Ei saisi yleistää, mutta tuntuu että miehiin ei kannata luottaa

Särkyneet unelmat

Mulla oli muutaman kuukauden mies, tapailin, pidettiin hauskaa, oisin halunnut seurustella hän ei...
Kuitenkin, hän oli todella romanttinen, puhui asioita mitä kukaan ei ole minulle sanonut koskaan, sanoi asioita mistä hän minussa piti ja kehui makua parhaaksi ikinä, miten tunnun paremmalta kuin koskaan kukaan ennen, hän oli myös romanttinen, laulaessaan otti minua baarissa kädestä kiinni ja katsoi silmiini, kerran jopa polviliusui vierelleni, se oli minusta romanttista ja mielestäni sitä ei tehdä joka naiselle jollei halua näytellä. Aina odotin häntä luokseni, kainalooni, ehkä rakastelemaan (näin kutsuttiin yhdessä nimeltä), ja se tuntui hyvältä, katsottiin elokuvaa ja oli lämmin. Kaikki synkkasi, tuntui hyvältä.
No ehkä elin unessa, tänään iski todellisuus. Odotinkin jo tilannetta koska en hänestä kuukauteen mitn kuullut. Odotin kuitenkin tämän kuukauden kuin ennenkin, odottaen viestiä, soittoa, tuloa ihan mitä vaan, kuhan kuulisin hänestä, tai edes sen missä mennään jos enään missään (oli sopimus että muihin ei kosketa vaikkei seurustella). Hän tuli monesti aiemmin myös öisin luokseni, joten tottakai valvoin öitä odottaen myös, sitten alkoi ns arki, ajattelin että en ehkä kuulekkaan hänestä, mietin myös eri vaihtoehtoja millä asialla hän tulee, oikeaan osuin. Aiemmin hän otti minuun yhteyttä parhaillaan muutaman kerran vuorokaudessa, välillä pari kertaa viikossa mutta maltillisesti kuitenkin odotin. Ihmettelin aluksi mikä on kun ei kuulu, mutta kun toista on odottanut muutaman viikon niin siinä kohtaa alkaa itse miettimään asioita eri kantilta.
Tänään vasta sain selville että 8 vuotta ollut jo ihastus, siksi siis ei halunnut seurustella, olinko sitten korvike vai pelkkä pillu niin sitä en tiedä, pahalta se kuitenkin tuntuu mutta elämä jatkuu...

Olin kärsuivällinen, itse en olisi rikkonut sopimusta millään tavalla, enkäolisi rikkonutkaan, niin kauan kun on sellvittämättömiä asioita yhden kanssa niin ei kannata alkaa sotkeen asioita.

Mutta eipä mulla muuta, ehkä tämä helpottaa....

62

938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuinka monen käyttämä

olet? Miehen on vaikea kunioittaa käytettyä naista

• samaa paskaa

Vedä vittu päähäsi ja ole hiljaa!!!!

• Totuus ei
        samaa paskaa kirjoitti:

Vedä vittu päähäsi ja ole hiljaa!!!!

pala tulessakaan

• the truth

Elät prinsessan unelmissa. Muutaman vuoden päästä tajuat, että olit hänelle vakipano et muuta.

• ????????????????

Miksi sinä et soittanut hänelle kuukauden aikana, tai muutenkaan? Mitä tapailua tai seurustelua se muka semmoinen on, missä nainen ei ikinä osoita itse välittävänsä miehestä?

• Super Kurppa

Vai vielä soitella teille helvetin paska pettureille. Juoksette muna ojossa joka pillun perässä välittämättä muuta kuin omasta kiimastanne. Suksikaa helvettiin kaikki munalliset.

• ????????????
        Super Kurppa kirjoitti:

Vai vielä soitella teille helvetin paska pettureille. Juoksette muna ojossa joka pillun perässä välittämättä muuta kuin omasta kiimastanne. Suksikaa helvettiin kaikki munalliset.

Voin minä sinunkin perässä juosta. Nuolaisenko eka ja vasta sitten tulen sisään, vai oletko märkä jo valmiiksi kun olet noin kiihkeänä?

• Super Kurppa
        ???????????? kirjoitti:

Voin minä sinunkin perässä juosta. Nuolaisenko eka ja vasta sitten tulen sisään, vai oletko märkä jo valmiiksi kun olet noin kiihkeänä?

Sinä nuolet jos minä haluan ja sinä konttaat jos minä haluan.

• ??????????????????
        Super Kurppa kirjoitti:

Sinä nuolet jos minä haluan ja sinä konttaat jos minä haluan.

Saat sinä minua lyödä, jos se kiihottaa. Onko treffit tänä iltana?

• Super Kurppa
        ?????????????????? kirjoitti:

Saat sinä minua lyödä, jos se kiihottaa. Onko treffit tänä iltana?

En tapaile idiootteja.

• ?????????????????
        Super Kurppa kirjoitti:

En tapaile idiootteja.

Tähän asti olet tapaillut ;)

• Naiset tapailevat
        Super Kurppa kirjoitti:

En tapaile idiootteja.

yleensä ääliöitä

• hyvin puhuttu
        Naiset tapailevat kirjoitti:

yleensä ääliöitä

Eli miehet ääliöitä.

• urpojakaikkityynyt
        hyvin puhuttu kirjoitti:

Eli miehet ääliöitä.

Naiset valitsevat sen narsisti-psykopaatin lähes erehtymättömällä tarkkuudella. Kun oli sitä kemiaa.

Ja sitten tietenkin kuuluu vihata kaikkia miehiä, kun narsisti-psykopaatti olikin yllättäen ihan paskapää.

Ehtymätöntä naisten logiikkaa.

• Mielenkiintoista.
        urpojakaikkityynyt kirjoitti:

Naiset valitsevat sen narsisti-psykopaatin lähes erehtymättömällä tarkkuudella. Kun oli sitä kemiaa.

Ja sitten tietenkin kuuluu vihata kaikkia miehiä, kun narsisti-psykopaatti olikin yllättäen ihan paskapää.

Ehtymätöntä naisten logiikkaa.

Suurin osa miehistä on näin ollen narsisteja ja psykopaatteja ja senhän voikin jo yleistää.

• nalledaddy
        Super Kurppa kirjoitti:

Älä viitsi. En ole pettäjä. Itsepä olet langennut valehtelijoihin ja kusipäihin.

• Etkö?
        Super Kurppa kirjoitti:

En tapaile idiootteja.

Epäilen suuresti

• Emmekä ole
        Mielenkiintoista. kirjoitti:

Suurin osa miehistä on näin ollen narsisteja ja psykopaatteja ja senhän voikin jo yleistää.

Haista paska!

• Ikisinkku M

"Odotinkin jo tilannetta koska en hänestä kuukauteen mitn kuullut. Odotin kuitenkin tämän kuukauden kuin ennenkin, odottaen viestiä, soittoa, tuloa ihan mitä vaan, kuhan kuulisin hänestä, tai edes sen missä mennään jos enään missään"

Aika kova luu kyllä olet odottamaan, ei tullut miekeen itse soittaa ja kysyä missä mennään?

"Tänään vasta sain selville että 8 vuotta ollut jo ihastus, siksi siis ei halunnut seurustella, olinko sitten korvike vai pelkkä ***** niin sitä en tiedä, pahalta se kuitenkin tuntuu mutta elämä jatkuu..."

Niinpä, jos oikein kovaa on kolahtamut ne on semmoisia juttuja joista ei vaan tahdo päästä ylitse ikinä ja se sitten estää seurustelun muiden kanssa kun juurikin ei halua seurustella jos ei tunnu samalta kun pelkää ettei se kestäkään tai syvempää kiintymystä ajan kanssa ei tulekaan. Ei se mies varmaankaan sinua pelkkänä panona tai korvikkeena pidä, et vain tunnu ihan oikealta niin hän nyt yrittää ottaa etäisyyttä jotta pääsisitte kumpikin vapaaksi ja ylitse asioista.

• Suu ja sydän sanoo muuta

Eli olet helposti kusetettava.
      Luulisi jo aikuisen tietävän että mies sanoo mitä vain saadakseen seksiä. Ja juuri tuo naisten imartelu ja rakastuneen esittäminen on nopein tie pöksyyn.

Syytä itseä jos ei pelisäännöt ole avautuneet.

• 3+17

Miksi se on naisen syy jos mies valehtelee?

• mies32
        3+17 kirjoitti:

Miksi se on naisen syy jos mies valehtelee?

Mistä se nyt valehteli?? Ja kyllä se on naisen syy jos ei tajua, että paha poika valehtelee. Niin ne valehtelevat miehillekin. Ihmistuntemusta on vähän pakko oppia tässä maailmassa. Tai sitten itket.

• anonyymi kurppa

" kerran jopa polviliusui vierelleni, se oli minusta romanttista ja mielestäni sitä ei tehdä joka naiselle jollei halua näytellä"

En ole ilmeisestikään kovin romanttinen koska tuon näyn kuvitteleminen hieman hymyilytti minua..eikä hyvässä mielessä. Tai ehkä en ole samalla lailla romanttinen...

Mutta tarkoitukseni oli kyllä myös kysyä, että miksi et tosiaan itse soittanut miehelle? Oliko teillä siitäkin sopimus, että yhteydenpito hoidetaan miehen toimesta?

• olikohan ukkomies???

Jos olet jo aikuinen nainen, niin minkä ihmeen takia et itse ottanut yhteyttä mieheen? Miksi vain odotit ja odotit pitkät illat ja yksinäiset yöt? Mulle olisi miehen tuollaisesta käytöksestä heti tullut mieleen, että mies on oikeasti varattu. Oletko varma, ettei hänellä ole puolisoa? Käytös viittaisi juuri sellaiseen ja keksi vaan sulle tuon, että on 8 v ollut ihastunut toiseen. Varmasti onkin, siihen puolisoonsa.
      Me naiset olemme erilaisia. Mulla olisi hälytyskellot heti soineet, jos mies olisi käyttäytynyt noin mun edessäni kuin sun unelmamies teki. Tarkoituksenahan hänellä oli vain päästä pöksyihisi. Tajusi, mikä suhun uppoaa.
      Älä seuraavalla kerralla ole noin passiivinen. Ota mieheen yhteyttä rohkeasti, äläkä odota turhaan. Ja riisu vaaleanpunaiset silmälasit päästäsi. Aikamoiselta prinsessalta nimittäin kuulostat.

• Taidat olla

hieman yksinkertainen

• Mitä yksinkertaista

on rakastumisessa

• mika-

Annoit piparia siulle liian aikaisin. Itse en ole pelimies enkä ole koskaan pettänyt.

• Koska ei ole

tullut tilaisuuksia?

• karaoke-mies

Kiitos vakipillusta. Löysin nuoremman ja puhtaamman naisen, luulin että ymmärrät tasoeromme.

• Reiältä reiälle

"Tapailu" siis tarkoittaa että annoit reikää. Ja sitten jakelulistalla oleva pillunsaajamies lähti seuraavalle reiälle. Mitä oikein ihmettelet? Olet varmaan usean miehen käyttämä jo ennestään, joten et ole mitään varsinaista puolisomateriaalia.

• Naiset ovat

Äärimmäisen helppoja jos mies on YTM

• ätmii.

Minuun voi luottaa aina.

• No ätmit nyt

ovat niitä kaikein epäluotettavimpia

• No eihän se varmasti mukavalta tunnu kun huomaa olleensa vain korvike. Mutta nähtävästi mies kuitenkin ilmaisi sinulle varsin selkeästi, ettei halua seurustella kanssasi, ja sinä hyväksyit tämän. Silloinhan kuvion pitäisi olla selvä molemmille osapuolille. Ei miestä minusta tuon perusteella voi epäluotettavaksi sanoa, sinä vain et suostunut uskomaan sinulle esitettyjä tosiasioita.

• mies 86

O Sely wemen, ful of innocence, Ful of pite, of trouthe and conscience, What maketh yow to men to truste so?

• pilivili

vilikö se oli?

• Aloittelija_M

Mielestäni olit liian passiivinen. Mies saattaa menettää mielenkiintonsa, jos et itse tee mitään suhteen eteen, vaan odotat kotona, että mies soittaa tai tulee luoksesi. Se ei kovin pitkälle kanna vaikka mies saisikin aina seksia ja muutenkin viihtyisi seurassasi, jos miehelle tulee tunne, että on yhdentekevä naiselle, koska nainen ei ota ikinä itse yhteyttä. Itselle on juuri käynyt useasti niin, että olen lopettanut pikkuhiljaa yhteydenpidon, jos olen ollut se, joka ottaa aina yhteyttä, vaikka nainen olisi ollut muuten kiinnostava. Eli älä ole liian passiivinen.

• suhteellisuudentaju

Aivan käsittämätöntä! Muutaman kuukauden tapailitte, mutta sovitte ettette aloita seurustelua. Sitten et ottanut mieheen kuukauteen yhteyttä millään tavalla ja ihmittelet miksei suhde toiminut. Se, että baarissa laulaa ja pitää kädestä kiinni ei aikuisten maailmassa riitä parisuhteen perustaksi.

• Jos säännöllisesti

tavataan ja seksiä harrastetaan, niin kyllä siinä minusta on suhteesta kysymys vaikka sitä ei ääneen sanottaisikaan,

• Vakireikää
        Jos säännöllisesti kirjoitti:

tavataan ja seksiä harrastetaan, niin kyllä siinä minusta on suhteesta kysymys vaikka sitä ei ääneen sanottaisikaan,

Aivan. Vakipanosuhteesta.

• Vakipanosuhteessa
        Vakireikää kirjoitti:

Aivan. Vakipanosuhteesta.

molemmille on alusta asti selvä mikä on homman nimi

• Reipas Mies

Nykyaikana tämäkään ei ole alkavan suhteen sinetti. Luultavasti miehen hyvä kipinä sekä muut manööverit saivat naisen polvet veteläksi nopeasti mutta mies tiesi mitä teki.

Tämä hyvin puhuva kipinä-maestro on harvinainen mieslaji, sitä heti jokainen muija on ihan kyykyssä tekemässä kaikki trikit ja muuwsit, odottavat yöt valvoen ja kuten aina, lopuksi tyhjän saavat. Siis mitenkään ei käy mielessä epäillä että nyt toi on jokin adhd-klovni jolla menee liian lujaa, vaan ei- prinsessa unelmathan tässä käyvät juuri toteen, se iso timanttisormus tulee ensi viikolla sitten. Snap out of it!

Tuo 1kk hiljaisuus luultavasti sinetöi sen että mies tympääntyi ja olettaa naisen jäävän pois. Suostuit itse panosopimukseen jonka sievistelit itse romanttiseksi unelmaksi. Jos et olisi ukkoa makuuhuoneeseen päästänyt ilman seurustelua, et nyyhkisi nyt yksinäsi.

Markkinoilla on valitettavan paljon läheisriippuvaisia ihastuksen/exän/varatun perään haikailevia. 8 vuoden haikailu ei kuulosta ihan täysijärkisen diililtä.

Sovitte itse ettei seurustelua ole. Mitä siis mies on velvollinen kanssasi tekemään koko loppu ikänsä? MIes roikkuu sinussa, yksi päivä tuleekin vielä mahtavampi kipinämies jonka otat kumppaniksi ja lemppaat roikkujan ulos. Tyypillistä.

• the_fan_of_RM

"kipinä-maestro"

:)

• sinkku.

Naiset aina odottaa että mies hyppää syliin ja pitäis soittaa tunnin välein. NAiset myös antaa heti pil.lua jos mies on komea ja mies aanoo tykkäävänsä niin naiset heti kosteena haarat levällään. Sitten ihmettelevät että miksi mies jätti.

Aloittajan tapauksessa se taas nähtiin että miten naisen ei tule toimia.

• Bobby Sands

Oli niin todellisuudesta vieraantunut kirjoitus, että en oikein tiedä, pitäisikö itkeä, vaiko nauraa.
      Jotenkin surullista, että sinun kaltaiset selvästi kokemattomat, ehkä suhteellisen hyvät naiset ovat noin sinisilmäisiä, etteivät tunnista päivänselvää pelimiestä.
      Kirjoituksestasi tuli sellainen kuva, että olet melko pinnallinen ihminen ja tuijotat juuri asioita, joilla pelimies sua yrittää hurmata.
      Outoa oli se, että kuvittelit miehen olevan sinuun ihastunut, tai jopa rakastunut miehen sanomien asioiden ja baarin kännitouhuilun ansiosta, vaikka mies otti sinuun yhteyttä vain muutamia kertoja viikossa. Jos mies olisi sinuun edes ihastunut, hän olisi ottanut sinuun yhteyttä ihan jokaisena päivänä tuon teidän jutun aikana.

Sitten jutun oikein loppuhuipennus oli tuo miehen kahdeksan vuotta kestänyt ihastus. Ihastus kestää neljä-viisi kuukautta, jonka jälkeen se sammuu, tai muuttuu rakkaudeksi. Ei tuollaisia kahdeksan vuoden ihastuksia ole olemassakaan, vaan kyseessä oli melko tyypillinen pelimiehen keksimä sepustus. Vai oliko peräti varatun pelimiehen...

Täytyy sanoa, että et ole suinkaan ainoa laatuasi. Nuorempana, tuossa 5-10-vuotta sitten katselin sellaisten iältään 20-vuotta, alle, tai päälle muijien piehtarointia parin tuntemani pelimiehen hyppysissä. Oli se aikamoista touhua. Mies saattoi deitata kahta muijaa samoilla treffeillä. Ei haitannut muijia ollenkaan. Mies käytti tosi pinnallisia ja vaatimattomia juttuja saadakseen naiset uskomaan miehen olevan tosissaan heistä kiinnostunut ja aina naiset uskoivat. Nainen toisensa jälkeen rakastui näihin pelimiehiin korviaan myöten. Tosi helppoja olivat pelimiehille siinä samassa, kun tavismiehet sai vain haaveilla naisista.

Tässä sun tapauksessa asioita on varmasti helpottanut miehen osalta myös se, että et ole ottanut mieheen yhteyttä oma-aloitteisesti.
      Olet odottanut olevasi se iskettävä, olet ollut hyvin passiivinen... ehkä juuri siitä syystä, että mies on sanonut, ettei halua kanssasi seurustella. Mies on kuitenkin käyttänyt ihastustasi ja itsetunnnon puutettasi hyväkseen ja käyttänyt sinua aina, kun on niin halunnut.
      Mies on huomannut sinun ihastuksesi häntä kohtaan, ehkä tarkoituksella vietellyt sinut ja vahvistanut ihastustasi ja sitten on kieltäytynyt seurustelemasta, jotta saisi aloitteen itselleen ja sinut tuntemaan olevasi jotain vailla. Torjumalla seurustelun kanssasi, mies on avannut jalkasi ja tiennyt, että olet aina valmiina häntä varten. Pelimies osaa nujertaa naisen itsetunnon seksiin käyttöä varten.

• mies32

Luottaa?! Yritä nyt ymmärtää, ETTE SEURUSTELLEET. Mies toimi 100% luotettavasti, oma asiasi jos odotit enempää jonkun polviluisun tai pillunmakuarvion perusteella. Älä lähde tuollaisiin leikkeihin mukaan jos et niitä kestä. Ja kun et kestä, niin älä ainakaan koko miessukupuolta syyllistä siitä, että tarjouduit sperma-astiaksi.

• 18+3

"Spermaastiaksi"? Sinähän olet alkanut puhua kuin pahimmat räyhä-ätmit.

• mies32
        18+3 kirjoitti:

"Spermaastiaksi"? Sinähän olet alkanut puhua kuin pahimmat räyhä-ätmit.

Palstan kulttuuri tarttuu. Anonyymiyskin parantaa mahdollisuuksia käyttää "värikkäämpää" kieltä. Jäyhä korrektius on sitäpaitsi tylsää.

Nuo temppuilut eivät muuten juuri mitään tarkoita, pienessä nousuhumalassa noin käyttäytyy vaikka siskonsa kanssa. Siis nuo liukumiset ja karaoket.

• Olit sille

pelkkä reikä, tyhmä!

• Kuinka monen miehen

käyttämä olet?

• Ota Teemu

taas lääkeess!

• Älä teemuttele
        Ota Teemu kirjoitti:

taas lääkeess!

ääliö!

• mies.

Olit sille pelkkä pano ja jos jaat tussuu niin ei kannata kaikkia miehiä tuomita epäluotettaviksi. Ihan oma vikasi ja varmaan oli joku komea mies joten annoit sille reikääsi heti sen takia.

• Oma ymmärtäjäsi
    • Oletko ....

....vähän tyhmä?

• Oletko panettanut
      • ...........

Looser!

• Tottahan

toki!

• Bring it on... ;)

Olen todella pahoillani aloittaja, että kohdallesi osui tuollainen luuseri.

Suurin osa tähänkin ketjuun vastanneista on kammottavia luusereita ja ihmishirviöitä. Ihan oksettaa, kun lukee näitä juttuja. Voiko tosiaan olla, että osa suomalaisista miehistä on näin todellisuudesta vieraantunutta sakkia. Niinhän se on, sairaat pomppii vapaana ja sairastuttavat aitoja kunnollisia ihmisiä. Sitten ihmetellään miksi suomalaiset naiset ovat yhä masentuneempia. Ihmetellään myös miksi suomalaiset naiset hakevat mieluummin miehen ulkomailta. Ei kannata ihmetellä enää, jo tässä ketjussa näkee millaisia luusereita osa sinkuista suomimiehistä on.

Ap olet ihan oikeassa juttujesi kanssa. Muista ettet koskaan anna miehelle sisintäsi, sydäntäsi ja kehoasi ensimmäisten kuukausien aikana. Ei se kannata. koska lopputuleman on usein tuo. Itse en onneksi ole joutunut kenenkään hyväksikäyttämäksi kuin henkisellä tasolla. Useamman vuoden olen ollut sinkkuna ja tulen olemaan vielä pitkään, ellei löydy miestä, joka kunnioittaa samalla tavalla toista kuin itse kunnioitan.

Moni mies ja nainen ihmettelee sinkkuuttani, koska olen kuulemma todella potentiaalinen vaimoaines ja lasten äiti. Ne ei käsitä millaisiä ääliöitä olen kohdannut. Ja ääliöiden kohdalla mulla nousee kiukku pintaan ja annan sen kuulua. Olen saanut kuulla olevani hullu, sekopää jne. Nuo syytökset eivät minua haittaa, sillä tiedän oikeasti arvoni ja niin tietää myös lähipiirini. Olen oikea kultakimpale sopivalle. Pelimiehet saavat kuulla totuuden touhuistaan ja suuttuvat. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa pitää todella paikkansa näiden luusereiden kohdalla!

• Just näin

No eiköhän niitä ääliöitä löydy yhtälailla molemmista sukupuolista. Erona tietysti että millä tavalla ääliöitä.

Eli lyhyesti sanottuna oot varsin oikeassa.

• Tiedoxi

"Pelimiehet saavat kuulla totuuden touhuistaan ja suuttuvat."

Siis ähhähä.. nimenomaan pelimiehiehienhän kanssa sä nimenomaan olet itseäsi rikkonut ja noi messuilut taas on ilmeisesti menneet ihan muunlaisille tapauksille.. nainen ei vain kerta kaikkiaan ole kykenevä erottamaan aitoja pelimiehiä - ja siksihän he pelimiehiä ovatkin, kun osaavat hämätä.

Sulla on vielä pitkä tie valaistumiseen, eikä siihen auta pelkkä aika.

• 89898989898989

Kuulostaa siltä, että sinä odotit miehen alkavan seurustelemaan kanssasi, vaikka hän nimenomaan sanoi että ei sitä halua. Mies ei siis pettänyt luottamustasi, vaan sinä pidit yllä toivetta, jota miehellä ei ollut koskaan aikomustakaan toteuttaa. Olet siis tavallaan itse pettänyt itsesi.

Jos olet tunteellinen ja romanttinen nainen (kuten mitä ilmeisimmin olet) ja haet aitoa seurustelusuhdetta, niin sinun ei kannattaisi lähteä tällaisiin kuvioihin mukaan ollenkaan. Niistä on seurauksena vain sydänsurua.

Jaksamista, hyvää joulua ja uutta vuotta. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      44
      6410
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4043
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2109
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      36
      1768
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1391
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1079
    7. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1067
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1044
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      988
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      939
    Aihe