miltä te näytätte?

viimeinen päivänsäde

Oletteko palstalaiset koskaan nähneet livenä toisianne?
Tiedättekö minkä näköisten tyyppien kanssa kirjoittelette?
Osaatteko esim. sanoa miksi joku toinen palstalainen on vaikka just atm?

Omien kirjoitustenne mukaan te näytätte ihan mörrimöykyiltä, mutta rohkenen epäillä onko asia todellakin näin...

47

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atm1

kyllä se just niin on

• atm1

Sitäpaitsi jo sen takia, että on työtön ei kelpaa kenellekkää, joten ihan sama se on muutenkin minkä näköinen.

• firebird

Kyllä mulle vaan kelpaa työtön. Miksi pitää hokea näitä juttuja vaikka tietää, että se ei ole noin? Työttömän kanssa on enemmän yhteistä aikaa.

• ap.

Kyllä mullekin kelpaa työtön mies. Ei työttömyys ole aina oma vika. Tietty sais olla muuten touhukas, eli ei vaan makoile sohvalla kattoon syleksimässä.

Mutta ymmärrän miltä toi tuntuu...
        Itse jouduin työttömäksi n. kk sitten ja tuntuu ihan samalta. Muuten kaikki asiat kohdallaan ja miehet lähestyykin mutta en uskalla edes treffeille asti koska kuitenkin tulisi puheeksi työt... :(

• Kiitos näistä
        ap. kirjoitti:

Kyllä mullekin kelpaa työtön mies. Ei työttömyys ole aina oma vika. Tietty sais olla muuten touhukas, eli ei vaan makoile sohvalla kattoon syleksimässä.

Mutta ymmärrän miltä toi tuntuu...
        Itse jouduin työttömäksi n. kk sitten ja tuntuu ihan samalta. Muuten kaikki asiat kohdallaan ja miehet lähestyykin mutta en uskalla edes treffeille asti koska kuitenkin tulisi puheeksi työt... :(

Kommenteista! En itsekään lähesty niitä naisia joiden tiedän olevan töissä, koska jossain vaiheessa tulisi kyse töistä. Luulisi että työttömiä naisiakin olisi aika paljon, mutta kun heitä ei näe missään. :( Kesällä olisi hyvää aikaa käydä marjassa ja sienessä. Siinä samalla saa liikuntaa ja ehkä lisä ansioitakin. Kesäinen luonto on parasta mitä tiedän! Metsään jää kaikki huolet ja surut.

• ätmi
        firebird kirjoitti:

Kyllä mulle vaan kelpaa työtön. Miksi pitää hokea näitä juttuja vaikka tietää, että se ei ole noin? Työttömän kanssa on enemmän yhteistä aikaa.

Työtön kelpaa, kunhan ulkonäkö on Jet Li -luokkaa, joo.

• PohPuhPih

Aamulla olen ylipainoinen militaristi-rasisti-fasisti-persujuntti (= eri mieltä darkkiksen kanssa) pukeutuen karjala lippikseen, Suomi on jääkiekon maailmanmestari 1996 paitaan, maastohousuihin ja kampaus on tietenkin kalju. Karjun vastaantulijoille ivallisia kompia sivareista.

Päivällä olen tyypillinen ja hyvin yleinen koodaaja-hallitusammattilainen-siivooja-mekaanikko-työtön. Työasuna on siivotessa kaksirivinen musta puku ja koodatessa päähän asetetut vaaleanpunaiset bokserit. Tyypillinen ääntely muodostuu binääristä, rahoitussuunnitelmien sekä markkinatutkimuksien konsulttijargonista sekä huudahduksista, joiden perusteella voidaan todeta isopropanolin, pirtun, lenkkiavaimen tai sosiaalisten etuuksien olevan lopussa. Hiusmallina on tietenkin takatukka-rasta.

Ankaran päivän jälkeen mukana on usein hornahurtta, jonka silmien vihreä leimu kilpailee kirkkaudessaan sieraimista tursuavien liekkien ja pahan luonteen kanssa.

Iltaisin pasteeraan frakissa hiukset hulmuten sekä miettien mitä tehdä, koska lasikuituveneiden tervaaminen, kermavaahto ja mansikat postilaatikossa sekä silakka naulattuna kattoon alkaa olla klisee ja siksi passe.

Oliko muuta?

• Puhin Nalle

Muuten ihan ok, mutta mistä olet saanut Suomi on jääkiekon maailmanmestari 1996 paidan?

• PohPuhPih
        Puhin Nalle kirjoitti:

Muuten ihan ok, mutta mistä olet saanut Suomi on jääkiekon maailmanmestari 1996 paidan?

Niitä tehtiin aikaisemman menestyksen huumaamina seuraavan vuoden kisojen yhteydessä myytäviksi toreilla ja turuilla. Heti kun mestaruus olisi voitettu...

Sain paidan tosi halvalla, olisiko maksanut vitosen jossain torilla?

• sfsdsdgdgg

Periaatteen miehen kuvat olen nähnyt netissä. Ennen kuin innostutte, ei ne siellä enää ole ;)

En osaa miehenä niin hyvin arvioida periksen rumuutta/komeutta, mutta aika tavallisen näköinen oli mun mielestäni.

• mies 86
      • turustako se oli

Ootko sä nähnyt peristä? Ettekö käyneet samassa uimahallissakin?

• mies 86
        turustako se oli kirjoitti:

Ootko sä nähnyt peristä? Ettekö käyneet samassa uimahallissakin?

En tiedä olenko nähnyt peristä, varmaan tullutkin Impivaarassa vastaan mutta en tunnistaisi ulkonäöltä kun ei se halua omaa identiteettiään kenellekään tältä palstalta paljastaa.

Joitakin erinäisiä tuntomerkkejähän se kyllä jätti jälkeensä: pitkä ja laiha, Peltsin näköinen, tummat lyhyehköt hiukset, ajelee valkoisella vm. -95 mersulla ympäri Turkua ja käsittääkseni Impivaarassa yleensä hengailee hyppyrialtaan puolella. Uskon nähneeni hänet ainakin kerran tai pari, mutta en viitsinyt mennä utelemaan.

• ätmi
        mies 86 kirjoitti:

En tiedä olenko nähnyt peristä, varmaan tullutkin Impivaarassa vastaan mutta en tunnistaisi ulkonäöltä kun ei se halua omaa identiteettiään kenellekään tältä palstalta paljastaa.

Joitakin erinäisiä tuntomerkkejähän se kyllä jätti jälkeensä: pitkä ja laiha, Peltsin näköinen, tummat lyhyehköt hiukset, ajelee valkoisella vm. -95 mersulla ympäri Turkua ja käsittääkseni Impivaarassa yleensä hengailee hyppyrialtaan puolella. Uskon nähneeni hänet ainakin kerran tai pari, mutta en viitsinyt mennä utelemaan.

Entäs NAL?

• mies 86
        ätmi kirjoitti:

Entäs NAL?

En tiedä looserin tuntomerkeistä paljoakaan, en edes asuuko täällä Turussa vaiko jossain muualla. Tiettävästi aika lyhytkasvuinen, väittää itse sillä olevan suora vaikutus huonoon naisonneensa.

Kysele siltä jos kiinnostaa, en osaa sanoa.

• ätmi
        mies 86 kirjoitti:

En tiedä looserin tuntomerkeistä paljoakaan, en edes asuuko täällä Turussa vaiko jossain muualla. Tiettävästi aika lyhytkasvuinen, väittää itse sillä olevan suora vaikutus huonoon naisonneensa.

Kysele siltä jos kiinnostaa, en osaa sanoa.

Jossain välissä luin (muistaakseni) sinun kirjoittaman viestin, josta sai sellaisen mielikuvan, että olisitte tavanneet. Siksi kysyin.

• mies 86
        ätmi kirjoitti:

Jossain välissä luin (muistaakseni) sinun kirjoittaman viestin, josta sai sellaisen mielikuvan, että olisitte tavanneet. Siksi kysyin.

En ole looseria ikänäni tavannut, enkä kyllä muitakaan palstalaisia. Darkkiksen kanssa olen ollut yhteydessä ja varmaan lähiaikoina tavataankin, mutta muiden kanssa en.

Tuskinpa minä muutenkaan looserin kanssa tulisin kovin hyvin juttuun.

• ulkonäöltä tiedän
        mies 86 kirjoitti:

Joo, hieman samaa näköä on Peltsillä ja periksellä. Olet varmasti oikean tyypin arvannut perikseksi siellä Impivaarassa. Hänen mersun luulin olevan kyllä vihreä eikä valkoinen...

Tulisiko houkutus alkaa jutustelemaan jos sattuisitte vaikka viereisille pukukopeille tai samaan aikaan saunaan kahdestaan? :D

• mies 86
        ulkonäöltä tiedän kirjoitti:

Joo, hieman samaa näköä on Peltsillä ja periksellä. Olet varmasti oikean tyypin arvannut perikseksi siellä Impivaarassa. Hänen mersun luulin olevan kyllä vihreä eikä valkoinen...

Tulisiko houkutus alkaa jutustelemaan jos sattuisitte vaikka viereisille pukukopeille tai samaan aikaan saunaan kahdestaan? :D

No kyllä kai tulisi, monta kertaa miettinytkin että mitä sanoisin hänelle jos tunnistaisin... voisi luultavasti kestää jonkin aikaa murtaa jää väliltämme mutta varmaan meistä tulisi ajan saatossa ihan hyvätkin kaverit.

Darkkiksen tavoin haluaisin mahdollisuuksien mukaan yrittää psyykata peristä kuntoon ja auttaa häntä näkemään hänen hyvät puolensa. Varmaankin jos pääsisimme juttuun ja tekisimme asioita yhdessä vapaa-ajallaan niin hänkin pääsisi vähän tuulettamaan omia synkkiä ajatuksiaan ja huomaamaan että elämästä voi vielä siinä parinkympin pintaan nauttiakin vaikkei parisuhteessa olisikaan.

• kiltti mies.

Näytän rumalta eikä kukaan varmana halua minua nähdä livenä. Niin se on että kun on työtön ja ruma niin se vesittää että ei kukaan sellasta halua.

• päälakikalju

Notre Damen kellonsoittaja on komea ja notkea kaveri minuun verrattuna.

• No, vaikee itseään arvioida. Ainaski olen naisihmiseksi ihan normaali pituinen ja hoikahko, urheilullinen kroppa. En itse pidä itseäni rumana, mutta tietysti aina löytyy niitäkin miehiä joiden mielestä olen ruma. Eipä se nyt minua niin kauheasti liikuta, ei kai tässä mitään velvollisuutta ole kaikkia miellyttää.

• Miss Universuumi

Itsehän olen kauneuden ja seksikkyyden ruumiillistuma, kaikkien haluama YTN ja alfa. En voi poistua kotoa valtaisan suosioni vuoksi, joten olen roikkunut vuosia palstalla vain ja ainostaan eskapismin nimissä. Huomio on niin ahdistavaa! Huomatkaa kuitenkin, että olen superhaluttu. Kai nyt huomasitte minut?

• toimiva logiikka

Me SuperMallit pakenemme saamaamme miesten huomiota miesvankilaan, joka on täynnä kroonisessa puutteessa eläviä elinkautisvankeja, ja jotka ovat nähneet elävän naisen vuosia sitten.

• firebird
        toimiva logiikka kirjoitti:

Me SuperMallit pakenemme saamaamme miesten huomiota miesvankilaan, joka on täynnä kroonisessa puutteessa eläviä elinkautisvankeja, ja jotka ovat nähneet elävän naisen vuosia sitten.

Kuulostaa hikiseltä ; )

• Supermallit..
        toimiva logiikka kirjoitti:

saavat aniharvoin aloitteita miehiltä. Näin ainakin väittävät.

• sinkkumies.

Näytän just saaneelta.

• PohPuhPih

Turpaan?

• Ikisinkku M

En itse tai kukaan muukaan ole minua koskaan mörrimöykyksi väittänyt, annan varmaankin keskimääräistä siistimmän vaikutelman äkkiseltään eikä mulla ole ulkonön suhteen mitään valittamista, ihan olen tyytyväinen.

• Tiivi*Tavvo

Vitun taviksen näkönen, rimpulakäsi 29-vuotias paska. En kuulema mikään pahemman näköinen. Mutten todellakaan mikään "hyvän näköinen". Rilit yms... ja muutenki sellanen ei täydellinen. Pieni mulkku... yms

• bömbödöm

En ole ruma, en omasta enkä kokemukseni perusteella muidenkaan mielestä. On ulkonäköäni kehuttukin. Mutta en ole ehkä sellainen, mitä moni nainen etsii, siististi pukeutuva ja säntillinen. Minulla on tällaiset vähän ylikasvaneet, sotkuiset hiukset ja pieni parransänki. Olen aika pitkä, en ole kyllä mikään äärimmäisen lihaksikas.

• Hyväidea

Voitais pitää sellane sinkut palsta miitti joskus ja sovitaa joku yhteine tapaamine jonnekki ni kaikki näkee toises?

• mies 86

Joo, no mulle sopii periaatteessa milloin vaan, tosin jos se on täällä Turun suunnalla niin helpottaa asioita entisestään...

• Turkumiittiä
        mies 86 kirjoitti:

Joo, no mulle sopii periaatteessa milloin vaan, tosin jos se on täällä Turun suunnalla niin helpottaa asioita entisestään...

Onneksi Turussa taitaa olla aika paljonkin meitä ätmejä :D Tai no en mä sua ätminä pidä. Ätmi on muutenkin vähän ruma sana...no joo

Olishan tuo näin kevään saavuttua kiva tavata taas netin kautta ihmisiä. Mitäs sitä sitten Turussa oikein tekisi? Johonkin baariin? Kiinnostaisiko jotakuta esim. keilaus?

• nöösi_poika
        Turkumiittiä kirjoitti:

Onneksi Turussa taitaa olla aika paljonkin meitä ätmejä :D Tai no en mä sua ätminä pidä. Ätmi on muutenkin vähän ruma sana...no joo

Olishan tuo näin kevään saavuttua kiva tavata taas netin kautta ihmisiä. Mitäs sitä sitten Turussa oikein tekisi? Johonkin baariin? Kiinnostaisiko jotakuta esim. keilaus?

Koska tää miitti olisi?

• nöösi_poika
        Turkumiittiä kirjoitti:

Syömään jonnekin ravintolaan, ja sit Aurajoen rantaan naisia nairattamaan.

• nöösi_poika
        nöösi_poika kirjoitti:

Syömään jonnekin ravintolaan, ja sit Aurajoen rantaan naisia nairattamaan.

*naurattamaan

• mies 86
        nöösi_poika kirjoitti:

Koska tää miitti olisi?

Niinkuin sanoin niin mun puolesta milloin vain. Yritän järjestää asiani niin että voisin viettää kesänkin täällä Turun puolella. Tietenkin se miitti PK-seudullakin onnistuu, siellä ei vain tänä nykyä tule niin usein käytyä, kun ei siellä minulla lähestulkoon mitään sosiaalisia kontakteja ole ja vanhemmatkin asuvat erillään.

Niin ja kovastihan Miltoa, darkkista ja peristäkin on yritetty kalastella sinne miittiin mukaan mutta uskon että jokaisen kohdalla paikallesaamisen todennäköisyys on korkeintaan se 40-50%.

• naarattava nakki
        nöösi_poika kirjoitti:

*naurattamaan

Ettei vain joutuis naiset teitä joesta naaraamaan, jos syödessä viini virrannut?

• livaha possu

En tiedä olenko ruma. Mutta kerran käskettiin baarista ulos koska naisia oksetti minun oleskeluni siellä

• Nämä ainakin

eATMe on tehnyt nettiin videoita.
      Hämärän rajoilta on palstakonserteissaan pitänyt kameraa auki.
      lord.boredomistakin on netissä liikkunut kuvia.

Onko muita joiden ulkonäkö tiedetään?

• nöösi_poika

Oikeesti olis hyvä idea tavata porukkaa palstalta, kun kevätaurinkokin jo vähän lämmittää ja elämänhalu palautuu ankean talven jälkeen...

• nöösi_poika
        nöösi_poika kirjoitti:

Oikeesti olis hyvä idea tavata porukkaa palstalta, kun kevätaurinkokin jo vähän lämmittää ja elämänhalu palautuu ankean talven jälkeen...

Rohkeasti vaan miinuksia tulemaan, että tiedän pitääkö saapua luotiliivissä paikalle. Ajattelin lähteä elävänä kotiin kokoontumisestamme, joten vihamiesten lukumäärä pitää kartoittaa jo etukäteen.

• nöösi_poika

Palstamiitin pitäisi olla jossain suuressa kaupungissa, ihan jo sen takia, että tulisi edes vähän porukkaa paikalle:
      - Helsinki
      - Turku
      - Tampere
      lienevät vaihtoehtoina.

Koska Turkua on jo huudeltu, niin paikka voisi olla Suomen entinen pääkaupunki. Ajankohta pitäisi olla viikonloppuna (esim. lauantaina), jotta kaikki taatusti pääsevät tulemaan, jopa syrjäytyneet työelämän oravanpyörässä juoksevat AT-miehet ja -naiset.

Onko ehdotuksia ajankohdasta? Huhtikuussa vai toukokuussa? Nyt pitää laittaa jo konkreettista päivää lukkoon, että kaikki saavat kalentereihinsa laitettua.

• Saako rumat naiset

osallistua, tai naiset ylipäätään?

• tält pualt jokkee

Olisi kätevää esimerkiksi faboon laittaa ryhmät noita miittejä varten. Ongelma voi ehkä olla se, että kaikki ei halua nimellään tulla tuollaisiin ryhmiin. Mutta eikös fabossa kaikenlaisia puistobileitä yms nuoret yleisesti nykyään järkkää? Onko jotain muuta paikkaa laittaa tollaisia miittiehdotuksia? Voihan sitä toki tällekin palstalle perustaa threadin, mutta liekö toimiva vaihtoehto..?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      63
      4906
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      73
      3992
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      3604
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      118
      3148
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2954
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2618
    7. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      273
      2298
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2246
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1943
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108