Ryhdistäytymisliikkeen hinta

Takaisin_valoon

Olen 30v. nainen ja ollut useamman vuoden (lue 6 vuotta) sinkkuna. Kieltämättä, en ole enää pitkään aikaan ajatellut itseäni viehättävänä enkä ole miehet mielessä panostanut ulkonäköni laittamiseen. Olen aina meikannut ja pitänyt kauniista vaatteista, mutta en ole ajettelut miltä näytän miesten silmissä.

Nyt ajattelin ryhdistäytyä ja korjata itsessäni ne kauneusvirheet, jotka vaivaat itsetuntoani. Katselin muutamien kauneushoitoloiden hintoja.

Haluamiani kohtien ihokarvojen poisto vahauksella maksai noin 100 E ja toistettava noin kerran 3 viikko. Tarvitsemani ihonhoitokuuri maksaisi noin 100 E. Pari näyttävämpää vaatekokonaisuutta maksaa helposto 200 E.

Mietin hetken onko noin 400 E hinta paremmasta ulkoknäöstä liikaa, jos se parantaa itsetuntoani ja kenties auttaisi saamaan seuraa.

Totesin, että onhan se paljon rahaa mutta ehkä ei liikaa.

Niin ja mikä tämän aloituksen juju oli. Ehkä herätellä kanssasisaria keskustelemaan teidän omista ajatuksista, että pitäisikö teidän "ryhdistäytyä parisuhdemarkkinoille" ja jos olette yrittäneet "ryhdistäytyä", niin mitä olette tehneet?

24

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeasta pussista

Ei karvoja tarvitse poistaa jos ei ne sua tähänkään asti ole häirinneet. Tuleva miesystävä saa maksaa ne hoidot jos karvasi häntä häiritsee.

• Takaisin_valoon

No juttuhan oli että ne haittaa ja siksi alentavat itse tuntoa. Ja kyllä mielestäni oman kehon hoidosta pitää ihan itse maksaa :)

• Oikeasta pussista
        Takaisin_valoon kirjoitti:

No juttuhan oli että ne haittaa ja siksi alentavat itse tuntoa. Ja kyllä mielestäni oman kehon hoidosta pitää ihan itse maksaa :)

Siis tietysti maksat ihan itse jos karvat itseäsi häiritsee. Tulkitsin aloituksen vaan niin, että haluaisit karvoista eroon nimenomaan siksi, että haluat näyttää miesten silmissä hyvältä, ja rakentaisit sitä kautta itsetuntoasi.

• ei liikaa pyydetty

miljoonasta eteenpäin.. vähintään, kauneuden palautus hinta! Se oli toisten syytä!

• Itse olen aina valmis sinänsä, laitettu ja huoliteltu ulkonäkö. Tietysti joskus tulee ylilyöntejä eli alipuettuna olen lähtenyt jonnekkin missä olisi pitänyt panostaa juuri sillä hetkellä ulkonäköön. Ei se kuitenkaan ollut ratkaisevaa olinko kiinnostava vai ei.

Tuollainen ulkonäköön panostaminen on aika kallista ja riippuu kenelle itseäsi markkinoit. Kaikki miehet eivät ihaile liian laitettuja naisia. On niitä sitten kalliimpiakin panostuksia..

• Takaisin_valoon

Totta sinänsä, mutta mitä jos olet päästänyt itsesi vähän karkaamaan siitä mikä omasta mielestäsi on kivannäköinen nainen.

En hae mitään unelmien prinssiä mutta tällä hetkellä itsetunto omasta ulkonäöstä on sen verran alhaalla, että jotain ammattiapua täytyy saada kun kotikonstit ei tuo tarpeeksi hyvää tulosta. Olen niin poropeukalo! :D

En yhtään ihmettele, että jotkut miehet pelkää ylilaitettuja naisia.

• Takaisin_valoon kirjoitti:

Totta sinänsä, mutta mitä jos olet päästänyt itsesi vähän karkaamaan siitä mikä omasta mielestäsi on kivannäköinen nainen.

En hae mitään unelmien prinssiä mutta tällä hetkellä itsetunto omasta ulkonäöstä on sen verran alhaalla, että jotain ammattiapua täytyy saada kun kotikonstit ei tuo tarpeeksi hyvää tulosta. Olen niin poropeukalo! :D

En yhtään ihmettele, että jotkut miehet pelkää ylilaitettuja naisia.

Päästänyt itsensä paksuuntumaan? Mitä poropeukalo ei osaa jos ihan ammattiapua täytyy saada.. En kyllä ymmärrä mikä on ylilaitettu?

• Takaisin_valoon
        papillon_de_maison kirjoitti:

Päästänyt itsensä paksuuntumaan? Mitä poropeukalo ei osaa jos ihan ammattiapua täytyy saada.. En kyllä ymmärrä mikä on ylilaitettu?

No minä en ainakaan saa osaa ainakaan hoitaa ihoani ilmeisesti oikein ja kulmien muotoitu on on vaikeaa. Ammattilaisapua niihin tarvitaan ja onneksi sitä saa!

Yli-laitetettuja tarkoitin eli yli-laittautuneita naisia sellaisia joilla on tekoripset, geelikynnet, hiuslisukkeet, itserusketus, juhlameikit naamassa joka arkipäivä jne.

Makunsa kullakin tietenkin.

• en ymmärrä lainkaan

Mulle kelpaisi sellainen kirpputorivillapaitaan pukeutuva älykkönainen, jolla ei olisi naamassa partakarvoja.

• Takaisin_valoon

No mutta jos naamassa on naispartakarvoja ;)

Kai silloin tarttee käydä kauneushoitolassa enne parrasvaloihin astumista.

Ja kai jossain vaiheessa vastaan tulee se raja, että jos miehet ei sinusta kiinnostu sellaisena kuin olet, niin ulkonäköä on muutettava?

• elämä on

Mulla on jo garderoobi kunnossa ;) alusvaatteista sun muista hepeneistä lähtien. Kotoa löytyy tanssitanko ja kaikki mutta sinkkuna vuosikaudet läheisyydestä haaveksien. Kasvohoidot muutaman kerran vuodessa ja jatkuva kuntosali&tanssi&jumppakuuri. Plösömmillä on kyllä miehet. En väitä mikään malli tai kaunotar olevani itsekään.
      Ei se aina ulkonäöstä ole kiinni ja eihän jokaisella miehellä ole sama maku mitä naisen ulkonäköön tulee. Jotkut nyt vain jää yksin.

Onnea ryhdistäytymiseen ja sen myötä onnea metsästykseen :)

• Takaisin_valoon

Kiitos kannustuksesta!

Olikin unohtuanut tuon alusvaate puolen, josta löytyy tällä hetkellä vain ihani saumattomia sloggeja! Kröhöm, onhan se vähän noloa aikuiselta naiselta, heh... :)

• katjuchka

Itse ainakin koen, että kauneus lähtee todellakin sisimmästä. Siitä, että on sinut itsensä kanssa ja on hyvä omatunto ja positiivinen asenne elämään.
      Mistään karvoista ei minulla ole tuo kaunis- fiilis kiinni.
      En ai myöskään trimmata itseäni millekään markkinoille, koska ajattelen ihmissuhteiden syntymistä vähän eri tavalla.
      Mutta nämä on tietty asioita joissa jokaisen kannattaa tehdä niin kuin itse tykkää.
      Mun kaunistumisvinkki on siis iloinen mieli ja sellaset vaatteet joissa viihtyy ja jotka kuvastaa omaa persoonaa.

• hmmjaa

En kyllä maksaisi karvojen poistosta yli satasta kuussa kun sen voi tehdä itsekin ja se ihonhoitokuuri, mitähän sekin on? Tuskin mitään näkyvää muutosta tulet tuolla saamaan. Vaatteisiin voi kyllä satsaa ja halvalla pääset jos reilulla kahdellasadalla kaksi asukokonaisuutta saat, jo yhdet hyvät kengät maksaa helposti yli 50,-
      Eniten muuttuu ulkoisesti kun muuttaa hiustyyliä.

• ATM:lle jämät

Kyllä tämä nyt siltä kuulostaa ihohoitoineen, että tämän naisen kannattaisi hakea jostain Turkista rantaleijona ja elää muutama vuosi (tai kauanko tälle leijonalle nyt passin/uuden vaimon hankkiminen kestää) parisuhteessa ja tehdä se muksu kun vielä värkit toimii ja elellä sitten seesteistä yh-mamman elämää kuten 20% naisista muutenkin tekee.

Onhan siinä loppuelämä vielä aikaa etsiä tervettä ja aikuismaista aisuria ja todeta lopuksi ettei kunnon miehiä ollut.

• ATM:lle jämät
        ATM:lle jämät kirjoitti:

Kyllä tämä nyt siltä kuulostaa ihohoitoineen, että tämän naisen kannattaisi hakea jostain Turkista rantaleijona ja elää muutama vuosi (tai kauanko tälle leijonalle nyt passin/uuden vaimon hankkiminen kestää) parisuhteessa ja tehdä se muksu kun vielä värkit toimii ja elellä sitten seesteistä yh-mamman elämää kuten 20% naisista muutenkin tekee.

Onhan siinä loppuelämä vielä aikaa etsiä tervettä ja aikuismaista aisuria ja todeta lopuksi ettei kunnon miehiä ollut.

Turkkilaisen rantaleijonan voi tietysti korvata kotimaisella baarisonnilla (kertapano/vakipano) tai epätoivoisella ATM-aisurilla. Lopputulos nyt on kuitenkin jokseenkin sama.

• Ikisinkku M

Hienoa, olet fiksu nainen kun panostat itseesi ja saat siitä sitten hyvän olon ja itseluottamusta. Valitettavasti kanssasisaresi täällä palstalla ovat enimmäkseen niin viha-asenteisia miehiä kohtaan etteivät he jo ihan periaatteessa halua pitää huolta itsestään ja kaunistautua kun se olis heidän mielestään jotenkin väärin myöntää naisellisuutensa.

• From ATM to YTM

Hienoa!

Usealla kolmekymppisellä naisella on sellainen asenne että ulkonäöstä huolta pitäminen kuuluu vain juoksuvaiheeseen. Eikä silloinkaan harrasteta liikuntaa tai syödä terveellisesti, koska nuori ikä ja hyvät geenit takaavat että kuumimmat pleijerit tykkäävät. Sitten kun oltaisiin vakiintumassa pitäisikin löytyä unelmien prinssi joka ei välitä ulkonäöstä. Huonoimmassa tilanteessa ovat entiset baarien kuningattaret, joiden kasvoilla dokaaminen ja mässäily alkaa näkyä jo ennen 25v rajapyykkiä.

Totuus vain on että 25v naisiin verrattuna 30v nainen tuppaa olemaan heikoilla - paitsi jos pitää huolta itsestään. Harrastamalla liikuntaa, pukeutumalla hyvin ja erilaisilla naisten jipoilla yli 30v iässä voi helposti olla tyrmäävä pakkaus. Se minkä vanhenemalla menettää, iän tuomalla kypsyydellä voittaa. Mutta tämä kyllä edellyttää kunnon panostusta itseensä, eikä välttämättä niinkään rahallisesti. Liikunta ja ruoka ovat ylivoimaisesti tärkeimpiä, kaikki muu silausta päälle.

Voin sanoa että kun miehet ovat kolmekymppisiä eivätkä kaksikymppisiä, aletaan ymmärtää ettei ratkaisevaa ole vain se miltä vaimoehdokas näyttää juuri tänään ketkuttaessaan diskon lattialla minihameessa siiderit rinnuksilla. Nainen joka pitää huolta itsestään on hyvin äkkiä YTN ;)

Jos rahatilanne sallii, 400e on pieni raha. Menoksi vain, ja onnea miehen hakuun!

• Siis kuka helvatta noin naurettavia summia alkaa tuollaisista jutuista maksamaan?

Ihokarvat saa kyllä pois kotikonsteinkin, prismasta koko paketti kertakäyttöhöyliä (joita voi oikeasti käyttää useammankin kerran) varmaan 1-2e, ja jos naamakarvoihin haluaa vahaa käyttää, niin kyllä sitäkin sieltä marketista saa. Ja ihonhoitokuurit, voi elämän kevät että jotkut naiset antavat kusettaa itseään. Luepa kuule paketin kyljestä mitä sekin sisältää; vettä, haitallisia mineraaliöljyjä ja ehkä 2% jotain kasviöljyjä, joita mainoksessa hehkutetaan. Mielummin oliiviöljypullo ruokakaupasta, 3e. Vaatteidenkaan hinnalla ei ole yleensä mitään tekemistä sen kanssa miten viehättävältä niiden kantaja vaikuttaa, vaan enemmän sillä, että niissä tuntee olonsa mukavaksi ja itsevarmaksi. Eli muotinäytöksissä mallien päällä nähdyt huippukalliit desingvaatteet eivät välttämättä ole taviksellle se maailman järkevin sijoitus. Minusta kirppikseltä löytää usein ne kaikista rakkaimmat vaatteet.

Sitä paitsi ennustan, että jos nuo muutokset teetkin (joko tuolla järjettömällä 400e:lla tai sitten maalaisjärjellä lähes ilmaiseksi), niin yksikään mies ei tule suoraan noissa asioissa huomaamaan minkäänlaista muutosta. (vai onko uskottava skenaario, että mies ihastuu naiseen nimenomaan sen takia ettei tällä ole naamassa karvoja tai että näkee tämän ostavan kaupasta 100e ihonhoitokuurin?)

Jos todella olet aivan varma, että nuo kolme asiaa saatuasi itsetuntosi välittömästi nousee raketin lailla ja pystyt tekemään aloitteita missä vain ja kenelle miehelle tahansa, sekä kestämään satoja pakkeja ja tylytyksiä, niin silloin ehkä kannattaakin. Jos sen sijaan et ole tuosta aivan varma, niin voisi olla parempi panostaa suoraan siihen itsetunnon kehittämiseen vaikkapa opiskelemalla jonkin taidon, josta voisit olla ylpeä, tai vaikka menemällä jollekin itsetunnonkehittämiskurssille.

• Takaisin_valoon

Itsetunnon kehittämiskurssit ja kurssit Avoimessa Yliopistossa yms. maksavat myös siinä 100 E pintaan.

Kotikonsteja eli Prisman sheivipakkauksia ja Pirkka Kasvonaamioita on kokeiltu. Tulos keskinkertainen. Siksi halauisin mennä ammattilaisen hoitoihin, jotta loppu tulos olisi priimaa.

Tiedän kyllä etteivät miehet mitään eroa huomaa. Se että pääsisin eroon minua itseäni häiritsevistä kauneusvihreistä hyvällä ja luotettavalla jäljellä, kohottaisi itsetuntoa. Ja mielestäni on sen 400 E arvoista, hyvä itsetuntoa :)

Otetaan esimerkiksi meikkaaminen. Osa suomalaisista naisista kokee olevansa huonoja meikkaamaan, joten he eivät meikkaa lainkaan. Mitä jos kävisit kosmetologilla ja saisit vihreettömän meikin. Kasvosit olisivat niin kauniin kuin vain voisivat olla. Kohenisiko itsetuntosi?

Minun ongelmani ovat esim. tuuheat kulmakarvani joita en vain osaa itse muokata oikein. Se maksaa 15 - 20 E kun kosmetologi muotoilee kulmat. Ja tulos on ammattimaista, kaunista ja siistiä. Minusta 15 - 20 E on sopiva hinta siitä, etten itse kyni kulmiani aivan kaamean näköisiksi tai stressaa siitä, että miksi en osaa muotoilla kulmiani oikein.

Nätit kulmakarvat (= kasvojen kehys) vs. yhden ruokakauppakassin hinta.

Minusta osa meistä naisista emme vain osaa laittaa itseämme kauniiksi ja tarvitsemme siihen vähän apua. Kyllähän tukan leikkaaminenkin kotona on paljon helpompaa mutta lopputulos, noh, yleensä aika kamala :D

• animal man
        Takaisin_valoon kirjoitti:

Itsetunnon kehittämiskurssit ja kurssit Avoimessa Yliopistossa yms. maksavat myös siinä 100 E pintaan.

Kotikonsteja eli Prisman sheivipakkauksia ja Pirkka Kasvonaamioita on kokeiltu. Tulos keskinkertainen. Siksi halauisin mennä ammattilaisen hoitoihin, jotta loppu tulos olisi priimaa.

Tiedän kyllä etteivät miehet mitään eroa huomaa. Se että pääsisin eroon minua itseäni häiritsevistä kauneusvihreistä hyvällä ja luotettavalla jäljellä, kohottaisi itsetuntoa. Ja mielestäni on sen 400 E arvoista, hyvä itsetuntoa :)

Otetaan esimerkiksi meikkaaminen. Osa suomalaisista naisista kokee olevansa huonoja meikkaamaan, joten he eivät meikkaa lainkaan. Mitä jos kävisit kosmetologilla ja saisit vihreettömän meikin. Kasvosit olisivat niin kauniin kuin vain voisivat olla. Kohenisiko itsetuntosi?

Minun ongelmani ovat esim. tuuheat kulmakarvani joita en vain osaa itse muokata oikein. Se maksaa 15 - 20 E kun kosmetologi muotoilee kulmat. Ja tulos on ammattimaista, kaunista ja siistiä. Minusta 15 - 20 E on sopiva hinta siitä, etten itse kyni kulmiani aivan kaamean näköisiksi tai stressaa siitä, että miksi en osaa muotoilla kulmiani oikein.

Nätit kulmakarvat (= kasvojen kehys) vs. yhden ruokakauppakassin hinta.

Minusta osa meistä naisista emme vain osaa laittaa itseämme kauniiksi ja tarvitsemme siihen vähän apua. Kyllähän tukan leikkaaminenkin kotona on paljon helpompaa mutta lopputulos, noh, yleensä aika kamala :D

Minusta tuuheat kulmakarvat naisella eivät ole rumat, en ymmärrä tätä karvakammoa. Kynällä piirretyt kulmakarvat ovat ruman näköiset.

Panosta hyvään kuntoon, syö terveellisesti, nosta puntteja, lenkkeile, hoida mahdolliset vaivasi kuntoon ja kehitä älyä. Unohda kosmetologia.

• ddss

Ei tämän palstan mutamasta mentaalitapauksesta kannata välittää. Jotkut tulevat mielisairaiksi kun ovat elinikäisessä puutteessa ja tulos on sitten tuollainen.

• ruma.

Ulkonäköön ei kannata laittaa rahaa koska olet kuitenkin nirso nainen eli ei sulle kelpaa kukaan.

• Takaisin_valoon

Ei että asenteella "Ei tästä kumminkaan yhtään mitään tuu" kannattaa mennä?

Oi voi, metsään menee niin että rytisee.

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      44
      6396
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      3963
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2099
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      36
      1758
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1391
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1059
    7. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1057
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1034
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      988
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      939
    Aihe