Tällaisella petollisella tiellä vaeltavia on nyt luikerrellut joukkoomme, vieroittamaan meitä Jeesuksen verellä hänen omikseen merkittyjä pois Kristuksen verihaavojen turvista, uskomaan ja luottamaan omaan vanhurskauteen kuin pukki suuriin sarviinsa.
Te Jeesuksen omat, ryhtykäämme yhdessä taistelemaan tällaisia käärmeitä vastaan.
Menestyksen kautta helvettiin.
12
128
Vastaukset
- Via dolorosa
Room. 8:17
Jos me olemme lapset, niin me olemme myös perilliset, nimittäin Jumalan perilliset ja Kristuksen kanssaperilliset: ...
Kristinuskossa seurataan Kristusta, saarnataan parannusta, ja hänen nimessään hänen valtuuttamanaan katuville julistetaan Jeesuksen nimessä ja veressä syntien anteeksiantamusta.
Kristinusko on usko jossa rikkaat menettävät kaiken mitä luulevat omistavansa. Ja köyhille jaetaan mittamattoman arvokas perintö.
- Jumalan armosta
- Kristuksen tähden
- uskon kautta
- ilman omia töitä. - tesa..
>Menestyksen kautta helvettiin.<
Kurjuuden kautta jo ollaan siellä.
Sananlaskut 8
17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat,
ne, jotka etsivät, löytävät minut.
18 Minun kanssani tulevat rikkaus ja kunnia,
ehtymätön vauraus ja suuri siunaus. - Boakyy
Te Jeesuksen omat, ryhtykäämme yhdessä taistelemaan tällaisia käärmeitä vastaan
Te?? Etkö sinä ole Jeesuksen oma? Yhdessä kuitenkin taisteluun käärmettä vastaan? Mitä käärmettä: kyytä vai kobraa, kenties ankondaa?- HYvästi, kiitos
Opettele lukemaan, etkö todellakaan ymmärrä sanaa "ryhtykäämme"?
SE tarkoittaa sitä, että minä joka olen Jeesuksen oma ja tiedän että täällä on muutamia muitakin lisäkseni, kehoitan veljiäni ja sisariani taistelemaan kanssani sinua ja sinun kaltaisasi häiriköitä vastaan, jotta pääsemme teistä eroon uskoville tarkoitetuilla keskustelupalstoilla. Ateisteille ja epäuskoisille on omat palstat menkää sinne meuhkaamaan, omienne joukkoon. - Boakyy
HYvästi, kiitos kirjoitti:
Opettele lukemaan, etkö todellakaan ymmärrä sanaa "ryhtykäämme"?
SE tarkoittaa sitä, että minä joka olen Jeesuksen oma ja tiedän että täällä on muutamia muitakin lisäkseni, kehoitan veljiäni ja sisariani taistelemaan kanssani sinua ja sinun kaltaisasi häiriköitä vastaan, jotta pääsemme teistä eroon uskoville tarkoitetuilla keskustelupalstoilla. Ateisteille ja epäuskoisille on omat palstat menkää sinne meuhkaamaan, omienne joukkoon.Opettele lukemaan, etkö todellakaan ymmärrä sanaa "ryhtykäämme"?
Etkö todellakaan ymmärrä te/me? Ryhtykäämme tai ryhtykäätte? Minä, sinä, hän, me, te, he?
SE tarkoittaa sitä, että minä joka olen Jeesuksen oma ja tiedän että täällä on muutamia muitakin lisäkseni, kehoitan veljiäni ja sisariani taistelemaan kanssani sinua ja sinun kaltaisasi häiriköitä vastaan, jotta pääsemme teistä eroon uskoville tarkoitetuilla keskustelupalstoilla
- su***
Ryhtykäämme, sana tarkoittaa, että rukoilkaamme Jumalalta vaikeuksia kostoksi "Jumalattomille"
Tämä oli hevosmiehen toivomus omilleen, ku ei osannut vastata toisten huutoihin ja rupes oikein vituttamaan.- teu,
"su"
mistä ,luulet Tapasin raamatusta sana , Sodoman aikaan mieti.
Itse asiassa Jeesus on ostanut kaikki ihmiset omikseen, mutta kaikki eivät sitä tunnusta/tiedä. Olen kuitenkin varma, että me emme saa aikaan mitään hyvää ajamalla pois joitakin. Me olemme kaikki täällä ylläpidon sallimuksesta, joten emme ole siinä mielessä toistemme alamaisia.
Mikä määrä uskoa riittää pelastukseen, emme kukaan tiedä. Sen tiedämme, että pelastava usko on lahja. Sen antaa Hän, joka kaiken kaikessa täyttää ja on täyttänyt.
Uskon, että sanat, jotka synagogassa lausuttiin, ovat riittävät: Ole minulle syntiselle armollinen.- paha poistetaan
"vihne" Varma ei parane olla, koska se on apostolinen neuvo.
Jokaisen meidän tulee oppia sanomaan EI, - silloin kun se on aika sanoa. Raamattu sanoo: "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
Joos. 7:13 Nouse, pyhitä kansa ja sano:
Pyhittäytykää huomiseksi, sillä näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Sinun keskuudessasi, Israel, on jotakin tuhon omaksi vihittyä; sinä et voi kestää vihollistesi edessä, ennenkuin olette poistaneet keskuudestanne tuhon omaksi vihityn. Astukaa siis huomenaamuna sukukunnittain esiin, ja se sukukunta, johon Herran arpa osuu, astukoon esiin suvuittain, ja se suku, johon Herran arpa osuu, astukoon esiin perhekunnittain, ja se perhekunta, johon Herran arpa osuu, astukoon esiin ... mies mieheltä.
________
***) Mutta se, jolta tavataan tuhon omaksi vihittyä, poltettakoon tulessa, hän ja kaikki, mitä hänellä on, sillä hän on rikkonut Herran liiton ja tehnyt häpeällisen teon Israelissa."
________
Epäusko on tuhon omaksi vihitty, jos jollakin havaitaan tällainen ominaisuus, niin se kaveri poltetaan.
- jjosef
No miten kävi?Väliaikatilanne?
- Kissamies 47...
Muistaakseni Jeesus on myös opettanut : ( Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi) !
Hän on kehoittanut meitä anteeksiantoon ? ( Myös vihamiehillemme ) !
Jos avaajalla on suunitteilla "ristiretki" ,niin olisi myös hyvä muistaa opetus,
että , (Kuka miekkaan tarttuu ,se miekkaan hukkuu )!
Jos avaaja on synnitön , niin heittäköön sen eka kiven ?
Muuten kannatta soittaa " tuomionpasuunaa" harkiten, ettei kilahtaisi omaan
nilkkaan kivi .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082493
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2392161Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461771Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4621730- 1011719
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91614Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384