Menisittekö naiset tälle "hotille" gynelle?

häiritsevää?

12

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aisuri timppa

Tuo ei suostunut vaimoani tutkimaan. Vaimo meni sitten kunnaneläinlääkärille.

• 11+5

Harva varmaan kehtaa ainakaan kondyloomaa tai herpestä tuolle näyttämään...

• Ei kiinnosta

Minä käyn aina naispuolisella gynekologilla. Niin tekevät useimmat tuttunikin.

Gynekologilla käyminen on aina kiusallista myös rutiinikäynneillä. Kiiltokuvapojat (varsinkin kiljuviin teinityttöihin tottuneet mallipojat) istukoot siellä vastaanottotiskin takana näyttämässä näteiltä.

• lottamari<3

Juu, nättipoika on ilmeisesti homo, joka ei välitä, eikä kiihotu naisten alapäästä. Mielummin annan heteromiehen kunnolla kopeloida kuin hinttarin hipelöidä.

• vaulaus

Miksi seksi sotketaan gynekologiaan? Kun minä käy gynellä, niin siinä ei ole mitään kiihottavaa tai seksuaalista. Käyn aina naisgynellä ja käyn siellä samasta syystä kuin käyn esim. kerran vuodessa hammaslääkärillä eli lääkäri tarkistaa ennaltaehkäisevästi paikat, että ei pääse tulemaan mitään vaikeasti hoidettavaa vaivaa.

En kävisi tuon mallipojan Manuel Picon vastaanotolla, koska hän on mies. Tiedän, että tuntisin oloni todella kiusaantuneeksi.

• No itsehän sinä tunnut sitä seksiä gynegologiaan sotkevan, jos et menisi tuon miehen tutkittavaksi SIITÄ SYYSTÄ, että hän on mies. Eikös nimenomaan silloin, jos ei liitä gynegologikäyntiin mitään seksuaalisia ajatuksia luulisi olevan täysin yhdentekevää onko lääkäri mies vai nainen.

Olen käynyt miesgynellä, eikä se tosiaan ollut mielestäni yhtään sen kummempaa kuin naisgynellä käynti. Ja menisin tuollekin, jos tietäisin asiantuntevaksi tyypiksi.

• ihmettelijäN87

Mies mahtaa olla hlmo, ko on niin kaunis. Joten menisin.

• ihmettelijäN87

Homo siis..

• just joo...

Onko kauneus jotenkin homoseksuaalisuuteen assosioituva piirre? Ulkonäkö on täysin geeneissä saatava ominaisuus, eikä tuo mies voi sille mitään, että on niin hottis.

• kas huih

Kammottava alaspäin levenevä leuka, en menisi.

• hehe1

Meinasin juuri kommentoida jotain samankaltaista noista leukaperistä.

• tyttö 18.

Menisin ja antaisin joka reikää tutkia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      47
      6442
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4101
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2109
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      36
      1778
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1391
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1099
    7. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1067
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1064
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      998
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      949
    Aihe