Halaamisterapiaa tarvitaan

Tiukka rutistus

44

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillitrooli

Mistähän se kertoo, että naiset halailevat toisiaan, eläimiä, vauvoja, lapsia, sekä YTM:iä tosta noin vaan, harva se päivä, mutta KTM:ien ja erityisesti ATM:ien halaaminen on niin vaativaa, että siitä voi jopa maksua pyytää.

Joskus sitä toivoisi, että oikeasti olisi mahdollisuus ihmisille vaihtaa osia vaikka muutamaksi viikoksi jonkun kanssa. Jos nainen vaihtaisi osia jonkun vähän yksinäisemmän miehen kanssa, niin useimmille naisille tulisi varmaan järkytyksenä se miltä miehen elämä oikeasti tuntuu.

• Kylmiä totuuksia

Suurin osa naisista ainakin rikkaissa länsimaissa elää koko elämänsä vaaleanpunaisen kuplan sisällä, jonne nainen halutessaan kutsuu miehiä kahville kanssaan.

• Läheisyys rahaksi

Niinpä.
        On se surullista, että kunnollinen mies joutuu maksamaan läheisyydestä. Pitää käydä hierojalla, parturilla. Siinä ainoa läheisyys mitä saan.

• järki käteen nyt
        Läheisyys rahaksi kirjoitti:

Niinpä.
        On se surullista, että kunnollinen mies joutuu maksamaan läheisyydestä. Pitää käydä hierojalla, parturilla. Siinä ainoa läheisyys mitä saan.

Olen kyllä aina joutunut maksamaan hieronnasta ja kampaajalla käynnistä. Missähän noita palveluja on ilmaiseksi tarjolla (naisillekaan)?

• 2+3
        järki käteen nyt kirjoitti:

Olen kyllä aina joutunut maksamaan hieronnasta ja kampaajalla käynnistä. Missähän noita palveluja on ilmaiseksi tarjolla (naisillekaan)?

Ei hieronnalla ja kampaajalla ole sinulle samaa merkitystä. Naispuoliset ystäväsi koskettelevat sinua jatkuvasti. Myös pelimiesten annat koskettaa itseäsi jatkuvasti. Ystäviesi lapsia saat koskettaa. Jos pelimiehiä ei pyöri jatkuvasti ympärillä, voi milloin tahansa valita kymmenistä vähemään seksikkäistä miehistä, jotka sinulta anovat lupaa koskettaa.

• Läheisyys rahaksi
        järki käteen nyt kirjoitti:

Pointtini oli että en saa kosketusta ilmaiseksi naisilta, joten käyn hieronnassa ja naisparturilla. Kävisin muutenkin, mutta en ajattelisi että nyt maksan kosketuksesta.

• anonyymi kurppa

"Jos nainen vaihtaisi osia jonkun vähän yksinäisemmän miehen kanssa, niin useimmille naisille tulisi varmaan järkytyksenä se miltä miehen elämä oikeasti tuntuu."

Mä voin vaihtaa osia. Mutta älä sitten pety kun elämäsi olisi samanlaista kuin yksinäisenä miehenäkin.

• niinpä niinniinniin
        2+3 kirjoitti:

Ei hieronnalla ja kampaajalla ole sinulle samaa merkitystä. Naispuoliset ystäväsi koskettelevat sinua jatkuvasti. Myös pelimiesten annat koskettaa itseäsi jatkuvasti. Ystäviesi lapsia saat koskettaa. Jos pelimiehiä ei pyöri jatkuvasti ympärillä, voi milloin tahansa valita kymmenistä vähemään seksikkäistä miehistä, jotka sinulta anovat lupaa koskettaa.

Voithan sinäkin halailla ätmikavereitasi. Ihan sama asia. Myös sukulaistesi tai naapurien mukuloita voit koskettaa. Hanki koira tai kissa jota voit silitellä. Vaihtoehtoja on kunhan vain haluat. Mutta onhan se tietysti ätmin imagolle sopivampaa itkeä netissä kurjaa kohtaloaan.

• sillitrooli
        anonyymi kurppa kirjoitti:

"Jos nainen vaihtaisi osia jonkun vähän yksinäisemmän miehen kanssa, niin useimmille naisille tulisi varmaan järkytyksenä se miltä miehen elämä oikeasti tuntuu."

Mä voin vaihtaa osia. Mutta älä sitten pety kun elämäsi olisi samanlaista kuin yksinäisenä miehenäkin.

Okei, analysoidaan sitten, jos kerran haluat.

Millä tavalla parisuhteesi ovat alkaneet? Missä olet tutustunut niihin miehiin, ja miten se on tapahtunut? Kuka teki, ja mitä teki?
        Entä miten parisuhteesi ovat päättyneet? Kuka sanoi, mitä sanoi, kuka teki päätöksen ja miten teki päätöksen?

• anonyymi kurppa
        sillitrooli kirjoitti:

Millä tavalla parisuhteesi ovat alkaneet? Missä olet tutustunut niihin miehiin, ja miten se on tapahtunut? Kuka teki, ja mitä teki?
        Entä miten parisuhteesi ovat päättyneet? Kuka sanoi, mitä sanoi, kuka teki päätöksen ja miten teki päätöksen?

En halua analysoida. Yritin vain ilmaista, että on olemassa yksinäisiä naisiakin jotka eivät vietä villiä sinkkuelämää..Tai no tietty varmaan sun pitäisi omasta ikäluokastasi olevan naisen kanssa vaihtaa. Mä kun olen jo niin vanha, että en jaksa. Vaikka kuulemma kyllä jotkut nelikybäset naiset bilettävät ihan jopa viikollakin eli joku jaksaa.

• kuihtunutkukkanen
        sillitrooli kirjoitti:

Toinen kurppa (en tosin ole vielä kurppaikäinen) vastaa. Ei suhteita. Ihan yksin olen ollut. Miten tilanne muuttuisi miehenä? Sinähän olet ollut useammassa suhteessa ja asunutkin naisen kanssa.

• sillitrooli

En halua analysoida. Yritin vain ilmaista, että on olemassa yksinäisiä naisiakin jotka eivät vietä villiä sinkkuelämää..Tai no tietty varmaan sun pitäisi omasta ikäluokastasi olevan naisen kanssa vaihtaa. Mä kun olen jo niin vanha, että en jaksa. Vaikka kuulemma kyllä jotkut nelikybäset naiset bilettävät ihan jopa viikollakin eli joku jaksaa.

Tarkoitin kysymyksilläni sitä, että jos yrität naisena ajatella, että koet samoja tunteita kuin palstan yksinäiset miehet, niin mitä suurimmalla todennäköisyydellä menet metsään jo lähtökohdissa. Jos olet ollut parisuhteissa, jotka ovat alkaneet kuten parisuhteet naisille yleensä alkavat, et voi ikinä ymmärtää sitä miltä tuntuu olla mies. Se on sinulle yhtä vieras tunne kuin kuukautisvuoto minulle.

• herää pahvi
        sillitrooli kirjoitti:

Tarkoitin kysymyksilläni sitä, että jos yrität naisena ajatella, että koet samoja tunteita kuin palstan yksinäiset miehet, niin mitä suurimmalla todennäköisyydellä menet metsään jo lähtökohdissa. Jos olet ollut parisuhteissa, jotka ovat alkaneet kuten parisuhteet naisille yleensä alkavat, et voi ikinä ymmärtää sitä miltä tuntuu olla mies. Se on sinulle yhtä vieras tunne kuin kuukautisvuoto minulle.

Haluaisit siis tulla isketyksi? Nainen valitsisi sinut kuin parempaakaan ei ollut tarjolla? Ja koko ajan nainen katselisi muita ja kuolasi komeiden miesten perään selittäen kait sitä katsoa saa..

• sillitrooli
        kuihtunutkukkanen kirjoitti:

Toinen kurppa (en tosin ole vielä kurppaikäinen) vastaa. Ei suhteita. Ihan yksin olen ollut. Miten tilanne muuttuisi miehenä? Sinähän olet ollut useammassa suhteessa ja asunutkin naisen kanssa.

Olet ilmeisesti käsittänyt sanan "kurppa" väärin. Ei se ainakaan minun käyttämänä viittaa naisen yksinäisyyteen, eikä edes täysin naisen ikään. Minun palstakielenkäytössäni se viittaa naiseen, joka on ollut suunnilleen ikävälin 15-35 enemmän tai vähemmän erilaisissa parisuhteissa ja usein ottanut elämän "naisellisista eduista" kaiken irti. Hetkessä eläminen on kuitenkin kostautunut, ja nyt nainen on yksin, tai mahdollisesti lapsien kanssa mutta ilman miestä. Nyt nainen sitten tulee palstalle haukkumaan yksinäisiä miehiä ja syyttämään heitä siitä, että jyystärikarjut ja panoeinot käyttivät häntä hyväksi. Siinä on kurppauden ydin.

Et siis voi olla kurppa, ainakaan siten miten minä asian näen. :) Jos tämä nyt yhtään lohduttaa.

Tulee myös mieleen, että miten olet mahtanut ajaa pois miehet, jotka olisivat olleet kiinnostuneita. Eikö kelvannut, vai etkö vain uskaltanut hypätä edes sopivaan kyytiin?

• sillitrooli
        herää pahvi kirjoitti:

Haluaisit siis tulla isketyksi? Nainen valitsisi sinut kuin parempaakaan ei ollut tarjolla? Ja koko ajan nainen katselisi muita ja kuolasi komeiden miesten perään selittäen kait sitä katsoa saa..

Ei. Tarkoitan vain sitä, että kun eletään tällaisessa yhteiskunnassa kuin Suomi, niin ylivoimainen enemmistö naisista ei voi mitenkään ymmärtää miltä tuntuu olla yksinäinen mies.

• kuihtunutkukkanen
        sillitrooli kirjoitti:

Olet ilmeisesti käsittänyt sanan "kurppa" väärin. Ei se ainakaan minun käyttämänä viittaa naisen yksinäisyyteen, eikä edes täysin naisen ikään. Minun palstakielenkäytössäni se viittaa naiseen, joka on ollut suunnilleen ikävälin 15-35 enemmän tai vähemmän erilaisissa parisuhteissa ja usein ottanut elämän "naisellisista eduista" kaiken irti. Hetkessä eläminen on kuitenkin kostautunut, ja nyt nainen on yksin, tai mahdollisesti lapsien kanssa mutta ilman miestä. Nyt nainen sitten tulee palstalle haukkumaan yksinäisiä miehiä ja syyttämään heitä siitä, että jyystärikarjut ja panoeinot käyttivät häntä hyväksi. Siinä on kurppauden ydin.

Et siis voi olla kurppa, ainakaan siten miten minä asian näen. :) Jos tämä nyt yhtään lohduttaa.

Tulee myös mieleen, että miten olet mahtanut ajaa pois miehet, jotka olisivat olleet kiinnostuneita. Eikö kelvannut, vai etkö vain uskaltanut hypätä edes sopivaan kyytiin?

Nainenko ei voi olla yksinäinen yksin ollessaankaan?

• sillitrooli
        kuihtunutkukkanen kirjoitti:

Nainenko ei voi olla yksinäinen yksin ollessaankaan?

En kai niin kirjoittanut. Mistä päättelit, että tarkoitan noin?

• ...

Mikä teitä estää halailemasta? Itseäni on monikin mies (ja nainen) väkisinhalaillut :) työn puitteissa tai esitellessä. En yhtään välittäis, mutta kun ei siitä voi kieltäytyäkään.

• anonyymi kurppa
        sillitrooli kirjoitti:

Mä ymmärrän kyllä mitä on olla yksinäinen mies. Sinulla on itselläsi ollut enemmän varmaankin suhteita kuin minulla. Eli minä ymmärrän yksinäisiä miehiä paremmin kuin sinä. Sorry.

• sillitrooli

Mä ymmärrän kyllä mitä on olla yksinäinen mies. Sinulla on itselläsi ollut enemmän varmaankin suhteita kuin minulla. Eli minä ymmärrän yksinäisiä miehiä paremmin kuin sinä. Sorry.

Siinä tapauksessa olet ajanut sinusta kiinnostuneita miehiä pois kovalla tahdilla. Mistä jää taas kerran kysymys, että miksi. Eikö kelvanneet, vai etkö vain uskaltanut.

• sillitrooli kirjoitti:

Siinä tapauksessa olet ajanut sinusta kiinnostuneita miehiä pois kovalla tahdilla. Mistä jää taas kerran kysymys, että miksi. Eikö kelvanneet, vai etkö vain uskaltanut.

Minulle ainakin on käynyt yleensä niin, että kun olen kiinnostunut jostain tietystä miehestä, niin sitten yhtäkkiä minusta saattaa kiinnostua joku aivan muu kuin se haluamani mies. Siinä tilanteessa tosiaan ei tunnu oikein kukaan muu kuin se yksi kelpaavan, ja tuntuisi väärältä alkaa seurustelemaan jonkun miehen kanssa vain säälistä ja todellisuudessa haaveilla jostain aivan muusta.

• anonyymi kurppa

"en tosin ole vielä kurppaikäinen"

Mikäs se on se "kurppaikä" sitten?

• 20+15

Miehethän eivät halua naispuolisia ystäviä. Itselleni tuli vahingossa mies kaveriksi, olen elokuvaa katsoessa hänen kainalossa, joskus nukutaan vierekkäin, istun sylissä, halaillaan. Mutta suurin osa miehistä sanoo että naisella ei tee mitään jos ei siltä saa.

• sillitrooli

Miksi voit nukkua miehen vieressä, mutta et seurustella hänen kanssaan. Tämä sinun tulisi selvittää erityisesti itsellesi. En odota että vastaat, koska vastaisit kuitenkin vain jotain ympäripyöreää ja mihinkään liittymätöntä. Mutta kokeilepa selvittää tuo asia itsellesi.

• 20+15
        sillitrooli kirjoitti:

Miksi voit nukkua miehen vieressä, mutta et seurustella hänen kanssaan. Tämä sinun tulisi selvittää erityisesti itsellesi. En odota että vastaat, koska vastaisit kuitenkin vain jotain ympäripyöreää ja mihinkään liittymätöntä. Mutta kokeilepa selvittää tuo asia itsellesi.

En tunne sellaista vetoa tähän mieheen, että haluaisin seurustella tai harrastaa seksiä.

• sillitrooli
        20+15 kirjoitti:

En tunne sellaista vetoa tähän mieheen, että haluaisin seurustella tai harrastaa seksiä.

Miten voit tuntea vetoa olla hänen sylissään ja nukkua hänen sylissään. Kuten sanottu, älä selitä minulle, selitä itsellesi.

• 20+15
        sillitrooli kirjoitti:

Miten voit tuntea vetoa olla hänen sylissään ja nukkua hänen sylissään. Kuten sanottu, älä selitä minulle, selitä itsellesi.

Olen myös parhaimpien naispuolisten ystävien kanssa lähekkäin, vaikka en koskaan ole tuntenut naisia kohtaan vetoa. Mielestäni tässä ei edes ole mitään mietittävää.

• sillitrooli
        20+15 kirjoitti:

Olen myös parhaimpien naispuolisten ystävien kanssa lähekkäin, vaikka en koskaan ole tuntenut naisia kohtaan vetoa. Mielestäni tässä ei edes ole mitään mietittävää.

Älä selitä minulle, selitä itsellesi.

• 10+3

Samaa mieltä kosketuksen tarpeellisuudesta, itse olen lastenhoitaja joten työssä on se kiva puoli, että lapset tulee pitämään kädestä, halailemaan ja istumaan syliin.

• Simple pleasures

En piittaa halaamisesta. Haluan vain työntää pilin reikään ja sitten laakastaan eikä naatita!

• 45+98

Tuolla naisella on ihana ammatti, tykkäisin itsekin tehdä tuota vaikkapa osa-aikaisesti. Mutta miten tuo mahtaisi käytännössä onnistua?

• Pelkkää halailua?

Veikkaampa että kalu tököttäisi reittä vasten ja halailu muuttuisi muuksi.

• 45+98
        Pelkkää halailua? kirjoitti:

Veikkaampa että kalu tököttäisi reittä vasten ja halailu muuttuisi muuksi.

No pitäisihän siinä nyt ammattietiikasta kiinni pitää. :) Ja voihan se alkaa tököttää vaikka lähekkäin tanssiessa eikä sekään mihinkään sen kummempaan useinkaan johda.

Tarkoitin lähinnä sitä, että olisikohan tuollaiselle palvelulle Suomessa kysyntää ja miten sitä voisi käytännössä alkaa tekemään.

• Pelkkää halailua?
        45+98 kirjoitti:

No pitäisihän siinä nyt ammattietiikasta kiinni pitää. :) Ja voihan se alkaa tököttää vaikka lähekkäin tanssiessa eikä sekään mihinkään sen kummempaan useinkaan johda.

Tarkoitin lähinnä sitä, että olisikohan tuollaiselle palvelulle Suomessa kysyntää ja miten sitä voisi käytännössä alkaa tekemään.

Veikkaan että siihen ei mitään lupia tarvita, ilmoitusta vaan nettiin ja lehtiin. Saa kyllä varautua myös poliisin siveysyksikön vierailuun.

• siveä poliisi

Veikkaan että siihen ei mitään lupia tarvita, ilmoitusta vaan nettiin ja lehtiin. Saa kyllä varautua myös poliisin siveysyksikön vierailuun.

"Saa kyllä varautua myös poliisin siveysyksikön vierailuun."

Tarviiko nekin halausterapiaa?

• Pelkkää halailua?
        siveä poliisi kirjoitti:

"Saa kyllä varautua myös poliisin siveysyksikön vierailuun."

Tarviiko nekin halausterapiaa?

Kyllä minä voisin poliiseja mielelläni terapioida :)

• 34+98

No ei se nyt ihan noin yksinkertaista taitaisi olla, koska en haluaisi tehdä sitä pimeästi, vaan esim. toiminimen kanssa. Lisäksi pitäisi olla joku vastaanottotila, jossa turvallisuus olisi tavalla tai toisella varmistettu. Kotikäynnit olisivat liian riskaabeleja.

Miksi siveyspoliisia kiinnostaisi halailuterapia sen enempää kuin vaikkapa naurujooga tai energiahoidot?

• Pelkkää halausta?
        34+98 kirjoitti:

No ei se nyt ihan noin yksinkertaista taitaisi olla, koska en haluaisi tehdä sitä pimeästi, vaan esim. toiminimen kanssa. Lisäksi pitäisi olla joku vastaanottotila, jossa turvallisuus olisi tavalla tai toisella varmistettu. Kotikäynnit olisivat liian riskaabeleja.

Miksi siveyspoliisia kiinnostaisi halailuterapia sen enempää kuin vaikkapa naurujooga tai energiahoidot?

Kyllä siinä jotain seksuaalista on taustalla. Aika harva mies on naisessa kiinni sylitysten, ilman että haluaa seksiä.

• ätmi-sinkku

Voin rehellisesti sanoa että kukaan ei ole halannut inua 15 vuoteen.

• ätmi

En minäkään muista milloin olisin halannut jotain. Ehkä joskus lapsena. En kuitenkaan rupeaisi maksamaan halaamisesta.

• Nussimisterapia

on paljon tehokkaampaa

• Ymmärsit väärin

Tuskin, noin laskeutuneilla aivoilla.

• Hoitskukka

Hienoa, ihanaa, taidan alkaa yksityisyrittäjäksi, olisinkin hyvä halaaja.

• krabazukIsDead

Paha ketju. Tuli niin ikävä halikaveria. Hitto kun se ei ehdi kun on nyt suhteessa ja töissä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      44
      6410
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4043
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2109
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      36
      1768
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1391
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1079
    7. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1067
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1044
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      988
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      939
    Aihe