moi.
onko teillä muilla sellaista, että ei jaksa enää kiinnostaa seksin hakeminen? Olen itse päälle 30-v nainen, ja olen ollut sinkkuna nyt 6 vuotta. Turvaudun tätä nykyä mieluummin omin käsin onneen -toimintaan, kuin että viitsisin etsiä itselleni miestä. Jotenkin elämä menee omalla painollaan näinkin, on niin paljon muuta tekemistä.
Mitenkähän saisi itsensä kiinnostumaan jälleen miehistä? Ideoita?
sinkku ja seksi
33
530
Vastaukset
- lottamari.
Mikä ongelma tuossa on, jos kerran et välitä koko toisesta sukupuolesta ja sinulla elämässä riittää muuta tekemistä, niin pitäisikö siihen väkisin luoda joku ongelma, jotta elämä ei menisikään enää omalla painollaan?????
- Sinkkunainen35
Totta, ei ongelmaa. Välillä on hiljaisempia kausia ja välilä virkeämpiä. Ongelmia tulee siitä, jos yrittää laittaa itseään muottiin johon ei sovi. Eli seuraa fiiliksiäsi ja anna seksuaalisuutesi olla vaihteeksi levossa jos se siihen pyrkii. :)
Mitä taas seksiin tulee, makunsa kullakin, ja itse suosiin yleensä vibraattoria miesten sijaan. Erityisen Tärkeät Miehet ovat sitten asia erikseen, mutta sellaisia löytyy elämään harvoin. Hyvin pärjään suuren osan aikaa oman käden ja lelujenkin kanssa. :)- näinhän se menee
runataan dildoilla ja käydään panoringeissä.
- lottamari.
Ja höpö, höpö tässä taas nähdään miten miehet täällä kirjoittelee naisena. Taitaa sinuakin mies harmittaa, kun kuvittelet naisten leikkivän vaan veimpaimilla makuuhuoneessa, eikä kelpaa sinun kaltainen aito peräkammarimies.
Tuskin monella tavisnaisella on minkäälaista vibraattoria muuta kuin oma kimittävä vibraattoriääni. Miestä ei korvaa mikään, enkä minä ainakaan suostuisi käyttämään miehen sijaan mitään leluja, aitoa tai sitten ei ollenkaan.
Täällä miehet kuvittelevat, että naisilla on yöpöytälaatikko täynnä kaalimatotavaraa ja kantavat rikki menneitä vibrojaa jätelavalle tai huoltokorjaamoon samalla tavalla kuin lävähtänyttä leivänpaahdinta. - Sinkkunainen35
lottamari. kirjoitti:
Ja höpö, höpö tässä taas nähdään miten miehet täällä kirjoittelee naisena. Taitaa sinuakin mies harmittaa, kun kuvittelet naisten leikkivän vaan veimpaimilla makuuhuoneessa, eikä kelpaa sinun kaltainen aito peräkammarimies.
Tuskin monella tavisnaisella on minkäälaista vibraattoria muuta kuin oma kimittävä vibraattoriääni. Miestä ei korvaa mikään, enkä minä ainakaan suostuisi käyttämään miehen sijaan mitään leluja, aitoa tai sitten ei ollenkaan.
Täällä miehet kuvittelevat, että naisilla on yöpöytälaatikko täynnä kaalimatotavaraa ja kantavat rikki menneitä vibrojaa jätelavalle tai huoltokorjaamoon samalla tavalla kuin lävähtänyttä leivänpaahdinta.Sori vaan, mutta kyllä oikeasti olen tekniikasta pitävä nainen. :)
Panorinkejä taas en allekirjoita, ne ovat miesten fantasiaa ja ehkä harvojen (polyamoristien) todellisuutta. - menee 20cm
Sinkkunainen35 kirjoitti:
Sori vaan, mutta kyllä oikeasti olen tekniikasta pitävä nainen. :)
Panorinkejä taas en allekirjoita, ne ovat miesten fantasiaa ja ehkä harvojen (polyamoristien) todellisuutta.dildo juuriaan myöten sisään..
- lottamari.
Sori vaan, mutta kyllä oikeasti olen tekniikasta pitävä nainen. :)
Panorinkejä taas en allekirjoita, ne ovat miesten fantasiaa ja ehkä harvojen (polyamoristien) todellisuutta.Samoin miesten fantasiaa on tuo naisten leluilla leikkiminen ja "tekniikasta pitäminen" Pelimiehillä näitä kuvitelmia riittää, kun kiertävät sellaisten naisten petikavereina, joille seksi ja seksivälineet ovat pääasia. Normaalille naiselle ei kelpaa pelimies, eikä hänen mukanaan tuomat vibraattoritimpurivälineet.
Mistä nainen tykkää ja mitä haluaa, siitä on monella miehellä vääristynyt kuva. Kaiken kokeneelle pelimiehelle ei tunnu enää mikään riittävän, pitää ottaa kimppakivaa ja härveleitä ja mitä lie hierompöytiä ja laitteita mukaan, jottta saisi edes kalunsa heräämään eloon. - vähintään dildo
lottamari. kirjoitti:
Samoin miesten fantasiaa on tuo naisten leluilla leikkiminen ja "tekniikasta pitäminen" Pelimiehillä näitä kuvitelmia riittää, kun kiertävät sellaisten naisten petikavereina, joille seksi ja seksivälineet ovat pääasia. Normaalille naiselle ei kelpaa pelimies, eikä hänen mukanaan tuomat vibraattoritimpurivälineet.
Mistä nainen tykkää ja mitä haluaa, siitä on monella miehellä vääristynyt kuva. Kaiken kokeneelle pelimiehelle ei tunnu enää mikään riittävän, pitää ottaa kimppakivaa ja härveleitä ja mitä lie hierompöytiä ja laitteita mukaan, jottta saisi edes kalunsa heräämään eloon.naisen anukseen.. ja sitten hommiin.
- Sinkkunainen35
lottamari. kirjoitti:
Samoin miesten fantasiaa on tuo naisten leluilla leikkiminen ja "tekniikasta pitäminen" Pelimiehillä näitä kuvitelmia riittää, kun kiertävät sellaisten naisten petikavereina, joille seksi ja seksivälineet ovat pääasia. Normaalille naiselle ei kelpaa pelimies, eikä hänen mukanaan tuomat vibraattoritimpurivälineet.
Mistä nainen tykkää ja mitä haluaa, siitä on monella miehellä vääristynyt kuva. Kaiken kokeneelle pelimiehelle ei tunnu enää mikään riittävän, pitää ottaa kimppakivaa ja härveleitä ja mitä lie hierompöytiä ja laitteita mukaan, jottta saisi edes kalunsa heräämään eloon.Voitko lottamari. kuitenkin hyväksyä, että on myös leluista pitäviä naisia? :)
Pidän yhtäläisen oikeuden pitää itseäni normaalina, vaikka pidän leluista, kuin sinä, lottamari., joka et niitä käytä. - mielummin dildo
Voitko lottamari. kuitenkin hyväksyä, että on myös leluista pitäviä naisia? :)
Pidän yhtäläisen oikeuden pitää itseäni normaalina, vaikka pidän leluista, kuin sinä, lottamari., joka et niitä käytä.perseessä kuin ätmi;)
- lottamarina on
Voitko lottamari. kuitenkin hyväksyä, että on myös leluista pitäviä naisia? :)
Pidän yhtäläisen oikeuden pitää itseäni normaalina, vaikka pidän leluista, kuin sinä, lottamari., joka et niitä käytä.palstan tunnetuin naisena kirjoiteleva mies.
Yleensäkin naiset eivät tällaisella palstalla jaksa krjoitella vuosikaupalla yhtenään. - Ihan miesten fantasiaa
lottamari. kirjoitti:
Mistä nainen tykkää ja mitä haluaa, siitä on monella miehellä vääristynyt kuva. Kaiken kokeneelle pelimiehelle ei tunnu enää mikään riittävän, pitää ottaa kimppakivaa ja härveleitä ja mitä lie hierompöytiä ja laitteita mukaan, jottta saisi edes kalunsa heräämään eloon.että nainen tykkää tekniikasta? Hahah :D. Varmaan Martina Aitolehden tanssiryhmässä tanssiva Mirva Kallio on DI ihan vaan miesten fantasiana jopa niin vahvasti, että tutkinto suoritettu Aalto Unissa.
- ätmi
On ihan luonnollista, että vanhetessa naisen halut vähenevät hedelmällisen iän lähestyessä loppuaan.
- Ehkäisy kunniaan
Ei se vielä lopu niin ettei vahinkoja tarttis pelätä, mutta mahdollisuus saada terve lapsi tosiaan vähenee.
- näin on
"Jotenkin elämä menee omalla painollaan näinkin, on niin paljon muuta tekemistä."
Eli ei mitään tarvetta tavoitella mitään suhdeviritelmiä.
Monella sinkulla ongelma lienee juuri tuossa että tekemistä ei niin kauheasti ole ja toivotaan jotakuta vierelle siinä toivossa että tylsään elämään tulisi sisältöä.
Jos sulla kerta on paljon muuta tekemistä ja oma käsi toimii tyydytykseen niin kaikkihan on mitä parhaimmin. Senkuin nautit elämästä."Monella sinkulla ongelma lienee juuri tuossa että tekemistä ei niin kauheasti ole ja toivotaan jotakuta vierelle siinä toivossa että tylsään elämään tulisi sisältöä.!
Ai, noinko teillä? Kyllä minulla ainakin on yleensä tekemistä vähän liikaakin, mutta ei se sitä kumppanin kaipuuta kuitenkaan mihinkään sammuta.- häh?
stellaria81 kirjoitti:
"Monella sinkulla ongelma lienee juuri tuossa että tekemistä ei niin kauheasti ole ja toivotaan jotakuta vierelle siinä toivossa että tylsään elämään tulisi sisältöä.!
Ai, noinko teillä? Kyllä minulla ainakin on yleensä tekemistä vähän liikaakin, mutta ei se sitä kumppanin kaipuuta kuitenkaan mihinkään sammuta.Mihin sinä kumppania muka kaipaisit? Olet samassa tilanteessa kuin aloittaja, kumpikaan ei millään tavalla tarvitse kumppania elämäänsä.
häh? kirjoitti:
Mihin sinä kumppania muka kaipaisit? Olet samassa tilanteessa kuin aloittaja, kumpikaan ei millään tavalla tarvitse kumppania elämäänsä.
No mistäs moinen käsitys mahtaa olla peräisin? En kai minä täällä ruikuttaisi jos olisi parisuhdeasiat parhaalla mahdollisella tolalla. Kaipaishan sitä omaa ukkoa sängynlämmittäjäksi, mutta myös moneen muuhunkin puuhaan.
- ätmi-sinkku
Kai siihen kyllästyy kun oot kaikenlaisten jyystarien ja rikollisten patjana ollut.
- Marianne89
Ei kiinnosta muttei ole ongelma. Itselläni siis ei ole fyysisiä haluja joten ei tarvitse tyydytystä ylipäänsä missään muodossa, enkä itseasiassa aiemmasta muutamasta pelkkään seksiin pohjautuvasta kokeilustani saanut irti muuta kuin todella kovat morkkiksen ja katumuksen. Oikeastaan se fyysisten halujen puute on paljon helpompaa kuin jos olisi voimakkaat seksuaaliset halut. Toki sitten parisuhteessa ollessa se voi aiheuttaa ongelmia, mutta olen huomannut että voimakkaan ihastuksen mukana mullekin syttyy kyllä ainakin halu olla sen toisen kanssa myös fyysisesti. Itse ajattelin aiemmin olevani a-seksuaali, mutta joku meni sitten sanomaan että en kuulemma voi olla a-seksuaali koska minulla kuitenkin jonkinasteiset halut ihastumisen mukana tulevat (mielestäni pilkunviilausta...) vaan olisin silloin "demi-seksuaali" tai "heteroromanttinen a-seksuaali" (täysin never heard -termejä...).
Ja juu se elämä on siis seksin sijaan keskittynyt mm. harrastuksiin ja yhdistystoimintaan (olen siis muutaman eri yhdistyksen jäsen). Plus matkailuun, mutta en tee sitäkään enää yhtä usein kuin vielä muutama vuosi sitten. Parhaina takavuosina saattoi olla 3-4 matkaa vuodessa, nykyisin 1 tai korkeintaan 2 on aika rutiini.- ätmi
Aina paranee, myönnät olevasi aseksuaalinen friikki?
Toisaalta tuo kyllä selittäisi yhtä sun toista siitä miksi tunnut olevan niin pihalla asioista.
Vielä kun myöntäisit olevasi asperger niin ymmärtäisin tuon jankkaamishalusi.
Satunnaisseksin ongelma on, ettei koskaan tiedä mitä saa. Eli se on liian usein epätyydyttävää.
Minulla on kyllä leluja, on dildokin mutta klitoriskiihotin on kyllä huomattavasti useammin käytössä.- panorinki ratkaisu
tietää mitä saa, eli sitä samaa kuin muutkin persettä jakavat kanssasiskot.
- panomies.
Tuollaiset haluttomat naiset vois muuttaa kaikki samaan kaupungiin vaikka jonnekkin ouluun.
- Marianne89
Jos kerran oikeasti olet "panomies" niin ei muutaman selibaatissa olevan naisen luulisi olevan sinulta paljoa pois.
- Selibaattimaster1977
Toi on juuri hyvä. Jos on sinkku, niin silloin pitää olla ilman seksiä. VAIN siten on oikeasti "sinkku". Monet meistä miehistä ovat juurikin tuossa tilanteessa. Sinkkuuus = seksittömyys.
Itse ollut aina sinkku. Seksiä elämässäni harrastanut 3 kertaa yhden naisen kanssa kun seurustelin lyhyesti hänen kanssaan. Tämä oli 7 vuotta sitten. Sitä ennen ja sen jälkeen aina yksin ilman suhteita ja ilman seksiä.
Hyvin se menee näinkin tämä elämä hautaan asti. Jes. :D- Marianne89
En tiedä miten miehillä asia menee, mutta ainakin itselläni ensimmäisestä poikaystävästäni erottuani ekat pari kuukautta olivat pahimmat sietää ja olo helpotti huomattavasti vasta sitten kun oli ollut n. puoli vuotta ilman. Eli vaikka tavallaan taidan olla a-seksuaali, niin vielä silloin kun sitä seksiä oli siihen asti ollut pari vuotta säännöllisesti, oli se yhtäkkinen totaalikatkos silti alkukuukausina paha. Ehkä siinä sitten oli ollut vaan se tottumuskysymys takana, koska tosiaan nykyisellään ne halut eivät oikein tunnu missään. Tai sitten se, että muisti sen intohimon mikä siinä suhteessa oli aika tavalla jyllännyt.
- mm37
On ollut jo useita vuosia niin että en enää viitsi etsiä naista baareista tai nettideiteistä. Runkkaamalla pysyy seksihalut aisoissa.
- mies.
Seksiä saa helposti baareista joten ei tarvitse puutteessa elää jos ei halua. Pitää kyllä katsoa että nainen on suht selvinpäin kun kovin kännisiä naisia en edes iske ja sellaset kun ei muista mitään seuraavana aamuna ja sitten voi tulla syyte perään.
No siis en mä tajuu miten siihen vois kyllästyä. Mulla on jo jotain 2000 ollu, en oo tarkkaan laskenu enkä kaikkia panoja ees muista mut suunnilleen. Ja ei ne halut siitä oo mikskään muuttuneet. Et kyl varmaan ne sullakin palaa taas kohta, ethän sä oo vielä ees lähellekään vaihdevuosi-iässä :) Ja jos oot aina ennenki ollu seksuaalinen, niin uskon et toi on sulla vaan väliaikasta.
- liity rinkiin
joku osaava panomies panee sinut ja kumppanit tyytyväiseksi.
- sinkku.
Olet siis ollut vain patjana jollekkin etkä ole seurustellut ikinä. Itse kyllä haluan naisen joka haluaa myös seurustella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634906
- 733992
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2553604- 1183148
- 482954
- 232618
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2732298Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246- 381943
- 1081902