä täällä usein näkee kolmekymppisten aikuisten miesten kirjoittelevan just ton tasoisia kirjoituksia, joten ei ainakaan kannata pahoittaa omaa mieltään näiden luusereiden typeristä kirjoituksista.

Mun mielestä olisit voinut ihan hyvin pitää sen aikaisemman ja vihaisemman kirjoituksen, vaikka en sitä ehtinytkään lukea. Jos kommentointi on sitä tasoa, kun tolla mies83:lla, niin sellaisiin epäasiallisiin kirjoituksiin saa kyllä vastata ihan reilusti samalla mitalla takaisin. Mutta hyvä jos et turhaan välitä liikaa tollaisten idioottien huuteluista.

• suomihuora=15nussima
        nipa-84 kirjoitti:

Juurikin näin! Gimma osasi kertoa asiat juuri niin kuin ne ovat :) Itse sorruin äskön vähän kiukustumaan...Mitä ihminen kostuu sellasesta, että alkaa heittää ilkeitä kommentteja netissä jollekkin vaikka kyseistä ihmistä ei tunne pätkääkään..?

Monenko miehen käyttämä sitten olet? Ymmärrät kai että kuulu sille miehelle joka puhkaisi neitsyytesi. Joten syytä itseäsi jos miehet pohjimmiltaan inhoavat sinua kunhan ovat saaneet käytettyä reikääsi.

• karkea mies
        suomihuora=15nussima kirjoitti:

Monenko miehen käyttämä sitten olet? Ymmärrät kai että kuulu sille miehelle joka puhkaisi neitsyytesi. Joten syytä itseäsi jos miehet pohjimmiltaan inhoavat sinua kunhan ovat saaneet käytettyä reikääsi.

"Nainen kuuluu sille joka puhkaisee neitsyyden". Aijai millaista neitsynpojan puhetta... :D

• suomihuora=15nussima kirjoitti:

Varmaan naisasialuuseri tai joku muu näistä palstan mielenterveysongelmaisista siinä kirjoittelee näitä omia oletuksiaan ja luulee vielä samalla, että kaikki normaalit miehet olisivat muka samaa mieltä hänen kanssaan. Menisit vaan uudestaan johonkin suljetulle osastolle, kun sulla selvästi näyttää olevan siihen tarvetta.

• mies32

Täh? Ei alle kolmekymppisiä lapsettomia? Ja oikein mahdollisuus ollut pettää? Oletpa hottis!

• mies32 kirjoitti:

Täh? Ei alle kolmekymppisiä lapsettomia? Ja oikein mahdollisuus ollut pettää? Oletpa hottis!

Nii-i...mä olen aikas helv*tin hot, minkäs sille mahtaa... :D :b ;)

Ja onko sisälukutaito vähän jäänyt huonoksi? Puhe oli, että lapsettomia kolmekymppisiä ei paljoa ole. Ja tuo aikasempi läppä...se oli muuten sitten sarkasmia. Ihan varmuuden vuoksi vaan vielä tein selväksi...

• mies32
        nipa-84 kirjoitti:

Ja onko sisälukutaito vähän jäänyt huonoksi? Puhe oli, että lapsettomia kolmekymppisiä ei paljoa ole. Ja tuo aikasempi läppä...se oli muuten sitten sarkasmia. Ihan varmuuden vuoksi vaan vielä tein selväksi...

No kun on.

• Bobby Sands
        gimma-84 kirjoitti:

"Sinisilmäisyys tarkoittaa sitä, ettei osaa tai oikein halua nähdä pahaa vaan uskoo kaiken olevan enemmän hyvää ja yksinkertaista."

Voi tarkoittaa myös sitä, että nainen käyttää splittingin patologista muotoa persoonallisuuden pääasiallisena puolustuskeinona ja niin yleensä onkin. Splittingillä puhdistetaan paha mies kaikesta negatiivisesta ja negatiivinen siirretään kiltteihin ja kunnollisiin miehiin, joille siitä sitten kostetaan. Aika perus kuvio. Tällainen nainen luulee pahoja miehiä kaikkivoipaiseksi vanhemmakseen siten, kuin äitinsä koki vauvana ja pyrkii hakeutumaan heidän seuraansa.
        Aika usein kyse on tästä. Ei juuri koskaan siitä myyttisestä "sinisilmäisyydestä".

• hkhoiy

muuten ois hyvä mutta pori on aika kaukana..
        t.mies30w

• eläkepoju31vee
        nipa-84 kirjoitti:

On, ainakin minun kaveripiirissä, poltellaan pilveä ja ollaan eläkeläisiä yms.

• ruma tyhmä nauta
        gimma-84 kirjoitti:

Olen 31 v lapseton sinkku ja nainen. Mutta en kelpaa koska olen kuulemma ruma, tyhmä ja liian mukava. Terveisiä ATMiehille, jos on nirso on yksin.

• atm #5334

Ainahan voit kokeilla nuorempien kanssa. Eivät he kaikki mitään idiootteja missään nimessä ole. Tästä aloituksestasihan se juuri käykin ilmi: miten niin monet idiootit olisivat voineet pariutua pysyvästi jo niin nuorina? Pikemminkin me idiootit olemme jääneet ilman kumppania ja jumitamme yksin netissä kolmekymppisenä. Fiksut ja tasapainoiset ihmiset pariutuvat aina todella nuorena. Voit sinä jonkun alle 25-vuotiaan kivan naisen vielä jostain löytää...

• Mikä kiire sitä oikein on parisuhteeseen heti parikymppisenä, kun sitä ehtii myöhemminkin. Yli kolmekymppisellä on vielä parhaat nuoruusvuodet edessäpäin, joten siinäkään iässä ei siis ole mitään kiirettä vielä parisuhteeseen, kun sitä ehtii hyvin vielä vanhempanakin.

• edessäpäin
        DarkFear kirjoitti:

Mikä kiire sitä oikein on parisuhteeseen heti parikymppisenä, kun sitä ehtii myöhemminkin. Yli kolmekymppisellä on vielä parhaat nuoruusvuodet edessäpäin, joten siinäkään iässä ei siis ole mitään kiirettä vielä parisuhteeseen, kun sitä ehtii hyvin vielä vanhempanakin.

Yli kuuskymppisellä on vielä parhaat nuoruusvuodet edessäpäin...

• mies -32

Miksi teitä yh-äitejä tulee koko ajan vaan lisää? Onko se lapsi pakko hankkia siinä 20-25 vuotiaana kun selvästi itsekin tunnustatte olleenne "sinisilmäisiä". Toinen asia mitä en tajua on miksi annatte seksiä niille kusipäille? Se on sitten eri asia jos siitä nauttii, mutta liian usein saa kuulla miten kaikki perseilyt kuitataan vain "olin sinisilmäinen".

• Huh huh mitä ihmisiä täälläkin on... :b Ei tässä voi muuta enää kuin nauraa, ei viitsi itkeäkkään :D Enkä jaksa asiaa enää rautalangasta väkisin vääntää. Kun ei mene jakeluun niin ei mene. Juu, ihan pikkutytöstä asti olen haaveillut kaikesta tästä, juu juu! :b

Mitäs jos keskityttäis tän alkuperäisen kirjoittajan juttuun. Eikä yksinhuoltajiin. Pointti vaan oli se, että lisähaastetta tuo myös se, että meidän ikäisiä lapsettomia naisia ei paljookaan enää ole. Et sit täytyy vaan olla erittäin sinnikäs etsinnöissä tai hyväksyä/tykätä/rakastaa koko sitä "pakettia", joka voi toisen mukana tulla.

• Yh on ongelmajätettä
        nipa-84 kirjoitti:

Huh huh mitä ihmisiä täälläkin on... :b Ei tässä voi muuta enää kuin nauraa, ei viitsi itkeäkkään :D Enkä jaksa asiaa enää rautalangasta väkisin vääntää. Kun ei mene jakeluun niin ei mene. Juu, ihan pikkutytöstä asti olen haaveillut kaikesta tästä, juu juu! :b

Mitäs jos keskityttäis tän alkuperäisen kirjoittajan juttuun. Eikä yksinhuoltajiin. Pointti vaan oli se, että lisähaastetta tuo myös se, että meidän ikäisiä lapsettomia naisia ei paljookaan enää ole. Et sit täytyy vaan olla erittäin sinnikäs etsinnöissä tai hyväksyä/tykätä/rakastaa koko sitä "pakettia", joka voi toisen mukana tulla.

Ihan turha kuvitella että hyväksyn jonkun nussijapellen geenejä kantavia rumia vähä-älyisiä äpäriä nurkissa pyörimässä.

• Yh on ongelmajätettä kirjoitti:

Ihan turha kuvitella että hyväksyn jonkun nussijapellen geenejä kantavia rumia vähä-älyisiä äpäriä nurkissa pyörimässä.

Ole kuule ihan huoleti. Jos sä kykenet ajattelemaan viattomista lapsista noin sairaalla tavalla, niin ei kukaan yh sua ole lähestymässä.

Lapset ovat AINA viattomia. Aikuisten ongelmat ja perseilyt eivät kuulu lapsille!

Lapseni ovat minulle kaikki kaikessa ja koko elämäni. Minua ei vois ainakaan vähempää hetkauttaa mitä joku yksinäinen ja elämäänsä katkeroitunut mies minusta ajattelee statukseni perustteella.

• nipa-84 kirjoitti:

Ole kuule ihan huoleti. Jos sä kykenet ajattelemaan viattomista lapsista noin sairaalla tavalla, niin ei kukaan yh sua ole lähestymässä.

Lapset ovat AINA viattomia. Aikuisten ongelmat ja perseilyt eivät kuulu lapsille!

Lapseni ovat minulle kaikki kaikessa ja koko elämäni. Minua ei vois ainakaan vähempää hetkauttaa mitä joku yksinäinen ja elämäänsä katkeroitunut mies minusta ajattelee statukseni perustteella.

No täällä nyt kirjoittelee niin paljon näitä katkeroituneita aikamiespoikia, jotka ovat niin katkeroituneita siitä kun toiset ovat saaneet hankituksi jo lapsia ja he ovat itse jääneet ilman parisuhdetta ja samalla myös lapsettomiksi.

Monilla näyttää selvästi myös mielenterveys romahtaneen tämän takia, joten ei kannata välittää tollaisten idioottien kirjoituksista, sillä ei ketkään normaalit miehet tolla tavalla ajattele, kuten nämä katkeroituneet luuserit.

• Missy.

Samaa ihmettelee 30> nainen, mutta vastaavasti miehistä.. Onhan noita vaihtoehtoja nyt sinkkuillessa ollut, muttei ole vaan kolahtanut kunnolla ja ilman sitä on mielestäni turha edes aloittaa mitään.

• Missy.

Lisäys edelliseen: siis samaa kuin alkuperäinen... Illanjatkoja!

• näin tänään....

Voi kuule.. Täällä on N30v, ei lapsia enkä oo ikinä ollu naimisissa. Ja siis vapaa oon ku taivaan lintu. Kyllä meitäkin siis vielä on. Toki varmasti suurin osa n.30-50v ihmisistä on just näitä, jotka ovat "onnellisesti" parisuhteessa. Ja silti kumppania petetään aina ku vaan voidaan. Näin ainakin miehillä.

Sanotaan vielä että ite olen sen verran kranttu, että en huoli miestä joka on jo ehtinyt lapsia tehtailemaan. Ja mitä useampi avioliitto on miehellä jo takana, sitä huonommat saumat muhun.

• ätmi

Mulla ei ole yhtään avioliittoa takana enkä ole tehtaillut lapsia.

• ätmi kirjoitti:

Oooh, tännehän tuli heti viestejä lapsettomilta ja vapailta neitokaisilta! :) Ehkä mullakin ollut sittenkin pieni harhaluulo tästäkin uhanalaisuudesta :)

• ...
        nipa-84 kirjoitti:

Oooh, tännehän tuli heti viestejä lapsettomilta ja vapailta neitokaisilta! :) Ehkä mullakin ollut sittenkin pieni harhaluulo tästäkin uhanalaisuudesta :)

Ei saa neiditellä palstan poikia.

• ätmi
        ... kirjoitti:

Ei saa neiditellä palstan poikia.

Niin olen mies jos se jäi epäselväksi.

• Missy.
        ätmi kirjoitti:

POintsit siitä sulle :P Mutta oot sitten varmaan niitä jotka ei aikoaan? Tuntuu miehet usein jakautuvan niihin joille lapset on joko ehdoton ei tai sitten ne on hankittu jo nuorena ja ah niin rakastureena nykyisen exän kanssa..

• vapaa ja yksin

Uhanalaisia ovat nykyään aloitekykyiset miehet, jotka eivät pelkää tarttua tilaisuuksiin! Kyllä meitä vapaita, hyvännäköisiä 30 naisia on.

• -(|)-

Kirjoittaja on poistanut tämän viestin. Ihan piruuttaan.

• Nimimerkitön_

Mutta onko se niin kuitenkin, että naisilla on se biologinen kello ja sen mukaan on elettävä jos lapsia haluaa saada. Sopivan miehen löytäminen voi olla todella hankalaa ja siksi riskeerataan sellaisen ei-niin-sopivan oloisen kanssa. Ero tulee ehkä jopa todennäköisesti, mutta naiselle on tärkeämpää saada jälkikasvua tuli se ero tai ei. Ne naiset, jotka eivät suostu tekemään lapsia kuin täydellisen oloisen miehen kanssa, jäävät sitten lapsettomiksi. Menikö aivan mettään naiset??

Tää ei oikeastaan vastannut aloitukseen, mutta tätä aihetta sivuten on muuten on ollut viestejä tässä threadissa.

• Kympin Nainen

Olet ehkä ainakin osittain oikeassa, mutta omien havaintojen mukaan biologisen kellon soinnissa on suuria eroja. Toiset ovat tosiaan lähes epätoivoisia kun lasta niin kovasti haluavat, toiset taas eivät moksiskaan ja osa sitten siitä väliltä.

Yllätyksekseni olen huomannut että miehilläkin biologinen soi, ja joillakin yllättävän voimakkaanakin - että voi se olla niinkuin päin, mutta siitä vaan harvemmin puhutaan.

• stupid question..?
        Kympin Nainen kirjoitti:

Olet ehkä ainakin osittain oikeassa, mutta omien havaintojen mukaan biologisen kellon soinnissa on suuria eroja. Toiset ovat tosiaan lähes epätoivoisia kun lasta niin kovasti haluavat, toiset taas eivät moksiskaan ja osa sitten siitä väliltä.

Yllätyksekseni olen huomannut että miehilläkin biologinen soi, ja joillakin yllättävän voimakkaanakin - että voi se olla niinkuin päin, mutta siitä vaan harvemmin puhutaan.

Miksi sä oot valinnut nimimerkikses "Kympin nainen"? :)

• Kympin Nainen
        stupid question..? kirjoitti:

Miksi sä oot valinnut nimimerkikses "Kympin nainen"? :)

Heh, niin, miksi taivas on sininen? :)

No, vähän vakavammin (vaikken nimimerkkiä vakavissani valinnutkaan tai otakaan), valintaan oli kaksi syytä:

Ensinnäkin olen aika upea pakkaus, omasta mielestäni, mutta myös ”muutaman” muun mielestä jotka ovat minua kympiksi sanoneet.

Mutta se toinen syy on oikeastaan tärkeämpi, eli nimimerkki on ironisointia paitsi minusta itsestäni, niin näillä palstoilla paljon puhutuista tasoista ja nykyisestä pariutumiskulttuurista brändäämisineen, itsekorostamisineen, markkinointeineen jne. Ironisointia ja kritiikkiäkin siis ”image is everything” –ajattelua kohtaan.

Ts. vaikka olenkin upea ja itsevarma, niin en livenä tietenkään itseäni kympiksi tituleeraa, koska sehän olisi vain naurettavaa. Ensimmäiset kommenttini näillä palstoilla olivat johonkin tasokkaita naisia koskevaan ketjuun, joten valitsin nimmarin osittain ko. ketjuun, mutta sittemmin huomasin, että sehän toimii aika hyvin tällaisella palstalla ironisena brändinä itsensä ylikorostamisesta.

Happy?

• Missy.
        Kympin Nainen kirjoitti:

Joo niiin muuten todella kello soi miehilläkin -eipä ole kauaakaan kun eräs käytännössä tuntematon ulkoisesti ja paperilla (mitä koulutukseen, älykkyyteen ym. tulee) mieshenkilö tuli ihan tosissaan puhumaan että voisinko harkita että tehtäisiin lapsi yhdessä...Kuulemma alkaa jo kuumottaa ja "tuottaisimme tasokkaita geeniyhdistelmiä" -tässä kohtaa meinasin revetä ja jäädä monttu auki samaan aikaan :D

• Missy.
        Missy. kirjoitti:

Joo niiin muuten todella kello soi miehilläkin -eipä ole kauaakaan kun eräs käytännössä tuntematon ulkoisesti ja paperilla (mitä koulutukseen, älykkyyteen ym. tulee) mieshenkilö tuli ihan tosissaan puhumaan että voisinko harkita että tehtäisiin lapsi yhdessä...Kuulemma alkaa jo kuumottaa ja "tuottaisimme tasokkaita geeniyhdistelmiä" -tässä kohtaa meinasin revetä ja jäädä monttu auki samaan aikaan :D

^^Siis edellisessä: ULKOISESTI JA PAPERILLA "HYVÄ"..ei näitä tietenkään pääse editoimaan rekisteröitymättömänä..

• mies 86

Nou hätä. Kolmekymppisenä parhaat nuoruusvuodet ovat vielä edessäpäin ja ehdit
      käydä Tukholman päiväristeilyllä vaikka kuinka monta kertaa.

• 3971

Oon 31v sinkku. Ei lapsia. Miksi? Olen ollut väärässä elämänvaiheessa tai väärän miehen kanssa. Yhden kanssa olisin halunnut lapsen tehdä, mutta mies ei sitä vielä halunnut. Erokin tuli lopulta. En ole tavannut sopivaa miestä, niinkin tylsää kuin se onkin. Hauskaa on ollut matkan varrella, enkä kadu mitään ;)

Olen myös kaunis, fiksu ja huumorintajuinen. Vientiä olisi, mutta kuka tahansa ei kelpaa. Jos välillä ei ole sähköä, en jaksa edes yrittää. Ehkä jään lapsettomaksi, mutta ainakin mulla on ollut ihan pirun hauskaa :D

• "Olen myös kaunis, fiksu ja huumorintajuinen. Vientiä olisi, mutta kuka tahansa ei kelpaa. "

No jopas nyt... Äh olkoon, kai se on uskottava.

• Bobby Sands

Mulle tuli nuo samat ajatukset mieleen jo 21-22-vuotiaana. Eli lähes kaikki oman ikäiset naiset oli varattuja. Aika sama tilanne on jatkunut siitä eteepäin. Valitettavasti vain silloin teininä, kun vapaita naisia olis ollut, ei ollut rohkeutta lähestyä naisia.

• Kyllä vapaita naisia löytyy myös yli kolmekymppisistä, joten ei se ole mikään este päästä parisuhteeseen yli kolmenkympin jälkeenkään. Eikä se lasten hankkiminen ole mikään välttämätttömyys, sillä ihan hyvin sitä voi elää onnellista elämää myös lapsettomana.

• toist pualt jokkee
        DarkFear kirjoitti:

Kyllä vapaita naisia löytyy myös yli kolmekymppisistä, joten ei se ole mikään este päästä parisuhteeseen yli kolmenkympin jälkeenkään. Eikä se lasten hankkiminen ole mikään välttämätttömyys, sillä ihan hyvin sitä voi elää onnellista elämää myös lapsettomana.

No mites oot nyt Turussa viihtynyt? Ootko löytänyt vielä uusia tuttavuuksia täältä? :)

• toist pualt jokkee kirjoitti:

No mites oot nyt Turussa viihtynyt? Ootko löytänyt vielä uusia tuttavuuksia täältä? :)

Hyvin oon Turussa viihtynyt. En ole vielä kyllä ketään uusia tuttavuuksia löytänyt, enkä ole edes baareissa täällä käynyt, mutta ehtii kai sitä myöhemminkin.

• kohta kolkyt
        DarkFear kirjoitti:

Hyvin oon Turussa viihtynyt. En ole vielä kyllä ketään uusia tuttavuuksia löytänyt, enkä ole edes baareissa täällä käynyt, mutta ehtii kai sitä myöhemminkin.

Nuoriahan tässä vielä ollaan ;)

• just thinking..
        DarkFear kirjoitti:

"mutta ehtii kai sitä myöhemminkin". Niin juu, ehtiihän sitä. Mutta et taida oikeesti niin välittää edes käydä baareissa ja viihdyt ihan hyvin yksinkin, eikö vaan?

• just thinking.. kirjoitti:

"mutta ehtii kai sitä myöhemminkin". Niin juu, ehtiihän sitä. Mutta et taida oikeesti niin välittää edes käydä baareissa ja viihdyt ihan hyvin yksinkin, eikö vaan?

No kyllä mä kävisin mielelläni baareissa, jos olisi seuraa joka kerta sinne tarjolla. Yksin kun en koskaan halua noihin baareihin lähteä.

• Parasta ennen 20v

Kuka haluaa n. 30-vuotiaan kurttunaamatantan? Niillä roikkuu tissit polvissa ja perse on täynnä selluloosaa! Kymmenet miehet ovat niiden päällä äheltäneet ja ehkä siittäneet äpäriä, joita on sitten reikää venyttäen penikoitu.

Niitä ei voi seksuaaliselta käyttöarvoltaan mitenkään pitää alle 20-vuotiaan teininaisen vertaisena. Ajatelkaa, kiinteää ja vähänkäytettyä lihaa! Jokainen täysjärkinen mies iästä riippumatta juoksee muna sojottaen teininaisten perässä.

• Ei voi muuta sanoa kuin...YÖKS! :b No entäs se kulli sitten..? Haluaako tällainen puhtoinen ja tiukka neitokainen jotain "kuppasta" kullia sisäänsä jos mies on nus*nut yli puolet kylän naisista? Ei kukaan nainen (tai mies) ole ikuisesti nuori ja painovoima uhkaa myös miehiäkin.

• mies32
        nipa-84 kirjoitti:

Ei voi muuta sanoa kuin...YÖKS! :b No entäs se kulli sitten..? Haluaako tällainen puhtoinen ja tiukka neitokainen jotain "kuppasta" kullia sisäänsä jos mies on nus*nut yli puolet kylän naisista? Ei kukaan nainen (tai mies) ole ikuisesti nuori ja painovoima uhkaa myös miehiäkin.

Lennokkaille nuorille miehille maan vetovoima tekee vain hyvää, kun jalat tapaavat maanpinnan kypsyessään.

• FixusMixus
        mies32 kirjoitti:

Lennokkaille nuorille miehille maan vetovoima tekee vain hyvää, kun jalat tapaavat maanpinnan kypsyessään.

Tai sitten mikä tahansa voima, joka vetää kappaleita toisia kohti !

• Kyllä kolmekymppiset naiset ovat vielä nuoria, joten ihan turha sun on yrittää heitä täällä solvata ja varsinkaan olettaa, että ketkään normaalijärkiset miehet olisivat samaa mieltä sun kanssasi tästä asiasta!!

Niin ja se ei naisen arvoa yhtään mihinkään alenna, vaikka hänellä olisikin lapsia.

• Totuus

"Parasta ennen 20v" sulle: 18-vuotias on saattanut ihan hyvin nussia koko kylää ja se 30-vuotias vain muutamia. Ja kireys ei kato kuinka monen kanssa on nussinut. Voi olla että 18-vuotiaalla onkin löysä pillu ja 30-vuotiaalla tiukka kun mikä. Voi olla että sillä 18v:llä on läskiä ja selluliittia perseessä ja makkarat roikkuu mahassa. Ja taas sillä 30kymppisellä kiinteämpi kroppa terveellisten elämäntapojen ansiosta. Ei kato kaikki mee nuneroiden mukaan aina ;) oon aika varma et sä oot sellanen kurppakulli ketä ei saa kun säälistä panon jos sillonkaan.

• Anonyymi

Olisi kiva nähdä miten kurttunaamainen itse olet?
        Mikä sinä olet muita haukkumaan?

Nykyajan teinit ei arvosta konservatiivisia arvoja joita itse kannatan. Ehkä siksi liitot ei nykynuorisolla kestä, kun ei osata olla:

Uskollisia, luotettavia, rehellisiä, uskonnollisia, välitetä toisista aidosti ja olla aidosti kiinnostuneita muista.

Itse olen lapseton kolmikymppinen nainen vastoin tahtoani. Olisin halunnut perheen, mutten huoli ketä tahansa:
        En huoli juoppoja, nistejä, mt-ongelmaisia, kusipäitä jne...

Mielummin yksin, lapseton kolmikymppinen nainen. En halua lapsia ilman parisuhdetta. Joten kun sopivaa miestä ei löydy sitten ollaan:
        Lapseton kolmikymppinen sinkku.

Koskaan ei ole miehet mulle puhuneet kuin kännissä tai vittuilemalla, joten ei kiinnosta kyseiset tapaukset. Näin ollut jo teini-iästä lähtien.

Olen tyytyväinen elämääni kolmikymppisenä lapsettomana sinkkuna ja mikä parasta en ole koskaan ollut edes naimisissa.

Koskaan ei kukaan ole minusta aidosti ollut kiinnostunut, vaikka en edes käy baareissa, en juo alkoholia, en polta tupakkaa ja viihdyn melkein koko vapaa-aikani kotona. En käy juuri koskaan missään.

Minulla on vain neljä parisuhdetta ollut elämäni aikana, joissa minua on petetty jä jätetty. Siksi en luota enää yhteenkään mieheen.

Mua on turha tulla iskemään, kun en huoli enää ketään.

• dfbdfb

Ja ellei nainen ole varattu niin sitten vähintäänkin vasta eronnut ja on nyt super extra tarkka (nirso) millaisen uuden miehen kelpuuttaa ja on aina vertailemassa ominaisuuksia siihen surkeaan exäänsä.

• tytti32v

30 nainen on parhaimmillaan, elämä edessä

• hkhoiy

lisään nyt vielä että kyllä kelpais
        sellanen nätti 20 tai 30 yhäiti
        jolla asiat kunnossa:)

t.mies30w

• minä vaan

Nimenomaan :) 30v (ja 40 ) nainen on parhaimmillaan. Ite kerkesin 17-18-vuotiaana harrastaa jokusia yhdenillan juttuja ja nähdä jo silloin tarpeeksi sitä sinkkuelämää. 18v tapasin nykyisen kihlattuni ja toivottavasti parin vuoden sisällä aletaan tekemään ensimmäinen taapero. Mutta kyllä sitä myöhemminkin kerkiää. Ikä on vain numeroita. Harva tänne yksin jää ikuiseksi sinkuksi ;) T. Nainen kohta 25.

• Lifeisbeautiful

Noh sinulle "Parasta ennen 20v", olet ehkä baarissa ollessasi luullut roikkutissistä naista kolmekymppiseksi, mutta se on saattanut olla aivan hyvin parikymppinen. Ja olet saattanut nähdä hyvännäköisen naisen, jota olet luullut parikymppiseksi, mutta se onkin saattanut olla kolmekymppinen. Ulkonäkö ei aina kerro kaikkea ja ikä on vain numeroita:)

Olen itse 31 v. ja voin sanoa omaavani kiinteän kropan ja muutenkin näytän hyvältä, vaikka olen jo kolmekymppinen. En ole myöskään ihminen, joka ajattelisi vain ulkonäköä, vaan tärkeintä on ihmisen sisin. Haluan silti pitää huolta itsestäni myös fyysisesti. Baarissa myös 20-vuotiaille kelpaisin, mutten ole ainakaan vielä kokeillut:) Niin ja olen sinkkunainen omasta vapaasta tahdostani ja nautin tästä elämänvaiheesta pitkän avoliiton jälkeen. Uskon löytäväni vielä miehen, jonka kanssa voin asettua aloilleni. Sen aika ei vain ole vielä, koska nyt keskityn siihen, että voin ihan aidosti hyväksyä itseni ja nauttia elämästä.

• mies31joo

Huusin kerran ala-asteella koulunpihalla isorintaiselle naiselle "Uhkeat utareet" ja se nainen huusi "tuu tänne täällä on tissiä". En oikein tajunnut miksi se nainen oli niin vihainen, tai tajusin mutta en odottanut suutumusta.. Kai sillä oli huono mies kun niin suuttui!

• mies31joo
        mies31joo kirjoitti:

Huusin kerran ala-asteella koulunpihalla isorintaiselle naiselle "Uhkeat utareet" ja se nainen huusi "tuu tänne täällä on tissiä". En oikein tajunnut miksi se nainen oli niin vihainen, tai tajusin mutta en odottanut suutumusta.. Kai sillä oli huono mies kun niin suuttui!

Se nainen oli varmaan 60v. ylipainoinen ja rinnanympärys oli ainakin yli 2 metriä(ehkei ihan), sen muistan. Tämä kaikki oli tärkeää kertoa. Viha, hulluus, harha ja himo ovat portit helvettiin, intialaista viisautta.

• mies31joo
        mies31joo kirjoitti:

Se nainen oli varmaan 60v. ylipainoinen ja rinnanympärys oli ainakin yli 2 metriä(ehkei ihan), sen muistan. Tämä kaikki oli tärkeää kertoa. Viha, hulluus, harha ja himo ovat portit helvettiin, intialaista viisautta.

Tämän kirjoitin kun huomaan että kolmikymppiset miehet haaveilevat parikymppisistä naisista, niin eihän se ole normaalia kun omasta ikäpiiristä löytyy mielestäni seksikkäimmät tytöt,näin on. Vaikka voi kai sitä rakastua pari vuotta nuorempaankin.

• Vanha sika

Totinen tosi että hyvät 25-35 v naiset on varattuja.

Toisaalta ne varatut kolmikymppiset vaikuttavat niin hyviltä siksi, että niillä on kaikki kunnossa. Onnellinen nainen on hyvä nainen. Jos 30 vee muidu on edelleen sinkku, se on yleensä niin mäsänä pariutumattomuudestaan että suorastaan levittää negatiivisia viboja ympärilleen. Sama juttu kuin atmeilla. Saamattomuuden kierre ruokkii itseään.

• N28

Aika kapeakatseinen kommentti suoraansanottuna, jos nyt tossa sinun määritelmässä "hyvästä" kuitenkin pysyy, niin ei sitten ilmeisesti tullut mieleen että hekin voivat erota tai jopa olla leskiä (parikin tällaista tapauksta kaveripiirissä, alle 30-v joiden toinen puolisko kuollut yllättäin joko sairauteen tai tapaturmaisesti). Että tervetuloa vaan pikkuhiljaa tähän aikuisten maailmaan jossa kaikki ei aina ole ihan noin mustavalkoista.
        Ps. kuulun itse ensimmäisessä lauseessa määrittelemääsi joukkoon, fyi kun varmasti koet tarvetta alkaa analysoimaan minuakin vastaukseni perusteella ;D

• ulos boxista

Joo tuo on totta. Mutta en näe ongelmaasi, katsos kun maailmassa on olemassa myös 25 -2v sinkkunaiset. Siitä vaan valikoit omasi, jos löydät fiksun niin se vaan todennäköisesti paranee vanhetessaan siitä. Tällä taktiikalla ajattelin itse edetä. terv 30v sinkkumies

• Hmmm...

Töitä varmasti joutuu tekemään, mutta 30-vuotiailla alkaa tosiaan olla jo uusi kierros meneillään. Kannattaa kuitenkin katsoa sellainen, joka on päässyt yli eron tuomasta katkeruudesta. 40:n ikää lähestyvillä on yleensä jo mukulat siinä iässä, että pärjäävät hyvin omillaan, joten nelikymppinen nainen joutaa jo hyvin hotelliin sekstailemaan kanssasi.

Ei siis kannata heittää kirvestä kaivoon. Itse aloin seurustelin ensimmäistä kertaa vasta yli 30-vuotiaana ja ensimmäisen lapsenikin siitin lähes 40-vuotiaana.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      47
      6442
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4101
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2109
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      36
      1778
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1391
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1099
    7. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1067
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1064
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      998
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      949
    Aihe