Miten miehenä suhtaudut siihen, että nainen päästelee pahanhajuisia pieruja läsnäollessasi?
Naiset ja pierut
17
276
Vastaukset
- Jyystärikarhu
En missään nimessä voi hyväksyä. Myös kipeäksi tuleminen, vessassa käyminen ja ikääntyminen ovat kiellettyjä.
- Janne.
en ymmärrä viimeisintä kertomaasi syytä?
Miksi ikääntyminen olisi huono asia, sillä tytöstähän kasvaa 10 vuodessa kaunis nainen 20 > 30.
Jos tytöstä ei ikinä kasvaisi naista niin maailma olisi täynnä parikymppisiä siideripissiksiä. Seksin laatu kärsisi. Miehet kyllästyisivät.
Nainen on luotu miestä varten. Tyttö poikia varten."en ymmärrä viimeisintä kertomaasi syytä?"
Ja nuo muut syyt sitten kai ymmärrätkin ihan hyvin....
- Janne.
Itseasiassa ymmärrän kyllä. Aloitetaanpa:
- Kipeäksi tuleminen: Tässä ei ole sinänsä mitään ihmeellistä. Nainenkin on vain ihminen, joka tarvitsee hellää huolenpitoa, rakkautta jne. Minulle ainakin tulee hoivaamisvietti jos naiseni sairastaa. Hän on kuin pieni karhunpentu, jota saa hemmotella.
- vessassa käyminen: Toki nainen saa käydä leidigagalla, eihän sellainen edes haise vaan tuoksuu.Mitä uiddua, käänsit nyt asian ihan toisin päin. Pointti oli se, että ed viestisi perusteella näytit pitävän nimenomaan naisen sairastumista tai vessassa käyntiä hyväksyttävän syynä hylätä nainen.
- firebird
stellaria81 kirjoitti:
Mitä uiddua, käänsit nyt asian ihan toisin päin. Pointti oli se, että ed viestisi perusteella näytit pitävän nimenomaan naisen sairastumista tai vessassa käyntiä hyväksyttävän syynä hylätä nainen.
Niin siis sinä pidit.
- Janne.
No perustellaanpa, nimittäin tässä kävi nyt molemminpuolinen väärinkäsitys:
Kaveri aloitti:
"En missään nimessä voi hyväksyä. Myös kipeäksi tuleminen, vessassa käyminen ja ikääntyminen ovat kiellettyjä. "
Minä kommentoin:
"en ymmärrä viimeisintä kertomaasi syytä?"
Eli minä ymmärsin että nim. "jyystärikarhu" ei hyväksyisi mitään mainituista kolmesta syystä ja minua jäi vain mietityttämään viimeinen syy, vaikka en tarkoittanut että minä en hyväksyisi noita.- facepalm5
Janne, janne... Sarkasmia hyvä ihminen, sarkasmia...
- Jyystärikarhu
HUUTONAURUA
Kiitos Janne vastauksestasi. Sai vedet silmille.
Niin. Alkuperäinen viestini oli tarkoitettu ihan vaan vitsiksi.
- Kuuntelija42
Kuulin tänään kun eräs naikkonen töräytti kassajonossa. Hävetti.
- Ero välittömästi!
Piereskelevät naiset ovat oksettavia!
- Marianne89
Jos mies on niitä jo alkanut itsekin päästellä, mielestäni nainen voi päästää ihan vapaasti myös jos pakottava tarve on. Suhteessahan kaikilla tulee se "pierurajan" vaihe vastaan joskus, ja se raja on tavallaan eräällä tavalla "helpotus" kun tietää että on toisen kanssa jo niin läheinen että voi ottaa rennosti elämän luontaisten äänien kanssa. Tosikot siitä ottavat liikaa itseensä, ei aina vain pysty pidättämään ja varsinkaan ihmisen seurassa jonka kanssa on alkanut viettää suurosan vapaa-ajastaan ja jonka kanssa vielä uskoo asuvansa jonain päivänä yhdessäkin. Jatkuva tahallinen piereskely onkin sitten eri asia, mutta ei se kyllä ole kivaa mieheltäkään vaikka osa miehistä kuvitteleekin että naisetkin pitäisivät sitä muka jotenkin miehekkäänä (vaikka on lähinnä äijäporukoiden keskinäistä hupia).
- twiikeri1
Joo ne miehet karmii, ja syvältä, jotka luulee seurassa piereskelyä jotenkin hauskaksi. Samaten esim nenänkaivamista en kyllä sietäis. Hirvein mies on sohvalla rösöttävä hienhajuinen, kaljaa kittaava nenänkaivaja/piereskelijä. Oon kavereilla niitä miehiä nähnyt, eikä kyllä käy kateeksi.
- ne haisee
Lihavat naiset haisee usein pas.kalle.
- Marianne89
Ja liian moni mies haisee viinan ja paskan sekoitukselle, hyh! Yksikin sille haiseva kun on jo liikaa...
- Haisevat läskiakat
Lihavat naiset pierevät runsain mitoin ja heidän pierunsa vasta lemuavatkin.
- Pieru-Petteri
Kumarrun kuin herrasmies konsanaan ja alan nuuhkia hänen peränsä reikää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634906
- 733992
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2553604- 1183148
- 482954
- 232618
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2732298Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246- 381943
- 1081902