Naiset ja pierut

Simo62.

Miten miehenä suhtaudut siihen, että nainen päästelee pahanhajuisia pieruja läsnäollessasi?

17

276

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jyystärikarhu

En missään nimessä voi hyväksyä. Myös kipeäksi tuleminen, vessassa käyminen ja ikääntyminen ovat kiellettyjä.

• Janne.

en ymmärrä viimeisintä kertomaasi syytä?

Miksi ikääntyminen olisi huono asia, sillä tytöstähän kasvaa 10 vuodessa kaunis nainen 20 > 30.

Jos tytöstä ei ikinä kasvaisi naista niin maailma olisi täynnä parikymppisiä siideripissiksiä. Seksin laatu kärsisi. Miehet kyllästyisivät.

Nainen on luotu miestä varten. Tyttö poikia varten.

• "en ymmärrä viimeisintä kertomaasi syytä?"

Ja nuo muut syyt sitten kai ymmärrätkin ihan hyvin....

• Janne.

Itseasiassa ymmärrän kyllä. Aloitetaanpa:

- Kipeäksi tuleminen: Tässä ei ole sinänsä mitään ihmeellistä. Nainenkin on vain ihminen, joka tarvitsee hellää huolenpitoa, rakkautta jne. Minulle ainakin tulee hoivaamisvietti jos naiseni sairastaa. Hän on kuin pieni karhunpentu, jota saa hemmotella.

- vessassa käyminen: Toki nainen saa käydä leidigagalla, eihän sellainen edes haise vaan tuoksuu.

• Mitä uiddua, käänsit nyt asian ihan toisin päin. Pointti oli se, että ed viestisi perusteella näytit pitävän nimenomaan naisen sairastumista tai vessassa käyntiä hyväksyttävän syynä hylätä nainen.

• firebird
        stellaria81 kirjoitti:

Mitä uiddua, käänsit nyt asian ihan toisin päin. Pointti oli se, että ed viestisi perusteella näytit pitävän nimenomaan naisen sairastumista tai vessassa käyntiä hyväksyttävän syynä hylätä nainen.

Niin siis sinä pidit.

• Janne.

No perustellaanpa, nimittäin tässä kävi nyt molemminpuolinen väärinkäsitys:

Kaveri aloitti:

"En missään nimessä voi hyväksyä. Myös kipeäksi tuleminen, vessassa käyminen ja ikääntyminen ovat kiellettyjä. "

Minä kommentoin:

"en ymmärrä viimeisintä kertomaasi syytä?"

Eli minä ymmärsin että nim. "jyystärikarhu" ei hyväksyisi mitään mainituista kolmesta syystä ja minua jäi vain mietityttämään viimeinen syy, vaikka en tarkoittanut että minä en hyväksyisi noita.

• facepalm5

Janne, janne... Sarkasmia hyvä ihminen, sarkasmia...

• Jyystärikarhu

HUUTONAURUA

Kiitos Janne vastauksestasi. Sai vedet silmille.

Niin. Alkuperäinen viestini oli tarkoitettu ihan vaan vitsiksi.

• Kuuntelija42

Kuulin tänään kun eräs naikkonen töräytti kassajonossa. Hävetti.

• Ero välittömästi!

Piereskelevät naiset ovat oksettavia!

• Marianne89

Jos mies on niitä jo alkanut itsekin päästellä, mielestäni nainen voi päästää ihan vapaasti myös jos pakottava tarve on. Suhteessahan kaikilla tulee se "pierurajan" vaihe vastaan joskus, ja se raja on tavallaan eräällä tavalla "helpotus" kun tietää että on toisen kanssa jo niin läheinen että voi ottaa rennosti elämän luontaisten äänien kanssa. Tosikot siitä ottavat liikaa itseensä, ei aina vain pysty pidättämään ja varsinkaan ihmisen seurassa jonka kanssa on alkanut viettää suurosan vapaa-ajastaan ja jonka kanssa vielä uskoo asuvansa jonain päivänä yhdessäkin. Jatkuva tahallinen piereskely onkin sitten eri asia, mutta ei se kyllä ole kivaa mieheltäkään vaikka osa miehistä kuvitteleekin että naisetkin pitäisivät sitä muka jotenkin miehekkäänä (vaikka on lähinnä äijäporukoiden keskinäistä hupia).

• twiikeri1

Joo ne miehet karmii, ja syvältä, jotka luulee seurassa piereskelyä jotenkin hauskaksi. Samaten esim nenänkaivamista en kyllä sietäis. Hirvein mies on sohvalla rösöttävä hienhajuinen, kaljaa kittaava nenänkaivaja/piereskelijä. Oon kavereilla niitä miehiä nähnyt, eikä kyllä käy kateeksi.

• ne haisee

Lihavat naiset haisee usein pas.kalle.

• Marianne89

Ja liian moni mies haisee viinan ja paskan sekoitukselle, hyh! Yksikin sille haiseva kun on jo liikaa...

• Haisevat läskiakat

Lihavat naiset pierevät runsain mitoin ja heidän pierunsa vasta lemuavatkin.

• Pieru-Petteri

Kumarrun kuin herrasmies konsanaan ja alan nuuhkia hänen peränsä reikää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      63
      4906
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      73
      3992
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      3604
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      118
      3148
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2954
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2618
    7. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      273
      2298
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2246
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1943
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108