Minä en laittanut nimeäni kansalaisaloitteeseen tasa-arvoisesta avioliitosta siksi, että kannattaisin homojen asiaa vaan laitoin nimeni alle siksi, että vastustan kristinuskoa ja sen arvoja jyrkästi koska olen ateisti ja vihaan syvästi kristinuskoa ja uskovaisia.
Tulen jatkossakin laittamaan nimeni jokaiseen kansalaisaloitteeseen joka auttaa purkamaan kristinuskon pois ja tuhoamaan kristittyjen arvomaailman pois julkisuudesta ja arkielämästä.
Teen netissä kaikkeni taistellakseni uskovaisia vastaan ja ollakseni mukana luomassa maailmaa ilman uskovaisten sääntöjä ja pakkoja ja normeja.
Kristitty, vihaan sinua ja uskoasi!
12
113
Vastaukset
Veikkaan kyllä, että olet vakaasti kristitty, mutta ei se mitään - kukaan ei ole täydfellinen :-)
Samaa minäkin epäilen nyt. Sama aloittaja ja täysin sama aloitus löytyy "yleistä kristinuskosta" osiosta.
- Gokstori
Veikkaan kyllä, että olet vakaasti kristitty, mutta ei se mitään - kukaan ei ole täydfellinen :-)
Täydfellinen? Jos on vain alhaalla oleva "rima" ylitettävänä, niin sen voi ylittää vaikka ikuisesti. "Heikoissa minä olen väkevä, heikoissa minä olen täydellinen". (Raamatusta)....
Ei kenenkään ole pakko koskaan nostaa suoritustensa rimaa, mutta siihen niin nopeasti kuolee, että voittaa aina samat vastustajansa, ja haluaa joskus KYU-asteikon loppuessa, etsiä DAN-pelaajiakin....
- jyrrrrrr
No "vakaasti ateisti", kuole sitten kuppaan ja menköön muijasi toiselle miehelle ja hortoilkoon äpärälapsesi isätönnä ja äiditönnä ja pössytelköön itsensä sossuelätiksi.
Etkös tiedä että tässä maassa on uskonnonvapaus ja sen turvin sinä saat pilata elämäsi ihan niin kuin tahdot mutta älä yritä pakottaa muita samaan ateimisuohon rypemään.Eli sinäkö tuo aloittaja olitkin?
Meinaan vaan, kun olet ainoa joka (muka) uskoi aloittajan olevan ateisti.
Toinen vaihtoehto on ikävämpi, nimittäin että olet arvostelukyvytön hölmö. Se selittää kyllä hyvin jo ammoisen stalinismiin hurahtamisesi.
Avaajan voisi ollla hyvä pistäytyä ihan tavallisen maallisen psykiatrin pakeilla. Alkaa tuo kiihkouskovaisuus nimittäin saada jo tavallistakin kipeämpiä muotoja.
Tavallaan avaajaneiti huomaamattaan perusteli, miksi hänen kuvaamallaan tavalla ajattelevia ateisteja voisi ihan oikeasti olla olemassa. Ja miksi heitä melkeinpä olisi syytäkin olla olemassa.
No, onneksi suurin osa kristityistä on sittenkin aika normaaleja ihmisiä eikä lähimainkaan avaajaneidin kaltaisia sekopäitä.- kvasi2
"Ja miksi heitä melkeinpä olisi syytäkin olla olemassa."
Taisit paljastaa itsesi. kvasi2 kirjoitti:
Taisit paljastaa itsesi."Taisit paljastaa itsesi."
Taisit taas saada syyn merkata rasti seinällesi.- puolimutkvasirrrrrr
kvasi2 kirjoitti:
Taisit paljastaa itsesi."Taisit paljastaa itsesi."
Paljastit taas vain ja ainoostaan oman tolloutes kvasi.
Mites sulla on matikan alkeiden opiskelut on edenny? Ei oo kiva tuntee sitä myötähäpeää, joka tulee aina kun sun noloja matikkahölmöilyjäs lukee. Useimmiten niistä on kyllä vaikeeta mitään älykästä suunnittelua tunnistaa. Hih hih.
- tieteenharrastaja
Näyte epäsuorasta tavasta syyttää, että joku on sellainen. Tekeytyy anonyymisti toiseksi ja käyttäytyy sellaisesti.
- puolimutkarrrrrr
Aivan selvästi jyrin tai jonkun muun multinikin avaus.
Huvittavaa miten nää tollot hihhulipellet kuvittelee, että noi lapselliset ja tökeröt avaukset menis täydestä. Hih hih.
Itse oon vakaasti ateisti, mutta mulla ei oo mitään ei-fundamentalisti-uskovaisia vastaan. Valehtelevia multinikki fundishihhuleita ja patologisia paskanjauhajia sen sijaan tykkään kylläkin mollata ja nauraa heidän tollouksilleen. - Pakstori
ÄÄ, et sinä ole tiennyt kristinuskoa, koska tuo oli juutalainen tulkinta, homoudesta, hyvin vanha, ja ihmiskunnan sukupuutolta estävä laki, tuo homoseksuaalisuuden kielto... Uudessa testamentissa oli jo sitä ajatusta, että ihmisen ei edes tarvitssi kuolla(lisääntyä)... Ei Johanns UT:ssä kiellä homoutta, mutta seksuaalisuuden suhteen en ole varma, kieltääkö silti?
Et sinä tiedä, vielä kristinuskosta oikein mitään...
Ateismi on tosin juutalaisuutta lähinnä, ei niinkään kristinuskoa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831808Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791317- 391270
- 791090