Menisittekö naiset tälle "hotille" gynelle?

häiritsevää?

12

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aisuri timppa

Tuo ei suostunut vaimoani tutkimaan. Vaimo meni sitten kunnaneläinlääkärille.

• 11+5

Harva varmaan kehtaa ainakaan kondyloomaa tai herpestä tuolle näyttämään...

• Ei kiinnosta

Minä käyn aina naispuolisella gynekologilla. Niin tekevät useimmat tuttunikin.

Gynekologilla käyminen on aina kiusallista myös rutiinikäynneillä. Kiiltokuvapojat (varsinkin kiljuviin teinityttöihin tottuneet mallipojat) istukoot siellä vastaanottotiskin takana näyttämässä näteiltä.

• lottamari<3

Juu, nättipoika on ilmeisesti homo, joka ei välitä, eikä kiihotu naisten alapäästä. Mielummin annan heteromiehen kunnolla kopeloida kuin hinttarin hipelöidä.

• vaulaus

Miksi seksi sotketaan gynekologiaan? Kun minä käy gynellä, niin siinä ei ole mitään kiihottavaa tai seksuaalista. Käyn aina naisgynellä ja käyn siellä samasta syystä kuin käyn esim. kerran vuodessa hammaslääkärillä eli lääkäri tarkistaa ennaltaehkäisevästi paikat, että ei pääse tulemaan mitään vaikeasti hoidettavaa vaivaa.

En kävisi tuon mallipojan Manuel Picon vastaanotolla, koska hän on mies. Tiedän, että tuntisin oloni todella kiusaantuneeksi.

• No itsehän sinä tunnut sitä seksiä gynegologiaan sotkevan, jos et menisi tuon miehen tutkittavaksi SIITÄ SYYSTÄ, että hän on mies. Eikös nimenomaan silloin, jos ei liitä gynegologikäyntiin mitään seksuaalisia ajatuksia luulisi olevan täysin yhdentekevää onko lääkäri mies vai nainen.

Olen käynyt miesgynellä, eikä se tosiaan ollut mielestäni yhtään sen kummempaa kuin naisgynellä käynti. Ja menisin tuollekin, jos tietäisin asiantuntevaksi tyypiksi.

• ihmettelijäN87

Mies mahtaa olla hlmo, ko on niin kaunis. Joten menisin.

• ihmettelijäN87

Homo siis..

• just joo...

Onko kauneus jotenkin homoseksuaalisuuteen assosioituva piirre? Ulkonäkö on täysin geeneissä saatava ominaisuus, eikä tuo mies voi sille mitään, että on niin hottis.

• kas huih

Kammottava alaspäin levenevä leuka, en menisi.

• hehe1

Meinasin juuri kommentoida jotain samankaltaista noista leukaperistä.

• tyttö 18.

Menisin ja antaisin joka reikää tutkia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      171
      1111
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      539
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      531
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      472
    Aihe