Exä ei vastannut puheluuni!

Bobby Sands

Tulin just kapakasta ja yritin soittaa exälleni kirpeälle toivottaakseni hyvät huomenet mutta ei vastannut! Kolmasti sen jälkeenkään ei vastannut. Koitan kohta uudestaan.

12

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bobby Sands

Soitin tuossa puolenyön maissa hyvänyönpuhelun ja kyllä hän siihen vastasi! :(

• blondi4

niks soittelet exälle nukkuma aikaan? miekään en vastais....mustias? vahdit missä menee?

• kirpeIä
        blondi4 kirjoitti:

niks soittelet exälle nukkuma aikaan? miekään en vastais....mustias? vahdit missä menee?

Exäni on semmonen yökukkuja että oksat pois!

*nauraa poskihampaat maitohapoil*

• Minä en kyllä tuohon vuorokaudenaikaan vastaisi, ainakaan asiallisesti, vaikka soittaisi itse tasavallan presidentti.

Lienee kuvitellut, että innostut pahemminkin häiriköimään, jos vastailee puheluihisi (niinkuin näköjään innostuitkin).

• kirpeIä

Exäni vonkaa minua edelleen vaikka minulla on uusi ukko!

• Bobby Sands

Tämän ketjun kaksi ensimmäistä viestiä nimimerkillä Bobby Sands on kirjoittanut exäni joukkoraiskauttanut nimimerkki Genio.Mente. Samoin hän kirjoittanut nuo viestit nimimerkillä kirpelä.
      Miehellä on moderaattorin oikeudet tälle palstalle, joten hän poistaa viestini, kun yritän kirjoittaa tähän tämän viestin.

• kirpeIä

Sinulla on pakkomielle joukkoraiskauksesta! Enkä ole Keenio Mentte vaan kirpelä!

• Bobby Sands
        kirpeIä kirjoitti:

Sinulla on pakkomielle joukkoraiskauksesta! Enkä ole Keenio Mentte vaan kirpelä!

Pitäiskö sun Genio laittaa tietokoneesees alkolukko?

• Vai niin. Hyvää moraalikrapulaista huomenta vain sinullekin. Jos joskus kehitetään puhelimiin ja tietokoneisiin alkolukkoja, niin sinä voisit hyötyä moisen hankinnasta. :D

• kirpeIä
        Bobby Sands kirjoitti:

Pitäiskö sun Genio laittaa tietokoneesees alkolukko?

Enpä tiedä kun vetäsin tuossa viinerin ja maitoa naamaani.

*nauraa maitohampaat poskihapoil*

Ps. Olen raskaana! :D:D:D:D:D

• Bobby Sands
        stellaria81 kirjoitti:

Vai niin. Hyvää moraalikrapulaista huomenta vain sinullekin. Jos joskus kehitetään puhelimiin ja tietokoneisiin alkolukkoja, niin sinä voisit hyötyä moisen hankinnasta. :D

Kyllä nämä viestit on Genio.Menten kirjoittamia. Tuon exäni kanssa minulla oli suhde kolme-neljä vuotta sitten. Viimeksi olen ollut siihen yhteyksissä joskus 2011 heinäkuun alussa.
        Suomi24:ssa moderaattorina toimiva Genio.Mente joukkoraiskautti naisen 2010 syksyllä ja on sen jälkeen pilaillut täällä palstoilla tuolaisilla jutuilla, mitä tämäkin ketju nyt on.

• kirpeIä
        Bobby Sands kirjoitti:

Kyllä nämä viestit on Genio.Menten kirjoittamia. Tuon exäni kanssa minulla oli suhde kolme-neljä vuotta sitten. Viimeksi olen ollut siihen yhteyksissä joskus 2011 heinäkuun alussa.
        Suomi24:ssa moderaattorina toimiva Genio.Mente joukkoraiskautti naisen 2010 syksyllä ja on sen jälkeen pilaillut täällä palstoilla tuolaisilla jutuilla, mitä tämäkin ketju nyt on.

Tahtoisin vain nukkua yöni nyt kun olen pieniin päin!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      44
      6410
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4043
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2109
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      36
      1768
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1391
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1079
    7. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1067
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1044
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      988
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      939
    Aihe