http://www.buzzfeed.com/conzpreti/meet-the-hottest-gynecologist-ever
Vai meniskö tulisko pupu pöksyyn?
Menisittekö naiset tälle "hotille" gynelle?
12
204
Vastaukset
- aisuri timppa
Tuo ei suostunut vaimoani tutkimaan. Vaimo meni sitten kunnaneläinlääkärille.
- 11+5
Harva varmaan kehtaa ainakaan kondyloomaa tai herpestä tuolle näyttämään...
- Ei kiinnosta
Minä käyn aina naispuolisella gynekologilla. Niin tekevät useimmat tuttunikin.
Gynekologilla käyminen on aina kiusallista myös rutiinikäynneillä. Kiiltokuvapojat (varsinkin kiljuviin teinityttöihin tottuneet mallipojat) istukoot siellä vastaanottotiskin takana näyttämässä näteiltä. - lottamari<3
Juu, nättipoika on ilmeisesti homo, joka ei välitä, eikä kiihotu naisten alapäästä. Mielummin annan heteromiehen kunnolla kopeloida kuin hinttarin hipelöidä.
- vaulaus
Miksi seksi sotketaan gynekologiaan? Kun minä käy gynellä, niin siinä ei ole mitään kiihottavaa tai seksuaalista. Käyn aina naisgynellä ja käyn siellä samasta syystä kuin käyn esim. kerran vuodessa hammaslääkärillä eli lääkäri tarkistaa ennaltaehkäisevästi paikat, että ei pääse tulemaan mitään vaikeasti hoidettavaa vaivaa.
En kävisi tuon mallipojan Manuel Picon vastaanotolla, koska hän on mies. Tiedän, että tuntisin oloni todella kiusaantuneeksi.No itsehän sinä tunnut sitä seksiä gynegologiaan sotkevan, jos et menisi tuon miehen tutkittavaksi SIITÄ SYYSTÄ, että hän on mies. Eikös nimenomaan silloin, jos ei liitä gynegologikäyntiin mitään seksuaalisia ajatuksia luulisi olevan täysin yhdentekevää onko lääkäri mies vai nainen.
Olen käynyt miesgynellä, eikä se tosiaan ollut mielestäni yhtään sen kummempaa kuin naisgynellä käynti. Ja menisin tuollekin, jos tietäisin asiantuntevaksi tyypiksi.
- ihmettelijäN87
Mies mahtaa olla hlmo, ko on niin kaunis. Joten menisin.
- ihmettelijäN87
Homo siis..
- just joo...
Onko kauneus jotenkin homoseksuaalisuuteen assosioituva piirre? Ulkonäkö on täysin geeneissä saatava ominaisuus, eikä tuo mies voi sille mitään, että on niin hottis.
- kas huih
Kammottava alaspäin levenevä leuka, en menisi.
- hehe1
Meinasin juuri kommentoida jotain samankaltaista noista leukaperistä.
- tyttö 18.
Menisin ja antaisin joka reikää tutkia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau476442Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394101- 542109
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat361778Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61391Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151099Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671067- 241064
- 67998
- 8949