http://www.xtube.com/watch.php?v=clb81-S480-
Mutta pelottaa jos ihmiset sitten postissa saavat tietää mitä olen mennyt netistä tilamaan :(
t: ATM-mies
Tekisi mieli ostaa tuollainen seksinukke
14
795
Vastaukset
- sdgsgdsdgsdg
Ei ne postissa tiedä. Firma, josta ostaisit tuon, todennäköisesti pakkaisi sen hyvin huomiotaherättämättömästi ja firman nimikin olisi hyvin ei-epäilyttävä. Siitä vaan tilailemaan ja lataa säkin vaan oma video nettiin ja linkitä tänne ;)
- aateeeäm
Osta pois jos mahdollista, ovat kyllä aika hintavia että ihan joka jamppa ei noita pysty osteleen.
- rjgbb
Tollasen nuken kanssa olisi varmasti hyvä harjoitella panemista. Ei sitten niin paljoa jännittäisi, olisi kömpelö, jos oikean naisen kanssa sattuisi joskus pääsemään petipuuhiin.
- DollFear
Tietenkin siinä on aina se riski että toiset ympärillä olevat ihmiset saattaisivat ajatella siitä kaikenlaista negatiivista.
- sdfsdfs
No kyllä varmaan ajattelisivatkin tuossa tapauksessa.
- random23456
Kai noita saa käytettynä, ai niin mut eihän käytetty tussu kelpaa :)
- Poksahtaako?
Onko niissä immenkalvo?
- lottamari<3
Voihan ne siellä postissa ajatella, että olet tilannut tyttärellesi joululahjaksi uuden Barbinuken....sellaisen vähän isomman...hmm..niin..Käärit sen vielä sievään joulupaperiin siellä postissa, niin läpi menee, eikä kukaan epäile miksi isukki niin kärsimättömänä odottaa joulupukkia, on avannut joulukalenterin kaikki luukut jo etukäteen auki ja istuu koristellun muovikuusen alla jo valmiina odottamassa käsi ojossa pukkia.
- Mies.
Nuo on vähän kuin suominaiset, makaa ilmeettömänä, elettömänä lahnana ja odottaa, että akti loppuu :)
Parempi puoli näissä nukeissa on suominaiseen verrattuna, että ne on hiljaa aktien välisen ajan, eikä aiheuta turhaa säätämistä ihmejorinoillaan.- jkhaj
Kerron sulle tarinan, miten siinä käy. Ostat seksinuken ja jonkun tullessa kylään piilotat sen tietysti kaappiin. Mutta se ärsyttävä sukulaiskakara, joka on umpiutelias ja penkoo kaikki paikat kylässä ollessaan, löytää yksi päivä sun seksinuken ja kysyy: "Isi, mikä tää on?"
Oivoi, on se surkeeta kun miesten pitää rahansa pistää tuollaisiin nukkeihin vain siitä syystä etteivät uskalla lähestyä meitä vapaita naisia, joilta tuota samaa saisi ihan ilmaiseksi. :(
- itsepalvelu
Jotkut meistä eivät saa edes tuollaista nukkea.
- Bobby Sands
Lähdetkö kanssani sokkopanolle? Repäistään ja pidetään hauskaa... Vaatimuksinani on, että osaat pukeutua geisha-asusteeseen ja osaat nukkua söpöllä pienellä kerällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau446396Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens393963- 542099
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat361758Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61391Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151059Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671057- 241034
- 67988
- 8939