Lapsettomat naiset täysin B- luokan kansalaisia

Miettikää tätä!!

Minä ole erittäin vahvasti sitä mieltä että jos nainen on valinnut elämänsä niin ettei siihen kuulu ainuttakaan omaa lasta niin sellaiset naiset ovat erittäin alhaisia ja pidän heitä ainoastaan B-luokan kansalaisina! Tälläisen tien valinneet naiset ovat itserakkaita, omahyväisiä joilla oikean naisen tarkoituskäsite on täysin hämärtynyt, eletään vain ja ainoastaan itselle. Nainen on täydellinen vasta silloin kun jälkikasvua on päätetty hankkia, lapset ovat elämän suola ja tulevaisuus!

Kehoitan kaikkia niitä naisia jotka ovat päättäneet olla hankkimatta omia lapsia menemään nyt suoraan peilin eteen katsomaan millainen ihminen sieltä katsoo takaisin......ja miettikää elämän tarkoitusta uudelleen.

110

3955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parempaa trollausta

      Trollaa paremmin, tämä avaus ei ollut hyvä.

    • lapsellinenmies

      Samaa mieltä!

    • piiloalfa

      Nääh. Minä ainakin haluaisin velanaisen itselleni. Yhden ainoan totuuden julistaminen ei pitäisi olla osa aikuisen elämää, tutustupa vähän kirjoihin vaikka. Länsimaisesta aatehistoriasta on hyvä aloittaa.

      • Näin on!

        Aloittaja on oikeassa ja samalla pilaa varsin monen sinkkunaisen vklopun :)


      • iijoen vonkamies
        Näin on! kirjoitti:

        Aloittaja on oikeassa ja samalla pilaa varsin monen sinkkunaisen vklopun :)

        Kenen viikonlopun tuollainen pilaisi? Pitäis olla aika herkkänahkainen. Täällä ainakin saatiin hyvät naurut kun aamukaffea luodessa emännälle tuon kirjoituksen luin. Taustalla kateus vela-parien vapauteen?


      • Olet tuhkamuna!
        iijoen vonkamies kirjoitti:

        Kenen viikonlopun tuollainen pilaisi? Pitäis olla aika herkkänahkainen. Täällä ainakin saatiin hyvät naurut kun aamukaffea luodessa emännälle tuon kirjoituksen luin. Taustalla kateus vela-parien vapauteen?

        Mitä helvetin kadehtimista tuhkamunissa on?? HA HAA!!


      • ätmi
        iijoen vonkamies kirjoitti:

        Kenen viikonlopun tuollainen pilaisi? Pitäis olla aika herkkänahkainen. Täällä ainakin saatiin hyvät naurut kun aamukaffea luodessa emännälle tuon kirjoituksen luin. Taustalla kateus vela-parien vapauteen?

        Naisesi pitää geenejäsi niin huonoina, ettei halua lasta kanssasi.


    • Happily Vela 4ever

      Mene trolli luolaas nukkumaan. Lähdenpä tästä sunprime-lomalle ukon kans, lapsivapaaseen hotelliin.

    • peace.

      Jännä juttu miksi perheellisiä ärsyttää yksinelävät, lisäksi perheelliset vaikuttaa muutenkin väsyneiltä ja aika ilkeiltä.

      • Ihanat lapset

        Kukaan normaali ihminen ei voi karehtia yksinäisyyttä ja lapsettomuutta? Kyllä elämän tarkoitus on parisuhde ja lapset. On rikkaus olla Äiti tai Isä :)


      • karu totuus
        Ihanat lapset kirjoitti:

        Kukaan normaali ihminen ei voi karehtia yksinäisyyttä ja lapsettomuutta? Kyllä elämän tarkoitus on parisuhde ja lapset. On rikkaus olla Äiti tai Isä :)

        Lapset ovat karmea riesa.


      • mek
        karu totuus kirjoitti:

        Lapset ovat karmea riesa.

        Aivan oikein vaikka olenkin yhden lapsen isä niin olisin ilmankin pärjännyt mutta nyt jo voiton puolella kun lapsi jo 19v ja se siitä. Lapsen kasvua on kiva katsella ja seurata ja kasvattaa mutta se vastuu ja rahanmenoa en olisi haluunnut. Parina viime vuonna mennyt siinä 6000e ylimääräistä.


      • Anonyymi
        mek kirjoitti:

        Aivan oikein vaikka olenkin yhden lapsen isä niin olisin ilmankin pärjännyt mutta nyt jo voiton puolella kun lapsi jo 19v ja se siitä. Lapsen kasvua on kiva katsella ja seurata ja kasvattaa mutta se vastuu ja rahanmenoa en olisi haluunnut. Parina viime vuonna mennyt siinä 6000e ylimääräistä.

        Surkea itsekkyys ja ahneus. Hävetkää


    • "Kehoitan kaikkia niitä naisia jotka ovat päättäneet olla hankkimatta omia lapsia menemään nyt suoraan peilin eteen katsomaan millainen ihminen sieltä katsoo takaisin.."

      Käskystä, herr Kapitän!
      Peilistä takaisin katsoo...pari ensimmäistä peiliä meni rikki siinä samassa kun katsoin peiliin, kiitti vaan, 14 vuoden epäonni...
      peilistä katsoo ruma, lihava, vanha kurttunaama, jolla on pahoja mt-ongelmia ja lukuisia traumoja, ja koska ei halunnut siirtää rupugeenejään seuraavalle sukupolvelle, niin päätti jo teininä, ettei tule koskaan hankkimaan lapsia.

    • mek

      Itse taas väitä n että ne perheen emännät ovat niitä c luokan valittajia kun eivät ole pystynee hoitamaan lasten tulon jälkeen kunnolla parisuhdetta ja muutenkin elämä on mennyt ohitse ja se siitä.

    • B kansalaiset

      Lapsettomat omasta halustaa.....joutaisi tunkiolle! Eihän heillä ole yhteiskunnalle mitään annettavaa?

      • omaa elämää elävä

        Kuka idiootti elää yhteiskuntaa varten, porsitko sinäkin lapsia yhteiskunnalle?


    • kummitus

      Kyllä alinta ihmisluokkaa on nimenomaan juuri ne hörhöt, jotka ovat lapsia välttämättä halunneet hankkia, vaikka eivät niistä osaa tai jaksa huolehtia. Eiköhän se ole ihmiskunnan tulevaisuuden kannalta parasta, että vanhemmiksi sopimattomat ihmiset älyävät itse olla lisääntymättä. Iso hatunnosto heille.

    • anonyymi kurppa

      No kiitti! Ei se kyllä ole aina omista valinnoista kiinni. En osaa kuvitella elämääni perheenäitinä vaikka luulen, että minusta sellaiseksikin olisi ollut. Mutta enää ei ole mahdollista..tai olishan se jos ns. pistäisi töpinäksi mutta en halua olla vanha äiti. Sitäpaitsi jos nyt tulisin raskaaksi, mies lähtisi varmasti jo raskausaikana toisen naisen matkaan...tai ainakin pettäisi raskausaikana. En erityisemmin luota miehiin, koska minun kanssani on petetty vaimon ollessa raskaana...

      • Idiootti olet!

        Oletko täysi idiootti?? Et tohdi tehdä lapsia kun pelkäät että miehesi sillä välin pettää sinua?? Oletko jotenkin vainoharhainen vai mikä mättää?


      • Kannattaa muistaa
        Idiootti olet! kirjoitti:

        Oletko täysi idiootti?? Et tohdi tehdä lapsia kun pelkäät että miehesi sillä välin pettää sinua?? Oletko jotenkin vainoharhainen vai mikä mättää?

        Naiset eivät ole pelkästään mitään synnytyskoneita. Naisen ei tarvitse tehdä lapsia tunteakseen itseään naiseksi. Lapsettomuuden valinneet eivät ole yhtään vähemmän naisia kuin muutkaan. On jokaisen oma henkilökohtainen asia haluaako lapsia vai ei. Sen ei pitäisi vaikuttaa kenenkään toisen elämään millään tavalla. Se että pidät lapsettomia idiootteina on oma asiasi mutta se kertoo enemmän sinusta kuin niistä joita arvostelet.


      • cvxzmnzbf
        Kannattaa muistaa kirjoitti:

        Naiset eivät ole pelkästään mitään synnytyskoneita. Naisen ei tarvitse tehdä lapsia tunteakseen itseään naiseksi. Lapsettomuuden valinneet eivät ole yhtään vähemmän naisia kuin muutkaan. On jokaisen oma henkilökohtainen asia haluaako lapsia vai ei. Sen ei pitäisi vaikuttaa kenenkään toisen elämään millään tavalla. Se että pidät lapsettomia idiootteina on oma asiasi mutta se kertoo enemmän sinusta kuin niistä joita arvostelet.

        Eihän sitä mitään tarvitse tehdä jos ei halua. Mutta kyllä ikääntynyt ja rupsahtanut lapseton vanha nainen on totaalinen turhake.


      • anonyymi kurppa
        cvxzmnzbf kirjoitti:

        Eihän sitä mitään tarvitse tehdä jos ei halua. Mutta kyllä ikääntynyt ja rupsahtanut lapseton vanha nainen on totaalinen turhake.

        Tuo on sinut mielipiteesi..Vaikka minulla ei ole lapsia olen silti tarpeellinen, en turhake.


    • mirror mirror on thewall

      Ja peilistä katsoo todennäköisesti fiksumpi tyyppi kuin se lapsia vääntävä. Ihmiskuntahan tyhmistyy koko ajan, koska tyhmät lisääntyvät enemmän kuin älykkäät.

    • tyytyväinen näin

      Ei se naisellisuus ole lasten teosta kiinni, kuten ei mistään ulkoisista seikoistakaan. Se on pään sisällä.
      Mä en tarvi lapsia tunteakseni olevani kokonainen. Mä olen jo kokonainen tällaisenaan, eikä mun siis tarvitse sen takia maailmaa ylikansoittaa.

      Lisäksi rakastan itseäni ja koen olevani rakastettu monilta muiltakin tahoilta. Ei mun tarvitse lasta tehdä itseäni rakastamaan. Sehän vasta itsekästä on, tehdä lapsi siksi että edes joku rakastaisi ja olisi minusta riippuvainen.

      Haluan elää tämän elämäni vain ja ainoastaan itselleni. En kenenkään muun ehdoilla.

    • Motivaatio heräsi

      Oi kauheeta! Lähdenpä tästä sitten heti hankkiutumaan raskaaksi, jottei sinulle tule enää tuon pahempi mieli!

      • 18+12

        Älä nyt ensimmäisen turjakkeen kanssa sitten ole sillä tavalla, vähän tyyliä.


      • Motivaatio heräsi
        18+12 kirjoitti:

        Älä nyt ensimmäisen turjakkeen kanssa sitten ole sillä tavalla, vähän tyyliä.

        Juu, en minä ensimmäisen turjakkeen eteen heittäydy levälleni, enkä vielä toisenkaan. Ja koska narrasin alun alkaenkin, en tarjoudu turjakkeille ollenkaan, vaan tarkastelen miestä monelta kannalta ennen kuin vien hänet sänkyyni. Spermantuotantovolyymi ei kuulu kriteereihini ollenkaan.

        Joku tuolla ketjun keskellä vinkui, ettei hedelmällisyysiän ohittaneilla naisilla ole yhteiskunnalle mitään annettavaa. Jännästi kuitenkin tämänkin reilusti yli nelikymppisen sinkkunaisen yritystoiminnan tulopuoli kiinnostaa verohallintoa. Mikäpä siinä - ylläpitäköön yhteiskunta veroeuroillani vaikka moottoritietä minun ajeltavakseni, ja suurin osa tuloistani joka tapauksessa jää minun nautittavakseni.

        On muuten aika kamala ajatus: pariskunta itku silmässä nylkyttämässä vasten tahtoaan, kun on saatava aikaan edes yksi uusi veronmaksaja valtiolle, vaikkei millään itse haluaisi. Onneksi minä en ole koskaan kärsinyt tuon kaltaisesta velvollisuudentunnosta! XD


    • N+lapset

      Tosi rumasti kirjoitettu.
      Oletko mies vai nainen?


      Itse olen nainen, jolla lapsia.

      • Elämän suola

        Olen juuri samaa mieltä! Nainen on nainen vasta kun on synnyttänyt lapsen tai lapsia. Lapseton nainen on kuin kitisevä teini ilman omaa tahtoaan ja järkeään. Mikään ei ole kauniinpaa kuin äiti joka on juuri saanut lapsen maailmaan ja katsoo sitä rakkaudella ihastellen :) En voi ymmärtää naisia jotka ovat valinneet lapsettoman elämän, pidän heitä sairaina ja poikkeavina yksilöinä.


      • Markku37
        Elämän suola kirjoitti:

        Olen juuri samaa mieltä! Nainen on nainen vasta kun on synnyttänyt lapsen tai lapsia. Lapseton nainen on kuin kitisevä teini ilman omaa tahtoaan ja järkeään. Mikään ei ole kauniinpaa kuin äiti joka on juuri saanut lapsen maailmaan ja katsoo sitä rakkaudella ihastellen :) En voi ymmärtää naisia jotka ovat valinneet lapsettoman elämän, pidän heitä sairaina ja poikkeavina yksilöinä.

        Tiedätkö mitä? Sinä ja sinun ahdas maailmankuvasi tässä sairasta on. En voi kuin sääliä niitä lapsia jotka tähän maailmaan väännät ja joille opetat omia "totuuksiasi".
        Juuri tästä syystä eli ihmiskunnan valitettavasta tyhmentymisestä johtuen en koskaan ole halunnut lapsia tehdä. Edelleenkin se hätkähdyttää huomata, vaikka olenhan tuon jo aikaa sitten tajunnut, että juuri tyhmät ne tänne niitä lapsia tekevät. Sellaiset ihmiset, jotka eivät osaa ajatella nykyhetkeä pidemmälle. En siis tarkoita että kaikki lapsen tehneet olisivat automaattisesti tyhmiä, mutta sanotaanko näin että tyhmät jättää lapsen tekemättä vain jos eivät sellaista voi biologisista syistä saada. Heille lisääntyminen on päivänselvää vaikka sen typeryyden periyttäminen voisi tämän maailman kannalta mieluusti jäädä tekemättä.

        Ai niin..ja unohtui mainita että olen mies, avioliitossa ja lapsia ei ole eikä tule. Turhake olen sitten ilmeisesti minäkin. Heh.


    • Jussi 1964

      Hullu kai sitä olis jos tässä lisääntymään alkais. Työkin kun on sen verran riskaabelia että ois pakko tässä iässä vaihtaa alaa tai jäädä eläkkeelle, kun muuten sais aina pelätä että jää lapsi orvoksi. Vela-elämälle voi olla monia syitä.

    • Munat löytyy

      Lapseton nainen on kuin munaton mies, osuvammin asiaa ei mielestäni voi ilmaista :)

      • Tuhkaa munissa

        Heh näin se menee :) Tai voisiko lapseton nainen olla kuin tuhkamunainen "mies" :)


    • ffgg

      Muslimien korkeaan syntyvyyteen on turha vedota. Tulevaisuuden konfliktissa suurin osa muslimeista tapetaan. Se kriittinen piste ei ole vielä ylitetty jolloin konflikti puhkeaa mutta se on vain ajan kysymys.

    • Marianne89

      En halua lapsia ja se on täysin oma päätökseni. Miksi helvetissä ylipäänsään kannatat ajatusta että KAIKKIEN naisten pitäisi hankkia lapsia? Ensinnäkään kaikista ei edes äideiksi ole, ja sitten jätetään se vauva vaikka yksin takapihalle vaunuihin että vaan pääsee itse bilettämään... Tai sitten ne todella sairaat ääliöt jotka hyväksikäyttävät OMIA LAPSIAAN! Sääliksi käy näitä huonojen äitien lapsia. Toiseksi, osa ihmisistä ei koskaan koe ns. olevansa "valmis" äideiksi. Lapsen hankkiessaan täytyy olla todella varma, että on valmis siihen koska asiaan sisältyy todella suuri vastuu pienen ihmisen elämästä, kasvatuksesta, turvallisuudesta ja hyvinvoinnista.

      • ätmi

        Ei tosiaan kannata hankkia lapsia, jos pelkää hyväksikäyttävänsä niitä.


      • Marianne89
        ätmi kirjoitti:

        Ei tosiaan kannata hankkia lapsia, jos pelkää hyväksikäyttävänsä niitä.

        Jospa lukisit ihan näin alkuun Aapisen uudelleen ennen kuin yrität tavata foorumeiden viestejä.


      • Hyi hitto!

        Eli toisinsanoen sinä Marianne89 et ole itsestäsi laisinkaan varma että millainen paskiainen olisit omille lapsillesi? Taidat olla juuri sellainen kusipää joka jättää lapsensa kotiin yksin yöksi ja lähdet bilettämään yms? Oletko hieman seko kenties?


      • ätmi
        Marianne89 kirjoitti:

        Jospa lukisit ihan näin alkuun Aapisen uudelleen ennen kuin yrität tavata foorumeiden viestejä.

        Pidä sinä vain nuo omat lapsiin kohdistuvat sairaat himosi kurissa. :(


      • anonyymi kurppa
        Hyi hitto! kirjoitti:

        Eli toisinsanoen sinä Marianne89 et ole itsestäsi laisinkaan varma että millainen paskiainen olisit omille lapsillesi? Taidat olla juuri sellainen kusipää joka jättää lapsensa kotiin yksin yöksi ja lähdet bilettämään yms? Oletko hieman seko kenties?

        Luetun ymmärtäminen ei taida olla hallussa?!?!?!


      • anonyymi kurppa
        Hyi hitto! kirjoitti:

        Eli toisinsanoen sinä Marianne89 et ole itsestäsi laisinkaan varma että millainen paskiainen olisit omille lapsillesi? Taidat olla juuri sellainen kusipää joka jättää lapsensa kotiin yksin yöksi ja lähdet bilettämään yms? Oletko hieman seko kenties?

        Nythän mä vasta hokasin, että nimim. "second" aka "EmilyB" jne. on tehnyt paluun palstalle haastamaan riitaa..


      • Marianne89
        Hyi hitto! kirjoitti:

        Eli toisinsanoen sinä Marianne89 et ole itsestäsi laisinkaan varma että millainen paskiainen olisit omille lapsillesi? Taidat olla juuri sellainen kusipää joka jättää lapsensa kotiin yksin yöksi ja lähdet bilettämään yms? Oletko hieman seko kenties?

        No huh huh millaisia olettamuksia. En puhu siitä millainen olisin mahdollisesti äitinä. Puhuin kahdesta eri asiasta, miksi kaikilla naisilla ei ole velvollisuutta ja miksi ei toisaalta pidäkään hankkia lapsia. Otin esimerkeiksi siihen miksi kaikilla naisilla pitäisi olla velvollisuus hankkia lapsia myös ne, jotka jättivät lapsensa heitteelle. Ja sanoinpahan vaan että itse tunnen, etten välttämättä ole valmis hankkimaan lapsia. En siksi, että itse haluaisin heille mitään pahaa tai sairasta tai siksi että haluaisin bilettää yöt ympäriinsä. Mutta eikö ihmisellä silti ole oikeus olla hankkimatta lapsia jos tuntee ettei välttämättä ole siihen muuten koskaan valmis?

        En ylipäänsä ymmärrä, miksi ne jotka ovat valinneet elää elämänsä toisin kuin valtaväestö saavat paskaa niskaansa tai he olisivat heti "sekopäitä", jos siitä toisella tapaa elämisestä ei aiheudu haittaa muille.


      • Sylkäisy!!
        anonyymi kurppa kirjoitti:

        Nythän mä vasta hokasin, että nimim. "second" aka "EmilyB" jne. on tehnyt paluun palstalle haastamaan riitaa..

        Älä saatanan kurppa ala muttamaan puheenaihetta kun olet alakynnessä!!!


      • Hyi vittu!
        Marianne89 kirjoitti:

        No huh huh millaisia olettamuksia. En puhu siitä millainen olisin mahdollisesti äitinä. Puhuin kahdesta eri asiasta, miksi kaikilla naisilla ei ole velvollisuutta ja miksi ei toisaalta pidäkään hankkia lapsia. Otin esimerkeiksi siihen miksi kaikilla naisilla pitäisi olla velvollisuus hankkia lapsia myös ne, jotka jättivät lapsensa heitteelle. Ja sanoinpahan vaan että itse tunnen, etten välttämättä ole valmis hankkimaan lapsia. En siksi, että itse haluaisin heille mitään pahaa tai sairasta tai siksi että haluaisin bilettää yöt ympäriinsä. Mutta eikö ihmisellä silti ole oikeus olla hankkimatta lapsia jos tuntee ettei välttämättä ole siihen muuten koskaan valmis?

        En ylipäänsä ymmärrä, miksi ne jotka ovat valinneet elää elämänsä toisin kuin valtaväestö saavat paskaa niskaansa tai he olisivat heti "sekopäitä", jos siitä toisella tapaa elämisestä ei aiheudu haittaa muille.

        Mikset ole valmis???? Mitä vittua se tarkoittaa?? Eli biletät vastuuntunnottomasti jatkuvasti yössä ja tuot kotiin epämääräistä sakkia yms olenko vitun oikeassa??


      • Hyi hitto!
        Marianne89 kirjoitti:

        No huh huh millaisia olettamuksia. En puhu siitä millainen olisin mahdollisesti äitinä. Puhuin kahdesta eri asiasta, miksi kaikilla naisilla ei ole velvollisuutta ja miksi ei toisaalta pidäkään hankkia lapsia. Otin esimerkeiksi siihen miksi kaikilla naisilla pitäisi olla velvollisuus hankkia lapsia myös ne, jotka jättivät lapsensa heitteelle. Ja sanoinpahan vaan että itse tunnen, etten välttämättä ole valmis hankkimaan lapsia. En siksi, että itse haluaisin heille mitään pahaa tai sairasta tai siksi että haluaisin bilettää yöt ympäriinsä. Mutta eikö ihmisellä silti ole oikeus olla hankkimatta lapsia jos tuntee ettei välttämättä ole siihen muuten koskaan valmis?

        En ylipäänsä ymmärrä, miksi ne jotka ovat valinneet elää elämänsä toisin kuin valtaväestö saavat paskaa niskaansa tai he olisivat heti "sekopäitä", jos siitä toisella tapaa elämisestä ei aiheudu haittaa muille.

        Kyllä jumalauta ton ikänen muija jo osaa päättää haluaako lapsia? luuletkos olevasi jokin vitun 15v teini??


      • anonyymi kurppa
        Sylkäisy!! kirjoitti:

        Älä saatanan kurppa ala muttamaan puheenaihetta kun olet alakynnessä!!!

        Siis missä alakynnessä?? Kirjoitin vain tekemäni huomion. Käytätpä jälleen kaunista kieltä..


      • Marianne89
        Hyi vittu! kirjoitti:

        Mikset ole valmis???? Mitä vittua se tarkoittaa?? Eli biletät vastuuntunnottomasti jatkuvasti yössä ja tuot kotiin epämääräistä sakkia yms olenko vitun oikeassa??

        Käyn baareissa ehkä 1-2 kertaa vuodessa että joo, biletän tosi vastuuntunnottomasti...


      • Marianne89
        Hyi hitto! kirjoitti:

        Kyllä jumalauta ton ikänen muija jo osaa päättää haluaako lapsia? luuletkos olevasi jokin vitun 15v teini??

        Olenkin päättänyt, vastaus on: en.


    • Hyi hitto!

      Tyypillinen naikkonen olet, heti netistä kaivelet todistuaineistoa itseäsi puollustaen, säälittävä naikkonen jolta elämänraiteet hukassa, surko tulee sinua raukkaa bimboa. Mene sinne baariin vonkaamaan ja läträämään sillä muuhun sinusta ei ole! Äidiksi sinä olet aivan liian kypsymätön ja sinusta ei koskaan voisi edes sellaista huolehtivaa äitihahmoa tullakkaan.

      • Nyt oksennan!!

        Marianne89 on surfaillut vähän netissä ja lueskellut ns naistenlehtiä ja sitten hakenut sieltä omaan sairauteen syitä ja hyväksyntää, on sairasta vertailla vitun julkkismulkkuja normaaleihin ihmisiin, sillä nuo kaikki mulkut on todella sekopäisiä ja erittäin sairaita ja jopa vaarallisia.


      • Marianne89

        Onneksi on maailmassa myös miehiä jotka eivät halua isiksi. Olisitte vain tyytyväisiä että ne naiset jotka eivät lapsia halua uskaltavat haukuistanne huolimatta siitä suoraan ilmoittaa. Vai miltä tuntuisi tilanne, jossa olisitte seurustelleet naisen kanssa joka on teidän kantanne tietäen salannut ettei koskaan halua lapsia ja vain valehdellut jättäneensä pillerit pois? Sitten tuhlaisitte tälläisen naisen kanssa parhaat vuodet elämästänne ennen kuin totuus paljastuisi.


      • Hyi hitto!
        Marianne89 kirjoitti:

        Onneksi on maailmassa myös miehiä jotka eivät halua isiksi. Olisitte vain tyytyväisiä että ne naiset jotka eivät lapsia halua uskaltavat haukuistanne huolimatta siitä suoraan ilmoittaa. Vai miltä tuntuisi tilanne, jossa olisitte seurustelleet naisen kanssa joka on teidän kantanne tietäen salannut ettei koskaan halua lapsia ja vain valehdellut jättäneensä pillerit pois? Sitten tuhlaisitte tälläisen naisen kanssa parhaat vuodet elämästänne ennen kuin totuus paljastuisi.

        En vastaile enää sinulle Marianne89 sillä minusta tuntuu että olet lesbo ja asia alkoi oksettaa.


      • anonyymi kurppa

        Sinä vaikutat onneksi tosi normaalilta ja kypsyneeltä..


      • Hyi hitto!
        anonyymi kurppa kirjoitti:

        Sinä vaikutat onneksi tosi normaalilta ja kypsyneeltä..

        Ja en liioin vastaile anonyymi kurpalle=Marianne89. Miksi vaikenet kun esitin epäilyt lesboudestasi?


      • Marianne89
        Hyi hitto! kirjoitti:

        Ja en liioin vastaile anonyymi kurpalle=Marianne89. Miksi vaikenet kun esitin epäilyt lesboudestasi?

        Minä ja anonyymi kurppa emme ole sama henkilö. Ja miksi jatkaisin jankkausta jostain, joka menee linjalle "vitun lesbo"/"vitun homo"? Ei siinä vaiheessa enää voi edes yrittää keskustella järkevästi tai tuoda esiin omia mielipiteitään. Siksi jätänkin sen ihan omaan pieneen kalloosi pähkäiltäväksi olenko lesbo vai en.


      • twiikeri1
        Nyt oksennan!! kirjoitti:

        Marianne89 on surfaillut vähän netissä ja lueskellut ns naistenlehtiä ja sitten hakenut sieltä omaan sairauteen syitä ja hyväksyntää, on sairasta vertailla vitun julkkismulkkuja normaaleihin ihmisiin, sillä nuo kaikki mulkut on todella sekopäisiä ja erittäin sairaita ja jopa vaarallisia.

        Meneekö muilta ohi tämä ironia tässä kun lapsettomat atm-luuserit parjaa lapsettomia naisia? Onko taustalla katkeruus siitä, että kukaan täysjärkinen nainen ei tekisi heille lasta? Hyvä Marianne!


    • krooh

      Ei jaksa ajatella enää perheen perustamista, nuorempana oli yritystä mutta ilkeä maailma sabotoi kaiken.
      Nyt yli 30v ja 20 kg lihavempi hanttihommien tekijä selkäsärkyineen.
      Olo ei ole enää prinsessainen.

    • ksisksisusiddudi

      Lapsettomat naiset ovat aivan kauheita baarilutkia lähes kaikki ja lähes puolet heistä on lesboja.

      • kolme lasta

        Mielestäni lapsettomat naiset ovat jälkeenjääneitä teinejä jotka eivät uskalla ottaa vastuuta lapsesta. Tälläinen nainen elää vain itselleen ja jo ajatuksena aivan kauheaa?


      • Kateuttako?
        kolme lasta kirjoitti:

        Mielestäni lapsettomat naiset ovat jälkeenjääneitä teinejä jotka eivät uskalla ottaa vastuuta lapsesta. Tälläinen nainen elää vain itselleen ja jo ajatuksena aivan kauheaa?

        No onpa kertakaikkiaan kauheaa!

        Vastuutahan voi nyt ottaa paljon muustakin kuin lapsesta. On sulla jälkeenjääneet ajatukset.


      • Marianne89
        Kateuttako? kirjoitti:

        No onpa kertakaikkiaan kauheaa!

        Vastuutahan voi nyt ottaa paljon muustakin kuin lapsesta. On sulla jälkeenjääneet ajatukset.

        Paljon palstan tasosta kertoo sekin, että tuo minua edeltänyt kommentti oli äsken miinuksilla mutta sen edellä ollut "lapsettomat ovat jälkeenjääneitä" ei ollut...


      • Marianne89

        Ja se, että on lapsia tarkoittaa automaattisesti että on hyvä äiti tai ettei käy viihteellä? Tietysti sen PITÄISI olla näin, mutta kun se ei valitettavasti aina ole...


    • Tyhmyytesi loistaa

      Eivät ne lapsettomat sinun arvostusta tarvitse. Itseään vartenhan tätä elämää eletäänkin, ei muita varten. Minulla on mieskin joka ei halua lapsia. Meillä on muita harrastuksia ja sisältöä elämässä niin ettemme tarvitse lapsia. Mahtuuko se sinun pieneen mitättömään kaaliin ettei kaikki TARVITSE lapsia.

      • Marianne89

        Myös oma eksäni oli sellainen joka ei myöskään halunnut lapsia. Oli helpompaa kun molemmat tiesivät heti alusta asti, että deittikumppani ei myöskään toivo perheenlisäystä. Varmaan nämä tässä ketjussa mesoavat kuvittelevat, että kaikki miehet jakaisivat heidän mielipiteensä... Onneksi eivät!


    • Hyi hitto!!

      Kyllä nyt huomaa että täällä kirjoittelevat siis lähinnä lapsettomat sinkut?? Voi jumalauta kun ottaa aivoon sinkut jotka pörräävät vain oman napansa ja sanonko minkä ympärillä! Jotai vastuuta teidänkin tulee elämässä ottaa, eihän teistä ole mihinkään, ei siis yhtään mihinkään! Minä en edes omaan firmaani teitä lapsettomia naisia palkkaisi, en vaan luota teidän ajattelutapaan, ja olenkin palkannut ainoastaan naisia joilla on lapsia, he osaavat ottaa asioista vastuun ja kun taas te ihmeelliset lapsettomat sekopäät joihin ei voi luottaa yhtään.

      Menkää itseene ja katsokaa peiliin, osaatteko edes yhtään hävetä kuivaa ja olematonta elämäänne joka ei johda yhtään mihinkään. Varmasti tulee aika kun te kaikki itkien kadutte sitä ettei kukaan tule vanhusta katsomaan sairaalaan tai ettei voi jakaa asioitaan omille lapsilleen tai lepsen lapsilleen, tätä te raukat ette ole tajunneet vielä kun päässänne ei liiku kun viina, tupakka, huumeet, bieletys, nainti yms yms HÄVETKÄÄ LUTKAT!

      • Marianne89

        "Minä en edes omaan firmaani teitä lapsettomia naisia palkkaisi"

        Tunnen työnantajan, joka taas tuskailee sitä kuinka moni nuori nainen hankkiutuu raskaaksi melkein heti firmaan tultuaan... Ja sitten parin vuoden päästä taas uusi lapsi ja uusi äitiysloma. Asioilla on usein kaksi puolta.

        Kuulostat muuten todella tasapainottomalta ihmiseltä johtamaan ylipäänsä mitään. Toivottavasti firmasi ei ole iso, työntekijäparat kun päätät päästellä höyryjä heidän niskaansa kaikesta mikä itseäsi sattuu vähääkin ärsyttämään...


    • mhdsabfd

      Moniko näistä ns VELA-naisista on oikeasti esim. klamydian vuoksi mahoja?

      • Marianne89

        Ei ole koskaan ollut klamydiaa eikä mitään muutakaan sp-tautia. Tämä puhtaasti siksi, että olen käyttänyt kondomia kaikissa paitsi ekassa pitkässä suhteessani (ja siinäkin jäi pois vasta monen kuukauden jälkeen).


    • ---

      Olen yksin siksi että pidän rauhasta.
      Pelkäisin tehdä lasta tähän epätasapainoisten ihmisten maailmaan.

    • 13+18

      Lapsettomat naiset ovat aivan kelpo ihmisiä hekin. Sopivat esim. yötöihin tai muihin sellaisiin, joissa vaaditaan olla kotoota poissa erikoisina aikoina. Lisäksi tällaiset vanhat piiat sopivat katkeruudessaan mm. opettajiksi jakamaan pahaa oloaan eteenpäin sukupolvelta toiselle, niin kuin aina on mennyt.

    • Kakrumami

      Kyllä on oma elämä ilman sisältöä silloin kun moittii lapsettomien naisten elämä.. Eikö ole muita tärkeämpiä asioita ajateltava tai kenties se omaan peiliinkin katsominen? Ei varmaan uskallakaan koska sieltä katsoo takaisin ahdasmielinen pa**a...
      Jokainen elää niinkuin haluaa olematta huonompi tai parempi kansalainen. aamen.

      Juu ja minulla on lapsia:) Ei tulisi mieleenikään moittia lapsettomia!

    • Sinänsä viihdyttävää

      Aika kauhea ajatus, että tämän ketjun lutkittelijoilla ja silmitöntä sappea suustaan syöksevillä vihaajilla oikeasti olisi lapsia. Jokaisella lapsella pitäisi olla tasapainoinen koti ja selväpäiset vanhemmat. Syntyy pahaa jälkeä, kun vanhempina on fanaatikkoja, tietämättömiä luokittelijoita ja selvästi väkivaltaan ja erityisesti henkiseen väkivaltaan ja törkyturpaisuuteen taipuvaisia kiilusilmiä, jotka aivopessevät tenavansa samanlaisiksi.

      Ja se kirjoitustaito tuntuu myös olevan luvattoman heikko. Yhtä huonosti kirjoittavia aikuisia tapaa lähinnä fanaattisimpien uskonhihhulien piiristä. Mikäpä muu näitä ryhmiä yhdistäisikään kuin tietämättömyys ja silmitön pelko kaikkea vähänkin tuntematonta kohtaan - ja hihhuleilla suurin osa maailmasta on sitä pelottavaa tuntematonta.

      Trolleja noista tietysti on suurin osa. Yleensä sinkkupalstalla on pääasiassa sinkkuja, mutta aina näiden herkullisimpien trollausaiheiden ilmestyessä palstalle tuvahtaa valtava määrä "parisuhteessa olevia" ja "vanhempia", ja kun puhti alkaa loppua, muutamat heistä tekeytyvät "työnantajiksi" ja saavat vielä vatkatuksi vähän tyydytystä hiipuvasta ketjusta.

      Pannaanko linkki hellari- ja jahvepalstoille, niin saadaan lisää helvetin tulta tähän aiheeseen ja päästään näkemään, miten herttaisia isiä ja äitejä sieltä löytyy?

      • Hyi hitto!

        Älä sinä lutka lässytä yhtään kun et asioista tiedä mitään! Lapsettomat naiset ovat hirviöitä!! menkää katsomaan peiliin!! HÄVETKÄÄ!! Oletteko koskaan oikein miettineet miksi teistä tuli juuri tuollaisia surkimuksia mitä olette?? Menikö lapsuudessa jotain kenties pieleen vai mistä tämä kaikki heijastuu?


      • Hohhoijaa taas
        Hyi hitto! kirjoitti:

        Älä sinä lutka lässytä yhtään kun et asioista tiedä mitään! Lapsettomat naiset ovat hirviöitä!! menkää katsomaan peiliin!! HÄVETKÄÄ!! Oletteko koskaan oikein miettineet miksi teistä tuli juuri tuollaisia surkimuksia mitä olette?? Menikö lapsuudessa jotain kenties pieleen vai mistä tämä kaikki heijastuu?

        En oikeasti jaksa tajuta miten joku jaksaa vastata näin huonoon provoon? Tämä aloittaja ja ainakin nimimerkit Hyi hitto!, Lapsia neljä, mhdsabfd ja kolme lasta ovat saman henkilön kirjoittamia.

        Vaadinkin nyt näihin provoihin vähän jotain tasoa!!!! Sitä paitsi tämä Sinkut palsta on ATM miehien temmellyskenttä ja heidän inhokkinaisensa ovat luonnollisesti yksinhuoltajaäidit eli jo se paljastaa aloituksen provoksi.

        Joten asia käsitelty, PISTE!


    • biasvirta

      Kyllä se jännä panomies on paras iskä, mitä useimpiin naisiin on mällinsä roiskinut, sitä paremmat geenit.

      Niinhän se panomies tekee että alku menee tuplakortsulla uuden muijan kanssa, sitten parin kuukauden jälkeen roiskii estoitta, ja kas, yksi kerta lyylin toosaa kirveltääkin seuraavana aamuna, aijai vaan.

    • Tarja Malin

      Miksi sinä haukut meitä lapsettomia? Meitä nyt ei vaan kotihommat kiinnosta ja haluamme mennä ja kulkea silloin kun meitä huvittaa. Minä esim käyn jopa kaksikertaa viikossa baarissa etsimässä panoseuraa, ei siinä paljon lapsia voi tiellä pyöriä kun me aamuyöstä pannaa ;) Olen niin itserakas ihminen että haluan vain itselleni kaikkea hyvää ja nautinnollisia hetkiä eri miesten kanssa, ai ai sitä ihanaa ja huoletonta sinkkuelämää runsaiden panojen kera ;)

      • emac

        Niinpä. Tämäkin 100% aito viesti osoittaa kiistatta lapsettomien lapsellisuuden.


    • miehet on sikoja

      Onko tää joku lestadiolaisten mielipidesivusto?
      Ja sitäpaitsi,koittakaa miehet nyt päättää; usein valitatte sitä kun vaimo on kamala raskausaikana ja seksi loppuu lapsentuloon ja nyt onkin sitten kamalaa kun nainen ei haluakaan lapsia - voi hyvää päivää!

      • Teehtävänsä tehnyt

        Ihmettelen samaa. Kauhea ruikutus kun ämmä ei enään anna eikä edes viereensä huoli. Nainen kun saa sukuaan jatkettua niin saa se ääliö häipyä.


    • Peiliin katsonut

      Jaa ettei lapsia tehneet ole muka omahyväisiä ja itserakkaita. Voisinpa kertoa hyvän esimerkin omista vanhemmistani ja monista muistakin vanhemmista mutta jääköön...

      Lapset eivät poista narsistista persoonallisuushäiriöö, ei ne paranna eikä tee kenestäkään täydellistä. Lapset kun kasvavat ja kehittyvät niin sitä epätäydellisempi huomaat olevasi ja loppujen lopuksi jälkeenjäänyt. Ei siinä lastenhoitamisessa ehdi tai jaksa useinkaan enään itseään kehittää.

      Elämän suola ja tulvaisuus voi olla jotain ihan muuta kuin lastenhoitoa. Mutta jos ei muuta sisältöä keksi niin käyhän se lastenhoitokin ja seuraavaksi saa hoitaa lapsenlapset.

    • Perhe=rakkaus

      Lapsettomuus on ihan kamala asia, monet parit yrittävät vuosia hankkia omaa lastaan monilla eri hoidoilla, ja sitten kuvaan astuu nämä todelliset epäkurantit naiset jotka eivät edes halua jälkikasvua? en voi mitenkään käsittää tuollaista ajatusta naisena? Meillä on kaksi ihanaa lasta ja olemme onnellinen perhe ja en tiedä elämää mitä se olisi lapsettomana tuolla juosten? epäilen että sekoaisin vähintään tyhjyyteen ja sisällöttömään elämään.

      • 16 + 13

        Entäs jos lapset eivät olekaan ihania, vaan sairaita ja todella epäkurantteja?


      • Elämän suola!
        16 + 13 kirjoitti:

        Entäs jos lapset eivät olekaan ihania, vaan sairaita ja todella epäkurantteja?

        Rakkaus ei katoa vaikka sairaita yms se vain vahvistuu silloin, oletko hieman lapseton idiootti?


      • 8 + 4
        Elämän suola! kirjoitti:

        Rakkaus ei katoa vaikka sairaita yms se vain vahvistuu silloin, oletko hieman lapseton idiootti?

        Entäs jos ovat epäkurantteja?


      • Hyi hitto!
        8 + 4 kirjoitti:

        Entäs jos ovat epäkurantteja?

        Haista sinä pitkä paska!!


    • sovinistien äitikö s

      Ja miksihän ovat yksin?Koska sellaiset kuin sä ei kasvata poikiaan, jolloin miehist tulee vihasii tai sovinistei tai alkoholistei

    • sovinistien äitikö s

      Ja miksihän ovat yksin?Koska sellaiset kuin sä ei kasvata poikiaan, jolloin miehist tulee vihasii tai sovinistei tai alkoholistei

    • Auuu Auuu!!

      Lapsettomuusvero on oiva idea! Kannatan susipareille sitä :)

      • Entinen sinkku ;)

        Ha ha haaa! Hyvä toi lapsettomuusvero!

        Jokainen sinkkunainen nyt peilin eteen ja etsimään syitä lapsettomuuteensa :) Lapset ovat elämän rikkaus.


      • Marianne89
        Entinen sinkku ;) kirjoitti:

        Ha ha haaa! Hyvä toi lapsettomuusvero!

        Jokainen sinkkunainen nyt peilin eteen ja etsimään syitä lapsettomuuteensa :) Lapset ovat elämän rikkaus.

        Tottakai ymmärrän että oma lapsi on varmasti jokaiselle normaalille vanhemmalle elämänsä ihanin ja rakkain asia, mutta se rakkaus siihen lapseen syntyy vasta lapsen syntyessä. En minä näin etukäteen pysty tavoittamaan sitä äidinrakkauden tunnetta syntymätöntä lastani kohtaan, enkä sitä tunnetta että lapset ovat elämän rikkaus. Voin kyllä silti hyvin ymmärtää sen tunteen niillä ihmisillä jotka äitejä/isiä ovat, vaikken itse aiokaan lapsia hankkia ja vaikka en itse omasta tahdostani tule sitä tunnetta kokemaan. Olisiko se lastakaan kohtaan kivaa, jos olisi oikeasti vanhempien elämäntilanteeseen ei-toivottu mutta vanhemmat olisi silti esimerkiksi jollain sairaalla lailla pakotettu hankkimaan lapsia? Paras tapa osoittaa lapselleen rakkautta on se että hänet on hankittu aidosti hänet haluamalla.


    • 11 +13

      Jos lapset ovat elämän rikkaus, mikä tekisikään elämästä yhtä rikasta kuin 20 lasta? Jostain syystä hyvinkin lapsirakkaiksi julistautuvat eivät käytä täyttä lisääntymispotentiaaliaan, vaan tyytyvät keskimääriin muutamaan lapsoseen. Kahden lapsen hoitaminen on nykyajan vaurauden ja mukavuuksien keskellä niin naurettavan helppoa, että on ihme, etteivät näiden miniperheiden vanhemmat sekoa tyhjään ja sisällöttömään elämään. Todella epäkurantteja nämä naiset, jotka eivät anna kaikkien mahdollisten lastensa syntyä vaan noukkivat mukavasti rusinat pullasta. Luonto ei tarkoittanut naista hankkimaan kahta lasta vaan olemaan raskaana ja imettämään koko hedelmällisen ikänsä.

      Terveisin lapseton ja todennäköisesti sellaiseksi jäävä nainen, joka ei polta, ei juo, ei käy baareissa eikä ole harrastanut seksiä muiden kuin kihlattunsa kanssa.

      • B-luokkaa selvästi

        ""Terveisin lapseton ja todennäköisesti sellaiseksi jäävä nainen, joka ei polta, ei juo, ei käy baareissa eikä ole harrastanut seksiä muiden kuin kihlattunsa kanssa.""

        Sieltähän se taas totuus tuli esiin, seksiä vain harrastetaan ja mikään muu ei ole mielessä, lasketaan lakanoille niin ei tarvitse ottaa mistään vastuuta.....HÄVETKÄÄ KELVOTTOMAT IHMISET!!


      • 18 + 8
        B-luokkaa selvästi kirjoitti:

        ""Terveisin lapseton ja todennäköisesti sellaiseksi jäävä nainen, joka ei polta, ei juo, ei käy baareissa eikä ole harrastanut seksiä muiden kuin kihlattunsa kanssa.""

        Sieltähän se taas totuus tuli esiin, seksiä vain harrastetaan ja mikään muu ei ole mielessä, lasketaan lakanoille niin ei tarvitse ottaa mistään vastuuta.....HÄVETKÄÄ KELVOTTOMAT IHMISET!!

        Lapselliset parit kuulemma myös harrastavat toisinaan seksiä ja taitavat laskea lakanoillekin aika usein (päätellen siitä että ipanoiden tulo tyrehtyy yleensä muutamaan). Vai ajattelitko että tyypillinen kaksilapsinen pariskunta yhtyy elämässään kahdesti ja sen jälkeen keskitytään seksiä tärkeämpiin asioihin?

        Ja kondomia kun käyttää niin ei tarvitse laskea lakanoille. :)


    • en heti hanki

      Hei katsokaas kun naisellakin voi olla jokin muukin este ettei niitä lapsia saa TAI voi hankkia!
      Itse ainakaan en pidä ALKUUNKAAN näistä YH äideistä hosuvat haarojensa kanssa jokasängyssä ja kohta on lapsia sinne lapsia tänne,ei ole sekään LAPSELLE hyvä että on vain äiti ja isäpuoli siskopuoli jne jne.
      Onhan niitä miehiäkin jotka eivät välitä muusta kuin siitä että jonkui reijän saavat,AIKA itsekästä on sekin käyttää naista vaan välineenä,vai mitä?
      Jollei ole omaelämä edes kunnossa NIIN miten voisi saada sen jälkeläisen elämän kuntoon koskaan?

    • lapsetonforever

      Menen peilin eteen ja näen itseni sellaisena kuin olen ja vastaus siihen miksi en ole lapsia hankkinut. On yksi selitteinen asia,ettei ole löytynyt sopivaa isä ehdokasta .En halua lasta tehdä ihan kenelle tahansa ja kaikista ei ole isäksi. Pidän paljon lapsista siitä ei ole kysymys. Ei kaikkien tarvitse maailmaa täyttää. KAikella on tarkoituksensa. minua ei kiinnosta mitä muut minusta ajattelevat,koska satun olemaan lapseton..mitä se muille kuuluu. Omapa on elämäni. ja iso piste.
      Tehkää te muut lapsia,muistakaa huolehtia ja kasvattakaa niistä kunnon kansalaisia...

    • Mietippä ITE!

      Kyllä kyllä, juupa juu. Kunnon nainen hankkii lapsia ja on epäitsekäs uhrautuvainen A-luokan kansalainen. Kunnes sitten mies kyllästyy vastuun jakamiseen, valvomisiin ja sairasteluihin ja seksin vähenemiseen ja löytää itselleen uuden naisen. ymmärtämään hänen vaikeaa tilannettaan. Kun puoliso oli sellainen hirviö. Ja todellakin, hups keikkaa! Lapsia hankkineesta naisesta tuli silmän räpäyksessä hu0ra, toisen luokan kansalainen ja kiimainen narttu, joka varmasti laiminlyö lapsiaan ramppaamalla baareissa. Onhan ne YH:t niin epäilyttäviä tapauksia, että!

      Toinen skenario: nainen haluaa varmistua ettei käy kuten edellä mainitulle ja haluaa tutustua kumppaniinsa kunnolla ennen kuin lähdetään koko projektiin. Haluaa naimisiin ennen lasten tekoa ja silleen. No, mies lupailee ja lupailee sitoutumista ja perheen perustamista, aina vaan on juuri joku tilanne päällä ettei ainakaan vuoden sisällä vielä onnistu. Nainen uskoo ja luottaa ja huomaakin tuhlanneensa parhaat vuotensa vitkuttelijaan, joka tietenkin ottaa ja löytää uuden naisen, jonka kanssa mennään naimisiin vuoden päästä tapaamisesta, rakennetaan talo ja perustetaan se perhe. - Naisen vika, mitäs oli niin huono kurppa ja luotti miehen tyhjiin puheisiin. Tietenkin, kuinkas muuten.

      Kertokaa nyt MITEN naisen pitäisi tehdä ettei ole AINA väärin?!?! Ei auta vaikka kuinka yrittäisi toimia oikein, niin aina tulee paskaa niskaan niin että ropisee.

    • Anonyymi

      Itsekkäämpää on tehdä lapsia, jos niistä ei pysty huolehtimaan/niitä halua.

      Kaikki eivät sovellu äideiksi. Onko lapselle parempi syntyä esim. Alkoholistiperheeseen, jossa vanhemmille viina on tärkeämpi, kuin omat lapset? Ja josta lapset otetaan huostaan?

      Mielestäni, jos ei halua lapsia niitä ei pidä tehdä?

      Lisäksi voi olla tapauksia, että nainen on tahattomasti lapseton. Itse olisin teininä halunnut perheen, muttei minua kukaan huolinut, joten olen tahattomasti lapseton nainen.

      Miten luokittelet sitten miehet, jotka eivät halua lapsia?

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä, nainen on olemassa synnyttämistä varten. Naisen tehtävä on olla kasvualusta miehen siemenelle.

      • "Naisen tehtävä on olla kasvualusta miehen siemenelle"

        Oli erityisen hienosti sanottu.


      • Anonyymi

        Harvalla miehellä on kelvollista siementä tarjolla. Misogynistien siementä ei kannata hautoa.


    • Anonyymi

      Vaihtelua yh:ien haukkumiseen. Naisviha jyllää.

    • Anonyymi

      Heillä varmaan pitäisi olla jokin hihamerkki, että tunnistaa arjessa nämä B-luokan kansalaiset.
      Muistaakseni sellaista hihamerkkijutskaa kokeiltiin taannoin hyvällä menestyksellä eräässä Euroopan maassa. Kumma kun se ei jäänyt käyttöön se tapa. Mikä ihme siinäkin oli.

    • Anonyymi

      Itse pidän turhakkeina miehiä, jotka pitävät lapsettomia naisia ja nörttejä jotenkin alhaisina ja tuhakkeina.

      Mitä tuollaisilla miehillä muka tekee?

      Miksi naisten pitäisi muka kiinnostua miehistä, jotka naisia ja nörttejä tylyttävät?

      Pitäisikö nättien nörttien kiinnostua huonoitsetuntoisista miehistä, jotka tylyttävät?

      Onko tosiaan niin, että silmälasit naisella estävät miehiä kiinnostumasta naisesta, joka on koko elämänsä halunnut löytää elämänkumppanin jonka kanssa voisi mennä naimisiin ja perustaa perheen?

      Onko siis nörttien vaan tyytyttävä elämäänsä yksinäisenä ja lapsettomana muiden ulkonäkö rasismin takia?

      Perustuuko tuo ajattelu vain kiusaamiseen vai muiden ajattelemattomaan käytökseen?

      Olen koko ikäni kärsinyt siitä, että silmälasien vuoksi kuulen, etten sovellu seurusteluun, aviovaimoksi tai keneenkään lapsen äidiksi, että olen läski, vastenmielisen näköinen, ja ruma.

      Kysyisin miksi ihmiset haluavat olla ilkeitä minua kohtaan?
      Miten perustelette oman käytöksenne kasvotusten?

      Onko kyse vain ennakkoluuloista vai kateudesta?

      Haluaisin kuulla perustelut kasvotusten, mitään kaunistelematta!

      Olen turhautunut tuohon ulkönäkö rasismiin. Jos on jotain valittamista niin valittaisitte edes kasvotusten.

      Miksi haluatte puhua pahaa muista, valheita ja mustamaalata muita vaihtamatta sanaakaan?
      Miksi ihmettelette, kun vastaan samalla mitalla takaisin?

      Kohdelkaa muita niin kuin haluatte itseänne kohdeltavan.

      Onko liikaa pyydetty, että kohtaisitte niin kuin normaalit ihmiset kohtaavat toisensa?

      Mihin unohtui vanhanajan hyvät käytöstavat?
      Miksi haluatte kiusata?
      Haluan kuulla kaikkiin kysymyksiini vastaukset kasvotusten.

    • Anonyymi

      Aikamoista trollausta missä peräkkäisissä aloituksissa on tehty kyllä naisen elämä tosi vaikeaksi. Ei saa olla lapsia jos eläisi yksin ilman miestä ja ei saa olla edes lapseton jos elää yksin.
      Ajatus taitaa olla se ettei nainen saisi elää ilman miestä vai mikähän tuossa olisi taustalla?

      Lapset ottavat ja antavat paljon energiaa mutta totuus kai on ettei jokainen halua olla se huoltapitävä aikuinen jonka elämää lapset jonkin verran rajoittavat. Oma aika kutistuu olemattomiin ja eletään elämää pitkä tovi lapset edellä.

      Kyllä maailmaan mahtuu kaikenlaisia ihmisiä, eivät ole toinen toistaan parempia.

      AV

      • Anonyymi

        ykskin mies kirjotti,että miks yksinäisillä naisilla on mieluummin koira,kuin lapsi? :D heh....miks ei sais olla? mikä ton pointti oli? aikamoinen aivopieru mieheltä.... koiria nyt on kellä vain,perheellisilläkin......mun mielestä on hyvä miettiä sitäkin,onko lasta mahdollista kasvattaa,taloudellinen tilanne ym. eikä kaikilla ole mahdollisuutta saada lasta vaikka haluaisi.....yksinäisellä vielä vaikeampi....


    • Anonyymi

      Minusta taas aina hyvä pitää mielessä se, että onko tervettä ajatella asiaa näin? Se joka toisia alentaa ja itseään ylentää samalla on epätervettä. Heikkoutta henkisesti. Mikä lopulta ajaa toisen ajattelemaan niin? Myönteinen suhtautuminen asioihin aina terveempää kuin toisten arvostelu tai negatiivinen suhtautuminen ympärillä oleviin asioihin. Joskus uskominen hyvään voi olla koetuksella, mut aina hyvään uskominen on parempaa kuin pahaan.

    • Anonyymi

      Lapseton nainen on aivan yhtä hyvä ihminen kuin on nainen, jolla on lapsia.
      Sama pätee myös mieheen.
      Monet eivät voi saada lapsia syystä tai toisesta.
      Lapsia ei pidä hankkia vain tavan vuoksi vaan pitää olla aito halu kasvattaa ja huolehtia
      lapsesta täysi-ikäiseksi asti.

    • Anonyymi

      Entäs ne miehet, jotka ovat tehneet tuon saman valinnan? Mitä he ovat?

      P.S. Itselläni on muksu ja VELA ystäviä, myös pariskuntia.

    • Tää on tosi vanha ketju ja yleensä en näihin vastaa, mutta vastaan nyt kuitenkin. Eli oma mielipide on että me lapsettomat ollaan B luokkalaisia. Mutta eihän se mitään merkitse. Ei se ole multa pois jos päästän vaikka kassajonossa lapsiperheen edelle. Toinen asia on että jos on geneeissä jotain ongelmaa, kuten alkoholismia, niin ei välttämättä kannata tälläisessä lapsijuoppouteen kannustavassa ympäristössä lapsia tehdä. Ja toinen puoli mikä mulla on, että vaikka lapset ihan mukavia onkin ja semmonen laposeton yhteiskunta, niinkuin hamlenin pillipiiparissa, niin ois aika huono, niin ei mulla taitas pää kestää lapsiperhe elämää. Siinä on vähän sama kun mulla töissä, että pidän kovasti työstäni, mutta kaikki siihen liittyvä häslinki ärsyttää. En tätä ikivanhaa ketjua kokonaan läpi käyny, mutta silmiin sattu sellanenkin kommentti, että lapset on kauhea riesa. Ja mun mielestä hölmösti sanottu. Että jos pää ei kestä, ei kannata lapsia hankkia. Ja toisaalta voihan se lapsi olla riesa, mutta elämässä on paljon muutakin riesaa. Esimerkiksi kaupassa käynti ei pätkääkään kiinnosta, mutta siellä vaan on käytävä ja esim. joku prisma on ihan täys helvetti.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      169
      3439
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      101
      1819
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1727
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      125
      1581
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      392
      1576
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1417
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1143
    8. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      62
      1063
    9. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      60
      1008
    10. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      54
      971
    Aihe