Teen 5 joka kysyy asiallisesti, käytän kykyäni kortteja käyttäen. Kysy töistä mistä vain. Lottonumeroihin en vastaa.
5 ennustus tarotteja käyttäen.
39
214
Vastaukset
- ?kysymys
Menenkö huomenna töihin.
- Rosestar
Terve,
Minkä ammatin päädyn homaamaan ja miten päädyn tähän lajiin?
montako lasta kaiken kaikkiaan teen?
parisuhteeni kuinka pitkään vie etenee?
Miehen Logiikka palstasta roikunko täällä loppu elämän?- Nanna.
Rose, olet ollut ennen toivon ja kipinän lapsi, näen että olet ollut toivottu tähti ja se siunaus lepää ylläsi aina. Se voima asuu sinussa aina, käytä sitä, nosta se piilevä voima sinussa esiin. Rose, sinulla on ihmeellinen kyky ammentaa voimaa.
Käytä sitä kykyä.
Olet erittäin tasapainoinen ja lujatahtoinen, tämäkin on lahja. Kaikilla sitä ei ole, olet myös oikeudenmukainen. Tietyllä tavalla saatat olla ajoittain joustamaton ja se aiheuttaa ristiriitaa.
Sinulla on tällä hetkellä pelkoja, ja tulet ne voittamaan tuevaisuudessa. Sinulla on todella suuri matka edessä, tarkoittaen sinun omaa elämämääsi. Kohtaat tuevaisuudessa niin suuria asioita, ettet ymmärrä sitä vielä. Sinun pitää keskittyä aina omiin vaistoihisi, älä luota toisiin. Luota siihen tähteen joka sinulle on lahjaksi annettu. Sinulla on lahjoja, olethan niistä itse tietoinen?
Pääset eroon tästä palstasta, jätä ne perinteet mitkä sinussa asuu sisällä, olet omien perinteidesi vanki ja sinua peloittaa kaikki uusi. Ota haasteet vastaan.
Tulisit luomaan uran äitiydestäsi huolimatta, sinulle aukenee ura, ja lapset ovat tässä mukana myös, urasi liittyy jollain tapaa lapsiin ota vastaan se työ mitä tarjotaan myöhemmin.
Miehesi on ollut ennen ylpeä ja ylimielinen ja tämä piirre astuu vielä uudestaan esiin, päätösten aika tulee silloin.
Lapsilukuun en ota kantaa. - Rosestar
Nanna. kirjoitti:
Rose, olet ollut ennen toivon ja kipinän lapsi, näen että olet ollut toivottu tähti ja se siunaus lepää ylläsi aina. Se voima asuu sinussa aina, käytä sitä, nosta se piilevä voima sinussa esiin. Rose, sinulla on ihmeellinen kyky ammentaa voimaa.
Käytä sitä kykyä.
Olet erittäin tasapainoinen ja lujatahtoinen, tämäkin on lahja. Kaikilla sitä ei ole, olet myös oikeudenmukainen. Tietyllä tavalla saatat olla ajoittain joustamaton ja se aiheuttaa ristiriitaa.
Sinulla on tällä hetkellä pelkoja, ja tulet ne voittamaan tuevaisuudessa. Sinulla on todella suuri matka edessä, tarkoittaen sinun omaa elämämääsi. Kohtaat tuevaisuudessa niin suuria asioita, ettet ymmärrä sitä vielä. Sinun pitää keskittyä aina omiin vaistoihisi, älä luota toisiin. Luota siihen tähteen joka sinulle on lahjaksi annettu. Sinulla on lahjoja, olethan niistä itse tietoinen?
Pääset eroon tästä palstasta, jätä ne perinteet mitkä sinussa asuu sisällä, olet omien perinteidesi vanki ja sinua peloittaa kaikki uusi. Ota haasteet vastaan.
Tulisit luomaan uran äitiydestäsi huolimatta, sinulle aukenee ura, ja lapset ovat tässä mukana myös, urasi liittyy jollain tapaa lapsiin ota vastaan se työ mitä tarjotaan myöhemmin.
Miehesi on ollut ennen ylpeä ja ylimielinen ja tämä piirre astuu vielä uudestaan esiin, päätösten aika tulee silloin.
Lapsilukuun en ota kantaa.Olen kiitollinen ennustukselle ja kuullostaa hyvältä(että oikein toivoisin toteutuvan) mutta tuleeko olemaan.
.
minun elämäni suuniteltii, eli siskoni kaveriksi tehtiin jolloin minusta ei ainakaan äitini odota tähteä.Hän tarjosi minulle laitoshuoltajan uraa ja siskostani toivoi sitä tähteä(lääkärin uraa). että henkinentuki perheestä ei ole kummoinen.
elämäni ei ole mennyt tasapainoisesti,. elämä lähti vain pyörimään pienen ihmisen vuoksi jolloin saavutin sitkeyden, päättämäisyyden ja toive paremmasta elämästä, sain miehenkin aatteleen asioita toisin.
ukkosenii olen saanut autettua häntä, krjaimellisesti pakottaa käyttämään kykyjään, kääntämään hänen ihmisarkuutensa uskaliaamaksi.
mitä luon "tähtejä" mutta itse en ole tähti. vaikka nimimerkkini on pilkahdus haaveita.
Saisinko ennustuksen alkavalle viikolle ja jokaiselle viikonpäivälle?
- Nanna.
Voi mikä luovuus sinussa on asuu! Olet myös kokenut aidon kumppanuuden ja sinä olet siinä vieläkin. Suhteenne perustuu tasapainoon ja harmoniaan, sekä viattomuuteen. Olet tehnyt elämässäsi täyden käännöksen joskus.
Hamuat muutosta, oletko ristiriidassa? sinun on tehtävä valinta joka koskettaa työelämääsi. Sinusta tulee esille järki ja tunteet? et osaa päättää miten toimit. Toisaalta tätä asiaa ei koskaan voi ajatella järjellä tai tunteella. Ja päätös on tehtävä.
Olet vahvassa asemassa, ja työsi on erikoisempi. Nanna. kirjoitti:
Voi mikä luovuus sinussa on asuu! Olet myös kokenut aidon kumppanuuden ja sinä olet siinä vieläkin. Suhteenne perustuu tasapainoon ja harmoniaan, sekä viattomuuteen. Olet tehnyt elämässäsi täyden käännöksen joskus.
Hamuat muutosta, oletko ristiriidassa? sinun on tehtävä valinta joka koskettaa työelämääsi. Sinusta tulee esille järki ja tunteet? et osaa päättää miten toimit. Toisaalta tätä asiaa ei koskaan voi ajatella järjellä tai tunteella. Ja päätös on tehtävä.
Olet vahvassa asemassa, ja työsi on erikoisempi.Kiitoksia paljon ennustuksesta. Nyt tuli sen verran asiaa, pitää rauhassa sulatella.
Yksi juttu jäi hieman epäselväksi...
"Toisaalta tätä asiaa ei koskaan voi ajatella järjellä tai tunteella. Ja päätös on tehtävä."
Päätöksien teko tulee olemaan melko mahdotonta, jos en voi ajatella järjellä tai tunteella. Tenkkapoo tilanne.
Hmm... kai ne, elämää suuremmat ratkaisut on vaan vedettävä hihasta ja improvisoitava jotenkin parhain päin. :)
- aibatrossi
Koska muutat huuhhpalstalle takaisin?
Tai ämmien höynälogiikkaan skitsopää
Paljonka äämmt makssa huuhaasta?
Oletko romani povaajaämmä?Koka gemsu kualee maksakirroosiin?
Koska Ratikka hyppä Wall Streetille pörissin ikkunasta
siis koska tsadin asuntkupla posahtaa
Koska Ratikan kumiäämä posahtaa?
Avaako Minna Canth viel Kanttila huorhaussin Kuopiossa?- Nanna.
Hyvää yötä, sinulle.
Nanna menee nyt nukkumaan :) - aIbisManne naapurist
Nanna. kirjoitti:
Hyvää yötä, sinulle.
Nanna menee nyt nukkumaan :)Menet nukkumaan? Ohoh--nyt tiedänkin, kuka oletkin
Kun menin nukkumaan, naapuri sammutti valot samaan aikaan
laitoit punasen valon makkariin välillä ja kämpäsäsi tramppasi
vanhoja romaniäijiä--ja Hetekasi narisi rynkytyksestä varttitunnin 12 kertaa yön aikana välillä muutama taksi
piipahti hetken ja onnelisen näköine asiakas korkkasi pullon taxissa--
Asun myös Malmilla mustalaisten talossa!!!111!!!
Keitäx Veera kaffet, niin tulen samalla rasvaamaan hetekan jouset--kaikkia naapureitamme häiritsee alvariinsa natisev hetekkasi--hai mie tiiän et sull on kiire aamulla rosikseen
klo 10--mie en voi tulla kattomaan, ku on haku päällä siit
puukkohippasist Valden kaa--Valde hävis hippaset
ja pantiin lautoihin, miut haetaa rautoihin
Tuon kaffepullat, jokka just löysin sitimarketin roskixsesta
- runontaja off
Mitä loppuvuosi tuo minulle tullessaan?
- Nanna.
Sinulla on elämänkiertokulku menossa, joka ei ole tappio.
Olet tällä hetkellä elämässäsi viivetilassa. Näen lannistumista ja se asia pitäisi kohdata haasteena.
Sinulla on kahleita, jotka sinun pitäisi murtaa että pääset eteenpäin, nämä kahleet ovat menneen elämän tuomia taakkoja. Kun vain murtaisit omat kahleesi, niin sinulle tulisi uusi sivu elämääsi.
Sinussa on henkistä virtaa ja voimaa ja kun saat ne käyttöösi olet vapaa, nyt olet sidottu. Olet hengellinen, ei kristillisessä mielessä.
Minulle ei ole koskaan aiemmin ennustettu. Ehkä se tilanteessani olisi kuitenkin suuntaa antavaa.
En edes uskalla kysyä mitään. Näyttävätkö kortit sinulle mihin suunnata ponnisteluni?- Nanna.
Valitettavasti Narsismi-palstan feikistä ei voi tehdä ennustusta.
- runontaja off
Nanna. kirjoitti:
Valitettavasti Narsismi-palstan feikistä ei voi tehdä ennustusta.
Kas, feikki heräsi leikkimään Nanna.a
Voi harmi, myöhästyin.
Minulle ei olla koskaan ennustettu, voisi olla mielenkiintoista kuultavaa :)Mä taas en missään nimessä haluaisi kuulla elämästäni ennustuksia, hyviä tai huonoja. Olis piinallista :)
Voin tuurata palstan virallista ennustajaa..... oikea nimesi on Ilmatar Jokela, asut kotonasi, sinulla on 10 sormea ja 10 varvasta....tosin nuo viimeksi mainitut tulisi pestä päivittäin. Olet aina myöhässä, mutta olet yleensä hyvällä tuulella.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Mä taas en missään nimessä haluaisi kuulla elämästäni ennustuksia, hyviä tai huonoja. Olis piinallista :)
Mutta nyt joudut kuitenkin kuulemaan. nimesi on Kaisla Kangas, unelmoit asuvasi Laitilan kunnassa, tuleva miehesi on tuhopoltanut kanoottivaraston ja rikastunut vakuutuspetoksilla.
modelli kirjoitti:
Mutta nyt joudut kuitenkin kuulemaan. nimesi on Kaisla Kangas, unelmoit asuvasi Laitilan kunnassa, tuleva miehesi on tuhopoltanut kanoottivaraston ja rikastunut vakuutuspetoksilla.
Väärin meni, mä olin joku Vilja Porola tai vastaava :)
Mä taas en missään nimessä haluaisi kuulla elämästäni ennustuksia, hyviä tai huonoja. Olis piinallista :)
Mun mielestä vois olla mielenkiintoista kuunnella, millaisia viestejä lähetän ympäristööni sellaisen ihmisen näkökulmasta, kenellä on normaalia herkempi kyky tunnistaa ihmisten tunnetiloja jne :)
En itsekään haluaisi tietää, mitä tulee tapahtumaan enkä siis haluaisi kuulla mitään "kuolet viikon sisällä"-ennustuksia, mutta toisaalta en usko kenenkään voivan sitä ennustaakaan eli enemmänkin se olisi juurikin sellaista vibojen tulkintaa tai jotain, mitä lie :)modelli kirjoitti:
Voin tuurata palstan virallista ennustajaa..... oikea nimesi on Ilmatar Jokela, asut kotonasi, sinulla on 10 sormea ja 10 varvasta....tosin nuo viimeksi mainitut tulisi pestä päivittäin. Olet aina myöhässä, mutta olet yleensä hyvällä tuulella.
Mieletön kyky sulla. Nimeä lukuunottamatta kaikki meni oikein... Nimihän on Pihla Mäki.
- aIbatrossi
Väärin meni, mä olin joku Vilja Porola tai vastaava :)
HÖH--ei Turkulaisilla lappilaisnimiä ole
Vaan yleensä ruotsalais ybixen nimi on
Annmari Ämbare os, Bucket
Jota hän käyttää elokussakin eri etunimella Hyacinth oasis79 kirjoitti:
Mun mielestä vois olla mielenkiintoista kuunnella, millaisia viestejä lähetän ympäristööni sellaisen ihmisen näkökulmasta, kenellä on normaalia herkempi kyky tunnistaa ihmisten tunnetiloja jne :)
En itsekään haluaisi tietää, mitä tulee tapahtumaan enkä siis haluaisi kuulla mitään "kuolet viikon sisällä"-ennustuksia, mutta toisaalta en usko kenenkään voivan sitä ennustaakaan eli enemmänkin se olisi juurikin sellaista vibojen tulkintaa tai jotain, mitä lie :)En mäkään kyllä usko ennustuksiin, mutta taidan olla hieman sulkeutuva simpukkaluonne myös; en halua tietää mitä joku aistii minusta etukäteen, en halua olla niin ennustettava. Haluan oivaltaa itse. Lisäksi koen, että ennustaja saattaa yrittää henkistä yliotetta, pyrkiä manipuloimaan. Kun jollekin ennustaa jotain, ihminen helposti alkaa suunnata väkisin siihen suuntaan, puolivahingossa. Olen siis hieman skitso ;)
En mäkään kyllä usko ennustuksiin, mutta taidan olla hieman sulkeutuva simpukkaluonne myös; en halua tietää mitä joku aistii minusta etukäteen, en halua olla niin ennustettava. Haluan oivaltaa itse. Lisäksi koen, että ennustaja saattaa yrittää henkistä yliotetta, pyrkiä manipuloimaan. Kun jollekin ennustaa jotain, ihminen helposti alkaa suunnata väkisin siihen suuntaan, puolivahingossa. Olen siis hieman skitso ;)
:) On fiksua olla kriittinen ja suhtautua ennustuksiin mieluummin järjellä kuin tunteella. Ehkä ne voisi ottaa enemmänkin yhtenä tulkintana kulloisestakin tilanteesta tms.
Mikäli on henkisesti heikoilla, on valitettavan altis muiden manipuloinnille. Tuohonhan perustuu esim arveluttaviin uskonlahkoihin värväämiset. Joku voi siis antaa ennustusten määrittää liikaa elämäänsä. Tuon takia soisi ennustajien noudattavan korkeaa moraalia työssään, mutta taitaa joukkoon mahtua paljon ihan puhtaita huijareita...
- Kiskisu
Mulle voisi myös katsoa korteista lähitulevaisuutta, siis tämä vuosi loppuun jos jotain näkyy :) Ja tämä tulisi sitten oikealle Kiskisulle eikä viikonloppupäivystäjälle.
- modeIIi
Muutut yöllä auringonlaskettua vampyyriksi
pääsiäisyönä kuolo koittaa luudalla ilmatorjunnan hopeluoteihi
Oasis saa yllätys lahjana kotoaan , kamelinkarvaise mummokalsarit - Ikisinkku M
Vuoden lopulla Venäjän armeija rauhanomisesti ottaa haltuunsa Helsingin, Kiskisu rakastuu palavasti valloittaja-armeijan tummakulmaiseen everstiin joka lievästä ylipainostaan huolimatta hurmaa Kiskisun balalaikan soittotaidoillaan ja laulamalla hiljaa rakkaudesta. He yllättäen tapaavat stockan herkun tiskillä kun Kiskisu on hakemassa sieltä madrigal-juustoa viinilasillistensa painikkeeksi ja samaan aikaan eversti on sinne tullut kyselemään löytyisikö blinejä. Kiskisu on myyty sillä hetkellä kun eversti korkeuksistaan katsoo tummilla silmillään pienen juustotytön kaipaavan katseeseen, menneisyyteen katoaa natottelu ja kokkarointi siinä missä muutkin hömpötykset kun sydän sanoo tahdon ennakkoluuloista huolimatta.
- Kiskisu
Ikisinkku M kirjoitti:
Vuoden lopulla Venäjän armeija rauhanomisesti ottaa haltuunsa Helsingin, Kiskisu rakastuu palavasti valloittaja-armeijan tummakulmaiseen everstiin joka lievästä ylipainostaan huolimatta hurmaa Kiskisun balalaikan soittotaidoillaan ja laulamalla hiljaa rakkaudesta. He yllättäen tapaavat stockan herkun tiskillä kun Kiskisu on hakemassa sieltä madrigal-juustoa viinilasillistensa painikkeeksi ja samaan aikaan eversti on sinne tullut kyselemään löytyisikö blinejä. Kiskisu on myyty sillä hetkellä kun eversti korkeuksistaan katsoo tummilla silmillään pienen juustotytön kaipaavan katseeseen, menneisyyteen katoaa natottelu ja kokkarointi siinä missä muutkin hömpötykset kun sydän sanoo tahdon ennakkoluuloista huolimatta.
Everstiraasu menee vipuun, näen sen jo nyt. Hänen viimeinen yönsä tässä maailmassa. Ruumiinavaus paljastaa, että eversti kuoli sinänsä onnellisena vatsa täynnä blinejä.
- Ikisinkku M
Kiskisu kirjoitti:
Everstiraasu menee vipuun, näen sen jo nyt. Hänen viimeinen yönsä tässä maailmassa. Ruumiinavaus paljastaa, että eversti kuoli sinänsä onnellisena vatsa täynnä blinejä.
Vaikka epäilemättä everstillä pumpusta vähän ottaa ei tuleva yö suinkaan ole viimeinen vaan ensimmäinen molemminpuolisen rakkauden täyttämien öiden pitkässä jatkumossa. Sitten joskus aikanaan toki eversti onnellisena pois nukkuu vatsa täynnä blinejä joita Kiskisu on rakkaudella opetellut armaalleen valmistamaan, ne lienee ovat jopa parempia kuin everstin oman äidin tekemät.
- Kiskisu
Ikisinkku M kirjoitti:
Vaikka epäilemättä everstillä pumpusta vähän ottaa ei tuleva yö suinkaan ole viimeinen vaan ensimmäinen molemminpuolisen rakkauden täyttämien öiden pitkässä jatkumossa. Sitten joskus aikanaan toki eversti onnellisena pois nukkuu vatsa täynnä blinejä joita Kiskisu on rakkaudella opetellut armaalleen valmistamaan, ne lienee ovat jopa parempia kuin everstin oman äidin tekemät.
Kyllä musta on tyylikkäämpää päättää lyhyt romanssi traagisesti niin ehtii vielä juhlimaan uutta vuotta Nato-vapauttajien kanssa onnittelumaljoja kilistellen ilotulituksen räiskeessä. Onhan aito samppanja parempaa kuin советское шампанское.
- Ikisinkku M
Kiskisu kirjoitti:
Kyllä musta on tyylikkäämpää päättää lyhyt romanssi traagisesti niin ehtii vielä juhlimaan uutta vuotta Nato-vapauttajien kanssa onnittelumaljoja kilistellen ilotulituksen räiskeessä. Onhan aito samppanja parempaa kuin советское шампанское.
Ei se suinkaan ole lyhyt romanssi vaan kestää ikuisuuden, et voi vastustaa lumoa kun nallekarhu lippansa alta lempeästi tutkailee, ehkä hieman silmää nikkaa ja valloittavasti hymyilee. Vähän tuohon tyyliin:
http://www.catholicherald.co.uk/commentandblogs/2012/10/03/the-road-to-totalitarianism-begins-in-ekaterinburg/ - Kiskisu
Ikisinkku M kirjoitti:
Ei se suinkaan ole lyhyt romanssi vaan kestää ikuisuuden, et voi vastustaa lumoa kun nallekarhu lippansa alta lempeästi tutkailee, ehkä hieman silmää nikkaa ja valloittavasti hymyilee. Vähän tuohon tyyliin:
http://www.catholicherald.co.uk/commentandblogs/2012/10/03/the-road-to-totalitarianism-begins-in-ekaterinburg/Hyi hitto, uncle Joe. Liian helpolla pääsi tuo ihmissaasta.
- Ikisinkku M
Kiskisu kirjoitti:
Hyi hitto, uncle Joe. Liian helpolla pääsi tuo ihmissaasta.
No joo, vähän ehkä oli huono vertaus mutta jos ei tiedä tekojaan niin onhan siinä sellaista nallemaisuutta. Jokatapauksessa voisit lopetta sen jänkäämisen kun kuitenkin hyvää vaan sulle ennustan, iloa ja rakkautta elämään ja eihän sitä kohtaloa vastaan saa rimpuilla :D
- Kiskisu
Ikisinkku M kirjoitti:
No joo, vähän ehkä oli huono vertaus mutta jos ei tiedä tekojaan niin onhan siinä sellaista nallemaisuutta. Jokatapauksessa voisit lopetta sen jänkäämisen kun kuitenkin hyvää vaan sulle ennustan, iloa ja rakkautta elämään ja eihän sitä kohtaloa vastaan saa rimpuilla :D
Tietysti ilo ja rakkaus kuuluu elämään, tuossahan juuri kuvailin pirskahtelevaa iloa nato-tovereiden kanssa. Voi sieltä rakkauskin löytyä jos se on aivan välttämätöntä. Mutta kiitos ennustuksesta.
- Ikisinkku M
Kiskisu kirjoitti:
Tietysti ilo ja rakkaus kuuluu elämään, tuossahan juuri kuvailin pirskahtelevaa iloa nato-tovereiden kanssa. Voi sieltä rakkauskin löytyä jos se on aivan välttämätöntä. Mutta kiitos ennustuksesta.
Nato-juhlista ei löydy kuin suttuisia irtosuhteita, tässä esimerkki muovisesta ja laskelmoidun imelästä "rakkauslaulusta", ihme uikutusta:
https://www.youtube.com/watch?v=7ZWk0IeSjIM
Kun taas todellinen ja välittäminen kuvastuu tästä, mikä kemian riemuvoitto :D:
https://www.youtube.com/watch?v=Nsy162Fewf4 - aIbatrossi
Kiskisu kirjoitti:
Kiskisu huijaa evrstiä laittamalla tyynyn mummokalsareihinsa
näyttääksen sikiävän pyhästä hengestä viel mummun, kuten Saara kaupfman Raamatussa----eversti tulee silloin uskoon
Pyhällä ehtoollisella Kiskisu antta öylättinä syanidipalasen
Oligarkiksi tullut eversti evp jättää perintonä maailman suurimma skumppatehtaan, jonka albtrossikin näki interclubin
sighseeinilla Novoroskissa
Tehdas olikin pieni verstasrakennus, mut opas selitti
että 300 000 litrana skumppasäiliö on maan alla
kun kysyin mixei edes lastauslaituriakaan ole
---skumppa kulkeutuu kaasuputkissa jakeluasemille - Kiskisu
aIbatrossi kirjoitti:
Kiskisu huijaa evrstiä laittamalla tyynyn mummokalsareihinsa
näyttääksen sikiävän pyhästä hengestä viel mummun, kuten Saara kaupfman Raamatussa----eversti tulee silloin uskoon
Pyhällä ehtoollisella Kiskisu antta öylättinä syanidipalasen
Oligarkiksi tullut eversti evp jättää perintonä maailman suurimma skumppatehtaan, jonka albtrossikin näki interclubin
sighseeinilla Novoroskissa
Tehdas olikin pieni verstasrakennus, mut opas selitti
että 300 000 litrana skumppasäiliö on maan alla
kun kysyin mixei edes lastauslaituriakaan ole
---skumppa kulkeutuu kaasuputkissa jakeluasemilleRyssäskumpassa on aldehydinen sivumaku. Ilmankos.
- aIbatrossi
Kiskisu kirjoitti:
Ryssäskumpassa on aldehydinen sivumaku. Ilmankos.
höpöhöpö aldehydi on metboloitunutt etänolia
ja tekee krapulan
Omat mummukalsaris haise aldehydiltä
paranna krapulaas vastedes paraldehydillä
se tehoaa viinaakin paremmin ja nukkuu, kuin pilvissä leijailisi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731