Exä ei vastannut puheluuni!

Bobby Sands

Tulin just kapakasta ja yritin soittaa exälleni kirpeälle toivottaakseni hyvät huomenet mutta ei vastannut! Kolmasti sen jälkeenkään ei vastannut. Koitan kohta uudestaan.

12

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bobby Sands

Soitin tuossa puolenyön maissa hyvänyönpuhelun ja kyllä hän siihen vastasi! :(

• blondi4

niks soittelet exälle nukkuma aikaan? miekään en vastais....mustias? vahdit missä menee?

• kirpeIä
        blondi4 kirjoitti:

niks soittelet exälle nukkuma aikaan? miekään en vastais....mustias? vahdit missä menee?

Exäni on semmonen yökukkuja että oksat pois!

*nauraa poskihampaat maitohapoil*

• Minä en kyllä tuohon vuorokaudenaikaan vastaisi, ainakaan asiallisesti, vaikka soittaisi itse tasavallan presidentti.

Lienee kuvitellut, että innostut pahemminkin häiriköimään, jos vastailee puheluihisi (niinkuin näköjään innostuitkin).

• kirpeIä

Exäni vonkaa minua edelleen vaikka minulla on uusi ukko!

• Bobby Sands

Tämän ketjun kaksi ensimmäistä viestiä nimimerkillä Bobby Sands on kirjoittanut exäni joukkoraiskauttanut nimimerkki Genio.Mente. Samoin hän kirjoittanut nuo viestit nimimerkillä kirpelä.
      Miehellä on moderaattorin oikeudet tälle palstalle, joten hän poistaa viestini, kun yritän kirjoittaa tähän tämän viestin.

• kirpeIä

Sinulla on pakkomielle joukkoraiskauksesta! Enkä ole Keenio Mentte vaan kirpelä!

• Bobby Sands
        kirpeIä kirjoitti:

Sinulla on pakkomielle joukkoraiskauksesta! Enkä ole Keenio Mentte vaan kirpelä!

Pitäiskö sun Genio laittaa tietokoneesees alkolukko?

• Vai niin. Hyvää moraalikrapulaista huomenta vain sinullekin. Jos joskus kehitetään puhelimiin ja tietokoneisiin alkolukkoja, niin sinä voisit hyötyä moisen hankinnasta. :D

• kirpeIä
        Bobby Sands kirjoitti:

Pitäiskö sun Genio laittaa tietokoneesees alkolukko?

Enpä tiedä kun vetäsin tuossa viinerin ja maitoa naamaani.

*nauraa maitohampaat poskihapoil*

Ps. Olen raskaana! :D:D:D:D:D

• Bobby Sands
        stellaria81 kirjoitti:

Vai niin. Hyvää moraalikrapulaista huomenta vain sinullekin. Jos joskus kehitetään puhelimiin ja tietokoneisiin alkolukkoja, niin sinä voisit hyötyä moisen hankinnasta. :D

Kyllä nämä viestit on Genio.Menten kirjoittamia. Tuon exäni kanssa minulla oli suhde kolme-neljä vuotta sitten. Viimeksi olen ollut siihen yhteyksissä joskus 2011 heinäkuun alussa.
        Suomi24:ssa moderaattorina toimiva Genio.Mente joukkoraiskautti naisen 2010 syksyllä ja on sen jälkeen pilaillut täällä palstoilla tuolaisilla jutuilla, mitä tämäkin ketju nyt on.

• kirpeIä
        Bobby Sands kirjoitti:

Kyllä nämä viestit on Genio.Menten kirjoittamia. Tuon exäni kanssa minulla oli suhde kolme-neljä vuotta sitten. Viimeksi olen ollut siihen yhteyksissä joskus 2011 heinäkuun alussa.
        Suomi24:ssa moderaattorina toimiva Genio.Mente joukkoraiskautti naisen 2010 syksyllä ja on sen jälkeen pilaillut täällä palstoilla tuolaisilla jutuilla, mitä tämäkin ketju nyt on.

Tahtoisin vain nukkua yöni nyt kun olen pieniin päin!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3315
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2508
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2406
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82