Miehille kysymys: Autatko naista

kyselijä.

Jos on vaikka joutunut onnettomuuteen, kaatunut mopolla tai pyörällä?

26

235

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janne.

Yleensä.

• ätmi

Jos on ruma nainen, en auta.

• ätmi

En ole koskaan nähnyt "onnettomuuteen" joutunutta naista. Mummoja ja pappoja olen pari kertaa nostanut ylös kadulta.

• ätmi

Alle 25-vuotiaita autan.

• Ikisinkku M

Kyllä minä auttaisin jos sellainen tilanne olisi mutta suomalainen nainenhan ei yleensä tarvitse apua saati pyydä sitä. Jos pulassa olevan näköistä naista lähestyy voi hyvinkin napsahtaa ahdistelusyyte.

• ätmi-sinkku

Kerran yritin auttaa nuorta naista kun se kaatui skootterilla tuossa lähistöllä. Tää nainen huusi heti että en minä sinun apua tarvitse ja käski mut pois vaikka ehdin sen skootterin nostaa pois sen jalan päältä.

Sitten siihen tuli joku nainen jolle tää kaatunut nuori nainen ei huutanut mitään. Kuulin kauas kun tää kaatunut parkui tuskasta ja melkein toivoin että nainen joutuis vähintään teholle.

Jos siis joskus näen vielä että nainen tarvitsee apua niin en varmaan auta vaan vaihdan suuntaa.

• varo niitä

Katsoa saa, ei koskea. Siis kysyn naisen vointia etäältä ja soitan apua jos on tarve.

• Vala velvoittaa

Autan myös miestä..Ja vaikka jalatonta oravaa.

• Janne.

"Jos on ruma nainen, en auta. "

Tai jos on ruma mies kuten sinä, niin en ottaisi naisena apua vastaankaan. Pyörtyisin mieluummin ja odottaisin muita.

• Janne.

"Alle 25-vuotiaita autan."

Kuulostat todella katkeralta...... Onko tosiaan käynyt niin pahasti ettei peli-älysi ole kuin alle 70 ( PÄO = Peliälykkyysosamäärä ) jonka tähden koet normaalit naiset noin pahoina ?

• Janne.
        Janne. kirjoitti:

"Alle 25-vuotiaita autan."

Kuulostat todella katkeralta...... Onko tosiaan käynyt niin pahasti ettei peli-älysi ole kuin alle 70 ( PÄO = Peliälykkyysosamäärä ) jonka tähden koet normaalit naiset noin pahoina ?

"Jos siis joskus näen vielä että nainen tarvitsee apua niin en varmaan auta vaan vaihdan suuntaa. "

Siinä meidän tosimies. Yhyy. niisk.

• Janne.
        Janne. kirjoitti:

"Jos siis joskus näen vielä että nainen tarvitsee apua niin en varmaan auta vaan vaihdan suuntaa. "

Siinä meidän tosimies. Yhyy. niisk.

"Kyllä minä auttaisin jos sellainen tilanne olisi mutta suomalainen nainenhan ei yleensä tarvitse apua saati pyydä sitä. Jos pulassa olevan näköistä naista lähestyy voi hyvinkin napsahtaa ahdistelusyyte. "

Siinähän sitten napsahtaa.
        Itse anarkistisena luonteena en yhteiskuntaa juuri pelästy, keksi se sitten mitä tahansa pääni menoksi, niin v*tut minä siitä.
        Kun toimii oikein, ei voi toimia väärin. Meni sitten väärin tai oikein.

• ätmi-sinkku

"Tai jos on ruma mies kuten sinä, niin en ottaisi naisena apua vastaankaan. Pyörtyisin mieluummin ja odottaisin muita. "

Noinhan minulle kävi. Mietin että että olin varmaan niin ruma joten nainen ei halunnut apuani.

• Janne.

Koit harhan.
      Ehkä nainen koko tilanteen noloksi ja ei halunnut miestä auttamaan, vaan naisen? Olisiko syynä ikä ehkä?

• Kerran minullla hajosi pyörän kumi kesällä iltamyöhällä semmoisella syrjäisellä pikkutiellä. Oli kyllä varasisuri mukana, mutta pyörässä oli semmoinen rakenteellinen ongelma, etten millään meinannut saada rengasta irrotettua paikaltaan. No siinä sitten menikin toista tuntia sen pyörän kanssa ährätessä, ja sitä soratietä pitkin ajoi koko ajan muutaman minuutin välein sama auto edes takaisin ihan hillitöntä vauhtia, niin että ihan kunnolliset kivet lenteli minun päälleni, kun pyöräni kanssa taistelin siinä pientareella. Kuskia en tietenkään voinut siinä pimenevässä illassa vauhdin takia nähdä, mutta jotenkin semmoinen aavistus, että kyseessä oli mieshenkilö, mahdollisesti joku teistä palstaätmeistä.

Että jos voisi niin kuin saada vähän nyt valaistusta siihen, että mikä p*keleen helevetti tossakin oli järkenä. Aivan varmasti tyyppi näki, että olisin tarvinnut apua, ja jos ei nyt missään tapauksessa halua auttaa, niin eikö olisi voinut sitä arivatasta leikkiä missään toisessa kohdassa, kun kuitenkin kymmeniä kilometrejä sitä soratietä siitä oli molempiin suuntiin?

• dong

Jos hän ei osannut vaihtaa pyörän kumia ja oli nolona koska jokaisen miehen oletetaan osaavan tuollainen toimenpide tehdä. Tästä voidaankin tehdä sellainen kysymys, että ansaitseeko sellainen mies ylipäätään naista jos mies ei osaa vaihtaa pyörän kumia? Kuvitelkaa mitä kaikkea muuta hän todennäköisesti ei osaa vaikka pitäisikin.

• atm1

Eipä ole edes autoa, joten en ollut minä.

• Janne.

Voi voi voi poikarukkaa minkä teki.

Kunpa minä olisin ollut paikalla niin olisit saanut varmasti apua ja huolenpitoa kaikin mokomin.

• Janne.

"Jos hän ei osannut vaihtaa pyörän kumia ja oli nolona koska jokaisen miehen oletetaan osaavan tuollainen toimenpide tehdä. Tästä voidaankin tehdä sellainen kysymys, että ansaitseeko sellainen mies ylipäätään naista jos mies ei osaa vaihtaa pyörän kumia? Kuvitelkaa mitä kaikkea muuta hän todennäköisesti ei osaa vaikka pitäisikin. "

No ei kai sitä pyörän kumia nyt joka tilanteessa voi vaihtaa. Kaverillahan oli auto, joten olisi miehenä nostanut fillarin takapaksiin ja tarjonnut kyydin.
      Sitten tuohon "ansaitseeko" kohtaan, niin ei kuulosta kovin tasa-arvoiselta ajattelutavalta, sillä eivät nämä suhteet siihen perustu että kaikkien pitäisi olla remontti-reiska, vaan ihan muuhun. Se, että on avulias ja yrittää, niin sille tulee antaa jo arvoa.
      Tuo pyörän kumin vaihtaminen vaatisi rengasraudan, paikka-ainetta, sekä paikkoja. Monelleko miehelle tulisi mieleen sellaisia säilyttää vastaavan varalta autossaan?

• Ikisinkku M

"No ei kai sitä pyörän kumia nyt joka tilanteessa voi vaihtaa"
        "Tuo pyörän kumin vaihtaminen vaatisi rengasraudan, paikka-ainetta, sekä paikkoja. Monelleko miehelle tulisi mieleen sellaisia säilyttää vastaavan varalta autossaan?"

Äläpäs öyhötä siinä, stellariallahan olis varakumi mukana ja varmaan jonkinlaiset työkalutkin, lisäksi jokaisella tosimiehellä on auton perässä sen verran hylsysarjaa yms. että kumi kyllä vaihtuu, minä ainakaan rengasrautaa ole ikinä fillarin renkaisiin tarvinnut. Mihin muuten vaihtamisessa tarvitset paikka-ainetta ja paikkoja kun vaihtaminen sanana jo ilmaisee että on varakumi. eikä niitä nylkyään muutenkaan kannata paikkailla kun se varakumi ei paljoa maksa.

• Monkey bone

Tietty, jos se tarvii apua. Mikä vitun kysymys toi nyt taas oli?

• Janne.

"Eipä ole edes autoa, joten en ollut minä."

No se ei olekaan mikään kansalaisvelvollisuus.
      Autoilu oli joskus vielä isompi asia, mutta tätä nykyähän maamme kermap*rsekansan 18v jälkeläiset, niin pikkutytöt kuin pojatkin saavat ajokortin ja ajavat autoa.
      Omasta mielestäni autoilu tulisi kuulua vain aikuisille vähintään 25 vuotta täyttäneille ihmisille.

• 9+5

Jos joku (vanhempi) naispuolinen henkilö on kaatunut jäisellä tiellä, olen auttanut hänet ylös jos on näyttänyt siltä ettei hän pääse itse ylös tai jos kaatuaminen näytti erityisen pahalta. Useammat naisista (ja miksei miehistäkin) kaatuu aika kevyesti ja häpeissään nousevat nopeasti itse jaloilleen jolloin avulle ei ole tarvetta. Pidän myös naisille ovea auki ja autan lastenvaunujen kanssa bussissa/junassa jos näen, että henkilö tarvitsee apua. Ainakin tähän mennessä kaikki ovat kiittäneet tai antaneet edes pienen hymyn kiitokseksi.

• Marianne89

Näin, samoin kiitän minäkin ja jopa ilahdun jos joku pitelee minulle ovea. Sen verran harvinaista se ainakin nykyisin on. Ja epäileville atm:lle tiedoksi, ilahdun ihan yhtä paljon ulkonäöstä riippumatta ja myös siitä riippumatta onko oven pitelijä mies vai nainen, koska ilahdun kyseisessä tapauksessa nimenomaan vieraan ihmisen ystävällisyydestä enkä ole mitään deittipartneria valitsemassa... Pitelen itsekin aina ovea takana tulijalle jos on tulossa jäljessäni samaan paikkaan, jälleen sukupuolesta/ulkonäöstä riippumatta.

• luistonesto päälle

ymmärtääkö naiset muuttaa kävelytyyliään liukkaalla kadulla vai luottavatko edelleen 100% kitkaan kävellen samalla tavalla kuin kesäisellä asfaltilla vaikka katu olisi peilijäässä... sitten ihmettelevät kun kaatuivat...

• ämiiees

Avaan/pidän ovea auki henkilölle sukupuolesta ja iästä riippumatta. Onnettomuutta tai vastaava ei ole tullut vastaan että olis joutunut auttaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      63
      4916
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      73
      3992
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      3626
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      118
      3148
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2954
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2618
    7. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      279
      2322
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2246
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1953
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108